X versys Ψ versys....[Αλλά τελικά ZX]

...ευχάριστος προβληματισμός!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

Re: X versys Ψ versys....

#21

Δημοσίευση από Doulke » 13 Ιαν 2016, 17:30

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Το f μαρεσει απτο 10 και μετα αλλα απο οτι εχω δει το βερσις εχει λιγο καλυτερο στησιμο.

Το γυμνο δεν.

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 13 Ιαν 2016, 17:30 --

Μανο καβασακι φουλ.ειδικα σε σχεση με τις υπολοιπες εκ ανατολης.

Μαλλον βερσακι θα παιξει,το μονο που με χαλαει λιγο ειναι οτι στα ιδια λεφτα περιπου υπαρχουν αρκετα καλυτερα μηχανακια με τα υπερ και κατα τους βεβαια στη συνεχεια.


ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6709
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#22

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιαν 2016, 19:33

Doulke έγραψε:Βαγγελη πηγα πρωι πρωι να το δω και δεν ειχα δει το μηνυμα,καλα θα ταν να χα μαζι καποιον ακομα που να ξερει καποια πραγματα γιατιγω τοωειδα κουκλα ηταν αλλα περισσοτερα δεν ξερω,οτι και να παρω θα το παω πρωτα σε συνεργειο να του ριξει μια ματια.

Υπαρχει κανεις εδω απο Πατρα και Χανια να δουν 2 βερσακια?

Δημητρη καλο το αβσ αλλα αν εχει απλα ειναι ενα πλας αν δεν εχει δεν με απασχολει τοσο πολυ.
Αφου ηταν κουκλα, γιατι δεν το πηγες σε ενα συνεργειο, να ριξουν μια ματια.... καψουρα το εχεις.. :?:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

#23

Δημοσίευση από Doulke » 13 Ιαν 2016, 19:57

Σημερα δεν μπορουσε το παιδι και ουτε εγω προλαβαινα.Αυτος ο Σακης που πανε ολοι τα triumph που ειναι?
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11843
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#24

Δημοσίευση από ALX » 13 Ιαν 2016, 19:59

Πολυγωνο νομίζω.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6709
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#25

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιαν 2016, 20:15

https://www.google.gr/search?site=&sour ... 1X-aJ1U_Bw



ΚΟΝΤΗΣ ΣΑΚΗΣ ΒΡΙΛΗΣΣΟΥ 35, ΠΟΛΥΓΩΝΟ ΑΘΗΝΑ Τ.Κ. 11476 Τηλ. : 210 6437773 ...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

bill_daytona
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 01 Δεκ 2013, 22:55
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: yamaha fz6 naked
Κράνος: agv k3-mds m13
Έχει κάνει like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#26

Δημοσίευση από bill_daytona » 13 Ιαν 2016, 21:53

Εγω θα έλεγα για αρχή να σιγουρευτείς για τη κατηγορία που σε ενδιαφέρει περισσότερο γιατί σε βλέπω κάπως μπερδεμένο (οχι οτι είναι κακό,ούτε ο πρώτος είσαι) αλλά βλέπω οτι μιλάς για ss,γυμνά,βερσυς κτλ που δεν έχουν και πολύ σχέση μεταξύ τους.
Τα 4000-4500 είναι ένα σεβαστό ποσό στην εποχή μας με το οποίο έχεις πολλές επιλογές σε διάφορες κατηγορίες αλλά πρώτα δες τι γουστάρεις να οδηγάς και τι συμβιβασμούς είσαι διατεθειμένος να κάνεις.
Εφόσον λες οτι υπάρχει και το pcx για τη πόλη και ότι μπορεί να υπάρξει και παπί ως πιο φθηνή λύση γιατί να μη πάρεις αυτό που σε φτιάχνει πιο πολύ και να συμβιβαστείς με το βερσυς? (χωρίς να εννοώ οτι είναι κακό μηχανάκι,αντιθέτως),το λέω επειδή ήμουν στην ιδια (περίπου) φάση και σκεφτόμουν να παρω δυκιλινδρο,να πάρω με ανεμοκάλυψη,μήπως καίει πιο πολύ...αλλά είχα κόλλημα με τα γυμνά,έφαγα και το κόλλημα με το fz6 naked με την ακράπα που είδα και ευχόμουν να μου δώσει το οκ ο μηχανικός μου για να το πάρω,τελικά αυτό πήρα και τουλάχιστον στα 300-400-500 το πολύ χλμ το μήνα που κάνω οδηγαω αυτό που γουστάρω (γιατί τα υπόλοιπα τα κάνω με παπί),άσε που αν κάνεις τόσα λίγα χλμ το μήνα δε θα δεις καμιά τραγική διαφορά σε κόστος συντήρησης.
Πιστεύω σε αυτή την ηλικία και εφόσον είναι εφικτό καλύτερα να οδηγάμε αυτό που γουστάρουμε,καιρό για συμβιβασμούς έχουμε αργότερα που θα έρθουν παιδιά οικογένειες κτλ κτλ.. Οσο για το θέμα του αν θα μπορείς να το πας,εκτός του οτι δε πιστεύω ότι για να πάρεις ένα 675 πρέπει υποχρεωτικά να ξυνεις αυτιά σε κάθε στροφή,μη σε αγχώνει,κουλός δεν είναι κανείς,απλά τα όρια του καθενος είναι διαφορετικά,βόλτα με τη βόλτα και χωρίς να πιεζεσαι υπερβολικά θα βελτιωνεσαι και αν γουστάρεις κάνεις και ενα σχολείο ασφαλούς οδήγησης κάποια στιγμή και είσαι κομπλέ!
Βασίλης

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1731
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές
Ηλικία: 42

#27

Δημοσίευση από ibar132 » 14 Ιαν 2016, 11:09

τα λεει σωστα ο απο πανω... :thumpup:
يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 517
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#28

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 14 Ιαν 2016, 11:17

οτι και να παρεις,θα το βρεξουμε καταλληλως-ξερεις εσυ-
καλο το versus-τιμιο και ματζεβελο
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

#29

Δημοσίευση από Doulke » 14 Ιαν 2016, 12:48

Για αυτό είμαι σίγουρος,και η μερική βιασύνη είναι περισσότερο για να το προλάβω.

Billy έτσι οπως τα λές είναι.

<τώρα πάω να δω ένα βερσις,αν κάτσει και το παρω αυτο οικονομικά αλλιως πάω για το στριπλ.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 813
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 131 φορές
Έχει δεχθεί like: 85 φορές
Ηλικία: 50

#30

Δημοσίευση από Yannis990 » 14 Ιαν 2016, 16:59

Πάρε όποιο γουστάρεις πιο πολύ.
Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 9 φορές
Ηλικία: 33

#31

Δημοσίευση από Lavazutra » 15 Ιαν 2016, 15:05

Ρε το μοτοσακό μαμάει....απλά είναι ψόφιο σε σχέση με άλλα (εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται ψόφιο γιατί είμαι καγκουρό δηλωμένο στην εφορία με χαρτόσημο δηλωση ν.105 κτλ κτλ)
Αν ήταν μια 70-75 άλογα θα έσπερνε....

Αλλά........
1.φορτώνεται σαν γαιδούρι.......βαλιτσα μπρος πίσω και σαμάρια και πας δικάβαλος λες και δεν τρέχει μία.
2. είναι ψηλό οπότε πεδοδρόμια και καθρεύτες από κουτιά απλα δεν σε εμποδίζουν.
3. ταξιδεύεις άνετα και εσύ και ο πίσω γιατί εχει σελάρα....με μια ζελατίνα ψηλοτερη ο αέρας δεν ειναι πρόβλημα (βασικά σε μένα όσο πιο σβέλτα πάω τόσο πιο ξεκούραστο μου φαίνεται από αέρα)
4. Δεν καίει τίποτα.....δεν έχει ακριβό σέρβις. (1.7 λίτρα λάδι.....ούτε παπί να ήταν).
5. Ανταλλακτικά βρωμάει ο τόπος και τα βασικά είναι φτηνά.
6. Είναι λες και έχει τρακάρει με τηγάνι οπότε όλοι θα το κοιτάνε (άλλο αν δεν είναι από θαυμασμό....χααχχχαχχα!)
7. Στρίβει......ναι το ρημάδι στριβει.
8. Καλές χαμηλομεσσαίες....άρα και παιχνιδάκι κάργα(προσπαθώ να το σηκώσω με 3η αλλά δεν.....γαμιόσαντο).
9. Μικρή τελική οπότε λαστιχάκι με δείκτη Η, άρα πιο γρήγορο ζέσταμα άρα ασφαλέστερο εντός πόλεως.
10. Καλά φρένα για μονοκάβαλο.....(διπλός και φορτωμένος....η καγκουριά δεν...απλά δεν θα σταματήσει όταν τα χρειαστείς σε τσαρούχωμα).

Αλλά...
Ψιλό σκατά πίσω ανάρτηση....στις λακούβες πονάει..... (θα μου πεις δρόμοι είναι αυτοί που έχουμε?????)
Λίγο παραπάνω κραδασμοι από τα υπόλοιπα που κοιτάς.
Οχι τόσο γκαζάτο από τα υπόλοιπα που κοιτάς.
Μέτρια φρένα ως κακά φρένα σε δικαβαλο και πολλά χαω (αλλά όλα της κατηγορίας τα ίδια σκατά ειναι)

Στην κατηγορία του είναι το καλυτερο πάντως.

Για τα άλλα δεν ξέρω....να πάνω στο διάολο όλα :p :parta:
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

#32

Δημοσίευση από Doulke » 15 Ιαν 2016, 16:11

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7445531/

Τι λετε για αυτο? Το ειδα και ειναι κομπλε.απλα φοβαμαι λιγο ππυ ναι απο εμπορο.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#33

Δημοσίευση από TC-drift » 15 Ιαν 2016, 17:28

ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ER6 αντί για VERSYS...

Καμία σχέση, πολύ ανώτερο το Versys σε αναρτήσεις, φινίρισμα, ψαλίδι κλπ κλπ κλπ.

Δεν ξέρω πως κατάφεραν σε μοτοσυκλέτες με ίδιο πλαίσιο και πολλά κοινά στοιχεία όπως και κύριο το μοτέρ να τις κάνουν τόσο διαφορετικές.

Και να θυμίσω πως τις είχα και τις 2!

Άβαταρ μέλους

Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 31

#34

Δημοσίευση από Bitas » 15 Ιαν 2016, 20:00

Είχα το versys πριν και έχω το triple τώρα, οπότε θα γράψω τις εμπειρίες μου και για τα δύο.


Versys:

Όταν το είχα ήμουν 145 κιλά. Ακόμη είμαι, αλλά κουβέντα να γίνεται :tooth: Επίσης είμαι 1,93 ύψος.
Τα είπε και ο Αντρέας βέβαια παραπάνω αλλά θα στα πω και γω.

Θετικά:
Για μένα το καλύτερο στην κατηγορία του.
Είναι λίγο αργό με τα 64 αλογάκια του, αλλά τα αξιοποιεί πλήρως.
Το φόρτωνα βαλίτσα, σαμάρια, tank bag και δικάβαλο και πήγαινε εθνική με 160 άνετα και έκαιγε μάξιμουμ 6,5 λίτρα με αρκετά ανοίγματα μέχρι 180-190!!!
Στρίβει πολύ καλά, έχει ικανοποιητικά φρένα (όχι με πολλά και με όχι δικάβαλο) και γενικά πολύ καλό στήσιμο.
Είναι οικονομικότατο.
Παίρνει 1,7 λαδάκια χωρίς αλλαγή φίλτρου και 1,9 με αλλαγή. Παπί λέμε και ακόμη καλύτερα αφού τα αλλάζεις ανά 6.000 χιλιόμετρα!!!
Για μέσα στη πόλη δεν το συζητάμε. Απλά απίστευτο. Ξεκούραστο, κόβει το τιμόνι πολύ και δεν σε κουράζει καθόλου.

Αρνητικά:
Η πίσω ανάρτηση βαράει λίγο. Όχι να σε ενοχλεί όμως.
Τρίζει λίγο το κοντέρ. Στρώνει με λίγο αφρολέξ ανάμεσα.
Η ντίζα συμπλέκτη φθείρεται λίγο πιο γρήγορα από άλλα μηχανάκια λόγω του ότι από κατασκευής του οι ιάπωνες την έχουν να τρίβεται λίγο.
Όταν λέω συχνά, εννοώ ανά 25.000 χιλιόμετρα. Οπότε αρντάν. :D
Εγώ άλλαξα ζελατίνα και έβαλα τη μαμά (που την φτιάχνει η MRA) στα 143 ευρώ. Ή κατάσταση ήταν σαφώς καλύτερη για την κορμοστασιά μου.



Street Triple

Δεν υπάρχει αρνητικό. Μάλλον υπάρχει! Καίει αρκετά παραπάνω αλλά το προσπερνάω για ένα και μόνο λόγο.
Το γκαράζ μου είναι υπόγειο. Μόλις κατεβαίνω και την αντικρίζω, με πιάνει κάτι. Νομίζω λέγεται έρωτας! :love: :love:
Δε πα να καίει τα έντερα του λοιπόν, μόλις το κοιτάω ξεχνιούνται όλα.
Μόλις μπει το κλειδί στη μίζα ξεκινάει το σκίρτημα. Μόλις γουργουρίζει και ακούς το τρικύλινδρο, απλά σαλτάρεις.
Φρένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ. Και σκέψου έχω το απλό, όχι το R.
Για τον αέρα στις εθνικές εμένα δεν με νοιάζει. Στις εκδρομές μου πάω από επαρχιακό. Αλλά με τον όγκο μου πάω χαλαρά με 130. Μετά πρέπει να γύρω λίγο μπροστά. Στα 170 και πάνω πρέπει να πέσω τελείως.
Έχω πάει δικάβαλο μέχρι Στυλίδα με φιλαράκι και πάει χαλαρότατα και με σαμάρια.

edit: Επίσης το τιμόνι δεν κόβει τόσο. Αλλά μπρος στα κάλλη..



ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ:
Δύο εντελώς διαφορετικά μηχανάκια με το triple σαφώς ανώτερο σε ποιότητα και χαρακτήρα.
Η ποιότητα του άγγλου συγκριτικά με τον ιάπωνα (για τα δύο συγκεκριμένα μοντέλα) είναι η νύχτα με τη μέρα.
Για μένα πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπάω προς Ιαπωνία μεριά.
Έτσι και οδηγήσεις ευρωπαϊκό, δεν ξαναγυρνάς εκεί.

Τα σέρβις της τριπλέτας (αν δεν πιάνουν τα χέρια σου) να πηγαίνεις μόνο στο Σάκη. Είναι στον περιφερειακό πολυγώνου. Έχει βάλει χάρτη ο Βαγγέλης πιο πάνω.

Υ.Γ. Το μηχανάκι που έχεις βάλει του έμπορα, φαίνεται περιποιημένο στις φωτογραφίες.
Αλλά το μοντέλο να ξέρεις είναι του 2008 με πρώτη άδεια το 2009.
Σαν διαφορές να ξέρεις ότι μέχρι και το 2009, τα κοντέρ της τριπλέτας (φαντάζομαι και των υπολοίπων στριγκακίων :tooth: ) είναι όπως στις φωτό της αγγελίας του έμπορα.
Από το 2010 αλλάζει και έχει πλέον δύο κουμπιά στα αριστερά του χιλιομετρητή.
Μάλιστα, μέχρι τον 06/2010 το στροφόμετρο είχε πορτοκαλί φόντο ενώ από 07/2010 έχει γκρι φόντο.
Χρήστος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

#35

Δημοσίευση από Doulke » 15 Ιαν 2016, 21:19

Σήμερα είδα το πρωι ένα βέρσις.Δεν θα το πάρω αλλα το πήρα απο πειραιά καλλιρόης στο μάστορα και πίσω και το είδα καλύτερα.

Ωραίο μηχανάκι,άνετο και καλό σε όλα,αρκετά καλό στην κίνηση.Γκάζι έχει καλό,αν είχε λίγο παραπάνω όπως είπε ο Αντρεας θα ταν τέλειο.Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η θέση του και το τιμόνι,ίσως αν είχε λίγο μεγαλύτερο τιμόνι,μάλλον συνήθεια απο το κλε είναι το τιμόνι και το πολύ πράγμα που βλέπω μετα το τεπόζιτο.

Το απόγευμα είδα το παραπάνω τριπλ.Το χα δει και χτές και πήγα πάλι σήμερα να το ξαναδώ και το πήγα στον Σάκη να το δει και αυτός.

Πολύ καλό,η απάντηση του Σάκη ήταν θετική.Το μόνο που με ενοχλεί είναι οτι έχει κάτι ψιλογρατζουνίτσες γύρο γύρο,επίσης είναι μοντέλο 08 και έχει μια ρωγμή στην καρίνα και μια μικρή στο μπροστά φτερό στην άκρη.Επίσης έχει μονο 16,000 χλμ μοντέλο του 08,σύμφωνα με τον Σάκη μάλλον είναι κανονικά,σίγουρος δεν μπορεί να ναι κανείς.Θα προσπαθήσω μπας και βρω τον προηγούμενο να τον πάρω ενα τηλ.Επίσης το μπροστά λάστιχο είναι του 12 και το πίσω του 13 οπότε πάμε αμέσως για λάστιχα.Το πήρα και μια βόλτα στην κατεχάκη στον γυρισμό και εντάξει,θυμήθηκα γιατί όταν το χα πάρει στα μεγαρα μια βολτίτσα δεν ήθελα να κατέβω.Περισσότερος αέρας απτο βέρσις αλλά απλά δεν σε νοιάζει,καλύτερη θέση οδήγησης και απλά τελείως διαφορετικά μηχανάκια.

Το 2ο τρίπλ είναι αυτό που έβαλε ο Βαγγέλης στην αρχή,32Κ χλμ,αγρατζούνιστο,2ο χέρι μοντέλο 09 με καινούργια λάστιχα.
Τακάκια λάδια έχουν και τα 2 καινούργια,για τα τακάκια τουλάχιστον σίγουρα.Το είδα και μάλλον θα το πάω και αυτό στον Σάκη.

Οι διαφορές τους είναι τα χιλιόμετρα.Το ένα με τα λίγα έχει τις γρατζουνιές και τα παλιά λάστιχα,το άλλο με τα 32 είναι τέλειο.

Απο βέρσις ένα είναι αυτό http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6734118/ που φαίνεται στην πένα και βρήκα άτομο να πάει να το δει και το άλλο αυτό http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7391128/ που μου αρέσει πάρα πολύ αλλα είναι μακρια και δεν έχω κανέναν εκει οπότε άκυρο.

Οι τιμές στα τρίπλ είναι ίδιες,το βέρσις πιο φτηνό σε αγορά,όχι πολύ αλλα πιο φτηνό μετά. το κίτρινο βέρσις σχεδό ίδια αγορά που αν μπορούσα να το δω και ήταν κομπλέ θα το προτίμαγα.Οπότε μάλλον θα πάω και το άλλο τριπλ στον Σάκη και θα το προτημίσω απο το άλλο.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6709
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#36

Δημοσίευση από Vag » 15 Ιαν 2016, 21:36

Με αυτα που γραφεις ,να παρεις αυτο που σου εβαλα με τα 32.000χλμ....λιγα ειναι :?: .... οτι θες παρεμε τηλεφωνο να ξαναπαμε μαζι ... :thumpup:

το πρωτο με τα 16.000χλμ γνωμη μου ,ειναι οτι ειναι κακοσυντηρημενο και απο τσαπατσουλη ιδιοκτητη... εγω ουτε καν θα εμπαινα στον κοπο να το παω στον Σακη....
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5055
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#37

Δημοσίευση από Θάνος » 16 Ιαν 2016, 15:36

Ειχα διαβασει την πρωτη σελιδα, τωρα τα αλλα δε τα ειδα, ηθελα να σου πω πως να παρεις κατι
που να σου αρεσει Γιωργο, μη τα βαζεις ολα μονο στο χαρτι γιατι αυτο ενιωσα, ισως κανω λαθος
αλλα αυτο ενιωσα, μονο χαρτι.....

ε το χαρτι δε θα κρατησει πολυ καιρο....εδω δε κραταει με τους συντροφους, ειδικα στο θεμα
μοτοσυκλετα ο ερωτας πρεπει να κυβερναει.....οκ δε λεω να μου πεις θελω πχ το desmo αλλα
δεν εχω 70κ ευρω :tooth:


Οποτε, αφου ρωτας για προτασεις για εμενα κοιτα το Vfr 800, εξαιρετικο μηχανημα όπου θα
σε ταξιδεψει οπου θες με ποιοτητα, θα μπεις πιστα οποτε θες να κανεις την πλακα σου,
δεν ειναι κανα θηριο για να μην κυκλοφορεις με ανεση στην πολη, δεν ειναι πολλα κυβικα
για παραπανισια εξοδα (κυριως σε ελαστικα και τελη κυκλοφοριας), δεν εχεις λιγα κυβικα
για να ξενερωσεις στο μελλον, θαρρω πως ειναι μια διαχρονικη μοτοσυκλετα και ισως
οτι πιο διαφορετικο εβγαλε αυτη η honda....


Καλη αγορα παντως! :thumpup:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

#38

Δημοσίευση από Doulke » 16 Ιαν 2016, 17:50

Θάνο έτσι είναι,αν και το θέλω το ντέσμο... :tooth:

To vfr το σκέφτηκα στην αρχή και είναι απο τα λίγα μηχανάκια της χόντα που μαρέσουν αλλα δεν το θέλω,όχι τώρα.

Χρήστο αυτό ξέρεις αν είναι του 08 ή 09?http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7372548/

Πριν είδα ακόμα ενα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7440341/.

To έχει ένας 50ρης,το χε πάρει μεταχειρισμένο απο τον Σάκη.Είναι ωραίο,42Κ χλμ.με τις άροου και πιο άνετη σέλα,μαζί έχει και τις μαμά εξατμίσεις.Έχει 2-3 γρατζουνιές αλλα φαίνεται και αυτό πολύ καλό.Λίγο με χαλάει τα άλλα 10Κ χλμ απο το άλλο αλλα έχει κάνει όλα τα σέρβις και το μεγάλο των 40 στην Τ με βιβλίο και επίσης το οτι τα μάυρα μηχανάκια γενικά δεν μαρέσουν αλλα αυτο κλάιν.

Οπότε για τώρα καταλήγω σε αυτα τα 2,μάλλον θα τα ξαναρίξω μια ματιά,Βαγγέλη θα σε πάρω όταν μπορέσεις αν είναι να μου πεις μια γνώμη παραπάνω και βλέπουμε.

Το καλό πάντως είναι οτι έχω καταλήξει σε ένα μηχανάκι τουλάχιστον και αν μεχρι τότε δεν σκάσει καμια τρελή ευκαιρία είμαστε σε μια ευθεία.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Stathis psaltis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 02:23
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Aprilia pegaso strad
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#39

Δημοσίευση από Stathis psaltis » 18 Ιαν 2016, 01:39

Σε κόβω πιο πολύ για γυμνό λοιπόν. Το triple είναι μια πολύ καλή επιλογή σε αυτήν την κατήγορια και οι αγγελίες πιο πάνω φαίνονται αρκετά προσιτές και συμφέρουσες.
Εφόσον σου αρέσει και το θες μόνο για βόλτες και γούστα προχώρα το. ;)

Για κάτι πιο οικονομικό σε συντήρηση εγώ στη φάση που είσαι θα κοίταγα και τα..

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6295590/


http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6850514/

Eιδικά το bmw ,αν και "παλιό" μου φαίνεται αρκετά τίμιο. :shades:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11843
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#40

Δημοσίευση από ALX » 18 Ιαν 2016, 08:53

Aυτό ρε φίλε το triple δεν το χώνεψα εμφανησιακά ποτέ :lipseal:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 23

#41

Δημοσίευση από Doulke » 18 Ιαν 2016, 20:33

Δεν είναι τόσο θέμα κατηγορίας.Περισσότερο είναι να μαρέσει σαν μηχανάκι,αν και γενικά τα γυμνά μου αρέσουν είναι πολύ λίγα αυτά που θα σκεφτόμουν να πάρω.

Το bmw είναι ωραίο και μαρέσει αλλα δεν κάνει το κλικ.Το σίβερ καλό αλλα ουδέτερο.

Γενικά αν και μου αρέσουν πάνω κάτω ολλα τα μηχανάκια και όλα θα προσφέρουν πάρα πολλά στο θέμα τις αγοράς αφήνω κατηγορίες κλπ και απλά βλέπω τι μου αρέσει και γιατί το θέλω και το οικονομικό ανάμεσα στις διαφορές που έχουν.

Άλεξ για μένα αυτό το τριπλ είναι πανέμορφο,καλύτερο απο το νέο για τα στρόγγυλα φώτα και εξατμίσεις κάτω απο την σέλα που μαρέσει πολύ,ειδικά όταν είναι και 2πλές.Γούστα είναι αυτά.

Υπάρχει κάποιος πάνω στην πατρίδα να ρίξει μια ματιά σε αυτό. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7338130/

Επίσης κάποιος πιο σχετικός μπορεί να με πει λίγο για τον τεντωτήρα καδένας,λέει οτι έχει βάλει αγωνιστικό απο το daytona,τι σημαίνει περίπου αυτό και τι διαφορά έχει με το μαμα?
ΓΙΩΡΓΟΣ

Απάντηση

Επιστροφή στο “moto vs moto”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης