Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

Re: Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

#101

Δημοσίευση από VASILIS98 » 23 Ιούλ 2015, 15:51

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Πολύ όμορφος ο αφρικανός!

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#102

Δημοσίευση από ironMANos® » 23 Ιούλ 2015, 17:09

1,Πόσο λάδι καίει ο V?
2.Πόσα κιλα θα είναι?Με 220-230 θα είναι σούπερ αλλα το κόβω 250+ ειδικά το DCT οπότε κλάφτα.
3,Τιμη να δούμε γιατί βλέπω αυτοί που το περιμένουν πώς και πώς να μένουν με την κ@@λα........ :tooth:
4,CBS που σώζει ζωές θα έχει η θα σκοτωθούν οι Χονταίοι? :lolnb:

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#103

Δημοσίευση από VASILIS98 » 23 Ιούλ 2015, 17:13

Χαχχαχαχαχα Μανωλάρα όπου βλέπεις θέμα με Χόντα βγάζεις σπυριά

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#104

Δημοσίευση από ironMANos® » 23 Ιούλ 2015, 17:32

VASILIS98 » 23 Ιούλ 2015, 16:13 έγραψε:Χαχχαχαχαχα Μανωλάρα όπου βλέπεις θέμα με Χόντα βγάζεις σπυριά

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ξύλο αλύπητο στους Χονταίους................. :tooth:
Κάτσε να δεις πως το λένε οι Χονταίοι. :think: ........... βγάζω χολή,έχω κόμπλεξ κατωτερότητας :tooth:
Μπιλάρα,απλά τωρα βλέπω οτι η Χόντα απλά πουλάει φούμαρα.......πάει η παλιά Χοντα,πεθανε :cheers:

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#105

Δημοσίευση από VASILIS98 » 23 Ιούλ 2015, 17:36

ironMANos[REGISTERED SIGN] έγραψε:
VASILIS98 » 23 Ιούλ 2015, 16:13 έγραψε:Χαχχαχαχαχα Μανωλάρα όπου βλέπεις θέμα με Χόντα βγάζεις σπυριά

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ξύλο αλύπητο στους Χονταίους................. :tooth:
Κάτσε να δεις πως το λένε οι Χονταίοι. :think: ........... βγάζω χολή,έχω κόμπλεξ κατωτερότητας :tooth:
Μπιλάρα,απλά τωρα βλέπω οτι η Χόντα απλά πουλάει φούμαρα.......πάει η παλιά Χοντα,πεθανε :cheers:
Κάτσε φίλε μπορεί να αναστηθεί χαχαχα Εικόνα

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 49 φορές
Έχει δεχθεί like: 30 φορές

#106

Δημοσίευση από virus » 23 Ιούλ 2015, 18:24

στα μειον το χαμηλο φτερο μπροστα η θεση λαιμων εξατμισης και η απουσια αξιοπιστης ποδιας. για χωμα τα ελατωματα αυτα
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#107

Δημοσίευση από Vag » 23 Ιούλ 2015, 19:11

http://www.mototriti.gr/mobile/data/new ... 106112.asp

Νέα διαρροή από τη Honda για το CRF1000L Africa Twin. Η πρώτη επίσημη φωτογραφία, και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας διέρρευσαν μέσω του πορτογαλικού site της εταιρείας!

Η φωτογραφία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ανέβηκαν για λίγο, πιθανότατα κατά λάθος -εκτός και αν μιλάμε για προηγμένο παιχνίδι του marketing-, στο site της Honda Πορτογαλίας. Μετά από λίγα κατέβηκαν, αλλά ήδη είχαν αντιγραφεί από χρήστες του διαδικτύου.

Ας δούμε τα σημεία κλειδιά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ε: Μιλήστε μας για τον κινητήρα.
Α: Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας θα διαθέτει μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (UNICAM), 8 βαλβίδες, υγρό κάρτερ, στρόφαλο 270 μοιρών, χωρητικότητα 998 κ.εκ., διάμετρο x διαδρομή στα 92 x 75,1 χλστ.

Ε: Πόσους ίππους θα παράγει το νέο CRF1000L Africa Twin;
Α: 94 Hp / 7.500 σαλ. Δεν ενθουσιαστήκαμε, για να πούμε και την αλήθεια.

E: Ποια θα είναι η ροπή του;
Α: 10 Kgm / 6.000 σαλ. Καθόλου άσχημα, και σε χαμηλές στροφές.

Ε: Πόσα κιλά θα ζυγίζει η νέα Africa Twin;
Α: 208 κενή και 228 γεμάτη η "απλή" έκδοση, 212 και 232 η έκδοση με το ABS, και 222 και 242 η έκδοση με το DCT. Ελαφριά... δεν τη λες.

E: Και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ;
Α: 18.8 λίτρα.

Ε: Τι ηλεκτρονικά συστήματα θα διαθέτει;
Α: Από ότι φαίνεται... τα βασικά. Τα τεχνικά στοιχεία μιλάνε για σύστημα HSTC (Honda Selectable Torque Control), ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης. Σημειώστε πως και το ABS έχει δυνατότητα απενεργοποίησης -φυσικά στην έκδοση με ABS.

Ε: Φανταζόμαστε τροχοί και ελαστικά με δυνατότητες για Hardcore χώμα, ε;
Α: Ναι. Είκοσι ενός και δεκαοκτώ ιντσών αντίστοιχα, και ελαστικά 90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Και σημειώστε: τα ελαστικά είναι με σαμπρέλες!

Ε: Στα φρένα τι θα δούμε;
Α: Δύο δίσκους μπροστά, στα 310 χλστ. έκαστος, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και μεταλλικά τακάκια -ABS στην ανάλογη έκδοση. Πίσω, μονός δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα 2 εμβόλων. Στην έκδοση DCT περιλαμβάνεται και χειρόφρενο που επενεργεί στην πίσω δαγκάνα.

Ε: Είναι ψηλό; Μακρύ; Τι μεταξόνιο έχει;
Α: Στη στάνταρ έκδοση η σέλα βρίσκεται στα 870 χλστ., ενώ υπάρχει και χαμηλότερη στα 850. Μεταξόνιο στα 1.585 χλστ., και Μήκος x Πλάτος x Ύψος στα 2.335 x 875 x 1.475 στην απλή έκδοση και 2.355 x 930 x 1.475 mm στις εκδόσεις ABS / DCT -περίεργο να έχει διαφορετικό πλάτος ΚΑΙ στην έκδοση ABS, ίσως πρόκειται για λάθος, ή... έχει ABS μόνο το DCT. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 250 χλστ.
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#108

Δημοσίευση από ironMANos® » 23 Ιούλ 2015, 20:04

Mου αρέσουν πολύ τα φρένα της,4πίστονες ακτινικές με δίσκους μεγάλης διαμέτρου :thumpup:
Ιπποδύναμη ala Varadero πρωτης γενιάς αλλά ευρυχώς λόγο ψεκασμού θα είναι οικονομικο και όχι μπουρούχα. :thumpup:
Στα κιλά τωρα...............το ABS στα ιδια κιλά με το ''ελαφρύ'' καρμπυρατεράτο Βαραντέρο,ενω το DCT ειναι +8(άδεια και τα δύο).
Δεν ειναι ελαφρύ αλλά θα δείξει και η γεωμετρία του εαν το βάρος δυσκολεύει τους χειρισμούς της,ή οχι.

Αντε να δουμε και τιμή,εν Ελλαδι.... :tooth:

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#109

Δημοσίευση από Lavazutra » 24 Ιούλ 2015, 01:47

Tα άλογα και η ροπή της είναι υπεραρκετά για αυτό που φτιάχτηκε...τουριστάδικη ονοφια δλδ.
Το βάρος θα μπορούσε να είναι λιγότερο.....αλλά και πάλι.......τουρισταδικο...το βάρος ειναι απαραίτητο για το ταξιδάκι οπότε δεκτό.

Σαν χαρακτηριστικά καλό μου φαίνεται αν και το όλο λουκ δεν με ξετρέλανε....περι ορέξεως γαμωνιτζόπιτα.
















ΕΝΑ SMT γαμώ την μέρκελ μου!!! :very_angry:
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#110

Δημοσίευση από ALX » 24 Ιούλ 2015, 08:16

Vag » Χθες, 18:11 έγραψε:http://www.mototriti.gr/mobile/data/new ... 106112.asp

Νέα διαρροή από τη Honda για το CRF1000L Africa Twin. Η πρώτη επίσημη φωτογραφία, και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας διέρρευσαν μέσω του πορτογαλικού site της εταιρείας!

Η φωτογραφία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ανέβηκαν για λίγο, πιθανότατα κατά λάθος -εκτός και αν μιλάμε για προηγμένο παιχνίδι του marketing-, στο site της Honda Πορτογαλίας. Μετά από λίγα κατέβηκαν, αλλά ήδη είχαν αντιγραφεί από χρήστες του διαδικτύου.

Ας δούμε τα σημεία κλειδιά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ε: Μιλήστε μας για τον κινητήρα.
Α: Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας θα διαθέτει μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (UNICAM), 8 βαλβίδες, υγρό κάρτερ, στρόφαλο 270 μοιρών, χωρητικότητα 998 κ.εκ., διάμετρο x διαδρομή στα 92 x 75,1 χλστ.

Ε: Πόσους ίππους θα παράγει το νέο CRF1000L Africa Twin;
Α: 94 Hp / 7.500 σαλ. Δεν ενθουσιαστήκαμε, για να πούμε και την αλήθεια.

E: Ποια θα είναι η ροπή του;
Α: 10 Kgm / 6.000 σαλ. Καθόλου άσχημα, και σε χαμηλές στροφές.

Ε: Πόσα κιλά θα ζυγίζει η νέα Africa Twin;
Α: 208 κενή και 228 γεμάτη η "απλή" έκδοση, 212 και 232 η έκδοση με το ABS, και 222 και 242 η έκδοση με το DCT. Ελαφριά... δεν τη λες.

E: Και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ;
Α: 18.8 λίτρα.

Ε: Τι ηλεκτρονικά συστήματα θα διαθέτει;
Α: Από ότι φαίνεται... τα βασικά. Τα τεχνικά στοιχεία μιλάνε για σύστημα HSTC (Honda Selectable Torque Control), ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης. Σημειώστε πως και το ABS έχει δυνατότητα απενεργοποίησης -φυσικά στην έκδοση με ABS.

Ε: Φανταζόμαστε τροχοί και ελαστικά με δυνατότητες για Hardcore χώμα, ε;
Α: Ναι. Είκοσι ενός και δεκαοκτώ ιντσών αντίστοιχα, και ελαστικά 90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Και σημειώστε: τα ελαστικά είναι με σαμπρέλες!

Ε: Στα φρένα τι θα δούμε;
Α: Δύο δίσκους μπροστά, στα 310 χλστ. έκαστος, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και μεταλλικά τακάκια -ABS στην ανάλογη έκδοση. Πίσω, μονός δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα 2 εμβόλων. Στην έκδοση DCT περιλαμβάνεται και χειρόφρενο που επενεργεί στην πίσω δαγκάνα.

Ε: Είναι ψηλό; Μακρύ; Τι μεταξόνιο έχει;
Α: Στη στάνταρ έκδοση η σέλα βρίσκεται στα 870 χλστ., ενώ υπάρχει και χαμηλότερη στα 850. Μεταξόνιο στα 1.585 χλστ., και Μήκος x Πλάτος x Ύψος στα 2.335 x 875 x 1.475 στην απλή έκδοση και 2.355 x 930 x 1.475 mm στις εκδόσεις ABS / DCT -περίεργο να έχει διαφορετικό πλάτος ΚΑΙ στην έκδοση ABS, ίσως πρόκειται για λάθος, ή... έχει ABS μόνο το DCT. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 250 χλστ.

Tα κόκκινα που σημείωσα είναι φάουλ. Την σήμερον ημέρα, ολόφρεσκη μοτοσυκλέτα, τέτοιες τιμές? :banghead:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#111

Δημοσίευση από Lavazutra » 24 Ιούλ 2015, 10:00

Ρε μάστοροι θα τρελαθούμε? Υποτίθεται είναι ΟΦ το μηχανάκι σε βαθμό 70%....τι να κάνεις τα 100+ άλογα στο χώμα?

Το βάρος....οκ θα μπορούσε να ήταν πιο κάτω....αλλά Χοντά είναι χοντροκώλα κ'έτσι
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#112

Δημοσίευση από Wolfscum » 24 Ιούλ 2015, 12:04

Από τα χαρακτηριστικά του το αρνητικό που βλέπω είναι το βάρος. Κατά τα άλλα μια χαρά είναι και τα άλογα και η ροπή από χαμηλά.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#113

Δημοσίευση από ALX » 24 Ιούλ 2015, 12:17

Lava... τα λεφτά και τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετά! (ένα το κρατούμενο)
Tα σημερινά "χωμάτινα", δεν είναι μόνο χωμάτινα, αλλά θες να ταξιδεύεις κιόλΑ φορτωμένος κτλ (βλέπε ΚΤΜ) (2 τα κρατούμενα)
Αλλά όταν σου δίνει motogp μοτοσυκλέτα στα 159 άλογα, τι να ζητήσεις από ένα άφρικα? :owned:

6000σαλ ροπή είναι χαμηλά? :crazy2: (θα μου πεις για εν σειρά... βέβαια)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#114

Δημοσίευση από Lavazutra » 24 Ιούλ 2015, 13:31

Κοίτα αν στις 6 βγάζει 10 κιλά στις 4000 θα βγάζει 8? που είναι γαμώ (αν κρίνω από το δικό μου που είναι εν σειρά στις 6000σαλ φτάνει για χαβαλε μέχρι να τελειώσει στις 11.)

Ελά τώρα........10 κιλά ροπής και 100 άλογα και 1000κκ δεν φτάνουν να παμε φορτωμένοι δικάβαλοι? Η ΚΤΜ φτιάχνει πατροπαράδοτα μηχανές επιδόσεων, οκ να το έχουμε στα υπόψη αλλά όχι τα συγκρίνουμε όλα βάσει αυτού. Αν ήταν έτσι δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί τπτ άλλο έξω πέρα από πριόνια και SS και ready to race μοτοσακά
.
Εδώ το κουράδι το δικο μου πάει φορτωμένο 2πλο ταξιδάκι με 140-150 αέρα πατέρα και ζορίζει μετα τα 160-170. Το 1000αρι με σχεδόν διπλά άλογα και ροπή δεν νομίζω ότι θα έχει θέμα.....Οκ ΚΤΜ δεν θα είναι αλλά κλαιν αξιοπρεπεστατα θα πηγαίνει.

Τώρα για το SS χαχαχαχα αυτό είναι άλλη ιστόρία (μάλλον ανέκδοτο).
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#115

Δημοσίευση από fasarias » 24 Ιούλ 2015, 19:40

Το ktm μπορει να εχει επιδοσεις αλλα καιει και τον π@το του, μην το ξεχναμε αυτο ετσι.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#116

Δημοσίευση από ALX » 24 Ιούλ 2015, 21:12

Γιατί τα honda ΤΙ ΚΑΙΝΕ?... και δε έχουν και επιδόσεις :lolnb:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#117

Δημοσίευση από naftilos » 24 Ιούλ 2015, 21:44

fasarias » 24 Ιούλ 2015, 19:40 έγραψε:Το ktm μπορει να εχει επιδοσεις αλλα καιει και τον π@το του, μην το ξεχναμε αυτο ετσι.
Θα σε απογοητεύσω, αυτό ίσως να ίσχυε για τα παλιότερα μοντέλα μέχρι και τον καταστροφέα των ενεργειακών πόρων του πλανήτη 990. Από εκεί και έπειτα όμως κάτι άλλαξε, δεν ξέρω τι, άλλα σίγουρα κάτι άλλαξε.
Το 1190 του αιφού Αλάριχου, σε 3-4 σβέλτες βόλτες επαρχιακού πολλών 100αδων χιλιομέτρων που τσεκαρίστηκε, δεν είχε διαφορές από το RR μου που ως γνωστό στο επαρχιακό δεν βλέπει ποτέ πάνω από 5,3 λίτρα στα 100


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#118

Δημοσίευση από ironMANos® » 28 Ιούλ 2015, 09:23

H honda επιβεβαιώνει την τιμη στα 12100 ευρώ για την ευρωπαική αγορά.
Προβλέπω καπέλο 1500 ευρω απο Σαρακάκη μιας και οι Χονταιοι ελλας ειναι large αναβάτες. :tooth: :tooth:
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... z3h4V4F7By

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 180 φορές
Έχει δεχθεί like: 107 φορές
Ηλικία: 51

#119

Δημοσίευση από Yannis990 » 28 Ιούλ 2015, 09:27

:tooth: :tooth:

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#120

Δημοσίευση από Wolfscum » 28 Ιούλ 2015, 11:21

Μου κίνησε το ενδιαφέρον ότι αναφέρεται σε άρθρα μέγιστη αυτονομία 400χλμ. Με ντεπόζιτο 18.8 λίτρα αυτό μεταφράζεται σε 4 λίτρα ανά 100 χλμ.

Σίγουρα αυτό το νούμερο είναι υπό ιδανικές συνθήκες κτλ κτλ αλλά ακόμα και στα 5 κάτι να ανέβει η πραγματική μεικτή κατανάλωση είναι καλά για 1000 κυβικά νομίζω.

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#121

Δημοσίευση από Lavazutra » 28 Ιούλ 2015, 11:24

καλά και εγώ έγω βγάλει 430 με 19 λίτρα.....αλλά πήγαινα με 60-70 επαρχιακό σερί....η λεγόμενη εχωγκομενακαιβαριεμαιναοδηγησωμετααποπαραλιακαιεναμισοκιλοπαιδακαιμεσαστονταλαηλιο βόλτα.
Upgrade Mode
Loading....

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης