Honda RC213V-S

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 32

Honda RC213V-S

#1

Δημοσίευση από Bitas » 12 Ιουν 2015, 00:56

Η Honda παρουσίασε επίσημα την τελική μορφή του RC213V-S, μιας εξωτικής πανάκριβης υπέρ-μοτοσικλέτας για λίγους. Μια πραγματική ρέπλικα MotoGP, που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα και στο δρόμο!

Το RC213V-S εξελίχθηκε από τη Honda, ώστε όλοι όσοι μπορούν να αντέξουν την εξωπραγματική τιμή της μοτοσικλέτας, να έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν μια μοτοσικλέτα MotoGP στους δημόσιους δρόμους. Ποια είναι η τιμή για την οποία μιλάμε; Κρατηθείτε!

Στην Ευρώπη, και δη στη Γερμανία (οι τιμές αλλάζουν ανάλογα με τη χώρα) εκατόν ογδόντα οκτώ χιλιάδες ευρώ μαζί με τους φόρους (ναι, καλά διαβάσατε, 188.000 ευρώ) για τη βασική έκδοση της μοτοσικλέτας, με απόδοση από τον compact διαστάσεων V4 των 1.000 κ.εκ., τους 159 Hp / 11.000 σαλ., ΧΩΡΙΣ το αγωνιστικό κιτ που ανεβάζει τη δύναμη στους 215 hp. / 13.000 σαλ. Και ποια είναι η τιμή του κιτ; 'Αγνωστο ακόμα, καθώς η Honda δεν την αναφέρει.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ας δούμε λίγο τις διαφορές του RC213V-S σε σχέση με την αγωνιστική RC213V.
Για οφέλη στη συντήρηση η μοτοσικλέτα παραγωγής δεν έχει ούτε πνευματικές βαλβίδες, ούτε seamless κιβώτιο, ενώ για να μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο (πάντα ΜΟΝΟ για ένα άτομο), έχει τις ακόλουθες αλλαγές.
Προβολέα.
Πίσω φως.
Βάση πινακίδας με φως.
Φλας.
Καθρέπτες.
Κόρνα.
Honda Smart Key.
Μίζα.
Πλαϊνό σταντ.
Μεγαλύτερη γωνία στροφής.
Ελαστικά Bridgestone RS10.
Δίσκοι από ατσάλι στα φρένα.
Τακάκια της Brembo.

Εξετάζοντας τα τεχνικά στοιχεία που δίνει η Honda, θα θέλαμε να σταθούμε σε 2 σημαντικά κατά τη γνώμη μας στοιχεία, σε βάρος και δύναμη δηλαδή.

Πρώτα από όλα, στο στεγνό βάρος των 170 κιλών, το οποίο πέφτει στα 160 με την προσθήκη του αγωνιστικού κιτ. Θυμίζουμε πως το MotoGP RS213V πρέπει να ζυγίζει 158 κιλά μετά τον αγώνα, οπότε σε αυτό τον τομέα καλά δείχνει να τα έχει καταφέρει η Honda.

Στη δύναμη τώρα, οι 159 Hp χωρίς το κιτ είναι ιδιαίτερα ασθενική για μια μοτοσικλέτα Superbike, πόσο μάλλον για μια ρέπλικα MotoGP. Το γεγονός αυτό ενοχλεί ακόμα περισσότερο όταν σκεφτεί κανείς πως όλες πλέον οι Superbike μοτοσικλέτες του 2015 έχουν θέσει... πλαφόν τους 200 hp, και μάλιστα με τιμές που σε αρκετές περιπτώσεις βρίσκονται στις 20 και όχι στις 188 χιλιάδες ευρώ!

Ας δούμε λίγο την καρδιά του κτήνους
Για ροπή η Honda αναφέρει τα 10,2 Kgm / 10.500 σαλ. για τη βασική έκδοση, ροπή που αυξάνεται στα 12,1 Kgm / 10.500 σαλ. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 16,3 λίτρα, αντίθετα με το MotoGP RC213V που έχει 20, ενώ ο συμπλέκτης είναι ξερός, πολύδισκος, και το κιβώτιο 6τάχυτο, τύπου κασέτας, ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, με το κιτ να περιλαμβάνει και την αλλαγή της τελικής μετάδοσης. Ο κινητήρας διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες για μείωση τριβών, καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση, και μέγιστη απόδοση, τεχνολογίες όπως η κίνηση των εκκεντροφόρων με γρανάζια, τα 2 μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, οι βαλβίδες αλλά και οι μπιέλες τιτανίου, η τοποθέτηση της αντλίας νερού στην κεφαλή(!) για επίτευξη μέγιστων κλίσεων στις στροφές, το σύστημα μεταβλητού όγκου στην εξάτμιση, κ.α. Σημειώστε πως το RC213V-S είναι blue-printed, με όλη τη συναρμολόγηση να γίνεται στο χέρι, με τις ιδανικές ροπές σύσφιξης, τις ιδανικές ανοχές, κλπ.

Ηλεκτρονικά βοηθήματα
Ride by Wire είναι το σύστημα στο γκάζι, με τη Honda να το αποκαλεί Throttle by Wire, ενώ ο κινητήρας διαθέτει τρεις χάρτες απόδοσης (Level 1,2,3), ενώ ο κάθε χάρτης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά. Το Traction Control της Honda ονομάζεται Honda Selectable Torque Control (HSTC), ενώ διαθέτει 9 επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης, με τη μοτοσικλέτα να διαθέτει μονάδα IMU (Inertia Measurment Unit) που συλλέγει δεδομένα από τους αισθητήρες της μοτοσικλέτας, ελέγχοντας όλη την κινητική δυναμική του RC213V-S. Ρυθμιζόμενο σε 4 επίπεδα είναι το φρένο του κινητήρα, ενώ 5 είναι τα Power Mode επίπεδα που συνδυάζουν σε ενιαίο πακέτο διαφορετικές παραμέτρους απόδοσης κινητήρα, Traction Control και φρένου κινητήρα. Το RC213V-S διαθέτει και shifter στο κιβώτιο, που λειτουργεί μόνο όταν ανεβάζεις ταχύτητες.

Όργανα
Η ψηφιακή οθόνη του RC213V-S θυμίζει αρκετά εκείνη των νέων Yamaha R1 και Panigale, είναι έγχρωμη (πρώτη φορά για τη Honda), τεχνολογίας TFT, με αυτόματη ρύθμιση έντασης φωτισμού βάση των εξωτερικών συνθηκών φωτισμού, ενώ διαθέτει τεράστια ποσά πληροφοριών, και τρεις διαφορετικές απεικονίσεις στοιχείων: Street, Circuit και Mechanic.

Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα
Η κάστερ, αλλά και η γενικότερη γεωμετρία του πλαισίου, που αντιγράφει εκείνο της μοτοσικλέτας MotoGP, είναι μεταβλητές, για να φέρει ο κάθε αναβάτης / αγωνιζόμενος τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του. Στις αναρτήσεις, μπροστά βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι Ohlins TTX25 και πίσω ένα αμορτισέρ Ohlins TTX36. Το RC213V-S διαθέτει το ίδιο εξελιγμένο ρυθμιζόμενο περιστροφικό σταμπιλιζατέρ που βρίσκουμε και στη μοτοσικλέτα MotoGP της Honda! Τα φρένα της έκδοσης δρόμου RC213V-S αποτελούνται από ατσάλινους δίσκους, ενώ η τρόμπα φρένου, οι δαγκάνες, και η τρόμπα συμπλέκτη είναι ίδια με του RC213V! Οι ζάντες της Marchesini είναι από μαγνήσιο, κι έχουν το ίδιο Design με του αγωνιστικού RC213V.

Στο φέρινγκ βρίσκουμε Carbon Fiber Reinforced Plastics (CFRP), δηλαδή ελαφριά πλαστικά ενισχυμένα με ανθρακόνημα, ενώ Full LED είναι το σύστημα φωτισμού και φλας της μοτοσικλέτας. Το RC213V-S έρχεται με σύστημα Honda Smart Key, με τη συσκευή που κουβαλάει ο αναβάτης να αποτελείται και αυτή από CFRP, με hyper-premium design. Όσον αφορά στα χρώματα, η Honda παρέχει μόνο ένα χρωματισμό, τον racing τρικολόρ συνδυασμό που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Ας δούμε και τι περιλαμβάνει το Sports Kit
Διαφορετική ECU.
Διαφορετικούς αεραγωγούς Ram-Air.
Τελικό τιτανίου, ελαφρύτερο κατά 4.8 κιλά.
Διαφορετικά μπουζί.
ρυθμιζόμενο shifter που λειτουργεί και με ανάποδο κιβώτιο.
Ανάποδο κιβώτιο.
Τηλεμετρία.
Σύνδεσμος μεταβλητού ύψους πίσω αμορτισέρ.
Αγωνιστικά τακάκια.
Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου.
Διαφορετική ρύθμιση θερμοστάτη.
Επιλογή διαφορετικών γραναζιών τελικής μετάδοσης.
Προστατευτικό συμπλέκτη από ανθρακόνημα.
Στήριξης πλάτης αναβάτη στη σέλα.

Τι έχουμε εδώ λοιπόν; Μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε για να φέρει την εμπειρία οδήγησης μιας MotoGP μοτοσικλέτας όσο πιο κοντά γίνεται σε λίγους -ιδιαιτέρως ευκατάστατους- "κοινούς θνητούς". Σίγουρα η τιμή της είναι εξωπραγματική, ιδιαίτερα δίχως το κιτ, καθώς δίχως αυτό οι επιδόσεις της είναι κατά πολύ υποδεέστερες από μια "κοινή" Superbike παραγωγής. Απευθύνεται σε λίγους, που σίγουρα δεν θα τσιγκουνευτούν το όποιο έξτρα κόστος του αγωνιστικού κιτ, και θέλουν να ξεχωρίζουν από τη μάζα, οδηγώντας ότι πιο εξωτικό μπορούν να αγοράσει κανείς, έχοντας παράλληλα πάνω του τη σφραγίδα της Honda.


Πηγή


Χρήστος

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιουν 2015, 07:59

Ρε.... είναι ανώμαλοι εκεί στη Honda? Δηλαδή να έχω δώσει 180.000€ και να μου κάνουν πλάκα τα κατά 10 φορές φθηνότερα σημερινά σούπερμπάικ? Ρε τι πίνουν εκεί στη Honda? :plaf:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#3

Δημοσίευση από TC-drift » 12 Ιουν 2015, 08:34

Συγνώμη και με το μπαρδόν..

Η DUCATI DESMOSEDICI RR που ήταν κι αυτή ρέπλικα MOTO GP δεν έκανε 50.000€??

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 182 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#4

Δημοσίευση από Yannis990 » 12 Ιουν 2015, 08:35

Με 180000 παίρνεις μια surerbike από κάθε εταιρεία
κι έτσι έχεις πολλές επιλογές στο γκαράζ .
:grin:

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 703
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 45 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 45

#5

Δημοσίευση από Αήρ » 12 Ιουν 2015, 08:48

Θα προτιμήσω ένα Η2R να το βάλω στο σαλόνι μου να το βλέπω και έννα Η2 για να πηγένω δουλειά...
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιουν 2015, 10:51

Yannis990 » Σήμερα, 07:35 έγραψε:Με 180000 παίρνεις μια surerbike από κάθε εταιρεία
κι έτσι έχεις πολλές επιλογές στο γκαράζ .
:grin:
Mε 180.000 παίρνεις μια Lamborghini
και τραβάς τα καλύτερα νινιά :shades: :lipseal:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#7

Δημοσίευση από Wolfscum » 12 Ιουν 2015, 10:55

Καλά προφανώς αν έχεις τόσα λεφτά θα πάρεις το κιτ με τα 210+ άλογα.

Αλλά τι να το κάνεις....μόνο και μόνο που αναφέρθηκε νούμερο 159 άλογα σε τέτοια μηχανή είναι για γέλια.

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 45

#8

Δημοσίευση από mario » 12 Ιουν 2015, 12:43

ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό......βέβαια άμα ειναι καλύτερα στημένο =γληγοροτερο εν μέρη για τα μικρότερα πρωταθλήματα
μπορεί να κάνει την διάφορα άρα μένει να βγει στην αγορά και να δοκιμαστεί .... ;)

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#9

Δημοσίευση από ritsman » 12 Ιουν 2015, 13:48

Το κιτ ποσο κανει??? :grin: :grin: :grin:





μαπα το καρπουζι.....

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από Masif » 12 Ιουν 2015, 13:59

12 χιλιαρικακια το κιτ! :tooth:

200 σύνολο!
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#11

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 12 Ιουν 2015, 14:05

ρε να μην εχω λεφτα να παρω ενα με το κιτ!!!!
να το βαψω ενα ωραιοτατο μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα :parta:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#12

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Ιουν 2015, 15:26

Nα δώσεςι 188G για να πάρεις 150κάτι άλογα,μάλλον μ@λάκας θα'σαι.................... :closedeyes:
Να το πάρεις όμως και να μήνεις στον δρόμο απο κομμένα καλώδια HISS ή απο ανορθωτή ή να σου καεί η μπομπίνα,ή να τα παίξει ο τεντωτήρας,η να σου καίει κανα λιτρο λάδι μεχρι να πάς περίπτερο...........αστο ρε Σοιχίρο θα πάρω Καβα. :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Και τα ρέστα σουβλάκια :tooth:

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#13

Δημοσίευση από TC-drift » 12 Ιουν 2015, 15:42

mario » 12 Ιουν 2015, 11:43 έγραψε:ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό......βέβαια άμα ειναι καλύτερα στημένο =γληγοροτερο εν μέρη για τα μικρότερα πρωταθλήματα
μπορεί να κάνει την διάφορα άρα μένει να βγει στην αγορά και να δοκιμαστεί .... ;)
Δεν νομίζω πως μπορεί να τρέξει σε τοπικά πρωταθλήματα πάντως. Είναι ρέπλικα Moto Gp και έχει άλλες προδιαγραφές απο τα διάφορα Superbikes απ ότι καταλαβαίνω.

Σε ποιά κατηγορία να τρέξει?

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#14

Δημοσίευση από Vag » 12 Ιουν 2015, 16:25

Δωστε μου ενα RG 500 Γ να το πηγαινω γιο γιο το χονδα. :crazy:

Ακου 188.000 μα καλα για μακακες ψαχνουν.... :tooth:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Doulke
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2013, 17:16
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: KLE 250
Κράνος: HJC
Έχει κάνει like: 19 φορές
Έχει δεχθεί like: 5 φορές
Ηλικία: 24

#15

Δημοσίευση από Doulke » 12 Ιουν 2015, 17:29

Ρέπλικα gp με 188.000 και 150 άλογα.Μάλλον θα καίει 4/100 και στο κιτ θα χει DCT.

Όσο καλό και αν είναι περιφερειακά αυτό το νούμερο που ακούστηκε είναι για κλάματα.
Το ίδιο και για την τιμή.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 32

#16

Δημοσίευση από Bitas » 12 Ιουν 2015, 17:47

Bitas » 12 Ιουν 2015, 00:56 έγραψε: Όργανα
Η ψηφιακή οθόνη του RC213V-S θυμίζει αρκετά εκείνη των νέων Yamaha R1 και Panigale, είναι έγχρωμη (πρώτη φορά για τη Honda), τεχνολογίας TFT, με αυτόματη ρύθμιση έντασης φωτισμού βάση των εξωτερικών συνθηκών φωτισμού, ενώ διαθέτει τεράστια ποσά πληροφοριών, και τρεις διαφορετικές απεικονίσεις στοιχείων: Street, Circuit και Mechanic.
Πηγή
Εγώ πάντως το σκέφτομαι να την αγοράσω. Με έχει κερδίσει η έγχρωμή οθόνη. :tooth:
Χρήστος

Άβαταρ μέλους

ghost
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 00:50
Τόπος διαμονής: Κυπαρισσία
Moto: Kawasaki ZX10R
Κράνος: Nolan X802
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 11 φορές
Ηλικία: 44

#17

Δημοσίευση από ghost » 12 Ιουν 2015, 19:18

Honda RC213V-S: Πόσα άλογα βγάζει τελικά!

Επειδή έχει πέσει πολύ ράδιο αρβύλα από χθες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του εξωτικού

RC213V-S, σας παραθέτουμε τα επίσημα στοιχεία της Honda για να μην σας πιάσουν κορόιδα αυτοί που "διαβάζουν ξένα

site". Το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά και μπαταρία είναι 170 κιλά. Με την αγορά του κιτ για χρήση μόνο σε πίστα

κατεβαίνει στα 160 κιλά, που είναι μόλις 2 κιλά (12 χωρίς το κιτ) περισσότερα από την μοτοσυκλέτα του Marquez που είναι

158 κιλά χωρίς βενζίνη. Για την ιπποδύναμη του κινητήρα η Honda ανακοινώνει τρία διαφορετικά νούμερα ανάλογα με τις

προδιαγραφές των τοπικών αγορών που θα πουληθεί. Οι μοτοσυκλέτες που θα πουληθούν στην Γαλλία και στις ΗΠΑ θα

έχουν ρυθμισμένο τον κόφτη στροφών στις 9400rpm (λόγω προδιαγραφών ήχου στις ΗΠΑ και κυρίως λόγο κόστους ασφάλισης

στην Γαλλία). Με αυτές τις ρυθμίσεις η ιπποδύναμη είναι 102 ίπποι στις 8000 στροφές. Για όλο τον υπόλοιπο κόσμο ο κινητήρας

θα έχει κόφτη στις 12.000 και μέγιστη ιπποδύναμη 159 ίππους στις 11.000 στροφές. Με το κιτ για χρήση της RC213V-S σε πίστα

(κόστους 12.000 ευρώ) ο κόφτης ανεβαίνει στις 14.000 στροφές και η ιπποδύναμη είναι "πάνω" 215 ίππους 13.000 στροφές.

Η τιμή για την Γερμανία είναι 188.000 ευρώ και 12.000 για το κιτ. Στις ΗΠΑ χωρίς τον ΦΠΑ της κάθε πολιτείας θα είναι 184.000 δολάρια.

απο εδω http://www.motomag.gr/news/reportaz/hon ... zei-telika


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#18

Δημοσίευση από ironMANos® » 12 Ιουν 2015, 19:26

TC-drift » 12 Ιουν 2015, 14:42 έγραψε:
Σε ποιά κατηγορία να τρέξει?
Mε τέτοια ιπποδύναμη,μάλλον θα τρέξει στο ενιαίο με τα NC.......... :tooth:
Θυμάμαι, πριν 2-3 δεκαετίες έβγαζε μηχανάκι πρεστίζ η Χοντα και τρέμανε τα πόδια μας,ενώ σήμερα γελάνε και οι σκύλοι..... :tooth:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#19

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιουν 2015, 20:40

Να τρέξει? Που να τρέξει και ποιος να την τρέξει? :crazy: Έχετε καταλάβει ΠΟΣΟ θα στοιχίσει μια απλή πτώση από μπροστινό? (για high δεν τολμάω να μιλήσω :tooth: )
Όποιος την πάρει, στη καφετέρια μόνο θα την πηγαίνει και θα την προσέχει σαν το καλό πορσελάνινο σερβίτσιο της γιαγιάς! :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#20

Δημοσίευση από ritsman » 15 Ιουν 2015, 08:45

Δεν καταλαβαινω ρε παιδια... ενα Ninja π.χ. στην αμερικη βγαζει 160 αλογα λογο προδιαγραφων ηχου???
δεν μπορουσαν να βαλουν ενα καζανακι στην εξατμηση???


κοιτα.... αν την εδηνε με τις βαλβιδες και το κυβωτιο της RCV θα ελεγα κομματια να γινει.... δεινει στο λαο τεχνολογια Μοτο γπ χαλαλι τα 190 χιλιαρικα και τα 160 αλογα
δεν μπορω να καταλαβω τι πουλαει η Honda.... ενα κιτ πουλαει.....

ξενερωσα....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Street”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης