K1200S vs K1300S

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

K1200S vs K1300S

#1

Δημοσίευση από Θάνος » 20 Φεβ 2013, 02:31

Επαναδημοσίευση.


Δημοσιεύθηκε 02 Οκτώβριος 2009 - 16:30


Σήμερα λοιπόν είχα στην κατοχή μου για 2 ωρίτσες την Κ1300S. Το τεστ ηταν καλό και πήρα αυτα που ήθελα ωστε να ΞΕΡΩ τι πραγματικά
συμβαίνει ανάμεσα σε αυτές τις δύο μοτοσυκλέτες...

Picture 05777.jpg
vs
1254477297636.jpg


Η διαφορά στην θέση οδήγησης έκανε την παρουσία της αισθητή απο το πρώτο λεπτό που έκατσα επάνω της... ξεχασμένος λοιπόν απο θέσεις
οδήγησης τύπου SS τα είδα όλα! :bigsmile: ΟΚ υπερβάλω λίγο, ομως οι καρποί μου κουράστηκαν και πόνεσαν ελαφρώς απο τα πρώτα κι'ολας χλμ,
κάτι που στο Κ12S δεν συμβαίνει! Με λίγα λόγια είναι αρκετά πιο σκυφτή η θέση οδήγησης και σε προδιαθέτει για πιο επιθετική οδήγηση.


Δυστιχώς το quick shifter δεν το είχε επάνω του αυτο το μοντέλο, είχε ομως το antispin που πραγματικά κάνει δουλειά, με το που κουνάει λίγο ο πίσω
τροχός μπαίνει σε λειτουργεία... και απλα οταν προσπαθείς να το σπινιάρεις έχεις μικρά κουνηματάκια και τπτ άλλο!


Τα φρένα, δυστιχώς δεν μπορώ να πω οτι είδα ιδιαίτερες διαφορές, ίσως να ειναι ελάχιστα πιο δυνατά αλλα και πάλι με πολύ επιφύλαξη αυτό, εμένα μου
φάνηκαν ίδια σε δύναμη με το Κ12S! Άγκυρες και με πολύ καλή αίσθηση!


Οι αναρτήσεις τώρα, σε όλα τα επίπεδα των ρυθμίσεων ειναι κάτι κλικ πιο σκληρές, βέβαια η μία μοτοσυκλέτα έχει 3.500χλμ και η άλλη 23.500χλμ,
όποτε ίσως να μήν είναι σωστή η "συγκρισή" τους, όμως όπως και να έχει είναι πολύ πιο σκληρό το Κ13S απο τον προκατοχό του, είτε είναι στο
μαλακό-comfort, είτε στο normal είτε στο σκληρό-sport!



Απο σχεδίαση φαίνεται με το μάτι, εμένα δεν μου άρεσε καθόλου αυτο που έβλεπα μπροστά μου απο την θέση του οδηγού, ήταν σα να οδηγούσα ενα
SS 1000αρι, έχει μικρύνει κατα πολύ το μούτρο μπροστά, καθώς και σε συνολικό φάρδος. Η εξάτμιση ειναι όλα τα λεφτά σε σχέση με το παλιό,
πολύ πιο όμορφη και με ένα τέλειο πιο μπάσο ήχο και πιο δυνατό.


Απο θέμα κινητήρα τώρα, δεν μπορώ να πώ οτι είδα τις τρελλές διαφορές στο γκάζι, ένιωσα ελάχιστα πιο πλούσιο τον κινητήρα σε όλο το φάσμα
του, το δουλεμά του ειναι γραμμικότατο σε όλες τις στροφές, ούτε ένιωσα να ειναι κάπου άδειο ούτε να μου κάνει σε συγκεκριμένες στροφές έντονα
ξεσπάσματα τύπου.....πχ Gsr600 :P
Σημαντική αλλαγή εχει το κιβώτιο ταχυτήτων, μόνο η πρώτη εχει ενα πολύ μικρό τράνταγμα και όλες οι άλλες είναι κορυφή, είχα ξεχάσει πως είναι οι
μοτοσυκλέτες λεμε :lol: Ούτε γκαπ γκουπ ούτε τπτ! :bigsmile:




Στην οδήγηση τώρα, το Κ13S απλά μου φάνηκε ΠΑΙΧΝΙΔΙ σε σχέση με το 12, στρίβει πολύ γρήγορα και σου φωνάζει απο μόνο του ΒΑΛΕ ΜΕ! Δεν το
περίμενα κατι τέτοιο και θα ήθελα πολύ να το πήγαινα σε καμια καλή κλασσική ορεινή διαδρομή να το ευχαριστηθώ στο φούλ! Ειναι σε γενικές γραμμές
πολυ πιο ευκολοδήγητο και "φιλικό", το σηκώνεις απο το στάντ και δεν υπάρχει το βάρος που περιμένεις με βάση το τι βλέπεις! Δεν σε τρομάζει
πουθενά και σε αυτό βέβαια βοηθάνε πολυ οι αναρτήσεις του που είναι χαρακτηριστικό των νέων Κ με το Duolever! Τσαρουχώνεις φρένα απο τα
200χλμ και το μηχανάκι παραμένει σταθερό σα να μήν φρενάρεις.... και βλέπεις ξαφνικά την βελόνα σου στα 120χλμ....



Η ανεμοκάλυψη ΔΕΝ ειναι "καλύτερη" όπως θέλουν να λένε τα περιοδικά, εκτός και αν μιλάμε για έναν αναβάτη επάνω και να είναι τάπα στο ντεπόζιτο!
Το τεστ έγινε και δικάβαλο και η συνοδηγός έτρωγε αέρα επάνω στο κράνος της, πραγμα που με το Κ12 δέν συμβαινει εύκολα, εγώ επίσης ένιωθα
ακάλυπτος στην κανονική θέση οδήγησης, αφού η ζελατίνα είναι πολύ πιο μικρή και κοντή καθώς και όλο το μούτρο απο τον προκατοχό του.


Όσο για τους νέους διακόπτες στα grip, μπορεί να τους αλλάξανε και να τοποθετήθηκαν επάνω οι διακόπτες τύπου japan αλλα αν δεν σπάσεις τον αντιχειρά σου
τα φλάς δεν θα τα ανάψεις ποτέ, πολύ δυσκολόχρηστα, πολύ περισσότερο απο το παλιό σύστημα που είχε η Bmw, δεν το περίμενα αυτό, έλεγα οτι θα είναι άνετα
αλλα τελικά δέν...φαίνεται τα φτιάχνουν με βάση τα δικά τους χέρια εκει πέρα.. :bigsmile:



Με λίγα λόγια;;;; Απο την στιγμή που μιλάμε για κατηγορία ST, για εμένα είναι καλύτερο το Κ12S, το Κ13S έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων,
εχει ενα έξτρα παραπάνω (το shifter που στην τελική το βάζει όποιος θέλει) και είναι πολύ πιο ευκίνητο στις στροφές, ειναι πολύ πιο "πιστιάρικο",
στρίβει πολύ, μα πολύ καλύτερα απο το Κ12S και πιο γρήγορα, με ιδιαίτερη διαφορά γρηγοράδας στην είσοδο της στροφής, το Κ12S φαίνεται μπροστά του
σα να βαρυγκομάει να βουτήξει, όπως ακριβώς ένιωθα το Hayabusa πιο δυσκίνητο σε σχέση με το Κ12S. Εδω να σημειώσουμε ότι σημαντικό ρόλο για αυτό
παίζει και το προφίλ των ελαστικών στον πίσω τροχό, όπου στο K12S είναι 190/50/17 και στο K13S 190/55/17.
Όμως υστερεί στον Tour χαρακτήρα, αυτές ειναι οι βασικές διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα, το ένα σε ταξιδεύει καλύτερα με βασικό
πλεονέκτημα την άνετη θέση οδήγησης και καλύτερη ανεμοκάλυψη ενώ το άλλο είναι σκέτο παιχνίδι στα στροφιλίκια και έχει το κιβώτιο ταχυτήτων που
πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα!


Ήδη ρώτησα λοιπόν εαν μπορώ να αλλάξω όλο το κιβώτιο, αν γίνεται τότε προσωπικά δεν έχω να ζηλέψω τπτ απολύτως απο το Κ1300S! Το νέο κιβώτιο
είναι το μόνο που ζηλεύω και θέλω να έχω στο K1200S!
1254477301512.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.


Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα


Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#2

Δημοσίευση από Giorgos_S » 20 Φεβ 2013, 02:36

αυτά είναι τεστ!

το καταευχαριστήθηκες νομίζω! αν και δεν ειμαι καθόλου fan στα street μηχανάκια, φαίνεται οτι το συγκεκριμένο διψάει για ταξίδια :D

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#3

Δημοσίευση από naftilos » 20 Φεβ 2013, 05:16

Έχεις μια αδυναμία μου φαίνεται αφεντικό στους μηχανοτυρανοσαυρους :think:

Άβαταρ μέλους

mAthosalas
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:44
Τόπος διαμονής: Patrasso
Moto: F800GS 30years
Ηλικία: 46

#4

Δημοσίευση από mAthosalas » 20 Φεβ 2013, 16:44

Γεια σου ρε Θανο με τα BMW σου(ZZR1400 παρε..πιο σιγουρο :lolnb: :old: )
Κώστας

Άβαταρ μέλους

slaine
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 20:25
Τόπος διαμονής: Ελλάδα
Moto: sprint st 1050
Κράνος: HQ1 Lordship Blue

#5

Δημοσίευση από slaine » 20 Φεβ 2013, 16:49

mAthosalas έγραψε:Γεια σου ρε Θανο με τα BMW σου(ZZR1400 παρε..πιο σιγουρο :lolnb: :old: )
πάντως ένα συγκριτικό ανάμεσα σε zzr και ένα k1200s πολύ θα το γούσταρα αν και έχουν 200 κυβικά διαφορά...
no pain no gain
shut up and train

Άβαταρ μέλους

Miles
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 16:42
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη για!
Moto: Sym Wolf 250i
Κράνος: Agv veloce gt
Ηλικία: 28

#6

Δημοσίευση από Miles » 20 Φεβ 2013, 17:10

Κατατοπιστικότατος!
"I believe, whatever doesn't kill you,simply makes you....stranger."

Άβαταρ μέλους

angelthing
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 23:24
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Haya

#7

Δημοσίευση από angelthing » 21 Φεβ 2013, 01:08

Ούπς, θένκια Θάνο καθώς δεν είχα δει το αρχικό ποστάρισμα του συγκριτικού σου αυτού και μου έλυσε διάφορες απορίες
Σε κάποια φάση είχα αρχίσει να ζαχαρώνω το K1300S αλλά μην το πεις πουθενά .... :whistling:

:bigsmile:
Le grand Mastrurbateur

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#8

Δημοσίευση από Θάνος » 21 Φεβ 2013, 01:27

angelthing έγραψε:Ούπς, θένκια Θάνο καθώς δεν είχα δει το αρχικό ποστάρισμα του συγκριτικού σου αυτού και μου έλυσε διάφορες απορίες
Σε κάποια φάση είχα αρχίσει να ζαχαρώνω το K1300S αλλά μην το πεις πουθενά .... :whistling:

:bigsmile:


Μαλλον απο την κουραση δε διαβαζω καλα..... :bigsmile:

Αγγελε, να ξερεις ε, στην πρωτη μας συναντηση θα αποτελει θεμα συζητησης αυτο! :tooth:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

angelthing
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 23:24
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Haya

#9

Δημοσίευση από angelthing » 21 Φεβ 2013, 01:51

Θάνος έγραψε:
Μαλλον απο την κουραση δε διαβαζω καλα..... :bigsmile:

Αγγελε, να ξερεις ε, στην πρωτη μας συναντηση θα αποτελει θεμα συζητησης αυτο! :tooth:
:whistling: :whistling: :whistling:

(Θα προσποιηθώ προβλήματα ακοής :lol: )
Le grand Mastrurbateur

Άβαταρ μέλους

Jimijo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:05
Τόπος διαμονής: Μπουρδελιστάν
Κράνος: Suomy Vandal Morales
Ηλικία: 31

#10

Δημοσίευση από Jimijo » 21 Φεβ 2013, 02:14

Θανοοοο ανταλλάσσεις για καμιά ωρίτσα ??? :tooth:
Εικόνα
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#11

Δημοσίευση από Θάνος » 21 Φεβ 2013, 02:24

εεελα;;;; τι ειιιιιιπες;;; δεν ακουσα.... :lolnb:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Panag
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 02:47
Τόπος διαμονής: Greece
Moto: GSX1250FA

#12

Δημοσίευση από Panag » 22 Φεβ 2013, 00:41

Giorgos_S έγραψε:αυτά είναι τεστ!

το καταευχαριστήθηκες νομίζω! αν και δεν ειμαι καθόλου fan στα street μηχανάκια, φαίνεται οτι το συγκεκριμένο διψάει για ταξίδια :D

Γιατι ρε συ Τσαμπικε , τι σου'χουν κανει ??
Παναγιώτης.

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#13

Δημοσίευση από midnek » 23 Φεβ 2013, 16:25

Panag έγραψε:
Giorgos_S έγραψε:αυτά είναι τεστ!

το καταευχαριστήθηκες νομίζω! αν και δεν ειμαι καθόλου fan στα street μηχανάκια, φαίνεται οτι το συγκεκριμένο διψάει για ταξίδια :D

Γιατι ρε συ Τσαμπικε , τι σου'χουν κανει ??

Νομίζει οτι δεν χωράει να περάσει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα :what:

Ωραίο συγκριτικό Θάνο ούτε εγώ το είχα πάρει χαμπάρι. Θα ήθελα να διαβάσω και ένα συγκριτικό με τα αντίστοιχα R και τις διαφορές που έχουν σε αίσθηση.

Υ.Γ. Είδα προχθές αραγμένο ένα K 1300S βαμμένο στο στυλ του HP2 Sport και τα έχασα. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε ποτέ έτσι ή αν το είχε κάνει μόνος του αλλά ήταν :iminlove: :iminlove: :iminlove:
Δημήτρης


Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#14

Δημοσίευση από Giorgos_S » 23 Φεβ 2013, 16:37

Panag έγραψε:
Giorgos_S έγραψε:αυτά είναι τεστ!

το καταευχαριστήθηκες νομίζω! αν και δεν ειμαι καθόλου fan στα street μηχανάκια, φαίνεται οτι το συγκεκριμένο διψάει για ταξίδια :D

Γιατι ρε συ Τσαμπικε , τι σου'χουν κανει ??

όπως είπε και ο Μήτσος από πάνω.....

όσες φορές δοκίμασα street-o-φάση και clip-on (αυτά που χωράνε στη διήθηση και τους καθρέφτες) ....δε μου άρεσε καθόλου η θέση οδήγησης.

σε αυτά με κανονικό τιμόνι....βαράνε όλα στους καθρέφτες :tooth:


είπαμε...για Ελλάδα....ΟΝ ΟΦΦ! τα υπόλοιπα είναι οδοντόκρεμες! :parta:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#15

Δημοσίευση από Θάνος » 24 Φεβ 2013, 01:04

midnek έγραψε: Ωραίο συγκριτικό Θάνο ούτε εγώ το είχα πάρει χαμπάρι. Θα ήθελα να διαβάσω και ένα συγκριτικό με τα αντίστοιχα R και τις διαφορές που έχουν σε αίσθηση.

Υ.Γ. Είδα προχθές αραγμένο ένα K 1300S βαμμένο στο στυλ του HP2 Sport και τα έχασα. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε ποτέ έτσι ή αν το είχε κάνει μόνος του αλλά ήταν :iminlove: :iminlove: :iminlove:

Οταν λες τα αντιστοιχα R; Ποια εννοεις;;; τα R1200S, RT, η τα GS;


υ.γ. αφου το γουσταρεις το μαμημενο το Κ, τραβα παρτο ντε να ηρεμησειιιιιιιιις!!!!!!!! :bigsmile:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#16

Δημοσίευση από midnek » 24 Φεβ 2013, 02:33

Θάνος έγραψε:
midnek έγραψε: Ωραίο συγκριτικό Θάνο ούτε εγώ το είχα πάρει χαμπάρι. Θα ήθελα να διαβάσω και ένα συγκριτικό με τα αντίστοιχα R και τις διαφορές που έχουν σε αίσθηση.

Υ.Γ. Είδα προχθές αραγμένο ένα K 1300S βαμμένο στο στυλ του HP2 Sport και τα έχασα. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε ποτέ έτσι ή αν το είχε κάνει μόνος του αλλά ήταν :iminlove: :iminlove: :iminlove:

Οταν λες τα αντιστοιχα R; Ποια εννοεις;;; τα R1200S, RT, η τα GS;


υ.γ. αφου το γουσταρεις το μαμημενο το Κ, τραβα παρτο ντε να ηρεμησειιιιιιιιις!!!!!!!! :bigsmile:
To K1300R ρε!!

Που θα μου πάει...
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#17

Δημοσίευση από Θάνος » 24 Φεβ 2013, 02:37

midnek έγραψε: To K1300R ρε!!

Που θα μου πάει...

Δυστιχως αυτα δεν τα εχω οδηγησει...


υ.γ. λεω και εγω, θελει ο Μητσος συκγριτικα απο τις σειρες R; :lol:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 430
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 29 φορές
Ηλικία: 51

#18

Δημοσίευση από FZMAN » 12 Μαρ 2013, 21:22

Μπράβο Θάνο, πολύ καλό συγκριτικό.
:goodpost:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης