BMW S 1000XR (2015)

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 35

Re: BMW S 1000XR (2015)

#41

Δημοσίευση από Gavriilvet » 24 Μαρ 2016, 22:38

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Και το σκεφτόμουν για τις βροχές... Αλλα πως σκατα προλαβαινετε να πάτε νεα Μάκρη; είναι όπου είμαι γΛηγορος! :whistling:

Αντε να μας πεις... Και κυρίως διάφορες του παλιού (δικού σου) με το καινούριο gs :blush: :lipseal:
.


Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#42

Δημοσίευση από ALX » 24 Μαρ 2016, 22:56

17:25 το πήρα παρατεταρτο ήμουν Νέα Μάκρη. :crazy:
Το 'πια λιγακι :blush:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#43

Δημοσίευση από ALX » 25 Μαρ 2016, 11:31

Τι να πεις για τη νέα γενιά μοτοσυκλετών? Μόνο όταν ανέβεις πάνω τους καταλαβαίνεις πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία της μοτοσυκλέτας, τόσο, που πραγματικά σε εκπλήσει όταν το βιώσεις! Τότε και μόνο τότε νιώθεις τα χρόνια που έχουνε περάσει πάνω από την δική σου παλιά πλέον μοτοσυκλέτα.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Βρέθηκα στο Γέρακα και στην BMW Παναγιωτόπουλος γύρω στις 17:10 έχοντας ραντεβού για να οδηγήσω το BMW S1000XR και το BMW R1200GSA LC.
To αρχικό ραντεβού ήταν για Σάββατο, αλλά παρακολουθώντας τον καιρό, είδα πως το Σάββατο, μόνο wet test ride θα έκανα και φυσικά το απέρριψα αλλάζοντας το ραντεβού για την χτεσινή ημέρα. Αρχικά είχα ζητήσει να καβαλήσω πρώτα το GS και κατόπιν το XR αλλά δεν κατέστη δυνατό κι έτσι ξεκίνησα από το XR.

Αφού υπέγραψα τα ανάλογα χαρτιά για το τεστ ride και μου εξήγησε δυο τρία πράγματα για το μηχανάκι ο υπεύθυνος της έκθεσης για τα mode λειτουργίας του κινητήρα αλλά και γενικώς περί της μοτοσυκλέτας, ανέβηκα πάνω όπου και ...βολεύτηκα άμεσα!
Ένιωσα πολύ οικεία τη θέση οδήγησης, με πλατιά, σκληρή, αλλά ταυτόχρονα άνετη σέλα, με σωστές γωνίες στα πόδια (ίδιες με την δική μου 1150GS) το μεγάλο τιμόνι όπως έχω συνηθίσει τόσα χρόνια και το νορμάλ θα χαρακτήριζα πλάτος του ρεζερβουάρ που όμως εκεί που κουμπώνουν τα πόδια, είναι αρκετά στενό και έτσι είναι πολύ βολικό χωρίς να σε αναγκάζει να έχεις τα πόδια πολύ ανοιχτά! Το μόνο που δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ οικείο σε μένα, ήταν η διάταξη των χειριστηρίων στο τιμόνι, που πλέον ακολουθούν την από αμνημονεύτων ετών φιλοσοφία των άλλων εταιριών. Εδώ είναι που αναρωτήθηκα μόλις τα είδα "ή στραβός είν' ο γιαλός ή στραβά αρμενίζω" :D . Εγώ έμαθα στο ζαβό σύστημα των παλαιάς κοπής BMW και το νορμάλ μου φαίνεται στραβό.

Το πάτημα της μίζας και ο πρώτος ήχος του κινητήρα είναι... (...ας μην το πω καλύτερα γιατί θα το κόψει η λογοκρισία :P )
Το παλικάρι μου βάζει το mode κινητήρα στο ROAD για ξεκίνημα και μου λέει αλλαξέτο αργότερα αν θες.

Έχω 45 λεπτά λοιπόν να νιώσω αυτή τη μοτοσυκλέτα!

Ξεκινώ με σκοπό να ανέβω την Κλεισθένους ώστε να φτάσω στην Πεντέλη με κατεύθυνση προς Νέα Μάκρη. Δρόμος με ωραίες στροφές και καλή άσφαλτο. Τη άλλο να ζητήσει κανείς? :whistling:
Η Κλεισθένους με πέθανε. Πολύ κίνηση, φανάρια και κάτι οδηγοί που ήταν για επανεξέταση διπλώματος! Άντρες και γυναίκες! Όλοι μπροστά μου βρέθηκαν χτες? :angry:
Ο κινητήρας γουργούριζε κάτω από τα πόδια μου και που και που έριχνα καμιά ξερογκαζιά να γουστάρω σαν 16χρονος.
Στις χαμηλές στροφές το μοτέρ είναι ήρεμο σαν αρνάκι, κάτι που κάνει την κίνησή σου μέσα στη πόλη παιχνιδάκι, παρόλο που καβαλάς ένα τέρας 160 αλόγων! Βέβαια αν πας να ζητήσεις το κάτι παραπάνω από το γκάζι, το traction πνίγει το μοτέρ που νομίζεις ότι είναι χαλασμένο στο άνοιγμα του γκαζιού. Για τους άπειρους αναβάτες βέβαια, είναι must αλλά για τους έμπειρους είναι ψιλοξενέρωμα. Αποφασίζω να μην ψάξω πως βγαίνει γιατί ο υπάλληλος της BMW Παναγιωτόπουλος, δεν μου το έδειξε και δεν ήθελα να χάσω χρόνο ψάχνοντας τον τρόπο. Έτσι κι αλλιώς δεν είχα σκοπό να παίξω με powerslide.

Με τα πολλά πιάνω τον δρόμο με τις στροφές και την ανύπαρκτη πια κίνηση, κάτι που έκανε το χαμόγελο να έρθει πλατύ πλατύ στο στόμα μου!

Αρχίζω να στρίβω και μάλιστα να στρίβω πολύ άνετα. Τόσο άνετα που νόμιζα ότι το μηχανάκι ήταν δικό μου και το είχα χρόνια! Τόσο οικείο το ένιωθα!

Η μία στροφή διαδεχόταν την άλλη σε πολύ σύντομο διάστημα. Ανεβάζω ρυθμό και οι κλίσεις αρχίζουν να μεγαλώνουν. Φανταστική αίσθηση ασφαλείας. Μόνο στα πρώτα φρεναρίσματα τρόμαξα καθώς το πολύ δυνατό και άμεσης απόκρισης μπροστινό φρένο με τις ακτινικές δαγκάνες και το κλασσικό πιρούνι που βυθίζεται, δεν ήταν κάτι σύνηθες για μένα.
Αλλά δεν έγινε και κάτι. Αμέσως προσάρμοσα την δύναμη στο δάχτυλο και πλέον φρέναρα πιο ομαλά. (αν βάλεις δεύτερο δάχτυλο στη μανέτα σκοτώθηκες!... για τόσο δυνατά φρένα μιλάμε)
Μέχρι τις 5-6 χιλ σαλ ο κινητήρας λειτουργεί σαν μπουκωμένος. Περίεργο για μοτέρ 1000κε κι έτσι με συνοπτικές διαδικασίες πέρασα στο Dynamic mode για να δω τι κάνει.
Δεν άλλαξε και πολύ σε αυτό το εύρος στροφών, όμως ψηλά... ούρλιαζε και ξύριζε ο κινητήρας :yupi:
Η απόσταση στροφής από στροφή μειώθηκε γιατί τα χιλιόμετρα ερχόντουσαν πολύ γρήγορα αφού δεν το άφηνα να πέσει κάτω από 5000σαλ ανεβοκατεβάζοντας ταχύτητες.
Το quick shifter απλά μαγικό. Πρώτη φορά οδήγησα μοτοσυκλέτα με τέτοιο σύστημα και μου άρεσε πολύ. Τέρμα γκάζι και να τραβάς τον μοχλό πάνω για να αλλάξεις ταχύτητα χωρίς να νοιάζεσαι! Λειτουργούσε και στο κατέβασμα αλλά μόνο αν είχες εντελώς κλειστό το γκάζι και λειτουργούσε αρκετά ομαλά θα έλεγα!

Κάπου στο μέσο της διαδρομής σταμάτησα για να απολαύσω την ωραία απογευματινή θέα αφ' υψηλού και να βγάλω και μερικές φωτογραφίες το κόκκινο θηρίο.

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Κάποια στιγμή και αφού το είχα λυσσάξει στις στροφές με δυνατά ανοίγματα του γκαζιού και λειτουργία συνεχώς σε υψηλές στροφές), άρχισε να μου κάνει σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού. Δεν ενοχλούσαν, αλλά μου έκανε εντύπωση για καινούρια και ειδικά τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα. Όσο περνούσε η ώρα τόσο περισσότερο το πίεζα. Μου άρεσε πάρα πολύ η ευκολία που άλλαζε κατεύθυνση στις στροφές αλλά και η σταθερότητά του μέσα σε αυτές. Το γκάζι το άνοιξα πολλές φορές μέχρι το τέλος της διαδρομής του σε επιτάχυνση, αλλά με 3η σχέση και πάνω στο κιβώτιο. Με 2α απλά σηκωνόταν σούζα μόλις περνούσε τις 6000σαλ.

Αυτό που με χάλασε είναι όταν προσπαθούσα να φρενάρω λίγο υπό κλίση. Η συνήθεια που το τελελέβερ της δική μου δεν αλλοιώνει την γραμμή μέσα στη στροφή, με το κλασσικό ανεστραμμένο πιρούνι της XR απλά δεν υπήρχε. Μόλις τσμπούσα το φρένο, αμέσως η μοτοσυκλέτα προσπαθούσε να σηκωθεί. Ε δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα :D

Μικρό το κακό βέβαια γιατί όλα μια συνήθεια είναι.

Φτάνοντας στην Νέα Μάκρη έβγαλα μερικές φωτογραφίες ακόμα

Τα όργανα λιτά αλλά γεμάτα πληροφορίες. Το λευκό όμορφο στροφόμετρο δεσπόζει στο κέντρο και το digital μονόχρωμο display δίπλα του συμπληρώνει την εικόνα. Δυσανάγνωστο όμως θα έλεγα γιατί είχε τόσες πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα εκεί πάνω που μπερδευόταν το μάτι. Πιθανότατα κι αυτό είναι θέμα συνήθειας και μετά από κάποια χρήση, θα εξοικειώνεσαι με το τι βλέπεις.

Εικόνα Εικόνα

Η μοτοσυκλέτα πανέμορφη αλλά θα την προτιμούσα σε άλλο χρώμα. Το κόκκινο δεν μου άρεσε καθόλου θα έλεγα. Επίσης θα προτιμούσα την εξάτμιση λίγο ψηλότερα για να δείξει καλύτερα η μοτοσυκλέτα.

Στο δρόμο της επιστροφής (πάλι από Πεντέλη) επικεντρώθηκα καθαρά στην οδήγηση αλλά αναγκαστικά και στην προστασία από τον αέρα γιατί όσο περνούσε η ώρα και έπεφτε ο ήλιος, το κρύο ήταν έντονο. 10 βαθμούς έλεγε το θερμόμετρο της μοτοσυκλέτας. Η προστασία από τον αέρα λοιπόν, κρίνεται επαρκής. Μου θύμισε την δική μου GS που έχει όμως μεγαλύτερη και πιο πλατιά ζελατίνα.
Ο αέρας έσκαγε στο ύψος του μετώπου μου παρόλο που είμαι 1.92. Για πιο χαμηλούς αναβάτες, θα παρέχει πλήρη κάλυψη! Κλασσικά υπήρχε αέρας που περνούσε στο πλάι και χτυπούσε βάναυσα τους ώμους όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες. Μου άρεσε όμως που δεν είχα ρεύματα αέρα προς την κοιλιά που δυστυχώς έχω με την δική μου.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε η κάλυψη που είχε παρόλο που ο ανεμοθώρακας είναι μπικίνι!

Τέλος να πω πως τα ελαστικά μου άρεσαν πολύ, αλλά δεν κοίταξα τι μάρκα ήταν. Σε συνεργασία με τις άψογες (αν και σφιχτές αναρτήσεις παρόλο που τις είχα στο ROAD mode) δεν μου έδωσαν πουθενά αίσθημα ανασφάλειας όσο κι αν πίεσα στις στροφές... και πίεσα αρκετά. Τόσο που μου έκανε κι εμένα έκπληξη όντας πρώτη φορά πάνω σε "ξένη" μοτοσυκλέτα.
Μου έβγαλε μεγάλη οικειότητα αυτό το μηχανάκι, λες κι ήταν φτιαγμένο για μένα! :think:

Αυτό που παρατήρησα επίσης (μιας και μίλησα για τις αναρτήσεις) ήταν η λειτουργία του μπροστινού συστήματος. Ενώ στην αρχή της βόλτας μου φαινόταν μαλακό, όσο πίεζα τη μοτοσυκλέτα στα στροφιλίκια βουτώντας στα φρένα πριν τη στροφή και άνοιγα δυνατά το γκάζι μέχρι την επόμενη, το μπροστινό μου έδινε τη εντύπωση ότι είχε γίνει πιο σφιχτό! Παίζει κάποια αυτόματη ρύθμιση της ανάρτησης αναλόγως του τρόπου που οδηγείς? Σε αυτή τη απορία συμβάλει ένα καλώδιο που έμπαινε πάνω από την τάπα του αριστερού καλαμιού κι ίσως ήταν αισθητήρας που διάβαζε τη πίεση. Εκτός πια κι αν ήταν η ιδέα μου :think:

Το ABS εμπρός δούλευε πολύ καλά όταν το δοκίμασα (επίτηδες εννοείται) και δεν το ένιωθες ιδιαίτερα, ενώ το πισινό δούλευε πιο άγαρμπα, γαργαλώντας μου το πόδι κάθε φορά που έμπαινε σε λειτουργία. Και μπήκε πολλές φορές, πριν από την είσοδό μου σε στροφή. (οι κακιές μου συνήθειες δεν κόβονται :whistling: )

Τέλος της ωραίας διαδρομής και επιστροφή στη κίνηση. Άλλη ταλαιπωρία μέχρι να κατέβω στον Σταυρό. Πολύ κίνηση :/

40 χορταστικά λεπτά κράτησε τελικά η βόλτα.

Η μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζεται επιεικώς λούνα παρκ. :congrats: :uzi: Μου έβγαλε φοβερά συναισθήματα και η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο. Το περίμενα για να πω την αλήθεια, αλλά όταν το βιώνεις κιόλας είναι εκπληκτικό. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε όπως προείπα, η οικειότητα που ένιωσα άμεσα μαζί της. Κούμπωσα πραγματικά πάνω της και ένιωσα ότι μπορώ να κάνω μαζί της πράγματα που με μια άλλη μοτοσυκλέτα θα χρειαζόμουν χρόνο προσαρμογής.

Ήρεμη χαμηλά, λυσσάρα ψηλά με άπλετο γκάζι, αναρτήσεις υποδειγματικές και φρένα για σεμινάριο.
Αν ήθελα να βρω ένα μελανό σημείο, ήταν η λειτουργία του κινητήρα κάπου στις 3-3,5 χιλ σαλ που δούλευε άρυθμα και ένιωθα και κάποιους κραδασμούς. Και το κακό είναι πως σε αυτές περίπου τις στροφές είσαι όταν θες να κινηθείς ήρεμα σε μια βόλτα.

Ήταν/είναι βέβαια μια μοτοσυκλέτα που μου έκανε το κλικ με το που την είδα στις πρώτες φωτογραφίες. Αυτό το κλικ που μου είχε κάνει για πρώτη φορά η aprilia Pegaso 650 που απέκτησα το 1997 και η 1150 μου που απέκτησα το 2003.
Μια μοτοσυκλέτα που θα την ήθελα όπως και δήποτε στο γκαράζ μου να κάνει παρέα στη GS :yes_: (λεφτά να υπήρχαν)

Την επέστρεψα λοιπόν με ένα τεράστιο χαμόγελο και είδα στο πάρκινγκ να με περιμένει η R1200GSA LC που ήταν έτοιμη για την επόμενη βόλτα μαζί μου....
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 35

#44

Δημοσίευση από Gavriilvet » 25 Μαρ 2016, 11:59

Μαιστα... Εχει πλάκα (για μένα) να βλέπω πως φάνηκε η ίδια μοτο σειρά κάποιο πιο έμπειρο :tooth:

Απορία : ήρεμα πιστεύεις θα μπορούσες να ταξιδέψεις με τουτη;

2 μεγεια! Αλλα. Σε άσπρο!
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#45

Δημοσίευση από ALX » 25 Μαρ 2016, 12:15

Gavriilvet έγραψε:Μαιστα... Εχει πλάκα (για μένα) να βλέπω πως φάνηκε η ίδια μοτο σειρά κάποιο πιο έμπειρο :tooth:

Απορία : ήρεμα πιστεύεις θα μπορούσες να ταξιδέψεις με τουτη;

2 μεγεια! Αλλα. Σε άσπρο!
1) Μπορώ να ταξιδέψω ήρεμα όπως με όλες τις μοτοσυκλέτες (να ταξιδέψω είπα ε?! ...μη τα μπερδεύουμε! Άλλο ταξιδεύω, άλλο κάνω βόλτα.) Όταν βγω βόλτα με τους φίλους, αφηνιάζω και με την χοντρογερμανίδα ακόμα. :D

2) Το μεγειά θα ακουγόταν πολύ ωραίο αν ήμασταν σε άλλες εποχές, χωρίς κρίση και χωρίς ανεργία του έτερου ήμισυ. Τώρα πια δεν παίζει τέτοιο σενάριο... δυστυχώς. Ίσως κάποιο κάπου κάποτε με χρόνια με καιρούς και φυσικά μεταχειρισμένο.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2604
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 77 φορές
Έχει δεχθεί like: 97 φορές

#46

Δημοσίευση από naftilos » 25 Μαρ 2016, 21:55

ALX έγραψε:
Gavriilvet έγραψε:Μαιστα... Εχει πλάκα (για μένα) να βλέπω πως φάνηκε η ίδια μοτο σειρά κάποιο πιο έμπειρο :tooth:

Απορία : ήρεμα πιστεύεις θα μπορούσες να ταξιδέψεις με τουτη;

2 μεγεια! Αλλα. Σε άσπρο!
................................... Όταν βγω βόλτα με τους φίλους, αφηνιάζω και με την χοντρογερμανίδα ακόμα. :D
Ειδικά άμα μυριστεί κατήφορο δίνει τα ρέστα της, συγκαίγονται τα μπούτια της από τις μεγάλες δρασκελιές :yes: :yes:

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#47

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 08 Ιούλ 2016, 17:58

λοιπον εφερε και η εδω αντιπροσωπια το εν λογω μηχανακι για τεστ ραιντ και πηγα :grin:
Σαν τεστ ραιντ ηταν λιγο μαπα γιατι εφευγες απ την αντιπροσωπια και πηγαινες 5 χιλιομετρα πανω και γυρνουσες και σε αδιαφορη διαδρομη. Οποτε αυτα που μπορεσα να αποκομισω ειναι τα εξης:
Υπηρχαν κραδασμοι σε καποια φαση στα χερια.
Ο ηχος του κινητηρα οταν ανοιγες το γκαζι, απλα δεν υπαρχει, σκετη γκαβλα!
Η αποδοση νταξει, εχει γκαζι αρκετο αλλα δεν τρομαζει.
Το quicksifter τα σπαει! πολυ ομαλη λειτουργεια και δεν το καταλαβαινεις πως αλλαζουν οι ταχυτητες.
Ο συμπλεκτης αδιαφορος τελειως.
Τα φρενα αποτελεσματικα αλλα χωρις καμια αισθηση χωρις δαγκωμα, ψιλο μαπα μου φανηκαν(το r1200gs lc εχει πολυ καλυτερα).
Συμπεριφορα αναρτησεων δεν μπορει να εκτιμηθει λογω της συντομης διαδρομης.

Ωραιο μηχανακι παντως.
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2604
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 77 φορές
Έχει δεχθεί like: 97 φορές

#48

Δημοσίευση από naftilos » 08 Ιούλ 2016, 18:52

Αλομπαρ έγραψε: Η αποδοση νταξει, εχει γκαζι αρκετο αλλα δεν τρομαζει.

Ωραιο μηχανακι παντως.
Μετά τα 170 αλογατα του Μέγα δούκα με τη θηριώδη ροπή του δικύλινδρου, νόμιζες ότι θα μπορούσες να τρομάξεις από τα 160 ψωραλογα με την κουτσενουσα και ασθμαίνουσα ροπή του τετρακύλινδρου?

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#49

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 08 Ιούλ 2016, 19:13

:innocent: :innocent:

180(ονομαστικα) :whistling:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 19 φορές
Ηλικία: 44

#50

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 08 Ιούλ 2016, 23:24

naftilos έγραψε:
Αλομπαρ έγραψε: Η αποδοση νταξει, εχει γκαζι αρκετο αλλα δεν τρομαζει.

Ωραιο μηχανακι παντως.
Μετά τα 170 αλογατα του Μέγα δούκα με τη θηριώδη ροπή του δικύλινδρου, νόμιζες ότι θα μπορούσες να τρομάξεις από τα 160 ψωραλογα με την κουτσενουσα και ασθμαίνουσα ροπή του τετρακύλινδρου?

α ναι το ξεχασα!...Μεγα δουκα βολταρεις!...και εγω λεω δεν μπορει θα διαβασα λαθος ..." εχει γκαζι αρκετο αλλα δεν τρομαζει." :D

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 63 φορές
Ηλικία: 40

#51

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 15 Ιούλ 2016, 12:46

φιλος τιμονι πολυ καλο,το εψηνε.
προηγουμενο μηχανακι multi 1200s.
ψημενος καρακαργα για την μπεμπα,την οδηγησε και απογοητευτηκε.
δυναμη πολλη αλλα ψηλα,δεν κανει για αγιο,επιδαυρο κτλπ
πηρε 1190 και στανιαρισε
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#52

Δημοσίευση από TC-drift » 16 Ιούλ 2016, 15:02

Στα λογια μου ερχεσαι..

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1748
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 42

#53

Δημοσίευση από ibar132 » 20 Φεβ 2017, 22:22

يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#54

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 20 Φεβ 2017, 22:42

λαΜΠαδα!!
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης