Ανανεωμένο και πιο "χωμάτινο" aprilia Caponord Rally

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: Ανανεωμένο και πιο "χωμάτινο" aprilia Caponord Rally

#21

Δημοσίευση από ALX » 02 Οκτ 2014, 12:02

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

ibar132 έγραψε:
ALX έγραψε:Δεν είναι μόνο λόγω του 19άρη τροχού, αλλά και της απόστασης από το έδαφος, της μεγαλύτερης διαδρομής αναρτήσεων, των τροχών με ακτίνες αλλά κυρίως λόγω της ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ τοποθέτησης χωμάτινων ελαστικών. Βάζοντας πχ ένα TKC-80 πάνω... πας παντού σε οποιοδήποτε τερέν! χώμα, λάσπη, κροκάλα, σαθρό έδαφος (δε μιλάμε να κάνεις μοτοκρός ε?!)
Το tiger όπως και τα όμοιά του μηχανάκια, έχουν συγκεκριμένα όρια που δεν υπερβαίνονται. Θα μπεις δηλαδή σε χωματόδρομο, όσο είναι βατός και πατημένος. Αν αρχίσουν τα νεροφαγώματα, η λάσπη ή η σαθρότητα του εδάφους, γάματα!
αυτο ειπα αρα ειναι ον-οφφ
Κάτσε γιατί με μπέρδεψες πάλι.... ποιο είναι ον οφ το tiger?... γιατί αν εννοείς αυτό, τότε ον οφ είναι και όλα τα supersport και hypersport που πέρασαν 4,5χλιλιόμετρα χωματόδρομο με νεροφαγώματα στα Πιέρια τον Μάιο κατά το 36ωρο! :tooth:


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 100 φορές
Έχει δεχθεί like: 114 φορές

#22

Δημοσίευση από naftilos » 02 Οκτ 2014, 13:31

Εγώ πάλι πιστεύω ότι το βάρος και η μεγάλη υποδυναμη είναι ανασταλτικός παράγοντας στο χώμα και κάνουν την ξάπλα πολύ εύκολη.
Το απλό Capo ETV1000 το εξολοκλήρου απο κράμα μαγνησίου αλουμινίου είναι 220 κιλά άδειο και στην έκδοση Raid με τις ατσάλινες προστασίες είναι 40 κιλά περίπου βαρύτερο.
Αυτό το πράγμα τώρα που το ονόμασαν Rally με όλο τον εξοπλισμό που θα εχει για χώμα δεν θα φτάνει τα 300 κιλά? (αν δεν τα ξεπερνάει κιόλας). Αν κάνει να ξαπλώσει σε κανένα δύσκολο σημείο η αν πέσει σε κανένα νεροφάγωμα θα καλέσουν γερανό να το βγάλει και να το σηκώσει?
Δεν αρκεί ένας 19αρις εμπρός τροχός ένα ζευγάρι χωμάτινα ελαστικά και μεγάλων διαδρομών ανάρτηση (που έτσι και αλλιώς είναι μικρότερη απο αυτη του raid ETV1000) Για να είναι στην πράξη (όχι στα χαρτιά) ένα εργαλείο και χωμάτινο, και κυρίως να δικαιούται να φέρει επάνω του την ένδειξη Rally.
Αν μιλάμε για απλή διέλευση χωματόδρομου και με το R1 του Βασίλη πήγαμε στη μόνη του αυγού μια χαρά 8-10 χιλιομετρα χωματόδρομο και αυτό rally είναι :yes: :yes:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#23

Δημοσίευση από ALX » 02 Οκτ 2014, 15:07

Μάστορα... μη τα θες όλα δικά σου! Χωμάτινο και μέγκα τούρινγκ μαζί δε γίνεται στα 180-200κιλά!

Για να πάρεις μια μοτό που θα σε πάει στα πέρατα του κόσμου ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ (γιατί αν δεν είσαι άνετα, ΔΕΝ θα πας στα πέρατα αλλά εδώ δίπλα :tooth: ) πρέπει να γελαδοφέρνει όπως όλα τα σημερινά mega on off!

Πρέπει να έχεις όγκο μπροστά για να σε προστατεύει από τις καιρικές συνθήκες και τον αέρα κυρίως. Πρέπει πίσω να είσαι ευρύχωρος και ενισχυμένος για να μην κουράζεις τον αναβάτη και να κουβαλήσεις πραμάτια για ταξίδι πολλών ημερών.

Υποτίθεται ότι αυτά τα μηχανάκια τα παίρνεις να ξεκινήσεις από δω και να κάνεις χωματοπέρασμα στη Ρωσία ή στο Μαρόκο ή στη Σκωτία, δεν τα παίρνεις να πας στη Λίμνη Δόξης που μπορείς να πας και με DR 400 με σέλα σερβιέτα!!!

Αν μπορέσεις εσύ να μου συνδυάσεις αυτά τα παραπάνω σε κάποια γνωστή μοτοσυκλέτα, ή μπορείς να κάνεις τις προτάσεις σου στις εταιρίες κατασκευής μοτοσυκλετών, θα σε παραδεχτώ! :grin:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 73 φορές
Έχει δεχθεί like: 39 φορές
Ηλικία: 43

#24

Δημοσίευση από ibar132 » 02 Οκτ 2014, 15:07

ALX έγραψε:
ibar132 έγραψε:
ALX έγραψε:Δεν είναι μόνο λόγω του 19άρη τροχού, αλλά και της απόστασης από το έδαφος, της μεγαλύτερης διαδρομής αναρτήσεων, των τροχών με ακτίνες αλλά κυρίως λόγω της ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ τοποθέτησης χωμάτινων ελαστικών. Βάζοντας πχ ένα TKC-80 πάνω... πας παντού σε οποιοδήποτε τερέν! χώμα, λάσπη, κροκάλα, σαθρό έδαφος (δε μιλάμε να κάνεις μοτοκρός ε?!)
Το tiger όπως και τα όμοιά του μηχανάκια, έχουν συγκεκριμένα όρια που δεν υπερβαίνονται. Θα μπεις δηλαδή σε χωματόδρομο, όσο είναι βατός και πατημένος. Αν αρχίσουν τα νεροφαγώματα, η λάσπη ή η σαθρότητα του εδάφους, γάματα!
αυτο ειπα αρα ειναι ον-οφφ
Κάτσε γιατί με μπέρδεψες πάλι.... ποιο είναι ον οφ το tiger?... γιατί αν εννοείς αυτό, τότε ον οφ είναι και όλα τα supersport και hypersport που πέρασαν 4,5χλιλιόμετρα χωματόδρομο με νεροφαγώματα στα Πιέρια τον Μάιο κατά το 36ωρο! :tooth:
διαβαζε τι γραφω... :whistling:
το τιγγερ εινα στριτ
το απριλια ον-οφ
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#25

Δημοσίευση από ALX » 02 Οκτ 2014, 15:27

Ναι... σόρρυ...έχεις δίκιο. Δεν μου έκανες παράθεση αυτό που είχες πει και δεν θυμούμουν τι ακριβώς είπες, ούτε και πήγα προς τα πάνω να δω. :blush:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#26

Δημοσίευση από Σάββας » 03 Οκτ 2014, 09:26

Και όμως για <<Χωματοπέρασμα στη Ρωσία>> από γνωστούς ταξιδευτές ξέρω ότι αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι τα μεγάλα και βαριά θηρία για τους λόγους που ανέφερε ο Θωμάς.

Κάπως έτσι αγοράστηκε και το μικρό 650άρι Μπεμπέ πούχει ο Νικόλας ο Ταξιδευτής από φίλο που παρόλο ότι είχε μουλάρι εργαλείο για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ταξίδι διάλεξε το μικρό μονοκύλινδρο....δεν τούκατσε τελικά για άλλους λόγους και κατέληξε στον Νικόλα.

Ο άλλος ο Ηλίας ο Βροχίδης, γυρνάει τώρα την Αφρική με ένα ελαφρύ 250άρι και τρώει τις τούμπες της ζωής του κάθε λίγο και λιγάκι.

Ωραία εργαλεία λοιπόν αλλά για όπου υπάρχει άσφαλτος και άντε βατός χωματόδρομος αλλιώς.....θέλει και γερανοφόρο άρμα συνοδεία δυστυχώς για ζόρικα τερέν.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#27

Δημοσίευση από ALX » 03 Οκτ 2014, 09:42

Σάββα... με όλα πας αν έχεις κότσια και τρέλα. Ο άλλος πήγε Ινδία με 250άρι εντουράκι! Το θέμα είναι όμως να πας και λίγο άνετα! Το ίδιο ταξιδεύει το 650, το ίδιο το 1200?
Τους ίδιους χώρους έχουν? Κι είπαμε... δεν μιλάμε να πας εδώ δίπλα...μιλάμε να ξεκινήσεις από δω και να γράψεις 10000χιλ!
Για την ιστορία... το funduro είναι μόλις 25κιλά ελαφρύτερο από το 1200GS. ;)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#28

Δημοσίευση από Σάββας » 03 Οκτ 2014, 10:17

Μωρέ με όλα πας αν είσαι και bodybuilder ακόμα καλύτερα με τούτο το θηρίο, εμένα μ' αρέσει αλλά δεν θα πήγαινα τέτοιο ταξίδι με τέτοιο θηρίο προσωπικά και ας είχα γυμναστεί δύο χρόνια πριν, μικρότερο, ελαφρύτερο και όσο το δυνατόν απλό μηχανολογικά γιατί διαολιές συμβαίνουν είτε έκτακτες είτε τακτικής συντήρησης, άντε να σου συμβεί με τούτο και να χρειαστεί από το να το σηκώσεις μέχρι οτιδήποτε....αλλά τέλος πάντων υποθέσεις είναι αυτά για κάποια άλλη ζωή για μένα τουλάχιστον πλέον......
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης