ΕΜW 3000w 72/20 - To ηλεκτρικό παπί

Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

ΕΜW 3000w 72/20 - To ηλεκτρικό παπί

#1

Δημοσίευση από ALX » 03 Δεκ 2015, 09:14

ΕΜW 3000w 72/20

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Ευελίξια και ευκολία μετακίνησης


Tο ολοκαίνουργιο scooter τύπου "παπί" της EMW αποτελεί την πιο συμφέρουσα λύση μετακίνησης και αξιοπιστιάς.Ο ηλεκτροκινητήρας του κάνει εύκολη και αξιόπιστη τη μεταφορά 2 ατόμων και παράλληλα προσφέρει πολύ καλό κράτημα στο δρόμο.


Το τιμόνι και η θέση του αναβάτη επιτρέπουν την ευέλικτη οδήγηση και διευκολύνουν τη κίνηση μέσα στην πόλη. Η μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση του καθώς και η υψηλή ποιότητα κατασκευής κατασκευής του θα σας κανούν να λατρέψετε το νέο οικολογικό και οικονομικό ¨παπί" σας!


Green tips !!! Μία ώρα φόρτιση ισοδυναμεί περίπου με το 1/3 της αυτονομίας του scooter ενώ με δύο ώρες φόρτιση μπορούμε να πάρουμε έως και τα 2/3 αυτονομίας. Με πλήρη φόρτιση και τελική ταχύτητα το 1/2 της μέγιστης τελικής, η αυτονομία μπορεί να αγγίξει ή ακόμα και να ξεπεράσει το μέγιστο αναγραφόμενο ανάλογα με το οδηγικό στυλ του αναβάτη!


Βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών scooter ΕΜW 3000w 72/20
•Ευέλικτο - κατάλληλο για πόλη
•Φιλική, εύκολη και αθόρυβη οδήγηση
•Μηδέν ρύπους προς το περιβάλλον
•Φόρτιση σε απλή πρίζα σπιτιού
•'Έως 300km με κόστος 1€ ρεύμα (δεν χρειάζεται βενζίνη)
•Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
•Ασφάλεια: 45€/έτος
•Δεν χρειάζεται SERVICE


Μοντέλο 3000w 72/20
  • Πιστοποίηση Έγκριση Τύπου Ε.Ε.
  • Μέγιστη αυτονομία με πλήρως φορτισμένη μπαταρία ≤60km
  • Μέγιστη τελική ταχύτητα 55 km/h
  • Μπαταρία Silicone Battery (72V 20A)
  • Ασφάλεια μπαταρίας 48V 63A
  • Φορτιστής 60V 10A με Σύστημα BMA
  • Κατανάλωση ρεύματος σε € ανά 100Km ≈0,254€/100Km
  • Μέγιστος αριθμός επαναφορτίσεων ≈620 ⇔≈21.000Km
  • Μέγιστος χρόνος επανάφόρτισης ≈5 Ώρες
  • Ισχύς κινητήρα 3000W
  • Ιπποδύναμη 4+ Hp στον Πίσω Τροχό
  • Ροπή κινητήρα 55N.m
  • Σύστημα κίνησης Ηλ. Μοτέρ στον Πίσω Τροχό
  • Σκελετός Ατσάλι / Ηλεκτροστατική Βαφή
  • Ανάρτηση Υδραυλική / Ρυθμιζόμενη Πίσω
  • Φρένα Δισκόφρενα Εμπρός & Πίσω
  • Ζάντες Ελαφρύ Κράμα Αλουμινίου
  • Μέγεθος ελαστικών 2.50/17/2.50/17
  • Πίεση Αέρα Ελαστικών 30 - 35 PSI
  • Στήριξη μηχανής Διπλό & Πλευρικό Σταντ
  • Συνολικό βάρος 125
  • Αριθμός θέσεων 2 Άτομα
  • Διαστάσεις σε mm 1870Μ - 670Π - 1055Υ
  • Χρώματα κόκκινο μαύρο
  • Λιανική τιμή με ΦΠΑ 2040 €


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 200 φορές
Έχει δεχθεί like: 114 φορές
Ηλικία: 51

#2

Δημοσίευση από Yannis990 » 03 Δεκ 2015, 20:41

Καλό και οικονομικό.
Δεν φτάνουν οι πρίζες στο σπίτι. Όπου και να πάω κάποιο κινητό θα φορτίζουν τα παιδιά
ή κάποια άλλη ηλεκτρική συσκευή. :tooth:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 60 φορές
Ηλικία: 49

#3

Δημοσίευση από Vag » 03 Δεκ 2015, 21:26

4 ιππους δλδ εαν ανεβουν επανω δυο ατομα των 100 κιλων , και κανουν να πανε καμια παρνηθα , κλαφτα Χαραλαμπε... :tooth: ασε που θα μεινει απο ρευμα γιατι 5 ωρες κανει να ανεβει... :tooth:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 03 Δεκ 2015, 21:45

Βαγγέλη. ...4 ίππους έχει κι ένα 50 άρι παπί βενζινης και πληρώνεις και τη βενζίνη :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 33

#5

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 05 Δεκ 2015, 12:27

Vag έγραψε:4 ιππους δλδ εαν ανεβουν επανω δυο ατομα των 100 κιλων , και κανουν να πανε καμια παρνηθα , κλαφτα Χαραλαμπε... :tooth: ασε που θα μεινει απο ρευμα γιατι 5 ωρες κανει να ανεβει... :tooth:
Συμφωνώ. Δεν νομίζω η ηλεκτροκίνηση να πετύχει πότε από μόνη της.

Σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρες όπως πχ στο Toyota Prius ναι δούλεψε.

Το οποίο βέβαια θα εκτίνασσε το κόστος του παπιού.
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 05 Δεκ 2015, 14:45

Ρε παίδες, μην απαξιώνετε το οτιδήποτε. Αυτά έχουν φτιαχτεί για κίνηση στη πόλη. Αν λοιπόν μένεις πχ Πατήσια και δουλεύεις Νέο Κόσμο, ή μένεις στο Περιστέρι και δουλεύεις Παγκράτι/Καισαριανή πας για πλάκα και ΤΖΑΜΠΑ.
Άμα θες να πας δικάβαλος με δυο γομάρια πάνω του των 100 κιλών στη Πάρνηθα, θα είσαι χαζός να πας με αυτό γιατί απλά ΔΕΝ φτιάχτηκε να κάνει αυτό! :grin:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#7

Δημοσίευση από Θάνος » 05 Δεκ 2015, 22:08

Το νεο μελλον ειναι κοντα.....μετα απο καμια 10ετια θα εχουν μπει μαλλον φουλ στο προσκηνιο....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 60 φορές
Ηλικία: 49

#8

Δημοσίευση από Vag » 08 Μαρ 2016, 18:50

Στην παραγωγή το ηλεκτροκίνητο παπί της Honda...

Εικόνα

To θρυλικό Cub της Honda, πρόκειται να ζήσει μια δεύτερη νιότη, αυτή την φορά όμως κινούμενο από ηλεκτρισμό. Το EV-Cub όπως θα είναι το όνομα του, ανακοινώθηκε επισήμως ότι έχει πάρει το «ok» για παραγωγή.

Σε πρόσφατη ομιλία του σχετικά με το μέλλον που οραματίζεται η Honda, ο CEO της εταιρείας, Takahiro Hachigo, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ότι το concept ΕV-Cub που είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στο Tokyo το 2009 και το 2015, θα μπει στην παραγωγή.

Τα πρώτα EV-Cub αναμένονται αρχικά και αποκλειστικά στην Ιαπωνία το 2017, με σταδιακή διείσδυση στις ευρύτερες αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές στην συνέχεια.

Όπως δήλωσε ο κος Hachigo: «Με βάση τις παραδοσιακές αξίες του Cub, το οποίο συνδέθηκε όσο κανένα άλλο δίκυκλο με τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο δημοφιλή και την ηλεκτροκίνητη έκδοση, προκειμένου ο κόσμος να εξοικειωθεί με αυτού του είδους τις μοτοσικλέτες».

Λέτε λοιπόν το ηλεκτροκίνητο Cub να αποτελέσει την απαρχή για μια νέα, e-εποχή στις μοτοσικλέτες;
Εικόνα

Εικόνα

newsbeast.gr
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#9

Δημοσίευση από ritsman » 10 Μαρ 2016, 09:55

Ενα τετιο μοτερακι σε ενα μπομπο θα ηταν... βουτυρο στο ψωμι

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από TC-drift » 10 Μαρ 2016, 16:53

Έχουμε και λέμε...

Μέγιστη αυτονομία ως 60km..
Κατανάλωση 0,25cents/100km
Η μπαταρία του αχρηστεύεται σε 600 φορτίσματα (περίπου 21.000km)
και σαν περιφερειακά δεν έχει κάτι ιδιαίτερο, ότι περίπου είναι το DAYTONA Μου 125

Και κόστος αγοράς 2040€

Η μπαταρία εφόσον αχρηστευτεί θα έχει λογικά κάπου 150-200€.

Συνεπώς για 20.000km θα χρειαστείς σε ρεύμα 200χ0,25cents=50€ και 200€ η μπαταρία 250€

Το δικό μου παπί για 20.000km θα χρειαστεί περίπου 7 λίτρα λάδι (42€), 4 μπουζί (12€), 2 φίλτρα βενζίνης (3€) και 1 φίλτρο αέρα (5€). Σϋνολο 60€

Και σε βενζίνη 200χ2,3χ1,2=552€

Σύνολο δηλαδή 600€ και αν βάλεις για 2 χρόνια παραπάνω ασφάλεια 100€ σύνολο και 44€ τέλη κυκλοφορίας έχουμε τα παρακάτω κόστη..

Ηλεκτρικό 20.000km 250€

Βενζίνη 20.000km 750€

Φυσικά δεν έχω υπολογίσει στην εξίσωση λάστιχα, φρένα, σινεμπλόκ, αναρτήσεις και λοιπά κοινά αναλώσιμα.

Συνεπώς με την διαφορά στο κόστος αγοράς κάπου 800€ χρειάζονται περίπου 30.000km για να κάνεις απόσβεση με τις διαφορές στα κόστη.

Στο ενδιάμεσο μπορείς να πηγαίνεις μεχρι 50km/h, αυτονομία ως 60km Και να θυμάσαι να το βάζεις στη πρίζα κάθε βράδυ.. :tooth:

Ερωτηματικό είναι η αντοχή του, ΑΝ δηλαδή θα αντέξει το ηλεκτρικό μοτέρ για 30.000km..

Κύριο και ίσως μοναδικό πλεονέκτημα που βλέπω υπέρ του ηλεκτρικου είναι η ευκολία στη συντήρηση και κατοχή (δεν θέλει service, γρασσαρίσματα αλυσίδες, τυπική συντήρηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και φυσικά η ησυχία που έχει και οικολογία που το καθιστά ιδανικό για κάποιες περιπτώσεις.

Εμένα δεν θα με εξυπηρετουσε αλλά νομίζω αν κάποιος χρειάζεται ένα όχημα για κέντρο και ειδικά ιστορικό κέντρο (μοναστηράκι, Πλάκα, Θησείο κλπ) και ίσως κάτι εύκολο επίσης για μια γυναίκα ενδεχομένως για κοντινά ψώνια και τέτοια γιατί όχι.

Ακόμα όμως η ηλεκτροκίνηση έχει πολλά μείον.. Με το μεγαλύτερο και ΑΛΥΤΟ την περιορισμένη και αδύνατο να αυξηθεί άμεσα αυτονομία.. κατι που βάζει μεγάλο περιορισμό στην ελευθερία κίνησης.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Scooter / Παπιά / ATV”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης