Scooter VS παπί

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές
Ηλικία: 35

Scooter VS παπί

#1

Δημοσίευση από fasarias » 02 Ιουν 2017, 19:20

Τα ''μικρα'' σκουτερακια πολης παντως μπορει να μην ειναι οικονομικοτερα απο τα παπακια, αλλα ειναι πολυ πιο ασφαλη.
Εγω τα θεωρω καταλληλοτερα σαν δευτερα μηχανακια απ`οτι τα παπια.



Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11978
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 02 Ιουν 2017, 19:31

Γιατί πιο ασφαλή? Από ποια άποψη?
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6733
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 77 φορές
Έχει δεχθεί like: 51 φορές
Ηλικία: 49

#3

Δημοσίευση από Vag » 02 Ιουν 2017, 19:44

Σε τι είναι πιο ασφαλή Μιχάλη?
Που έχουν μπουγιο πλαστικά και είναι ογκωδες ?
Η που έχουν μικρές ρόδες και δεν στριβουνε με την καμια?
Άσε που εάν μείνουν από μπαταρία τελείωσες εκεί που είσαι, γιατί δεν έχουν μανιβέλα.
Για τα μικρού κυβισμού σκούτερ λέω, κατηγορία παπιου..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές
Ηλικία: 35

#4

Δημοσίευση από fasarias » 02 Ιουν 2017, 20:01

Ωπα ρε τι εγινε πεσιμο?
:uzi:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές
Ηλικία: 35

#5

Δημοσίευση από fasarias » 02 Ιουν 2017, 20:14

Καλυτερα φρενα
καλυτερες αναρτησεις
Μεγαλυτερο πελμα ελαστικου, αρα καλυτερο πατημα στον δρομο και καλυτερα κρατηματα.
Τι αλλο θελετε?

Βαγγελη, το δικο μου και μανιβελα εχει
Και με τις μικρες ροδες που διαθετει (10'') στριβει ταπα και ειναι και φοβερα ευελικτο λογω μικροτερης περιστροφης του τροχου και κοψιμο τιμονιου!

Τωρα για τα πλαστικα συμφωνω αλλα τι να κανουμε, ετσι ειναι η κατασκευη τους.

Εγω παιδες αυτα που γραφω δεν τα γραφω για να βλογαω τα γενια μου επειδη εχω σκουτερ.
Στην τελικη χεστηκα, ετσι κι`αλλιως το συγκεκριμενο που εχω το πηρα γιατι ειναι ''εργατικο'' σκουτερακι.
Εχουν περασει απο τα χερια μου 4 παπακια, μεταξυ αυτων και το σουπερ-ντουπερ κρυπτον ξ
Την σιγουρια που νοιωθω στον δρομο οταν οδηγαω το σκουτερακι, δεν την ειχα ποτε με κανενα παπακι.

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11978
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 02 Ιουν 2017, 20:25

Κουβέντα κάνουμε σούπερ Μάριο :grin: δε στη πέφτουμε :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές
Ηλικία: 35

#7

Δημοσίευση από fasarias » 02 Ιουν 2017, 20:41

ALX έγραψε:
02 Ιουν 2017, 20:25
Κουβέντα κάνουμε σούπερ Μάριο :grin: δε στη πέφτουμε :tooth:
Τι δεν την πεφτετε ρε ψηλε, ο αλλος ο βαγγελης μονο να τα στησουμε που δεν μου`πε ακομα.

Ασε που δεν εχει ελπιδες αμα τα βαλει με το combiz αλλα λεμε τωρα! :tooth:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6733
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 77 φορές
Έχει δεχθεί like: 51 φορές
Ηλικία: 49

#8

Δημοσίευση από Vag » 02 Ιουν 2017, 20:45

Άσε ρε που στην πέσαμε δεν μπορείς να φας !! :lolnb:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#9

Δημοσίευση από TC-drift » 05 Ιουν 2017, 11:05

Καταρχήν να συμφωνήσω κι εγώ πως σκούτερ μεγάλου κυβισμού δεν θα έπαιρνα. Ίσως σε αρκετά μεγαλύτερη ηλικία και αν αλλάξουν τα θέλω μου. Αναγνωρίζω όμως την ευστοχία και το μεγάλο κοινό που έχει ένα X-Adv.

Επίσης να διαφωνήσω με τον Fasaria. Στην δουλειά έχουμε ένα SYM Combiz, του έχω κάνει δυο τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σίγουρα. Το μηχανάκι είναι ξεκάθαρα απο τα πιο επικίνδυνα δίτροχα που μπορείς να οδηγήσεις.Ακόμα και με καινουργια λάστιχα

¨Εχεις 10 ίντσες τροχούς, τεράστιο μεταξόνιο, μικρές διαδρομές αναρτήσεων και σκληρή ρύθμιση επειδή είναι για φορτία, κάτι που το κάνει ακόμα πιο νευρικό λόγω τροχών και μεταξονίου. Θέλει ΕΙΔΙΚΗ οδήγηση για να πας σχετικά γρήγορα και σαφώς δεν πιάνει στο ελάχιστο την ασφάλεια ενός παπιού με τις μεγάλες ρόδες και τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων. Επίσης δεν κοντράρει στο κόστος το παπί το οποίο είναι 50% οικονομικότερο σε σερβις και βενζίνες. Επίσης το Combiz θα βρει απο κάτω ακόμα και στο μικρότερο πεζοδρόμιο. Όμως όλα αυτά είναι ανούσια σχετικά αν το συγκρίνεις για το απόλυτο εργαλείο δουλειάς που είναι και τα φορτία που μπορεί να κουβαλήσει. ¨Ειναι το ιδανικό εταιρικό όχημα και έχει σχεδιαστεί για αυτό. Επίσης έχει εξαιρετικά φρένα. Στην πράξη για να δώσω μια τάξη μεγέθους σε οποιαδήποτε στροφή θα μπω τάπα με το Combiz με ταυτότητα δαγκωμένη και γλυστρήματα με το παπί στην ίδια στροφή θα μπω άνετα 10-20km/h παραπάνω. Και αυτό είναι δοκιμασμένο ειδικά σε όλες τις στροφές ας πούμε του Περιφερειακού δραπετσώνας π.χ. που αν μπορώ ας πούμε να μπω με 80km/h με το Combiz στην πρώτη αριστερή μετά το τούνελ της ιχθυόσκαλας με κατεύθυνση Πειραια, με το παπί θα μπω με 90-95km/h

Αντίθετα σκουτερ με μεγάλους τροχούς όπως τοπ Liberty Που έχουμε στη δουλειά είναι πολύ πολύ καλά απο οδική συμπεριφορά.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως μπορεί κάποιος να λέει ότι ένα παπί δεν είναι ασφαλές. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι πως έχει οδηγήσει σαπάκια παπιά ή τίποτα αρχαία στρογγυλοφάναρα. Ένα σύγχρονο παπί είναι εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ασφαλές. Απόδειξη οτι κυκλοφορούνε χιλιάδες delivery με δαυτα και πηγαίνουν τάπα όλη μέρα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από fasarias » 05 Ιουν 2017, 22:30

Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε τοτε βαγγελη (και οχι tc-drift).
Εσυ εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα μ`αυτο το σκουτερ κι`εγω εχω κανει 25.

Εγω λεω πως το παπι δεν ειναι ασφαλες ή ας το θεσω καλυτερα, πως το σκουτερακι για εμενα ειναι πιο ασφαλες απο το παπι και αναφερω παραπανω πως μεσα στα σαπακια που ειχα (οχι μονο οδηγησει αλλα ειχα αγορασει κιολας) ηταν και το crypton x καποτε (εκει να δεις γελια με τις αναρτησεις και τα φρενα).
Παραπερα δεν το συνεχιζω γιατι δεν εχει νοημα ολη αυτη η αντιδικια σ`αυτο το θεμα που ειναι και ασχετο.
Ο καθενας με την γνωμη του και οπου βολευεται καλυτερα.
Στο θεμα κοστους, το ανεφερα κι`εγω απο μονος μου οτι τα παπακια ειναι οικονομικοτερα.

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#11

Δημοσίευση από TC-drift » 06 Ιουν 2017, 12:47

fasarias έγραψε:
05 Ιουν 2017, 22:30
Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε τοτε βαγγελη (και οχι tc-drift).
Εσυ εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα μ`αυτο το σκουτερ κι`εγω εχω κανει 25.

Εγω λεω πως το παπι δεν ειναι ασφαλες ή ας το θεσω καλυτερα, πως το σκουτερακι για εμενα ειναι πιο ασφαλες απο το παπι και αναφερω παραπανω πως μεσα στα σαπακια που ειχα (οχι μονο οδηγησει αλλα ειχα αγορασει κιολας) ηταν και το crypton x καποτε (εκει να δεις γελια με τις αναρτησεις και τα φρενα).
Παραπερα δεν το συνεχιζω γιατι δεν εχει νοημα ολη αυτη η αντιδικια σ`αυτο το θεμα που ειναι και ασχετο.
Ο καθενας με την γνωμη του και οπου βολευεται καλυτερα.
Στο θεμα κοστους, το ανεφερα κι`εγω απο μονος μου οτι τα παπακια ειναι οικονομικοτερα.
Ρε συ Μιχάλη, εδώ διαβάζουν πιστεύω και αρκετοί άσχετοι που δεν μας ξέρουν προσωπικά. Γι αυτό έγραψα fasaria όχι φυσικά για κάποιον άλλο λόγο. Να μπορεί να καταλάβει ο καθένας σε ποιόν αναφέρομαι.

Απο εκεί και έπειτα δεν βλέπω απο που προέρχεται η αντιδικία. Εκτός αν απαγορεύεται να διαφωνούμε! Φυσικά και διαφωνώ και ακόμα και κολλητός μου να είναι ο άλλος άμα διαφωνώ θα του το πω, και περιμένω το ίδιο απο αυτόν. Κούφιες σχέσεις με χαιδολογήματα θα κάνουμε εδώ. Άμα είναι να το ρίξουμε στο PR να ξέρω να βάλω τα καλά μου!Άμα ο άλλος που έχω απέναντι μου δεν μπορεί να χειριστεί την διαφωνία μου , δεν είναι πρόβλημα δικό μου.

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 677
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές
Ηλικία: 44

#12

Δημοσίευση από Αήρ » 06 Ιουν 2017, 13:11

Τα BMW σπάνε.
Τα honda είναι υπερεκτιμημένα.
Τα yamaha δεν έχουν καλή αντιπροσωπία.
Τα suzuki κόβουν σκελετό.
Τα kawasaki δεν είναι αξιόπιστα
Τα aprilia τρέχουν ζουμιά.
Τα σκούτερ δεν είναι μηχανές.
Τα σκούτερ είναι μηχανες.
Τα παπιά επίσης.
Ο καθένας έχει μία άποψη για τα πράγματα, αλλά μόνο άποψη, όχι πείρα...
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Μαρούσι
Moto: Peugeot 2
Κράνος: Shoei XR-1100 Hadron
Έχει κάνει like: 50 φορές
Έχει δεχθεί like: 47 φορές
Ηλικία: 36

#13

Δημοσίευση από Ravendark » 06 Ιουν 2017, 13:37

Κρυφοκατεμάκιας και συ... :P
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 677
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές
Ηλικία: 44

#14

Δημοσίευση από Αήρ » 06 Ιουν 2017, 14:05

Ravendark έγραψε:
06 Ιουν 2017, 13:37
Κρυφοκατεμάκιας και συ... :P
Το κατάλαβες ε;;; :devil:
Δεν τα ανέφερα τα κατέμαια στη λίστα μου... :spiteful:
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 29 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές
Ηλικία: 35

#15

Δημοσίευση από fasarias » 06 Ιουν 2017, 20:50

TC-drift έγραψε:
06 Ιουν 2017, 12:47
fasarias έγραψε:
05 Ιουν 2017, 22:30
Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε τοτε βαγγελη (και οχι tc-drift).
Εσυ εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα μ`αυτο το σκουτερ κι`εγω εχω κανει 25.

Εγω λεω πως το παπι δεν ειναι ασφαλες ή ας το θεσω καλυτερα, πως το σκουτερακι για εμενα ειναι πιο ασφαλες απο το παπι και αναφερω παραπανω πως μεσα στα σαπακια που ειχα (οχι μονο οδηγησει αλλα ειχα αγορασει κιολας) ηταν και το crypton x καποτε (εκει να δεις γελια με τις αναρτησεις και τα φρενα).
Παραπερα δεν το συνεχιζω γιατι δεν εχει νοημα ολη αυτη η αντιδικια σ`αυτο το θεμα που ειναι και ασχετο.
Ο καθενας με την γνωμη του και οπου βολευεται καλυτερα.
Στο θεμα κοστους, το ανεφερα κι`εγω απο μονος μου οτι τα παπακια ειναι οικονομικοτερα.
Ρε συ Μιχάλη, εδώ διαβάζουν πιστεύω και αρκετοί άσχετοι που δεν μας ξέρουν προσωπικά. Γι αυτό έγραψα fasaria όχι φυσικά για κάποιον άλλο λόγο. Να μπορεί να καταλάβει ο καθένας σε ποιόν αναφέρομαι.

Απο εκεί και έπειτα δεν βλέπω απο που προέρχεται η αντιδικία. Εκτός αν απαγορεύεται να διαφωνούμε! Φυσικά και διαφωνώ και ακόμα και κολλητός μου να είναι ο άλλος άμα διαφωνώ θα του το πω, και περιμένω το ίδιο απο αυτόν. Κούφιες σχέσεις με χαιδολογήματα θα κάνουμε εδώ. Άμα είναι να το ρίξουμε στο PR να ξέρω να βάλω τα καλά μου!Άμα ο άλλος που έχω απέναντι μου δεν μπορεί να χειριστεί την διαφωνία μου , δεν είναι πρόβλημα δικό μου.
Αντιδικια ισον:
Εσυ πιστευεις και κρινεις πως ενα συγχρονο παπι ειναι ασφαλεστερο ή πιο ασφαλες απο το συγκεκριμενο σκουτερακι.
Εγω πιστευω και κρινω πως το συγκεκριμενο σκουτερακι ειναι ασφαλεστερο ή πιο ασφαλες απο τα παπακια συγχρονα ή μη.
Αρα στο πρωτο σκελος της κουβεντας μας αυτης ,διαφωνουμε.
Το εγραψα στο προηγουμενο μηνυμα μου πρωτο-πρωτο αυτο, (οτι διαφωνουμε δηλαδη).

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#16

Δημοσίευση από TC-drift » 07 Ιουν 2017, 08:59

fasarias έγραψε:
06 Ιουν 2017, 20:50
TC-drift έγραψε:
06 Ιουν 2017, 12:47
fasarias έγραψε:
05 Ιουν 2017, 22:30
Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε τοτε βαγγελη (και οχι tc-drift).
Εσυ εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα μ`αυτο το σκουτερ κι`εγω εχω κανει 25.

Εγω λεω πως το παπι δεν ειναι ασφαλες ή ας το θεσω καλυτερα, πως το σκουτερακι για εμενα ειναι πιο ασφαλες απο το παπι και αναφερω παραπανω πως μεσα στα σαπακια που ειχα (οχι μονο οδηγησει αλλα ειχα αγορασει κιολας) ηταν και το crypton x καποτε (εκει να δεις γελια με τις αναρτησεις και τα φρενα).
Παραπερα δεν το συνεχιζω γιατι δεν εχει νοημα ολη αυτη η αντιδικια σ`αυτο το θεμα που ειναι και ασχετο.
Ο καθενας με την γνωμη του και οπου βολευεται καλυτερα.
Στο θεμα κοστους, το ανεφερα κι`εγω απο μονος μου οτι τα παπακια ειναι οικονομικοτερα.
Ρε συ Μιχάλη, εδώ διαβάζουν πιστεύω και αρκετοί άσχετοι που δεν μας ξέρουν προσωπικά. Γι αυτό έγραψα fasaria όχι φυσικά για κάποιον άλλο λόγο. Να μπορεί να καταλάβει ο καθένας σε ποιόν αναφέρομαι.

Απο εκεί και έπειτα δεν βλέπω απο που προέρχεται η αντιδικία. Εκτός αν απαγορεύεται να διαφωνούμε! Φυσικά και διαφωνώ και ακόμα και κολλητός μου να είναι ο άλλος άμα διαφωνώ θα του το πω, και περιμένω το ίδιο απο αυτόν. Κούφιες σχέσεις με χαιδολογήματα θα κάνουμε εδώ. Άμα είναι να το ρίξουμε στο PR να ξέρω να βάλω τα καλά μου!Άμα ο άλλος που έχω απέναντι μου δεν μπορεί να χειριστεί την διαφωνία μου , δεν είναι πρόβλημα δικό μου.
Αντιδικια ισον:
Εσυ πιστευεις και κρινεις πως ενα συγχρονο παπι ειναι ασφαλεστερο ή πιο ασφαλες απο το συγκεκριμενο σκουτερακι.
Εγω πιστευω και κρινω πως το συγκεκριμενο σκουτερακι ειναι ασφαλεστερο ή πιο ασφαλες απο τα παπακια συγχρονα ή μη.
Αρα στο πρωτο σκελος της κουβεντας μας αυτης ,διαφωνουμε.
Το εγραψα στο προηγουμενο μηνυμα μου πρωτο-πρωτο αυτο, (οτι διαφωνουμε δηλαδη).
Αντιδικία σημαίνει, έντονη διαμάχη, αντιπαράθεση σε προσωπικό ή σε δικαστικό επίπεδο. Άστοχη λέξη για μια απλή διαφωνία απόψεων δεν νομίζεις?

Αλλά στο θέμα λοιπόν που συζητάμε, εγώ σέβομαι την άποψη σου αλλά μπορώ να έχω πιστεύω μια πλήρη άποψη κι εγώ με τα εξής δεδομένα.

1)Κάνω σχεδόν καθημερινά στη δουλειά χιλιόμετρα με το Combiz. Είναι ένα όχημα επαγγελματικό με πολύ μικρές ρόδες, πολύ μεγάλο μεταξόνιο και πολύ σκληρά ελατήρια στις αναρτήσεις για να μπορεί να σηκώνει φορτία. Σε συνδιασμό με την καθιστή θέση οδήγησης πάνω στο σκουτερ το κάνει εξαιρετικά νευρικό ειδικά όταν μέσα σε στροφές αρχίσει να διαβάζει ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Επίσης το κάνει εξαιρετικά άβολο ειδικά για τη μέση του οδηγού, κοπανάει σε ανωμαλίες δίχως οίκτο.

2)Έχω κάνει με παπιά κάπου 80.000+km Και έχω ένα Daytona για καθημερινό μεταφορικό

3)έχω κάνει με σκούτερ με μεγάλες ρόδες 80.000km+. Το SYM HD200 Που είχα και το άλλο Liberty στη δουλειά που έχουμε.

Εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω την λέξη ασφαλές γιατί είναι παραπλανητική. Ένας έμπειρος οδηγός θα κάνει όποιο όχημα καβαλάει ασφαλές προσαρμόζοντας την οδήγηση του. Αλλά εν τέλει με ένα παπί ή ένα σκούτερ με μεγάλες ρόδες έχει άλλη άνεση και πιο προσαρμόσιμη συμπεριφορά στο δρόμο.

Και αυτό με τις μικρές ρόδες είναι μια γενική παραδοχή, δεν υπάρχει τεστ ας πούμε στον ειδικό τύπο που να αφορά σκούτερ με μικρές ρόδες και να μην τονίζεται το πρόβλημα που δημιουργείται στην οδική συμπεριφορά σε θέμα νευρικότητας ειδικά σε ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Και επίσης απο τους άλλους 3 που το καβαλάνε στη δουλειά μου όλοι έχουν την ίδια άποψη σε σχέση με το Liberty αντίστοιχα που έχουμε με 16 ρηδες τροχούς. Θέλει πολύ περισσότερη προσοχή στο δρόμο το Combiz στην οδήγηση.

Τώρα όσο αφορά τα παπιά, δεν μπορώ να έχω άποψη για όλα τα παπιά. ¨Εχουν περάσει απο τα χέρια μου 2, ένα Modenas Και ένα Daytona τώρα. Και τα 2 πάρα πολύ καλά στο δρόμο. Δεν ξέρω π.χ. αν ένα Crypton-X ΠΟυ ανέφερες έχει προβλήματα στο στήσιμο, μια φορά είχα κάνει βόλτα ενός φίλου δεν είδα κάτι χτυπητό αλλά δεν έχω συμβιώσει μαζί του.

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#17

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 07 Ιουν 2017, 09:47

προβληματα που εχει η πρωτευουσα,καλα ειμαστε εδω με ποδηλατο και ζετακι...
anyway το honda απευθυνεται στους αυτοκινηταδες που τους αρεσει η αφρικα,αλλα φοβουνται την μηχανη μεγαλου κυβισμου,οποτε παιρνουν το σκουτερ που του φερνει νταλε κουαλε....(το τελευταιο αυθεντικος διαλογος με υποψηφιο)
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange


acimo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 12:34
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: ??
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#18

Δημοσίευση από acimo » 09 Ιουν 2017, 07:17

fasarias έγραψε:
02 Ιουν 2017, 20:14
Καλυτερα φρενα
καλυτερες αναρτησεις
Μεγαλυτερο πελμα ελαστικου, αρα καλυτερο πατημα στον δρομο και καλυτερα κρατηματα.
Τι αλλο θελετε?

Βαγγελη, το δικο μου και μανιβελα εχει
Και με τις μικρες ροδες που διαθετει (10'') στριβει ταπα και ειναι και φοβερα ευελικτο λογω μικροτερης περιστροφης του τροχου και κοψιμο τιμονιου!

Τωρα για τα πλαστικα συμφωνω αλλα τι να κανουμε, ετσι ειναι η κατασκευη τους.

Εγω παιδες αυτα που γραφω δεν τα γραφω για να βλογαω τα γενια μου επειδη εχω σκουτερ.
Στην τελικη χεστηκα, ετσι κι`αλλιως το συγκεκριμενο που εχω το πηρα γιατι ειναι ''εργατικο'' σκουτερακι.
Εχουν περασει απο τα χερια μου 4 παπακια, μεταξυ αυτων και το σουπερ-ντουπερ κρυπτον ξ
Την σιγουρια που νοιωθω στον δρομο οταν οδηγαω το σκουτερακι, δεν την ειχα ποτε με κανενα παπακι.
+1000...συνφωνω με fasaria :thumpup:
επίσης θα συμφωνήσω με τον tc drift (ελπίζω να το γράφω σωστά) ότι μεγαλώνοντας ,και όταν αλλάζουν οι ανάγκες , τα θέλω μας ,η αντοχές μας , η ορέξεις μας , κλπ κλπ .....
αλλάζουν και οι προτιμήσεις οι η προτεραιότητες που βάζουμε ,για ενα όχημα !
στα 18 ειχα xr200 στα 22 Rd 350lc στα 40+ 50 + δεν έχω τα ίδια γούστα της ίδιες ανάγκες και το μηχανακι που έχω τωρα δεν ειναι το Rd του σήμερα ,.ουτε το αγριογκαζο που ήταν το xr τότε ! :thumpup:

Άβαταρ μέλους

karellen
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:52
Τόπος διαμονής: Καλαμάτα
Moto: Dax 72
Έχει κάνει like: 65 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 54

#19

Δημοσίευση από karellen » 09 Ιουν 2017, 11:34

Εγώ γιατί στα 54 θέλω Dorso ή Hyper? :think:
Νίκος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11978
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#20

Δημοσίευση από ALX » 09 Ιουν 2017, 13:36

Γιατί εσύ είσαι πορνόγερος :lolnb:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Scooter / Παπιά / ATV”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης