Στην παραγωγή το enduro scooter της Honda

Απάντηση
Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

Re: Στην παραγωγή το enduro scooter της Honda

#41

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Δεκ 2015, 09:53

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Θάνο με όλα πας παντού, εννοείται αλλά..

εδώ προέκυψε θέμα σύγκρισης μιας παπιας με ένα off road σκουτερ.

Εγώ προσωπικά δεν έχω γνωρίσει κανένα να κάνει off road με σκουτερ και αν αυτό που θα φτιάξει η Honda μπορεί τότε δεν ξέρω κανένα που θα έδινε 10 χιλιάρικα για να κάνει off road με ΄΄ειδικό΄΄ σκουτερ το οποιο θα κάνει ένα μαύρο χάλι καθώς είναι όλο γύρω και απο κάτω πλαστικά!!

Είναι λάθος ιδέα απλά, εδώ βάζουμε αλουμινένιες ποδιές στα enduro να μην τα πληγώνουμε απο κάτω και θα βάλω ένα σκουτερ που είναι όλο πλαστικά?

οκ, ας βγει με το καλό και θέλω να δω ΕΝΑΝ στο βουνό με τέτοιο..




ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#42

Δημοσίευση από ironMANos® » 22 Δεκ 2015, 21:36

Θέλω σκουτερ-τσόπερ να πάω Αλαμπάμα'Τενεσί.
Παρακαλώ τους σχεδιαστες της Χονδα να πιάσουν τα μολύβια :tooth:

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#43

Δημοσίευση από Θάνος » 23 Δεκ 2015, 12:28

@ ψηλε και Βαγγελη,


μαλλον δεν διαβασατε και οι δυο το πρωτο μου ποστ, ειπα ξεκαθαρα πως αν αυτη η επερχομενη νεα
εξελιξη εφαρμοστει σε μικρα κυβικα (θεωρω αυτονοητο οτι μιλαω για καθημερινα σκουτερ 125 κτλ)
τοτε θα γεμισει ο τοπος,


και ναι ψηλε, θεωρω οτι θα παει πολυ καλυτερα, συν οτι θα εχεις και χωρους να βαλεις τις πετσετουλες σου
και τα μαγιο σου κτλ κτλ.....

Οχι δε κοστιζουν κατι τα πλαστικα σε ολα αυτα....ξαναλεω, σας εχει διαφυγει οτι δε μιλαω για το συγκεκριμενο
μοντελο αλλα για μελλοντικα μικρα καθημερινα σκουτερ με αυτη την λογικη...και ναι επιμενω πως θα πουλησει
και θα εχει εφαρμογη αν γινει, ξαναλεω, ΔΕΝ μιλαω για αυτο με τα 10κ! Βαγγελη μου παραποιεις τα πραγματα,
δεν ειπαμε οτι θα το παρει καποιος χωματινος για να κανει εντουραδες και off διαδρομες, ξαναδιαβασε και παλι
το πρωτο μου ποστ.... εγω προσωπικα θα το αγοραζα ενα μικρο σκουτερ τετοιου ειδους εαν ζουσα σε κανα νησι
ή καποιο αλλο μερος με παραλιες και χωματοδρομους στην καθημερινοτητα μου....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#44

Δημοσίευση από TC-drift » 23 Δεκ 2015, 13:31

Φίλε μου Θάνο, αν κάποιος θέλει απλά ένα μικρό σκουτεράκι που να μπορεί να πατάει και χωματόδρομο υπάρχουν τέτοιες προτάσεις εδώ και χρόνια.

Πρώτο και καλύτερο το Piaggio Typhoon που είχε σχεσιαστεί με αυτή τη λογική. Και πράγματι έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία παλαιότερα.

Αλλά νομίζω πως δεν υπάρχει χώρος για τρελές πωλήσεις σε μια τέτοια κατηγορία καθώς οι δυτικές κοινωνίες που χρησιμοποιούν σκούτερ έχουν ωραίο οδικό δίκτυο και όσοι είναι επαγγελματίες-αγρότες κλπ στην ύπαιθρο έχουν άλλα οχήματα (ATV, 4x4 Κλπ)

και στις πιο φτωχές χώρες όπως στην Ασία κανένα σκούτερ δεν θα εκτοπίσει τα απλά-φτηνά-αξιοπιστα παπιά, ότι και να γίνει!

Τώρα η Ελλάδα έτσι κι αλλιώς είναι μικρή αγορά για να επηρεάσει οτιδήποτε.

Για να κάνουν επίσης κάτι πιο προχωρημένο με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και μεγαλύτερες ρόδες δεν το βλέπω γιατί

1)Με μεγαλύτερες ρόδες χάνεται το πλεονέκτημα των χώρων. Εκεί βασίζονται στο σκούτερ οι χώροι, στις μικρές ρόδες ειδικά πίσω.

2)Λόγω διάταξης μοτέρ και το πως επηρεάζει την λειτουργία της πίσω ανάρτησης νομίζω και σχεδιαστικά θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να αυξηθεί περεταίρω η διαδρομή της ανάρτησης.

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#45

Δημοσίευση από fasarias » 23 Δεκ 2015, 20:27

οριστε ωραιοτατο μικρο σκουτερακι τυπου off-road απο την αγαπημενη μας εταιρεια sym.

http://www.sym.gr/model/crox-50-125-2/

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#46

Δημοσίευση από ritsman » 24 Δεκ 2015, 09:36

fasarias έγραψε:οριστε ωραιοτατο μικρο σκουτερακι τυπου off-road απο την αγαπημενη μας εταιρεια sym.

http://www.sym.gr/model/crox-50-125-2/


Αυτο μαλιστα! μικρο ελαφρυ μανιτζεβελο

σου φωναζει!!! ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΛΙΑΑΑΑΑ!!!!

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#47

Δημοσίευση από TC-drift » 24 Δεκ 2015, 10:07

fasarias έγραψε:οριστε ωραιοτατο μικρο σκουτερακι τυπου off-road απο την αγαπημενη μας εταιρεια sym.

http://www.sym.gr/model/crox-50-125-2/
σωστός.. :thumpup:

Αλλά άμα το βγάλει η Honda θα το ονομάσει -Honda Ultimate Enduro Scooter CRF-S 125, θα το τιμολογήσει 3000€ και θα τρέξουν πολλοί να το πάρουν.. :tooth:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12324
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#48

Δημοσίευση από ALX » 24 Δεκ 2015, 10:30

Δε μπορώ να φανταστώ έναν κινητήρα εδρασμένο πάνω στο "ψαλίδι" να κοπανιέται ασταμάτητα σε χωματόδρομους και να μην βγάλει προβλήματα. Εντελώς λάθος προσέγγιση νομίζω ακόμα και στη κατανομή βάρους. Πιο πολύ για marketing τρικ μου κάνει, παρά για ουσιαστική πρόταση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#49

Δημοσίευση από ibar132 » 24 Δεκ 2015, 11:24

ρε παιδια χαλαρωστε δεν ειναι για τα οργωσεις τα βουνα...
αν σου κατσει ενας βατος χωματοδρομος να τον περασεις πιο ανετα
να πας σε μια παραλια κ τετοια...
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12324
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#50

Δημοσίευση από ALX » 24 Δεκ 2015, 13:51

Χαλαροί είμαστε ρε Λια. Η πρόταση είναι σαν΄ένα μεγαλο ον οφ που κι αυτό δεν είναι για να κάνει εντούρο, αλλά για βατά περάσματα και άντε λίγο ακόμα. Αλλά άλλο η μοτοσυκλέτα με τους 19 και 17 ιντσών τροχούς, την ορθολογική θα έλεγα κατανομή βάρους και την πλέον συνηθισμένη κι απ όλους αποδεκτή πιο λειτουργική διάταξη των μερών της μοτοσυκλέτας (κινητήρας / πιρούνι / ψαλίδι / ρεζερβουάρ κτλ) κι άλλο ένα σκούτερ με τις όποιες αδυναμίες φέρει λόγου μικρής διαμέτρου τροχών, κινητήρα που βολτάρει σε κάθε αναπήδηση του τροχού, και πισώβαρη κατανομή βάρους.

Θεωρώ λοιπόν, πως βάζοντας τρακετρωτά λάστιχα σε ένα συνηθισμένο σκούτερ, θα κάνεις ακριβώς την ίδια δουλειά με αυτό γιατί εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσεις να εκμεταλλευτείς την λίγο μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων που εικάζω ότι είναι και το μόνο σημείο που υπερτερεί με τα άλλα. (άντε να έχει και λίγο καλύτερα δεσίματα ο σκελετός και τα σημεία έδρασης, αλλά είπαμε... πώς θα τα εκμεταλλευτείς όταν έχεις δεδομένες αδυναμίες λόγω κατασκευής, σχήματος και φιλοσοφίας?)

Δεν αρπαζόμαστε... κουβεντούλα κάνουμε για τις επιλογές των εταιριών. Αυτός είναι ο σκοπός των forum εξάλλου.

Για να καταλάβεις πιο καλά τι λέω, πάρε ένα sh που έχει μεγάλες ρόδες και βάλτου τρακτερωτά λάστιχα. Θα σε πάει το ίδιο και περισσότερο καλά από το συγκεκριμένο.

Αν έχεις σκοπό να περάσεις βραχάκια/κοτρώνες/κορμούς που χρειάζεσαι περισσότερη απόσταση από το έδαφος, μάλλον λάθος μηχανάκι (γενικώς επέλεξες) :P
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#51

Δημοσίευση από fasarias » 24 Δεκ 2015, 15:57

φυσικα και ειναι κολπα του μαρκετιν ολα αυτα ,το μονο αξιολογο off-road adventure που μπορουν να κανουν αυτα τα σκουτερακια ειναι να ανεβοκατεβαινεις πιο ευκολα τα πεζοδρομια της πολης και μαλλον να περνας καπως πιο ανετα τις λακουβες στους δρομους χωρις να σπας την μεση σου καθε φορα.

Εγω παντως ανετα θα το αγοραζα το συγκεκριμενο σκουτερακι της συμ γιατι μ`αρεσει πολυ ,αλλα ειμαι δεσμευμενος με το σκουτεροφορτηγακι μου και δεν μπορω ν`αλλαξω δυστυχως.

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#52

Δημοσίευση από Θάνος » 28 Δεκ 2015, 12:39

TC-drift » 23 Δεκ 2015, 12:31 έγραψε:Φίλε μου Θάνο, αν κάποιος θέλει απλά ένα μικρό σκουτεράκι που να μπορεί να πατάει και χωματόδρομο υπάρχουν τέτοιες προτάσεις εδώ και χρόνια.

Πρώτο και καλύτερο το Piaggio Typhoon που είχε σχεσιαστεί με αυτή τη λογική. Και πράγματι έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία παλαιότερα.

Αλλά νομίζω πως δεν υπάρχει χώρος για τρελές πωλήσεις σε μια τέτοια κατηγορία καθώς οι δυτικές κοινωνίες που χρησιμοποιούν σκούτερ έχουν ωραίο οδικό δίκτυο και όσοι είναι επαγγελματίες-αγρότες κλπ στην ύπαιθρο έχουν άλλα οχήματα (ATV, 4x4 Κλπ)

και στις πιο φτωχές χώρες όπως στην Ασία κανένα σκούτερ δεν θα εκτοπίσει τα απλά-φτηνά-αξιοπιστα παπιά, ότι και να γίνει!

Τώρα η Ελλάδα έτσι κι αλλιώς είναι μικρή αγορά για να επηρεάσει οτιδήποτε.

Για να κάνουν επίσης κάτι πιο προχωρημένο με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και μεγαλύτερες ρόδες δεν το βλέπω γιατί

1)Με μεγαλύτερες ρόδες χάνεται το πλεονέκτημα των χώρων. Εκεί βασίζονται στο σκούτερ οι χώροι, στις μικρές ρόδες ειδικά πίσω.

2)Λόγω διάταξης μοτέρ και το πως επηρεάζει την λειτουργία της πίσω ανάρτησης νομίζω και σχεδιαστικά θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να αυξηθεί περεταίρω η διαδρομή της ανάρτησης.

Ετσι, το typhoon ειχε γνωρισει καλες εποχες και αγοραστικο κοινο, όμως, αυτο που εγω πιστευω και διαφωνω
με την τοποθετηση 1 που εχεις, ειναι οτι μπορει να βγει κατι με μεγαλυτερους τροχους και χωρους, τα beverly, sh
κτλ δεν εχουν μεγαλους τροχους? για την κατηγορια των εννοω, ή μηπως δεν έχουν χώρους?
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#53

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιαν 2016, 00:22

:fp:
[video]
[/video]
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12324
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#54

Δημοσίευση από ALX » 13 Ιαν 2016, 09:20

Koίτα, σαν σουλούπι, είναι όμορφο, κανείς δεν αντιλέγει, αλλά στην ουσία χάνει.
Σκέψου τώρα να κάνεις πέρασμα σε χωματόδρομο με λακούβες ή και κροκάλα εσύ να οδηγείς με στάση σώματος τα πόδια μπροστά από το σώμα σαν να κάθεσαι σε πολυθρόνα. :crazy: Ή θα σπάσεις τη μέση σου, ή θα φας τα μούτρα σου, ή και τα δύο.
Περισσότερο το wannabe του είμαι σκούτερ αλλά πάω παντού είναι, παρά οτιδήποτε άλλο.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#55

Δημοσίευση από ironMANos® » 13 Ιαν 2016, 16:12

Αυτη την μανία που έχετε ορισμένοι να επικροτείτε την όποια μαλακία βγάζουν οι εταιρείες-η Χοντα βασικα- δεν την καταλαβαίνω.
Απ'οτι καταλαβα θα φοραει τον κινητηρα του NC 750,άρα με εξαπιστονες,USD και αλουμινενιο ψαλιδι 11 χιλιαρικακια σας φτάνουν?
Θα μου πεις εαν εισαι golden boy και βγαζεις χιλιάρικα καθε βδομαδα ενα τετοιο σκουτερ ειναι οτι πρεπει για να μη χαμπαριάζεις απο λακουβες στους δρόμους on the way προς το χρηματιστηριο ή τα γιοτ του μπαμπα σου στο Τροκαντερο.
Ουστ. :parta:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#56

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιαν 2016, 19:36

ALX έγραψε: Σκέψου τώρα να κάνεις πέρασμα σε χωματόδρομο με λακούβες ή και κροκάλα εσύ να οδηγείς με στάση σώματος τα πόδια μπροστά από το σώμα σαν να κάθεσαι σε πολυθρόνα.


Ψηλε αποτι βλεπω εχεις την δυνατοτητα να σηκωθεις ορθιος .. απο το να καθεσαι σαν τσοπανης πανω στην πολυθρονα.. :grin:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12324
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#57

Δημοσίευση από ALX » 13 Ιαν 2016, 20:00

Πώς και που πατάς?
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#58

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιαν 2016, 20:13

Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#59

Δημοσίευση από Vag » 08 Μαρ 2016, 18:41

[video]
[/video]
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#60

Δημοσίευση από ibar132 » 23 Μαρ 2017, 10:49

μαμαει...
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#61

Δημοσίευση από TC-drift » 23 Μαρ 2017, 16:47

Εγώ να πω την αλήθεια ήμουν απο αυτούς (τους πολλούς) που χλεύασαν την ιδέα και το σχέδιο για αυτό το σκούτερ.

Όμως τώρα που βγήκε και βλέπω και πως είναι προικισμένο και με πολύ καλά περιφερειακά (πηρουνάρα, ψαλιδάρα, ακτινικά φρένα) ομολογώ πως τελικά η ιδέα για ένα ΄΄Crossover΄΄ scooter είναι πολύ ωραία.

Εντάξει, ας ξεχάσουμε την ονομασία on-off και ας το πούμε Crossover.

Είναι μια φρέσκια ιδέα για ένα όμορφο σκούτερ και δυνατό το οποίο θα τα πηγάινει πολύ καλύτερα απο όλα τα υπόλοιπα σκούτερ καταρχήν σε κακοτράχαλους δρόμους και γιατί όχι να βγεις σε μια παραλία ή σε ένα βατό χωματόδρομο εκεί που ούτε θα το σκεφτόσουνα σε ένα ταξίδι σου και να πας σε μερικούς προορισμούς παραπάνω.

Για την Ελληνική πραγματικότητα με τους δρόμους ερείπιο νομίζω θα ταιριάξει γάντι.

Στην τελική αν είχα στο μυαλό μου να πάρω ένα T_max με παρόμοια λεφτά θα προτιμούσα εύκολα αυτό το Honda καθώς είναι φρέσκο, είναι ικανό στα κακοτράχαλα και είναι και όμορφο εδώ που τα λέμε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Scooter / Παπιά / ATV”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης