Honda VFR Crosstourer 1200

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Honda VFR Crosstourer 1200

#1

Δημοσίευση από ALX » 11 Αύγ 2013, 11:30

Nαι καλά...
Τον αντικαταστάτη του Varadero τον είδες?
Που να τον δεις... μήπως τον αγόρασε και κανένας :tooth:


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

MichaelDelaney
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 26 Μαρ 2013, 12:12
Τόπος διαμονής: Μεσόγεια
Moto: NC21, 2*NC30, SC45
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 88

#2

Δημοσίευση από MichaelDelaney » 11 Αύγ 2013, 12:35

Ποιος ειναι ο αντικαταστάτης του Varadero?

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 11 Αύγ 2013, 12:47

To Crosstourer 1200! Αυτό δεν λέγανε θα είναι ο αντικαταστάτης του Varadero?

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

MichaelDelaney
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 26 Μαρ 2013, 12:12
Τόπος διαμονής: Μεσόγεια
Moto: NC21, 2*NC30, SC45
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 88

#4

Δημοσίευση από MichaelDelaney » 11 Αύγ 2013, 14:10

ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ δεν αναφέρεται σαν κάτι τέτοιο στα δελτία τύπου της Η. το 1200,δεν αναφέρεται ουτε καν ως όνομα το Varadero ούτε καν σαν ιστορική αναφορά.

Καμία σχέση και από τεχνική άποψη το ένα με το άλλο.

Ποιοί ''λέγανε''; Ο μπάμπης ο Σουγιάς; :tooth:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 11 Αύγ 2013, 14:28

Μπορεί η Honda να μην το έλεγε, αλλά όλο το ίντερνετ αυτό έλεγε! Δηλαδή η Honda θα έχει δύο μεγάλα ΟΝ off στην ίδια κατηγορία?
Τέσπα... γι' αυτό το μηχανάκι είχε γίνει ο ντόρος ότι θα αντικαταστήσει το Vara.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5072
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#6

Δημοσίευση από Θάνος » 12 Αύγ 2013, 11:24

ALX™ έγραψε:Nαι καλά...
Τον αντικαταστάτη του Varadero τον είδες?
Που να τον δεις... μήπως τον αγόρασε και κανένας :tooth:

Αυτό που λές δεν είναι αντικαστάτης....απλά είναι ένα ακόμη μηχανάκι....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#7

Δημοσίευση από makisp » 12 Αύγ 2013, 12:30

Το Varadero προσωπικά ποτέ δεν μου άρεσε, ούτε το 1999 που παρουσιάστηκε, ενώ το Crosstourer μου αρέσει. Για ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα 90% ON και 10% OFF είναι πολύ ολοκληρωμένη και προσωπικά την βρίσκω και ελκυστική. Η Honda πάντα έκανε σίγουρες κινήσεις, στοχευμένες σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αγοραστών, προσφέροντας ολοκληρωμένα και τελειοποιημένα πακέτα, στερημένα συνήθως από εντυπωσιακές και συνήθως ανούσιες επιλογές κάποιων ανταγωνιστών. Σκεφτήτε πχ το μεγάλο naked της το cb1000r. Έχει κάποιο μειονέκτημα? Και όμορφο είναι και δυνατό είναι και ισοροπημένη, φιλική συμπεριφορά έχει και αξιοπιστία βέβαια. Αυτό ακριβώς είναι η Honda.Αν σκεφτήτε τα διαγράμματα, τύπου ιστού αράχνης που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές ελαστικών για να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά των προιόντων τους, τότε σίγουρα ένα Honda θα το περιέγραφε ένα τέλειο πολύγωνο, με όλες τις πλευρές του ίσες. Αυτό κάνει μια ζωή η Honda και με αυτόν τον τρόπο είναι η πρώτη εταιρία σε πωλήσεις.
Μια μοτοσυκλέτα με v4 κινητήρα ανάμεσα στις τυποποιημένες και συνηθισμένες εν σειρά προτάσεις του ανταγωνισμού, νομίζω ότι αντικειμενικά δύσκολα θα την έλεγες χλιαρή και απρόσωπη.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#8

Δημοσίευση από ALX » 12 Αύγ 2013, 13:40

makisp έγραψε: Το Varadero προσωπικά ποτέ δεν μου άρεσε, ούτε το 1999 που παρουσιάστηκε, ενώ το Crosstourer μου αρέσει. Για ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα 90% ON και 10% OFF είναι πολύ ολοκληρωμένη και προσωπικά την βρίσκω και ελκυστική.
Ελκυστική τη βρίσκω κι εγώ, αλλά με 275 κιλά βάρους, μου φεύγει η όποια ελκυστικότητα! Eίναι καλά οι άνθρωποι??? :whacky:

Η Honda πάντα έκανε σίγουρες κινήσεις, στοχευμένες σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αγοραστών, προσφέροντας ολοκληρωμένα και τελειοποιημένα πακέτα, στερημένα συνήθως από εντυπωσιακές και συνήθως ανούσιες επιλογές κάποιων ανταγωνιστών. Ώπα ρε Μάκη! Αυτές οι ανούσιες επιλογές όπως τις λες των άλλων κατασκευαστών είναι αυτές που κάνουν ένα μηχανάκι να ξεχωρίζει! Τι θεωρείς εσύ δηλαδή ολοκληρωμένο και τελειοποιημένο πακέτο? Ένα Nissan Almera των δύο τροχών? Γιατί εμένα τα Honda μπροστά σε αντίστοιχα μηχανάκια άλλων κατασκευαστών (και Ιαπώνων) μου θυμίζουν Nissan Almera! Aπό το 1993 που πούλησα το τελευταίο Honda από τα 3 που είχα... ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν μου έκανε ξανά κλικ να αγοράσω Honda ξανά! Γιατί λες?
Αυτό ακριβώς είναι η Honda.Αν σκεφτήτε τα διαγράμματα, τύπου ιστού αράχνης που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές ελαστικών για να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά των προιόντων τους, τότε σίγουρα ένα Honda θα το περιέγραφε ένα τέλειο πολύγωνο, με όλες τις πλευρές του ίσες. Αυτό κάνει μια ζωή η Honda και με αυτόν τον τρόπο είναι η πρώτη εταιρία σε πωλήσεις. Eίπαμε.... Nissan Almera, Ηοnda Civic.
Μια μοτοσυκλέτα με v4 κινητήρα ανάμεσα στις τυποποιημένες και συνηθισμένες εν σειρά προτάσεις του ανταγωνισμού, νομίζω ότι αντικειμενικά δύσκολα θα την έλεγες χλιαρή και απρόσωπη.
Η μόνη της διαφορά με τον ανταγωνισμό.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#9

Δημοσίευση από makisp » 12 Αύγ 2013, 14:33

Όσον αφορά το Crosstourer είναι και αυτό βαρύ όπως όμως είναι και οι περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Σε μια κατηγορία όμως που δεν θα έπρεπε εδώ και καιρό πλέον να ονομάζεται ON/off αλλά κάτι σε touring ή SUV όπως η αντίστοιχη κατηγορία στα αυτοκίνητα, αυτό δεν είναι μειονέκτημα ειδικά όταν δεν είναι αισθητό στην οδήγηση. Άσε ρε ALX που και ο δικός σου βροντόσυαρος τόσο ζυγίζει και από ότι φαίνεται δεν σε εμποδίζει σε τίποτα αυτό :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#10

Δημοσίευση από ALX » 12 Αύγ 2013, 15:24

makisp έγραψε:Άσε ρε ALX που και ο δικός σου βροντόσυαρος τόσο ζυγίζει και από ότι φαίνεται δεν σε εμποδίζει σε τίποτα αυτό :tooth:
Ο βροντόσαυρος που λες είναι 40 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερος της φάλαινας! :yes:
Για δες ρε που ήρθε η εποχή που το παλιό gs που το κοροϊδεύανε για το βάρος του ,να είναι πολύ πιο ελαφρύ από το σύγχρονο ανταγωνισμό! (Βλέπε Τενερε 1200 και κλάσικ το Βαραντερο) :grin:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#11

Δημοσίευση από makisp » 12 Αύγ 2013, 16:52

ALX νομίζω ότι συγκρίνεις κιλά άδεια με γεμάτα. Τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές ανακοινώνουν wet weight ενώ πριν 10 χρόνια+ ανακοίνωναν dry weight.
Το r1200gs ήταν 245 κιλά γεμάτο(νομίζω 225 ανακοινώσιμο dry) και ήταν περίπου 20-30 κιλά ελαφρύτερο από το 1150 (έχω πολλά περιοδικά μπορώ να κοιτάξω για ακριβές μετρήσεις). Το varadero έπαιζε ανάμεσα στα 255 με 265 γεμάτο αναλόγως εκδόσεως και χρονολογίας. Μπροστά στα 265 κιλά που κατέληξε το 1000ρι δικύλινδρο Varadero, τα 275 κιλά του τετρακύλινδρου Crosstourer δεν νομίζω ότι είναι παράλογο ή μη αναμενόμενο νούμερο. Πολύ κοντά είναι και το Supertenere Που πάραυτα θεωρείται πολύ καλό και εκτός δρόμου. Τουλάχιστον το Crosstourer δεν υπαινίσσεται εκτός δρόμου δυνατότητες. Τα ίδια και το explorer που είναι μάλλον πιο κοντά στην φιλοσοφία του Honda.Οι σύγχρονες touring Μοτοσυκλέτες εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες κατηγορίες μοτοσυκλετών δεν έχουν τάση να ελαφρώνουν. H BMW έκανε υποθέτω σοβαρή προσπάθεια να κρατήσει χαμηλά το βάρος του νέου υδρόψυκτου GS (238 Kg ανακοινώσιμα) αλλά θεωρώ ότι το GS είναι πιο κοντά στην πραγματική φιλοσοφία των mega ON/OFF, είναι πιο αθλητική μοτοσυκλέτα. Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών mega ΟΝ/ΟΦΦ δεν βγαίνουν εκτός δρόμου, οπότε αυτά είναι ίσως ψηλά γράμματα. Βέβαια και σε στριφτερή διαδρομή ένα GS θα είναι το πιο πιθανό πιο agile από ένα crosstourer.
Τεσπά το ζάλισα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#12

Δημοσίευση από ALX » 12 Αύγ 2013, 18:09

Μάκης.... για στεγνά κιλά διάβασα! Kerb weight : 275kg λένε τα σάιτ.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#13

Δημοσίευση από makisp » 12 Αύγ 2013, 19:43

ALX™ έγραψε:Μάκης.... για στεγνά κιλά διάβασα! Kerb weight : 275kg λένε τα σάιτ.
Kerb weight είναι το βάρος πλήρες υγρών :owned: :yes:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#14

Δημοσίευση από ALX » 12 Αύγ 2013, 19:54

makisp έγραψε:
ALX™ έγραψε:Μάκης.... για στεγνά κιλά διάβασα! Kerb weight : 275kg λένε τα σάιτ.
Kerb weight είναι το βάρος πλήρες υγρών :owned: :yes:
Eπειδή δεν ήξερα τι σημαίνει Kerb το έδινα στην μετάφραση στο google και μου έλεγε Kενό βάρος. Δοκίμασέ το.
(αλλά και πάλι... πολύ βαρύτερο είναι από το δικό μου) :yes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#15

Δημοσίευση από ALX » 14 Αύγ 2013, 08:51

Mάκη... κοίτα τι σου βρήκα! :yes:

http://rideapart.com/2011/05/five-reaso ... will-suck/
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#16

Δημοσίευση από ALX » 14 Αύγ 2013, 10:33

Έκανα ένα κόψε ράψε από το άλλο θέμα με το africa για να είναι πιο τακτοποιημένα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


acimo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 12:34
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: ??
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#17

Δημοσίευση από acimo » 14 Αύγ 2013, 18:40

makisp έγραψε:Το Varadero προσωπικά ποτέ δεν μου άρεσε, ούτε το 1999 που παρουσιάστηκε, ενώ το Crosstourer μου αρέσει. Για ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα 90% ON και 10% OFF είναι πολύ ολοκληρωμένη και προσωπικά την βρίσκω και ελκυστική. Η Honda πάντα έκανε σίγουρες κινήσεις, στοχευμένες σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αγοραστών, προσφέροντας ολοκληρωμένα και τελειοποιημένα πακέτα, στερημένα συνήθως από εντυπωσιακές και συνήθως ανούσιες επιλογές κάποιων ανταγωνιστών. Σκεφτήτε πχ το μεγάλο naked της το cb1000r. Έχει κάποιο μειονέκτημα? Και όμορφο είναι και δυνατό είναι και ισοροπημένη, φιλική συμπεριφορά έχει και αξιοπιστία βέβαια. Αυτό ακριβώς είναι η Honda.Αν σκεφτήτε τα διαγράμματα, τύπου ιστού αράχνης που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές ελαστικών για να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά των προιόντων τους, τότε σίγουρα ένα Honda θα το περιέγραφε ένα τέλειο πολύγωνο, με όλες τις πλευρές του ίσες. Αυτό κάνει μια ζωή η Honda και με αυτόν τον τρόπο είναι η πρώτη εταιρία σε πωλήσεις.
Μια μοτοσυκλέτα με v4 κινητήρα ανάμεσα στις τυποποιημένες και συνηθισμένες εν σειρά προτάσεις του ανταγωνισμού, νομίζω ότι αντικειμενικά δύσκολα θα την έλεγες χλιαρή και απρόσωπη.
:worshippy: συνφονω με μακη !!! ...περιγραφει ακριβως την φιλοσοφια της honda με ακριβεια .
και οντως μπορει να βγαζει μηχανακια λοου προφαιλ ,χωρις κραυαγαλεους εντυπωσιασμους κτλπ ..αλλα δινει βαση σε ουσιαστικα πραγματα ,ευκολια χρησης ,πρακτικοτητα σε καθημερινη χρηση ,αξιοπιστια κτλπ. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#18

Δημοσίευση από ALX » 14 Αύγ 2013, 21:08

Καλοδεχούμενα αυτά από την Honda, και πραγματικά ΑΥΤΑ ζητάει ο περισσότερος κόσμος (το 'χει πιάσει το νόημα η Χόντααααα :winking: Οι πωλήσεις φέρνουν τον παρά και για να τις έχεις, δίνεις αυτά που ζητάνε οι πολλοί!)

ΟΜΩΣ... αυτό δεν σε κάνει την καλύτερη εταιρία... έτσι? Μην μπερδευόμαστε! Χίλιες φορές δηλαδή ένα ADV 990 ή ένα Multistrada (δεν βάζω BMW στο παιχνίδι για να μην με πείτε βαμμένο :lol: ) παρά οποιοδήποτε αντίστοιχο Honda κι ας ζήσει περισσότερα χρόνια από μένα χωρίς προβλήματα!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#19

Δημοσίευση από ironMANos® » 15 Αύγ 2013, 16:50

Κεφάλαιο Crosstourer. :think:

Το ειδα απο κοντα,το ακουσα να δουλευει,το καβαλησα στατικά,ενιωσα το βαρος του(στατικά παλι)........δεν μου εκανε κλικ.
Ειμαι της αποψης οτι η ΧονΔα υπερεβαλε εαν εχει στοχο τις εκτος δρομου μετακινησεις.
Εαν το εχει για εντος δρομου χρηση,πιστευω οτι σκονταφτει στα ποδια του Βερσυς που ναι μεν ειναι για χρηση δρομου,ομως ειναι σαφεστατα πιο φτηνο.

Εαν παει για συγκριση με GS,TENERE εχει χασει απο τα αποδυτηρια σε εκτος δρομου χρηση.

Με Μουλτι και 1190 Αντβεντσουρ δεν σηκωνει κουβεντα............οι ηγετηδες ειναι πασιφανεστατα οι ευρωπαιες...........

Σιγουρα δεν κυκλοφορανε πολλες απο αυτο λογο κοστους.Με τιμη κοντα στο Βερσυς θα πουλουσε αλλα με τιμη κοντα στον ηγετη που λεγετε GS θα παει άπατο.................
Βιβα Σοιχιρο. :cheers:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#20

Δημοσίευση από ALX » 15 Αύγ 2013, 18:52

Αν δεν το έβγαλε ΚΑΙ για χώμα, γιατί έβαλε ζάντες με ακτίνες; :think:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης