Honda VFR800X Crossrunner 2015

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

Re: Honda VFR800X Crossrunner 2015

#21

Δημοσίευση από Wolfscum » 31 Οκτ 2014, 19:35

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Αν δεν βάλει CBS στο καινούργιο RCV η Honda δεν το αγοράζω πάντως :P



Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#22

Δημοσίευση από Θάνος » 01 Νοέμ 2014, 01:10

makisp έγραψε:Δεν είναι άσχημο και προσωπικά οι γραμμές του ντεπόζιτου και γενικά στο προφίλ μου αρέσει. Το φανάρι είναι κάπως. Δεν συμφωνώ με κανένα σας. Η σχεδίαση των honda δεν είναι χειρότερη από των υπολοίπων Ιαπωνέζων κατασκευαστών. Η σειρά cbr πάντα ήταν όμορφη, όπως και το Hornet, το cb και άλλες μοτοσυκλέτες. Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν προσφέρεται για τα καλλιστεία. Για μένα το Multistrada είναι το πιο άσχημο ducati. Το δε Versys στην πρώτη του εκδοχή, παίζει να είναι το πιο άσχημο kawasaki που βγήκε από την γραμμή παραγωγής (σόρρυ Νίντζα, άξιο όμως).
Όσο για το πιρούνι, είναι ένα συμβατικής αρχιτεκτονικής 43'',αλλά με το πολύ καλό hmas Της Honda και επαρκές ρυθμίσεις.
Πριν 10 χρόνια φορούσαν 43'' πιρούνι τα cbr1100 και το zzr1200 που είχαν 160 άλογα και 300άριζαν. Τώρα δεν έιναι επαρκές για μια μοτοσυκλέτα 240 κιλών,100 αλόγων με all around ή έστω Touring χαρακτήρα. Ήμαρτον ρε παίδες. Αν ψαχτείτε λιγάκι, θα δείτε ότι το f800 έχει δεχτεί άπειρες κρητικές για το μέτριο και χωρίς καμία ρύθμιση μπροστινό του. Στα 12.000 δεν αγοράζετε κορυφαία περιφερειακά ούτε από ανατολάς ούτε από δυσμάς. Και μην ξεχνάτε ότι με αυτά τα 12.000 παίρνεται 4κύλινδρο V, του οποίου το μοτέρ είναι σχεδόν σαν 2 δικύλινδρα εν σειρά σε κόστος.
Εγώ θα έλεγα ότι είναι μια πολύ καλή τουριστική και γενικής χρήσης μοτοσυκλέτα και γενικά εκεί καταλήγουν και όλα τα τεστ.
Αν κάποιος στρεβλώνει 43'' πιρούνι, τότε μάλλον είναι σε λάθος κατηγορία.

Πλάκα κάνεις τώρα;;;; η yamaha και η suzuki εχει βγάλει πολυ πιο ωραία μοντέλα την τελευταία 6ετια, ίσως
και η kawa, έχει ξεπέσει για μένα η honda, κάποτε ήμουν fan της εταιρείας, αλλα όχι πια....η πορεία που χάραξε αν μη
τι άλλο είναι απαξιωτική για εμένα, πρώτα η ίδια η εταιρεία έπαψε να σέβεται τον εαυτό της άρα γιατι να το κάνω εγώ;;;
για ένα καλό παρελθόν;;; ας συνέχιζε να είναι τοπ αμα μπορούσε....

Όσο για τα μπροστινά, τι να σου πώ, εμένα ναι δε μου κάνουν, με ΧΑΛΑΝΕ, πως να το κάνουμε;;; θα προτιμήσω
να πάρω κάτι άλλο....σίγουρα όχι τον κουβά το f800 πάντως.... ;) Το θέμα είναι να υπάρχει εξέλιξη και άνοδος,
με τις πιο απλές συμβατικές κλασσικές λοιπόν αναρτήσεις μόνο άνοδος δεν υπάρχει....ο νοών νοείτω! ;)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#23

Δημοσίευση από Wolfscum » 01 Νοέμ 2014, 01:16

Βρε Θάνο περί ορέξεως κολυκυθόπιτα που λένε.

Πχ εγώ στη συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων τους βλέπω Suzuki και BMW και θέλω να βρω το σχεδιαστή να τον δείρω. Στα μάτια άλλου είναι κούκλες.

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#24

Δημοσίευση από Θάνος » 01 Νοέμ 2014, 01:22

Ε καλά εγώ δε διαφωνώ με αυτό, αλλα είτε το θέλουμε είτε όχι μια αντικειμενικότητα υπάρχει,
σαφώς και θα αρέσει σε κάποιον ένα μηχανάκι που στους άλλους δεν αρέσει και καλά θα κάνει
να του αρέσει αμα του αρέσει, αλλα είτε το θέλουμε είτε όχι υπάρχει μια γραμμη....Στο συνολό της
η honda έχει ξεπέσει τα τελευταία χρόνια.....απλά, επειδή κάποτε είχα ανοίξει θέμα για την εταιρεία
τώρα πια βλέπω ότι δικαιώθηκα, η πορεία της συνέχισε να είναι πτωτικη και απογοητευτική
για πολύ κόσμο, ξαναλέω, ήμουν φαν κάποτε....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#25

Δημοσίευση από Wolfscum » 01 Νοέμ 2014, 01:35

Θάνος έγραψε:Ε καλά εγώ δε διαφωνώ με αυτό, αλλα είτε το θέλουμε είτε όχι μια αντικειμενικότητα υπάρχει,
σαφώς και θα αρέσει σε κάποιον ένα μηχανάκι που στους άλλους δεν αρέσει και καλά θα κάνει
να του αρέσει αμα του αρέσει, αλλα είτε το θέλουμε είτε όχι υπάρχει μια γραμμη....Στο συνολό της
η honda έχει ξεπέσει τα τελευταία χρόνια.....απλά, επειδή κάποτε είχα ανοίξει θέμα για την εταιρεία
τώρα πια βλέπω ότι δικαιώθηκα, η πορεία της συνέχισε να είναι πτωτικη και απογοητευτική
για πολύ κόσμο, ξαναλέω, ήμουν φαν κάποτε....
Εγώ θα συμφωνούσα ότι έχει κάνει μια στροφή υπερβολικά συντηρητική. Κι εμένα πολλά σχέδια της μου φαίνονται νερόβραστα παρότι γενικά η αισθητική της μου αρέσει (είμαι λίγο συντηρητικός).

Πχ προχτές καθόμουν και χάζευα το CBR300R και το CBR500R και δεν μου άρεσαν καθόλου. Δεν ξέρω μπορεί τα μοτέρ τους να είναι βελούδα και σκυλιά αλλά τα βρήκα πολύ φτηνά για Honda.

Τέλος πάντων κύκλους κάνει η ζωή. Προφανώς η Honda αυτή την εποχή κοιτάει την τεράστια αγορά της Ασίας που έχει χαμηλότερες απαιτήσεις αλλά δυνατότητες ανάπτυξης και φυσικά κονόμας. Νομίζεις τους νοιάζει αν οι ρομαντικοί στην Ευρώπη που θυμούνται το VFR 750 νιώθουν απογοητευμένοι με την γενική φιλοσοφία της; Άσε που κι έτσι (χωρίς να είναι κορυφαία σε όλα της) πάλι πουλάει καλά.

Άντε μεθαύριο παίζει να παρουσιάσει νέο Africa και δρομίσια έκδοση του RCV1000R να δούμε αν εκεί θα κάνει αυτό που μπορεί για το πρεστίζ της μόνο.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#26

Δημοσίευση από makisp » 01 Νοέμ 2014, 11:06

Θα πω μόνο ότι η τεχνολογία πρέπει να χρησιμοποιείται όταν αυτή είναι χρήσιμη και ωφέλιμη και όχι να γίνεται αυτοσκοπός.
Θα πω επίσης ότι όταν η Honda παρουσίασε το Cbr600f2 το 1991, αυτό είχε ένα ταπεινό ατσάλινο τετραγωνικό ψαλίδι, και 41'' παραδοσιακό μπροστινό αλλά πάραυτα ήταν από τις πιο ζυγισμένες και ικανές σπορ κατασκευές της εποχής παρόλο που τότε δέσποζαν ήδη ανεστραμμένα, ψαλίδια μπανάνες, τετραπίστονες κλπ.
Σημασία έχει το αποτέλεσμα στον δρόμο και όχι οι τεχνικές προδιαγραφές. Στα supersport που είναι κατηγορία αιχμής η τυχόν χρήση τελευταίας τεχνολογίας μπορεί να είναι και πιο απαιτητή από ότι σε μια μεσαία κατηγορία ψευδο ON/OFF ή τι είναι τέλος πάντων.
Προσωπικά θεωρώ ότι το cbr600 Του 2005, ήταν το πιο όμορφο 600άρι
Μου άρεσε το Hornet του 2008 και το cb του wolfscum.
Επίσης πολύ όμορφη βρίσκω την σχεδίαση του cbr 250f Και του Cbr6000f.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 38

#27

Δημοσίευση από Patapios » 01 Νοέμ 2014, 11:11

Μακη εχεις αρχισει να ιαπωνοφερνεις... μηπως το 'γυρισαμε' :gay:



:tooth:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#28

Δημοσίευση από ALX » 01 Νοέμ 2014, 11:22

Ο Μάκης έχει δίκιο σε αρκετά που λέει... αλλά όχι σε όλα. Το όχι σε όλα πάει στο πως αντιλαμβάνεται ο καθένας το τι είναι καλό μέτριο αρκετό κορυφαίο πάνω σε μια μοτοσυκλέτα και πως διαχειρίζεται αυτό από τον εκάστοτε αναβάτη.
Δεν θα συμφωνήσω στο ότι δεν παίζει ρόλο τι έχει πάνω μια μοτοσυκλέτα και το μόνο που μετράει είναι πως αυτό "βγαίνει" στο δρόμο. (παράδειγμα CBR του Mάκη)

Το καλό θα σου δώσει κάτι περισσότερο από το μέτριο, αρκεί να ρυθμιστεί σωστά ή να έχει συνδυαστεί σωστά με τα υπόλοιπα περιφερειακά από τον κατασκευαστή.

Δε μιλάω δηλαδή για ένα μηχανάκι που είναι φουλ στην αφρόκρεμα των περιφερειακών αλλά είναι τοποθετημένα και ρυθμισμένα όπως να' ναι από τον κατασκευαστή.
Γιατί αν είναι κάτι τέτοιο, φυσικά και θα λειτουργεί χειρότερα από τα υποδεέστερα αλλά πολύ σωστά ρυθμισμένα περιφερειακά μιας άλλης μοτοσυκλέτας.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#29

Δημοσίευση από makisp » 01 Νοέμ 2014, 11:39

Πατάπιε, προσωπικά μου αρέσουν όλα και θα βρεθώ να προασπίζομαι τα Ευρωπαικά μόνο αν βρεθώ σε περιβάλλον Ιαπωνόφιλων που και αυτοί βέβαια λένε τα δικά τους. Ε, τώρα εδώ αναγκάζομαι να κάνω το αντίθετο χωρίς να σημαίνει ότι είμαι Ιαπωνόφιλος, απλά τις χαίρομαι όλες με τα υπερ και τα κατά τους και τα σκαμπανεβάσματα τους.
Έχω εξ ανέκαθεν μια αγάπη προς τα V και πάντα γούσταρα τα VFR της Honda που ήταν και πάντα ιδιαίτερες κατασκευές.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα ανεστραμμένο δεν είναι απαραίτητο στην συγκεκριμένη κατηγορία που προτεραιότητες είναι η φιλικότητα και η άνεση :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 38

#30

Δημοσίευση από Patapios » 01 Νοέμ 2014, 11:53

Μακη αστειευομαι φυσικα.

Η δικια μου αποψη ΔΕΝ ειναι less is more. Ειναι ωραια να φερνεις-ρυθμιζεις τις αναρτησεις στα μετρα-γουστα σου.

Στον αντιλογο βεβαια το 80% plus των μοτοσυκλετιστων δεν εχουν ακουσει καν τους ορους sag προφορτιση επαναφορα συμπιεση...οποτε καμια διαφορα.


Βρασε οριζα δλδ
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1770
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#31

Δημοσίευση από ibar132 » 01 Νοέμ 2014, 12:35

makisp έγραψε:Πατάπιε, προσωπικά μου αρέσουν όλα και θα βρεθώ να προασπίζομαι τα Ευρωπαικά μόνο αν βρεθώ σε περιβάλλον Ιαπωνόφιλων που και αυτοί βέβαια λένε τα δικά τους. Ε, τώρα εδώ αναγκάζομαι να κάνω το αντίθετο χωρίς να σημαίνει ότι είμαι Ιαπωνόφιλος, απλά τις χαίρομαι όλες με τα υπερ και τα κατά τους και τα σκαμπανεβάσματα τους.
Έχω εξ ανέκαθεν μια αγάπη προς τα V και πάντα γούσταρα τα VFR της Honda που ήταν και πάντα ιδιαίτερες κατασκευές.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα ανεστραμμένο δεν είναι απαραίτητο στην συγκεκριμένη κατηγορία που προτεραιότητες είναι η φιλικότητα και η άνεση :thumpup:
βρε μακαρε απο θεμα ομορφιας δε σε χαλαει αυτο το πιρουνι?
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#32

Δημοσίευση από ALX » 01 Νοέμ 2014, 13:40

Αν του βάλεις δύο νεοπρέν κάλτσες, θα βελτιωθεί η κατάσταση :crazy:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#33

Δημοσίευση από Wolfscum » 01 Νοέμ 2014, 13:54

Εγώ αυτό το VFR θέλω....αν δεν ήταν Κρήτη θα είχα σπάσει.

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#34

Δημοσίευση από Θάνος » 01 Νοέμ 2014, 17:30

makisp έγραψε:Πατάπιε, προσωπικά μου αρέσουν όλα και θα βρεθώ να προασπίζομαι τα Ευρωπαικά μόνο αν βρεθώ σε περιβάλλον Ιαπωνόφιλων που και αυτοί βέβαια λένε τα δικά τους. Ε, τώρα εδώ αναγκάζομαι να κάνω το αντίθετο χωρίς να σημαίνει ότι είμαι Ιαπωνόφιλος, απλά τις χαίρομαι όλες με τα υπερ και τα κατά τους και τα σκαμπανεβάσματα τους.
Έχω εξ ανέκαθεν μια αγάπη προς τα V και πάντα γούσταρα τα VFR της Honda που ήταν και πάντα ιδιαίτερες κατασκευές.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα ανεστραμμένο δεν είναι απαραίτητο στην συγκεκριμένη κατηγορία που προτεραιότητες είναι η φιλικότητα και η άνεση :thumpup:


Εγώ δεν ειμαι ευρωπαιος φανατικος Μακη, πως σου έχει κάτσει αυτό δε ξερω, είναι δική σου άποψη,
αντιθέτως παράπονα γράφω για τους ιάπωνες, γενικά δε σε πιανω, αλλα σε έχω μάθει πλέον
και δε σε παρεξηγώ! :D

Εγω ήμουν στα χαρτιά της παραγγελίας για το vfr 800, δε τοέκανα γιατι βγήκε το Κ και ήταν
πραγματικά το απόλυτο μηχανάκι, ήταν και οι εποχές καλές στα επαγγελματικά μου και είπα
να το κάνω το άλμα....Ακόμη ονειρεύομαι το vfr, ξέρεις όμως ΤΙ με χάλαγε ΑΣΧΗΜΑ επάνω του;;;
οι συμβατικές αναρτήσεις....όταν εγώ είμαι καλώς η κακώς ένας αναβάτης στα ss μηχανάκια
και όταν είχα και στην κατοχή μου μοτορι με usd ΧΑΛΙΟΜΟΥΝ να γυρίσω σε συμβατικές μπουκάλες....

Ήταν λόγος απόρριψης και πήγα στο Κ όπου ήταν και ΕΙΝΑΙ μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα και
πλέον νιώθω πολύ τυχερός που έκανα αυτή την επιλογή, πάρ'αυτα το vfr το έχω αποθημένο, είχα
σκεφτεί να του βάλω ohlins, με τρόμαζε όμως η φάση του πειράματος, αλλιώς να είναι μελετημένο
απο το εργοστάσια το μηχανάκι με αυτό το στήσιμο αλλιώς να έπαιρνα το ρίσκο να το κάνω εγώ
και μετά να χάλαγα ενδεχομένως το μηχανάκι.....

για το story, είχα 2 cbr, μεγάλωσα πάνω στο μοντέλο του 89, το cbr με τα μοναδικά χρώματα της beneton τότε...
ΔΕΝ γράφω αρλούμπες..ΔΕΝ έχω ανάγκη να το κάνω...τόσο απλά...


Απο εκεί και πέρα έχεις στο μυαλό σου ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος σκέψεις για εμένα και ΔΕ με ξέρεις τελικά
καθόλου, εδώ έιχες κάτι στο μυαλό σου για τα χρήματα του Κ και έβγαζες ότι νά'ναι συμπεράσματα :lolnb:

Άραξε Μάκη... ;) Προτρέχεις χωρίς να ξέρεις και αυτό δεν είναι ωραίο... :thumpup: Και τέλος, οκ, μπορεί
να κάνεις τον δικηγόρο του διαβόλου, τον έχω κάνει και εγώ πολλές φορές στην ζωή μου, να ξέρεις όμως
ότι έχει ΠΟΛΛΑ ρίσκα και πολλά πράγματα θα σου γυρίσουν μπούμερανγκ, στο λέω απο προσωπική
εμπειρία και εντελώς φιλικά γιατι την έχω πατήσει έτσι απο το πουθενά....ήθελα να κάνω το καλό και τελικά
μου γύρισε....όποτε πρόσεχε όταν το κάνεις... ;)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#35

Δημοσίευση από makisp » 01 Νοέμ 2014, 18:13

Βρε συ Θάνος, αφενός πολύ προσωπικά το παίρνεις και αφετερου συνεχώς θεωρείς ότι σε πικάρω ή σε παρεξηγώ ή στην λέω ενώ εγώ πραγματικά απλά διαφωνώ στις απόψεις που εκφράζεις επί του θέματος και ότι λέω το λέω στο πολύ χαλαρό για να κάνουμε και κουβέντα δηλαδή.
Έχουμε και οι δύο Θάνο πολύ πιο σοβαρά θέματα να ασχολούμαστε και να αγωνιούμε από τους Ευρωπαίους και τους Ιαπωνέζους.
Δεν προτρέχω ρε συ Θάνο, την άποψη μου εκφράζω.
Μακάρι ότι μου γυρνάει μπούμερανγκ να είναι αυτού του τύπου και σε εμένα και σε εσένα :tooth:
Αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα, τότε κουβέντα δεν θα γίνονταν και τι θα κάναμε και εδώ. :tooth:
Εσύ καλή επιλογή έκανες και πήρες το k αντί του vfr Θάνο, αλλά ειλικρινά οδηγικά στο πόσο της % των οδηγών θεωρείς ότι είσαι και γιατί θεωρείς ότι ένας mainstream Ιαπωνέζος πρέπει να παίρνει τα δικά σου θέλω σαν σταθμά?
Φιλικά και χαλαρά πάντα :thumpup:

Wolfscum μαμάτο το vfr και εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου και το ανταλλάσσει λέει με σκάφος και έχω και ένα μικρό φουσκωτό που έχω να το ρίξω από το 2009. Άντε όμως να το συντηρείς μετά :think: Θα τα λεχω και τα 2 στο γκαράζ να τα βλέπω :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#36

Δημοσίευση από Wolfscum » 02 Νοέμ 2014, 01:35

makisp έγραψε: Wolfscum μαμάτο το vfr και εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου και το ανταλλάσσει λέει με σκάφος και έχω και ένα μικρό φουσκωτό που έχω να το ρίξω από το 2009. Άντε όμως να το συντηρείς μετά :think: Θα τα λεχω και τα 2 στο γκαράζ να τα βλέπω :tooth:
Βασικά δεν με παίρνει κι εμένα για 2η μηχανή αλλά αυτό (αν είναι καλό) το έπαιρνα, κατέθετα πινακίδες, του έβγαζα μύδια-ξύδια, ανέβαινε στο σταντ και θα περίμενε τη μέρα που θα γίνει ολική επαναφορά και λουλούδι για βιτρίνα :)

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#37

Δημοσίευση από Θάνος » 02 Νοέμ 2014, 01:42

Μάκη μου χαλαρά στα λέω, σα να είμαστε live, μη πάρεις κάπως τον γραπτό λόγο, απλά σε κάποια
πράγματα που απεικονίζεις εμένα και δεν αληθεύουν, εκεί πρέπει να μιλήσω, γιατι αλλιώς βγαίνουν
λάθος συμπεράσματα, όποτε σε αυτό και μόνο το σημείο, αν το θεωρείς ότι το παίρνω προσωπικά,
τότε ναί, το παίρνω, αλλα μόνο σε όσα σημεία με έχεις απεικονίσει.. ;)

Μια χαρά κουβέντα είναι, για αυτό που λές τώρα με το ποσοστό των οδηγών θεωρώ ότι είμαι στο
60-70%, άν μπορούμε να μπούμε στην διαδικασία να το ορίσουμε αυτό έτσι, με μία απλή σκέψη
λοιπόν θεωρώ ότι είμαι μέσα στην μάζα που είναι το μεγαλύτερο αυτό ποσοστό, δεν είμαι κανας
οδηγός αγώνων, δεν είμαι κάτι παραπάνω απο τον μέσο όρο των οδηγών, θαρρώ λοιπόν ότι το
70% που του αρέσει η οδήγηση της μοτοσυκλέτας δεν θα έχει άρνηση στο να έχει ένα πιο ασφαλή
και καλύτερα στημένο μηχανάκι ώστε να νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια και να έχει την δυνατότητα
να βελτιωθεί με μεγαλύτερη ασφάλεια, το είπα και σε προηγούμενο ποστ αυτό, σε ερωτημά σου -
τοποθετησή σου που έλεγες ότι ''τι μας χρειάζονται τα τούμπανο περιφερειακά....'' κάτι τέτοιο
είχες πεί...εκεί λοιπόν σου απάντησα αυτό που σου λέω και εδώ...πιστεύω ότι το ποσοστό των
μέσων αναβατών το βοηθάει μια καλή σε στήσιμο μοτοσυκλέτα, πιο πολύ ανάγκη την έχω εγώ
την καλή ανάρτηση παρά ο κάθε rossi, εγώ είμαι αυτός που θα κάνω το λάθος σε μια στροφή
και θα με σώσει το duolever....ειδικά στην πολιτική οδήγηση...εγώ λοιπόν το θέλω που δεν έχω
την γνώση - εμπειρία να σώσω μία κατάσταση που με την απλή μπουκάλα θα ήταν ακόμη πιο δύσκολη...

τα παραπάνω τα λέω απο προσωπική εμπειρία, τα έχω ζήσει μέσα απο τα μηχανάκια που είχα
στην κατοχή μου....αυτό είδα, αυτό έχει συμβεί σε εμένα αυτό λέω, έτσι λοιπόν και υποστηρίζω
τα καλά περιφερειακά και μπροστά στον συνδυασμό ασφάλεια και εξέλιξη έχω λοιπόν την απαίτηση
το 2015 η κάθε Honda να μου βγάζει ότι καλύτερο μπορεί χωρίς συμβιβασμούς....γιατι τα 800 κυβικα
όπως και να το κάνουμε δεν είναι λίγα, ούτε σε μηχανάκι hi-tech να μου κάνει έκπτωση στο
μπροστινό, προσωπικά δε το δέχομαι, είναι για εμένα λόγος απόρριψης....Αυτή είναι η γνώμη μου,
πιο τεκμηριωμένη νομίζω πεθαίνεις.... :tooth: :D
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#38

Δημοσίευση από makisp » 02 Νοέμ 2014, 03:46

Τα δικά μου βιώματα μου λένε ότι αν μία μοτοσυκλέτα δεν είναι σωστή, μπορεί να σε σκοτώσει, αλλά η τελευταία φορά που είχα τέτοια ήταν το 1990, ένα cb400n του 1981. Την εποχή μας ακόμα και η ταπεινότερη όλων των μοτοσυκλετών, ένα klr 650 που έκανε 5.000 καινούργια, με μονή διπίστονη τοκίκο και αναρτήσεις όσο σουμιέδες γίνεται, είναι κατά την άποψη μου ασφαλέστατη. Έκανα 60.000 χιλιόμετρα και δεν κινδύνεψα ποτέ μα ποτέ. Η μοτοσυκλέτα είχε χαμηλά όρια, μου ήταν λίγη, δεν ευχαριστιόσουν οδήγηση αλλά ποτέ μα ποτέ δεν κινδύνεψα ούτε από φρένα, ούτε στο στρίβειν. Η τοκίκο ήταν προοδευτικότατη, πραγματικά δύσκολο να την μπλοκάρεις και με δύναμη που δεν ζάρωνες την άσφαλτο, αλλά σταματούσες εκεί που ήθελες ξέροντας πάντα τι έχεις. Οι σουμιέδες αναρτήσεις δεν είναι επικίνδυνες, αρκεί βέβαια να μην τερματίζουν, που γενικά δεν το κάνουν. Προειδοποιούν για τα όρια με την μορφή ταλαντώσεων και οι αργές αποσβέσεις προσδίδουν και αργές αντιδράσεις. Τα πάντα γινόντουσαν σε σλόου μόσιον και πάντα έλεγα ότι θα πρέπει να είσαι πολύ μακάκας για να την πάθεις από υπαιτιότητα σου με αυτήν την μοτοσυκλέτα. Όταν είχα και εγώ το cbr, οι διπίστονες nissin εξαιρετικές μου φαίνονταν και ποτέ δεν μου έλειψε κάτι από φρένα, χωρίς να έχουν και καμία σχέση σε ακρίβεια ή δύναμη με τα brembo. Είχα και ένα gpz550 με 37'' μπροστά αλλά και γέφυρα και ακόμα θυμάμαι ένα φρενάρισμα πανικού στην εθνική από τα 140 διπλός, που διάνυσα με μπλοκαρισμένο μπροστινό τροχό κάμποσα μέτρα στριγκλίζοντας και δεν κούνησε ρούπι.
Επαναλαμβανόμαστε αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η πλειοψηφία των οδηγών δεν φέρνουν στα όρια τους ένα 43'' πιρούνι και δεν είναι ο χαρακτήρας του Crossrunner για ανάποδο. Δεν είναι δική μου άποψη αλλά δεδομένο ότι κάποιες ελαστικότητες είναι επιθυμητές ειδικά σε κάποιες κατηγορίες για λόγους άνεσης, φιλικότητας, προοδευτικότητας και εν γένει για το Target group που απευθύνονται και ασφάλειας. Δεκτό ότι κάποιοι είναι πιο απαιτητικοί στην οδήγηση και δεν μπορούν να πισογυρίσουν από την ακαμψία του ανάποδου που έχουν μάθει, αλλά γι αυτούς που εγώ πιστεύω είναι και η μειοψηφία στην συγκεκριμένη κατηγορία, υπάρχουν ένα σωρό επιλογές.
Δεν στοχεύει η Honda στο target group της KTM. Είναι δεδομένο ότι ο Gee μετά από Hypermotard και Superduke δεν θα οδηγούσε Crossrunner ακόμα και αν του το έκαναν δώρο ή ίσως μετά από πολλά πολλά χρόνια :tooth: .
Τεσπά οι απόψεις αναλυθήκαν άντε να διαφωνήσουμε σε κανένα άλλο θέμα :cheers:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#39

Δημοσίευση από ALX » 02 Νοέμ 2014, 09:30

Θα του κάνω εγώ δώρο ένα Transalp 650 (του Gee) να καταλάβει τι εστί μοτοσυκλέτα :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης