Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 60 φορές
Ηλικία: 49

Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

#1

Δημοσίευση από Vag » 11 Αύγ 2013, 00:23

Μισές αποκαλύψεις και κατοχύρωση ονομάτων στις ΗΠΑ

Όλα ξεκίνησαν από το... μεγάλο στόμα -ή την ηθελημένη διαρροή- του Vito Cicchetti που μίλησε στην Gazetta dello Sport. Ο Ιταλός δεν είναι άλλος από τον γενικό διευθυντή της Honda Ιταλίας, μιας ισχυρότατης θυγατρικής με σημαντικά εργοστάσια στην γείτονα, όπου κατασκευάζονται πολλά μοντέλα της εταιρείας.

Ο Cicchetti λοιπόν δήλωσε ότι στην επόμενη ΄Εκθεση της Κολωνίας, την Intermot 2014, θα παρουσιαστεί μια νέα Africa Twin με δικύλινδρο φυσικά κινητήρα --ως μοντέλο 2015.

Ο Ιταλός μάνατζερ αρνήθηκε να αποκαλύψει το οτιδήποτε άλλο, όμως τη σκυτάλη της αναζήτησης πήραν Αμερικανοί δημοσιογράφοι οι οποίοι στα αρχεία όπου κατοχυρώνονται οι εταιρικές ονομασίες μοντέλων, ανακάλυψαν και το όνομα «Africa Twin». Φυσικά κατοχυρωμένο από την Honda.

Τα συγκεκριμένα αρχεία δεν αναφέρονται σε τεχνικά χαρακτηριστικά και έτσι, για την ώρα, δεν γνωρίζουμε αν η νέα Africa θα επιστρέψει στις ρίζες με κυβισμό γύρω στα 650 κυβικά, ή θα ανέβει στις κατηγορίες 800cc ή και 1200cc που πλέον είναι και δημοφιλέστερες.

Σίγουρα αν η μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτερη από την Transalp θα είναι και βαρύτερη και θα έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια, οπότε ο υπάρχων δικύλινδρος κινητήρας της με την απόδοση που έχει τώρα θα φαντάζει αναιμικός.

Λογικότερο θα είναι να διαθέτει αυξημένο κυβισμό. Επιπλέον για να ανταποκριθεί στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που προηγείται όσον αφορά τον «χαρακτήρα» και την «ποθητότητα», θα πρέπει να προσφέρει κάτι πιο «ζωντανό» από τις υπερ-πολιτισμένες μοτοσυκλέτες που έχει σήμερα στην γκάμα της η Honda.

Και έχει πολλές, ακόμη κι αν δεν προσμετρήσουμε την «χλιαρή» NC700Χ: Transalp, Crossrunner, Varadero, Crosstourer. Φιλικές, καλοφτιαγμένες μοτοσυκλέτες που όμως υστερούν στον τομέα «ψυχή».

Το όνομα Africa Twin φέρει τη βαριά κληρονομία των τεσσάρων αγωνιστικών επιτυχιών στο Dakar (ως NXR-750), που προικοδότησε με παροιμιώδη αξιοπιστία και φιλικότητα τα μοντέλα, σε 650 αρχικά και 750 κ.εκ. στη συνέχεια. Ασφαλώς η επιστροφή της Honda στα Rally και μάλιστα με απαιτήσεις, δεν είναι καθόλου τυχαία σε σχέση με τον χρόνο επιστροφή του Africa Twin στην αγορά.

Με τον τροχό 21" μπροστά έδειξαν αγάπη για τις «ανώμαλες» καταστάσεις δρόμου και σε μια σύγχρονη εκδοχή θα μπορούσε να φέρει επιτέλους ένα μοντέλο της μεγάλης Κόκκινης ικανό να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό της BMW και της Triumph.

Με την κατακρήμνιση των πωλήσεων των Supersport / Superbike σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο πεδίο δόξης για τις εταιρείες είναι οι Adventure μοτοσυκλέτες. ΄Όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν με συμβατικά (Suzuki V-Strom 1000) ή ιδιόρρυθμα (Kawasaki Versys 1000) μοντέλα να δαγκώσουν ένα κομματάκι της πίτας την οποία ουσιαστικά δημιούργησε η BMW με τις GS.

Η επιστροφή της Africa Twin ίσως επιτέλους φέρει και ένα μικρότερο –αναμενόμενα τρικύλινδρο - Super Tenere από την Yamaha, μια μοτοσυκλέτα που θα γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στην 660 και την 1200.

πηγη. newsbeast.


Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 11 Αύγ 2013, 00:27

:goodpost:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#3

Δημοσίευση από makisp » 11 Αύγ 2013, 10:02

Δεν θυμάμαι να έχει σχεδιάσει ποτέ μοτέρ η Honda italia. Συνήθως χρησιμοποιεί μοτέρ από το πορτφόλιο της μαμάς εταιρίας, μάλλον και πλαίσια και σχεδιάζει την εμφάνιση και τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας. Μάλλον πλαίσιο και κινητήρα από transalp είναι οι προφανείς επιλογές.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#4

Δημοσίευση από Θάνος » 11 Αύγ 2013, 11:26

Αυτή η Honda μας έχει φλομόσει στις μ....ες χρόνια τώρα....την συμπαθειά μου
για την εταιρεία όσοι με ξέρετε χρόνια την γνωρίζετε....την θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
την εταιρεία, πολύ απλά γιατί δεν τολμάει πράγματα, γιατί αφήνει το κοινό της
''εγκατελειμένο''...και άλλα πολλά που κάποτε τα είχαμε πεί....


Μου έχει για on off το varadero τόσα χρόνια χωρίς καμία ανανέωση (όπως και σε
άλλα μοντέλα βέβαια) ενώ θα μπορούσε να έχει ίσως το καλύτερο On-Off,

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ακούσαμε μία ενδιαφέρον κίνηση, μα είναι δυνατόν να έχεις ένα
Africa και να μην το έχεις εξελίξει;;; να μη το έχεις κάνει το καλύτερο On-Off;;;; :banghead:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#5

Δημοσίευση από landscape » 11 Αύγ 2013, 14:32

κακα στης barbie το bikini....... :banghead: :banghead:
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."

Άβαταρ μέλους

Alarm
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα

#6

Δημοσίευση από Alarm » 12 Αύγ 2013, 08:53

Θάνος έγραψε: Μου έχει για on off το varadero τόσα χρόνια χωρίς καμία ανανέωση (όπως και σε
άλλα μοντέλα βέβαια) ενώ θα μπορούσε να έχει ίσως το καλύτερο On-Off,

Τι λες... αλλαξαν φαναρια :tooth:

Άβαταρ μέλους

Γιαμαχακιας666
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 00:06
Τόπος διαμονής: Καρντασουπολη
Moto: Yamaha YZE 750T
Κράνος: AGV/NOLAN/CMS
Ηλικία: 35

#7

Δημοσίευση από Γιαμαχακιας666 » 12 Αύγ 2013, 11:28

Vagelis έγραψε: Επιπλέον για να ανταποκριθεί στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που προηγείται όσον αφορά τον «χαρακτήρα» και την «ποθητότητα», θα πρέπει να προσφέρει κάτι πιο «ζωντανό» από τις υπερ-πολιτισμένες μοτοσυκλέτες που έχει σήμερα στην γκάμα της η Honda.

Και έχει πολλές, ακόμη κι αν δεν προσμετρήσουμε την «χλιαρή» NC700Χ: Transalp, Crossrunner, Varadero, Crosstourer. Φιλικές, καλοφτιαγμένες μοτοσυκλέτες που όμως υστερούν στον τομέα «ψυχή».


πηγη. newsbeast.

Οταν τα λεω εγω με λετε εγκαθετο!

:tooth: :tooth:
"Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle..." - Hunter S. Thompson

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 699
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 53 φορές
Έχει δεχθεί like: 31 φορές
Ηλικία: 45

#8

Δημοσίευση από Αήρ » 12 Αύγ 2013, 11:55

Βρε συ εγκάθετε και η γιαμαχα στην κατηγορία on-off, mega on-off στις μέρες μας, αγρόν ηγόραζε...
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από Θάνος » 12 Αύγ 2013, 14:45

Μα εκεί είναι το ''πρόβλημα'', ότι εδώ και 10+ χρόνια έχει ''εγκαταλείψει'' το κοινό της,
έβγαλε ένα XX, ένα Cbr f, ένα Varadero, ένα Africa, ένα Vfr και απο εκεί και μετά άραξε
στις παλιές της επιτυχίες, αν μη τι άλλο για εμένα αυτό είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ....



υ.γ. το hornet σε καμία περίπτωση δεν έρχεται πρώτο στην κατηγορία, αντιθέτως παίζει
να είναι και το τελευταίο....επίσης σίγουρα θα βρεθεί κάποιο ελάττωμα αφού τα καβαλίσεις,
ειδικά αυτό το θέμα με το τρίξιμο που έχουν σε κάποιες συγκερκιμένες στροφές, αρκεί για
εμένα να αποτελεί ένα σημαντικό αρνητικό παράγοντα...
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#10

Δημοσίευση από makisp » 12 Αύγ 2013, 14:57

Επιτυχία το xrv750 που ακόμα και πριν 20 χρόνια χαρακτηριζόταν πλαδαρό, οπισθόβαρο, χωρίς μπροστινό σύστημα, με κατηφορική και παράλογα άβολη σέλα, αεροδυναμική σχεδίαση προηγούμενης δεκαετίας και απόδοση ανταγωνιστική μόνο των αερόψυκτων και διβάλβιδων r80/100 :tooth: .
Μεγάλη απώλεια για τον μοτοσυκλετιστικό χώρο, η διακοπή της παραγωγής του :tooth: Οι σύγχρονοι μηχανόβιοι δεν ξέρουν και τι να επιλέξουν για να το παίξουν πιπινοκυνηγοί :lolnb:
Α ναι και το Varadero άλλη επιτυχία αυτή. Ούτε τα boldor του 80 δεν λαστιχάραν έτσι. Κατάφεραν να συνδιάσουν χωροδικτύωμα με pivotless έδραση ψαλιδιού :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#11

Δημοσίευση από Θάνος » 12 Αύγ 2013, 15:03

Τώρα νομίζω ότι γίνεσαι πιο κακός απο εμένα.... :grin: :tooth:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Γιαμαχακιας666
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 00:06
Τόπος διαμονής: Καρντασουπολη
Moto: Yamaha YZE 750T
Κράνος: AGV/NOLAN/CMS
Ηλικία: 35

#12

Δημοσίευση από Γιαμαχακιας666 » 12 Αύγ 2013, 16:13

makisp έγραψε:Επιτυχία το xrv750 που ακόμα και πριν 20 χρόνια χαρακτηριζόταν πλαδαρό, οπισθόβαρο, χωρίς μπροστινό σύστημα, με κατηφορική και παράλογα άβολη σέλα, αεροδυναμική σχεδίαση προηγούμενης δεκαετίας και απόδοση ανταγωνιστική μόνο των αερόψυκτων και διβάλβιδων r80/100 :tooth: .
Μεγάλη απώλεια για τον μοτοσυκλετιστικό χώρο, η διακοπή της παραγωγής του :tooth:
Well said! Επιτελους καποιος που δεν τρωει τον παπα του πλεον υπερεκτιμημενου διτροχου ολων των εποχων
"Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle..." - Hunter S. Thompson


ΑδελφόςΚαραμαζώφ
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2013, 18:31
Τόπος διαμονής: στο διάολο

#13

Δημοσίευση από ΑδελφόςΚαραμαζώφ » 12 Αύγ 2013, 16:34

Γιαμαχακιας666 έγραψε:
makisp έγραψε:Επιτυχία το xrv750 που ακόμα και πριν 20 χρόνια χαρακτηριζόταν πλαδαρό, οπισθόβαρο, χωρίς μπροστινό σύστημα, με κατηφορική και παράλογα άβολη σέλα, αεροδυναμική σχεδίαση προηγούμενης δεκαετίας και απόδοση ανταγωνιστική μόνο των αερόψυκτων και διβάλβιδων r80/100 :tooth: .
Μεγάλη απώλεια για τον μοτοσυκλετιστικό χώρο, η διακοπή της παραγωγής του :tooth:
Well said! Επιτελους καποιος που δεν τρωει τον παπα του πλεον υπερεκτιμημενου διτροχου ολων των εποχων

ναι ναι!
μπράβο για τις τόσο βαρύγδουπες δηλώσεις για ένα μηχανάκι που σχεδιάστηκε πριν απο 25 χρόνια
:clap: :clap:


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#14

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Αύγ 2013, 19:58

Oυτε παπια της προκοπης δεν βγαζει πιά.
Μονο κατι ξενερωτα κουτομήχανα σαν το NC μπορει να βγαλει στην πιατσα.
Γελαει ο κοσμος Σοιχιρο.

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 73 φορές
Έχει δεχθεί like: 39 φορές
Ηλικία: 43

#15

Δημοσίευση από ibar132 » 13 Αύγ 2013, 21:12

ironMANos® έγραψε:Oυτε παπια της προκοπης δεν βγαζει πιά.
Μονο κατι ξενερωτα κουτομήχανα σαν το NC μπορει να βγαλει στην πιατσα.
Γελαει ο κοσμος Σοιχιρο.
και μετα απο χρονια να σου κατσει οπως το cbr να παρεις nc... :tooth: :lipseal:
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!


ΑδελφόςΚαραμαζώφ
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2013, 18:31
Τόπος διαμονής: στο διάολο

#16

Δημοσίευση από ΑδελφόςΚαραμαζώφ » 14 Αύγ 2013, 03:30

κρίνετε μηχανάκια ναι μεν ίδιας κατηγορίας αλλά με διαφορετικό προσανατολισμό
και όπου υστερεί το ένα κάποιο άλλο θα υπερτερεί
1+1=2

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης