MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

#1

Δημοσίευση από ALX » 03 Οκτ 2013, 16:29

Eδώ θα χώνουμε ότι ξεκάρφωτη είδηση-ξεκάρφωτο σχόλιο δεν χωράει σε κάποια άλλη κατηγορία.

Ξεκινώντας εγώ σας παραθέτω ένα άρθρο από το bikeme με τίτλο....

O Petroza είναι το μεγαλύτερο παράσιτο των MotoGP :tooth:

Εικόνα


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 15 Δεκ 2013, 22:22

Φωτό από το twitter του Colin Edwards

Εικόνα
Kαποια στιγμή θα ήθελα να πάω σε ένα σινεμά σαν αυτό


Τι παλικάρι είναι αυτό ρε γμτ!? :lolnb:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 31 Δεκ 2013, 10:22

Εικόνα
http://www.motoworld.es/deporte/motogp/ ... -2014.html

Πρωτοχρονιά ή πρωταπριλιά? :think: :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιαν 2014, 21:19

Φήμες λένε για προσύμφωνο Ducati-Lorenzo για 2015 :whistling:

Ο Crutchlow χόρεψε το χορό του Ησαΐα και στο νέο πρωτάθλημα μπαίνει..."παντρεμένος" :grin:

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 23 Ιαν 2014, 17:42

Πήγαινε έξω ρε ακαμάτη να κουρέψεις το γκαζόν - είπε η μάνα του :tooth:

“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#6

Δημοσίευση από mario » 23 Ιαν 2014, 19:59

alx το βίντεο :thumpup: :worshippy: :worshippy: ......

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#7

Δημοσίευση από ALX » 06 Φεβ 2014, 19:12

Έλα να ζεσταινόμαστε :dribble:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Όλες είναι wallpaper
(για ελεύθερους) :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5055
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#8

Δημοσίευση από Θάνος » 07 Φεβ 2014, 00:58

Για μένα δηλ, εσύ τι δουλειΑ έχεις με αυτά;;;;;


είπα και εγώ όταν άνοιγα το θρεντ ότι πάλι για τον rossi θα κοντραριστούμε... :grin:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#9

Δημοσίευση από ALX » 07 Φεβ 2014, 09:11

...κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή (Ακάλυπτος speaking και na_ta_leme_afta :parta: )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5055
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από Θάνος » 08 Φεβ 2014, 15:43

...δηλ οι παντρεμένοι = καί οι γυναίκες - παντρεμένες και οι άντρες - παντρεμένοι..... :tooth: :parta:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#11

Δημοσίευση από ALX » 11 Μαρ 2014, 00:59

Βρείτε τις διαφορές.... :whistling:

ΕικόναΕικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ghost
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 00:50
Τόπος διαμονής: Κυπαρισσία
Moto: Kawasaki ZX10R
Κράνος: Nolan X802
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 43

#12

Δημοσίευση από ghost » 18 Μαρ 2014, 23:39

Ενιαία ECU και... η Εργοστασιακή-OPEN Ducati!


Δυο μόλις 24ωρα πριν την έναρξη του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP και οι διοργανωτές - επιτέλους - μας αποκάλυψαν τη λύση τους για το ότι η Ducati από Εργοστασιακή συμμετοχή αποφάσισε να γίνει OPEN. Τα ακόμα μεγαλύτερα νέα, είναι ότι στο MotoGP θα έχουμε - υποχρεωτικά - την ενιαία ECU (hardware και software) για όλες τις συμμετοχές του grid το 2016.



Πρόκειται φυσικά για τον διακαή πόθο-στόχο της Dorna (εταιρεία υπεύθυνη για τα εμπορικά δικαιώματα του Πρωταθλήματος ανά την υφήλιο) και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (FIM). Οι νέες προτάσεις, που αποφασίστηκαν μετά από πολλά τηλεφωνήματα, τηλεδιασκέψεις και αντιρρήσεις, ανοίγουν το δρόμο για τον απόλυτο έλεγχο στο κόστος των ηλεκτρονικών και στον περιορισμό των βοηθημάτων των αναβατών, όπως π.χ. του traction control.



Μέχρι το 2016, η Honda και η Yamaha θα έχουν το ελεύθερο να αγωνίζονται και να εξελίσσουν το δικό τους software, που ενσωματώνεται στο ενιαίο, για όλους, hardware της ECU της Magneti Marelli. Φυσικά γι' αυτήν τους την επιλογή, τα δυο εργοστάσια θα "τιμωρούνται" με 20 λίτρα καύσιμο σε κάθε αγώνα, πέντε αλλαγές κινητήρων ανά σεζόν (και ανά αναβάτη) και πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα για όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.



Από την άλλη, η Ducati - που είναι και ο μοναδικός "κατασκευαστής χωρίς νίκη την προηγούμενη σεζόν" - παραμένει Εργοστασιακή συμμετοχή το 2014, ΑΛΛΑ θα επωφελείται από όλα τα πλεονεκτήματα των ομάδων της OPEN κατηγορίας! Τουλάχιστον μέχρι να καταφέρει να επιτύχει συγκεκριμένους συνδυασμούς αποτελεσμάτων. Καλό έτσι; Υπάρχει και καλύτερο! Με δεδομένο ότι παραμένει ως Εργοστασιακή συμμετοχή, θα έχει το ελεύθερο (;) να χρησιμοποιεί το αποκλειστικά δικό της software!!



Από την άλλη, αν ένας ή περισσότεροι από τους αναβάτες της Ducati καταφέρουν να πάρουν μια νίκη, δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις στο στεγνό, τότε το διαθέσιμο καύσιμο θα μειωθεί από 24 λίτρα σε 22. Αν μάλιστα, καταφέρουν να φτάσουν τρεις φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν το έξτρα μαλακό ελαστικό των OPEN μοτοσυκλετών. Αυτή η νέα, υβριδική, κατάσταση της Factory-OPEN συμμετοχής, θα ισχύει και για την Suzuki που θα επιστρέψει στο Πρωτάθλημα το 2015.



Διαβάστε εδώ, τη σχετική ανακοίνωση της Επιτροπής Αγώνων και της FIM.



Η Ducati επέλεξε το μονόδρομο της OPEN, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο ανταγωνιστική καθώς θα μπορούσε να εξελίσσει τον κινητήρα της και να κάνει απεριόριστα τεστ στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μια θεμιτή κίνηση - αν φανταστούμε ότι για πρώτη φορά πέρυσι δεν κατάφερε να πάρει ούτε ένα βάθρο σε 18 αγώνες - που έφερε όμως ποικίλες αντιδράσεις. Και όχι μόνο από τις Honda (κυρίως) και Yamaha. Η δυσαρέσκεια ήταν έντονη και από τις OPEN ομάδες, που δεν μπορούν σε κανέναν τομέα να ανταγωνιστούν τους πόρους ενός εργοστασίου.



Η μόνη προϋπόθεση για να γίνει ένα εργοστάσιο (η μια δορυφορική ομάδα) OPEN, ήταν η αποδοχή του software της Dorna και της Magneti Marelli. Αυτό αποτελούσε και το μοναδικό μειονέκτημα της κατηγορίας, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου. Τότε, παρουσιάστηκε η νέα version του software (γνωστό στα paddock ως Championship Software) που ήταν ιδιαιτέρως περίπλοκη και πιο κοντά στα εργοστασιακά. Σ' αυτό, έβαλε το χεράκι της και η Ducati, η οποία ήταν και ο μόνος κατασκευαστής που ανταποκρίθηκε στη χείρα βοηθείας της Dorna στα τέλη της περασμένης σεζόν.



Για τις άλλες ομάδες της OPEN όμως, ο εφιάλτης άρχιζε τότε... Το νέο software ήταν σαφώς ανώτερο και επιτύγχανε καλύτερα αποτελέσματα στην πίστα, παράλληλα όμως ήταν και εξαιρετικά δαιδαλώδες και δύσκολα οι ιδιωτικές ομάδες - με τα πενιχρά τους μέσα - θα ήταν σε θέση να το εκμεταλλευτούν 100%. Άλλωστε μετά την Sepang2, όλες οι OPEN ομάδες ξεκαθάρισαν ακριβώς αυτό: ότι δηλαδή δεν μπορούν να διαχειριστούν το νέο software και θα συνεχίσουν να αγωνίζονται με το αντίστοιχο του 2013.



Με τα νέα δεδομένα, η Factory 2 καταργείται άμα τη γενέσει της.



Η ανακοίνωση όμως της ενιαίας ECU από το 2016 και μετά (ένα χρόνο νωρίτερα από το αναμενόμενο), αποτελεί τη μεγαλύτερη έκπληξη, δεδομένης μάλιστα της σθεναρής αντίθεσης του HRC σε ένα τέτοιο σενάριο. Ο Shuhei Nakamoto (αντιπρόεδρος HRC) έχει προειδοποιήσει ξεκάθαρα ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, η Honda θα αποχωρήσει. Ο κατασκευαστής με έδρα το Τόκυο, έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι ένας βασικός ρόλος που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα, είναι η εξέλιξη του software που είναι θεμελιώδης παράγοντας για το R&D (Έρευνα κι Εξέλιξη) Τμήμα της εταιρείας.



Όλα τα παραπάνω "παιχνίδια" κανονισμών, η εισαγωγή της Ducati στην OPEN κατηγορία, η ανακοίνωση της Factory 2 και η σχεδόν αστραπιαία κατάργησή της με επαναφορά της Ducati στις Εργοστασιακές συμμετοχές, έχουν ένα και μόνο σκοπό. Να κάμψουν την αντίσταση του μεγαλύτερου εμποδίου στο όραμα του Carmelo Ezpeleta (Πρόεδρος της Dorna) για ένα ελεγχόμενο και χαμηλού κόστους Πρωτάθλημα. Άλλωστε με τα νέα δεδομένα, γιατί κάποιος να μην ακολουθήσει το παράδειγμα της Ducati το 2015;



Ο μεγάλος κερδισμένος της υπόθεσης δεν είναι - όπως πολλοί θα έχουν ήδη συμπεράνει - η Ducati. Αυτός που κερδίζει είναι το MotoGP και οι εκατομμύρια οπαδοί του, όλοι εμείς που θα έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε το αγαπημένο μας άθλημα, από το 2016 και μετά, απαλλαγμένο από τον αβυσσαλέο κυκεώνα των κανονισμών. Το 2016 - χρονιά κατά την οποία θυμίζουμε ότι θα επανέλθει και η Aprilia ως Εργοστάσιο - θα έχουμε μια κατηγορία και όλοι θα αγωνίζονται επί ίσοις όροις: ενιαία ECU (hardware και software), 24 λίτρα καύσιμο, 12 κινητήρες. Πέρυσι είχαμε μια επιπλέον μοτοσυκλέτα στο Parc Ferme, για να επιβραβευτεί η καλύτερη CRT των κατατακτηρίων και του αγώνα. Φέτος υπήρχε το δίλημμα για το αν θα έπρεπε να υπάρξει θέση στο Parc Ferme για την καλύτερη OPEN (τελικά δεν θα υπάρχει). Το 2016 δεν θα υπάρχει καν ένα τέτοιο δίλημμα, καθώς θα έχουμε μία και μόνο μία κατηγορία!


http://www.motograndprix.gr

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#13

Δημοσίευση από ALX » 02 Απρ 2014, 15:23

MotoGP »
Qatar MotoGP: Honda explains standard ECU agreement
21 March 2014
"This is what we always insisted was the key point for Honda" - Livio Suppo.


Εικόνα

One minute Honda was threatening to quit if MotoGP made a single ECU compulsory, the next a rule is unanimously passed to make the Dorna-supplied hardware and software mandatory for all from 2016.

So what changed?

The official explanation, provided by Repsol Honda team manager Livio Suppo, is that Honda's position had been misunderstood in the past. Honda was not actually against a standard ECU, but against standard ECU software without any opportunity for development.

"One thing is to have a single software for everybody, frozen, which means nobody can do anything. And this we were against. But another thing is to have the single software for everybody, but with the possibility for each manufacturer to continue developing it," Suppo told the official MotoGP website.

"Of course this will mean that we will not have any more secrets, any advantage in case you find something special. But we leave the door open to the possibility to develop technology. This is what we always insisted was the key point for Honda.

"Each manufacturer will be able to provide suggestions to develop things by himself, as far as he will share with the others."

However Honda never previously mentioned this opportunity for agreement on the drawn-out single ECU issue. And is shared development of the standard ECU even a new concept?

After all, shared development of the standard ECU (currently only mandatory for the Open class) has been in operation since last year's debut of the Magneti Marelli-built system, with each manufacturer invited to make requests for changes to the software.

It certainly isn't frozen - MotoGP director of technology Corrado Cecchinelli telling Crash.net in February: "I will be really happy if we all understand that the Open [standard] software is constantly 'moving' upon the customer requests. It is just a matter of resources and the time it takes to make things - but we will make things. It is not something that will remain steady."

This was perfectly illustrated when Ducati, planning an Open move, made a major contribution to the standard ECU software during the winter, raising it to new heights and perhaps proving to Honda that a single ECU - which must accommodate many different types of machine - could be significantly modified and offer factory level performance.

The other explanation is that Honda simply realised - with Ducati set to exploit the (probably deliberate) Open class loophole and others sure to follow - it would no longer be possible to keep bespoke factory software and so cut the best deal available under the circumstances.

"All current and prospective participants in the MotoGP class will collaborate to assist with the design and development of the [2016] Championship ECU software," said the Grand Prix Commission announcement. "During the development of the software a closed user web site will be set up to enable participants to monitor software development and to input their suggested modifications."

Standard ECU hardware is already mandatory.




“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#14

Δημοσίευση από ALX » 15 Απρ 2014, 19:54

Kάποια... στατιστικά...

-Ο Μάρκεζ πήρε την πρώτη του νίκη στα 125 σε παγκόσμιο επίπεδο στην 3η του χρονιά στον 4ο αγώνα ...ενώ ο Βινάλες μόλις στην 1η του χρονιά στον 4ο αγώνα!!!

-Ο Μάρκεζ πήρε την πρώτη του νίκη στα ΜΟΤΟ2 στον 4ο αγώνα, ενώ ο Βινάλες στον 2ο!

-Ο Βινάλες έχει κάνει το καλύτερο ξεκίνημα καριέρας ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΙΕΝ εκτός απ τον Ρόσσι ...καλύτερο και από Στόνερ και από Λορένθο και από Μάρκεζ και από Πεντρόζα...
Στα πρώτα του 3 χρόνια στο Παγκόσμιο έχει 2 τρίτες θέσεις στην τελική κατάταξη και μια κούπα! :worshippy:

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Μάριος
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:51
Τόπος διαμονής: .
Ηλικία: 22
Επικοινωνία:

#15

Δημοσίευση από Μάριος » 15 Απρ 2014, 21:52

Ο vinales ειναι ιδια ακριβως κλαση με τον Μαρκεζ. Μπορει και καλυτερη.
Μακαρι να μην βρεθουν στην ιδια ομαδα στο μελλον γιατι... :owned:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#16

Δημοσίευση από ALX » 15 Απρ 2014, 23:34

Μάριος έγραψε:Ο vinales ειναι ιδια ακριβως κλαση με τον Μαρκεζ. Μπορει και καλυτερη.
Μακαρι να μην βρεθουν στην ιδια ομαδα στο μελλον γιατι... :owned:
Γιατί ενώ τώρα ψάχνουμε κάθε εβδομάδα να δούμε ποιος θα νικήσει
...τη 2η θέση
μετά θα ψάχνουμε να βρούμε ποιος θα νικήσει
...την 3η θέση :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#17

Δημοσίευση από ALX » 02 Μάιος 2014, 18:52

Η Bridgestone αποσύρεται από το MotoGP

Διαβάστηκε από 171 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2014

Η Bridgestone, επίσημος προμηθευτής ελαστικών για το MotoGP από το 2009, συμφώνησε με τη Dorna να επιμηκύνει το συμβόλαιο της για ένα ακόμη χρόνο, για να αποσυρθεί στο τέλος του 2015.

Η ιαπωνική εταιρεία ελαστικών Bridgestone εισήλθε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP το 2002, με τη μετάβαση στις τετράχρονες μοτοσικλέτες. Τότε δεν υπήρχε ενιαίος προμηθευτής ελαστικών, και ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα αυξημένος. Στόχος της εταιρείας ήταν να εδραιωθεί ως παγκόσμιος ηγέτης της εξέλιξης ελαστικών. Γρήγορα άρχισε να έχει επιτυχίες, με την πρώτη της pole position στην πρώτη κιόλας χρονιά της συμμετοχής της, πρώτο βάθρο το 2003, και πρώτη νίκη στο GP της Βραζιλίας, το 2004.

Από εκεί και πέρα, οι νίκες έρχονταν ολοένα και συχνότερα, για να έρθει ο πρώτος τίτλος, με την Ducati και τον Casey Stoner το 2007. Ένας δεύτερος τίτλος πήγε στην εταιρεία το 2008 με τη Yamaha και τον Valentino Rossi. Αποτέλεσμα της προσπάθειας και των τίτλων της εταιρείας, ήταν να γίνει η Bridgestone ο πρώτος επίσημος αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών (μονομάρκα) για την κατηγορία.

Σύμφωνα με τη Bridgestone, η μακρόχρονη εμπλοκή της στο MotoGP, έδωσε στην εταιρεία πλεονέκτημα και στην κατασκευή ελαστικών δρόμου, αφού πολλές από τις τεχνολογίες που δοκίμασε στους αγώνες μεταφέρθηκαν και στο δρόμο.

Φυσικά, αν όλα πήγαν τόσο καλά, είναι φυσικό να αναρωτηθεί κανείς για ποιο λόγο αποσύρεται τώρα η Bridgestone από το MotoGP. Η εταιρεία δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, δηλώνοντας πως αφού πέτυχε τους στόχους της, έφτασε η ώρα για μια στρατηγική έξοδο από το πρωτάθλημα.

Πιθανότατα οι λόγοι να είναι οικονομικοί, όμως πρέπει σίγουρα να πάρουμε υπόψη μας και μια σειρά από αστοχίες της Bridgestone, τους τελευταίους μήνες. Αστοχίες που έδωσαν λαβή σε παράπονα αναβατών και ομάδων. Υπενθυμίζουμε τον καταστροφικό περυσινό αγώνα του Phillip Island, όπου τα ελαστικά της Bridgestone δεν άντεξαν στις υψηλές θερμοκρασίες, και χρειάστηκε να γίνουν για πρώτη φορά υποχρεωτικά pit stop, για την ασφάλεια των αναβατών. Όμως και στο φετινό πρωτάθλημα είχαμε παράπονα, που άρχισαν στα τεστ πριν την έναρξη του MotoGP, και συνεχίστηκαν και στους αγώνες. Αρκετοί αναβάτες εγκατέλειψαν ή δεν μπόρεσαν να πιέσουν, καθώς τα ελαστικά τους δεν άντεξαν τις συνθήκες αγώνα και καταστράφηκαν, ενώ η Bridgestone δεν δείχνει -για την ώρα- ικανή να βρει απαντήσεις για αυτά τα προβλήματα.

Το περίεργο τώρα είναι πως ναι μεν η Dorna ανακοίνωσε πως προκηρύσσει άμεσα (ξεκίνησε χθες και θα τελειώσει στις 22 Μαίου) διαγωνισμό για νέο αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών, όμως την ίδια στιγμή έδωσε ένα επιπλέον χρόνο στη Bridgestone, που θα παραμείνει στο MotoGP μέχρι και το τέλος του 2015!

Κλείνοντας, εμείς δεν μπορούμε να μην αναρωτηθούμε, μήπως θα ήταν καλύτερο για όλους να ξαναδούμε την είσοδο περισσότερων του ενός κατασκευαστών ελαστικών στο MotoGP.

MotoTriti
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5055
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#18

Δημοσίευση από Θάνος » 03 Μάιος 2014, 09:29

Pirelli ή Michellin ;;;;; για dunlop - metzeller χλωμό το βλέπω....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα


Μάριος
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:51
Τόπος διαμονής: .
Ηλικία: 22
Επικοινωνία:

#19

Δημοσίευση από Μάριος » 03 Μάιος 2014, 10:20

Εγω dunlop βλεπω.Το συμβολαιο κανονικα ηταν μεχρι το τελος αυτου του ετους.
Καπου ειχα διαβασει οτι η dunlop χρειαζεται 18 μηνες για να φερει ελαστικα στο motogp και ισως γι αυτο ανανεωθηκε αναγκαστικα ακομα ενα χρονο. :?:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11850
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 188 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#20

Δημοσίευση από ALX » 19 Μάιος 2014, 10:53

Ακούγονται κάτι φήμες στο διαδίκτυο ότι λέει ο Lorenzo έχει προϋπογράψει ....αλλού :whistling: γι' αυτό δεν τραβάει φέτΟ.

Λέτε να έχουμε κάνα νταραβέρι honda yamaha... φέρε Χόρχε πάρε Ντάνι? :innocent: ή θα μπει σφήνα καμιά λαδιέρα? :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης