ΒΜW R9T test ride (η αλλιως, η ομορφιά της απλότητας)

Δοκιμάζουμε και σχολιάζουμε
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

ΒΜW R9T test ride (η αλλιως, η ομορφιά της απλότητας)

#1

Δημοσίευση από Gavriilvet » 26 Απρ 2016, 00:35

Μόλις είχα κατέβει από την R1200RS. Δεν είχα εντυπωσιαστεί, όχι ομως γιατι δεν ηταν ωραία μοτοσυκλέτα, κάθε άλλο. Μοτοσυκλέτα με μ κεφαλαίο η RS, την όποια περίμενα πως και πώς να δοκιμάσω. Είχα μια ουδέτερη αίσθηση, όπως σε κάθε test ride.
Και μου ξεπαρκάρει τούτη. Την είχα ξανακαβαλήσει σβηστή στα μέγαρα, πέρυσι. Το ήξερα ότι είναι όμορφη, όμορφη σα μοντέλο. Στην άκρη του μυαλού μου είχα ότι ισως ηταν μια μοτοσυκλέτα – σχεδιαστική άσκήση, για κάποιον που θέλει να τη κυκλοφορεί για να κοιτάει στον εαυτο του στη βιτρίνα. Από την άλλη μετά το οδοιπορικό του Λεωνιδίου, νοιώθω πως θέλω μια γυμνη μοτοσυκλέτα, και ο μόνος ουσιαστικός λόγος που διάλεξα αυτή μετα το RS ηταν για μια δευτερη βολιδοσκόπηση μετα τη δοκιμη του ΜΤ 09.
Είχα λοιπόν ξεκαβαλήσει την RS και μου λέει ο υπάλληλος «εδώ εχει μόνο τα βασικά». Ταυτόχρονα κοιτάω το πανεμορφο τιμόνι, και βλέπω με μια ανακούφιση όχι τα 15 κουμπία που είχαν οι άλλες bmw (και τα ειχα βρεί πρακτικοτατα και χρήσιμα παρακαλώ) αλλα τα βασικά 2-3 κουμπιά που έχει η δική μου. Δεν έχει ουτε ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ουτε αντισπιν. Τα βασικά λέμε μόνο. Και το αναντικατάστατο abs.

Εικόνα

Ανεβαίνω. Λιτό μηχάνημα, ελαφρύ. Άλλη αίσθηση, όμορφη. Γυρναω το συμβατικό κλειδί, οι βελόνες των οργάνων κάνουν τη κλασσική κίνηση του αυτοελέγχου. Βάζω μπροστά τον αερόψυκτο old school boxer. Αργεί να πάρει λίγο, θαρρείς επίτηδες, για να εντείνει την αναμονή σου. Μπράπ, παιρνει μπροστά, με λίγους κραδασμούς, αντρικούς κραδασμούς, και να σου και το περίφημο τράβηγμα της μηχανής στη δεξια μεριά αν ρίξεις ξερογκαζιά. Το βρίσκω ωραίο και ιδιαίτερο.
Από εκεινη τη στιγμή και μετά, κατι είχε συμβεί μέσα μου. Βάζω πρώτη, αλλά κάτι περίεργο συνέβη, γιατι δεν άκουσα καθόλου το κλασσικό κλάκ. Στον λιτο και πανέμορφο πινακα οργάνων (μόνο ένα συμβατικο ψηφιακό πλαισιο να σου δειχνει απαραιτητες ενδειξεις, όπως σχέση στο κιβώτιο) οντως έδειχνε 1. Μάλιστα, έτσι γίνεται εδώ.

Ξεκινάω. Στα 5 μέτρα, ενώ πάω κάτω από 20km/h, αρχίζω να χαμογελάω σα χαζος μεσα από το κράνος με το τίποτα. Κανένας κινητήρας δεν ούρλιαξε , καμία αίσθηση κτηνώδους επιτάχυνσης, κι όμως . Μόνο η αίσθηση της λιτότητας, η θέα των στρογγυλών οργάνων, μου χάραξε ένα τέραστιο χαμόγελο. Σχεδόν δε μπορούσα να το εξηγήσω.

Αρχίζω να ανηφορίζω προς πεντέλη, και τούτο στρίβει για πλάκα. Ο κινητήρας είναι ροπάτος, δε κοιτάω καθόλου το στροφόμετρο, απλά χαζέυω αριστερά και δεξια λες και ανέβηκα πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα.
Ανεβαίνω στη πεντέλη και αρχίζω να φαντάζομαι τον εαυτό μου να ταξιδευει σε στριφτερούς δρόμους με τη πάρτη της. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που δοκιμάζω, αλλα δεν είναι απλά μια αποστασιοποιημένη δοκιμη. Θα έπρεπε δηλαδή, αλλά έτσι είναι οι έρωτες.

Εδω θα κάνω μια παρένθεση, διαδικαστικού χαρακτήρα: Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν άψογες, για ρυθμους γρήγορης βολτάς. Στις λακούβες αντιδρούσε άψογα. Το κιβωτιο ήταν φα-ντα-στικό. Καμια σχέση με το θορυβώδες του rs και του gs αν θυμάμαι καλά. Η θέση οδήγησης στην αρχη μου φάνηκε λιγο περίεργη, όχι τοσο άνετη οσο του rs, κυριως στα γόνατα, αλλά προσαρμόστηκα γρήγορα. Μέσα στη κίνηση, κινείται ευέλικτα, οπως οφείλει μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας της. Οπως είπα πρίν, σε δρόμο με καμπές, στρίβει, και στρίβει πολυ καλά. Τα σπορ γονίδια που αναφέρουν οι δοκιμές του ειδικού τύπου, ειναι εκεί. Δε μιλάμε για μια μοτοσυκλετα με ρετρό σχεδίαση και ραθυμή οδική συμπεριφορά.

Η εξάτμιση εχει τον απαραίτητο μπάσο ήχο, χωρίς να είναι υπερβολικός σε ένταση, ο οποιος αλλάζει χροιά και αγριέυει, οταν ανέβουν οι στροφες. Η ποιότητα κατασκευής της μοτοσυκλέτας είναι σαφώς ανώτερου επιπέδου, η βαφή άψογη. Τα φρένα ηταν πολύ δυνατά, οπως ακριβως χρειάζεται να είναι, αν και το μονο που με ξένισε, ηταν η αρχική μεγάλη νεκρή διαδρομή της μανέτας του φρένου. Οσο κι αν άλλαξα τη θεση της, δε βελτιωθηκε πολυ το φαινόμενο. Ο κινητήρας, εκτός απο ροπάτος, μου άρεσε γιατι δεν ήταν τραχύς στη λειτουργεία του, οπως ήταν ο αερόψυκτος του gs. Κλείσιμο παρένθεσης.


Η ώρα είχε περάσει και έπρεπε να πάρω το δρόμο της επιστροφής, αλλά άνοιξα κι άλλο το γκάζι, και μερικές στροφές παρακάτω σταμάτησα να τη χαζέψω. Λιτές γραμμές, καμπύλες, ομορφιά να ξεχειλίζει. Αρμονία παντού. Η η ομορφιά της απλότητας σε δύο ρόδες. Το άτιμο το τεπόζιτο που ήταν άβαφτο, μόνο βουρτσισμένο (η ετσι νομίζω) αλουμίνιο, ήταν άψογο. Απλωνα τη ματιά μου πάνω της.
Ξεκίνησα να πηγαίνω προς τα πίσω, αλλού χαλαρά, και αλλου πιο σβέλτα. Όλα τα στυλ της οδηγησης ήταν όμορφα εκει πάνω. Σε μια ευθεία έπιασα 130, κάπου τόσα θα είναι λογικά και το όριο που μπορεις να κινηθείς άνετα στην εθνική μαζί της. Αψογα, ετσι κι αλλιως στις στροφές είναι η ομορφιά μωρο μου σκέφτηκα. Μάλιστα, αρχισα να της μιλάω με γλυκόλογα όπως μιλάω στη δική μου. Άσχημα τα πράγματα, πολύ άσχημα.

Κατηφορίζοντας κι άλλο προς την αντιπροσωπεία, κοιτάω το ρολόι, και βλέπω ότι είχα πέντε λεπτά ακόμα. Κατευθύνομαι σε ένα φούρνο. Σταματάω στο πλάτωμα, και τη παρκάρω μπροστά από το τραπεζάκι. Παίρνω ένα κουτάκι μπύρας. Κάθομαι να πιώ τη μπύρα αλλά τώρα δεν επιστρέφω από ένα test ride. Βλέπω ένα σάκο δεμένο στη σέλα πίσω της, και έχω σταματήσει να ξεκουραστώ γιατί ταξιδεύω.
Τη γύρισα πίσω, όχι με βαριά καρδία, αλλά με χαρά που τη δοκίμασα. Ελπίζω η επόμενη μοτοσυκλέτα μου, να βγάζει κάτι από την αίσθηση που έβγαζε τούτη, γιαυτο καλά θα κάνει να είναι γυμνή. Και στρογγυλοφάναρη ίσως.

Εικόνα

Ρε πώς να είναι το R1200R;


Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 26 Απρ 2016, 08:02

Άψογη περιγραφή, αλλά θέλαμε κι άλλο. Απότομα μας το έκοψες και πήγες στο γυρισμό!

Όσο για τα της μοτοσυκλέτας τοιούτης, απεταξάμην τα γυμνά! :closedeyes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#3

Δημοσίευση από Θάνος » 26 Απρ 2016, 08:35

Για να πω την αλήθεια μου πιο πολυ ερωτα διάβασα παρά info για το μηχανακι χαχαχαχα...

Ωραιος, με το καλό να αποκτήσεις αυτή που θες!
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#4

Δημοσίευση από TC-drift » 26 Απρ 2016, 08:40

Σου εύχομαι κάτι καλό να γίνει και να την αποκτήσεις!

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά έτσι κι αλλιώς σε τέτοιες μοτοσυκλέτες δεν εχουν πολύ σημασία. Περισσότερο η αίσθηση και τί συναίσθημα σου βγάζουν.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#5

Δημοσίευση από Gavriilvet » 26 Απρ 2016, 11:40

Δεν έγραψα και πολλά για τα τεχνικά χαρακτηριστικά γιατί όντως για μένα μετραγε αυτο που σου βγαζει, παρά τα νούμερα.

Για να το πω αλλιώς, αν μπορούσα να τη πάρω, πρώτα θα την έπαιρνα (αφου την οδηγουσα) και μετά θα κοιταγα πόσα κυβικά είναι :thumpup:

Για τον κινητήρα θα πρόσθετα οτι δεν είναι τέρας ροπής. Πχ το Mt 09 το ένοιωσα πιο δυνατό, πιο απότομο. Μη σας πω και το africa. Δε με τρόμαξε σε κανένα σημείο, ειναι γραμμικός και δεν έχει ξεσπάσματα. Έχει ομως άφθονη ροπή απο την αρχή.

Δε κοίταξα καν στις πόσες στροφές ειναι ο κοφτης να φανταστείτε. Πιστεύω ενας 3κ αλα triumph είναι πολύ πιο εντυπωσιακος/ διασκεδαστικος κινητήρας, αλλα από την άλλη ο συγκεκριμένος εδενε απόλυτα με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα.


Οσο για το στριψιμο, ακομα και μενα που είμαι ψάρι με εκανε να νοιώθω χερας. Το ενοιωθα λίγο πιο στιβαρο (η ένα δυο τσικ λιγότερο στριφτερο) απο το τριπλ, αλλα δε με ενοχλούσε καθόλου.

Απο κατανάλωση όταν γυρναγα στο ψηφιακό οργανακι έγραφε 6.7.. Ουτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά τόσο μου καεί το κλε, άσε που σε τέτοιο κατηγορία τιμής νομίζω είναι ατοπο να ασχολείσαι πολύ με κατανάλωση.

Πάντως αυτό με τη διαδρομή της μανετας ήταν λίγο κάπως, και ήταν ίδιο και στο rs. Γιατί το κάνανε ετσι;

Σας ευχαριστώ για τις ευχές :cheers:.
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

Tango
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 25 Ιαν 2014, 02:45
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Ducati Monster 620
Κράνος: Momo Mangusta
Ηλικία: 28

#6

Δημοσίευση από Tango » 27 Απρ 2016, 13:39

Όλα τα γυμνά ρετρό είναι έρωτας. Πόσο μάλλον κάποια που αναβιώνουν κάποιους παλιούς θρύλους :shades:

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 562
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 70 φορές
Ηλικία: 41

#7

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 27 Απρ 2016, 20:29

το συγκεκριμενο οταν το δεις-περνας σε δευτερη μοιρα τα spec.
γαβριλο μακαρι να ειναι το επομενο σου... :bye:
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#8

Δημοσίευση από Gavriilvet » 28 Απρ 2016, 01:50

πυξιδας990 έγραψε:το συγκεκριμενο οταν το δεις-περνας σε δευτερη μοιρα τα spec.
γαβριλο μακαρι να ειναι το επομενο σου... :bye:
Ισχύει!

Ναι, να ρθω μαυτο στο λεωνιδιο! :grin:
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από fasarias » 29 Απρ 2016, 16:07

Ενταξει καλο και το συναισθημα δεν λεω αλλα ρε ψηλε αν παρεις ποτε τετοιο μηχανακι θα εισαι σαν να καβαλας τον μπομπο ρε παιδι.
Ειδες πως φαινεσαι στην φωτο που ποσταρες ή σ`εχει τυφλωσει ο ερωτας? Καλα για φαση ταξιδι εκει και αν εχει να πεσει γελιο.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#10

Δημοσίευση από Gavriilvet » 30 Απρ 2016, 16:51

fasarias έγραψε:Ενταξει καλο και το συναισθημα δεν λεω αλλα ρε ψηλε αν παρεις ποτε τετοιο μηχανακι θα εισαι σαν να καβαλας τον μπομπο ρε παιδι.
Ειδες πως φαινεσαι στην φωτο που ποσταρες ή σ`εχει τυφλωσει ο ερωτας? Καλα για φαση ταξιδι εκει και αν εχει να πεσει γελιο.
Eμ τι να κάνω; νταξει ειναι λιγο σα μπόμπος, που να δεις οταν εκατσα μετα το 1200ρσ αλλα δεν ηταν χάλια..

Αν ειχα τα λεφτά, μαλλον θα επαιρνα το r 1200 r που ειναι λιγουλακι πιο μεγάλο και με πιο πολλους χώρους, και θα μουν μια χαρα και :tsoukalas:

Αλλα εμείς οι ψηλοι που θέλουμε κοντές τι να κάνουμε δηλαδής; να παίρνουμε μονο βαραντέρο; δέ λεει... :yes: Ασε που δε τα παιρνεις για να φαίνεσαι, τα παιρνεις γιατι τα γουσταρεις τα κοντοπουτ@να μηχανάκια..

Τωρα αν μετα απο λιγο νοιωθεις σαν να ησουν σε κανα μπαούλο χωμένος, ειναι άλλο θεμα
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#11

Δημοσίευση από fasarias » 30 Απρ 2016, 19:04

Οκ συμφωνω οτι μηχανακι αγοραζεις με την καρδια και οχι με το μυαλο,αλλα η αντικειμενικη αληθεια ειναι οτι ενα ψηλος δεν μπορει να αγορασει χαμηλο μηχανακι γιατι δεν θα βολευεται ποτε και πουθενα.
Εκτος αν το παρεις για φαση καφετερια και αντε καμμια 100αρια χιλιομετρα ταξιδι το πολυ,αν πας με αλλους σκοπους τον ηπιες,φαντασου οτι εγω ακομα και στο v-strom ζοριζομουνα πολλες φορες ετσι οπως διπλωναν τα γονατα μου.
Ισως ομως να υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις με μηχανακια χαμηλα αλλα με πιο σωστη και εργονομικη θεση οδηγησης που να μπορει και κανενας ψηλεας να τα καβαλαει χωρις ιδιαιτερα προβληματα,δεν ξερω.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#12

Δημοσίευση από Gavriilvet » 30 Απρ 2016, 21:11

fasarias έγραψε:Οκ συμφωνω οτι μηχανακι αγοραζεις με την καρδια και οχι με το μυαλο,αλλα η αντικειμενικη αληθεια ειναι οτι ενα ψηλος δεν μπορει να αγορασει χαμηλο μηχανακι γιατι δεν θα βολευεται ποτε και πουθενα.
Εκτος αν το παρεις για φαση καφετερια και αντε καμμια 100αρια χιλιομετρα ταξιδι το πολυ,αν πας με αλλους σκοπους τον ηπιες,φαντασου οτι εγω ακομα και στο v-strom ζοριζομουνα πολλες φορες ετσι οπως διπλωναν τα γονατα μου.
Ισως ομως να υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις με μηχανακια χαμηλα αλλα με πιο σωστη και εργονομικη θεση οδηγησης που να μπορει και κανενας ψηλεας να τα καβαλαει χωρις ιδιαιτερα προβληματα,δεν ξερω.
Ουτε γω ξέρω στη πράξη.. Αλλα πχ στο οδοιπορικο, το εκανα μαζι με ενα παιδι που ειναι στο υψος μου και ηταν με ενα z και ηταν μια χαρά

Να σου πω την αλήθεια αν το δοκιμασω στη πράξη θα σου πω!
Γαβριήλ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Test Rides”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης