DIY Βαφη μοτοσυκλετας.

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.

Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

Re: DIY Βαφη μοτοσυκλετας.

#21

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 18:32

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Θάνος έγραψε:Καλη φαση, ελπιζω στο τελος να μας βαλεις φωτο ολη την μηχανη! :)
Tεχνικώς αδυνατο Θανο,αφου τελικα ξηλωσα πραγματα απο το CBR και τα εβαλα σε άλλο μηχανακι.....προσωρινα ελεγα στην αρχη,αλλα το βλεπω να γινετε μονιμο. :blush:
Παντως μια ιδεα του πως θα μπορουσε να ηταν την πηρα,ψευτομονταρωντας τα πραγματα.
Εικόνα
Εικόνα




Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#22

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Μαρ 2013, 19:16

Παμε τωρα να δουμε πως μπορουμε να αποκλεισουμε για πολα χρονια το ενδεχωμενο εμφανισης σκουριας στα μεταλλικα κομματια της μοτο μας.
Αφου εχουμε γυμνωσει απο χρωμα το ελασμα,ψεκαζουμε με υγρο γαλβανι ολη την σιδερενια επιφανεια,χωρις ομως να ριξουμε πολυ παχος διαφορετικα,θα εχουμε προβλημα σε συντομο χρονικο διαστημα.Ενα περασμα ισα να καλυψει ειναι αρκετο.
Εικόνα

Στην συνεχεια και πριν ριξουμε το τελικο χρωμα θα χρειαστουμε ασταρωμα με ΕΠΟΞΙΚΟ ασταρι και όχι με 3-1 ή 5-1.
Τωρα σε περιπτωση που χρειαστουμε πισσαρισμα και οχι χρωμα τοτε δεν περναμε ασταρι αλλα βαφουμε απ'ευθειας με πισσα.
Σε σημεια με αρμους βαζουμε αρμοκολλα ή εναλλακτικα ψεκαζουμε με πισσα και με ενα πινελακι σπρωχνουμε πισσοχρωμα στους αρμους.
Εικόνα

Εδω βλεπουμε πισσαρισμενο το εσωτερικο του σκελετου του παπιου.
Εικόνα

Εδω πλαστικα μερη της μοτο αλλα και τροχοι αλουμινιου περασμενα με ασταρι εποξικο.

Εικόνα

Εδω βαμμενα και περασμενα με σατεν βερνικι.Η ποιοτητα και το παχος βαφης ξεπερναει το εργοστασιακο αστειο βαψιμο της μαμας ......................... :whistling:

Εικόνα


Το αβαφο,θολο απο τα άλατα ψαλιδι αποκτησε χρωμα και εδειξε πιο ομορφο.
Εικόνα

Και εδω μονταρισμενα.........προσωρινα. :yesyes:
Εικόνα


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#23

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Μαρ 2013, 18:56

Η center line που ελεγα πριν.
Το κακο ειναι οτι οταν πεσει το χρωμα ............ψαχνεις να την βρεις............ :tooth:

Εικόνα

Και εκει που χαζευα αυτα τα μπροστινα,μου καρφωθηκε μια ιδεα.............................σκεφτηκα για αυτο οι φιλοι μου οι οθωμανοι με λενε σειτάν αγά :twisted: και εβαλα σε εφαρμογη το σχεδιο,το ποιο ομως δεν θα αναλυθει τωρα. :whistling:

Εικόνα

Και εαν εβαζα αυτο το 180αρι λαστιχο με την 5,5άρα ζαντα εδω?............πω πω...............τερας λεμε. Jason:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#24

Δημοσίευση από Yamahito » 13 Μαρ 2013, 19:07

η δεύτερη μηχανή ποια ήταν;

η υβριδική πως θα είναι;

ωραίο βάψιμο.


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#25

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Μαρ 2013, 19:40

Yamahito έγραψε:η δεύτερη μηχανή ποια ήταν;

η υβριδική πως θα είναι;

ωραίο βάψιμο.

Το παχουλο κοριτσι................... :dance2: :yesyes:

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Raybrig
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 18 Μαρ 2013, 10:25
Τόπος διαμονής: Nishibaru
Moto: Αμήχανος

#26

Δημοσίευση από Raybrig » 18 Μαρ 2013, 17:43

Πολύ καλογραμμένο,περιεκτικό,και χρήσιμο θέμα

Έχω κάποιες ερωτήσεις:

1)Στην περίπτωση που η επιφάνεια μας μετά τη βαφή απέκτησε orange peel,τι πρέπει να κάνουμε; Τρίψιμο μέχρι να γίνει λείο και ξαναπέρασμα με χρώμα;
2)Σε τι συνθήκες έγιναν οι παραπάνω εργασίες; Μιλάμε για έναν απλό χώρο ή σε δωμάτιο με ελεγχόμενη θερμοκρασία κλπ;
3)Το εποξικό αστάρι απ'οσο ξέρω είναι απαραίτητο όταν βάφουμε ρεζερβουάρ,για να μην φουσκώσει το χρώμα απ΄τη βενζίνη.Πρέπει οπωσδήποτε να έχει περαστεί γαλβάνι η επιφάνεια,ή εφαρμόζεται απ'ευθείας στην επιφάνεια;
4)Σε θέματα αντοχής,μπορεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα βαφής που εφαρμόζουσε οι ίδιοι (εφωσον φυσικά όλα γίνουν σωστά στη διαδικασία) να είναι καλύτερο απο την ηλεκτροστατική βαφή;
5)Η χρήση χρώματος αυτοκινήτου σε σπρεί (προσοχή,οχι έτοιμο,χρώμα που φτιαχνεται εκεινη τη στιγμη) μας συμβιβάζει στην ποιότητα και την αντοχή του χρώματος;
6)Υπάρχουν δυσκολίες στο να ρίξει κανεις το βερνίκι στα χρώματα διπλής;Είχα ακούσει πως πρέπει να προτιμώ χρώματα μονής,γιατι είναι πιο εύκολο για εναν αρχάριο,εδώ βλέπω μια αντίθετη άποψη

Και κάποιες παρατηρήσεις:

1)Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε,αποφεύγουμε να ρίχνουμε υπερβολική ποσότητα χρώματος πάνω απο τη χαρτοταινία που έχουμε βάλει.Έκανα αυτό το λάθος,και οταν έβγαλα τη χαρτοταινία πήρα μαζί και κομμάτια του χρώματος που είχα ρίξει.

2)Στο μέλλον,προτείνω να γίνει αναφορά και στα υλικά που χρησιμοποιούμε όταν αυτο που βάφουμε έχει ελαστικότητες ή υποκειται σε πολλούς κραδασμούς (ελαστικοποιητές,πολυεστερικούς στόκους κλπ)

Συγχαρητήρια για τον οδηγό και ελπίζω σε περισσότερα τέτοια θέματα! :bigsmile:


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#27

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Μαρ 2013, 19:53

Raybrig έγραψε:Πολύ καλογραμμένο,περιεκτικό,και χρήσιμο θέμα

Έχω κάποιες ερωτήσεις:

1)Στην περίπτωση που η επιφάνεια μας μετά τη βαφή απέκτησε orange peel,τι πρέπει να κάνουμε; Τρίψιμο μέχρι να γίνει λείο και ξαναπέρασμα με χρώμα;
Αυτο ακριβως,ομως για να αποφυγουμε τον φλοιο πορτοκαλιου θα ανεβασουμε λιγο την πιεση του αερα.

2)Σε τι συνθήκες έγιναν οι παραπάνω εργασίες; Μιλάμε για έναν απλό χώρο ή σε δωμάτιο με ελεγχόμενη θερμοκρασία κλπ;
Σε εξωτερικο χωρο τα εκανα ολα,με βασικη προυποθεση να εχει χαμηλα επιπεδα υγρασιας με απνοια εννωειτε.
Τωρα εαν κολλησει κανενα μυγακι δεν τρεχει και τιποτα,περασμα με αλοιφη και εφυγε.


3)Το εποξικό αστάρι απ'οσο ξέρω είναι απαραίτητο όταν βάφουμε ρεζερβουάρ,για να μην φουσκώσει το χρώμα απ΄τη βενζίνη.Πρέπει οπωσδήποτε να έχει περαστεί γαλβάνι η επιφάνεια,ή εφαρμόζεται απ'ευθείας στην επιφάνεια;
Οχι το γαλβανι το βαζουμε για να αποφυγουμε εμφανιση σκουριας,οπως για παραδειγμα το σιδερενιο πισω φτερο του παπιου που εχει και προβλημα σκουριας.Το τεποζιτο δεν ειναι αναγκη να το ασταρωσεις με εποξικο.Και το 5+1 κανει.

4)Σε θέματα αντοχής,μπορεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα βαφής που εφαρμόζουσε οι ίδιοι (εφωσον φυσικά όλα γίνουν σωστά στη διαδικασία) να είναι καλύτερο απο την ηλεκτροστατική βαφή;
Οχι,η ηλεκτροστατικη ειναι ανωτερη σε θεμα αντοχης.Η διαφορα κοστους ομως ειναι μεγαλη συν το οτι η ηλεκτροστατικη απαιτει και αμμοβολη.........

5)Η χρήση χρώματος αυτοκινήτου σε σπρεί (προσοχή,οχι έτοιμο,χρώμα που φτιαχνεται εκεινη τη στιγμη) μας συμβιβάζει στην ποιότητα και την αντοχή του χρώματος;
Με σπρευ ουτε τα παπουτσια μου δεν μπορω να βαψω................ουτε την πιεση που θελω εχει,ουτε την βενταλια του πιστολιου κανει.Πιστεψε με με λιγη προπονηση το πιστολι θα σου φανει παιχνιδι και αναντικαταστατο.

6)Υπάρχουν δυσκολίες στο να ρίξει κανεις το βερνίκι στα χρώματα διπλής;Είχα ακούσει πως πρέπει να προτιμώ χρώματα μονής,γιατι είναι πιο εύκολο για εναν αρχάριο,εδώ βλέπω μια αντίθετη άποψη
Οχι το μονης θα σε παιδεψει πιο πολυ,πιστεψε με.Το βερνικι μη το φοβασε,μια χαρα θα το δουλεψεις.
Και κάποιες παρατηρήσεις:

1)Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε,αποφεύγουμε να ρίχνουμε υπερβολική ποσότητα χρώματος πάνω απο τη χαρτοταινία που έχουμε βάλει.Έκανα αυτό το λάθος,και οταν έβγαλα τη χαρτοταινία πήρα μαζί και κομμάτια του χρώματος που είχα ρίξει.

2)Στο μέλλον,προτείνω να γίνει αναφορά και στα υλικά που χρησιμοποιούμε όταν αυτο που βάφουμε έχει ελαστικότητες ή υποκειται σε πολλούς κραδασμούς (ελαστικοποιητές,πολυεστερικούς στόκους κλπ)
Σε κομματια που υποκεινται σε κραδασμους ή ταλαντωσεις θα προσθεσεις ελαστικοποιητη στο χρωμα σου.
Υποθετικα κανει δουλεια,αλλα με απολυτα κριτηρια δεν μπορει κατι να βαφει και να ταλαιπωρειτε με ταλαντωσεις χωρις να υποστει βλαβη.Για αυτο αλλωστε οι εταιριες σε μοντελα εντουρο τοποθετουν εχρωμα πλαστικα και οχι βαμμενα.
Συγχαρητήρια για τον οδηγό και ελπίζω σε περισσότερα τέτοια θέματα! :bigsmile:


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#28

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Μαρ 2013, 19:53

:blush: Διπλοποσταρισα


vforever
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:58
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: GPZ900R
Ηλικία: 47

#29

Δημοσίευση από vforever » 18 Μαρ 2013, 22:16

Καταπληκτικε,φοβερε,μοναδικε Οσκαρ σου εχω μηχανακι να μεγαλουργησεις :wink: .Ορεξη να χεις. :shades:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#30

Δημοσίευση από Σάββας » 18 Μαρ 2013, 22:39

Εύγε εξαιρετική δουλειά ! :bigsmile:

Μόνο εγώ είμαι αρχικουλομαρία με τα χρώματα...........ούτε σημειακό ξεφλουδισματάκι με μπατονέτα δεν μπορώ να βάψω και τα κάνω όλα.......... :banghead: :wtf:
Εικόνα


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#31

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Μαρ 2013, 23:15

vforever έγραψε:Καταπληκτικε,φοβερε,μοναδικε Οσκαρ σου εχω μηχανακι να μεγαλουργησεις :wink: .Ορεξη να χεις. :shades:
Θα πεσει μεγαλη μαστορια στο μωρο......................... :iminlove: :iminlove: :iminlove:


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#32

Δημοσίευση από ironMANos® » 27 Ιούλ 2013, 19:28

Τις επομενες μερες θα ερθουν φωτο της ανανεωμενης ''χονδρης'' με νεο μαυρο-μπλε βαψιμο :yes:
Τα δακτυλα μου βγαζουν αιμα απο το τριψιμο,οπως επισης και του Βσαιλη 98 που ανακατασκευαζει το 6βολτο του/
Τριβε μαυρε........... :tooth: :cheers:

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#33

Δημοσίευση από landscape » 27 Ιούλ 2013, 23:20

Είναι στη μόδα το βάψιμο!! Και εγώ έχω πιστολιάσει πολλές λεπτομέρειες στο Gileraki! Ετοιμάζομαι για μπουκάλες μπροστινού ,ζάντες και κάτι πλαστικούλια....πολύ τρίψιμο ρε παιδιά όμως.....πολύ....

Μέχρι τώρα έχουν βαφτεί ,φλας (βερνίκομα -σαν καινούρια ) , και τα δυο σταντ ,εξάτμιση ,καπάκι μετάδοσης και κάποιες λεπτομέριες στο σασί για προστασία από σκουριά!
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#34

Δημοσίευση από VASILIS98 » 28 Ιούλ 2013, 17:13

ironMANos® έγραψε:Τις επομενες μερες θα ερθουν φωτο της ανανεωμενης ''χονδρης'' με νεο μαυρο-μπλε βαψιμο :yes:
Τα δακτυλα μου βγαζουν αιμα απο το τριψιμο,οπως επισης και του Βσαιλη 98 που ανακατασκευαζει το 6βολτο του/
Τριβε μαυρε........... :tooth: :cheers:
Πολυ καλο θεμα Μανο! Αν το ειχα παρει χαμπαρι νωριτερα θα τον εβαφα μονος μου τον παπαρο :tooth:

Τελος για μενα το τριψιμο απο σημερα :) Ο ΓιατροΜανος εκανε καταπληκτικη δουλεια πανω στο εργαλειο μου :worshippy:


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#35

Δημοσίευση από ironMANos® » 28 Ιούλ 2013, 18:27

VASILIS98 έγραψε: Ο ΓιατροΜανος εκανε καταπληκτικη δουλεια πανω στο εργαλειο μου :worshippy:
Ανυπομωνω να δω ολικο αποτελεσμα :spiteful:


vforever
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:58
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: GPZ900R
Ηλικία: 47

#36

Δημοσίευση από vforever » 28 Ιούλ 2013, 23:48

:cheers:


Verbal Kint
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 25 Μάιος 2013, 18:59
Τόπος διαμονής: Alexandreia-Brooklyn
Moto: XRV-750, VFR800Vtec

#37

Δημοσίευση από Verbal Kint » 29 Ιούλ 2013, 17:23

Απο θεμα βιδωσε-ξεβιδωσε, ξεμονταρισε-μονταρισε...πιανει το χερι μου, δεν εχω παραπονο εχω κανει αρκετα πραγματα στις μοτο μου.

Με το βαψιμο -αν και εχω κομφλερ+πιστολι (για καγκελα-παντζουρια κτλπ) -φοβαμαι να καταπιαστω πανω στη μοτοσυκλετα.... :(

Τωρα...με το post του Μανου...ισως με ολες αυτες τις πληροφοριες το προσπαθησω μεσα στο χειμωνα που δεν πολυκυκλοφωρω.


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#38

Δημοσίευση από ironMANos® » 29 Ιούλ 2013, 19:26

Verbal Kint έγραψε:Απο θεμα βιδωσε-ξεβιδωσε, ξεμονταρισε-μονταρισε...πιανει το χερι μου, δεν εχω παραπονο εχω κανει αρκετα πραγματα στις μοτο μου.

Με το βαψιμο -αν και εχω κομφλερ+πιστολι (για καγκελα-παντζουρια κτλπ) -φοβαμαι να καταπιαστω πανω στη μοτοσυκλετα.... :(

Τωρα...με το post του Μανου...ισως με ολες αυτες τις πληροφοριες το προσπαθησω μεσα στο χειμωνα που δεν πολυκυκλοφωρω.
Κωστη,αργησες λιγο να π-οσταρεις.Εαν ποσταριζες νωριτερα θα φτιαχναμε ενα βιντεακι με τον Βασιλη,να εβλεπ-ες την διαδικασια βαφης.
Δεν σου υποσχωμε,αλλα θα φροντισω να κανω ενα,σε λιγες μερες που θα κανω την 2χρομία στην χοντρη.
Πιστολη με κατω δονειο να ξερεις δεν κανει φιλε.Στο κομπρεσσερ που εχεις θα βαλεις με 12 ευρω μια υδατοπ-αγιδα θα αγορασεις και ενα π-ιστολι Αζούρο με 1.4 μπ-εκ και θα βαφεις τα π-αντα.
Οτι με χρειαστεις στειλε μηνυμα να βοηθησω. :cheers:


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#39

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Αύγ 2013, 15:48

Τα εργαλεια λενε κανουν τον μαστορα και συμφωνα με αυτο το ρητό αποφασισα να αναβαθμισω το πιστολι βαφης μου.
Το παλιο πιστολι των 30 ευρω θα χρησημοποιειτε μονο για βαφη ασταριων που δεν εχουν απαιτηση καλου πιστολιου.

Αγορασα το μικρο μοντελο της αμερικανικης Graco.
Η Graco ειναι εταιρια πασιγνωστη στα βιομηχανικα ειδη βαφής. Πηγα στην τεχνολογια HYLP (High volume,low pressure) που θα πει οτι το πιστολι βαφει αψογα στα 2 bar.
Βαφωντας στα 2 μπαρ,δεν σπαταλαμε χρωμα αφου το χρωμα λογο χαμηλης της πιεσης δεν αναπηδα στην επιφανεια βαφης και δεν φευγει προς το περιββαλον. :thumpup:
Πιστευω αργοτερα θα βαψω επιτελους μετα απο 2 σχεδον μηνες τα πραγματα του Βαραντερο και θα γραψω εντυπωσεις τοσο για την ποιοτητα βαφης,οσο και οτι αφορα το τελικο αποτελεσμα. :bye:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Συγγραφέας θέματος
ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#40

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Αύγ 2013, 21:35

Eντυπωσεις απο το πιστολι.........................ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!
Βλεπεις τι βαφεις,καθοριζεις την βενταλια σου την δεσμη τα παντα.
Με το παλιο απλα εβαφα,με μια μορφη συννεφου,αλλα με αυτο απλα ''χτενιζω'' την επιφανεια.
Για να πω την αληθεια,στα 2 bar (ρυθμιση κομπρεσσερ) δεν καταφερα να βαψω.
Προφανως θελει φουλ ανοιγμα αερα απο το κομπρεσσερ και ρυθμιση στα 2 μπαρ απο το πιστολι,Μαλλον αυτος ειναι και ο λογος που πουλανε μπαρομετρο πιστολιου για ρυθμιση ακριβειας.

Στο ντεποζιτο εγινε μαγικη δουλεια,αλλα στα φεριγκ εχω τρεξιματα στο βερνικι :?:
Σιγουρα φταιει οτι ακολουθησα τις οδηγιες του ''χημικου'' και εβελα 10% διαλυτικο στο βερνικι,συν το οτι βιάστηκα να το ''σταυρωσω''
Απο βδομαδα φτιαχνω τα αυτοκολλητα βυνηλιου τα τοποθετω και ριχνω το τελικο χερι βερνικι.
Το μπλε του R1 απλα γ@@ει. :parta:


vforever
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:58
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: GPZ900R
Ηλικία: 47

#41

Δημοσίευση από vforever » 18 Αύγ 2013, 23:58

:cheers:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες