DIY Βαφη μοτοσυκλετας.

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση

Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

DIY Βαφη μοτοσυκλετας.

#1

Δημοσίευση από ironMANos® » 11 Μαρ 2013, 23:36

Μολις τελειωσα με την βαφη του πειραματοζωου(CBR 600) και μιας και βρισκωμε υπο την επήρεια των αναθυμιασεων σκεφτηκα να κανω αυτο το θεμα για οποιον πιανουν τα χερια του,ή νομιζει οτι πιανουν.
Λοιπον,βασικα εργαλεια που θα χρειαστουμε για το εγχειρημα.


1.Κομπρεσσερ αερα.
Εγω αγορασα ενα 50λιτρο προσφορα 50% απο Alex pack.Τελικη τιμη 100ευρω,απο 200.
Δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να αγορασετε 25λιτρο,γιατι στην βαφη το μοτερακι θα βαραει υπερωριες και δεν ειναι οτι καλυτερο.

Εικόνα



2,Πιστολι βαφης.
Εδω ΔΕΝ παμε σε οτιδηποτε φτηνιαρικο,αλλα σε μια λυση που ειναι πολλυ αξιοπιστη και οικονομικη.
http://www.kentrovid...rod.php?id=4634
Πιστολι με κάτω δοχειο χρωματος ειναι για να ψεκαζετε τις μυγες το καλοκαιρι.
Με 25 ευρω,αυτο εδω με το 1,4 μπεκ,ειναι οτι καλυτερο για ερασιτεχνικη χρηση.
Εικόνα

3.Υδατοπαγιδα.
Προσαρμωζετε πριν το λαστιχο του αερα και κατακρατει οτιδηποτε υγρασια εχει ο συμπιεσμενος αερας.Σε περιπτωση που ο αερας εχει νερα,τα νερα αυτα θα δημιουργησουν ενα ''φιλμ'' κατω απο το στρωμα του χρωματος με αποτελεσμα μεσοπροθεσμα το χρωμα να αποκολληθει απο την επιφανεια.

4.Ρεμουβερ χρωματος.
Εχω την συνηθεια να γυμνωνω τα ελασματα απο οποιαδηποτε παλια χρωματα................Εχω τύχει σε αποβαφη ουράς μοτο να μετρησω 5 χερια παλεών βαφων
Εδω τωρα εχουμε ενα θεμα.Φερνιγκ και πλαστικα μοτο συνηθως ειναι κατασκευασμενα απο ABS υλικο.Εχω τυχει να βαλω ρεμουβερ σε πλαστικο και να μου βγαζει μονο το χρωμα.Εχω τυχει ομως και σε φαση που .το διαβρωτικο μου ''εκαψε'' το πλαστικο και μου δημιουργησε βαθιες αυλακωσεις στο πλαστικο.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι στα πλαστικα καλυτερα ειναι να χρησημοποιησετε περιστροφικο τριβειο με γυαλοχαρτο ή εαν χρησημοποιησετε ρεμουβερ καντε πρωτα μια δοκιμη σε καποιο κρυφο σημειο.Στην περιπτωση του ρεμουβερ η δουλεια ειναι at your own risk που λενε..........................


Εικόνα

5,Γυαλοχαρτα ή ντουκοχαρτα νερου.
Χρησημοποιω γυαλοχαρτο που ''κοβει'' πιο γρηγορα στις μεταλλικες επιφανειες και ντουκοχαρτα νερου σε επιφανειες πλαστικες συνηθως.
Οταν απογυμνωνω τα ελασματα,τα περναω ενα γυαλοχαρταρισμα με 100αρι για να αγριεψω την επιφανεια που θα πιασει το ασταρι.

6,Χρωματα

α.Ασταρια.
Εχουμε τα ασταρια γνωστα ως 5+1 και τα εποξικα.
Με το 5+1 βαφουμε οποιαδηποτε συνηθισμενη επιφανεια και με το εποξικο βαφουμε αλουμινια/ξυλα καθως επισης και οτιδηποτε ελασμα εχουμε περασει πρωτα με υγρο γαλβανι.
Εαν δεν χρησημοποιησετε αυτο το ασταρι,υπαρχει κινδυνος να αποκολληθει το χρωμα απο την επιφανεια.
Τωρα δωστε βαση στον όρο 5+1.Εδω εννωουμε 5 μερη χρωματος(ασταρι ε....) και ενα μέρος καταλυτη.
Δεν εννωουμε 500 γραμμαρια χρωμα και 100 καταλυτη.Εαν το κανετε αυτο θα βγει λαθος η αναλογια.
Εικόνα
β.Χρωματα βασης
Ας πουμε πρωτα για τα χρωματα μονής.
Ειναι χρωματα που βαφωνται σε μορφη χρωματος/σκληρηντη/βερνικι με ενα περασμα.
Ο τροπος βαφης ειναι ο εξης.Ριχνουμε ενα ψιλό χερι χρωμα/αφηνουμε να τραβηξει και αφου τραβηξει ριχνουμε σε μεγαλυτερη ποσοτητα μεχρι να ''μελωσει' δηλαδη να δουμε την επιφανεια παντου ''υγρη'' χωρις στεγνα κομματια.
Το δυσκολο εδω ειναι να πετυχετε βαφη χωρις τρεξιματα.....................
Εαν παρ ολη την προσπαθεια σας τρεξει,ε δεν χαθηκε ο κοσμος.Το αφηνετε να στεγνωσει και αυριο ακολουθει γυαλοαχαρταρισμα και ξαναπερασμα.
Εδω η αναλογια παει 2ή 3 μερη χρωμα +ενα μερος σκληρηντη+10-20% ακρυλικο διαλυτικο

Χρωματα διπλής.
Εδω ειναι πιο ευκολα τα πραγματα,αλλα πιο χρονοβορα.
Βαφουμε πρωτα με το χρωμα(βαση)το οποιο μπορει να ειναι ειτε απλο,ειτε μεταλλικο,ειτε περλα.
Ριχνουμε το χρωμα αφου το εχουμε αραιώσει με 80% ακρυλικο διαλυτικο.
Συνηθως σε μια ωρα ειναι στεγνό.
Κατοπιν περναμε το βερνικι,το οποιο χρειαζετε προσθηκη σκληρηντη σε αναλογια 2/1 ή 3/1 συν 10-20% ακρυλικο διαλυτικο.
Τωρα το βερνικι μπορει να ειναι γυαλιστερο ή ματ ή σατεν.Το σατεν ειναι μιξη γυαλιστερου με ματ.
Εβαψα σατεν το ψαλιδι/ζαντες κλπ στο Βαραντερο και το τελικο αποτελεσμα δεν μου αρεσε..Το ματ που εβαψα το CBR σημερα ειναι ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ!!!!!!!!!!!

Εδω περασμενο το πρωτο χερι(βαση) χωρις βερνικι.Εμεινε αβαφο για να περαστει και δευτερο χρωμα συν τα αυτοκολλητα
Εικόνα

Συνεχιζετε :owned:




Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#2

Δημοσίευση από ironMANos® » 11 Μαρ 2013, 23:49

Vagelis έγραψε::+1: πολυ ωραια δουλεια και λεπτομερης περιγραφη,αναλυτικοτατη...
Εχει και συνεχεια................αυριο.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#3

Δημοσίευση από Σάββας » 11 Μαρ 2013, 23:57

:+1: :goodpost: :claping:
Εικόνα


Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 34

#4

Δημοσίευση από Giorgos_S » 11 Μαρ 2013, 23:57

Συγχαρητήρια για το θέμα Mitsobilia.
Να παρακαλέσω να γίνεται edit στο αρχικό από τους διαχειριστές για να ειναι όλα συγκεντρωμένα και να μην διακόπτεται ο οδηγός-παρουσίαση από τα μπράβο μας :)

:+1:

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#5

Δημοσίευση από landscape » 11 Μαρ 2013, 23:59

ωραίος!!!!
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."


vforever
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:58
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: GPZ900R
Ηλικία: 47

#6

Δημοσίευση από vforever » 12 Μαρ 2013, 00:01

Μπραβο.Εξαιρετικος οδηγος βαφης.Αναμενουμε τη συνεχεια.


:claping:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#7

Δημοσίευση από Vag » 12 Μαρ 2013, 00:03

Giorgos_S έγραψε:Συγχαρητήρια για το θέμα Mitsobilia.
Να παρακαλέσω να γίνεται edit στο αρχικό από τους διαχειριστές για να ειναι όλα συγκεντρωμένα και να μην διακόπτεται ο οδηγός-παρουσίαση από τα μπράβο μας :)

:+1:
Θα γινει μολις ολοκληρωσει το θεμα... :)
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

tre
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:00
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη
Moto: Transalp 600
Κράνος: LS 2
Ηλικία: 56

#8

Δημοσίευση από tre » 12 Μαρ 2013, 00:54

Ωραίος :+1:
Όταν έχετε νεύρα να μετράτε μέχρι το 10 από μέσα σας.
Μετά σκάστε του μια στα δόντια,θα έχει χαλαρώσει και δεν θα την περιμένει.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#9

Δημοσίευση από ALX » 12 Μαρ 2013, 09:33

Giorgos_S έγραψε:Συγχαρητήρια για το θέμα Mitsobilia.
Να παρακαλέσω να γίνεται edit στο αρχικό από τους διαχειριστές για να ειναι όλα συγκεντρωμένα και να μην διακόπτεται ο οδηγός-παρουσίαση από τα μπράβο μας :)

:+1:
Yπάρχει κι άλλος τρόπος. Να κρατήσετε τα μπράβο για το τέλος :yesyes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#10

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 12:30

Aπο αριστερα εχουμε το εποξικο ασταρι,στην μεση το 5+1 ασταρι παλι και δεξια το ακρυλικο διαλυτικο

Εικόνα


Εδω εχουμε το πιστολι βαφης λυμενο και βλεπουμε την βελονα και το μπεκ που καθοριζει το εύρος της βενταλιας καθως και την αναλογια αερα/χρωματος.
Εικόνα


Το μπεκ .Το συγκεκριμενο ειναι 1,4 και κανει για τις δουλειες της μοτο μας.
Εικόνα

Απο αριστερα,σκληριντης,διαλυτικο και το βερνικι.
Εικόνα


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#11

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 12:37

Διαδικασια βαφης.
Στα πλαστικα κομματια ριχνουμε ενα χερι plastofix πριν το ασταρι.Χωρις αυτο το ασταρι δεν θα ''πιασει'' καλα πανω στις πλαστικες επιφανεις.Ειναι υγρο και διαφανο σαν νερο και δεν χρειαζετε γυαλοχαρταρισμα πριν το ασταρωμα.
Ετοιμαζουμε το ασταρι μας,που οπως ειπαμε μπορει να ειναι το εποξικο ή το 5+1.
Δεν μας πολυενδιαφερει εαν μας τρεξει το χρωμα ή οχι,αφου θα γυαλοχαρταρουμε ξανα μετα την βαφη.
Φτιαχνουμε την πιεση του αερα στα bar που ειπαμε και ριχνουμε διακεκομενες πιστολιες και οχι συνεχομενες για να αποφυγουμε τυχων τρεξιματα
Μην ξεχασω...........το πισω ρυθμιστικο στο πιστολι ρυθμιζει την ποσοτητα του μιγματος αερα/χρωμα.Οταν ειναι τερμα βιδωμενο,δεν πατιετε η σκανδαλη και οσο ξεβιδωνουμε τοσο πιο πολλυ πατιετε η σκανδαλη και τοσο περισσοτερο μιγμα βγαζει το πιστολι μας.Το βιδακι στο πλαι ρυθμιζει την βενταλια του πιστολιου.Καντε ενα δοκιμαστικο σε μια επιφανεια πριν βαψετε για να πετυχετε την καλυτερη ρυθμιση.

Αναλογα τις καιρικες συνθηκες σε 1-2 ωρες το ασταρι θα ειναι στεγνο οποτε ξεκιναμε γυαλοχαρταρισμα.
Εγω το γυαλοχαρταρω συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευστη ασταριου,δηλαδη 240-400-500 ή οποιος θελει ντουκοχαρτο νερο τοτε θα παει σε 800-1000.
Δεν ξερω γιατι η εταιρια δινει τοσο μεγαλη αποκλιση στο στεγνο/υγρο γυαλοχαρταρισμα.........
Βασικα επιχειρησα να δουλεψω με ντουκοχαρτο,αλλα άλλαξα γνωμη αφου το στεγνο γυαλοχαρταρισμα ''κοβει'' πιο γρηγορα,χωρια που βλεπεις το τι γυαλοχαρταρεις.

Μολις ετοιμασουμε την επιφανεια,καθαριζουμε καλα,περναμε την επιφανεια με κεροπανο και ριχνουμε το χρωμα.

Το μονής ειναι ιδιοτροπο και θελει πιο εμπειρο χερι ενω το διπλης ειναι πιο ευκολο.
Στην πρωτη περιπτωση ριχνουμε ενα ψιλό χερι,το αφηνουμε να τραβηξει και ριχνουμε το δευτερο χερι,τοσο οσο να βλεπουμε ολη την επιφανεια υγρη χωρις στεγνα κομματια.Προσοχη γιατι εαν το φωρτωσουμε πολλυ,θα μας κανει τρεξιμο.

Στο διπλης ριχνουμε την βαση και σε μια περιπου ωρα το βερνικι.Τις αναλογιες μιγματος τις εγραψα παραπανω.
Το χρωμα ειναι στεγνο στην αφή σε μια περιπου ωρακαι σκληρο σε 24 ωρες περιπου.
Καλου κακου,δωστε 2-3 μερες περιθωριο στα βαμμενα κομματια να σκληρηνουν και μετα τοποθετηστε τα στην μοτο

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#12

Δημοσίευση από landscape » 12 Μαρ 2013, 13:04

κεροπανο?????

Αν αυτό περιέχει έστω και λίγο λάδι-κερί θα έχει καταστροφικές συνέπειες στη βαφή ,αφού το χρώμα θα σπάσει (θα γίνει κρακελέ!)

Γενικά ότι βάφουμε πρέπει να είναι τελείως απαλλαγμένο από λίπη-λάδια γιατί χαλάνε την πρόσφυση !!Μπόλικο διαλυτικό και καθάρισμα!!!!

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο που δεν το ξέρω - κατάλαβα!


+1 Tip

επειδή είδα λυμένο το πιστόλι σου!

Στα ρακόρ βοηθάει αρκετά να βάζεις λίγο γράσο με μια μπατονέτα ,λύνεται δένεται πολύ ποιο εύκολα ,μειώνονται οι τριβές και στεγανοποιεί. Ακόμα και στην βελόνα στο κινητό της μέρος (όχι μπροστά στο μπεκ!!!) περνώντας την με μια χαρτοπετσέτα με λίγο γράσο βοηθάει!

Προσοχή ΛΙΓΟ -ΕΛΑΧΙΣΤΟ ένα φίλμ θέλουμε!
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#13

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 13:09

Tο πιο δυσκολο ειναι να κανεις οτιδηποτε ''καλλιτεχνικο'' τερτιπι πανω σε τεποζιτο οπως πχ χαραξη της διαμηκους κεντρικη γραμμης (center line).
Ενω το ντεποζιτο του CBR διαθετει σημαδια και εμπρος και πισω που σου διχνει τα σημεια που θα παρεις τις ευθειες,οταν πας να βαλεις το ραμα που θα χαραξεις την κεντρικη γραμμη .....................ματαιο,το ραμα γλυστραει δεξια αριστερα. :tooth:
Τις κομμενες ταινιες τις εβαλα για να βρω τα νευρα του ντεποζιτου.Πανω σε αυτα τα νευρα θα βαψω το δευτερο χρωμα.
Εικόνα

Μετα το μονωμα και καλλυψη του λευκου με χαρτι,εβαψα το πορτοκαλί ala KTM σιριτι.
Τραγικη διαπιστωση...............εβαψα ολοκληρο αυτοκινητο στο χωριο και ουτε ενα μυγακι δεν πατησε το χρωμα.
Οποτε βαφω στον Πειραια,μαζευωνται του κοσμου τα μηγακια ρε γαμοτ......................... :what:
Εικόνα

Εδω βαμμενο τελειωμενο με τα αυτοκκολητα,χωρις βερνικι ομως.
Εικόνα

Και εδω τελειωμενο με το βερνικι του..........ματ φυσικα.
Εικόνα

Συνεχιζετε.


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#14

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 13:11

landscape έγραψε:κεροπανο?????

Αν αυτό περιέχει έστω και λίγο λάδι-κερί θα έχει καταστροφικές συνέπειες στη βαφή ,αφού το χρώμα θα σπάσει (θα γίνει κρακελέ!)

Γενικά ότι βάφουμε πρέπει να είναι τελείως απαλλαγμένο από λίπη-λάδια γιατί χαλάνε την πρόσφυση !!Μπόλικο διαλυτικό και καθάρισμα!!!!

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο που δεν το ξέρω - κατάλαβα!
Οχι το κεροπανο δεν αφηνει λιπος.
Το αντιθετο μαλιστα,οταν το πιασεις τα δακτυλα σου κολλανε μετά.Το κεροπανο ειναι ο μοναδικος τροπος για να μαζεψεις την όποια σκονη απο την επιφανεια βαφης........αφοβα.

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#15

Δημοσίευση από landscape » 12 Μαρ 2013, 13:16

+2 Tip

Καλό είναι το μόνομα στις άκρες να μήν γίνεται με χαρτοταινία όταν θέλουμε λεπτομέρεια στιν γραμμή!
Η χαρτοταινία δημιουργεί σπασίματα κατά την αφαίρεση της.

Αντίθετα μια ταινία όπως αυτή http://www.ptheodorou.gr/product.php?id=218&cat=21243 κόβει τέλεια το χρώμα κατά την αφαίρεση της σαν ξυράφι. :blush:
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#16

Δημοσίευση από landscape » 12 Μαρ 2013, 13:18

Mitsobilias έγραψε:
landscape έγραψε:κεροπανο?????

Αν αυτό περιέχει έστω και λίγο λάδι-κερί θα έχει καταστροφικές συνέπειες στη βαφή ,αφού το χρώμα θα σπάσει (θα γίνει κρακελέ!)

Γενικά ότι βάφουμε πρέπει να είναι τελείως απαλλαγμένο από λίπη-λάδια γιατί χαλάνε την πρόσφυση !!Μπόλικο διαλυτικό και καθάρισμα!!!!

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο που δεν το ξέρω - κατάλαβα!
Οχι το κεροπανο δεν αφηνει λιπος.
Το αντιθετο μαλιστα,οταν το πιασεις τα δακτυλα σου κολλανε μετά.Το κεροπανο ειναι ο μοναδικος τροπος για να μαζεψεις την όποια σκονη απο την επιφανεια βαφης........αφοβα.
Δεν το ξέρω ,βασικά όταν το άκουσα μου ήρθε στο μυαλό τα πανιά που καθαρίζουν τα αμάξια με κερί.....γιαυτό φρίκαρα!!

Αν μπορείς βάλε κανένα λινκ να το δούμε!
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#17

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 13:22

landscape έγραψε:+2 Tip

Καλό είναι το μόνομα στις άκρες να μήν γίνεται με χαρτοταινία όταν θέλουμε λεπτομέρεια στιν γραμμή!
Η χαρτοταινία δημιουργεί σπασίματα κατά την αφαίρεση της.

Αντίθετα μια ταινία όπως αυτή http://www.ptheodorou.gr/product.php?id=218&cat=21243 κόβει τέλεια το χρώμα κατά την αφαίρεση της σαν ξυράφι. :blush:
Εγω χρησημοποιησα την 3Μ 2090 http://www.ptheodorou.gr/product.php?id=2090&cat=21243 και απο πανω εβαλα την απλη χαρτοταινια.
Αυτη που μου δειχνεις ειναι ιδανικη για μονωση καμπυλων,αλλα ομως το κοστος της ειναι μεγαλυτερο,οποτε για αυτη την δουλεια την απορριψα.

Το μυστικο ομως δεν ειναι το τι ταινια θα βαλεις,αλλα το να μη ριξεις πολλυ παχος χρωματος.
Ενα δυο ψιλα χερια που θα καλλυψουν την επιφανεια ειναι αρκετα,διαφορετικα εαν πεσει πολυ χρωμα με την αφαιρεση της ταινιας θα εχουμε τετοια ίχνη. :banghead:


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#18

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 13:24

landscape έγραψε: Αν μπορείς βάλε κανένα λινκ να το δούμε!
Ειχα βγαλει φωτο...............ασε να την βρω.
Στην ουσια ενα διχτακι ειναι σαν καλσον φαντασου,κιτρινου χρωματος.

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5063
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#19

Δημοσίευση από Θάνος » 12 Μαρ 2013, 16:09

Καλη φαση, ελπιζω στο τελος να μας βαλεις φωτο ολη την μηχανη! :)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#20

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 18:32

Θάνος έγραψε:Καλη φαση, ελπιζω στο τελος να μας βαλεις φωτο ολη την μηχανη! :)
Tεχνικώς αδυνατο Θανο,αφου τελικα ξηλωσα πραγματα απο το CBR και τα εβαλα σε άλλο μηχανακι.....προσωρινα ελεγα στην αρχη,αλλα το βλεπω να γινετε μονιμο. :blush:
Παντως μια ιδεα του πως θα μπορουσε να ηταν την πηρα,ψευτομονταρωντας τα πραγματα.
Εικόνα
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης