Παρουσίαση του νέου Ducati Scrambler

Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Παρουσίαση του νέου Ducati Scrambler

#1

Δημοσίευση από ALX » 02 Οκτ 2014, 14:54

scrambler-1.jpg
scrambler-2.jpg
scrambler-3.jpg
scrambler-4.jpg
scrambler-5.jpg
Zscrambler.jpg
• 796cc αερόψυκτο V-twin
• 75bhp / 50.2lbft
• Τέσσερις εκδόσεις
• Πλήρη LCD όργανα
• Custom-φιλικό

Μετά από χρόνια φημών, κατασκοπευτικών φωτογραφιών, και πολλαπλές διαρροές η Ducati αποκάλυψε τελικά το νέο Scrambler στην Κολωνία αυτήν την εβδομάδα.

Η πρώτη Scrambler εμφανίστηκε το 1968, αλλά χάρη στην αλλαγή πλεύσης της αγοράς η Ducati έκανε την γενναία κίνηση για να βγάλει εκ νέου μια ρετρό μοτοσυκλέτα στη σειρά, αφού προηγουμένως είχε "καεί" με την Sport Classic σειρά που είχε βγάλει η οποία ήταν μακράν αντίθετη από τις επιθυμίες των σημερινών αναβατών.

Το πρότυπο μηχανάκι, το οποίο έχει ονομαστεί Icon, βασίζεται σε μια σειρά εύρους τριών μοτοσυκλετών προ-custom μοντέλων, το καθένα με το δικό του λογότυπο και το ξεχωριστό στυλ.

Το Full Throttle, Classic και Urban Enduro όλα θα είναι διαθέσιμα για να τα αγοράσουν οι νέοι ιδιοκτήτες τους ως πλήρη μοντέλα, ή μπορούν να αγοράσουν τα τμήματα ξεχωριστά και να δημιουργήσουν το δικό τους συγκεκριμένο στυλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, ή την οικονομική τους δυνατότητα.

Στην καρδιά του Scrambler είναι ο 803cc αερόψυκτος κινητήρας από το Monster 796, "τυλιγμένος" σε ένα πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί από το μηδέν, παντρεύοντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργία και απόδοση των μοτοσυκλετών της εποχή μας.

Το ειδικό πλαίσιο, το κλασικό στιλ, το μεταλλικό ρεζερβουάρ, το ξεχωριστό ανεστραμένο πιρούνι, το μονό αμορτισέρ, το νέο ψαλίδι, οι νέες ζάντες και ένα σύγχρονο πακέτο φώτων με προηγμένα LED εμπρός και πίσω με ένα 2κάναλο ABS που περιλαμβάνεται επίσης και απευθύνεται στους νέους αλλά και πεπειραμένους αναβάτες, είναι όλα τα ξεχωριστά πράγματα που φέρει το Scrambler !

Παρόλο που ο κινητήρας προέρχεται από το Monster 796, δεν έχει την ίδια λειτουργία στο Scrambler. Τα 88 x 66 χιλιοστά διαμέτρου και της διαδρομής παραμένουν, αλλά η βύθιση των βαλβίδων έχει μειωθεί κατά 11 μοίρες ώστε να γίνει μια εξομάλυνση της καμπύλης ισχύος ανάλογη με τη φύση της μοτοσυκλέτας.

Με αυτές τις ρυθμίσεις, ο κινητήρας αποδίδει 75 ίππους στις 8250rpm, και 50.2 lbft ροπής στις 5750rpm. Ο κινητήρας έχει επίσης μονό σώμα εισαγωγής καυσίμου που βρίσκεται μέσα στο φιλτροκούτι και φέρει πάνω του τα δίδυμα μπεκ. Ήταν ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να φιλοξενηθεί το παραδοσιακό ρεζερβουάρ σε σχήμα δακρύου γιατί ο διαθέσιμος χώρος ήταν ελάχιστος.

Η τιμή δεν έχει οριστεί ακόμη αλλά η Ducati θα αναμένεται να το κοστολογήσει γύρω στα 8000 ευρώ, κάνοντας τη Ducati προσιτή σε περισσότερους ανθρώπους προσφέροντας μια σοβαρή εναλλακτική λύση για μοτοσυκλέτες του στυλ όπως το Yamaha MT-09.

Φωτισμός
Με μια πρώτη ματιά το μπροστινό φως φαίνεται πολύ παραδοσιακό, αλλά είναι ένα τέλειο παράδειγμα για το πώς η Ducati έχει καταφέρει να συνδυάσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με το ρετρό στυλ.

Το στρογγυλό γυάλινο φανάρι φέρει ένα LED «φωτοστέφανο» στη περίπμετρό του, που ενεργεί ως φώς θέσης δίνοντας στο Scrambler ένα διακριτικό βλέμμα.

Στο πίσω μέρος το φως των 18 LED χρησιμοποιεί 12 διόδους που ελέγχονται μέσω ενός 3D διανομέα για να δώσουν ένα σχήμα U φωτισμού, και τα άλλα έξι φωτεινότερα led, ανάβουν κατά την πέδηση.

Όργανα
Το στρογγυλό όργανο του νέου Scrambler θυμίζει την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα, αλλά είναι μία εξολοκλήρου LCD οθόνη. Το στροφόμετρο σαρώνει αριστερόστροφα την περίμετρο του οργάνου - ακριβώς όπως το πρωτότυπο, ενώ η υπόλοιπη οθόνη ενσωματώνει δύο μετρητές ταξιδιού, τα συνολικά χιλιόμετρα, τον δείκτη καυσίμου, τη θερμοκρασία του αέρα, υπενθυμίσεις συντήρησης, ρολόι, απόθεμα καυσίμων και προειδοποιητικές λυχνίες ABS .

Στις λοιπές πληροφορίες περιλαμβάνονται λυχνία πίεσης λαδιού, ένδειξη της μεγάλης σκάλας, "νεκρά" θέση κιβωτίου, φλας, immobilizer και πάνω ένα προειδοποιητικό φως για τις βλάβες.

Αναρτήσεις

Προσπαθώντας να κρατηθεί ο σχεδιασμός απλός και απέριττος όπως αρμόζει σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα, η ανάρτηση είναι επανασχεδιασμένη από την αρχή και ειδικά για το scrabler ώστε να ταιριάζει αισθητικά στη μοτοσυκλέτα.

Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει ένα 41 χιλιοστών ανεστραμμένο πιρούνι, και ένα απλό αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι για πίσω, όλα κατασκευασμένα από την Kayaba, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση.

Τροχοί και ελαστικά

Οι τροχοί είναι 10 ακτίνων αλουμινίου έχοντας το στυλ των αγωνιστικών μοτοσυκλέτων flat track τα οποία είναι πρότυπο για το Scrambler.

Η μπροστινή ζάντα είναι 3x18in και η πίσω 5.5x17in που έχουν σχεδιαστεί για να φορέσουν ένα νέο enduro-style ελαστικό της Pirelli. MT60 RS 110/80/18 στο μπροστινό μέρος και ένα 180/55/17 πίσω.
Το ελαστικό διαθέτει βαθύ σκάλισμα με μεγάλα τακούνια στο πέλμα και τα ελαστικά αυτά θα παράγονται αποκλειστικά για το Scrambler.

Το πλαίσιο
Η Ducati Scrambler διαθέτει ένα διπλού δοκαριού χαλύβδινο πλαίσιο (χωροδικτύωμα) μοναδικό για το Scrambler και στοχεύει στο να είναι φιλικό στους λιγότερο έμπειρους αναβάτες, αλλά ταυτόχρονα στιβαρό και "ευέλικτο" για να ευχαριστήσει και τους πιο έμπειρους αναβάτες.

Η γωνία κάστερ είναι 24 ° με 112 χιλιοστά offset. Το φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι έχει στόχο να δώσει στους νεότερουςς αναβάτες άφθονη δυνατότητα ελέγχου στην πόλη ώστε να μπορεί να είναι και μια entry level μοτοσυκλέτα για κάποιους.

Φρένα
Η στρατηγική της Ducati που θέλει να κρατήσει το Scrambler απλό, δίνει ένα απλό δισκόφρενο διαμέτρου 330 χιλιοστών, το οποίο συνοδεύεται από μια ακτινικά τοποθετημένη τεσσάρων εμβόλων Brembo μονομπλόκ δαγκάνα. Ο μονός δίσκος επιλέχθηκε για το μικρό βάρος και επίσης επειδή επιτρέπει στο μπροστινό τροχό να δείχνει περισσότερο «off» (συν ότι δεν είναι μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων).

Στο πίσω μέρος έχει έναν 245 χιλιοστά δίσκο με μια μονομπλόκ δαγκάνα ενός εμβόλου 32 χιλιοστών. Η ικανότητα πέδησης υποστηρίζεται από ένα Bosch 9.1MP ABS δύο καναλιών.

Οι μετατροπές γίνονται ευκολότερες
Η Ducati δεν έχει κανένα μυστικό ως προς αυτή τη μοτοσυκλέτα. Απλά έχει σχεδιαστεί για τους ιδιοκτήτες που τους αρέσουν οι αλλαγές ώστε να δώσουν το προσωπικό τους στυλ στην μοτοσυκλέτα. Όπως ακριβώς έκανε η BMW με το R Nine που έχουν κάνει το customizing όσο το δυνατόν ευκολότερο.

Oι ηλεκτρικές συνδέσεις διαχωρίζονται αναλόγως του κάθε σημείου της μοτοσυκλέτας. Στο πίσω μέρος αποσυνδέονται εύκολα, και όλα τα τμήματα των τριών εργοστασιακών custom μετατροπών είναι εύκολλα εναλλάξιμα.

Οι άλλες "τρεις" εκδόσεις

Scrambler - Urban - Enduro
Τo ψηλό μπροστινό φτερό, η προστατευτική σίτα του προβολέα, το τιμόνι cross και οι ακτινωτοί τροχοί προσθέτονται ως ένα πακέτο από την Ducati η οποία λέει ότι είναι κατάλληλο και για τις αστικές μετακινήσεις αλλά και για το επαρχιακό οδικό δίκτυο με μια δόση «άγριας ​πράσινης» πινελιάς πάνω τους όπως και την καφέ σέλα αλλά και τις προστασίες του πιρουνιού. Παίρνει επίσης προστατευτική ποδιά κινητήρα και ένα διαφορετικό λογότυπο για το ρεζερβουάρ.

Scrambler Full Throttle
Το Full Throttle αντλεί την έμπνευσή του από τους αγώνες flat track, λένε στη Ducati. Το ρεζερβουάρ «Deep Black» έχει ένα μοναδικό λογότυπο με ένα κίτρινο-μαύρο φόντο - το οποίο είναι επίσης εμπνευσμένο από το στυλ των αγώνων flat track.

H μοτοσυκλέτα έχει επίσης εξάτμιση TERMIGNONI, πιστοποιημένη για χρήση δρόμου, αλλά η οποία είναι βέβαιο ότι θα προσθέτει ένα μικρό μπάσο και ευπρόσδεκτο φυσικά ήχο.

Scrambler Classic
Αυτή η μοτοσυκλέτα έχει ως στόχο την αναθέρμανση της σχέσης αυτών που τους άρεσε το αρχικό Scrambler, με μεταλλικούς λασπωτήρες, παραδοσιακή πινακίδα και ρόδες και το κλασικό λογότυπο Scrambler στο ρεζερβουάρ.
Είναι το πιο αυθεντικό από τις τέσσερις εκδόσεις του εργοστασίου.

Κλείνοντας

Το πιο εντυπωσιακό νέο στοιχείο, είναι η σχεδίαση του προβολέα, το οποίο διαθέτει ένα δαχτυλίδι φωτός γύρω από την περίμετρό του.

Επίσης αξιοσημείωτο είναι το μειωμένο ύψος και πλάτος σε σχέση με τα πρωτότυπα.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#2

Δημοσίευση από naftilos » 03 Οκτ 2014, 13:55

Τώρα για να είμαι ειλικρινείς θα πω ότι σαν χωμάτινο με ψηλό φτερό δεν μου κάνει, είναι κάπως δεν μου ταιριάζει στο μάτι, δεν μου ταιριάζει πουθενά βασικά.
Στις υπόλοιπες ποιο δρομισιες εκδώσεις σαν ρετρό μηχανάκι δεν ην κακό, και απ αυτού και μόνο του πρίσματος θα μπορούσα να κάνω συζήτηση

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 03 Οκτ 2014, 14:06

Εμένα τα scrabler μηχανάκια πάντα μου άρεσαν, αλλά ρε γμτ, σε περιορίζουν αρκετά σε κάποια πράγματα. Θα μπορούσα δηλαδή να είχα ένα, αλλά σαν δεύτερο...
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης