Eντυπώσεις από το νέο Africa Twin! (test rides μελών)

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

Eντυπώσεις από το νέο Africa Twin! (test rides μελών)

#1

Δημοσίευση από Wolfscum » 17 Φεβ 2016, 12:41

Σήμερα το είχα το μηχανάκι αυτό για 1 ώρα περίπου... το μοντέλο με συμπλέκτη σε μαύρο χρώμα.

Το έκανα μια βόλτα μέχρι την Ανάβυσσο (και έκανα και μια πρωινή δουλίτσα στα Πετράλωνα :tooth: )

Η πρώτη μου εντύπωση; Δηλώνω ψημένος/ εντυπωσιασμένος.

Ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας είναι γενικά "μη ασχολείσαι μαζί μου απλά οδήγα".

Κινητήρας
Η πρώτη αίσθηση με το που ανοίγεις το γκάζι είναι "σαν ψόφιο μου φαίνεται". Ειδικά όταν έρχεσαι από τον 4κύλινδρο του CB.
Λάθος. Μόλις κοιτάς το κοντέρ σου και τα χιλιόμετρα μαζεύονται καταλαβαίνεις ότι η δύναμη της είναι μπόλικη και επιταχύνει εξαιρετικά και απόλυτα γραμμικά.
Απλά είναι η λειτουργία του κινητήρα που σε μπερδεύει. Χαμηλόστροφος σχεδόν αυτοκινήτου.
Τα 200χλμ/ώρα τα έχει πολύ πολύ εύκολα.
Προφανώς για όσους θέλουν μοτοσυκλέτα να λυσσάει θα φανεί νερόβραστη αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα νιώσεις πουθενά ότι σου λείπει δύναμη όσο σβέλτα κι αν θες να οδηγήσεις.

Φρένα
Πραγματικά φοβερά και σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Μπρος πίσω (με το πίσω να μπορείς να απενεργοποιήσεις το ABS, δεν το έκανα). Σίγουρα ανώτερα του CB μου. Μου έκανε εντύπωση ότι η βύθιση της μπροστά ανάρτησης δεν είναι έντονη παρά το μαλακό σετάρισμα της.

Πλαίσιο
Πραγματικά η μοτοσυκλέτα δίνει αίσθηση μικρότερου κυβισμού. Πολύ εύκολη σε μανούβρες χαμηλής ταχύτητας και θα ορκιζόσουν ότι δεν είναι 21 ίντσες ο μπροστά τροχός όταν την πλαγιάζεις. Γενικά παρότι κουμπωμένος με μοτο που δεν ξέρω (και ξένη) έμπαινα σε στροφές με άνεση μεγαλύτερη από αυτή που νιώθω με το CB. Στις υψηλές ταχύτητες δε (200 όπως είπα) τελείως σταθερή.

Κιβώτιο
Το απόλυτο βούτυρο. Το δικό μου συγκριτικά κοπανάει σαν βαριά. Άμεσες αλλαγές τελείως απροβλημάτιστο.

Ανάρτηση
Δεν έχω να πω πολλά εκεί μόνο ότι καταπίνει ανωμαλίες χωρίς να νιώθεις τίποτα. Θα χρειαστεί κάποιος πιο χεράς από εμένα να την κρίνει.

Εργονομία/ Θέση οδήγησης
Στα όρια της τελειότητας. Ανεβαίνεις πάνω και όλα(σχεδόν) είναι εκεί που τα θες. Η θέση της είναι απίστευτα άνετη χωρίς καν να παίξω με θέση σέλας κτλ. Οι ενδείξεις ευανάγνωστες και αλλαγές σε Traction level παιχνίδι. Πραγματικά τόση άμεση εξοικείωση με μότο μόνο στο SuperDuke 1290 είχα νιώσει και δεν περίμενα κάποια μότο να το ξεπεράσει στο κομμάτι αυτό.
Η ζελατίνα (η μικρή) κάνει καλή δουλειά και στα πολλά χιλιόμετρα. Δεν είναι απόλυτη η κάλυψη όπως διάβασα σε άρθρα αλλά δεν στέλνει το αέρα κάπου συγκεκριμένα (όπως πχ έχω νιώσει σε άλλα On/Off) και δεν σε ενοχλεί καθόλου.
2 παραφωνίες στο κομμάτι της εργονομίας. Ο διακόπτης της μεγάλης δέσμης στα φώτα είναι ουσιαστικά μη προσβάσιμος στο χειροκίνητο μοντέλο. Πρέπει να βγει το χέρι από το γκριπ εκτός αν έχεις μεγάλο αντίχειρα σαν το χέρι του Καραγκιόζη.
Επίσης τα πατάκια είναι κοντόχοντρα και κατεβάζοντας το πόδι για το πλαϊνό σταντ μπορεί να πιαστεί οπότε η στατική τούμπα παραμονεύει. Θέλουν αλλαγή.

Η ποιότητα κατασκευής της είναι πάρα πάρα πολύ καλή εκ πρώτης όψεως.

Γενικά η νέα Africa είναι πραγματικά μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που θεωρώ θα την αγόραζες για παντρειά.

Και μερικές φώτο (όσες λίγες πρόλαβα όταν σταμάτησα για την πρωινή αγγαρεία :P )

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#2

Δημοσίευση από TC-drift » 17 Φεβ 2016, 12:49

Μπράβο για το τεστ,περιεκτικός, θέλω κι εγώ να την οδηγήσω αλλά φοβάμαι μην ψάχνω μετά για το χαμένο ευρό.. :tooth:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 17 Φεβ 2016, 13:12

Που μπορούμε να την καβαλικέψουμε κι εμείς? :blush:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#4

Δημοσίευση από Wolfscum » 17 Φεβ 2016, 13:42

ALX έγραψε:Που μπορούμε να την καβαλικέψουμε κι εμείς? :blush:
Εγώ την είδα στον έμπορο που πήρα το δικό μου και κανόνισα το test ride (Promoto αμφιθέας) αλλά από όσο γνωρίζω διάφοροι έμποροι δίνουν αυτή τη στιγμή test ride.
Γίνεται βέβαια ένας χαμός. Αυτό που πήρα είχε σε 2 μέρες πάνω από 1000 χλμ σε τεστ.
TC-drift έγραψε:Μπράβο για το τεστ,περιεκτικός, θέλω κι εγώ να την οδηγήσω αλλά φοβάμαι μην ψάχνω μετά για το χαμένο ευρό.. :tooth:
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ψάχνομαι αλλά λέω στο εαυτό μου να ηρεμήσει :P

ΥΓ. Η μότο είχε ένδειξη κατανάλωσης 6 λίτρα στα 100. Αν αναλογιστούμε πως συμπεριφερόμαστε σε test ride μοτο μάλλον πρέπει να είναι πολύ οικονομική.

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#5

Δημοσίευση από TC-drift » 17 Φεβ 2016, 16:37

ALX έγραψε:Που μπορούμε να την καβαλικέψουμε κι εμείς? :blush:
τρέχει αυτή τη στιγμή test ride για 2 μέρες στη Honda Πέτσας Καλλιθέα..

Εγώ έχω κλείσει για αύριο.. :whistling:

Άβαταρ μέλους

Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 19 φορές
Έχει δεχθεί like: 5 φορές
Ηλικία: 24

#6

Δημοσίευση από Doulke » 17 Φεβ 2016, 17:06

Και γω αύριο μεσημεράκι θα πάω στην Καλλιθέα να το πάρω μια βόλτα!!
ΓΙΩΡΓΟΣ


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#7

Δημοσίευση από ironMANos® » 17 Φεβ 2016, 20:32

Αν βγαζει τα 200 για πλάκα τοτε τι τελικη εχει?Υπερβολές.........

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#8

Δημοσίευση από ALX » 17 Φεβ 2016, 20:46

210 :?:

Και μένα τα 190 για πλάκα τα βγάζει αλλά τα 200+ δύσκολα τα βλέπει
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#9

Δημοσίευση από ironMANos® » 17 Φεβ 2016, 23:30

ALX έγραψε:210 :?:

Και μένα τα 190 για πλάκα τα βγάζει αλλά τα 200+ δύσκολα τα βλέπει
Ετσι ακριβως.Τετοιες επιδοσεις ειχε και το Βαραντερο που ηταν και στα ιδια κιλα και στα ιδια αλογα.

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 17 Φεβ 2016, 22:30 --

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#10

Δημοσίευση από Ravendark » 18 Φεβ 2016, 00:34

άσχημο σε αυτό το μαύρο... σε φωτό πριν κυκλοφορήσει φαινόταν ωραίο
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#11

Δημοσίευση από Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 02:16

ironMANos® έγραψε:Αν βγαζει τα 200 για πλάκα τοτε τι τελικη εχει?Υπερβολές.........
Τα βγάζει πολύ εύκολα. Η τελική τι σχέση έχει ακριβώς;

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#12

Δημοσίευση από makisp » 18 Φεβ 2016, 09:50

Μπράβο ρε Ζώης, πολύ καλό τέστ, θα έκανες για ρεπόρτερ :tooth: Η τελική του ταχύτητα με βάση τα περίπου 85 άλογα στον τροχό και την αεροδυναμική του αντβέντουρ θα είναι περίπου 210 χιλιόμετρα. Βάλε και μια απόκλιση 7% που έχουν τα περισσότερα κοντέρ, περίπου 225 κοντερίσια. Τα 200 θα τα βγάζει εύκολα αλλά εκεί θα αρχίζει να σκαλώνει και να κρεμάει και ο δικύλινδρος. Σημασία δεν έχουν μόνο άλογα, αεροδυναμική και τελική σχέση. Τα νεότερα μοτέρ είναι πολύ πιο εύστροφα από τα προηγούμενα. Δηλαδή με αντίστοιχες αποδόσεις ανεβάζουν στροφές και βγάζουν τα άλογα πιο γρήγορα. Επίσης έχουν πολύ καλύτερες καμπύλες απόδοσης.
Εικόνα


telixristos
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 07 Δεκ 2013, 12:04
Τόπος διαμονής: .

#13

Δημοσίευση από telixristos » 18 Φεβ 2016, 09:56

Wolfscum έγραψε: Φρένα
Πραγματικά φοβερά και σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Μπρος πίσω (με το πίσω να μπορείς να απενεργοποιήσεις το ABS, δεν το έκανα). Σίγουρα ανώτερα του CB μου. Μου έκανε εντύπωση ότι η βύθιση της μπροστά ανάρτησης δεν είναι έντονη παρά το μαλακό σετάρισμα της.
Θα μπορούσες να αναλύσεις παραπάνω αυτό που έγραψες για τα φρένα; Ότι δηλαδή τα φρένα του είναι καλύτερα από του CB?

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#14

Δημοσίευση από ALX » 18 Φεβ 2016, 10:37

Ravendark » Χθες, 23:34 έγραψε:άσχημο σε αυτό το μαύρο... σε φωτό πριν κυκλοφορήσει φαινόταν ωραίο
Έλα ντε! Κι εγώ αυτό σκέφτηκα κοιτώντας τις φωτογραφίες. Πολύ πιο όμορφο στα video και τις φωτό που έβλεπα. Τι διάολο είναι έτσι αυτό? :?:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#15

Δημοσίευση από VASILIS98 » 18 Φεβ 2016, 11:31

ALX έγραψε:
Ravendark » Χθες, 23:34 έγραψε:άσχημο σε αυτό το μαύρο... σε φωτό πριν κυκλοφορήσει φαινόταν ωραίο
Έλα ντε! Κι εγώ αυτό σκέφτηκα κοιτώντας τις φωτογραφίες. Πολύ πιο όμορφο στα video και τις φωτό που έβλεπα. Τι διάολο είναι έτσι αυτό? :?:
Αυτό είναι πως το βλέπει ο καθένας. Καταρχήν δεν το έχει τραβήξει από καλές γωνίες αλλά στα δικά μου μάτια ακόμη και έτσι φαίνεται μούναρος

Στάλθηκε από το SM-G800F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#16

Δημοσίευση από Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 12:00

Δεν είναι κακό παιδιά το μαύρο. Συνεχίζω να προτιμώ βέβαια τα χρωματιστά.

Όσο για τα φρένα για να μην αδικω το cb μια χαρά φρένα έχει. Απλά το Αφρικα είχε εξίσου καλό αρχικό δαγκωμα αλλά όχι αυτή την μικρή μου ασαφεια που μου βγάζει το δικό μου μετά το αρχικό δυνατό δαγκωμα.
Ίσως είναι θέμα γεωμετρίας μότο δεν ξέρω. Πάντως νιώθεις άμεσα σιγουριά.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Άβαταρ μέλους

stavris
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: 04 Μάιος 2014, 16:54
Τόπος διαμονής: Μέσα στην Πέτρα...
Moto: Κάτι να γυρνάει...
Κράνος: replica
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#17

Δημοσίευση από stavris » 18 Φεβ 2016, 14:19

Νομίζω ότι Ζώη είσαι για on-off θέση...

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#18

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 15:05

Μια χαρα ειναι το εργαλειο , και ηδη εχει κλεψει καρδιες.. μακαρι να το ειχα και ας ητανε και κιτρινο... :grin:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#19

Δημοσίευση από Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 16:58

stavris έγραψε:Νομίζω ότι Ζώη είσαι για on-off θέση...
Έτσι όπως είναι ο ώμος μου τώρα είμαι για θέση φορείου :tooth:


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#20

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 19:16

Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 01:16 έγραψε:
ironMANos® έγραψε:Αν βγαζει τα 200 για πλάκα τοτε τι τελικη εχει?Υπερβολές.........
Τα βγάζει πολύ εύκολα. Η τελική τι σχέση έχει ακριβώς;
Εαν πω εγω για το 1250 οτι βγαζει για πλάκα 200,θα πει οτι εχω μια τελική 260
Με το Βαραντερο ειχα για πλακα τα 180,200άριζε πιο αργα και ειχε μια τελικη γυρω στα 210,
Οταν εσυ λες οτι είχε για πλακα τα 200 τοτε τι τελική εχει?250 ας πουμε?
Να μου πεις οτι ενθουσιάστηκες που καβάλησες κατι καινουριο και έγραψες και μερικές υπερβολες,να το καταλάβω
;)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης