BMW R 1200 RS Test ride

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

Re: BMW R 1200 RS Test ride

#41

Δημοσίευση από billy84 » 16 Ιουν 2015, 20:37

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

ironMANos® » 16 Ιουν 2015, 19:28 έγραψε:
billy84 » 16 Ιουν 2015, 07:54 έγραψε: Συγκεκριμενα το πηγα παρακατω επειδη αναφερει και τις παλιες καλες εποχες οπου τα Sportouring δεν πουλαγαν νουμερα.Εχουν γινει και κατ'ιδιαν συζητησεις για αυτο το θεμα.Η κατασταση της αγορας δεν εξαρταται μονο απο οικονομικους παραγοντες αλλα και απο την κουλτουρα της χωρας.Δε θεωρω πως ειναι αδιαφορο θεμα προς συζητησηα αυτο.

Δε νομιζω οτι εκπροσωπω καποιους,ισα ισα εσενα καποιος σου ''εριξε κερμα'' και μιλησες επιθετικα χωρις λογο...

Youtube star?Τοσο πολυ θιγεται ο τραχηλος σου με καποιον αγνωστο που απλα γουσταρει να βιντεοσκοπει τα ταξιδια του και ουτε καν τα επεξεργαζεται ωστε να τραβηξει views?Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι(μιας και εσυ με εχεις ψαξει αρκετα καλα απο οτι φαινεται) αλλα ποτε δεν ειναι αργα να αποβαλλεις τα κομπλεξ σου. ;)
Μπιλλυ,τα τελευταία 2 χρόνια έχω υποσχεθει στο εαυτό μου οτι δεν θα ξαναεμπλακώ σε διαμάχες με δοχεία αποθήκευσης κατασκευής εκ λευκοσιδήρου,γιατί τελικά μονο θόρυβο παράγουν και δεν μένει ουσία στο τέλος. ;)
Ηλιακία γράφει κάτω απο το νικ μου.......ανοιξε τα μάτια σου να το δείς.
Επίσης δεν χρειάζετε να έχει καποιος μυαλό επιστήμονα για να καταλάβει το 84 είναι το έτος γεννησής ,αρα είσαι 31............
Και τελικά :tsoukalas:

Ω Θεε...μολις το προσεξα...48 χρονων,πολυ κριμα.

Να μαθεις να μη προκαλεις αν δε θες να δημιουργεις εντασεις...


Μια εκπληκτική διαδρομή...


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#42

Δημοσίευση από ironMANos® » 16 Ιουν 2015, 20:41

billy84 » 16 Ιουν 2015, 19:37 έγραψε:
Ω Θεε...μολις το προσεξα...48 χρονων,πολυ κριμα.

Να μαθεις να μη προκαλεις αν δε θες να δημιουργεις εντασεις...
Can not learn an old dog new tricks....... ;) :cheers:

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#43

Δημοσίευση από billy84 » 16 Ιουν 2015, 20:43

ironMANos® » 16 Ιουν 2015, 19:41 έγραψε:
billy84 » 16 Ιουν 2015, 19:37 έγραψε:
Ω Θεε...μολις το προσεξα...48 χρονων,πολυ κριμα.

Να μαθεις να μη προκαλεις αν δε θες να δημιουργεις εντασεις...
Can not learn an old dog new tricks....... ;) :cheers:

ισχυει δυστυχως... :cheers:
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#44

Δημοσίευση από midnek » 16 Ιουν 2015, 22:05

[quote="[url=viewtopic.php?p=64958#p64958]
Σιγά ρε midnek να μην σκοτώσεις το δικό σου και να δόσεις πόσα χιλιάρικα επιπλέον...για να κερδίσεις τι ακριβώς? Είπαμε καλή και ωραία αλλά μήπως τρελαίνεστε? :?: :tooth:[/quote]

Ενταξει, δεν πρόκειται!

Το θεωρώ πάντως τρομερό all rounder μηχάνημα... :woot:
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#45

Δημοσίευση από Θάνος » 17 Ιουν 2015, 09:35

makisp » Χθες, 18:50 έγραψε:Το r1200s ήταν μονόσελο με πουσαρισμένο τον αερόψυκτο δικύλινδρο στα 125 άλογα και ήταν ξεκάθαρα δικύλινδρο σπορ. Καμία σχέση με σπορτ τουρινγκ. Το τούρινγκ ήταν το r1200rt. Εξάλου τα αρχικά st είναι από το σπορτ τουρινγκ Θάνος. Να επιμείνω στην άποψη μου :P Το r1100s ήταν sport touring αλλά 2 σειρές πίσω. Άσε που υπήρχαν και τα r1100rs, r1150rs τα οποία σχεδιαστικά ήταν πάλι κάπως και βέβαια με τον κινητήρα του ALX, γιατί sport touring μιλάγαμε :tooth:
[ Εικόνα ]
[ Εικόνα ]
Σιγά ρε midnek να μην σκοτώσεις το δικό σου και να δόσεις πόσα χιλιάρικα επιπλέον...για να κερδίσεις τι ακριβώς? Είπαμε καλή και ωραία αλλά μήπως τρελαίνεστε? :?: :tooth:


Ναι οκ το r1200rs εχασε τον tour χαρακτηρα του, αν και ηταν ο αντικαταστατης του r1100s, ομως τα αλλα που λες
(οπως ειπες και εσυ ο ιδιος) φορανε ''αλλο'' μοτερ, τες πα, βασικα για εμενα δεν ειναι ντε και καλα αντικαταστατης
απο καποιο, το ειπα και εξ'αρχης, αλλα αν πω οτι ειναι λεω οτι ειναι του r 1100 s :D
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#46

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιουν 2015, 09:56

Mήπως κάνετε κάποιο λάθος? Το R1100S δεν ήταν σπορτ τούρινγκ. Ήταν το "superbike" της BMW ως τότε. Καμία σχέση δηλαδή με αυτό το RS. Αυτό το RS είναι η εξέλιξη του παλιού RS!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#47

Δημοσίευση από makisp » 17 Ιουν 2015, 10:35

Ο όρος sport touring είναι αρκετά ευρύς Alx και περιλαμβάνει πλέον πολλές μοτοσυκλέτες που άλλες κλείνουν πιο πολύ προς το sport και άλλες πιο πολύ προς το touring. Το r1100s έκλεινε προς το sport αλλά σαφώς είχε και ιδιότητες touring. Το θυμάμαι εκείνη την εποχή που το σύγκριναν με τον πιο κοντινό του αντίπαλο που ήταν το vfr800. Είχαν διαγωνισθεί αν θυμάμαι καλά και στις Σέρρες σε έναν αγώνα αντοχής νομίζω 24ωρο.
Πέραν των δικών μας ερμηνειών για το κατασκευαστή το S σημαίνει Sport, το ST σημαίνει Sport Touring, το RS μάλλον Road Sport, το GT Grand Tourismo, το RT Road Touring, το R Road κλπ.
Superbike θα μπορούσαν να είναι μόνο τα K.
Σίγουρα είναι σειρά RS, αλλά ο κατασκευαστής ούτε σι άλλως με την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου μπορεί να αλλάξει λίγο τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας προς το πιο sport ή το πιο touring.
Σαν road sport θυμάμαι παρουσιαστηκε και το vfr1200 θέλοντας με αυτό να δώσει έμφαση η Honda στον πιο sport προσανατολισμό του από την κατηγορία sport touring. Οι γραμμές είναι λεπτές και υποκειμενικές και πολύ συχνά και θέμα μάρκετινγκ.
Τεσπά όποιος θέλει να φτιάχνεται ας το σκέφτεται ως απόγονο του r1100s και όποιος θέλει να ξενερώνει λίγο ας σκέφτεται το r1150rs :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#48

Δημοσίευση από midnek » 17 Ιουν 2015, 11:11

Ρε σεις μην κολλάτε στην κατηγοριοποίηση, έτσι μια αλλιώς αυτή έχει ξεφύγει απο τα όρια που υπήρχαν μέχρι πρόσφατα... Παράδειγμα τα multi, 1190 adventure κλπ, αυτά δεν ειναι touring η μήπως δεν μπορούν να ξεδιπλώσουν τον σπορ χαρακτήρα τους;

Για μένα ειναι μια φοβερή all around μηχανη την οποια μπορεις να χρησιμοποιήσεις απο την καθημερινότητα σου μέχρι να την φορτώσεις και να πας οπουδήποτε πηγαίνοντας σε οτι ρυθμούς θες...
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#49

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιουν 2015, 11:30

Μάκη, δεν διαφωνούμε, απλά επειδή η BMW ποτέ δεν είχε σπορ μηχανάκι, το R1100S το είχε ως τέτοιο. (μη ξεχνάς ότι το έβγαζε και τύπου μονόσελο με την ιδιαίτερη ονομασία boxer cup (και έτρεχε και στο ομώνυμο ενιαίο κύπελλο) με κλιπόνς πάνω από την τιμονόπλακα)
Εικόνα


Η εξέλιξη του 1100S λοιπόν... ήταν το R1200S
Εικόνα`



Eνώ το (πραγματικά) κακάσχημο R1200RS που πόσταρες παραπάνω ήταν η εξέλιξη του παλαιότερου R1150RS...



Aυτό τώρα που δοκίμασε ο Θάνος, είναι η εξέλιξη του κακάσχημου R1200RS (που είχε πατέρα το R1150RS)

Mην μπλέκετε λοιπόν το R1100S ούτε το R1200S ;)



Mήτσε... κουβέντα κάνουμε ρε συ! Τώρα πια πολλές μοτοσυκλέτες έχουν σπορτ χαρακτήρα, αλλά η κατηγοριοποίηση πάντα θα ισχύει!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#50

Δημοσίευση από TC-drift » 19 Ιουν 2015, 16:06

billy84 » 16 Ιουν 2015, 07:54 έγραψε:
ironMANos® » 15 Ιουν 2015, 22:13 έγραψε:
billy84 » 15 Ιουν 2015, 19:52 έγραψε:
''φαντάζομαι αναφέρεσαι στην αγορά του εξωτερικού γιατί στην αγορά της Ελλάδας ακόμα και τις καλές εποχές τα Sport Touring δεν πούλαγαν νούμερα..

Μονάχα το Hayabusa με τα κτηνώδη άλογα του πούλησε σχετικά καλά και αυτό τις καλές εποχές.''

''Και όποιος έχει χρήμα το ρίχνει σε BMW GS''

Κρατησα αυτα και το πηγα λιγο παραπερα,για ποιο λογο πουλησαν τετοιου ειδους μοντελα στην Ελλαδα.Για ποιο λογο δεν προτιμαμε Sport Touring?

Για πες μας εσυ Μανο απο τη Σαμο τι ακριβως επρεπε να καταλαβω :grin:
Να σάς πω.......?
Μιλάω σε πρώτο ενικό και απαντάς σε πρώτο πληθυντικό.
Εαν λοιπόν εκπροσωπείς κάποιους,τοτε θα σάς πω οτι ο Βαγγέλης περιγράφει την κατάσταση της αγοράς στις παρούσες συνθήκες,ενω εσύ(εσείς) το πάτε παρακάτω το παιχνίδι και μιλάτε (ως συνήθως)για αναβάτες των 170 χλμ,καφετεριάκηδες κλπ.
Δεν είναι όλοι 30άρηδες wannabe youtube star,ξέρεις :thumpup: :bye:


Συγκεκριμενα το πηγα παρακατω επειδη αναφερει και τις παλιες καλες εποχες οπου τα Sportouring δεν πουλαγαν νουμερα.Εχουν γινει και κατ'ιδιαν συζητησεις για αυτο το θεμα.Η κατασταση της αγορας δεν εξαρταται μονο απο οικονομικους παραγοντες αλλα και απο την κουλτουρα της χωρας.Δε θεωρω πως ειναι αδιαφορο θεμα προς συζητησηα αυτο.

Δε νομιζω οτι εκπροσωπω καποιους,ισα ισα εσενα καποιος σου ''εριξε κερμα'' και μιλησες επιθετικα χωρις λογο...

Youtube star?Τοσο πολυ θιγεται ο τραχηλος σου με καποιον αγνωστο που απλα γουσταρει να βιντεοσκοπει τα ταξιδια του και ουτε καν τα επεξεργαζεται ωστε να τραβηξει views?Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι(μιας και εσυ με εχεις ψαξει αρκετα καλα απο οτι φαινεται) αλλα ποτε δεν ειναι αργα να αποβαλλεις τα κομπλεξ σου. ;)
Παιδιά δεν υπάρχει λόγος για διαμάχη.

Ο Βασίλης απο την πλευρά του μπορεί να εξέλαβε αυτό το νόημα, δεν είπε βέβαια και κάποιο ψέμα. Στην ουσία μπορεί ένας λόγος που δεν πούλησαν πολύ τα Sport Touring να είναι και επειδή γενικά ο ¨Ελληνας μοτοσυκλετιστής δεν ταξιδεύει πολύ. Συνεπώς και εφόσον χρησιμοποιεί την μηχανή και σαν Status Symbol ένα SS να είναι πολύ πιο σωστό για εκείνον απο ένα Sport Touring.

Ο κύριος λόγος όμως που πιστεύω δεν έχουν πουλήσει ποτέ πολύ τα ST στην Ελλάδα είναι η έλλειψη δρόμων σωστών και η μορφολογία του εδάφους στην Ελλάδα.

Πολύ στροφιλίκι, κακή ποιότητα ασφάλτου κλπ. Αυτές οι μηχανές υποφερουν.

Γι αυτό και πάντα εδώ θα πουλάνε GS, Varadero και Strom.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#51

Δημοσίευση από makisp » 19 Ιουν 2015, 19:16

Τα On/off παραδοσιακά είχαν 2 κυλίνδρους ενώ τα sport touring 4. Επίσης κάποια sport touring είναι αρκετά σκυφτά και έχουν κλιπ ον και όχι τιμόνι. Αυτά τα χαρακτηριστικά τα έκαναν αρκετά ακατάλληλα για καθημερινή χρήση. Ένα GS το χρησιμοποιείς και για κάθε μέρα στην Αθήνα. Με ένα K μάλλον είναι απαραίτητο και ένα δεύτερο δίκυκλο για καθημερινό. Αυτό για μένα, παρόλο που είναι από τι αγαπημένες μου κατηγορίες, είναι μεγάλο μείον, γιατί επενδύεις μια περιουσία σε μια μοτοσυκλέτα, την οποία μπορείς να καβαλάς μόνο 1-2 μέρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες πρέπει να καβαλάς κανένα χρέπι.
Το εν λόγω βέβαια είναι δικύλινδρο, με μισό φαίρινγκ, σχετικά όρθια θέση οδήγησης και σίγουρα μια χαρά μανιτζέβελο, οπότε νο προμπλεμ.
Εικόνα


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#52

Δημοσίευση από ironMANos® » 20 Ιουν 2015, 09:42

Ειχα on-off και τώρα τύπου sportοuring.
Η ιδεα τέτοιων μοτο πάντα τριγυρνουσε στο μυαλο μου,μεχρι που καβάλησα μερικές και άλλαξα γνωμη.
Ζέστη,πολλύ ζέστη ειδικά με θερμοκρασια 30+ βαθμών και σε συνθήκες κυκλοφορίας εντος πόλης τα @@@ σου γίνωνται φλαμπε.
Και το Βαραντερο εβγαζε ζέστη,οχι όμως οσο ενα ΧΧ.Ήταν ανεκτή.....
Το Bandit με ζόρισε λιγο αρχες βδομάδας που πηγα Μπραχάμι.Οταν δε εμπαινε μπροστα το βεντιλατέρ.....κλάφτα. :plaf:
Μοτο τύπου FJR,GTR,XX,Paneuropean κλπ απλά έχουν διαγραφεί απο τις λίστες μου,οχι επειδή είμαι ποζεράς καφετριάκιας,αλλα επειδη δεν αντέχω την ζέστη τους.
Το ιδανικο TOURING για εμένα είναι η R1200RT,όπως και το 1200RS είναι οτι πρέπει,ομως η τιμή τους είναι απαγορευτική για τα δεδομένα της οικονομικης μας καταστασης.
Το θετικό είναι οτι η BMW ξέφυγε της παλαιολιθικής εποχής των 100 ίππων και απλά παιζει ρολο πρωταγωνιστη,παρουσιάζωντας μοντερνα και γρήγορα μοντέλα την στιγμη που οι χθεσινοί ηγέτες παρουσιάζουν μοτοσυκλέτες για ινδους ,βλέπε NC. :D

Άβαταρ μέλους

Renegade
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:24
Τόπος διαμονής: Nikaia city
Moto: Multistrada 1000

#53

Δημοσίευση από Renegade » 30 Ιουν 2015, 18:00

Πολυ ωραιο μηχανακι. Οταν το ειχα δει την πρωτη φορα απο κοντα, σκαλωσα πολυ ασχημα.
Ειχε χρονια η BMW να βγαλει ενα συνολικα ομορφο μηχανακι.

Επισης, εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα για να γινει ενα απο τα κορυφαια all-round μηχανακια στην μεγαλη κατηγορια.

Θανουσκα, οταν το πρωτοειδα, εσενα σκεφτηκα.. Το περιμενα οτι θα παθαινες ζημια.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#54

Δημοσίευση από Θάνος » 01 Ιούλ 2015, 11:55

Ασε Παναγιωτακο ασε :D Αν δεν ηταν αυτες οι εποχες και κυλουσαμε νορμαλ θα ηταν η επομενη....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης