Honda VFR Crosstourer 1200

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Re: Honda VFR Crosstourer 1200

#21

Δημοσίευση από ALX » 15 Αύγ 2013, 18:52

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Αν δεν το έβγαλε ΚΑΙ για χώμα, γιατί έβαλε ζάντες με ακτίνες; :think:


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#22

Δημοσίευση από ironMANos® » 15 Αύγ 2013, 21:11

Crosstourer με τις ακτινωτες 19αρες και χωμα ειναι σαν να λεμε οτι θα βαλεις παπουτσια αναρριχησης σε μια χοντρη και θα εχεις απαιτηση να σκαρφαλωσει την πλαγιά................................. :tooth:


acimo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 12:34
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: ??
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#23

Δημοσίευση από acimo » 16 Αύγ 2013, 19:30

Kαι για να μη λεμε οτι να ναι μπειτε εδω να διαβασετε για το βαρος και την αισθηση !
http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off- ... iatis.html

και αλλα πολλα...τα ιδια ακριβως παρατηρησα και εγω οταν εκανα βολτα ενος φιλου το crosstourer.
στα περισοτερα συνφωνο ,και θεωρο οτι ειναι ενα πολυ καλο τεστ.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#24

Δημοσίευση από ALX » 17 Αύγ 2013, 01:20

Διαβασα μονο αυτο που λέει για ελαφριά αίσθηση. Ο τύπος που τα γράφει ξέρει πολλά σύγχρονα μηχανάκια που μόλις κυλίσουν οι ρόδες τους δεν εξαφανίζεται το βάρος; Μα κοροιδεύει; Σε τι επιπέδου γνώσεων και εμπειρίας αναβάτες αναφέρεται; Το πρόβλημα πάντα με τα βαριά μηχανάκια ήταν στη στατική κίνηση-μανούβρα και στο παρκάρισμα όταν πρέπει να τη μετακινήσεις με τα χέρια. Σκέψου να έχει πάνω και κάνα 3βάλιτσο γεμάτο :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


acimo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 12:34
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: ??
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#25

Δημοσίευση από acimo » 17 Αύγ 2013, 01:24

ρε ALX σ αυτη την κατηγορια ειναι μαστοδοντα ολα !! δεν υπαρχει νομιζω να υπαρχει καποια που να μην ειναι βαρια και δυσκινιτη σε επιτοπιες μανουβρες ,η στατικες κυνησεις . υπαρχει ??
εμενα το τεστ μου φανηκε καλο,συνφωνα με της γνωσεις μου.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#26

Δημοσίευση από ALX » 17 Αύγ 2013, 12:56

Όλες βαριές είναι, αλλά όταν μπορείς να έχεις ελαφρύτερη, γιατί όχι;
Σκέψου το αλλιώς. Να έχεις δυο ίδιες μοτοσυκλέτες και η μία να έχει πάνω της γεμάτο τριβάλιτσο και η άλλη όχι και να προσπαθήσεις να τις μετακινήσεις και τις δύο..... με ποια θα έχεις ευκολότερο έργο; Με ποια δεν θα κινδυνεύσεις να σου πέσει κάτω από το βάρος;
Κι όταν μιλάμε για διαφορές της τάξεως των 40 κιλών, δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες. Θα μπορούσε να είναι η μινιόν κοπελιά σου πάνω στη σέλα! :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης