X versys Ψ versys....[Αλλά τελικά ZX]

...ευχάριστος προβληματισμός!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 18 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 24

X versys Ψ versys....[Αλλά τελικά ZX]

#1

Δημοσίευση από Doulke » 12 Ιαν 2016, 02:37

Την καλησπέρα μου και την βοήθεια σας.!

Αφου μαζί με το '15 μας άφησε επιτέλους το Α2 ήρθε η ώρα για την επόμενη.

Εκεί που έλεγα με το καλό θα έπαιρνα ένα svs ή to versys ήρθε το πέρσι που έφερε και το pcx,οπότε μετά λέω αφου υπάρχει αυτό και είναι αστέρι πάω στο αγαπημένο μου daytona για βόλτες.

Τώρα βέβαια που έφτασε ο καιρός της αγοράς και ήμουν έτοιμος για αγορά και αρχίζω το ψάξιμο χάθηκα.

Το μπάτζετ να πω οτι είναι στα 4000-4500.Επίσης καθημερινά κάνω 10+10 χλμ πάνε έλα δουλειά και άλλα τόσα περίπου σχολή,αυτό βέβαια σε κάποιο καιρό θα αλλάξει αλλα δεν ξέρω ακόμα πόσο.

Daytona έχει λίγα αλλα να πω την αλήθεια μου αρέσει του 09+ ασπρο-μπλε αυτό ακόμα έχει μόνο 2 και είναι αρκετά πάνω απο το μπάτζετ.Και τα άλλα κούκλες είναι αλλα μετά ήρθαν οι σκέψεις,τί θα το κάνεις?είναι κούκλα,το θες,το ακους και στάζεις αλλα τί θα το κάνεις??μέσο όρο 300χλμ/μηνα,θα πας και μια ίσως 2 φορές πίστα να δεις τι γίνεται και εκει και τις άλλες μέρες θα το δέρνει το αγιάζι. Επίσης και αυτά τα χιλιόμετρα που θα κάνει πως θα τα κάνεις αφου δεν έχεις χειροπόδαρα να το πας?Επίσης βάλε και κάτι για τα ηλεκτρικά του που με ξενέρωσαν οπότε φόρεσα αυτό :sorry: και χάθηκα στο καρ.

Αυτή την στιγμή το πρώτο που έχω σαν επιλογή είναι το βερσυς.Μου αρέσει,είναι οικονομικό,βολικό και τα κάνει όλα και καλά και θα μάθω και 2-3 πράματα περισσότερα.Οπότε σκέφτομαι ή για του 08-09 και να το πάρω όσο πιο οικονομικά γίνεται γιατι με το καινούργιο η αξία του πέφτει όλο και περισσότερο.Προτιμώ βέβαια του 10+ αλλα έχει πολύ λίγα και είναι πάνω απο όσα θέλω να δώσω,βρήκα ένα στο σχηματάρι που θα πάω μες την βδομάδα να το και άμα κάτσει κομπλέ.
Οπότε αν έρθει το βερσυς και σταματήσω τα πολλά πηγαινέλα κάθε μέρα θα φύγει και το σκούτερ,αν δεν σταματήσουν μάλλον θα φύγει το σκουτερ για κάποιο φτηνότερο παπάκι για να μείνουν και λίγα.

Το θέμα είναι οτι ενώ το βερσυς είναι σαν πρώτη επιλογή δεν το χω κλειδώσει ακόμα. Συνέχεια ψάχνω για το ένα και το άλλο.
Κοιτάω συνέχεια για το ερ6φ,όμορφο,ωραίο αλλα το βέρσυς είναι λίγο καλύτερο,το σβ γιατί θέλω να πάρω κάτι κλιπονάτο αλλά ούτε να το φορτώσω μπορώ ούτε τίποτα και δεν είναι σσ για να μην με ενδιαφέρει αυτό,βλέπω για το φέιζερ που φαίνεται σαν τέλεια επιλογή αλλά δεν μαρέσει. Βλέπω το ζ750 που είναι στα ίδια λεφτά και καλά κυβικά αλλα είναι και γυμνό και το έχουν καταντήσει καγουρομηχανάκι.Τα cbr 600 που τα δίνουν φτηνά αλλα??

Απο τα παραπάνω έχω οδηγήσει το καινούργιο βερσις λίγο στα μέγαρα όταν είχε το μοτο το τεστ ράιντ και με άρεσε αλλα μετά πήρα και το 1000 και το τριπλ και μου φάνηκε απλά ωραίο αλλα λίγο αδιάφορο.Άυριο το πρωί θα πάω μια σουνιάδα με ένα φίλο που το έχει να το πάρω να δω πως είναι.

Γενικά αυτο που θέλω είναι ένα μηχανάκι που να έχει ένα καλό στησιματάκι,να μην βγάζει πολλά θεματάκια,να μπορώ να του φορτώσω 2-3 πραγματάκια,να έζει έναν κινητήρα που να πάει καλά στις βόλτες και εθνική να πηγαίνει με 6η 140-150 και να είναι σχετικά ξεκούραστος.Γενικά θέλω να με πείτε κάτι που να είναι καλύτερο απο το βερσις που το έχω σαν πρώτο στη λίστα ή αν αξίζει να πάρω το σσ που θέλω αλλα τώρα μάλλον θα υχαριστηθώ περισσότερο να το κοιτάω παρά να το πηγαίνω.

Ρίχτε καμια ιδέα γιατί ανοίγει και ο καιρός!


ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#2

Δημοσίευση από Vag » 12 Ιαν 2016, 03:23

http://www.motosales.gr/all_ads/%CE%B1% ... E%BC%CE%B1

υπαρχει και ενα tdm900 απο φιλο , σε αριστη κατασταση (οχι καγκουρας) στα 3500ευρω..


;)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7372548/
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιαν 2016, 10:00

Doulke έγραψε:

1) Το μπάτζετ να πω οτι είναι στα 4000-4500.


2) Γενικά αυτο που θέλω είναι ένα μηχανάκι που να έχει ένα καλό στησιματάκι,να μην βγάζει πολλά θεματάκια,να μπορώ να του φορτώσω 2-3 πραγματάκια,να έζει έναν κινητήρα που να πάει καλά στις βόλτες και εθνική να πηγαίνει με 6η 140-150 και να είναι σχετικά ξεκούραστος.Γενικά θέλω να με πείτε κάτι που να είναι καλύτερο απο το βερσις που το έχω σαν πρώτο στη λίστα ή αν αξίζει να πάρω το σσ που θέλω αλλα τώρα μάλλον θα υχαριστηθώ περισσότερο να το κοιτάω παρά να το πηγαίνω.

Απ' όσα έγραψες, αυτά έχουν το ζουμί και ειδικά η τελευταία παράγραφος. :D Εκεί πρέπει να εστιάσεις. Όχι μόνο στο ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ αλλά κυρίως ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ.
Οι εποχές που έπαιρνε ο κόσμος μοτοσυκλέτες για πίστα ή για κάποιο ΣΚ και για τον υπόλοιπο καιρό είχαν άλλη (βλέπε ντέμπλαρ :tooth: ) έχει περάσει. Γιωργάκης Αντωνάκης και Αλεξάκης, μας έβαλαν τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι εδώ και 6 χρόνια.

Γι' αυτό, εστίασε σε μια μοτοσυκλέτα που να σου αρέσει να την βλέπεις καταρχήν και από κει και πέρα να κάνει όλα αυτά που θες, αλλού καλύτερα και αλλού με παραχωρήσεις. Γενικώς η τέλεια μοτό δεν υπάρχει, όσο και να την ψάχνουμε όλοι μας όταν βγούμε στον πηγαιμό για την Ιθάκη της αγοράς.

Για μένα εστίασε σε:

Τι είδους μοτό θες. (γυμνό, ψηλό στρητ, ον οφ, μικρό σπορτ τούρινγκ κτλ)
Άνετη ακόμα και για κάθε μέρα στη πόλη. (κόψιμο τιμονιού-μαντζάβελη γενικώς)
Οικονομική σε κατανάλωση
Δυνατότητα ταξιδίων με δύο άτομα (δύναμη κινητήρα - ανεμοκάλυψη)

Για κόστος σέρβις και ανταλλακτικών δεν θα σου πω, γιατί πάνω κάτω όλες το ίδιο είναι (εκτός BMW που ξεφεύγουν λίγο)

To Versys είναι τίμιο μηχανάκι πάντως και κάνει τα πάντα που θες ως ψηλό στρητ. Άνετο στη πόλη και στα ταξιδάκια. Φορτώνεται με κάποιες παραχωρήσεις λόγω του ότι είναι μικρών γενικώς διαστάσεων, είναι οικονομικό σε καύσιμα και λογικά χωρίς προβλήματα. (Το TDM που λέει κι ο Vag ΟΚ , οικονομικό, δυνατό, έχει κάλυψη, είναι άσπαστο... αλλά προσωπικά εγώ δεν θα πήγαινα εκεί γιατί είναι τόσο ξεπερασμένο σαν μηχανάκι, όσο δεν πάει άλλο!)

Με γυμνό θα αρχίσεις να σκέφτεσαι μήπως έκανες μλκία μόλις βγεις στην πρώτη σου βόλτα εκτός Αττικής με δροσερό προς κρύο καιρό, ή όταν πας να κάνεις μεγάλο ταξίδι ακόμα και με καλές θερμοκρασίες (κούραση από αέρα)

Για κυβικά θα σου έλεγα να μην ξεπεράσεις τα 800 για πολλούς λόγους.

Εγώ θα σου έβαζα ένα δίλημμα πάντως γιατί ίσως δεν θα την είχες σκεφτεί. :grin:

Οικονομικότατη σε καύσιμο, δύναμη αρκετή, ανεμοκάλυψη, ποιότητα κύλισης, στήσιμο και σε δύο εκδόσεις.ST ή S
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 42

#4

Δημοσίευση από ibar132 » 12 Ιαν 2016, 10:30

θα συμφωνησω με τον ALX σε ολα εκτος το οτι το τδμ ειναι ξεπερασμενο...δεν κοιταει την Βασιλειαδου....που εχει... :tooth:
να παρεις αυτο που λεει η καρδια σου κ οχι το μυαλο σου
πρεπει να το βλεπεις κ να γουσταρεις...
με το βερσυς στα φαναρια θα κοιτας τα αλλα οχι το δικο σου...
πολυ καλη η προταση του bmw το 800ρι!
يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#5

Δημοσίευση από makisp » 12 Ιαν 2016, 12:31

Και εγώ θεωρώ το versys πιο σύγχρονο από το tdm και γενικά πολύ καλό all around και με πολύ σπορ καταβολές. Γενικά για την εμπειρία του Doulke και αυτά που θέλει είναι ταμάμ. Επιπλέον είναι από τις πιο οικονομικές μοτοσυκλέτες. Τα 800άρια τα bmw τα πρώτα πρέπει να είχαν κάποια θεματάκια αλλά βέβαια πολύ καλά σύνολα.
Καλύτερα όχι ss γιατί δεν είναι τόσο χρηστικά και οι ατυχίες στοιχίζουν παραπάνω. Για κάτι πιο σπορ καλύτερα κανένα streetfighter.
Με 4-4,5 βρίσκεις και το 2010 που είναι πολύ πιο όμορφο αν και σαφώς και λογικώς το πληρώνεις και παραπάνω.
Κοίτα και το gladius το οποίο για εμένα είναι πολύ υποτιμημένο στην Ελλάδα. Μια καλή ζελατινούλα βοηθάει στην εθνική αν και versys δεν γίνεται. Στα υπόλοιπα αντίστοιχη χρηστικότητα και θα έχεις και 10 αλογάκια παραπάνω να νιώθεις και λίγο ξέσπασμα ψηλά, γιατί το versys είιναι πολύ γραμμικό, οπότε κάποιες φορές μπορεί να γίνεται και λίγο βαρετό (το μοτέρ του).
Με 4-4,5 έχεις πάρα πολλές επιλογές βρίσκεις και δικύλινδρο F650gs (λιγότερο σπορ, πολύ πιο ταξιδιάρικο), το f800r (πολύ καλό μοτέρ και πολύ σπορ στήσιμο και έχουν λυθεί τα όποια πιθανά θέματα των s/st), ducati 696 (αν μη τι άλλο το πιο όμορφο :tooth: ),triumph speed triple (το πιο δυνατό και πολύ σπορ) και αν πας σε μοντέλα πριν το 08 βρίσκεις ότι θες.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιαν 2016, 12:43

ibar132 έγραψε:θα συμφωνησω με τον ALX σε ολα εκτος το οτι το τδμ ειναι ξεπερασμενο...δεν κοιταει την Βασιλειαδου....που εχει... :tooth:

Ηλία,

...ανοίγω μια μεγάλη παρένθεση

( άλλο πράγμα ένα παλιό ξεπερασμένο μηχανάκι κι άλλο ένα παλιό αλλά διαχρονικό μηχανάκι. ;)
Το TDM έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια ανά το κόσμο και ειδικά στην Ελλάδα. Είναι ένα μηχανάκι τιμιότατο, αξιόπιστο και κάνει σχεδόν τα πάντα (με τις όποιες παραχωρήσεις)

ΌΜΩΣ έχει ξεπεραστεί ρε φίλε ...πως να το κάνουμε!? :what:

Από την άλλη, λες Βασιλειάδου τη δικιά μου. ΟΚ... είναι παλιά, είναι ίσως άσχημη στα μάτια κάποιων αλλά όχι ξεπερασμένη. Είναι μια μοτοσυκλέτα διαχρονική που όσα χρόνια και αν την κρατήσεις, κανένας δεν θα την βλέπει ως "παλιατζούρα" όπως βλέπει σήμερα πολλές άλλες παλιές μοτοσυκλέτες. Πρέπει να καταλάβουμε λίγο τον όρο διαχρονική μοτοσυκλέτα
Επίσης μη ξεχνάς πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει παγκόσμια σηματοδοτηθεί ως το τελευταίο "πραγματικό" BMW πριν την μεταστροφή της εταιρίας προς το κυνήγι του ανταγωνισμού και τις κορυφής σε κάθε κατηγορία. (που το πλήρωσαν όμως οι πελάτες της με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας όπως είναι γνωστό)

Θα έλεγες πχ Βασιλειάδου και ξεπερασμένη μια Ducati 916? H οποία 916 ξεκίνησε να παράγεται το 1994 παρακαλώ! Την βλέπεις στο δρόμο ακόμα (για όποιον μερακλή κατάφερε να την κρατήσει) και την καμαρώνεις σαν να είναι σημερινή μοτοσυκλέτα! Διαχρονικότατο μοντέλο και ας μην έχει ούτε τα γκάζια, ούτε τα υπόλοιπα καλούδια των σημερινών αντίστοιχων μοτοσυκλετών! :meet:

Το ίδιο νιώθω βλέποντας ένα R100GS Paris Dakar επίσης κι ας είναι του '89. Διαχρονικότατο μηχανάκι κι ας είναι τόσο παλιό!

Και για να τελειώνω με την παρένθεση αυτή για να μην χαλάμε το θέμα του Γιώργη, θα σου έλεγα πως ποτέ δεν θα κρατούσα τόσο πολύ (και για πάντα όπως λέω εγώ για την δική μου) ένα Varadero ας πούμε ή ένα TDM ή ένα Vstrom ή ένα CBF ή πολλά ακόμα τέτοια μηχανάκια (χωρίς παρεξήγηση από τους κατόχους τους)
Απλά θεωρώ ότι μετά από ένα διάστημα θεωρούνται πια ξεπερασμένα και δεν θα γίνουν ποτέ διαχρονικά. (Σε αυτό βοηθά επίσης και ο μεγάλος αριθμός πωλήσεων που έχουν))

Κλείσιμο παρένθεσης.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 42

#7

Δημοσίευση από ibar132 » 12 Ιαν 2016, 12:50

Ρε τι σεντόνι είναι αυτό...? Κουράστηκα μόνο πού το ειδα...πλάκα κάνω βρε...

Στάλθηκε από το GT-I9060I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 35

#8

Δημοσίευση από Gavriilvet » 12 Ιαν 2016, 13:30

Ε καλά, νομίζω ότι δύσκολα θα βρεις πιο καλή επιλογή από το βερσυς...

Αλλα αν δεν είναι μηχανακι που σε κ@υ)ωνει έστω και λιγο, δες να πάρεις κάτι που να σε φτιάχνει και λιγο βρε παιδί μου!

Εγω πχ θεωρώ το βερσυς τέλειο για αυτά που θες να κάνεις, αλλά θα αλοιθωριζα και προς shiver μερια..

Πως και δεν θες triple :devil:?
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#9

Δημοσίευση από makisp » 12 Ιαν 2016, 13:41

Alx σίγουρα το 1150 είναι πιο διαχρονικό από ένα Varadero, αλλά καμία σχέση με το r80gs ή ας πούμε το cagiva elefant ή ακόμα ίσως και ένα africa 650. Καταρχάς δεν κέρδισε ποτέ dakar ή κάτι αντίστοιχο άρα δεν αποδείχτηκε τυχόν ξεχωριστή ικανότητα του με τέτοιο τρόπο και δεν αποτέλεσε πρότυπο και είδωλο. Δεύτερον ο σημαντικότερος ίσως λόγος που αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι περιζήτητες και σήμερα, είναι ότι ήταν αληθινά dual purpose, όπως σήμερα είναι ίσως μόνο τα ktm adventure. To 1150 το βοηθάνε οι κλασσικές γραμμές του, σίγουρα η ποιότητα του και σαφώς το σήμα της bmw που έχει πάντα κάτι exclusive. Δεν έχει όμως το απαιτούμενο βάρος στην μοτοσυκλετιστική ιστορία για να γίνει κάτι πραγματικά διαχρονικό.
Η αξιοπιστία είναι κάτι σημαντικό αλλά είναι μόνο μία από τις ιδιότητες που επιζητούμε στις μοτοσυκλέτες. Προσωπικά θεωρώ το r1200gs τεράστιο βήμα εκσυχρονισμού για την bmw, που κατάφερε να γίνει επιτέλους σε τομείς όπως η απόδοση και το βάρος που όλοι ξέρουμε ότι είναι επίσης σημαντικές ιδιότητες στις μοτοσυκλέτες, ανταγωνιστική με τις υπόλοιπες εταιρείες.
Αν είχαμε σαν πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία τότε θα βολευόμασταν όλοι μια χαρά με Honda` και τα Ktm και ταDucati θα ήταν στα αζήτητα.
Σίγουρα υπάρχει παγκόσμια ένα ίσως συντηρητικό κοινό που εξυμνεί την πριν του 2004 bmw, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η άποψη της πλειοψηφίας ή ότι τεκμηριώνωντε και αντικειμενικά οι συγκεκριμένες απόψεις.
Καλά κάνεις και αγαπάς την μοτοσυκλέτα σου, αλλά το σίγουρο είναι ότι είναι πιο διαχρονική στα μάτια σου από ότι στην πραγματικότητα. :P

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 12 Ιαν 2016, 13:41 --

Και τα shiver είχαν κάποια θεματάκια αξιοπιστίας, ίσως αν έβρισκε μετά το facelift μοντέλο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

chaoskiller
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Σεπ 2014, 17:18
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Shiver
Κράνος: Caberg Ego
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από chaoskiller » 12 Ιαν 2016, 13:44

Αν ξεπέρναγες την κακή του φήμη, για τα λεφτά που το βρίσκεις, ένα Shiver GT (bikini fairing) ή ακόμα και το απλό αλλά μετά το '10 με το ενσωματομένο μασκάκι, είναι πολύ μηχανάκι για τα λεφτά του. Αλλιώς το BMW st800 είναι σκύλος και το Versys δεν θα σε απασχολήσει ούτε για καλό, ούτε για κακό...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 18 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 24

#11

Δημοσίευση από Doulke » 13 Ιαν 2016, 00:40

Άλεξ αυτό σκέφτομαι και γιαυτό απέρριψα το daytona και ψαχνω κάτι πιο all around που θα το χρησιμοποιήσω περισσότερο.

tdm,bmw δεν μου αρέσουν.το shiver ωραίο μηχανάκι αλλα ποτε δεν το σκέφτηκα,αλήθεια τι θεματάκια έχει??to gladius επίσης ωραίο αλλα μάλλον θα το παντρευτώ και αυτή την στιγμή δεν θέλω κάτι τέτοιο.
Γαβριήλ αρχικά welcome!!το τρίπλ ξέρεις πως μαρέσει αλλα αφού είναι το ίδιο με το daytona πάντα έλεγα να πάω στο άλλο.Βέβαια θα πάω αυριο να ρίξω μια ματιά σε αυτό που έβαλε ο Βαγγέλης!

Το βέρσις είναι ενα μηχανάκι που εμφανισιακά μου αρέσει,και κάθε μοντέλο όλο και περισσότερο και δεν πρόκειται να το μετανιώσω,θα κοιτάω άλλα στο φανάρι αλλα θα είμαι ευχαριστημένος με αυτά που προσφέρει.
Σήμερα το πήρα και μια βόλτα το 09 ενος φίλου μου και είναι μια χαρά,έχει το λίγο παραπάνω γκάζι που μου λείπει απο το κλε που το θέλω περισσότερο σε εξόδους στροφών και όταν είναι ευθεία να πηγαίνω με 120-130 χαλαρά με χαμηλές στροφές.Το μόνο θέμα που όντως με ενοχλεί στο κλε και θέλω να πάρ άλλο το γρηγορότερο είναι οτι και για μια κοντινή βόλτα με το που βγω είτε παραλία είτε ποτάμι για έξω πας με 100-110 9-10 Κ στροφές με την μλκια την racetech που σε πρήζει και απλά περιμένεις πότε θα κλείσει ο δρόμος και θα έχει στροφές για να πας κανονικά.

Μέχρι τώρα έχω μιλήσει με έναν στο σχηματάρι που έχει αυτό:http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7384971/ αλλα σήμερα που του είπα να μου στείλει μερικές φωτό και τον ρώτησα αν είχε πέσει ποτέ που το είχα ξεχάσει την πρώτη φορά :banghead: μου είπε πως έχει πέσει μια απο δεξια και μια απο αριστερα αλλα πως δεν έχει τίποτα κλπ,περιμένω αυριο τις γωτό και θα δω αν θα πάω καμια βόλτα προς τα κει.Οι άλλοι 2 που πήρα δεν το σηκώνουν.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#12

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιαν 2016, 01:41

Τωρα το ειδα ειναι στην γειτονια μου.... αμα θες παμε μαζι... ;)
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 35

#13

Δημοσίευση από Gavriilvet » 13 Ιαν 2016, 02:17

Καλως σας βρήκα, και βασικά να φχαριστηθεις τα ψώνια σου!
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 59 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#14

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 13 Ιαν 2016, 12:52

γενικα οτι και να παρεις φροντισε να εχει ΑΒΣ!!!

το τριπλ ειναι το πιο ευκλιστικο για μενα!
απο κει και περα και το σιβερ ειναι καλη προταση αλλα και το βερσις, τιγκα τιμιο!!

απλα προτιμω το τριπλ :)
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#15

Δημοσίευση από ALX » 13 Ιαν 2016, 12:58

Αλομπαρ έγραψε:
πιο ευκλιστικο
Ελκυστικό? :unsure:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 59 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#16

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 13 Ιαν 2016, 13:25

ναι μωρε :P
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 18 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 24

#17

Δημοσίευση από Doulke » 13 Ιαν 2016, 15:37

Βαγγελη πηγα πρωι πρωι να το δω και δεν ειχα δει το μηνυμα,καλα θα ταν να χα μαζι καποιον ακομα που να ξερει καποια πραγματα γιατιγω τοωειδα κουκλα ηταν αλλα περισσοτερα δεν ξερω,οτι και να παρω θα το παω πρωτα σε συνεργειο να του ριξει μια ματια.

Υπαρχει κανεις εδω απο Πατρα και Χανια να δουν 2 βερσακια?

Δημητρη καλο το αβσ αλλα αν εχει απλα ειναι ενα πλας αν δεν εχει δεν με απασχολει τοσο πολυ.
ΓΙΩΡΓΟΣ


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 50

#18

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Ιαν 2016, 16:16

Σε κόβω για Καβασακικό ,οποτε μην ψάχνεσε για κατι αλλο,παρε το Βερσάκι και καθάρισες... ;)

Υ΄Γ το Βερσυς πουλιέτε σαν ζεστο ψωμί ενα Shiver,Triple κλπ θα σε ζορίσουν αργοτερα. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 42

#19

Δημοσίευση από ibar132 » 13 Ιαν 2016, 16:53

το er δε σου αρεσει?
يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 18 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 24

#20

Δημοσίευση από Doulke » 13 Ιαν 2016, 17:30

Το f μαρεσει απτο 10 και μετα αλλα απο οτι εχω δει το βερσις εχει λιγο καλυτερο στησιμο.

Το γυμνο δεν.

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 13 Ιαν 2016, 17:30 --

Μανο καβασακι φουλ.ειδικα σε σχεση με τις υπολοιπες εκ ανατολης.

Μαλλον βερσακι θα παιξει,το μονο που με χαλαει λιγο ειναι οτι στα ιδια λεφτα περιπου υπαρχουν αρκετα καλυτερα μηχανακια με τα υπερ και κατα τους βεβαια στη συνεχεια.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Απάντηση

Επιστροφή στο “moto vs moto”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης