Eντυπώσεις από το νέο Africa Twin! (test rides μελών)

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε

ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

Re: Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

#21

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 19:16

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 01:16 έγραψε:
ironMANos® έγραψε:Αν βγαζει τα 200 για πλάκα τοτε τι τελικη εχει?Υπερβολές.........
Τα βγάζει πολύ εύκολα. Η τελική τι σχέση έχει ακριβώς;
Εαν πω εγω για το 1250 οτι βγαζει για πλάκα 200,θα πει οτι εχω μια τελική 260
Με το Βαραντερο ειχα για πλακα τα 180,200άριζε πιο αργα και ειχε μια τελικη γυρω στα 210,
Οταν εσυ λες οτι είχε για πλακα τα 200 τοτε τι τελική εχει?250 ας πουμε?
Να μου πεις οτι ενθουσιάστηκες που καβάλησες κατι καινουριο και έγραψες και μερικές υπερβολες,να το καταλάβω
;)



Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#22

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 19:50

Ειδα σημερα πηγε κιαλλος και την καβαλησε :lipseal: , για να δουμε τι εντυπωση του εκανε. :grin:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#23

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 18 Φεβ 2016, 19:54

Vag έγραψε:Ειδα σημερα πηγε κιαλλος και την καβαλησε :lipseal: , για να δουμε τι εντυπωση του εκανε. :grin:
ποιος????
:artemhs: :artemhs:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 36

#24

Δημοσίευση από Moustardas » 18 Φεβ 2016, 20:44

ironMANos® έγραψε:
Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 01:16 έγραψε:
ironMANos® έγραψε:Αν βγαζει τα 200 για πλάκα τοτε τι τελικη εχει?Υπερβολές.........
Τα βγάζει πολύ εύκολα. Η τελική τι σχέση έχει ακριβώς;
Εαν πω εγω για το 1250 οτι βγαζει για πλάκα 200,θα πει οτι εχω μια τελική 260
Με το Βαραντερο ειχα για πλακα τα 180,200άριζε πιο αργα και ειχε μια τελικη γυρω στα 210,
Οταν εσυ λες οτι είχε για πλακα τα 200 τοτε τι τελική εχει?250 ας πουμε?
Να μου πεις οτι ενθουσιάστηκες που καβάλησες κατι καινουριο και έγραψες και μερικές υπερβολες,να το καταλάβω
;)
Μπαίνει στον κόπο και γράφει την άποψή του για κάτι που οδήγησε, ενώ εσύ το έχεις δει σε φωτογραφίες, άντε σε καμια βιτρίνα. Πήγαινε οδήγησέ το κι εσύ και πες μας αν εν τέλει γράφει υπερβολές ή όχι.

Όσο βρίσκεις στο κείμενο "μερικές υπερβολές", άλλο τόσο μπορεί να βρει κάποιος υπερβολή το ότι με το Βαραντέρο πιάνεις "για πλάκα" τα 180 και τις υπολοιπες ιστορίες σου για το Bandit.

Όοοοταν πάω κι εγώ να το οδηγήσω, θα μπω να γράψω την άποψή μου κι όχι αερολογιες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη :bye:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#25

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 21:56

Moustardas έγραψε:
ironMANos® έγραψε:
Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 01:16 έγραψε:
ironMANos® έγραψε:Αν βγαζει τα 200 για πλάκα τοτε τι τελικη εχει?Υπερβολές.........
Τα βγάζει πολύ εύκολα. Η τελική τι σχέση έχει ακριβώς;
Εαν πω εγω για το 1250 οτι βγαζει για πλάκα 200,θα πει οτι εχω μια τελική 260
Με το Βαραντερο ειχα για πλακα τα 180,200άριζε πιο αργα και ειχε μια τελικη γυρω στα 210,
Οταν εσυ λες οτι είχε για πλακα τα 200 τοτε τι τελική εχει?250 ας πουμε?
Να μου πεις οτι ενθουσιάστηκες που καβάλησες κατι καινουριο και έγραψες και μερικές υπερβολες,να το καταλάβω
;)
Μπαίνει στον κόπο και γράφει την άποψή του για κάτι που οδήγησε, ενώ εσύ το έχεις δει σε φωτογραφίες, άντε σε καμια βιτρίνα. Πήγαινε οδήγησέ το κι εσύ και πες μας αν εν τέλει γράφει υπερβολές ή όχι.

Όσο βρίσκεις στο κείμενο "μερικές υπερβολές", άλλο τόσο μπορεί να βρει κάποιος υπερβολή το ότι με το Βαραντέρο πιάνεις "για πλάκα" τα 180 και τις υπολοιπες ιστορίες σου για το Bandit.

Όοοοταν πάω κι εγώ να το οδηγήσω, θα μπω να γράψω την άποψή μου κι όχι αερολογιες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη :bye:
Δεν θα μπώ καν στον κόπο να σου απαντησω κυριε μουσταρδα. :bye:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#26

Δημοσίευση από Wolfscum » 18 Φεβ 2016, 22:00

Εγώ έχω να πω εν κατακλείδι και για να εξηγήσω πως εννοώ ότι έχει τα 200 εύκολα, ότι τα έχει πιο αργά από ένα Hayabusa αλλά πιο γρήγορα από ένα GLX.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#27

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 22:20

Αλομπαρ έγραψε:
Vag έγραψε:Ειδα σημερα πηγε κιαλλος και την καβαλησε :lipseal: , για να δουμε τι εντυπωση του εκανε. :grin:
ποιος????
:artemhs: :artemhs:
περιμενω να ποσταρει , αν δεν γραψει θα πω ποιος ειναι.. :) εχω και φωτογραφιες που καμαρωνει... :whistling:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#28

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 22:29

Vag έγραψε:
περιμενω να ποσταρει , αν δεν γραψει θα πω ποιος ειναι.. :) εχω και φωτογραφιες που καμαρωνει... :whistling:
Ο παππούς ειναι? :think:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#29

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 22:31

Οχι..... αλλα δεν λεω...αμα δεν βγει ο γατος να γραψει.... :grin: σαν γυφτικο σκερπανι καμαρωνε διπλα στην αφρικανα.. μαυρη καβαλησε και αυτος.. :crazy2:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#30

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 22:32

Vag έγραψε:Οχι..... αλλα δεν λεω...αμα δεν βγει ο γατος να γραψει.... :grin: σαν γυφτικο σκερπανι καμαρωνε διπλα στην αφρικανα.. μαυρη καβαλησε και αυτος.. :crazy2:
Χονταίος ειναι?

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#31

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 22:34

δεν λεω ρε !! :lipseal:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#32

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 22:35

Χονταίος θα'ναι για να καμαρώνει δίπλα σε Αφρικα...... :D

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#33

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 22:46

ironMANos® έγραψε:Χονταίος θα'ναι για να καμαρώνει δίπλα σε Αφρικα...... :D
νομιζεις... :crazy:

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 18 Φεβ 2016, 21:45 --

:whistling: :bye:
Εικόνα

κοιτα τραγικη ειρωνια πισω στο βαθος εχεις την αφισα του Παντελιδη... :/
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#34

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 23:05

Τωρα αν τον Παντελιδη τον βαζεις επειδη ηταν ΑΕΚ,να υποθεσω οτι το παλλικαρι ειναι ψηλό και έχει μηχανή με βυζά? :tooth:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#35

Δημοσίευση από ALX » 18 Φεβ 2016, 23:07

Κawaνέος :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#36

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Φεβ 2016, 23:12

Καβασακικός και καμάρωνε με το φτερό? :woot:
Για αυτο παμε κατα διαόλου. :closedeyes:
Ο Λαβασακης ειναι νεος και εχει Καβα....... :think:

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#37

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 18 Φεβ 2016, 23:14

χα!!!
ο ντουλκε τοτε!

λες και πηρε καινουργιο μηχανακι κανουμε :tooth: :tooth:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#38

Δημοσίευση από Vag » 18 Φεβ 2016, 23:34

:grin:

Εικόνα
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#39

Δημοσίευση από TC-drift » 19 Φεβ 2016, 01:33

1/2 ώρα με ένα μύθο...

Δεν νομίζω πως υπάρχει μοτοσυκλέτα τόσο πολυσυζητημενη όσο το καινούργιο AFRICA. Χρόνια ολόκληρα δημοσιογραφικά άρθρα, αναφορές, ατελείωτα θέματα σε Forum και άπειρες φωτοσοπιές πάνω σε Varadero, Africa 750, CRF 450 κλπ σε σημείο να έχει γίνει το ανέκδοτο στις παρέες μοτοσυκλετών.

Όποτε γινόταν αναφορά οτι τελικά θα βγει στην αγορά το νέο Africa οι πρώτες ενστικτώδεις απαντήσεις είχαν γίνει τα LOL, τα ΧΑΧΑΧΑ και ανθρωπάκια να σκάνε στα γέλια!! Πιο πιθανό θεωρούσαμε τελικά να πέσει μετεωρίτης αλλά ήρθε η ώρα και κυκλοφόρησε το ποθητό αυτό μοντέλο..

Φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να οδηγήσω και να περιεργαστώ έστω για λίγο το νέο Africa σε ένα απο τα Test Ride που γίνονται αυτές τις μέρες και να κρίνω κι εγώ με την εμπειρία μου σε χώμα και σε άσφαλτο τελικά άξιζε η αναμονή?? Σε μισή ώρα βέβαια τί να καταλάβεις, κάποια πράγματα όμως μπορείς.

Καταρχήν η εντύπωση που σου δίνει απο την πρώτη επαφή είναι πως είναι επιβλητική και όμορφη. Με ποιότητα που αξίζει σε μια Honda έστω και με κάποιες υποχωρήσεις (σημεία των καιρών θα έλεγα).

Καβάλημα λοιπόν και θέση οδήγησης τυπική ονοφάδικη, με μεγάλο άνοιγμα στο τιμόνι και άνετες γωνίες στα πόδια. Σκληρή σέλα (εδώ θα πρέπει να προσλάβουν κάποια στιγμή κανα ταπετσέρη απο την BMW Να τους δείξει πως φτιάχνουν μια σέλα) αλλά το περιμένεις και λίγο γιατί είπαμε πραγματικό on-OFF! Με στένεμα εμπρός τύπου enduro που επιτρέπει να πατάς κάτω άνετα και να αγκαλιάζεις περισότερο το τεπόζιτο με τα πόδια και να σηκώνεσαι όρθιος πιο σωστά για οδήγηση στο χώμα.

Σε εντυπωσιάζει αυτό που βλέπεις μπροστά με ένα χορταστικό fering και όμορφα όργανα που στη πράξη δινουν και καλή ανεμοκάλυψη τελικά με λίγους στροβιλισμούς σε ψηλές ταχύτητες. Πλήρη τα όργανα με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, με ένδειξη ταχύτητας και με ένδειξη κατανάλωσης, θερμοκρασίας κλπ. Δεν λείπει κάτι εκεί και ίσως δεν το περιμένεις αυτό σε Honda. Λες θα βάλουν μόνο μια λυχνία για τη θερμοκρασία έτσι για τη τσιγκουνιά!

Για να συντομευω όμως Το μοτέρ παίρνει εμπρός και μου θύμισε άμεσα το ER6 και Versys που είχα. 2κύλινδρο σε σειρά. Στο δρόμο αυτό ακριβώς αισθάνεσαι. Ένα μπρατσωμένο Versys. Δύναμη απο χαμηλά, γεμάτες μεσαίες, μέτριος ήχος που δεν σε εξιτάρει (εδώ παρακαλάει για ένα τελικό) και ευτυχώς κραδασμοί καθόλου, βελούδινη λειτουργία και μηδενικοί μηχανικοί ήχοι κάτι που καθε λατρης της Γιαπωνεζικης σχονλής επιθυμεί! Η δύναμη δεν σε εκστασιάζει όμως παραδέχεσαι πως είναι ροπάτο και δυνατό. Θα απενεργοποιήσεις άμεσα το πολύ παρεμβατικό (και θορυβώδες) Traction Control (πολύ καλύτερο της BMW σε λειτουργία) και θα δοκιμάσεις μπόλικα παντιλίκια που θα γίνουν άνετα σε μέτρια και κακή άσφαλτο. Σε καλή άσφαλτο δε φτάνει η δύναμη για Power Slides για χαβαλέ. Επίσης πολύ και εύκολη σούζα με καλό ζύγισμα και σκάσιμο κάτω σαν τανκ! Δε νιώθει τίποτα!Κιβώτιο τυπικό Honda, ¨αψογο!

Τα 2κύλινδρα μοτέρ σε σειρά έχουν πολλά καλά, compact διαστάσεις, ευστροφία, οικονομία, ροπή σε όλες τις στροφές αλλά ίσως χάνουν ένα τσικ σε προσωπικότητα (καθαρά προσωπική εκτίμηση). Παρόλα αυτά εξαιρετική υλοποίηση εδώ και νομίζω του πάει γάντι!

Πάμε τώρα στο δρόμο και να πω απευθείας για να τελειώνουμε με τα φρένα.. ΤΕΛΕΙΑ. Ακτινικές δαγκάνες, αίσθηση, δάγκωμα όσο πρέπει, απλά τέλεια.

Αναρτήσεις, φαίνονται πολύ ποιοτικές σε αποσβέσεις, κρατάνε αρχοντικά στο δρόμο το Africa και ενώ έχει μεγάλες διαδρομές και βουτάει στα φρένα δε βουτάει ανεξέλεγκτα αλλά σαν ένα καλοστημμένο enduro Που το έβγαλες άσφαλτο.

Στην άσφαλτο τώρα.. ΈΝΑ ΘΑ ΠΩ. Όποιος θέλει να το πάρει για να κάνει 99.9% άσφαλτο ας κάνει στον εαυτό του μια χάρη και ας πάρει ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ. Το Africa πάει ωραία στην άσφαλτο, αλλάζει θετικά κατευθυνσεις και γρήγορα αλλά θα νιώθεις πάντα μπροστά το ελαφρύ πάτημα του 21 τροχού και λιγότερη πρόσφυση απ όσο θα ήθελες και μια ασάφεια στη πίεση. Είναι on-OFF γνήσιο και το δείχνει. Θα βουτήξει αρκετά στα φρένα και γενικά η οδήγηση του είναι σχολής on-off. Αν σου αρέσει το προχωράς.

Στη κίνηση μέσα είναι παπάκι, πιστεύω πως οποιοσδήποτε μπορεί να το χρησιμοποιεί και καθημερινά να πάει στη δουλειά του και δεν βγάζει και πολύ ζέστη το μοτέρ. Στο ταξίδι είπαμε μοτέρ ωραίο, ανεβάζει ωραία 160-170 και απο εκεί και πάνω πιο χαλαρά.Νομίζω τα 150-160 είναι ρεαλιστική ταχύτητα ταξιδίου και αν έρθει παράπονο θα είναι απο ένα περίεργο μέρος.. Λόγω της λεπτής σιλουέτας του και του μοτέρ έχεις full αέρα απο γόνατο και κάτω. Κάπου στα 170-180 ένιωθα τον αέρα να σπρώχνει τα πόδια πάνω απο τα μαρσπιέ! Εϊπαμε on-OFF... οπότε είσαι για μέχρι 150-160 αλλιώς θα έχεις τέτοια!

Στο χώμα τώρα.. χαχα εδώ γελάνε! Δεν είχα σκοπό να καβαλήσω αυτή τη μηχανή και να μην κάνω λίγο χώμα να δω τί διάβολο λέει! Πήγα λοιπόν προς ΣΕΦ και όπου βρήκα μπάζα, οικόπεδο και χαλάσματα ανέβαινα!! νομίζω οι τσιγγάνοι στους καταυλισμούς εκεί πίσω πρέπει να παραξενευτηκαν απο το θέαμα!

Αρχοντικό λοιπόν στα ανώμαλα εδάφη.. Οι αναρτήσεις διαβάζουν ωραία και είναι σφιχτές όσο πρέπει (εδώ παίρνει και ρυθμίσεις). Χρειάζεται άμεσα άλλο τιμόνι με πιο όρθιες γωνίες να μπορείς να οδηγήσεις όρθια και πιθανώς και φαρδύτερα μαρσπιέ να ελέγχεις τη μηχανή. Έχεις μια λίγο μπροσθόβαρη αίσθηση ομολογώ αλλά το βάρος κρύβεται καλά για 1000cc μηχανη (μην ξεχνιόμαστε!!). Δεν το νιώθεις 990 όμως.. Κρατάω μια επιφύλαξη αν το οδηγούσα με σωστό τιμόνι και χωμάτινα λάστιχα στις σωστές πιέσεις. Όμως φαίνεται πραγματικά καλό αν και όχι όσο επιθετικό θα το ήθελα και θα ταξιδέψει νομίζω σε κάθε τεραίν όπως πρέπει να ταξιδεύει μια Africa. Φαίνεται γνήσιο και σκληροτράχηλο On-Off, δεν κοροιδεύει.

Στα μείον.. Απότομος ψεκασμός.. Δίνει μια νευρικότητα στη μοτοσυκλέτα και σίγουρα μείον για χωμάτινη χρήση, εκεί που είσαι με 2α στην ανηφορική δεν θες τη μηχανή να έχει λόξυγγα! θα αναγκαστείς να βάλεις πρώτη, ειδικά επειδή το μοτέρ όσο χαμηλόροπο και να ναι μονοκύλινδρο δεν είναι. Με 2α και 20km/h θες πρώτη ή να κοντύνεις το γρανάζωμα... Και αυτό στο χώμα είναι το σενάριο που παίζει. Πιστευω να το βελτιώσουν στη πορεία. Δεν είναι ιδιαίτερο θέμα αλλά ακόμα και χαλαρά να θες να πας και να χαιδεύεις το γκάζι σου κάνει κάτι απότομα και στη βιδώνει.

Στο θέμα της ποιότητας τέλος όπως είπα, είναι όμορφο, το μοτέρ με κάποια καπάκια σε διαφορετικές αποχρώσεις, όμορφη εξάτμιση απο λαιμούς, ωραίο fering αλλά έχει και κάτι τυπικές Γιαπωνέζικες σαχλαμάρες όπως οι τιμονόπλακες που είναι περίπου όπως οι τιμονόπλακες στο XR 250 το δικό μου.

Σε μοτοσυκλέτα 15000€ περιμένεις την έκπληξη εκεί.. σε αυτά τα σημεία. Να δεις 2 τιμονόπλακες κόσμημα να πάθεις πλάκα, τέλοσπαντων, ας πούμε οτι έκαναν εκεί την οικονομία..

Τωρα 15.000€ αγορά με ABS, εξάτμιση πες 500€, ποδιά κινητήρα αλουμινένια 150€, άλλο τιμόνι 100€, χωμάτινα λάστιχα 200€ δηλαδή πες θες και ένα 1000ρικό να την κάνεις όπως πρέπει 16.000€.

Αν τα έχεις και δεν θα τη λυπηθείς να της κάνεις την χρήση που της αξίζει (δηλαδή ταξίδι που να χει χώμα μέσα) τότε εντάξει. Εμένα μην με ρωτήσεις, είμαι άλλης σχολής. Θέλω το street Μου
για το δρόμο και ένα ελαφρύ για το χώμα. Δεν μου πάει και πολύ 'όλος αυτός ο συμβιβασμός που παίζει με ένα On-Off. Ίσως άμα περάσουν λίγο τα χρόνια.. :parta:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#40

Δημοσίευση από ALX » 19 Φεβ 2016, 09:38

Μπράβο ρε Βαγγέλη... η περιγραφή σου είναι σαν να το οδήγησα. Τόσο που σκέφτομαι τελικά να μην πάω να το οδηγήσω :tooth:
Βασικά με χάλασε αυτό που είπες πως οι πιο ON-οφφ άδες να πάνε για άλλη μηχανή. Και γω είμαι σχεδόν ΟΝ οφφ
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#41

Δημοσίευση από ironMANos® » 19 Φεβ 2016, 09:47

Βαγγέλη,μύθος ήταν το πρωτο Αφρικα,το 650,οχι το 750 που βαρυνε και εγινε περισσοτερο οn.
Ωραια περγραφη,με λεπτομέρειες και χωρις έπαρση,αλλα εγω θέλω να συμπυκνώσεις το σεντονι και να μου απαντησεις στο εξης.
Ειναι 990 ή εχει δρόμο ακόμη για να γίνει 990?Που υπερέχει το 990,εαν υπερέχει?
Ειναι καλύτερο ή οχι απο το 1050 adv που νομιζω οτι ειναι και φτηνότερο του Αφρικα?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης