Αλλαγή μπροστινής δαγκάνας NISSIN στο HONDA SH 300 ABS/CBS (

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

Αλλαγή μπροστινής δαγκάνας NISSIN στο HONDA SH 300 ABS/CBS (

#1

Δημοσίευση από Σάββας » 13 Οκτ 2014, 12:20

Το μεταφέρω από το σκουτεροφόρουμ μου μήπως και βοηθήσει κάποιο σύντροχο.

Ο φίλος Γιώργος λόγο εγγύτητας με τη θάλασσα είχε κάποιες σκουρίτσες σε διάφορα μέρη και σταδιακά αποφάσισε να τις αποκαταστήσει όμορφα και νοικοκυρεμένα.

Μεταξύ των άλλων είχε ψιλοσκουριάσει και η μπροστινή δαγκάνα και αφού βρήκε μία σε άριστη κατάσταση κούτας σε πάρα πολύ καλή τιμή ήρθε η ώρα να μπεί επάνω.

Την είχε καιρό αλλά χρόνος δεν υπήρχε οπότε χθες μεταξύ καφέ και χάβαλε το πήραμε απόφαση και να το συνδυάσουμε και με την αλλαγή φρένων πούπρεπε να γίνει.

Ακολουθήθηκαν οι οδηγίες του εγχειριδίου συντηρήσεως κατά γράμμα.

Το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας σε τέτοιο εγχείρημα τον έχει η εξαέρωση που έχει ειδική διαδικασία λόγο συνδυασμένων φρένων.
Φυσικά το μόνο που δεν ακολουθήσαμε από τα προβλεπόμενα από το εγχειρίδιο είναι η αντλία κενού που δεν έχουμε αλλά και είναι πολυτέλεια.

Ξεκινήσαμε λοιπόν από το βγάλσιμο των καθρεφτών,, του μπροστινού τριγωνικού καλύμματος του ABS, ενός καλύμματος πούναι πάνω από το τριγωνικό (έχουν αναφερθεί σε άλλα φτιάξτα μόνος σου) και του μούτρου πούχει το φανάρι.

Ακολούθησε η αφαίρεση της εξατμίσεως και ενός μικρού καλύμματος στου μαρκουτσιού των φρένων που υπάρχει στο πίσω φρένο.

Μετά ανοίχθηκαν τα δοχεία των υγρών φρένων, άδειασε ΕΝΤΕΛΩΣ το κύκλωμα από τα υγρά και βγήκε η δαγκάνα και ο αισθητήρας του ABS αφού φυσικά αφαιρέθηκαν τα μαρκούτσια του μπροστινού και του συνδυασμένου φρένου πούχει.

Μπήκε η καινούργια δαγκάνα, συνδέθηκαν τα μαρκούτσια, ο αισθητήρας του ABS και άρχισε η πλήρωση του κυκλώματος (εντελώς άδειου)με υγρά.

Ξεκινήσαμε από το μπροστινό πούναι εύκολο, τελειώσαμε σχετικά γρήγορα με την πλήρωση και την εξαέρωση και ήρθε η σειρά του συνδυασμένου.

Εκεί θέλει πολύ υπομονή και ο Γιώργης κάποια στιγμή τα χρειάστηκε..... ....σου λέει δε θα γεμίσει ποτέ? :?: :plaf: :tooth:

Εντάξει τελικά με υπομονή γέμισε και έγινε η εξαέρωση που γίνεται πρώτα μπροστά μετά πίσω και ξανά μπροστά.

Και κάπως έτσι εν περιλήψει πήγαν όλα καλά και ο φίλος Γιώργος έχει την άψογη δαγκάνα του με καινούργια υγρά DOT 5.1 παρακαλώ MOTUL και καινούργια τακάκια.

Και σε άλλα με υγεία ! :cheers:

Στα παρακάτω βίντεο η διαδικασία :

[video]
[/video]

[video]
[/video]

[video]
[/video]

[video]
[/video]

[video]
[/video]

[video]
[/video]


Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 13 Οκτ 2014, 14:03

:goodpost:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες