Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

Κλειδωμένο

ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

Re: Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

#141

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Δεκ 2015, 22:20

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Η με διαβαζει ο Σαρακακης ή ειμαι μεσα στο μυαλο του :whistling:
Το ειχα γραψει κατέπαναληψη οτι μπορει ευρωπη να παιζει στα 12κ αλλα Ελλαδα δεν θα κοστιζει κατω απο τα 14κ............και επεσα μεσα. :bye:
Η Αφρικα αυτη δεν εχει καμμια σχεση ουτε με το ντιβανομπάουλο το Βαραντερο,ουτε με την παλια Αφρικα και εστιαζω στην σωστη αλλαγη διάταξης των κυλινδρων απο V σε εν σειρά
.Αναρτησεις σαφως ποιοτικες,καμμια σχεση με τους σουμιεδες που φορουσαν οι προκατοχοι χαμηλη καταναλωση(πιθανον) και ομορφο look,
Δεν ξερω εαν μπορει να ανταγωνιστει σε ικανοτητες ενα ΚΤΜ αλλα στην τιμη σιγουρα δεν μπορει,ειναι ακριβο και εγω θα προτιμουσα ενα 1190
Καλο αλλα ακριβο



Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#142

Δημοσίευση από TC-drift » 14 Δεκ 2015, 10:48

To 1190 κάνει καινούργιο 16500€! Νομίζω είναι αρκετά ακριβότερο.

Εντάξει 15 χιλιάρικα το Tricolore με ABS Και 1000€ παραπάνω το DCT

Δεν είναι φτηνό αλλά δεν είναι και παράλογη η τιμή του. Και φαίνεται πως είναι καλή μοτοσυκλέτα με ικανότητες το Africa.

Εντάξει τώρα τον Σαρακάκη τον ξέρουμε.. Θα τιμολογήσει 10% επάνω απο την υπόλοιπη Ευρώπη.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#143

Δημοσίευση από ironMANos® » 14 Δεκ 2015, 11:21

H άμεσα ανταγωνιστικη ΚΤΜ 1050 ειναι στα 13600 με ιδια ιπποδύναμη και αναρτησεις wp φρενα brembo κλπ.
Δεν υποτιμώ το μηχανάκι,αλλά δεν θα πλήρωνα καπέλο 2000 ευρω (σε σχεση με την ευρωπαικη αγορα) στον κυριο Ανεκδιήγητο. ;)

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#144

Δημοσίευση από TC-drift » 15 Δεκ 2015, 09:55

Φίλε Μάνο σίγουρα έχεις ένα δίκιο.. Πράγματι η ανταγωνιστική 1050 είναι 1000+κάτι € φτηνότερη.

Η διαφορά τους βέβαια έιναι πως η AFRICA έρχεται με 21 τροχό μπροστά και πιο καθαρή χωμάτινη φιλοσοφία απο το 1050.

Επίσης κουβαλάει και ένα βαρύ όνομα και μια παράδοση που πρέπει να δούμε αν την δικαιώνει και στον δρόμο!

Η Honda ¨εκανε αγώνα και πόλεμο Marketing τόσους μήνες ή και χρόνια μέχρι να πλασσάρει το καινούργιο Africa και σαφώς η πρώτη τιμολόγηση θα είναι αυξημένη!

Στο δια ταύτα βέβαια όσο και αν είμαι πάντα σκεπτικιστής με την Honda και όσο αν με έχει απογοητεύσει με διαφορα μοντέλα..

Αν είχα να διαλέξω ένα ΚΤΜ και ένα HONDA σε αυτή τη κατηγορία και αφού θα επένδυα ένα τέτοιο ποσό, ΜΑΛΛΟΝ τα 1000€ δεν θα με απέτρεπαν να προτιμήσω το HONDA για διάφορους λόγους.

Αν και στο φινάλε, πρέπει να οδηγήσεις και τις 2 μηχανές και να δεις τί συναισθήματα σου προκαλούν αλλιώς δεν κάνεις τίποτα..

Καλώς ή κακώς η μοτοσυκλέτα είναι πρώτα συναίσθημα και μετά λογιστική.

:cheers:

Στα του Σαρακάκη βέβαια δεν θα διαφωνήσω πουθενά, δεν περίμενα απο αυτόν κάτι διαφορετικό. Έχει αποδείξει πως δεν έχει ούτε την νόηση, ούτε την τακτική να πουλήσει όπως πρέπει... ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕ Η SYM ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η Yamaha και η Μοτοσυναμική με το TRACER απέδειξε πώς χειρίζεσαι το θέμα αν θες να πουλήσεις.

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#145

Δημοσίευση από Wolfscum » 15 Δεκ 2015, 17:20

[video][/video]

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#146

Δημοσίευση από ALX » 15 Δεκ 2015, 21:27

Wolfscum έγραψε:[video][/video]
:blink:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#147

Δημοσίευση από makisp » 21 Ιαν 2016, 21:15

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#148

Δημοσίευση από ALX » 21 Ιαν 2016, 21:39

Εμένα μου αρέσει πολύ! Μετά την ανούσια Varadero επιτέλους ένα μηχανάκι με χαρακτήρα από την Honda σε αυτή τη κατηγορία.
Στα σημαντικότατα θετικά, η κατανάλωση. Αν στο τεστ την ψιλοσκίσανε και έγραψε 5,1 από 1000κε, είναι πέρα για πέρα εξωπραγματικό και έτσι δεν θα μπορεί κάποιος να την ειρωνευτεί ως μοτοσυκλέτα μικρής αυτονομίας αν κοιτούσε πρώτα απ' όλα το ρεζερβουάρ και μετά όλα τα άλλα. Τα μόλις 19 λίτρα ρεζερβουάρ έτσι δείχνουν. Αν όμως είναι πραγματική αυτή η κατανάλωση θα έχεις άνετα 300χιλ αυτονομία μέχρι την ρεζέρβα. Τέλεια!
Μόνο αρνητικό για μένα (και ειδικά για σύγχρονη on off μοτοσυκλέτα) το μεγάλο βάρος της. 232 κιλά στα 1000 κυβικά είναι πολύ :/ (αλλά θα το ξεπερνούσαμε χάριν σε όλα τα άλλα καλά που έχει) :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

PeterPan
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: 17 Μαρ 2013, 15:25
Τόπος διαμονής: Αττικη
Moto: CBF+Wave
Κράνος: ViperGT+V3pilot
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 37

#149

Δημοσίευση από PeterPan » 22 Ιαν 2016, 08:45

Και μόνο απο τις δηλώσεις σου ανοίγεις πόλεμο με τους αντι-Hondaκηδες.
Ακου χαρακτήρα το Honda.......τσ τσ τσ.. ανεπίτρεπτο.
Περα απο την πλάκα διάβασα το τεστ του MCN και δεν κρατιεμαι να το δω σε Ελληνικά χωματα

Στάλθηκε από το GT-I8262 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εικόνα
Kumquat Racer

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#150

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Ιαν 2016, 12:50

Η μοτοσυκλέτα φαίνεται και πιστεύω είναι καταπληκτική..

Ένα μεγάλο On-Off ¨οπως πρέπει να είναι. Πιστευω πως στο χώμα θα είναι το καλύτερο στη κατηγορία του και θα συγκρίνεται μόνο με τα ΚΤΜ

Πιστευώ πως ο κινητήρας θα είναι αλεξίσφαιρος, φαίνεται πως καίει ελάχιστα και τα 95 άλογα είναι πολύ καλά. Ευτυχώς η Honda δεν μπήκε στο παιχνίδι των εντυπώσεων να το κάνει Supersport το μοτέρ με 150 άλογα λες και το θες για πίστα και να καίει τα άντερα του..

Είναι πανέμορφο, είναι προσανατολισμένο στο χώμα, είναι όπως πρέπει.

Ευτυχώς οι συνήθεις υπέυθυνοι σχεδιασμού και marketing Που στον ελεύθερο τους χρόνο πάνε στο κάστρο του Takesi μάλλον πήραν μπούλο σε αυτό το Project και ανέλαβαν αυτοί που έπρεπε..

Αν ήθελα να αγοράσω μεγάλο On-Off το καινούργιο Africa θα ήταν μονόδρομος για μένα.

Επιτέλους μια μοτοσυκλέτα όπως πρέπει, ΜΠΡΑΒΟ HONDA

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#151

Δημοσίευση από makisp » 22 Ιαν 2016, 13:26

Τα 232 κιλά δεν είναι άσχημα δεδομένου ότι είναι γεμάτα και δεν είναι ούτε πάνω από τον ανταγωνισμό ούτε πάνω από το παλιό Άφρικα που ζύγιζε 208 άδειο. Αν ένα λιλιπούτειο 1000αρι ss ζυγίζει 190 κιλά γεμάτο, πόσα να ζυγίζει ένα σύγχρονο mega on/off που είναι πολύ πιο μεγαλόσωμο και ενισχυμένο. Είναι σαφές ότι σε αυτά τα βάρη φτάνουν με μεγάλη προσπάθεια και κόστος και μην ξεχνάμε ότι κάποιες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία είναι 260-270. Κάπου εκεί φτάνει και το Super Tenere.
Φαίνεται να είναι πραγματικά μια κίνηση ουσίας από την Honda, καμία σχέση δηλαδή με το παλαιότερο Africa που ήταν γενικά μια πλαδαρή και όχι ιδιαίτερα ικανή μοτοσυκλέτα. Η τιμή σε κανένα χρόνο θα πέσει και αν δεν υπήρχε η κρίση θα έκανε πολύ καλή εμπορική σταδιοδρομία στην Ελλάδα. Παγκόσμια σίγουρα θα ξεπουλήσει.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#152

Δημοσίευση από Wolfscum » 22 Ιαν 2016, 14:12

Ο (Ιταλός τι άλλο) σχεδιαστής ήθελε να κάνει το πλαίσιο από αλουμίνιο με ξεχωριστό υποπλαίσιο για να είναι πιο ελαφρύ.

Αλλά τον "ακύρωσαν" και αποφάσισαν σε ατσάλινο ενιαίο πλαίσιο για λόγους, όπως ανέφεραν, σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και δυνατότητας επισκευής του στο πουθενά με μια οξυγονοκόλληση.

ΥΓ. Σε ότι έχω διαβάσει στο δρόμο κρίνεται ως πολύ καλό χωρίς όμως να κερδίζει GS και KTM. Στο χώμα όλοι (όσοι έχω διαβάσει πάντα) το θεωρούν τον ξεκάθαρο νικητή.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#153

Δημοσίευση από ALX » 22 Ιαν 2016, 15:09

makisp » Σήμερα, 12:26 έγραψε:Τα 232 κιλά δεν είναι άσχημα δεδομένου ότι είναι γεμάτα .
Γεμάτα? Που το λέει το γεμάτα? Αν είναι έτσι, είναι μια χαρά. Νόμισα άδειο είναι τόσο.

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 22 Ιαν 2016, 14:09 --

Nαι το είδα... 208 SD - 212 ΑΒS - 222 DCT :thumpup:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#154

Δημοσίευση από TC-drift » 23 Ιαν 2016, 00:35

makisp » 22 Ιαν 2016, 12:26 έγραψε:Τα 232 κιλά δεν είναι άσχημα δεδομένου ότι είναι γεμάτα και δεν είναι ούτε πάνω από τον ανταγωνισμό ούτε πάνω από το παλιό Άφρικα που ζύγιζε 208 άδειο. Αν ένα λιλιπούτειο 1000αρι ss ζυγίζει 190 κιλά γεμάτο, πόσα να ζυγίζει ένα σύγχρονο mega on/off που είναι πολύ πιο μεγαλόσωμο και ενισχυμένο. Είναι σαφές ότι σε αυτά τα βάρη φτάνουν με μεγάλη προσπάθεια και κόστος και μην ξεχνάμε ότι κάποιες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία είναι 260-270. Κάπου εκεί φτάνει και το Super Tenere.
Φαίνεται να είναι πραγματικά μια κίνηση ουσίας από την Honda, καμία σχέση δηλαδή με το παλαιότερο Africa που ήταν γενικά μια πλαδαρή και όχι ιδιαίτερα ικανή μοτοσυκλέτα. Η τιμή σε κανένα χρόνο θα πέσει και αν δεν υπήρχε η κρίση θα έκανε πολύ καλή εμπορική σταδιοδρομία στην Ελλάδα. Παγκόσμια σίγουρα θα ξεπουλήσει.
την αδικείς νομίζω λίγο την παλιά την Αφρικάνα! όχι ιδιαίτερα ικανή μοτοσυκλέτα?γιατί βρε?! Εγώ σε χώμα και σε άσφαλτο που την εχω οδηγήσει την βρίσκω πολύ καλή αν υπολογίσω πως είναι και 20 ετών απο την γεννησή της περίπου πλέον.

Τώρα οι πωλήσεις της καινουργιας.. εδώ θα παιχτεί ΤΕΡΑΣΤΙΟ στοίχημα..

Η agoρά έχει γεμίσει με μοτοσυκλέτες τύπου on-off ψηλολίμονες δηλαδή ουιαστικά αλλά οι περισσότερες με έμφαση στον ασφάλτινο χαρακτήρα.

V-strom 1000, Versys 1000, Caponord, Multistrada κλπ κλπ

και φυσικά τα πλασαρισμένα πιο adventure GS, Tenere, Caponord Raid, Triumph explorer που είναι στο marketing χωμάτινα αλλά στη πράξη Sport Touring με δυνατότητες για χώμα..

Και έρχεται η Honda ΕΝΑΝΤΙΑ στη μόδα και πλασσάρει ένα μοντέλο με ξεκάθαρο χωμάτινο προσανατολισμό σε όλη τη φιλοσοφία του ακόμα και στα άλογα του μοτέρ και χρησιμοποιεί και το όνομα CRF στο όνομα του δηλώνοντας το και ευθαρσώς.

ΑΝ πουλήσει καλά θα είναι πολύ σημαντική στιγμή για τους λάτρεις των πραγματικών DUAL SPORT μοτοσυκλετών (όπως εγώ π.χ.) και θα δείξει πως υπάρχει ζωή ακόμα στην κατηγορία σε ένα κόσμο στρωμένο απο άσφαλτο..

Αν ΔΕΝ τραβήξει νομίζω θα είναι και η ταφόπλακα δυστυχώς της κατηγοριας και παντα οι μαρκετιστες θα θαβουν απο κει και επειτα καθε σχεδιο για DUAL SPORT μοτοσυκλετα με χωματινο προσανατολισμο.

Το ονομα Africa είναι το πιο βαρυ στην αγορά και κρατάει νομίζω στα χερια του την τυχη των αυθεντικων Dual Sport μοτοσυκλετων!

ΜΑΚΑΡΙ να τα καταφερει και να σκίσει στην αγορά, και να το τρίψει και στη μούρη κάτι κατασκευαστων όπως η Yamaha που το Tenere 1200 είναι χωμάτινο ανέκδοτο κατα τη γνωμη μου και ντροπή για το όνομα Tenere..

Ίδωμεν.. Αν υπαρχει ζωή ακόμα για το χώμα ή η ιστορία θα το ξεγράψει και θα αφήσει στο τέλος μόνο μοτοσυκλέτες Enduro-MX πιο ειδικές για αυτούς που ασχολούνται περισσότερο σαν σπορ.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#155

Δημοσίευση από makisp » 23 Ιαν 2016, 01:27

Ναι η παλιά Αφρικάνα, έτσι όπως έχει γίνει η κατηγορία on/off μοιάζει σήμερα να είναι μια χαρά off-road. Σκέψου όμως ότι το 1992 περίπου που παρουσιάστηκε, όλα μα όλα τα on/off ήταν πραγματικά on/off. Εκείνη την εποχή λοιπόν ήταν λίγο πολύ και αναλογικά σχεδόν ότι και ένα varadero το 99. Να σου αναφέρω μόνο το dominator της ίδιας εταιρίας, που ζύγιζε 153 κιλά, με πολύ καλή θέση οδήγησης, μπροστά όπως πρέπει και όχι πίσω και μακριά από τον μπροστινό τροχό, όπως στο africa και με αναρτήσεις που έλεγχαν το βάρος του. Είχαμε λοιπόν ένα μονοκύλινδρο 153κιλά/48 άλογα και ένα δικύλινδρο 208 κιλά/60 άλογα. Μπροστά στο dominator λοιπόν δεν ήταν εκείνη την εποχή σχεδόν σαν varadero? Το κτμ εκείνης της εποχής ήταν το cagiva. Γενικά πισώβαρη κατασκευή με πλαδαρές αναρτήσεις και βαριά και αδύναμη.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

FaceBike
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 18:39
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Facebike
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 5

#156

Δημοσίευση από FaceBike » 19 Φεβ 2016, 13:27

H συνέχεια <<ΕΔΩ>> :)
Τα επείγοντα έχουν διεκπεραιωθεί. Αυτή τη στιγμή γίνονται τα ακατόρθωτα.
Για τα θαύματα ζητάμε προθεσμία 24 ωρών!

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης