Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: Η Honda ετοιμάζει νέο Africa Twin!

#61

Δημοσίευση από ALX » 13 Μάιος 2015, 13:54

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Zώη, δεν χρειάζονται 150 άλογα στο χώμα. Τα 80-90 είναι αρκετά για τα πάντα!


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#62

Δημοσίευση από Wolfscum » 13 Μάιος 2015, 13:59

ALX έγραψε:Zώη, δεν χρειάζονται 150 άλογα στο χώμα. Τα 80-90 είναι αρκετά για τα πάντα!
Δεν διαφωνώ Άλεξ.

Απλά επειδή το μηχανάκι θα είναι και δρόμου το στοίχημα τους είναι να έχει καλή συμπεριφορά και στα 2. Πιστεύω 100 άλογα ταβάνι είναι ιδανικά.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#63

Δημοσίευση από ALX » 13 Μάιος 2015, 14:07

Γιατί, το 800άρι της BMW με 85 άλογα, τι πρόβλημα έχει? Για να μπεις αξιοπρεπώς χώμα, αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία, είναι το βάρος. Άρα δεν θες μεγάλο μοτέρ (πάνω από 1000κε) Τα 800 για μένα είναι τέλεια.
Βγάζεις απ' αυτά 85-90 άλογα και πας παντού! Εμένα με 85 άλογα και 260 κιλά πλήρες υγρών, τελικιάζει πάνω από 200χιλ. Δηλαδή, τι τελική θα ήθελε κάποιος για να γυρίσει το κόσμο? Γι' αυτό λέω πως αυτά τα άλογα είναι τα ιδανικά για να μπορέσεις να κρατήσεις το μοτέρ ελαφρύ (λίγα κυβικά) και την ροπή χαμηλότερα για την ιδανική κίνηση στο χώμα. Γιατί αν θες να το πας στα 100 άλογα, αναγκαστικά θα ανέβει ψηλότερα σε στροφές η ροπή σου. ;)

Ακούω βέβαια και την δική σου εκδοχή :D
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#64

Δημοσίευση από Wolfscum » 13 Μάιος 2015, 14:15

ALX έγραψε:Γιατί, το 800άρι της BMW με 85 άλογα, τι πρόβλημα έχει? Για να μπεις αξιοπρεπώς χώμα, αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία, είναι το βάρος. Άρα δεν θες μεγάλο μοτέρ (πάνω από 1000κε) Τα 800 για μένα είναι τέλεια.
Βγάζεις απ' αυτά 85-90 άλογα και πας παντού! Εμένα με 85 άλογα και 260 κιλά πλήρες υγρών, τελικιάζει πάνω από 200χιλ. Δηλαδή, τι τελική θα ήθελε κάποιος για να γυρίσει το κόσμο? Γι' αυτό λέω πως αυτά τα άλογα είναι τα ιδανικά για να μπορέσεις να κρατήσεις το μοτέρ ελαφρύ (λίγα κυβικά) και την ροπή χαμηλότερα για την ιδανική κίνηση στο χώμα. Γιατί αν θες να το πας στα 100 άλογα, αναγκαστικά θα ανέβει ψηλότερα σε στροφές η ροπή σου. ;)

Ακούω βέβαια και την δική σου εκδοχή :D
Ταβάνι είπα τα 100 ρε συ :P Στα υπόλοιπα που λες μαζί σου.

Υπάρχει και βίντεο με ήχο το νέου Άφρικα που φαίνεται να κοφτιάζει στις 8 χιλιάδες.

[video]
[/video]

Νάτο

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6761
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 49

#65

Δημοσίευση από Vag » 13 Μάιος 2015, 14:30

Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 36

#66

Δημοσίευση από Moustardas » 13 Μάιος 2015, 14:47

Wolfscum έγραψε:
Υπάρχει και βίντεο με ήχο το νέου Άφρικα που φαίνεται να κοφτιάζει στις 8 χιλιάδες.
Ρε μάστορη, πού το κατάλαβες ότι κοφτιάζει στις 8000 στροφές ? Τί ακουστικά συστήματα έχεις αναπτύξει ? :parta: :tooth:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#67

Δημοσίευση από Wolfscum » 13 Μάιος 2015, 14:48

Το διάβασα ρε που το αναλυουν με πρόγραμμα ανάλυσης ήχου

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6761
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 49

#68

Δημοσίευση από Vag » 13 Μάιος 2015, 14:49

Moustardas έγραψε:
Wolfscum έγραψε:
Υπάρχει και βίντεο με ήχο το νέου Άφρικα που φαίνεται να κοφτιάζει στις 8 χιλιάδες.
Ρε μάστορη, πού το κατάλαβες ότι κοφτιάζει στις 8000 στροφές ? Τί ακουστικά συστήματα έχεις αναπτύξει ? :parta: :tooth:
Ειναι σαν την αστραπη ,που μολις την δεις ,μετρας 12345 και οπου ακουσεις την βροντη αναλογα με τα νουμερο που λες ,ειναι η αποσταση σε χλμ.. :tooth:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#69

Δημοσίευση από ALX » 13 Μάιος 2015, 14:59

Aυτό ισχύει και για την κλανιά? Όταν την ακούσεις και μέχρι να σου βρωμίσει, μετράς 12345 για να δεις σε μέτρα από ποιον ήρθε? :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#70

Δημοσίευση από Wolfscum » 13 Μάιος 2015, 15:56

Γιατί πάντα η κουβέντα για Χόνδα πάει προς το σκατό; :tooth:

Άβαταρ μέλους

Αιγαιοπλόος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 11:12
Τόπος διαμονής: Σύρος
Moto: Honda Transalp 700
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 43

#71

Δημοσίευση από Αιγαιοπλόος » 13 Μάιος 2015, 16:10

Για μένα:

1) Είναι όμορφο. Χωρίς αιτιολογία.

2) Έχει ισορροπία μεγέθους. Δεν είναι τεραστίων διαστάσεων αλλά δείχνει ότι έχει ανεμοκάλυψη για ταξίδι.

3) Αποφεύγει (επιτέλους) την πεπατημένη του ρύγχους. Θα ήθελα να έλειπε και από τα Crossrunner και Crosstourer.

4) Είναι χιλιάρι. Για όσους δε θέλουν 1200 κυβικά (τα βρίσκουν πολλά) ούτε 800 (τα βρίσκουν λίγα).

Αν προσέξει η Honda το θέμα του βάρους (να μην της ξεφύγει όπως της συμβαίνει συνήθως) και το θέμα της ποιότητας (να είναι πραγματικά made in Japan), έχει πετύχει το στόχο. 
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#72

Δημοσίευση από ALX » 13 Μάιος 2015, 16:45

1000 θα ειναι;
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#73

Δημοσίευση από Wolfscum » 13 Μάιος 2015, 16:59

ALX έγραψε:1000 θα ειναι;
1000 δικύλινδρο σε σειρά.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#74

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Μάιος 2015, 17:32

Έλα πές αυτό το πόρισμα είναι του χιμπατζοειδούς μέλους που γράφει σε άλλο φόρουμ,που διαιρεί την υποτείνουσα με την τετραγωνική ρίζα του 8 και υπολογίζοντας με τον νόμο του Λαβουαζιέ Λαπλάς την οπή στον εγκέφαλο από ριπή πυροβόλου όπλου G3 τριανταετίας με στραβή κάνη= 8000σαλ/λεπτο. :tooth:

Wolfscum έγραψε:
Υπάρχει και βίντεο με ήχο το νέου Άφρικα που φαίνεται να κοφτιάζει στις 8 χιλιάδες.
Πάμε τώρα σε λογικές σκέψεις.
Ο κινητήρας τύπου V πήγε στο ράφι και καλώς,αφού ο παράλληλος έχει χαμηλο κεντρο βάρους-καλό για off road χρήση.
Το ανόητο CBS πήγε στο ράφι,αλλά λέγετε οτι ενα άλλο ανοητο ματζαφλαρι (για εκτος δρομου χρηση)θα εξοπλίζει την μοτο και μακάρι να υπάρχει δυνατότητα μη τοποθέτησης του(DCT).
Εαν δε η μοτο ακουμπήσει τα 210 κιλα θα ειναι εργαλειο,εαν πιάσει τα κιλα του ΒαρΚαντέρο κλάφτα.
Αυτο που με κανει να ανησυχώ ειναι η πρακτική της φανφαρας που ακολουθεί με ορισμένα μηχανάκια η Χοντα.
Κανα χρόνο νας τα'πριζε με το Crosstourer και τελικά έφτιαξε την πιο πάτο μοτοσυκλέτα on-οff της καφετέριας. :tooth:
Ισως μας διαψεύσει εδω.............. :think:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6761
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 49

#75

Δημοσίευση από Vag » 13 Μάιος 2015, 21:22

Μανο πολλα λες, στην πραξη ομως θα σπερνει!!! :lol:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#76

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Μάιος 2015, 22:17

Vag » 13 Μάιος 2015, 20:22 έγραψε:Μανο πολλα λες, στην πραξη ομως θα σπερνει!!! :lol:
Πρωτη σκεψη ''ά,ο Βαγγέλης βρηκε τα specs στο Facebook''. ;) :thumpup:
Μολις ειδα το γαιδούρι............ :lolnb: :lolnb: :lolnb:
Το όχημα αυτό γ@@μει και δέρνει.Δεν είδες που χούφτωνε τα αχαμνά ο πιλοτος του? :tooth:

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#77

Δημοσίευση από TC-drift » 14 Μάιος 2015, 09:11

Έτσι και ύστερα απο όλα αυτά τα χρόνια αναμονής και πρηξίματος όρχεων βγει τελικά το μηχανάκι και συμβούν ένα απο τα παρακάτω..

-Είναι απίστευτο και κοστίζει 15+ χιλιάρικα

-Είναι φόλα μαστόδοντο

σε όποιο τόπικ αναφέρεται Honda θα βγάζω τη χολή που έχω και θα ξεκατινιάζομαι με όποιον ιδιοκτήτη NC βρίσκω μπόσικο.

Αν πάλι βγει φοβερό και κάνει κάπου και μέχρι 13 χιλιάρικα τότε θα σιωπήσω για λίγο καιρό με το θλιβερό αυτό κολοσσό που μπορεί να φτιάχνει διαμάντια και προσλαμβάνει ψυχασθενείς στα τμήματα design, marketing.

Άβαταρ μέλους

bill_daytona
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 01 Δεκ 2013, 22:55
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: yamaha fz6 naked
Κράνος: agv k3-mds m13
Έχει κάνει like: 1 φορά
Ηλικία: 28

#78

Δημοσίευση από bill_daytona » 14 Μάιος 2015, 21:10

ΑΝ είναι όντως η τελική του μορφή,φαίνεται όμορφο και μάχιμο!
Αλλά ας γίνει πρώτα καμιά επίσημη παρουσίαση απ τη χοντα,να δούμε πως θα είναι και τι θα φοράει και μιλάμε τότε...
Βασίλης

Άβαταρ μέλους

Αιγαιοπλόος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 11:12
Τόπος διαμονής: Σύρος
Moto: Honda Transalp 700
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 43

#79

Δημοσίευση από Αιγαιοπλόος » 14 Μάιος 2015, 22:58

Πάντως όταν η Honda βγάζει ένα καινούριο μηχανάκι ή αναβιώνει ένα παλιό με ιστορία, όλοι λέμε - πιστεύω - την ίδια κουβέντα: "Λες;"

Λες να κάνει τώρα την κίνηση και τα κλείσει τα στόματα; Λες να τολμήσει να δείξει τί μπορεί να φτιάξει; Και ξέρουμε ότι η Honda μπορεί!

Για παράδειγμα:

Έβγαλε το Crosstourer 1200. Καλό. Δυνατό. Με τον μοναδικό 4κύλινδρο V στην κατηγορία. Αλλά της ξέφυγε το βάρος και η αισθητική δεν είχε την πρωτοτυπία που ζητάει κανείς όταν δίνει τόσα χρήματα. Κι έτσι ο κόσμος συνέχιζε να αγοράζει το ημι-υγρόψυκτο R1200GS.

Άλλο παράδειγμα:

Έβγαλε το Transalp 700. Μιλάμε για το 2008, την εποχή που μεσουρανούσε το V-Strom, το οποίο είχε εκτοπίσει το Transalp 650 στις πωλήσεις και ήταν "αλλού" σε επιδόσεις και πλαίσιο. Και ενώ βάζει στο Transalp 700 ψεκασμό (επώνυμο, Keihin), ABS, τριάντα κυβικά παραπάνω και μια ακόμα βαλβίδα (4 αντί για 3) αφήνει ένα σιδερένιο ψαλίδι, ξεχνάει να βάλει 6η ταχύτητα και μια τηλεπροφόρτιση στο αμορτισέρ. Και λέω: Γιατί δεν τα έβαλε αυτά πάνω ώστε να εκσυγχρονίσει αποτελεσματικά το Transalp; Και είναι κρίμα, γιατί ένα τόσο βολικό, αξιόπιστο και ικανότατο για τεράστια ταξίδια μηχανάκι, που κυριολεκτικά πάει παντού, υπολείπεται σε δυο τρία σημεία και μοιάζει "αρχαίο" σε σχέση με τις άλλες επιλογές που έχει ο αναβάτης.

Δεν είναι ότι δε μπορεί η Honda. Είναι ότι πολλές φορές επιλέγει να πορεύεται με τα συνήθη όπλα της: Τη φιλικότητα και την αξιοπιστία. Ωραία και τα δύο αλλά ο αναβάτης θέλει και την καινοτομία.

Περιμένω να δω τα specs του νέου Africa.

Περιμένω (και ελπίζω) να έχει έναν εντελώς καινούριο δικύλινδρο σε σειρά και όχι κανέναν ήδη υπάρχοντα υπερκυβισμένο...

Περιμένω (και ελπίζω) να δω ένα μηχανάκι με την παλιά, αψεγάδιαστη ποιότητα υλικών της Honda και με τη βαθιά βαφή που βλέπαμε στα πρώτα Africa 650.

Περιμένω (και ελπίζω) να δω μικρό βάρος. Και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς οι παράλληλοι εν σειρά κινητήρες έχουν (κατά κανόνα) σχετικά ψηλά το κέντρο βάρους τους (βλ. BMW F 800 GS) και είναι απαραίτητο να έχουν όσο το δυνατόν πιο μικρό βάρος προκειμένου να είναι πιο ευκολοοδήγητα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12269
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#80

Δημοσίευση από ALX » 14 Μάιος 2015, 23:48

Σε σχέση με τους V δεν θα το έλεγα!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#81

Δημοσίευση από Wolfscum » 14 Μάιος 2015, 23:56

Εικόνα
Εικόνα

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “On - Off”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης