BMW S 1000XR (2015)

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

BMW S 1000XR (2015)

#1

Δημοσίευση από Θάνος » 26 Σεπ 2015, 21:20

Για τους λατρεις του ειδους χεχεχε....


check it


Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#2

Δημοσίευση από naftilos » 26 Σεπ 2015, 23:39

Δεν ειν κακό, φέρνει λίγο σε μουλτιμιξερ

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#3

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 27 Σεπ 2015, 22:10

Ειναι κολαση φιλε!.... γαιδουρόγκαζο .....! .... και να μην θελεις τρεχεις σαν χαζος! Τυχερος οποιος εχει χερια και φραγκάκια! :cheers:

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#4

Δημοσίευση από TC-drift » 08 Οκτ 2015, 23:04

Μιας και το έίχα στα χέρια μου σήμερα για 1 ώρα περίπου να γράψω κι εγώ 2 πράγματα, απαλλαγμένος απο τις σκοπιμότητες και το ΄΄γυάλισμα΄΄ που μπορεί να κάνει ένας δημοσιογράφος του ειδικού τύπου στα πλαίσια πάντα και ενός υγιούς P.R.!

Εικόνα

Η μοτοσυκλέτα οπωσδήποτε είναι εντυπωσιακή σε σχεδιασμό και παρουσία. Αρκετά μεγάλη σε μέγεθος και χορταστική!

Απο εκεί και έπειτα έχεις να κάνεις με να σύγχρονο Hyper Street On-Off Touring, μια κατηγορία της ΄΄μόδας΄΄ στις μέρες μας!

Καταρχήν να τονίσω τα μεγάλα πλεονεκτήματα όταν οδηγείς μια ΄΄ακριβή΄΄ μοτοσυκλέτα η οποία έχει Α κατηγορίας περιφερειακά.

Έχεις στα χέρια σου αναρτήσεις και πλαίσιο εξαιρετικά φυσικά και επίσης τα ακτινικά φρένα της Brembo με το εξαιρετικό ABS κάνουν τη μοτοσυκλέτα υπερασφαλή, γρήγορη, εύκολη αλλά και άνετη!

Τα ηλεκτρονικά (έλεγχος πρόσφυσης), οι ρυθμιζόμενες ηλεκτρονικά αναρτήσεις σου κάνουν τη ζωή πολύ εύκολη και η υπόθεση γλύστρημα-πτώση απομακρύνονται και ας έχει η μηχανή 160 άλογα. Πραγματικά μεγάλη εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα.

. Η μοτοσυκλέτα όπως είπα είναι εντυπωσιακή αλλά εμένα προσωπικά για τα λεφτά της δεν με εντυπωσίασε απο άποψη ποιότητας υλικών, βαφής, φινιρίσματος, αισθητικής.

Το ψαλίδι ας πούμε, δεν είναι ένα όμορφο γλυπτό όπως είναι π.χ. σε ένα Aprilia Tuono.

Η βαφή στο αλουμινένιο πλαίσιο και το πλαίσιο το ίδιο δεν βγάζουν μάτι.

Τα πλαστικά δείχνουν σε κάποια σημεία ας πούμε όχι εκπληκτικά όπως θα περίμενες.

Μετά βάζεις μπροστά ξεκινάς και απευθείας σε συνοδεύουν κάποιοι τριγμοί! Για μένα απαράδεκτο. Υψίσιχνοι κραδασμοί απο τον 4Κ σε κάποιες στροφές συνοδεύουν το μενού.

Αν ξεπεράσεις αυτά και δεν έχεις πάθος με το φινίρισμα και με την τέχνη πάνω στο μέταλλο καβαλάς τη μηχανή.

Ωραία θέση οδήγησης, ξεκούραστη, ωραίος μοχλός απο το τιμόνι και πόδια σε σωστή θέση. Πατάς κάτω γεμάτα έστω με 1.75

Φρένα εκπληκτικά, αναρτήσεις φοβερές, στιβαρό πλαίσιο. Κινητήρας όμως??

Εδώ έχω ενστάσεις. Εγώ άκουγα 160 άλογα και πραγματικά στα πρώτα χλμ έψαχνα που δραπέτευσαν καμιά 50αριά απο αυτα..

Το μοτέρ είναι πουσαρισμένο 4κύλινδρο και θέλει στροφές για να δουλεψει. Απο χαμηλά τραβάει μεν ωραία και χωρίς σκορτσαρίσματα αλλά δεν νιωθεις αυτη τη κλωτσια της ροπης που περιμένεις. Καπου στις 8000rpm το μοτέρ ΦΤΥΝΕΙ άλογα στην άσφαλτο.

Ωραία αίσθηση, επιτάχυνση με αίσθηση SS. Αν βάλεις στην εξίσωση το φανταστικό QuickShifter που ανεβάζει ταχύτητες σαν F1 καταλαβαίνεις. Ωραία αίσθηση, αρκουδόγκαζο.

Ουρλιάζει, τσινάει, σηκώνεται,ΕΥΤΥΧΩΣ εχει ΚΑΙ Stabilizer γιατί λόγω ύψους και δύναμης χρειάζεται. Ειδικά αν απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά θέλει προσοχή το πράμα, δαγκώνει σε γλυστερό ειδικά.

Για μένα στο δια ταυτα η μοτοσυκλέτα αυτή είναι μεν εντυπωσιακή, έχει εξαιρετικές προδιαγραφές, έχει πάνω κορυφαία ηλεκτρονικά και περιφερειακά. Έχει όμως ένα μοτέρ που δεν ταιριάζει στην ταυτότητα του, δεν λειτουργεί όπως πρέπει να λειτουργεί ένα μοτέρ σε μοτοσυκλέτα Touring. Είναι άγαρμπο, είναι άτσαλα θορυβώδες, είναι σαν πιτσιρικάς πηγμένος στην τεστοστερόνη στο γυμναστήριο που βγαίνει ιδρωμένος και ρίχνει και μια ΄΄χλέπα΄΄ στο πεζοδρόμιο.

Και εν κατακλείδι για μένα η μοτοσυκλέτα δεν σου βγάζει ένα ΄΄πάθος΄΄, έναν έρωτα, φαίνεται πως φτιάχτηκε με εντυπωσιακά Specs αλλά όχι απο πάθος αλλά απο αναγκη για πωλήσεις και κονόμα..

Για μένα στα 20.000 σχεδόν € που κοστίζει σε Full ¨εκδοση πρέπει η μοτοσυκλέτα να σε συνεπαίρνει, να σου τινάζει τα μυαλά με τον χαρακτήρα της. Εδώ έχουμε ένα πολύ καλό και σύγχρονο υπολογιστή-μοτοσυκλέτα αλλά.. ναι μεν αλλά.. το συναίσθημα απουσιάζει, η τέχνη εδώ απουσιάζει.

Και για μένα όλα ξεκινάνε και τελείωνουν στο λάθος μοτέρ. Να τα χέσω τα 160 άλογα. Ας ήταν 130 και το πράμα να σε κλώτσαγε στο στομάχι απο χαμηλά.

Κερασάκι στη τουρτα ο μηχανικός συμπλέκτης με ντίζα!!ΑΚΥΡΗ τελείως επιλογή. ΒΑρύς και αναχρονιστικός. Ειδικά αν εχεις καβαλησει πριν το ΄΄ΚΟΣΜΗΜΑ΄΄ BMW R1200R με τον συμπλέκτη για σεμινάριο. Σε διπλανό θέμα θα αναλύσω για αυτο το μοντέλο που ειναι πραγματική μοτοσυκλετα που σε απογειώνει..

:cheers:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 09 Οκτ 2015, 10:31

Μπράβο ρε Βαγγέλη. Ευχαριστούμε για το ωραίο review! :thumpup:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Dio13
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 02 Οκτ 2015, 13:30
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Triumph Tiger 1050
Κράνος: AGV
Ηλικία: 42

#6

Δημοσίευση από Dio13 » 09 Οκτ 2015, 19:03

Φοβερή περιγραφή φίλε :thumpup: !!!

Προσωπικά μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες αλλα η συγκεκριμένη για κάποιο λόγο, δεν ξέρω, με ξενερώνει.

Ίσως το οτι η BMW θέλει να μπεί σε ένα είδος μοτοσυκλετών που δεν εβγάζε αν και πολλοί προσπάθησαν να μιμηθούν τα GS.

Moultistraντίζει πολύ και ίσως αυτό να μου φταίει, έχοντας δει απο κοντά και τα δύο, το Ιταλικό είναι κόσμημα.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#7

Δημοσίευση από ALX » 09 Οκτ 2015, 19:12

Εγώ πάντως πίστευα πως το υποβαθμισμένο σε άλογα μοτέρ του S1000RR θα ήταν πιο χαμηλά ροπάτο και πιο... διασκεδαστικό να το πω. Βάσει των λεγομένων σου όμως, αν είναι να περιμένεις τις 8000σαλ για να κάνεις party με τέτοιου είδους μοτό, είναι σαν να έχεις μπροστά σου το γλυκό και να περιμένεις να σου φέρουν το κουτάλι να το φας.
Όταν γεραίψω, θα πάω να το βολτάρω κι εγώ να το δω ιδίοις όμμασιν γιατί από τότε που το είχα δει, ήθελα να το καβαλήσω! :spiteful:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 36

#8

Δημοσίευση από Moustardas » 09 Οκτ 2015, 21:05

Σαν παιδί κι εγώ, πήγα να το οδηγήσω. Κι αναπόφευκτα, το συγκρίνω και λίγο με το gs.

Η διαδρομή που ακολούθησα ήταν από Παναγιωτόπουλο-Πεντέλη-Νεα Μάκρη-Παναγιωτόπουλο.

Με ύψος 1,82 δεν είχα θέμα να πατάω κάτω. Το τιμόνι στο ίδιο άνοιγμα με του GS. Τα πόδια περισσότερο ανοιχτά. Με τα κουμπιά που υπάρχουν για τις διάφορες ρυθμίσεις, δεν ασχολήθηκα. Καρμπόν στα περισσότερα μεγάλα μοντέλα της BMW απ'ότι έχω δει.

Ξεκινώντας το πρώτο φάουλ έρχεται από τον συμπλέκτη, που όπως είπε κι ο Βαγγέλης είναι βαρύς και χωρίς ρυθμίσεις. Με σύμμαχο το quick shifter, παρατάω τον συμπλέκτη και ξεκινάω. Αρκεί το γκάζι να είναι ανοιχτό ή ανοιγόμενο, ανεβάζεις και κατεβάζεις χωρίς πρόβλημα. Αν το γκάζι είναι κλειστό, αρνείται να δουλέψει σωστά.

Το traction δούλευε υποδειγματικά, χωρις κάτι μαλακοκομπιάσματα που έχει στο GS. Κατάλαβα την λειτουργία του όταν κάπου στην Κλεισθένους (δρόμος προς Πεντέλη), άνοιξα το γκάζι επίτηδες απότομα. Σε μερικές στροφές της Πεντέλης, βλέποντας την έξοδο κι ανοίγωντας το γκάζι, η μηχανή απλά πεταγόταν μπροστά.

Ο κινητήρας, μέχρι τις 5000 στροφές, κοιμάται. Κοιμάται τόσο, που μπορείς να κινείσαι με άνεση, ανάμεσα απο μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. (βοηθάει και το στενότερο σουλούπι του σε σχέση με το gs) Μετά τις 5κ βγάζει τη δύναμή του με μια κορύφωση κάπου εκεί στις 8-9κ όπως είπε κι ο Βαγγέλης. Για τους κραδασμους που ειπε κι ο Βαγγέλης, θα συμφωνήσω απόλυτα. Συγκεκριμένα μετά από βόλτα 1 ώρας, όταν κατέβηκα, τα χέρια μου είχαν μουδιάσει. Κάποιοι λιγότεροι κραδασμοί φτάνουν στα πόδια. Γεμίζεις 2α-3η, έχεις πιάσει τα 180χλμ και δοκιμάζεις την αποτελεσματικότητα των φρένων. Η μηχανή ανεβάζει στροφές, χωρίς να τρομάζει. Αν περιμένεις καποιο κλώτσημα από δύναμη, ατύχησες.

Από ανεκάλυψη, ήταν κομπλέ. Χωρίς να παίρνω όρκο ήταν ισάξια του gs, ίσως και λίγο καλύτερη.

Δυνατά τα φρένα του, με ωραίο αρχικό δάγκωμα κι αποτελεσματικότητα ίσως καλύτερη κι απ'του GS.

Απο τις αναρτήσεις δεν έχω παραπονο. Δούλεμα όπως έπρεπε. Βύθισμα και σκληρότητα όσο θα ήθελα.

Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό. Σε άλλους θ'αρέσει, άλλοι θα ξερνάνε. Για την ποιότητα των υλικών που έλεγε ο Βαγγέλης, δεν έχει άδικο. Η μηχανή είχε 3500χλμ. Στο σημείο του καβάλου, εκεί που ακουμπάνε τα κάκαλα, έλα πλαστικό κομμάτι που περυτριγυρίζει το ντεπόζιτο, που απορείς γιατί τόσο ψεύτικο και με τόσες γρατζουνιες. Μια από τα ίδια για τις πλαστικές χούφτες κ.α. που δεν δικαιολογούν την τιμή της.

Στα 20.000€ φουλ κομπλε, το θεωρώ υπερτιμημένο. Αν συνυπολογίσουμε, έξοδα πινακίδας, βαλίτσες κι ότι άλλη μαλακία, έχουμε φτάσει στα 22.000€.



Ερωτησις προς ΒαγγέλΑ: το τεστ ,το έκανες όλο στη ρυθμιση road ή το δοκίμασες και στο dynamic ?
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#9

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 10 Οκτ 2015, 23:25

tc-trift και moustradas ...μπραβο παιδες ομορφα τα γραψατε! :thumpup: :thumpup:

.... υπογραψαμε 4 ατομα στο Wegner.... (μαμα αντιπροσωπία του Solingen) ....και το πηραμε απ της 9 το πρωι μεχρι την 16:00 το απογευμα ...εγω ημουν τοσο χαρουμενος(γκ@υλωμενος θα λεγα) που το πιασα στα χερια μου!...που δεν κρατησα τιποτα στο μυαλο μου εκτος απ τη τρομακτικη για μενα δυναμη του ! Ειχα τοσο αναγκη να ανοιξω το γκαζι και επιτελους η μοτοσυκλετα να ανταποκριθει ακαριαία που στις πρωτες κιολας στροφες τα εκανα ολα λαθος σε βαθμο να χασω τα φρενα στην εισοδο καποιων στροφων και να με το ζορι να γλυτωσω τη χωραφι . Μετα ηρεμησα και προσπαθουσα απλα να νιωσω τη διαφορα που μπορεις να κερδισεις στο ισιαδι απο στροφη σε στροφη λογο του γαιδουραγκαζου . Εχετε δικιο μεχρι τις 5 δεν δειχνει τα δοντια του (αλλα αυτο το θεωρω καλο γιατι μπορεις να το οδηγεις και ανθρωπινα οταν χρειαστει ) αλλα αυτο γινεται μονο οταν ξεκινας απο σταση ... γιατι μετα αν θες να κινηθείς γρηγορα παντα σε επαρχιακο εννοω ...δεν χρειαζετε να κατεβεις ... το δουλευεις ψηλα και με τα ηλεκτρονικα αν σε βαθος τον εμπιστευόμουνα ειμαι σιγουρος οτι ειναι απιαστο ! Για το συμπλεκτη που λετε ...ναι θα μπορουσε να ηταν ρυθμιζομενη η μανετα ,μου φανηκε πολυ μακρια η διαδρομη ....αλλα μετα το μισαωρο , οταν απ το να παπαγαλίζω μεσα μου "βαλτες καρφωτες χωρις να κλεινεις το γκαζι" ...και τελικα τα καταφερα !...μονο σε σταση σε κανα χωριο συμπλεκταριζα να κατεβασω κενη !...εξαλου για μια παραλαγη SS μιλαμε που το χωσαν σε όρθιο πλαισιο θεσης SM και δεν θυμαμαι σχεδον κανενα SS 1000αρι τωρα που να χει υδραυλικο...εξαλου οπως ειπα δεν το χρειαζεται λογο Quick Shifter. To χαμε συνεχεια σε dynamic modus και δεν αλλαξα τιποτα απ την υπερενταση γαιτι οπως ειπα σχεδον σε καθε σταση αλλαζαμε οδηγο! Καθε φορα που ανεβενα στο GS μου ...παθενα πολιτισμικο σοκ!..ειλικρινα!

.... για τη ποιοτητα κατασκευης που γραφετε θα συμφωνησω και θα επαυξανω μαζι σας ..οχι γιατι ειναι τοσο πια κακοφτιαγμενο στα ματια μου... αλλα διπλα του στην εκθεση εχεις το GS LC που αν μετακινείς το ματι σου απ το ενα στο αλλο πραγματικα το βλεπεις!

Η ουσια ομως που και να χα τα φραγκα τελικα παλι προσωπικα δεν θα το περνα οπως φανταζομουνα ηταν οτι δεν σε αφηνει να το πας ομορφα . Βγαζει τοσο δυναμη που σε παρασερνει να μην κλεισεις το γκαζι. Απο μενα εβγαζα συνεχεια τον κακό μου εαυτο. Ολα αυτα που θελω να αποφυγω, τα βλεπα να τα κανω και δεν με αναγνωριζα! Οποιος και να το καβαλουσε στη παρεα χαλουσε το ρυθμο ....πηγαιναν περίπατο γραμμες ,στροφες , ροή .... Καγκουροι γιναμε σαν να μην ειχαμε ξανακαβαλησει μηχανη .

Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ...εγω δεν κανω για αυτο το μηχανακι και οχι οτι το βγαζω άχρηστο ...μην παρεξηγηθω κιολας ! Εχει παντως υπερβολικη δυναμη για τον χαρακτηρα που θελει να περασει σαν projekt! Θα μου πεις , στο χερι σου ειναι ...ανοιξε το οσο θελεις ...χεχε...δεν ξερω εγω παντως δεν μπορουσα να το κλεισω! Ναι μου λειπουν ισως καμια 15αρια αλογα στο χρέπι μου ... σε καποια κλειστα ανηφορικά κομματια προσπαθοντας να ακολουθησω το ρυθμο αλλα τα 160 ειναι πολλα!

θα κανει πολλoυς ευθειακιδες ευτυχισμένους που θα τα χωνουν επιτελους απο σταση στα Moultistrada ....και φυσικα για καλους όριμους οδηγους που το λεει η ψυχούλα τους θα ειναι πολυεργαλειο για να τους βγαζει ολα τα γουστα ...εγω παντως θα περιμενω να βρεξει πρωτα μυαλο και αφου μαζεψω αρκετο ισως σηκώσω τα ματια μου να το κοιταξω!

..... :cheers:

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από TC-drift » 11 Οκτ 2015, 00:35

Ωραίες περιγραφές απο Κωστή και Γιάννη, βλέπω οτι συμφωνούμε.

Κώστα δοκίμασα όλες τις διαθέσιμες ρυθμίσεις.

Road, Rain, Dynamic στο μοτέρ, Road,Dynamic στις αναρτήσεις και φυσικά απενεργοποιησα ABS Και Traction Control σε διάφορες φάσεις για να δώ πως γλυστράει σε φρεναρίσματα και απότομες επιταχύνσεις.


Γενικά όπως ανέφερε και ο Γιάννης παραπάνω δεν υπάρχει μια ΄΄αρμονία΄΄ σε αυτή τη μηχανή. Το μοτέρ δουλεύει σε MODE SS και το στυλ όρθια θέση οδήγησης, Touring προσανατολισμός δεν ταιριάζει.

Εγώ προσωπικά σε τέτοιες μηχανές περιμένω να σε χορταίνουν ροπή απο χαμηλά και μεσαίες και ας μην σκυλιάζουν στα ψηλά.

Όποιος είναι κοντράκιας, φαναράκιας ας την πάρει και με το Quick Shifter και θα το ευχαριστηθεί.

Αλλά η μοτοσυκλέτα δεν σου δίνει αυτή την αρμονία να πεις θα βγω και επαρχιακό και θα πάω τουριστικά γρήγορα. Πρέπει να πας χαλαρά ρολαριστά ή σκυλιασμένα να παλευεις με το τέρας,χαχα

Συγνώμη, προσωπική γνώμη, δεν μου άρεσε.

Για να απαντήσω και στον Κώστα. διαφορές στην απόδοση δεν βλέπεις ιδιαίτερα στο μοτέρ απο τις 3 χαρτογραφήσεις. Και αυτό οφείλεται περισσότερο στην παρεμβατικότητα του Traction Control στους γλυστερούς μας δρόμους που κόβουν έτσι κι αλλιώς πολύ ισχύ για να το κρατήσουν στα απότομα βιδωμένο.

Όταν τα απενεργοποίησα φάνηκαν πιο χαρακτηριστικά οι διαφορές χωρίς όμως να είναι τόσο έντονες.

Στις αναρτήσεις η ρύθμιση Road είναι ήδη αρκετά σφιχτή. Στην Dynamic θα την έβαζα μόνο σε ειδικές συνθήκες (πίστα π.χ. ή κυνηγι σε καλό επαρχιακό) γιατί το κάνει κούτσουρο η αλήθεια είναι..

Αλήθεια.. Γιατί μηχανικός συμπλέκτης(??). ΠΟλύ ξενέρωμα.

ΓΙΑΝΝΗ, οδήγησες λάθος μηχανάκι. Και στο λέω γιατί σε πιάνω τί οδηγός είσαι, μοιάζουμε πιστεύω αρκετά. ΚΙ εγώ θέλω να φτάνω αυτό που καβαλάω στο όριο, να δώ πως συμπεριφέρεται. Το XR ¨οπως είπα και πριν είναι άγαρμπη μοτοσυκλέτα, γι αυτό δεν σου άρεσε.

Και για μια μοτοσυκλέτα να μην σου αρέσει στην οδήγηση λέει πολλά. Εμένα δεν μου άρεσε, δεν είναι ούτε σνομπισμός, ούτε ημιμάθεια όπως θα προσπαθήσει να επικαλεστεί ο κάθε τοπικός αντιπρόσωπος για να εκθειάσει το προιόν που του δίνει ψωμί. Ας αναρωτηθεί η ομάδα μηχανικών που την έφτιαξε γιατί δεν σου βγάζει αρμονία και συναίσθημα στην οδήγηση.

Η μηχανή είναι ένα ερμαφρόδυτο μηχανολογικό αριστ (τερατ) ούργημα.. :whistling: που ας κάνει 20.000€ και ας έχει πάνω της ΠΑναγιάς τα μάτια. Δε λέει τίποτα, αν δεν σου βγ άζει απόλαυση μοτοσυκλετιστική στον δρόμο δε λέει μία.

Διαβάστε και όσα τεστ ειδικού τύπου την δοκιμάζουν. Όλοι για τα προσχήματα δεν την θάβουν φυσικά αλλά κάνουν αυτές τις υπέροχες περιγραφές τύπου ΄΄αχ καλέ τί χαριτωμένο παιδί που έχετε και τί έξυπνο΄΄.. :tooth:

Πάρε λοιπόν Γιάννη φίλε μια μέρα και δοκίμασε στην ίδια διαδρομή ένα R1200R ¨η R1200RS και έλα πες μου αν αυτή είναι μοτοσυκλέτα όπως πρέπει και αν φχαριστήθηκες οδήγηση.. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#11

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 11 Οκτ 2015, 00:58

TC-drift έγραψε:
Πάρε λοιπόν Γιάννη φίλε μια μέρα και δοκίμασε στην ίδια διαδρομή ένα R1200R ¨η R1200RS και έλα πες μου αν αυτή είναι μοτοσυκλέτα όπως πρέπει και αν φχαριστήθηκες οδήγηση.. :thumpup:

... ετσι!!!!! :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Barbadinos
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Απρ 2013, 19:54
Τόπος διαμονής: West Athens
Moto: VFR 800x crossrunner
Κράνος: suomy sr sport
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 5 φορές
Ηλικία: 53

#12

Δημοσίευση από Barbadinos » 11 Οκτ 2015, 13:15

Μπράβο ρε μάγκες πολύ ωραία κριτική-ανάλυση απ'ολους σας... :worshippy:

Ευτυχώς με προλάβατε και ήμουν έτοιμος να το ''κλείσω'' την Δευτέρα.... :grin: :tooth:
Ολα είναι δύσκολα...προτού γίνουν εύκολα

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#13

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 12 Οκτ 2015, 09:34


Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 45

#14

Δημοσίευση από mario » 12 Οκτ 2015, 13:55

Barbadinos έγραψε:Μπράβο ρε μάγκες πολύ ωραία κριτική-ανάλυση απ'ολους σας... :worshippy:

Ευτυχώς με προλάβατε και ήμουν έτοιμος να το ''κλείσω'' την Δευτέρα.... :grin: :tooth:
Αλλόθρησκε.... :lolnb: :lolnb: :lolnb:

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 562
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 70 φορές
Ηλικία: 41

#15

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 14 Οκτ 2015, 10:57

αμα το βαλεις διπλα στο καινουριο multi,απλως δεν βλεπεται.το χαζευα καμια ωρα στο πρωινο καφε πριν μια βδομαδα.ειχε ερθει ενας αυστριακος απο τα μερη μας.παιδια χανει,επρεπε να το κανουν πιο ομορφο.μου θημισε κατι πενηνταρες που βαζουν σιλικονη.......
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#16

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 14 Οκτ 2015, 11:18

εχεις κατι με τις 50αρες που βαζουν σιλικονη? :closedeyes:
:lolnb: :lolnb: :lolnb: :lolnb:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#17

Δημοσίευση από TC-drift » 14 Οκτ 2015, 11:21

πυξιδας990 » 14 Οκτ 2015, 09:57 έγραψε:αμα το βαλεις διπλα στο καινουριο multi,απλως δεν βλεπεται.το χαζευα καμια ωρα στο πρωινο καφε πριν μια βδομαδα.ειχε ερθει ενας αυστριακος απο τα μερη μας.παιδια χανει,επρεπε να το κανουν πιο ομορφο.μου θημισε κατι πενηνταρες που βαζουν σιλικονη.......
ναι δε λέει.. δείχνει σαν προχειροφτιαγμένο, χάνει στην λεπτομέρεια.

Σε αυτά τα λεφτά δεν πληρώνεις μόνο άλογα αλλά όλο το πακέτο.

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 562
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 70 φορές
Ηλικία: 41

#18

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 14 Οκτ 2015, 12:52

ρε το βλεπεις και δεν γυαλιζει ουτε το χρωμα λεμε,τι να κανεις τα τουμπανα....
αμα εχει αραχνες....... :blink: :blink:
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#19

Δημοσίευση από ritsman » 14 Οκτ 2015, 13:12

Ωραιες κριτικες, μπραβο παιδια...

απο τα λεγομενα σας επιβεβαιώνω για αλλη μια φορα ενα πραγμα και συμπεραίνω ενα αλλο

επιβεβαιώνω οτι τα ακριβα περιφεριακα, μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα σε ενα μηχανακι, κανουν τη διαφορα...

και συμπεραίνω οτι ενα 4δρο μοτερ και μαλιστα αποδοσης σε ενα τετιο σκαφος δεν παντρευεται ευκολα, το δικύλινδρο ειναι πιο "must" να το πουμε ετσι.... οποτε GS και παλι GS....

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#20

Δημοσίευση από TC-drift » 14 Οκτ 2015, 13:26

ritsman έγραψε:Ωραιες κριτικες, μπραβο παιδια...

απο τα λεγομενα σας επιβεβαιώνω για αλλη μια φορα ενα πραγμα και συμπεραίνω ενα αλλο

επιβεβαιώνω οτι τα ακριβα περιφεριακα, μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα σε ενα μηχανακι, κανουν τη διαφορα...

και συμπεραίνω οτι ενα 4δρο μοτερ και μαλιστα αποδοσης σε ενα τετιο σκαφος δεν παντρευεται ευκολα, το δικύλινδρο ειναι πιο "must" να το πουμε ετσι.... οποτε GS και παλι GS....
Όπως και να το κάνεις όταν έχεις μπροστά ΄μια πηρουνάρα USD, ακτινικές δαγκανάρες Brembo, τόσα ηλεκτρονικά σύγχρονα, δεν μπορεί να είναι η μηχανή ΄΄κακή΄΄.

Εγώ κρατάω τις επιφυλάξεις μου αν ταιριάζει σε τέτοιο σκαρί ο 4κύλινδρος. Μάλλον θα μου άρεσε η μηχανή αν είχε ένα άλλο 4κύλινδρο με ροπή απο χαμηλά και υπεργεμάτες μεσαίες.

Αν μπορέσω κάποια στιγμή να οδηγήσω ένα VERSYS 1000 θα μπορούσα να εκφέρω μια πιο σωστή γνώμη για το θέμα, γιατί τα Kawasaki μοτέρ τα 4κυλινδρα ειδικά είναι απολαυστικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης