Honda RC213V-S

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

Re: Honda RC213V-S

#21

Δημοσίευση από ritsman » 15 Ιουν 2015, 08:45

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Δεν καταλαβαινω ρε παιδια... ενα Ninja π.χ. στην αμερικη βγαζει 160 αλογα λογο προδιαγραφων ηχου???
δεν μπορουσαν να βαλουν ενα καζανακι στην εξατμηση???


κοιτα.... αν την εδηνε με τις βαλβιδες και το κυβωτιο της RCV θα ελεγα κομματια να γινει.... δεινει στο λαο τεχνολογια Μοτο γπ χαλαλι τα 190 χιλιαρικα και τα 160 αλογα
δεν μπορω να καταλαβω τι πουλαει η Honda.... ενα κιτ πουλαει.....

ξενερωσα....




Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#22

Δημοσίευση από Gee » 15 Ιουν 2015, 12:03

Καλα οτι να'ναι η Ηonda
αυτο με τα αλογα και με το βαρος μεγαλο αστειο...οκ ελαφρια ειναι, δυνατη ειναι , γρηγορη θα ειναι στανταρ, αλλα οχι για κατι με αυτην την τιμη...
Στα φρενα λεει ατσαλινοι δισκοι, αλλα δαγκανες και τρομπα ιδια με του rc213 :think: , τοτε μαλλον κ εγω ιδιες δαγκανες με την rc213 φοραω, και καλυτερη τρομπα :tooth:
Τα φρενα αυτα τα φοραγε η ducati το 2007 στο 1098 και στο Hyper πειτε στην Honda...

Βαγγελη επισης μην συγκρινεις την Desmosedicci, αυτη ειχε βγει πολλα χρονια πριν, ειχε 60.000 και 75.000 με το κιτ εξατμιση-εγκεφαλο (οχι 180.000+12.000), οταν βγηκε ηταν εντελως πρωτοποριακη ως η 1η μοτοσυκλετα "motogp" για τον δρομο και αρκετα πιο δυνατη και εξωτικη απο οτιδηποτε κυκλοφορουσε τοτε.
Ασε που και το design ειναι ακριβως το ιδιο


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#23

Δημοσίευση από ironMANos® » 15 Ιουν 2015, 16:16

Το'λεγα οτι θα γελάσουν και οι σκύλοι...................... :closedeyes:

Στις ΗΠΑ θα πάει στην εξωφρενική τιμή ιπποδύναμης των 101 ίππων.............ενω στην Γαλλία θα είναι κατα 1 ιππο πιο δυνατο :/ :/ :/ :tooth:
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... z3d8P3A9pI

159 ίπποι θα είναι η έκδοση δρομου ενω στα 200 άλογα απλά θα είσαι παράνομος....................
Και δηλαδη ρε φίλε δεν φτάνει που δεν εφοδίασαν την μότα με το εκπληκτικο CBS που ως γνωστόν σώζει ζωές ( :tooth: ) θα σκάσει κάποιος 188 χιλιάρικα για να παρει 102 άλογα να τον πατάνε και τα νέα Αφρικα?(σχόλιο του Visordown. :thumpup:

Ελλαδα δεν νομίζω να'ρθει γιατι δεν παιζουν φράγκα,αλλα εαν έρθει θα παω Σαρακάκη να το γλεντήσω........... :yes:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#24

Δημοσίευση από Vag » 18 Ιουν 2015, 15:00

Mονο καποιοι παλαβοι σαν αυτους θα το αγοραζαν.. :tooth:
[video]
[/video]
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 177 φορές
Έχει δεχθεί like: 107 φορές
Ηλικία: 51

#25

Δημοσίευση από Yannis990 » 18 Ιουν 2015, 18:15

:tooth: :tooth:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 32

#26

Δημοσίευση από Bitas » 19 Ιουν 2015, 00:24

[video]
[/video]
Χρήστος


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#27

Δημοσίευση από ironMANos® » 29 Ιουν 2015, 15:22

Χαρμόσυνα νεα για τους NCδες ;)
Το εργαλείο τωρα και σε έκδοση 70 ίππων. :/ :tooth:
Χοντα και ξερο ψωμι............ :bye:
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... z3eRhArPi0

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#28

Δημοσίευση από Θάνος » 06 Ιούλ 2015, 10:26

Gee » 15 Ιουν 2015, 11:03 έγραψε: Βαγγελη επισης μην συγκρινεις την Desmosedicci, αυτη ειχε βγει πολλα χρονια πριν, ειχε 60.000 και 75.000 με το κιτ εξατμιση-εγκεφαλο (οχι 180.000+12.000), οταν βγηκε ηταν εντελως πρωτοποριακη ως η 1η μοτοσυκλετα "motogp" για τον δρομο και αρκετα πιο δυνατη και εξωτικη απο οτιδηποτε κυκλοφορουσε τοτε.
Ασε που και το design ειναι ακριβως το ιδιο

Με προλαβες, ετσι ακριβως, στα 75.000 παιζει φουλ το dasmo, η honda παει απο το κακο στο χειροτερο... :tooth: :owned:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 32

#29

Δημοσίευση από Bitas » 17 Ιούλ 2015, 21:24

Διαθέσιμο για παραγγελία το Honda RC213V-S


Με τιμή της στη Γερμανία να ξεκινά από τα 188.000 ευρώ (με φόρους), χωρίς το κιτ αύξησης της ιπποδύναμης, η MotoGP δρόμου της Honda είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Η παραγγελία για την εξωτικής ιαπωνικής MotoGP μπορεί να γίνει τόσο στο microsite που ετοίμασε η Honda για τη μοτοσικλέτα της όσο και στις κατά τόπους αντιπροσωπείες της. Η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες από τις 13 Ιουλίου με την 30η Σεπτεμβρίου να αποτελεί την τελευταία ημέρα που κάποιος μπορεί να κάνει τη μοτοσικλέτα δική του. Στην πραγματικότητα ο ενδιαφερόμενος δεν παραγγέλνει τη μοτοσικλέτα αμέσως, αλλά κάνει αίτηση για παραγγελία και σε σύντομο χρονικό διάστημα αρχίζουν οι διαβουλεύσεις μεταξύ της Honda και του εν δυνάμει αγοραστή. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση και να απορριφθούν κάποιες αιτήσεις.

Επίσης, αν η Honda δεχτεί έναν μεγάλο αριθμό παραγγελιών υπάρχει περίπτωση να σταματήσει να δέχεται αιτήσεις και πριν τις 30 Σεπτεμβρίου, αφού μπορεί να παράγει πολύ συγκεκριμένο αριθμό RC213V-S

Αυτά που μας έκαναν εντύπωση διαβάζοντας για την ιαπωνική MotoGP είναι το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα δεν καλύπτεται φυσικά από εγγύηση εφόσον αποφασίσετε να την παραγγείλετε με το sports kit, που αυξάνει την ιπποδύναμη σε «πάνω από 215 ίππους», σύμφωνα με τη Honda. Επίσης με την τοποθέτηση του κιτ, η RC213V-S δεν μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο και γίνεται track day bike.

Επίσης στο site αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι λόγω του περιορισμένου αριθμού παραγωγής «λεπτομέρειες» όπως η προγραμματισμένη συντήρηση και οι after sales υπηρεσίες «διαφέρουν σημαντικά από τις συνηθισμένες μοτοσικλέτες της Honda». Κάτι μας λέει ότι οι κάτοχοι RC213V-S θα τυγχάνουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης.

Όσοι πιστοί προσέλθετε.



Πηγή
Χρήστος

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#30

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 17 Ιούλ 2015, 21:25

τυλιξτε μου 2 :tooth:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12324
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#31

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιούλ 2015, 22:29

Eξωτική με 159 ίππους! :lolnb: Θα πάρω ένα γήινο S1000RR και θα της κάνω πλάκα :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#32

Δημοσίευση από ibar132 » 18 Ιούλ 2015, 00:58

οποιος μπορει να διαβασει το αρθρο του καραχαλιου στο τελευταιο μοτο πανω σε αυτο το θεμα...
θα σας λυθουν πολλες αποριες...
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12324
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#33

Δημοσίευση από ALX » 18 Ιούλ 2015, 10:31

Δεν χρειάζεται να διαβάσει κανείς ρε Ηλία. Εννοείται και θα κουβαλάει τεχνολογία και υλικά που δεν συναντάς σε άλλα μηχανάκια του εμπορίου, αλλά έχουν κάνει μεγάλη πατάτα με την ιπποδύναμη. Αν μη τι άλλο... θα έπρεπε να δώσουν τουλάχιστον 190 άλογα με την αγορά ώστε να είναι μέσα στον ανταγωνισμό αλόγων των υπαρχόντων μοτοσυκλετών. (αλλά πώς θα πουλούσαν μετά αγωνιστικό κιτ? :crazy2: )

Επίσης (προσωπικά) δεν μου αρέσει καθόλου σαν σουλούπι... σαν βαφή σαν... δεν ξέρω :unsure:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#34

Δημοσίευση από ibar132 » 18 Ιούλ 2015, 12:24

ρε φιλε δεν κονομανε οι εταιριες με αυτα τα μηχανακια
θεμα προδιαγραφων ειναι κ εννοειτε οποιος το παρει θα παρει κ το κιτ
το κινητρο δεν ειναι τα φραγκα αλλα η δοξα κ η υπεροχη
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#35

Δημοσίευση από ironMANos® » 18 Ιούλ 2015, 21:35

ibar132 » 18 Ιούλ 2015, 11:24 έγραψε:ρε φιλε δεν κονομανε οι εταιριες με αυτα τα μηχανακια
θεμα προδιαγραφων ειναι κ εννοειτε οποιος το παρει θα παρει κ το κιτ
το κινητρο δεν ειναι τα φραγκα αλλα η δοξα κ η υπεροχη
H2R στο 1/4 των χρημάτων,με χρώμα καθρεφτη και άλογα απο άλλο πλανήτη :thumpup: :cheers:

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#36

Δημοσίευση από Wolfscum » 18 Ιούλ 2015, 22:13

ironMANos® » 18 Ιούλ 2015, 21:35 έγραψε: H2R στο 1/4 των χρημάτων,με χρώμα καθρεφτη και άλογα απο άλλο πλανήτη :thumpup: :cheers:
Συμφωνώ, είναι τόσο φοβερό που πρέπει να το κατεβάσει στο MotoGP η Kawasaki να πάρει σκαλπ Oook

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#37

Δημοσίευση από ibar132 » 18 Ιούλ 2015, 23:26

Wolfscum » 18 Ιούλ 2015, 22:13 έγραψε:
ironMANos® » 18 Ιούλ 2015, 21:35 έγραψε: H2R στο 1/4 των χρημάτων,με χρώμα καθρεφτη και άλογα απο άλλο πλανήτη :thumpup: :cheers:
Συμφωνώ, είναι τόσο φοβερό που πρέπει να το κατεβάσει στο MotoGP η Kawasaki να πάρει σκαλπ Oook
αμα κατεβαινε motogp θα εκανε 200.000 οπως το χοντα... ;)
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#38

Δημοσίευση από VASILIS98 » 19 Ιούλ 2015, 20:12

ibar132 » 18 Ιούλ 2015, 11:24 έγραψε:ρε φιλε δεν κονομανε οι εταιριες με αυτα τα μηχανακια
θεμα προδιαγραφων ειναι κ εννοειτε οποιος το παρει θα παρει κ το κιτ
το κινητρο δεν ειναι τα φραγκα αλλα η δοξα κ η υπεροχη

Αυτο ακριβως λες και αμα ηθελε η χοντα να βγαλει μηχανακι με αλογα δεν μπορει!

Εννοειται οτι δεν στοχευει να πουλησει 3000 χιλιαδες κομματια και απευθυνεται σε λιγους και μοναδικους πελατες και οποιος διαθεσει τα φραγκα σιγουρα θα παρει και το κιτ αντε θα αλλαξει και τα παλιομοδιτικα μπροστα φρενα!

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#39

Δημοσίευση από ritsman » 20 Ιούλ 2015, 09:38

Εγω ξερω οτι μιλαμε για μια Moto GP replica δηλαδη απο μια racing replica και το racing , κατα τη γνωμη μου παντα, χαρακτηριζεται απο 3 πραγματα
ακριβα περιφεριακα, μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα
μια ελαφρια κατασκευη
και φυσικα πολυ δυναμη
Ας θεωρισουμε οτι τα δυο πρωτα δεν τους δεινεις τη μεγιστη προσοχη..... η δυναμη ομως ειναι συνυφασμένη με τη λεξη racing

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#40

Δημοσίευση από Lavazutra » 20 Ιούλ 2015, 15:13

Με τόσα λεφτά γεμίζω 1 πάρκινγκ με μηχανές παντός είδους και ένα πάρκινγκ με αυτοκίνητα παντός είδους......

Μότο GP τενχολογία και τα @@ κουνιούνται σαν βάρκες.....εδώ με το ζόρι πιάνουμε τα όρια ενός ΧΤ χαχαχαααααχαχαχα!
Upgrade Mode
Loading....


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#41

Δημοσίευση από ironMANos® » 23 Ιούλ 2015, 17:26

VASILIS98 » 19 Ιούλ 2015, 19:12 έγραψε:
Αυτο ακριβως λες και αμα ηθελε η χοντα να βγαλει μηχανακι με αλογα δεν μπορει!
Μπορεί............αλλά δεν το κάνει.Το γιατί το ξέρουν αυτοι οι ίδιοι.Ισως μάλλον για τον ίδιο λόγο που η Χόντα έχει στην αγορά το πιο ψόφιο 1000αρι σούπερσπορτ.
Και επειδή τα οικονομικά δεδομένα όλων μας εν Ελλαδι,μας επιτρέπουν μονο φιλολογική προσέγγιση επι του αντικειμένου,θα ήθελα να ρωτήσω εαν καποιος δεν νιώσει μαλάκ@ς να σκάσει 200Κ για να πάρει μία μοτο που ο μέσος αναβάτης με μία μοτο των 20Κ βλέπε S1000RR θα τον αφήσει κολώνες πίσω σε μία κόντρα.
Τι να το κάνω το υπεργαμάτο πιρούνι αν με αφήνον πίσω τa απλά 1000άρια.
Εαν δε το συγκρίνουμε με το Η2R.......................κλάφτα. :cheers:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Street”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης