APRILIA TUONO V4 1100 RR 2016

Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12415
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 231 φορές
Έχει δεχθεί like: 245 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

APRILIA TUONO V4 1100 RR 2016

#1

Δημοσίευση από ALX » 18 Δεκ 2015, 16:20

146_0815_2016_aprilia_tuono_v4_1100_review_016.jpg
Με 175 ίππους, τώρα η ταχύτερη «γυμνή» γίνεται ακόμη γρηγορότερη στο δρόμο (που τη δοκιμάσαμε) και στην πίστα (όπως υπόσχεται η Ιταλική εταιρία). Από το Misano στην Tavulia και πίσω, ήταν μια ευχάριστη διαδρομή!

O γνωστός κινητήρας του προηγούμενου Tuono V4 απέκτη- σε μερικά ακόμη κυβικά για να γίνει 1100 και μαζί παραπάνω δύναμη και ροπή, αλλά συγχρόνως με νέο πλαίσιο και περισσότερη προστασία για τον αναβάτη έγινε και πιο φιλική!

Το 2002 που η Aprilia παρουσίασε το πρώτο δικύλινδρο Tuono βασισμένο στον V-twin κινητήρα της RSV mille, ο «Κεραυνός» έκανε αίσθηση στην κατηγορία που δημιουργήθηκε των «supernaked», γυμνών superbike με ψηλό τιμόνι, που είχε εξαιρετική οδηγησιμότητα στην πίστα και μάλιστα με την ευκολία της εργονομίας, ο μέσος οδηγός πήγαινε καλύτερα στην πίστα με την Tuono από ότι με την RSV! To 2011 που η Aprilia RSV4 ήδη μεσουρανούσε από το 2009 στο Παγκόσμιο SBK, δοκίμασα τη νέα Tuono V4 R στην πίστα της Valencia και έμεινα κατάπληκτος από τους χρόνους που έκανα, παρά την όχι τόσο καλή αεροδυναμική στην ευθεία, σε σχέση με μια superbike. Οι 167 ίπποι και το ηλεκτρονικό σύστημα APRC τα κατάφερναν θαυμάσια!

Τώρα ήμουν στην πίστα του Misano, μαζί με δημοσιογράφους από διάφορα μέρη του κόσμου και βλέπαμε με δέος τα όμορφα γραφικά της νέας Tuono V4 1100 και σκεφτόμουν ότι είναι ίσως υπερβολή οι 175 ίπποι, αλλά για τη ροπή των 121 Nm δεν είχα καμία αντίρρηση. Το πλαίσιο δέχτηκε τις νέες ρυθμίσεις ώστε να συνδυάζει πιο επιθετικό χαρακτήρα με περισσότερη άνεση, το APRC ρυθμίστηκε ανάλογα, η αισθητική άλλαξε με έκδοση Factory στα χρ'ωματα των αγωνιστικών της εταιρίας και μαζί με όλα αυτά, όπως και στη νέα θαυμάσια RSV4 που είχαμε οδηγήσει νωρίτερα στην πίστα, μπορείς να συνδέσεις το κινητό σου με το σύστημα «V4-MP platform» και να καταγράφεις στοιχεία τηλεμετρίας στη διαδρομή σου ή την πίστα!

Το νέο φέρινγκ δίνει καλύτερη προστασία και μειώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή αντίστασης, ενώ δίνει και αυτή τη νέα όψη στη μοτοσυκλέτα, ενώ την ίδια στιγμή τα φώτα είναι 1.5κιλά ελαφρύτερα από τα προηγούμενα!

Η νέα σέλα προσφέρει και αυτή στην άνεση, ενώ η θέση οδήγησης είναι 15χιλιοστά χαμηλότερη κάνοντας την εργονομία καλύτερη. Με έναν μαγικό τρόπο, από τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής μας έξω από την πίστα με κατεύθυνση, μέσα από έναν δρόμο με στροφές, προς την Tavulia, το χωριό του Rossi, η νέα Tuono μου έδειξε αυτόν τον πιο φιλικό χαρακτήρα της, χωρίς να κουράζει πουθενά και με μαλακότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, να μην δείχνει ότι πρόκειται για μια ακραία γυμνή, όπως περίμενα από την όψη και το νούμερο της ιπποδύναμης.

Η γωνία κάστερ άλλαξε και από 25.1° πήγε στις 24.7° με το trail από τα 107.4mm να είναι στα 99.7mm, ενώ την ίδια στιγμή το ψαλίδι μάκρυνε κατά 4mm δίνοντας σταθερότητα στις ψηλές ταχύτητες, μαζί με τις γρηγορότερες αλλαγές κατεύθυνσης στις απανωτές στροφές! Η RR που οδηγούσα έχει μπροστινό στα 43mm, φυσικά upside down της Sachs, με ξεχωριστές ρυθμίσεις υδραυλικής συμπίεσης και επαναφοράς. Η Factory έχει αναρτήσεις από την Öhlins, που μπορούν εντός πίστας να δώσουν κάτι παραπάνω, αλλά στο δρόμο όλα ΟΚ για την RR.

Στο φρενάρισμα η Brembo με monobloc M432 δαγκάνες, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο, ακόμη και όταν σε μια ευθεία με πολλά χιλιόμετρα την ώρα χρειάστηκε να φρενάρω απότομα, καθώς συνειδητοποίησα ότι περνούσαμε έξω από το σπίτι του Valentino! Από τα ηλεκτρονικά συστήματα του APRC το ATC (Aprilia Traction Control) δεν χρειάστηκε να δουλέψει παρά ελάχιστες φορές και μόνο όταν το είχα σε θέσεις 4-6 υψηλής παρέμβασης.

Αντίθετα το AWC (Aprilia Wheelie Control) το χρειάστηκα αρκετά στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού, όπου η σούζα σε κάνει να χάνεις χρόνο. Το AQS (Aprilia Quick Shift) μόνο στο ανέβασμα των ταχυτήτων είναι πάντα χρήσιμο. Το προχωρημένο Race ABS που έχει εξελιχθεί με την Bosch πέρα από ότι ζυγίζει 2 κιλά λιγότερο, έχει και ένα σύστημα που λέγεται RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation), που περιορίζει το σήκωμα του πίσω τροχού στο δυνατό φρενάρισμα, κάτι χρήσιμο.
Η χαρτογράφηση είναι η γνωστή Track, Sport, Race, χωρίς να υπάρχει επιλογή Wet για συνθήκες βροχής! Τα 1077cc δίνουν τεράστια ροπή και για παράδειγμα στις 8,000σαλ η δύναμη είναι 20 ίπποι παραπάνω από ότι η προηγούμενη έκδοση ήδη είχε πάει από τους 167 στους 170 ίππους. Έτσι η νέα ECU δίνει ευκολότερη διαχείριση των τριών χαρτών που συνδυάζεται και με διαφορετικό φρένο κινητήρα, ώστε τελικά να έχουμε αυτήν την ευκολία οδήγησης που από το πρώτα χιλιόμετρα έγινε φανερή.

Μετά το πέρασμα από το κέντρο της Tavulia η επιστροφή στην πίστα ήταν μια εύκολη υπόθεση, παρά την κούραση της ημέρας. Στα πιο ανοικτά κομμάτια η ευχαρίστηση των 175 ίππων γίνεται πιο έντονη και τελικά ολοκληρώνεις μια μέρα με τις δύο κορυφαίες Aprilia παραγωγής, με ανεβασμένη διάθεση. Ελπίζουμε η διάθεσή της στην Ελληνική αγορά να μην είναι κατόπιν παραγγελίας, όπως της RSV4 ...αλλά αυτό εξαρτάται και από το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος, το οποίο δεν το γνωρίζω την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές!




Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 50

#2

Δημοσίευση από Vag » 18 Δεκ 2015, 17:28

Πολυ μ@υναρα μηχανη.. :devil:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#3

Δημοσίευση από Gee » 18 Δεκ 2015, 20:23

Ειδικά στην έκδοση factory είναι ότι πιο ποθητο στις 2 ρόδες, για μένα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12415
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 231 φορές
Έχει δεχθεί like: 245 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 18 Δεκ 2015, 21:25

[video]
[/video]
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#5

Δημοσίευση από Gee » 28 Δεκ 2015, 16:01

https://www.youtube.com/watch?v=jvqVO41Zd90

το συγκεκριμενο βιντεο με αφησε λιγο μλκ, καθως εχουν το απλο μοντελο, οχι το factory, και το βγαζουν αρκετα καλυτερο απο το 1290sd

Ε ρε ζημια...

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#6

Δημοσίευση από Wolfscum » 28 Δεκ 2015, 19:11

Gee έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=jvqVO41Zd90

το συγκεκριμενο βιντεο με αφησε λιγο μλκ, καθως εχουν το απλο μοντελο, οχι το factory, και το βγαζουν αρκετα καλυτερο απο το 1290sd

Ε ρε ζημια...
Ναι αλλά καίει :tooth:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 50

#7

Δημοσίευση από Vag » 31 Δεκ 2015, 00:38

Gee έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=jvqVO41Zd90

το συγκεκριμενο βιντεο με αφησε λιγο μλκ, καθως εχουν το απλο μοντελο, οχι το factory, και το βγαζουν αρκετα καλυτερο απο το 1290sd

Ε ρε ζημια...
[video]
[/video]
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

stavris
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: 04 Μάιος 2014, 16:54
Τόπος διαμονής: Μέσα στην Πέτρα...
Moto: Κάτι να γυρνάει...
Κράνος: replica
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#8

Δημοσίευση από stavris » 31 Δεκ 2015, 12:08

Gee έγραψε:Ειδικά στην έκδοση factory είναι ότι πιο ποθητο στις 2 ρόδες, για μένα.
:love: :love: :love: Oook

Απάντηση

Επιστροφή στο “Street”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης