BMW S 1000XR (2015)

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

Re: BMW S 1000XR (2015)

#21

Δημοσίευση από TC-drift » 14 Οκτ 2015, 13:26

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

ritsman έγραψε:Ωραιες κριτικες, μπραβο παιδια...

απο τα λεγομενα σας επιβεβαιώνω για αλλη μια φορα ενα πραγμα και συμπεραίνω ενα αλλο

επιβεβαιώνω οτι τα ακριβα περιφεριακα, μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα σε ενα μηχανακι, κανουν τη διαφορα...

και συμπεραίνω οτι ενα 4δρο μοτερ και μαλιστα αποδοσης σε ενα τετιο σκαφος δεν παντρευεται ευκολα, το δικύλινδρο ειναι πιο "must" να το πουμε ετσι.... οποτε GS και παλι GS....
Όπως και να το κάνεις όταν έχεις μπροστά ΄μια πηρουνάρα USD, ακτινικές δαγκανάρες Brembo, τόσα ηλεκτρονικά σύγχρονα, δεν μπορεί να είναι η μηχανή ΄΄κακή΄΄.

Εγώ κρατάω τις επιφυλάξεις μου αν ταιριάζει σε τέτοιο σκαρί ο 4κύλινδρος. Μάλλον θα μου άρεσε η μηχανή αν είχε ένα άλλο 4κύλινδρο με ροπή απο χαμηλά και υπεργεμάτες μεσαίες.

Αν μπορέσω κάποια στιγμή να οδηγήσω ένα VERSYS 1000 θα μπορούσα να εκφέρω μια πιο σωστή γνώμη για το θέμα, γιατί τα Kawasaki μοτέρ τα 4κυλινδρα ειδικά είναι απολαυστικά.



Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 50

#22

Δημοσίευση από Vag » 14 Οκτ 2015, 15:08

πυξιδας990 μου θημισε κατι πενηνταρες που βαζουν σιλικονη.......
:lolnb: :thumpup: πολυ ευστοχη απαντηση εκλαψα...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

aldel
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 06 Μαρ 2013, 13:35
Τόπος διαμονής: Βρυξέλλες - Αθήνα
Moto: Yamaha FZS600 Fazer
Κράνος: Shoei GT-Air
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#23

Δημοσίευση από aldel » 14 Οκτ 2015, 19:56

TC-drift έγραψε:
ritsman έγραψε:Ωραιες κριτικες, μπραβο παιδια...

απο τα λεγομενα σας επιβεβαιώνω για αλλη μια φορα ενα πραγμα και συμπεραίνω ενα αλλο

επιβεβαιώνω οτι τα ακριβα περιφεριακα, μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα σε ενα μηχανακι, κανουν τη διαφορα...

και συμπεραίνω οτι ενα 4δρο μοτερ και μαλιστα αποδοσης σε ενα τετιο σκαφος δεν παντρευεται ευκολα, το δικύλινδρο ειναι πιο "must" να το πουμε ετσι.... οποτε GS και παλι GS....
Όπως και να το κάνεις όταν έχεις μπροστά ΄μια πηρουνάρα USD, ακτινικές δαγκανάρες Brembo, τόσα ηλεκτρονικά σύγχρονα, δεν μπορεί να είναι η μηχανή ΄΄κακή΄΄.

Εγώ κρατάω τις επιφυλάξεις μου αν ταιριάζει σε τέτοιο σκαρί ο 4κύλινδρος. Μάλλον θα μου άρεσε η μηχανή αν είχε ένα άλλο 4κύλινδρο με ροπή απο χαμηλά και υπεργεμάτες μεσαίες.

Αν μπορέσω κάποια στιγμή να οδηγήσω ένα VERSYS 1000 θα μπορούσα να εκφέρω μια πιο σωστή γνώμη για το θέμα, γιατί τα Kawasaki μοτέρ τα 4κυλινδρα ειδικά είναι απολαυστικά.
Δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα διάταξης. Για το VERSYS 1000, μιας και το αναφέρεις, διαβάζω διθύραμβους για το μοτέρ του, που αν και τετρακύλινδρο, έχει έμφαση στη ροπή από χαμηλά, αντίθετα με το XR που απλά θέλει να βγάλει άλογα όσο ψηλά κι αν είναι, σαν ss ένα πράγμα.

Νταξ το VERSYS έχει μόνο 118 άλογα, σέρνεται λέμε, αλλά πρέπει να υπάρχει και κάτι για μας τους κουλούς... :tooth:

Είμαι κι εγώ περίεργος να οδηγήσω το KAWA κάποια στιγμή, μηχανάκια σαν το XR απλά δεν απευθύνονται σε μένα...
Αλέξανδρος

Πάμε καμιά βόλτα;

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#24

Δημοσίευση από TC-drift » 15 Οκτ 2015, 09:00

Άμα σέρνεται το Versys 1000 με 120 άλογα τότε κάτι έχω μάθει λάθος με τις μηχανές.. :tooth:

Είμαι σίγουρος πως σε πραγματικές συνθήκες και σε στροφιλίκι είναι πολύ πιο απολαυστικό και χρήσιμο το μοτέρ του Kawasaki με 40 άλογα λιγότερα απο το μοτέρ του XR.

Πράγματι κι εγώ έχω διαβάσει σε δοκιμές πως το μοτεράκι του Versys είναι φανταστικό και αρπάει απο χαμηλά.

ΟΠΟΙΟΣ ξέρει να οδηγάει μοτοσυκλέτα και να την χαίρεται σε στροφιλίκι και στην καθημερινότητα του θα κοιτάξει να πάρει μια μηχανή που να έχει γεμάτες χαμηλές και μεσαίες. Δεν θα κοιτάξει τα τεχνικά χαρακτηριστικά παρα μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους.

Όποιος αγοράζει μοτοσυκλέτα με τα νούμερα που γράφει στα τεχνικά χαρακτηριστικά και για λόγους εντυπωσιαμσού διαλέγει αυτη τη με τη μεγαλύτερη ισχύ και μεγαλύτερο πρεστίζ ίσως να χάσει στη πράξη..

Το XR σίγουρα στα φανάρια, στην πίστα κερδίζει κατα κράτος τα άλλα της κατηγορίας, νομίζω ακόμα και το Multistrada το χαιρετάει στην επιτάχυνση απο στάση.

Έχει Quick Shifter για να πετάς τις ταχύτητες Dragster,

έχει Shift Light να ξέρεις πότε να τις καρφώνεις,

έχει ρύθμιση χαρτογράφησης DYNAMIC βα βγάζει όσα άλογα έχει στο Full

Έχει Traction Control Ακόμα και ο πιο άσχετος ή απρόσεκτος να περνάει με ασφάλεια τα άλογα κάτω

Έχει ηλεκτρονικές αναρτήσεις να ρυθμίσεις και την σκληρότητα στο DYNAMIC και να σφίξει μπρος πίσω να τα κατεβάζει τα άλογα κάτω.

Είπαμε, σε προδιαγραφές και συστήματα είναι κορυφαίο, και απο άποψη καθαρών επιταχύνσεων με χρήση του μοτέρ στο κόφτη δεν παίζεται!

Απλά στην πραγματική ζωή δεν κοντράρεσαι στα φανάρια καθημερινά,χαχα

Ο λίγο πιο άπειρος ενδεχομένως να εκτιμήσει που μέχρι 5000-6000 RPM είναι ράθυμο κάπως, μέσα στην πόλη ίσως εξυπηρετεί κιόλας αυτό.

Ο πιο έμπειρος θέλει το ΄΄δάγκωμα΄΄ στο άνοιγμα του γκαζιού, το τσαγανό απο το μοτέρ στις χαμηλομεσαίες.

Μου θύμισε η λειτουργία του το Yamaha Fazer 600 2004-2008, κούφιο αρκετά χαμηλά και ψηλά σκοτώνει.

Άβαταρ μέλους

aldel
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 06 Μαρ 2013, 13:35
Τόπος διαμονής: Βρυξέλλες - Αθήνα
Moto: Yamaha FZS600 Fazer
Κράνος: Shoei GT-Air
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#25

Δημοσίευση από aldel » 15 Οκτ 2015, 12:12

Και στον αντίποδα, και σε κόντρα της λογικής "δώσε μπλιμπλίκια στο λαό", υπάρχουν μηχανάκια όπως πχ το street triple, που σου λέει ο μάστορας "ορίστε φιλαράκι, ένα μοτεράκι, ένα πλαισιάκι, ένα σετ αναρτησούλες μπρος-πίσω, ένα σετ φρενάκια, μία και μοναδική χαρτογράφηση που δουλεύει καλά παντού, πάρτο παίξε, have fun και να προσέχεις". Και το παίρνεις το μηχανάκι και την περνάς κούκλα χωρίς πολλά-πολλά.

Έχω ολόκληρο σεντόνι μαζί με το πάπλωμα στο κεφάλι μου να γράψω για το θέμα "που πάμε ρε", αλλά το κόβω εδώ μιας και μιλάμε για το XR και θα ξεφύγουμε... :cheers:
Αλέξανδρος

Πάμε καμιά βόλτα;

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#26

Δημοσίευση από ritsman » 15 Οκτ 2015, 14:49

118 αλογα δεν σερνετε.... τοσα ΠΡΕΠΕΙ να βγαζει ενα χιλιαρι on-off
αν "φενοντε" λιγα παιζουν πολλα ρολο, υπαρχουν μηχανακια με 120 αλογα "αναιμικα" και μηχανακια με 90 αλογακια "γεματα"

Οσο για 2κ-4κ σε ενα on-off ειναι σχετικο. Οσο χαμηλοροπο και να κανεις ενα 4κ η "πιστονια" του 2κ ειναι πιο "ευχαριστη" αλλα ενας 4κ ειναι πιο "μανιτζεβελος" θα ελεγα σε πολη, στενα κτλ

...γνωμη μου παντα....
TC-drift έγραψε:ΟΠΟΙΟΣ ξέρει να οδηγάει μοτοσυκλέτα και να την χαίρεται σε στροφιλίκι και στην καθημερινότητα του θα κοιτάξει να πάρει μια μηχανή που να έχει γεμάτες χαμηλές και μεσαίες. Δεν θα κοιτάξει τα τεχνικά χαρακτηριστικά παρα μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους.
+1078

:hat:

@aldel

Στο "που παμε ρε" συμφωνω απολυτα, αλλα αυτο εχει να κανει με το "δώσε μπλιμπλίκια στο λαό" οχι με το τι θελεις να κανεις εσυ με το μηχανακι σου και σε πιο βαθμο
... με λιγα λογια, το

"περνάς κούκλα χωρίς πολλά-πολλά" ναι ισχυει, αλλα και για τις 2 κατευθυνσεις
δλδ
"περνάς κούκλα χωρίς πολλά-πολλά" <=> "μην ζητας ομως και πολλα- πολλα"


τεσπα... εχεις δικιο ανοιγω μεγαλη κουβεντα ....πισω στο θεμα μας...

παιζει ενα συγκριτικο βιντεακι απο αμερικανους που "υποτιθεται" συγκρινουν αντικιμενικα το XR με ενα Multi
σε ολα τα γηπαιδα και το XR υπερτερει παντου.... αν το βρω θα το βαλω
Πιστευω οτι αλλο θα αγοραζες αν εβλεπες το βιντεο και αλλο αν καβαλαγες τα μηχανακια

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#27

Δημοσίευση από TC-drift » 15 Οκτ 2015, 14:54

Μπορούμε πράγματι να το αναλύσουμε αλλού όσο θέλεις..

Κι εγώ σαν οδηγός νιώθω ωραία να καβαλάω ένα ΄΄απλό΄΄ μηχάνημα χωρίς πολλά μπλιμπλίκια.

ΟΜΩΣ στην προκειμένη περίπτωση δεν χαλάνε τα ΄΄μπλιμπλίκια΄΄ την εικόνα τηου S1000XR

Το αντίστοιχο R1200R Που καβάλησα με τα ίδια μπλιμπλίκια ήταν μια απίστευτη μηχανή. Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών είναι τέτοια που δεν στερούν απο την απόλαυση της οδήγησης, μπορούν να απενεργοποιηθούν πλήρως και όταν είναι εκεί μπορούν να σε προστατευσουν απο τον κακό εαυτό σου!

Δεν έχω μοιρολατρισμούς, ABS, Traction Control, χίλια συστήματα να βάλουν να οδηγάει και ο πιο κακός οδηγός όσο με πιο ασφάλεια γίνεται. Όταν εγώ γουστάρω τα απενεργοποιώ και κάνω το παιχνίδι μου.

Κι εδώ βέβαια χωράει πολύ κουβέντα αλλά είπαμε δεν είναι του παρόντος.

Το XR με ένα πιο προσεγμένο φινίρισμα, πιο προσεγμένη αισθητική, ένα σωστό για το είδος μοτέρ θα ήταν ενδεχομένως μια απολαυστική μηχανή.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#28

Δημοσίευση από Θάνος » 15 Οκτ 2015, 14:58

TC-drift έγραψε:Άμα σέρνεται το Versys 1000 με 120 άλογα τότε κάτι έχω μάθει λάθος με τις μηχανές.. :tooth:

Είμαι σίγουρος πως σε πραγματικές συνθήκες και σε στροφιλίκι είναι πολύ πιο απολαυστικό και χρήσιμο το μοτέρ του Kawasaki με 40 άλογα λιγότερα απο το μοτέρ του XR.

Πράγματι κι εγώ έχω διαβάσει σε δοκιμές πως το μοτεράκι του Versys είναι φανταστικό και αρπάει απο χαμηλά.

ΟΠΟΙΟΣ ξέρει να οδηγάει μοτοσυκλέτα και να την χαίρεται σε στροφιλίκι και στην καθημερινότητα του θα κοιτάξει να πάρει μια μηχανή που να έχει γεμάτες χαμηλές και μεσαίες. Δεν θα κοιτάξει τα τεχνικά χαρακτηριστικά παρα μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους.

Όποιος αγοράζει μοτοσυκλέτα με τα νούμερα που γράφει στα τεχνικά χαρακτηριστικά και για λόγους εντυπωσιαμσού διαλέγει αυτη τη με τη μεγαλύτερη ισχύ και μεγαλύτερο πρεστίζ ίσως να χάσει στη πράξη..

Το XR σίγουρα στα φανάρια, στην πίστα κερδίζει κατα κράτος τα άλλα της κατηγορίας, νομίζω ακόμα και το Multistrada το χαιρετάει στην επιτάχυνση απο στάση.

Έχει Quick Shifter για να πετάς τις ταχύτητες Dragster,

έχει Shift Light να ξέρεις πότε να τις καρφώνεις,

έχει ρύθμιση χαρτογράφησης DYNAMIC βα βγάζει όσα άλογα έχει στο Full

Έχει Traction Control Ακόμα και ο πιο άσχετος ή απρόσεκτος να περνάει με ασφάλεια τα άλογα κάτω

Έχει ηλεκτρονικές αναρτήσεις να ρυθμίσεις και την σκληρότητα στο DYNAMIC και να σφίξει μπρος πίσω να τα κατεβάζει τα άλογα κάτω.

Είπαμε, σε προδιαγραφές και συστήματα είναι κορυφαίο, και απο άποψη καθαρών επιταχύνσεων με χρήση του μοτέρ στο κόφτη δεν παίζεται!

Απλά στην πραγματική ζωή δεν κοντράρεσαι στα φανάρια καθημερινά,χαχα

Ο λίγο πιο άπειρος ενδεχομένως να εκτιμήσει που μέχρι 5000-6000 RPM είναι ράθυμο κάπως, μέσα στην πόλη ίσως εξυπηρετεί κιόλας αυτό.

Ο πιο έμπειρος θέλει το ΄΄δάγκωμα΄΄ στο άνοιγμα του γκαζιού, το τσαγανό απο το μοτέρ στις χαμηλομεσαίες.

Μου θύμισε η λειτουργία του το Yamaha Fazer 600 2004-2008, κούφιο αρκετά χαμηλά και ψηλά σκοτώνει.

Βαγγελη μου ολα καλα ολα ωραια οπως τα λες αλλα θαρρω πως δεν ειναι ωραιο να εισαι απολυτος με βαση
τα δικα σου σκεπτικα, υπαρχουν εμπειροι οδηγοι που δεν εχουν τις δικες σου προτιμησεις, ειναι λιγο σαν να
μιλας ''υποτιμητικα'' να το πω; ετσι οπως τα λες.....νταξ ξερω, ειναι ο γραπτος στη μεση, απλα ετσι οπως σε
διαβαζα μου εβγαζες μια αντιμετωπιση οτι αυτο ειναι το σωστο και τπτ αλλο.....


Δεν χωρανε κατηγοριες Βαγγελη σε αυτα, δηλ αμα ο αλλος τη βρισκει με το να οργιαζει ψηλα το μηχανακι
δεν ειναι εμπειρος? δεν ξερει απο μηχανες;..... ;)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#29

Δημοσίευση από TC-drift » 16 Οκτ 2015, 09:42

Θάνος έγραψε:
TC-drift έγραψε:Άμα σέρνεται το Versys 1000 με 120 άλογα τότε κάτι έχω μάθει λάθος με τις μηχανές.. :tooth:

Είμαι σίγουρος πως σε πραγματικές συνθήκες και σε στροφιλίκι είναι πολύ πιο απολαυστικό και χρήσιμο το μοτέρ του Kawasaki με 40 άλογα λιγότερα απο το μοτέρ του XR.

Πράγματι κι εγώ έχω διαβάσει σε δοκιμές πως το μοτεράκι του Versys είναι φανταστικό και αρπάει απο χαμηλά.

ΟΠΟΙΟΣ ξέρει να οδηγάει μοτοσυκλέτα και να την χαίρεται σε στροφιλίκι και στην καθημερινότητα του θα κοιτάξει να πάρει μια μηχανή που να έχει γεμάτες χαμηλές και μεσαίες. Δεν θα κοιτάξει τα τεχνικά χαρακτηριστικά παρα μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους.

Όποιος αγοράζει μοτοσυκλέτα με τα νούμερα που γράφει στα τεχνικά χαρακτηριστικά και για λόγους εντυπωσιαμσού διαλέγει αυτη τη με τη μεγαλύτερη ισχύ και μεγαλύτερο πρεστίζ ίσως να χάσει στη πράξη..

Το XR σίγουρα στα φανάρια, στην πίστα κερδίζει κατα κράτος τα άλλα της κατηγορίας, νομίζω ακόμα και το Multistrada το χαιρετάει στην επιτάχυνση απο στάση.

Έχει Quick Shifter για να πετάς τις ταχύτητες Dragster,

έχει Shift Light να ξέρεις πότε να τις καρφώνεις,

έχει ρύθμιση χαρτογράφησης DYNAMIC βα βγάζει όσα άλογα έχει στο Full

Έχει Traction Control Ακόμα και ο πιο άσχετος ή απρόσεκτος να περνάει με ασφάλεια τα άλογα κάτω

Έχει ηλεκτρονικές αναρτήσεις να ρυθμίσεις και την σκληρότητα στο DYNAMIC και να σφίξει μπρος πίσω να τα κατεβάζει τα άλογα κάτω.

Είπαμε, σε προδιαγραφές και συστήματα είναι κορυφαίο, και απο άποψη καθαρών επιταχύνσεων με χρήση του μοτέρ στο κόφτη δεν παίζεται!

Απλά στην πραγματική ζωή δεν κοντράρεσαι στα φανάρια καθημερινά,χαχα

Ο λίγο πιο άπειρος ενδεχομένως να εκτιμήσει που μέχρι 5000-6000 RPM είναι ράθυμο κάπως, μέσα στην πόλη ίσως εξυπηρετεί κιόλας αυτό.

Ο πιο έμπειρος θέλει το ΄΄δάγκωμα΄΄ στο άνοιγμα του γκαζιού, το τσαγανό απο το μοτέρ στις χαμηλομεσαίες.

Μου θύμισε η λειτουργία του το Yamaha Fazer 600 2004-2008, κούφιο αρκετά χαμηλά και ψηλά σκοτώνει.

Βαγγελη μου ολα καλα ολα ωραια οπως τα λες αλλα θαρρω πως δεν ειναι ωραιο να εισαι απολυτος με βαση
τα δικα σου σκεπτικα, υπαρχουν εμπειροι οδηγοι που δεν εχουν τις δικες σου προτιμησεις, ειναι λιγο σαν να
μιλας ''υποτιμητικα'' να το πω; ετσι οπως τα λες.....νταξ ξερω, ειναι ο γραπτος στη μεση, απλα ετσι οπως σε
διαβαζα μου εβγαζες μια αντιμετωπιση οτι αυτο ειναι το σωστο και τπτ αλλο.....


Δεν χωρανε κατηγοριες Βαγγελη σε αυτα, δηλ αμα ο αλλος τη βρισκει με το να οργιαζει ψηλα το μηχανακι
δεν ειναι εμπειρος? δεν ξερει απο μηχανες;..... ;)
Χρησιμοποίησα τη λέξη έμπειρος καθώς θεωρώ πως όσο κάποιος μοτοσυκλετιστής γεμίζει με χιλιόμετρα και εμπειρίες ξεφεύγει απο την επιθυμία απλά να σπάει το μοτέρ σε ευθείες και απολαμβάνει την οδήγηση σε άλλα επίπεδα.

Αν θες να αναδιατυπώσω. Ο λάτρης της οδήγησης, ο κατασταλαγμένος, δεν νομίζω να βρει σε αυτη τη μοτοσυκλέτα αυτό που ψάχνει. Αυτή την ισορροπία στη γρήγορη οδήγηση και το δέσιμο με την μοτοσυκλέτα.

Έχοντας οδηγήσει εσυ το R1200RS αν βρεις ευκαιρία οδήγησε το XR και νομίζω θα συμφωνήσεις.. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#30

Δημοσίευση από ALX » 16 Οκτ 2015, 11:13

Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη. Η χαρά είναι στις χαμηλομεσαίες και στις στροφές :spiteful: (αλλιώς θα παίρναμε όλοι hayabusες :whistling: )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 50

#31

Δημοσίευση από Vag » 16 Οκτ 2015, 12:22

:blush:
Παρτε ενα τιγρακι να τα εχετε ολα... :grin: και ειναι πολυ πιο φθηνο
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#32

Δημοσίευση από TC-drift » 16 Οκτ 2015, 15:44

Μάλλον Βαγγέλη θα συμφωνήσω.. :whistling:

Το δικό σου το τιγράκι πάντως όταν το είχα κάνει μια μικρή έστω βόλτα το μοτέρ του σου έβγαζε τσαμπουκά και ροπή απο το ρελαντί.. Το γαργάλαγες και έγραφε.

Αυτά είναι μοτέρ..

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#33

Δημοσίευση από Gavriilvet » 20 Μαρ 2016, 14:54

Ρε σεις, ωραια ρα λέτε ολοι :) φχαριστηθηκα να διαβαζω κουβεντα εντυπωσεις-αποψεις!! :beer: :facebike:


[Αντε να δω αν θα μπορεσω να παρω το gs για δοκιμη να δω πως ειναι αυτος ο δικυλινδρος.. και ελπιζω να μπορω να το βολταρω αρκετη ωρα

Παντως ο 4k του βερσυς, ηταν πανερφος (και) κατα τη δικη μου γνωμη. Πανεμορφος ηχος, βελουδινος, και με αρκετη δυναμη εκει που πρεπει! ]
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#34

Δημοσίευση από TC-drift » 21 Μαρ 2016, 00:01

Gavriilvet έγραψε:Ρε σεις, ωραια ρα λέτε ολοι :) φχαριστηθηκα να διαβαζω κουβεντα εντυπωσεις-αποψεις!! :beer: :facebike:


[Αντε να δω αν θα μπορεσω να παρω το gs για δοκιμη να δω πως ειναι αυτος ο δικυλινδρος.. και ελπιζω να μπορω να το βολταρω αρκετη ωρα

Παντως ο 4k του βερσυς, ηταν πανερφος (και) κατα τη δικη μου γνωμη. Πανεμορφος ηχος, βελουδινος, και με αρκετη δυναμη εκει που πρεπει! ]
Το είχε κάπου το 1000 το καβάλησες? Για πες..

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#35

Δημοσίευση από Gavriilvet » 21 Μαρ 2016, 00:28

Περυσί, στο test ride event του Μοτο.

Πρωτη μου χρόνος που οδηγαω μοτο, και πρώτη εμπειρια σε διάφορες μηχανές εκει.

Ηταν απο τις τελευταίες μοτο που οδηγησα αυτη τη μέρα, αλλα επειδη παει ενας χρόνος ,που εγινε το σκηνικό, θυμάμαι λίγα πράγματα.

Θυμάμαι οτι ηταν απο τους κινητήρες με τον καλύτερο ήχο της ημέρας (μεταξυ tiger 1050, triple, tiger 800 και 1200, versys 650, mt 07 και vstrom 650 ktm 1190). Μου εχει μεινει η σκηνη που περιμένουμε να ξεκινήσει ο πλοηγός, και μαρσάρω σα 16χρονο στο ρελαντι για να ακούω αυτον τον υπέροχο ήχο.

Επίσης παρόλο που σαφώς οι αντιστοιχων κυβικων δικυλινδροι και τρικύλινδροι ηταν πιο γεμάτοι χαμηλά, ηταν κι αυτός αν τον έβλεπες μόνο του, πολύ ωραίος κινητήρας, με τη διπλή προσωπικότητα που υποθετω (γιατι δεν εχω δοκιμάσει αλλους) τετρακυλινδρους.

Σχετικά ηπιος μέχρι τη μέση του στροφόμετρου (δε θυμαμαι παλι λεπτομερειες) , και απο και και πέρα, εβγαζε αρκετη δύναμη. Απο άλογα εφταναν και περισσευαν για τη φιλοσοφιας της μοτοσυκλέτας, βελουδινος (σε αντιθεση πχ με το 1190) και με πανεμορφο μεστο ήχο.

Το μόνο που με χάλασε, στο χιλιαρι (γιατι στο 650ρι που το ειχα οδηγησει μετα το vstrom δε το ενοιωσα) ηταν το καπως μαλακό μπροστινο, και η γενικοτερα ¨χαλαρη ¨εντυπωση που μου δωσε το στησιμο του. Το tiger το 800ρι πχ το ενοιωσα μια χαρα.
Απο την αλλη, μπορει να φταει που πριν νομιζω οτι ειχα οδηγησει το triple :grin:
Γαβριήλ


Cameltone
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 05 Οκτ 2014, 06:40
Τόπος διαμονής: Athens

#36

Δημοσίευση από Cameltone » 21 Μαρ 2016, 21:19

Μιας και το οδήγησα και εγω αυτό το μπλιμπλίκι.Εξαιρετικό.Θες να πας ήρεμα όμορφα και ωραία;Πας μεχρι 7.500-8.000 στροφες.Θες να πας αγρια όμορφα και ωραία;Δουλεψε το πιο ψηλά και θα έχεις ένα χαμόγελο ΝΑ.

Τα πράγματα είναι απλά απλούστατα.Γουστάρεις I4 κινητήρες,καβάλαγες ss όταν ήσουν πιο μικρός και πλέον δε θες να στριμώχνεσαι;Το xr είναι αυτό που θες.Γκάζι με το κιλό,αίσθηση ss αλλά και άνεση.Στρίβει;Στρίβει και παραστρίβει και η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική.Η αίσθηση μέσα στη στροφή είναι πολύ σταθερή και στιβαρή.

To abs επεμβαίνει λίγο γρήγορα για τα γούστα μου αλλά το συνηθίζεις.Πολύ καλή θέση οδήγησης και γκάζι ξανατονίζω.Αν είχα τα φράγκα δε θα κοιτούσα για άλλο μηχανάκι.Να βάζεις επάνω τη γυναίκα σου αλλά να παραμένεις και πιτσιρικάς (γκάζι) να γουστάρεις.Αυτά.

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#37

Δημοσίευση από Gavriilvet » 22 Μαρ 2016, 00:37

Ρεπό σήμερα, και έκατσε η φάση ωραία, καθώς έδωσα το ακούραστο kle στο συνεργείο για συντήρηση σε καδένα και κομπλερ μίζας, ώστε εχω σοβαρές πιθανότητες να βγάλω το Λεωνίδιο και το καλοκαίρι χωρίς να μείνει.

Αμεσως μετά ειχα κλείσει ραντεβού στη Βmw, για να πάρω στην αρχή το S1000XR και μετα το R1200GS adventure LC.
Υπογράφω τα χαρτιά και μου παρκάρει ο υπάλληλος έξω τη μοτοσυκλέτα για να μου δείξει τα βασικά. Ωραία μοτοσυκλέτα, χωρις κραυγαλέες σχεδιαστικές κωρόνες, με μέγεθος από αυτά που μαρέσουν, με αρκετό μάκρος για να μη νοιωθω ότι οδηγάω ποδήλατο, και σχετικά στενη για να μην είναι σα ποταμόπλοιο.

Από φωτογραφίες μου άρεσαν ιδιαίτερα τα όργανα της, και ετσι ήταν κι από κοντά. Το μεγάλο στροφομετρο να είναι στο προσκηνιο, με το μονοχρωμο ηλεκτρονικο πολυοργανο διπλα.

Αφου τελείωσε η ενημέρωση, ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι εχει και το μπλιμπλικι (gear assist κατι) που ανεβάζει ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη. Quick shift δηλαδής. Αυτό μαλιστα, θελω να το δοκιμάσω.

Πατάω τη μίζα, και μιας και ειμαι ένας αμαθος από διτροχα κτήνη, ξαφνιάστικα από τον αγριο ήχο του. Στις ξερογκαζιές μοιάζει με αγριεμένο σκύλο, και μέσα από την αγριάδα, μπορεις να διακρίνεις και τη κλασσικη μελωδικότητα ενός χιλιάρη τετρακύλινδρου, αλλα εδώ αυτός εδώ είναι λυσσασμένος.

Ξεκινάω με σκοπο να ανέβω τη Κλεισθένους για να βγώ προς Πεντέλη. Το κιβώτιο είναι πολύ ωραίο, με ψιλοσκληρό συμπλέκτη. Εχω διαβάσει διάφορες κριτικές για αδύναμο σε σχεση με τις προδιαγραφες του χαμηλά, αλλα εμένα μου φάνηκε εκπληκτικά ελαστικός, και με πολύ δυναμη παντού .

Ανέβηκα ανηφόρα με 6η και 30(;) και πηγαινε μια χαρά. Δε σκορτσάριζε καθόλου. Tολμω να πω οτι σε αυτον το τομέα, μου θύμισε το tiger το 1200ρι, και γενικα τρικυλινρο. Σε κάποιο σημειο δοκίμασα να ανοίξω ελάχιστα το γκάζι παραπάνω όταν αδειασε ο δρόμος, και αν δεν ηταν τα αψογα (όπως σε ολες τις ακριβες-συγχρονες μοτο ) ηλεκτονικά, θα εκανε παντιλικιά, καθως ενοιωσες την ουρά να θέλει να φύγει. Εβαλα το rain mode με συνοπτικές διαδικασίες, οσο ημουν στο γλυστερο δρομο της Κλεισθενους, και ήταν όλα μια χαρά.

Εχει όντως ένα ψιλοηλίθιο συντονισμο εκει γυρω στις 5 χιλιάδες, αλλα ειλικρινα όλα δουλέυανε τοσο αψογα, που δε θα του εδινα σημασία, αν δεν ειχα διαβάσει εντυπώσεις από τους προηγούμενους.
Τις ελάχιστες φορές που τόλμησα να περάσω τις 6-7 χιλιάδες στροφές, εγινε χαμός, τοτε ερχεται πολύ δύναμη και τρομάζεις αν εισαι απειρος όπως εγώ. Αλλιώς φαντάζομαι, γουστάρεις ατελείωτα.
Ο ήχος ηταν απλά πανταχού παρών, ένοιωθα λες και εχεις σφηνώσει ένα θηρίο σε ένα κουτί αναμεσα στα πόδια σου, κι αυτό προσπαθει με ουρλιαχτά να ξεφύγει από τη φυλακή του, και να ξεχυθει στο δρόμο.

Ανέβηκα στη Πεντέλη και το δοκίμασα σε γνωστή διαδρομή. Σε κατι ευθειες το ανοιξά, και ένοιωσα λίγη από την μαγεία των ss , με τον κινητήρα να γιατρεύει κουφούς, το shifter να σε κανει να νοιώθεις χεράς και φοβερός, και τα χιλιόμετρα να έρχονται καταιγιστικά.

Μιας και ανέφερα το shifter, να πω ότι ηταν φανταστικο σε αυτή τη μηχανή. Καθιστα αχρηστο τον συμπλέκτη, ειδικα στα ανεβασματα που μου φάνηκε πιο φυσικο, και κανει ξεκουραστη την οδηγηση. Με τετοιο μπλιμπλικι, τι να τα κανεις τα αυτοματα;
Η ανάρτηση τουλάχιστον στη νορμάλ ρυθμιση, ηταν σφιχτή, τοσο όμως ώστε να μη γίνεται κουραστική, αλλα να σου θυμιζει ταυτόχρονα, ότι οδηγεις μια σπορ κατασκευή.
Καπου εκει στη πεντέλη, εβγάλα και τα προσωπικά συμπεράσματα μου, μιας και ηταν η πρωτη φορα που οδηγουσα κατι γρηγορο σε γνωστη διαδρομή.

Αυτή η μηχανή δεν είναι για μένα, γιατι εγω αφενός δεν εχω τις ικανότητες, την εμπειρια και την κάψα να τη πάω ουτε καν στο 50% των δυνατοτητων της. Εχω πολύ δρομο ακομα να διασχισω από το πώς στριβω με το Κle, για να φτάσω να αξιοποιω τετοιο μηχάνημα.
Το άλλο που είδα, και δε νομίζω πως θα αλλάξει, είναι το ότι αυτή η μοτοσυκλέτα, σε προκαλεί να πηγαίνεις γρήγορα. Μου θύμισε την triple, μονο που τουτη εκτός από τον παράγοντα κα@λα εχει και τα πολλά πολλά αλογα να βάλει στην εξίσωση.
Έχει όλα τα απαραιτητα για να κανεις πολλά πολλά χιλιομετρά, όπως αψογη εργονομια, αναρτησεις, εξοπλισμο, αλλα δε πιστεύω ότι είναι δυνατό να πας ήρεμα. Στο γυρισμό επιτηδες, δοκιμασα να παω με δυο ταχυτητες πανω, μη σας πω τρείς, και να παω χαλαρά. Αμ δε, παλι να τρέχω ήθελα. Είναι σα γκόμενα που είναι πανέμορφή, σου έρχεται συνέχεια με τα σεξυ φορέματα με τα σκισίματα, και αντι να κάτσει να πει μια ωραία κουβέντα που και πού, σε προκαλεί συνέχεια και ανοίγει προκλητικά τα υπέροχα πόδια της…

Πολύ καλο μηχάνημα, για μένα πολύ ομορφο, αλλα και να είχα τα λεφτά, δε θα το έπαιρνα. Μετά από αυτό οδήγησα το τεράστιο R1200GS adventure, και αυτό ηταν άααλη φαση!

ΥΓ. από ότι φαινεται, η προοπτικη του καθενός, είναι πολύ πολύ διαφορετική, αναλογα με το τι εχει συνηθίσει να οδηγάει!

Εικόνα
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#38

Δημοσίευση από ALX » 22 Μαρ 2016, 08:35

Ωραίος! Πραγματικά αυτό το μηχανάκι μου άρεσε με το που το είδα. Αν δεν ήμουν ταμένος :P στο 1150 θα το πάλευα μέχρι πώλησης νεφρού :D
Και επιτέλους ήρθε η μέρα και η ώρα να το οδηγήσω. Λίγη υπομονή μερικές μέρες ακόμα. :/
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#39

Δημοσίευση από Gavriilvet » 22 Μαρ 2016, 13:39

ALX έγραψε:Ωραίος! Πραγματικά αυτό το μηχανάκι μου άρεσε με το που το είδα. Αν δεν ήμουν ταμένος :P στο 1150 θα το πάλευα μέχρι πώλησης νεφρού :D
Και επιτέλους ήρθε η μέρα και η ώρα να το οδηγήσω. Λίγη υπομονή μερικές μέρες ακόμα. :/
Η αναμονή είναι η καλύτερη φαση.. Αντε αντε οδηγα και πες απόγευμα που θα περάσεις να στήσω αυτί νσ γουστάρω!
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#40

Δημοσίευση από ALX » 24 Μαρ 2016, 21:35

Σάββατο πρωί στις 11 έχω κανονίσει :thumpup:

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 24 Μαρ 2016, 20:35 --

Άκυρο του Σαββάτου γιατί έδινε βροχές. Πήγα σήμερα. Τα πήρα εναλλάξ XR και GSA και πήγα από Γέρακα Νέα Μάκρη και με τα δύο στα στροφιλίκια της Πεντέλης. Νταξ... ειδικά με το XR έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ :D Αναλυτικά μάλλον αύριο γιατί έχω να πω πολλαααααα. :devil:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#41

Δημοσίευση από Gavriilvet » 24 Μαρ 2016, 22:38

Και το σκεφτόμουν για τις βροχές... Αλλα πως σκατα προλαβαινετε να πάτε νεα Μάκρη; είναι όπου είμαι γΛηγορος! :whistling:

Αντε να μας πεις... Και κυρίως διάφορες του παλιού (δικού σου) με το καινούριο gs :blush: :lipseal:
.
Γαβριήλ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης