Νέο BMW R1200GS ADV (2014)

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: Νέο BMW R1200GS ADV (2014)

#41

Δημοσίευση από ALX » 10 Οκτ 2013, 22:33

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Θάνος έγραψε:
ALX™ έγραψε:
Αν το "αγοράστε περιπέτεια 20Κ και 300 κιλών" λοιπόν πάει σε όλα τα μηχανάκια του είδους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ εταιρίας, τότε πάω πάσο.

Είσαι λάθος ψηλέ, γιατί πάς πάσο;;; συμφωνείς δηλ ότι όποιος αγοράζει περιπέτεια 300κιλών με Χ ποσό είναι
κάτι;;; δηλ είναι χαζός;;; είναι κομπλεξικός;;;; είναι φαντασμένος;;; είναι είναι είναι;;;;;
Το πάω πάσο δεν συμφωνεί με αυτό που νόμισες ρε... αλλά συμφωνεί με το σκεπτικό του γιατί ΑΥΤΟΣ το βλέπει έτσι. Είναι η άποψή του και την σέβομαι. Αν θεωρεί όλα τα μαστόδοντα (όλα όμως ε... ΚΑΙ τα γιαπωνέζικα) ότι δεν είναι για περιπέτεια και ας τα πληρώνουν αδρά οι αγοραστές τους, ...οκ μαζί του. Είπαμε.... άποψή του και σεβαστή!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALX την 21 Μαρ 2015, 11:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Αφαίρεση άσχετου με το θέμα περιεχομένου


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#42

Δημοσίευση από makisp » 11 Οκτ 2013, 00:01

Παιδιά νομίζω ότι έχετε υπερβάλει λίγο στις αντιδράσεις σας και τον πιάσατε όλοι μαζί από τα μούτρα. Τέτοιου είδους ποστ, σε άλλο φόρουμ γράφαμε και διαβάζαμε κάθε μέρα. Ήταν σαφές λανθασμένος χειρισμός ο χαρακτηρισμός ως "φαντασμένοι" αλλά δεν νομίζω να αναφερόταν ούτε στον ΑΛΧ, ούτε στον Γιάννη. Δεν συνειδητοποίησε ότι αυτήν την μοτοσυκλέτα την είχαν κάποιοι συμφορουμίτες, οπότε δεν περίμενε ότι θα προσβάλει άμεσα κάποιον. Και για τους υπόλοιπους που δεν έχουν την μοτοσυκλέτα αλλά πιθανόν να την βλέπουν θετικά, είναι πιθανόν προσβλητικός ο χαρακτηρισμός αλλά εντάξει δεν έβρισε και τα Πάτρια. Καμία φορά υπερβάλουμε λίγο στον σχολιασμό για να δώσουμε κάποια έμφαση, για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις ή και για να ξυπνήσουμε λίγο τα πνεύματα, να κάνουμε χαβαλέ. Έχετε διαβάσει ποτέ κάποιον κριτικό κινηματογράφου ή λογοτεχνίας? Το φαντασμένος μπορεί να είναι και κολακευτικό, μπροστά στον λοιπό λόγο που χρησιμοποιούν. Ο χαρακτηρισμός του δεν νομίζω να ήταν προσωπικός. Ήταν γενικός και αφηρημένος και μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας λόγου, αλλά ξεπερνώντας τα όρια πιθανόν της ευγενείας.
Μετά όλα αυτά που λέτε για τους μοτοσυκλετιστές ομολογώ ότι μάλλον είμαι λίγο στενόμυαλος και δεν τα καταλαβαίνω. Προσωπικά δηλαδή αν δω στις βόλτες μου μια παρέα με electra glide, θα πρέπει να μπορώ να ταυτιστώ και αν κάνω κανένα σχόλιο, δεν είμαι μοτοσυκλετιστής?
Δεν συμφωνώ με το ύφος του ποστ του Καραμάζωφ, αλλά αν ήμουν στην θέση του και όντως νέος εδώ θα ένιωθα πολύ άβολα. Ομολογώ ότι το έχω νιώσει σε κάποιο άλλο πάλι φόρουμ.
Καραμάζωφ διαφωνώ με το ύφος σου αλλά μπαγάσα την λογοτεχνική έφεση την έχεις. Άκου συγκινησιακός μανδύας....+1150
Εικόνα


ΑδελφόςΚαραμαζώφ
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2013, 18:31
Τόπος διαμονής: στο διάολο

#43

Δημοσίευση από ΑδελφόςΚαραμαζώφ » 11 Οκτ 2013, 00:13

¨Ολα αυτά ρε αλχ περι αστοχίας ,εμπάθειας και οτι είμαι αλλού δεν τα είπες χθές που με είδες,
να σε σχολιάσω και εγώ απο το πληκτρολόγιο με αυτά που διαβάζω?ξέρεις μπορώ
έκρινα το μηχανάκι και την νοοτροπία που το ακολουθεί όπως κρίνω και το cayenne
έχεις πάει όμως βόλτα με cayenne??? Γαμάει!!
είπα φαντασμένους τους αγοραστές του και θυχτήκατε τόσο πολλή με μια κουβέντα λες και ταυτιστήκατε.....

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#44

Δημοσίευση από ALX » 11 Οκτ 2013, 21:02

ΑδελφόςΚαραμαζώφ έγραψε:¨Ολα αυτά ρε αλχ περι αστοχίας ,εμπάθειας και οτι είμαι αλλού δεν τα είπες χθές που με είδες,
να σε σχολιάσω και εγώ απο το πληκτρολόγιο με αυτά που διαβάζω?ξέρεις μπορώ
έκρινα το μηχανάκι και την νοοτροπία που το ακολουθεί όπως κρίνω και το cayenne
έχεις πάει όμως βόλτα με cayenne??? Γαμάει!!
είπα φαντασμένους τους αγοραστές του και θυχτήκατε τόσο πολλή με μια κουβέντα λες και ταυτιστήκατε.....
Δεν έτυχε να συνεχίσουμε την κουβέντα που ξεκινήσαμε... αλλιώς θα σου τα έλεγα και από κοντά!

Τι είναι το cayenne για να με ενδιαφέρει να συζητήσω γι' αυτό? Ούτε σχολίασα ποτέ τους αγοραστές του που αφού είχαν τα λεφτά, καλά έκαναν και το πήραν.

Εγώ δεν ταυτίστηκα με το νέο GS αλλά αυτή τη καραμέλα με τα GS την ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΠΙΑ!!!! 15 χρόνια μέσα στα φόρουμ η ίδια καραμέλα! Από τότε που βγήκε το 1100 και "χάλασε" τους τότε africanους που έχασαν τα on off πρωτεία, μέχρι σήμερα στο τελευταίο GS! Σε κανέναν δεν αρέσουν, σε κανέναν δεν κάνουν κι όμως όλοι με αυτά ασχολούνται με όσες κατακριτέες απόψεις μπορούν να εκφέρουν κάθε φορά! Αμάν πια! "Γέρασα" και πρέπει να ασχολούμαι συνεχώς με άτομα που κατακρίνουν το ίδιο πάντα μηχανάκι λες και τους τρώει το ψωμί τους από τις μετοχές που έχουν σε άλλες αντίπαλες εταιρίες!

Φίλε Καραμαζώφ... μια είναι η λύση στο "πρόβλημά" σας! Να αγοράσετε ένα κι εσείς να ησυχάσουμε πια! :yes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#45

Δημοσίευση από Patapios » 11 Οκτ 2013, 22:05

ALX™ έγραψε:
Εγώ δεν ταυτίστηκα με το νέο GS αλλά αυτή τη καραμέλα με τα GS την ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΠΙΑ!!!! 15 χρόνια μέσα στα φόρουμ η ίδια καραμέλα! Από τότε που βγήκε το 1100 και "χάλασε" τους τότε africanους που έχασαν τα on off πρωτεία, μέχρι σήμερα στο τελευταίο GS!
Ηρθε ο καιρος να αλλαξεις μηχανακι :yes:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

chopperas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 14 Μαρ 2013, 00:43
Τόπος διαμονής: Μπουρνάζι
Moto: Harley Davidson V-Ro
Κράνος: Arai ViperGT
Έχει δεχθεί like: 4 φορές
Ηλικία: 44

#46

Δημοσίευση από chopperas » 12 Οκτ 2013, 12:33

Αυτό: http://www.mobed.eu/

είναι στον standard εξοπλισμό ή έξτρα;
Ἐκ τοῦ ἀπέχεσθαι τῶν ηδονῶν γινόμεθα σώφρονες.

Γιάννης

Άβαταρ μέλους

Black Eagle
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 05 Σεπ 2013, 20:28
Τόπος διαμονής: Πειραιά Πέριξ
Moto: GSXR 600 K6
Ηλικία: 33

#47

Δημοσίευση από Black Eagle » 12 Οκτ 2013, 16:02

makisp έγραψε:Με το συμπάθειο, αλλά ο άξονας τείνει να γίνει στάνταρντ στην κατηγορία -->crosstourer, super tenere,explorer and stelvio of course. Τα πλεονεκτήματα σε κάθε είδους τουρισμού είναι γνωστά και οι αξιόπιστες εφαρμογές άπειρες.
Επίσης αυτό με την αεροελαιόψυξη που αναφέρεις είναι μεγάλος μύθος. Σε πληροφορώ ότι ακόμα και Αύγουστο στο κέντρο της Αθήνας με το guzzi, δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα υπερθέρμανσης ή υπερβολικής ζέστης στα πόδια. Εν κινήσει δε, που τότε ο κινητήρας διαθέτει όση φυσική ψύξη μπορεί να χρειαστεί,δεν υπάρχει καμία μα καμία περίπτωση ακόμα και αν το δουλεύεις συνεχώς κοντά στα κόκκινα. Αν αυτά ισχύουν για τον V του Guzzi δεν βλέπω κανένα λόγο να μην ισχύουν και για τον boxer.
Να σε πω επίσης ότι και άλλα αεροελαιόψυκτα που πέρασαν από τα χέρια μου πχ gpz 550 του 84 και dominator 650 του 89 επίσης ακόμα και τότε ποτέ μα ποτέ δεν αντιμετώπισα θέμα υπερθέρμανσης.
Ο μόνος λόγος της υδρόψυξης είναι ότι μπορείς να σχεδιάσεις κινητήρα με μικρότερες ανοχές αφού δουλεύει σε συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών και μπορείς να ανεβάσεις και τον λόγο συμπίεσης των αερίων στον χώρο καύσης. Γι αυτό με την υπερστροφία που λέει ο Γιάννης δεν είμαι και πολύ σίγουρος καθότι ένα gsxr750 του 1988 είχε κόκκινα στις 13.000 στροφές
suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R750_ ... 50_b.shtml
Η υπερστροφία έχει περισσότερο να κάνει με την γραμμική ταχύτητα του πιστονιού, την ανθεκτικότητα των ελατηρίων των βαλβίδων κλπ. Υπερτετράγωνες διαστάσεις και ανώτερα υλικά.
Δεν ανέφερα κάπου ότι δεν είναι πρακτικός ο άξονας σε ταξίδια, έγραψα πως ο άξονας σε αυτό το μοντέλο βγάζει πολλά προβλήματα και η bmw δεν αλλάζει κάτι σε αυτό. Θα δείξει λοιπόν στο μέλλον πως θα πάει η αξιοπιστία στον ευπαθή αυτό τομέα τον προκατόχων του.
Όσο για τον κινητήρα στη bmw όταν πας για συντήρηση σε ρωτούν που κάνεις τα χιλιόμετρα, δε νομίζω να είναι τυχαίο. Στα πόδια για παράδειγμα και με V της harley δεν νιώθεις ζέστη, δεν σημαίνει όμως ότι δεν έχει πρόβλημα, το πίσω κυλινδροπίστονο ειδικά! Ο boxer τα τελευταία χρόνια, που έχει ανέβει πολύ και ο ανταγωνισμός σε αυτή τη κατηγορία, έχει ανεβάσει αρκετά την απόδοσή του. Αυτό σημαίνει ότι αρχίζεις και πιέζεις ένα κινητήρα όταν δεν είναι υδρόψυκτος. Έτσι λοιπόν αναγκαστικά για να ανεβάσεις την απόδοση βάζεις και την υδρόψυξη, όπως και εσύ αναφέρεις. Αυτό όπως έγραψα και παραπάνω από μέρους μου, ήταν σωστή κίνηση της εταιρίας.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#48

Δημοσίευση από ALX » 18 Ιούλ 2014, 20:21

Εικόνα

Για πρώτη φορά, η BMW Motorrad εφαρμόζει το σύστημα Keyless Ride System (χωρίς κλειδί) αντικαθιστώντας πλέον το συμβατικό διακόπτη ανάφλεξης στη R 1200 GS / GS Adventure, η R 1200 RT και το K 1600 GT / GTL. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πλέον απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί ένα κανονικό κλειδί για να τεθεί σε λειτουργία η μοτοσυκλέτα. Το ξεκλείδωμα και το κλείδωμα του τιμονιού, η ανάφλεξη, το καπάκι του ρεζερβουάρ και οι χώροι αποθήκευσης που υπάρχουν στο ρεζερβουάρ (R 1200 RT και K 1600 GT / GTL) θα διεξάγονται πια με τη χρήση ενός αναμεταδότη (ενσωματωμένο στο κλειδί) Το κλειδί μπορεί συνεπώς να παραμένει στα ρούχα του αναβάτη, για παράδειγμα χωρίς να χρειάζεται να το βάζεις πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Μόλις το κλειδί βρίσκεται μέσα στο χώρο υποδοχής του οχήματος (σε απόσταση κάτω των 2 μ.), το τιμόνι μπορεί να ξεκλειδωθεί λίγο μετά από τον επιτυχή έλεγχο ταυτότητας με το σύντομο πάτημα του πλήκτρου. Το κλείδωμα του τιμονιού θα γίνεται κρατώντας το κουμπί πατημένο και στρίβοντάς το στο τέρμα (είτε δεξιά είτε αριστερά).
Η ανάφλεξη ενεργοποιείται πατώντας σύντομα το πλήκτρο ή κρατώντας το κουμπί πατημένο μετά την απελευθέρωση του κλειδώματος του τιμονιού. Η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη μέχρι να να κάνεις ένα παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού. Για να ανοίξεις την τάπα του ρεζερβουάρ, αρκεί να τραβήξεις πάνω το καπάκι (σαν αυτό που προστατεύει στις νορμάλ κλειδαριές, την τρύπα του κλειδιού) Για να ανοίξει το ρεζερβουάρ, πρέπει να έχει ξεκλειδωθεί ηλεκτρονικά η μοτοσυκλέτα. Το ρεζερβουάρ κλειδώνει με μια απλή πίεση της τάπας σε αυτό. Το σύστημα συναγερμού (DWA) ενεργοποιείται αυτόματα όταν η ανάφλεξη είναι σβηστή και το τιμόνι είναι στραμμένο στο τέρμα. Μόλις το κλειδί απομακρυνθεί από την μοτοσυκλέτα, ενεργοποιείται ο συναγερμός και τα κλειδώματα. Ωστόσο, το σύστημα συναγερμού μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα.

Εικόνα

Shift Assistant Pro for gear shifts virtually without torque interrupt as a new special equipment feature for the R 1200 GS / GS Adventure.

The Shift Assistant Pro enables the rider to shift up and down without activating the clutch or throttle valve in the relevant load and engine speed ranges, giving the rider additional comfort as well as increased dynamic performance. Most shifts can be carried out using the shift assistant; one exception here is setting off, for example. When accelerating, the throttle valve no longer has to be closed for shifts, so propulsion power is virtually constant without torque interrupt. When decelerating and shifting down (throttle valve closed), the engine speed is automatically adapted by means of double-declutching. Gears are engaged as usual by means of the gear pedal. Shift time is significantly reduced as compared to a gearshift using the clutch. However, the Shift Assistant Pro is not an automatic transmission, it simply provides gear shift support. When the Shift Assistant Pro is used for gear shifts, the cruise control is deactivated for safety reasons.

Το Shift Assistant Pro των ταχυτήτων ανεβάζει ταχύτητες σχεδόν χωρίς διακοπή της ροπής κι είναι ένα νέο χαρακτηριστικό στον ειδικό εξοπλισμό για την R 1200 GS / GS Adventure.

Ο assistant Shift Pro επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβοκατεβάσεις ταχύτητες, χωρίς την χρήση του συμπλέκτη ή να ανοιγοκλείσει το γκάζι σε ένα μεγάλο εύρος στροφών του κινητήρα, δίνοντας στον αναβάτη πρόσθετη άνεση καθώς και αυξημένη απόδοση. Οι περισσότερες αλλαγές, μπορούν να πραγματοποιηθούν με τη χρήση αυτού του συστήματος?
Εδώ γίνεται μια εξαίρεση που απενεργοποιεί το σύστημα. Για παράδειγμα... κατά την επιτάχυνση, η ρυθμιστική βαλβίδα του γκαζιού δεν χρειάζεται να κλείνει πια για να αλλάξει η ταχύτητα, οπότε η ισχύς έχει σχεδόν σταθερή ροπή, χωρίς διακοπή. Όταν γίνεται επιβράδυνση και κατεβάζεις ταχύτητες (η πεταλούδα του γκαζιού είναι κλειστή), η ταχύτητα του κινητήρα προσαρμόζεται αυτόματα μέσω διπλής-αποσύμπλεξης. Οι ταχύτητες κατεβαίνουν ως συνήθως με τη βοήθεια του μοχλού ταχυτήτων. Ο χρόνος κατεβάσματος είναι σημαντικά μειωμένος σε σύγκριση με ένα επιλογέα που χρησιμοποιεί συμπλέκτη. Ωστόσο, αυτό το σύστημα δεν είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, απλά παρέχει υποστήριξη αλλαγής ταχυτήτων ΣΑΝ αυτόματο κιβώτιο. Όταν το σύστημα χρησιμοποιείται για αλλαγές ταχυτήτων, το σύστημα cruise control απενεργοποιείται για λόγους ασφαλείας.

BMW R 1200 GS.

For 2015, the R 1200 GS will not just be available with new paint finishes. With a view to enhanced running smoothness, it will also be fitted with a crankshaft with increased gyrating masses as in the R 1200 GS Adventure and R 1200 RT. In addition, the R 1200 GS can also be fitted with the BMW Motorrad Keyless Ride System as an ex-works option. This enables both the steering lock and the fuel filler flap to be locked and unlocked. The motorcycle is started using the starter button as before. With Keyless Ride, the key can always remain in the rider’s clothing. The Shift Assistant Pro available as an option ex works allows the rider to shift up without clutch, enabling acceleration virtually without torque interrupt. It also allows downshifting without using the clutch.

An overview of the new features in the R 1200 GS:

Shift Assistant Pro (option)

Keyless Ride (option)

Increased gyrating masses in the crankshaft

New paint finish Alpine white in conjunction with drive and suspension components in black

New paint finish Frozen dark blue metallic

New paint finish Black storm metallic

Για το 2015, η R 1200 GS δεν θα είναι μόνο διαθέσιμη σε νέα χρώματα. Με σκοπό την ενίσχυση της απόλαυσης στο ταξίδι, θα είναι επίσης εφοδιασμένη με ένα στροφαλοφόρο άξονα με αυξημένες μάζες περιστροφής, όπως και στην R 1200 GS Adventure και R 1200 RT. Επιπλέον, στα R 1200 GS μπορεί επίσης να τοποθετηθεί το σύστημα της BMW Motorrad (Keyless Ride) ως εργοστασιακή επιλογή. Αυτό επιτρέπει τόσο στην κλειδαριά του τιμονιού όσο και στο πορτάκι του ρεζερβουάρ να κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν μαζί. Η μοτοσυκλέτα θα παίρνει μπροστά χρησιμοποιώντας το κουμπί της μίζας όπως συνήθως. Με το Keyless Ride, το κλειδί μπορεί να παραμένει πάντα στα ρούχα του αναβάτη. Το σύστημα Assistant Shift Pro ua διατίθεται ως επιλογή εκ του εργοστασίου που θα επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, επιτρέποντας την επιτάχυνση σχεδόν χωρίς διακοπή της ροπής. Επίσης, επιτρέπει το κατέβασμα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Μια επισκόπηση των νέων δυνατοτήτων στο R 1200 GS:

Shift Assistant Pro (επιλογή)

Keyless Ride (επιλογή)

Αυξημένη μάζας περιστροφής στροφαλοφόρο άξονα

Νέα βαφή "λευκό των Άλπεων"

Νέα βαφή Frozen dark blue μεταλλικό

Νέα βαφή black storm μεταλλικό

-- 18 Ιούλ 2014 20:00 --

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5072
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#49

Δημοσίευση από Θάνος » 18 Ιούλ 2014, 20:35

Ε, μετά απο τόσα και τόσα ηλεκτρικά ''κόλπα'' αυτό δε μου κάνει εντύπωση... :tooth:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 44

#50

Δημοσίευση από mario » 21 Ιούλ 2014, 13:09

όσο πάνε και το φορτώνουν καλούδια....... ;)

Άβαταρ μέλους

stiv
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2013, 17:59
Τόπος διαμονής: Μοσχατο
Moto: Crossrunner 800
Κράνος: Αrai RX7 GP
Έχει κάνει like: 7 φορές
Έχει δεχθεί like: 13 φορές
Ηλικία: 41

#51

Δημοσίευση από stiv » 21 Ιούλ 2014, 22:19

οταν χαλανε τα καλουδια τη κανουμε :banghead:

Άβαταρ μέλους

Tango
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 25 Ιαν 2014, 02:45
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Ducati Monster 620
Κράνος: Momo Mangusta
Ηλικία: 27

#52

Δημοσίευση από Tango » 22 Ιούλ 2014, 01:13

stiv έγραψε:οταν χαλανε τα καλουδια τη κανουμε :banghead:
Tην «κάνουμε» από κούπες :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης