MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 645
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 9 φορές
Έχει δεχθεί like: 50 φορές
Ηλικία: 33

Re: MotoGP blah blah (all seasons...all categories!)

#81

Δημοσίευση από Gee » 31 Μαρ 2015, 21:44

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

εχουμε κανα λινκ να δω τον αγωνα?


Ηonda XR250
Yamaha TT600R - SM
Yamaha TT600R - Enduro
Ducati SS800
Ducati Hypermotard 1100S
KTM 990 Super Duke
KTM 990 SMT
APRILIA TUONO V4R ABS

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#82

Δημοσίευση από ALX » 31 Μαρ 2015, 21:57

Γιώργο κοίτα στο θέμα του αγώνα.... έχει λινκ και youtube
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 645
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 9 φορές
Έχει δεχθεί like: 50 φορές
Ηλικία: 33

#83

Δημοσίευση από Gee » 31 Μαρ 2015, 22:39

ευχαριστω, θα κοιταξω να το δω αυριο
Ηonda XR250
Yamaha TT600R - SM
Yamaha TT600R - Enduro
Ducati SS800
Ducati Hypermotard 1100S
KTM 990 Super Duke
KTM 990 SMT
APRILIA TUONO V4R ABS

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#84

Δημοσίευση από ALX » 01 Απρ 2015, 12:35

Η Ducati με τα δύο βάθρα που πήρε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, χάνει το προνόμιο των έξτρα 2 λίτρων καυσίμου (από τα 24 στα 22) που είχε.
Βέβαια, κανένα πρόβλημα με αυτό το θέμα, επειδή ούτως ή άλλως, δεν τα είχε χρησιμοποιήσει ποτέ αυτά τα λίτρα.
:owned:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1435
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές

#85

Δημοσίευση από Wolfscum » 02 Απρ 2015, 14:24

Τελικά Aoyama και εγχείριση (πάλι) ο Dani.

Μακάρι να βρει λύση ο κοντός.

Μπορεί να μην είναι ο αγαπημένος αναβάτης πολλών αλλά προσωπικά πολύ θα το ήθελα να τον δω πρωταθλητή μια μέρα (εντάξει χλωμό).

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#86

Δημοσίευση από VASILIS98 » 02 Απρ 2015, 20:31

Μακάρι ο κοντός να γίνει καλά αλλά αυτή ή χοντα για πιο λόγο να χάσει την χρόνια δεν καταλαβαίνω.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#87

Δημοσίευση από ALX » 02 Απρ 2015, 21:34

...και ποιον να πάρει; Αφού ανακοινώθηκε για τους δύο επόμενους αγώνες, ίσως θέλουν χρόνο να το δουν. Ίσως φέρουν κάποιον από SBK, ίσως και κάτι άλλο. Είδωμεν
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vortex
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 00:49
Τόπος διαμονής: Αττική
Moto: gsxr 600 k9
Κράνος: HJC/SHOEI
Έχει κάνει like: 7 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 31

#88

Δημοσίευση από Vortex » 02 Απρ 2015, 22:16

Wolfscum έγραψε:Τελικά Aoyama και εγχείριση (πάλι) ο Dani.

Μακάρι να βρει λύση ο κοντός.

Μπορεί να μην είναι ο αγαπημένος αναβάτης πολλών αλλά προσωπικά πολύ θα το ήθελα να τον δω πρωταθλητή μια μέρα (εντάξει χλωμό).
Ο κοντος και μονος του να τρεξει θα βγει 2ος.

Ικανοτητες εχει και με το παραπανω. Αυτο που του λειπει μαλλον ειναι το πεισμα και τα "γονατα". Ο Γιατρος τοσο χρονων και εχει κατι "γονατα" ΝΑΑΑΑΑΑ

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#89

Δημοσίευση από VASILIS98 » 02 Απρ 2015, 22:50

ALX έγραψε:...και ποιον να πάρει; Αφού ανακοινώθηκε για τους δύο επόμενους αγώνες, ίσως θέλουν χρόνο να το δουν. Ίσως φέρουν κάποιον από SBK, ίσως και κάτι άλλο. Είδωμεν
Van de Mark από τα σουπερμπαικ

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1435
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές

#90

Δημοσίευση από Wolfscum » 02 Απρ 2015, 23:21

Vortex έγραψε:
Wolfscum έγραψε:Τελικά Aoyama και εγχείριση (πάλι) ο Dani.

Μακάρι να βρει λύση ο κοντός.

Μπορεί να μην είναι ο αγαπημένος αναβάτης πολλών αλλά προσωπικά πολύ θα το ήθελα να τον δω πρωταθλητή μια μέρα (εντάξει χλωμό).
Ο κοντος και μονος του να τρεξει θα βγει 2ος.

Ικανοτητες εχει και με το παραπανω. Αυτο που του λειπει μαλλον ειναι το πεισμα και τα "γονατα". Ο Γιατρος τοσο χρονων και εχει κατι "γονατα" ΝΑΑΑΑΑΑ
Δεν διαφωνώ Σπύρο ότι έχει θέμα ψυχολογίας. Αλλά παράλληλα του έχουν τύχει τόσοι άσχημοι τραυματισμοί και μάλιστα σε σημεία κρίσιμα για να σηκώσει ένα τίτλο που δεν είναι τελείως παράλογο να του μαμηθεί η ψυχολογία.
Βέβαια θα πει κάποιος ότι δεν άντεχε την πίεση και για αυτό έπεφτε σε κρίσιμα σημεία. Μπορεί.

Όπως και να έχει όπως λες ικανότητες έχει και έχει θέση πάνω σε τοπ ομάδα. Μακάρι να βρει τη υγεία του.
VASILIS98 έγραψε:
ALX έγραψε:...και ποιον να πάρει; Αφού ανακοινώθηκε για τους δύο επόμενους αγώνες, ίσως θέλουν χρόνο να το δουν. Ίσως φέρουν κάποιον από SBK, ίσως και κάτι άλλο. Είδωμεν
Van de Mark από τα σουπερμπαικ
Δεν παρατάει κάποιος τη "μόνιμη" θέση του σε WSBK για 2 αγώνες και βλέπουμε, εύκολα. Ακόμα κι αν είναι να οδηγήσει top MotoGP μηχανή.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#91

Δημοσίευση από ALX » 03 Απρ 2015, 14:54

Rossi: Στρατηγική αντί βαρετών αγώνων!
Αξιολόγησε τη μάχη του με τον Dovizioso

Εικόνα
Max Biaggi, Sete Gibernau, Loris Capirossi, Casey Stoner, Jorge Lorenzo, Dani Pedrosa και Marc Marquez. Αυτοί είναι μερικοί από τους αντιπάλους του Valentino Rossi, με τους οποίους ο Ιταλός θρύλος έδωσε σπουδαίες μάχες μέσα στις πίστες.

Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς όμως, ήταν ένα διαφορετικό όνομα αυτό που πρόβαλε σθεναρή αντίσταση στον Vale. Ήταν ο αναγεννημένος Andrea Dovizioso πάνω στην ολοκαίνουργια GP15!

Οι Rossi και Dovi πάλευαν για την πρώτη θέση και άλλαζαν συνεχώς θέσεις μέχρι το τέλος, με τον πρώτο να ακολουθεί τη σωστή στρατηγική και να νικά τον αντίπαλό του, έστω και με διαφορά μόλις 0.174δ.

«Η μάχη αυτή συγκαταλέγεται στις κορυφαίες της καριέρας μου και αυτό διότι ο Dovi έκανε έξυπνο αγώνα και είναι πολύ δυνατός. Ήξερε ότι μπορούσε να κερδίσει κι έδωσε το μέγιστο, ήταν πολύ επιθετικός», σχολίασε ο Rossi.

«Νομίζω ότι η καλύτερη στιγμή ήταν στα φρένα στην Κ1. Ο Dovi με πέρασε από την εξωτερική, ανοίχτηκε, επανήλθα όμως έμεινε στην εσωτερική στην επόμενη στροφή και μετά κατάφερα να βγω πιο γρήγορα και να τον προσπεράσω».

«Ήταν πολύ καλή, μια από τις καλύτερες στιγμές. Αυτή η μάχη είναι στα ίδια επίπεδα με του Jorge, ή του Marquez. Είμαι πολύ χαρούμενος διότι τα τελευταία χρόνια οι αγώνες έχουν αλλάξει».

«Στο παρελθόν ο αγώνας τέλειωνε μετά από τρεις γύρους. Ειλικρινά ήταν πιο δύσκολοι και βαρετοί αγώνες. Τώρα για κάποιον λόγο άλλαξαν και με τον Marc η μάχη είναι μέχρι τέλους. Περισσότερο στρατηγική και μ’ αρέσουν πολύ τώρα οι αγώνες», πρόσθεσε ο Vale, που κέρδισε για πρώτη φορά τον εναρκτήριο αγώνα μετά το 2010.


Η Bridgestone για το GP στο Qatar
Τι πλεονέκτημα είχε ο Rossi με το σκληρό μπροστινό;

ΕικόναΟι δηλώσεις του Shinji Aoki, του Υπεύθυνου του Τμήματος Εξέλιξης Ελαστικών για τον Μηχανοκίνητο αθλητισμό, μετά το τέλος του GP στο Qatar.

Στο GP του Qatar έγινε το ντεμπούτο των ελαστικών του 2015. Πως πιστεύετε ότι πήγε ο πρώτος αγώνας της σεζόν για την Bridgestone;

Ήταν καλός αγώνας, διότι οι σλικ επιλογές δούλεψαν καλά και ο ρυθμός όλο το Σ/Κ ήταν όχι μόνο γρήγορος, αλλά και εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Το να έχουμε 12 αναβάτες στο ένα δευτερόλεπτο είναι εξαιρετικά ευχάριστο, διότι αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά μας είναι ασφαλή και τα κατανοούν εύκολα οι οδηγοί. Παράλληλα και η απόδοση των ελαστικών, σε μια πίστα δύσκολη, ήταν πολύ σταθερή. Παρά το ότι ο Valentino Rossi και ο Andrea Dovizioso πίεζαν πολύ στο τέλος για τη νίκη. Ο Valentino έκανε τον τρίτο του καλύτερο γύρο στο τέλος, ενώ ο τελευταίος γύρος του Dovizioso ήταν ο καλύτερός του.

Αυτό που είδαμε τόσο στα τεστ, όσο και από τον πρώτο αγώνα, είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να έχουν καλό ρυθμό με τα ελαστικά του 2015 και αυτό είναι ένα θετικό συμπέρασμα.

Φέτος ο Valentino κέρδισε τον αγώνα με το σκληρό μπροστινό, μπροστά από πέντε αντιπάλους του που επέλεξαν το μεσαίο. Ποιά ήταν τα πλεονεκτήματα του σκληρού έναντι του μεσαίου;

Η επιλογή των ελαστικών έχει αποκλειστικά σχέση με τις προτιμήσεις των αναβατών και ο Valentino, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί της Yamaha, ένιωθαν καλά όλο το Σ/Κ με το μεσαίο μπροστινό. Συγκρινόμενο με την πιο μαλακή επιλογή, το σκληρό προσέφερε ευστάθεια στα φρένα και αντοχή, έχοντας ένα μικρό αντίκτυπο στο πόσο γρήγορα ζεσταίνεται και στην πρόσφυση στα πλαγιάσματα. Η έξτρα αντοχή του εξυπηρέτησε πολύ τον Valentino στο τελικό στάδιο του αγώνα, αλλά ο βασικότερος παράγοντας ήταν ότι ένιωθε καλά μ’ αυτό. Το θετικό για εμάς είναι ότι προσφέραμε πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς για να καλύψουμε όλα τα οδηγικά στυλ και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών του σχηματισμού εκκίνησης.

Η άμμος στο Qatar προκαλεί συνεχώς προβλήματα πρόσφυσης και φθοράς των ελαστικών. Πως ήταν φέτος τα πράγματα;

Ήταν ένα θέμα και φέτος, αλλά όχι τόσο σοβαρό όσο τις προηγούμενες σεζόν. Στις ΕΔ1 οι οδηγοί σχολίασαν ότι τα επίπεδα πρόσφυσης δεν ήταν ιδανικά και επέλεξαν το πιο μαλακό μπροστά για όσο το δυνατόν καλύτερο κράτημα μπροστά. Ωστόσο υπήρχαν κι εκείνοι που ένιωθαν καλά με το σκληρό, πράγμα που σημαίνει ότι η άμμος δεν είχε την επίπτωση που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Το γεγονός ότι πέντε οδηγοί της OPEN επέλεξαν το μαλακό πίσω ελαστικό στον αγώνα, δείχνει ότι η φθορά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα και ότι οι οδηγοί ήταν βέβαιοι ότι θα είχαν σταθερή απόδοση στους 22 γύρους.


Dall’Igna: Το διπλό βάθρο;
Αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς

Εικόνα

Μετά τον αγώνα στο Qatar και το ελπιδοφόρο μήνυμα που έφερε αυτός για την ομάδα της Ducati στο MotoGP, οι προετοιμασίες για τον επόμενο Γύρο - στην πίστα του Τέξας στις Η.Π.Α. - έχουν ήδη ξεκινήσει.

Λίγο πριν όμως, ο Gigi Dall’Igna συνεχάρη για μια ακόμη φορά τους ανθρώπους των κόκκινων, περνώντας εκ νέου το μήνυμα ότι η αναγέννηση της Ducati και το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της GP15 δεν είναι μόνο προσωπική, αλλά συλλογική προσπάθεια.

Σαν πατέρας, πως νοιώθετε που η κόρη σας πέρασε τις εξετάσεις;

Το συναίσθημα είναι καταπληκτικό και το μυαλό μου πηγαίνει σ’ όλους εκείνους που βοήθησαν για να γίνει κάτι τέτοιο εφικτό. Μπορεί εγώ να διηύθυνα την όλη προσπάθεια, αλλά ήταν ομαδική δουλειά. Μια μοτοσυκλέτα με τόσο λίγα χιλιόμετρα και να είναι τόσο ανταγωνιστική... είναι πραγματικά υπέροχο να το βλέπεις!

Δεν ελπίζατε στη νίκη;

Ήταν δυνατόν να το καταφέρουμε μέχρι και το τελευταίο μέτρο. Από τα μισά του αγώνα και μετά είχα την αίσθηση ότι θα κάναμε κάτι ιδιαίτερο.

Οι μηχανικοί είναι άνθρωποι της επιστήμης αλλά εσείς τους αλλάξατε;

Πάνω απ’ όλα είναι άνθρωποι (γελάει). Σκέφτομαι τη δουλειά που κάναμε όλοι στο εργοστάσιο και με ενθουσιάζει. Ξέρω καλά πόσες θυσίες κρύβονται πίσω από αυτό το αποτέλεσμα.

Το Qatar αποτελούσε ταμπού για την Ducati από το 2009 κι έπειτα. Μετά το διπλό, οι προσδοκίες ανεβαίνουν;

Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, οι δυνατότητες υπάρχουν και δεν γνωρίζουμε ακόμα πλήρως την GP15 και καθώς θα δουλεύουμε σ’ αυτή, τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα.

Συναντήθηκαν τα βλέματά σας με τους Ιάπωνες αντιπάλους σας;

Ήταν στα φίλαθλα πλαίσια και όλοι μου μίλησαν με καλά λόγια. Φαντάζομαι βέβαια ότι θα ήταν πικραμένοι και έκπληκτοι. Ο στόχος της μιας νίκης είναι πιο κοντά τώρα, αλλά πρέπει να παραμείνουμε προσγειωμένοι.

Πότε είχατε συνειδητοποιήσει ότι η GP15 μπορούσε να φέρει τέτοια αποτελέσματα;

Ήδη από το τεστ στην Μαλαισία, όπως και στο Qatar είδα κάτι καλό και ότι είχαμε αυτή τη δυναμική, παρά το ότι δεν καταφέραμε να κάνουμε προσομοίωση αγώνα.

Την θεωρείτε το αριστούργημά σας;

Σίγουρα είναι καλή, αλλά δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη. Είχα πολλά συναισθήματα από αυτή τη δουλειά και τα θυμάμαι όλα με χαρά.

Το μυστικό σας;

Η ταπεινότητα και η ικανότητα να αναλύεις το παρελθόν και να κρατάς ό,τι καλό από το προηγούμενο project. Δεν έκανα το λάθος να τα ξεγράψω όλα και να αρχίσω από το μηδέν, όπως συχνά συμβαίνει.

Θα είναι πρόβλημα όταν βρεθείτε σε πίστες που δεν έχετε δοκιμάσει τη νέα Desmosedici;

Υπάρχουν σαφώς κάποια σημεία που θέλουν ακόμα δουλειά, όπως στα φρένα για παράδειγμα, αλλά πιστεύω ότι με αυτή τη βάση μπορούμε να τα πάμε καλά σε όλες τις πίστες.

Τι θα θέλατε να πείτε στους δυο οδηγούς σας;

Ότι έκαναν έξυπνο αγώνα και οι μάχες τους με τον Valentino Rossi ήταν πολύ ωραίες. Τα συγχαρητήριά μου και στους δυο.

Πως θα το γιορτάσετε;

Πρώτα απ’ όλα με την οικογένειά μου που υπέφεραν μαζί μ’ εμένα στην τηλεόραση. Στη συνέχεια θα πάω στο αγωνιστικό τμήμα και θα τους αγκαλιάσω όλους έναν έναν!

Η συνέντευξη δόθηκε στο gpone.com


Bautista και Marquez για την επαφή τους
«Είναι καλό παιδί, αλλά πολύ επιθετικός σε παρόμοιες περιπτώσεις»

ΕικόναΟ Alvaro Bautista καταφέρθηκε εναντίον του Marc Marquez για τη σύγκρουση των δυο στον πρώτο γύρο του αγώνα στο Qatar. «Έκανε άσχημη εκκίνηση και ήθελε γρήγορα να κερδίσει θέσεις, χωρίς να υπολογίζει ότι υπάρχουν κι άλλοι οδηγοί στην πίστα».

«Στην Κ6 χώθηκε ανάμεσα σ’ εμένα και τον Barbera, δεν ξέρω κι εγώ πως τα κατάφερε και αφού με χτύπησε στο μπροστινό φρένο μου ήταν αδύνατον να συνεχίσω. Λυπάμαι, διότι ο Marc είναι καλό παιδί αλλά και πολύ επιθετικός κατά το παρελθόν σε παρόμοιες περιπτώσεις».

«Θέλω απλά να του το πω, διότι είναι επικίνδυνο. Σήμερα ήμουν τυχερός που δεν έπεσα, αλλά δεν χρειάζεται και πολύ για να τραυματιστείς εκεί έξω». Παρά το ότι η Επιτροπή διερεύνησε το περιστατικό, αποφάσισε να μην προβεί σε τιμωρία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή.

Ερωτηθείς ο 22χρονος για τη δική του εκδοχή του συμβάντος με τον εργοστασιακό αναβάτη της Aprilia, Alvaro Bautista, σχολίασε:

«Πραγματικά λυπάμαι γι’ αυτό, διότι δεν ήξερα πόσο σοβαρό ήταν παρά μόνο όταν είδα το video. Στον αγώνα μου φάνηκε ότι δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Ανοίχτηκε λίγο και μπήκα, αλλά δεν ήταν μεγάλη επαφή. Και πάλι ζητάω συγγνώμη, διότι έχουμε καλή σχέση. Ήταν απλά μια ατυχία».



Πηγή: mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#92

Δημοσίευση από VASILIS98 » 03 Απρ 2015, 16:05

Wolfscum έγραψε:
Vortex έγραψε:
Wolfscum έγραψε:Τελικά Aoyama και εγχείριση (πάλι) ο Dani.

Μακάρι να βρει λύση ο κοντός.

Μπορεί να μην είναι ο αγαπημένος αναβάτης πολλών αλλά προσωπικά πολύ θα το ήθελα να τον δω πρωταθλητή μια μέρα (εντάξει χλωμό).
Ο κοντος και μονος του να τρεξει θα βγει 2ος.

Ικανοτητες εχει και με το παραπανω. Αυτο που του λειπει μαλλον ειναι το πεισμα και τα "γονατα". Ο Γιατρος τοσο χρονων και εχει κατι "γονατα" ΝΑΑΑΑΑΑ
Δεν διαφωνώ Σπύρο ότι έχει θέμα ψυχολογίας. Αλλά παράλληλα του έχουν τύχει τόσοι άσχημοι τραυματισμοί και μάλιστα σε σημεία κρίσιμα για να σηκώσει ένα τίτλο που δεν είναι τελείως παράλογο να του μαμηθεί η ψυχολογία.
Βέβαια θα πει κάποιος ότι δεν άντεχε την πίεση και για αυτό έπεφτε σε κρίσιμα σημεία. Μπορεί.

Όπως και να έχει όπως λες ικανότητες έχει και έχει θέση πάνω σε τοπ ομάδα. Μακάρι να βρει τη υγεία του.
VASILIS98 έγραψε:
ALX έγραψε:...και ποιον να πάρει; Αφού ανακοινώθηκε για τους δύο επόμενους αγώνες, ίσως θέλουν χρόνο να το δουν. Ίσως φέρουν κάποιον από SBK, ίσως και κάτι άλλο. Είδωμεν
Van de Mark από τα σουπερμπαικ
Δεν παρατάει κάποιος τη "μόνιμη" θέση του σε WSBK για 2 αγώνες και βλέπουμε, εύκολα. Ακόμα κι αν είναι να οδηγήσει top MotoGP μηχανή.
Ο Jonathan Rea το είχε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1435
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές

#93

Δημοσίευση από Wolfscum » 03 Απρ 2015, 16:16

Για 2 GP βρίσκω ότι συμμετείχε ο Rea :think:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#94

Δημοσίευση από ALX » 07 Απρ 2015, 16:47

Schwantz: Έτοιμος να επιστρέψει ο Stoner!
Μετά τον 8ωρο Αγώνα της Suzuka

Σε λίγες ημέρες οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου θα συγκεντρωθούν στο Τέξας, για τον δεύτερο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών (MotoGP) κι εκεί φυσικά θα τους υποδεχτεί ο Kevin Schwantz.

Ένα από τα θέματα που θα συζητούνται στο paddock του Πρωταθλήματος, θα είναι φυσικά η άρνηση του HRC να επιτρέψει στον Casey Stoner να αγωνιστεί στην Αμερικάνικη πίστα.

Μια κίνηση που έγινε αφενός για να μην μετριαστεί η φήμη του Αυστραλού άσου που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ήταν στο επίπεδο που έχει μείνει στη μνήμη των φιλάθλων των δυο τροχών και αφετέρου για να προστατευτεί ο Marqeuz που δεν έκανε το καλύτερο ξεκίνημα στη σεζόν.

Το πιο σημαντικό όμως, είναι το αναμφισβήτητο γεγονός ότι μετά από συνεχείς και πολλές αρνήσεις, ο Stoner μόνος του αποφάσισε να ζητήσει να επιστρέψει στη δράση και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, έστω και ως έκτακτη συμμετοχή. Το «μικρόβιο» των αγώνων και της ταχύτητας δύσκολα νικιέται...

Δεν ξέρουμε τι παραπάνω μπορεί να γνωρίζει ο Schwantz για μια ενδεχόμενη (απίθανη ακόμα είναι η πραγματικότητα) επιστροφή του Stoner στο MotoGP, πάντως ο ίδιος δήλωσε στο gpone.com: «Η Suzuka είναι ένα καλό μέρος ν’ αρχίσεις να οδηγάς μοτοσυκλέτα».

«Ειδικά αν θέλεις να επιστρέψεις στους αγώνες. Πιστεύω ότι μετά από τρεις-τέσσερεις γύρους, ο Casey θα είναι έτοιμος να επιστρέψει και πάλι στο MotoGP! Μερικές ώρες πάνω στη σέλα και θα είναι έτοιμος για τις συνθήκες ενός αγώνα. Δεν λέω ότι θα είναι όπως πριν, αλλά σίγουρα καλύτερος από το να καθόταν στον καναπέ».

Τέλος το ψάρεμα για τον Stoner; :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Μάριος
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:51
Τόπος διαμονής: .
Ηλικία: 22
Επικοινωνία:

#95

Δημοσίευση από Μάριος » 07 Απρ 2015, 17:03

Πάντως ακούγεται και για Ρόσσι στον 8ωρο με το νεο ρ1 αν και αυτές ειναι φήμες.
Φήμες όμως ηταν και του στονερ πριν ένα μήνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1435
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές

#96

Δημοσίευση από Wolfscum » 07 Απρ 2015, 17:31

ALX έγραψε:Schwantz: Έτοιμος να επιστρέψει ο Stoner!
Μετά τον 8ωρο Αγώνα της Suzuka

Σε λίγες ημέρες οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου θα συγκεντρωθούν στο Τέξας, για τον δεύτερο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών (MotoGP) κι εκεί φυσικά θα τους υποδεχτεί ο Kevin Schwantz.

Ένα από τα θέματα που θα συζητούνται στο paddock του Πρωταθλήματος, θα είναι φυσικά η άρνηση του HRC να επιτρέψει στον Casey Stoner να αγωνιστεί στην Αμερικάνικη πίστα.

Μια κίνηση που έγινε αφενός για να μην μετριαστεί η φήμη του Αυστραλού άσου που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ήταν στο επίπεδο που έχει μείνει στη μνήμη των φιλάθλων των δυο τροχών και αφετέρου για να προστατευτεί ο Marqeuz που δεν έκανε το καλύτερο ξεκίνημα στη σεζόν.

Το πιο σημαντικό όμως, είναι το αναμφισβήτητο γεγονός ότι μετά από συνεχείς και πολλές αρνήσεις, ο Stoner μόνος του αποφάσισε να ζητήσει να επιστρέψει στη δράση και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, έστω και ως έκτακτη συμμετοχή. Το «μικρόβιο» των αγώνων και της ταχύτητας δύσκολα νικιέται...

Δεν ξέρουμε τι παραπάνω μπορεί να γνωρίζει ο Schwantz για μια ενδεχόμενη (απίθανη ακόμα είναι η πραγματικότητα) επιστροφή του Stoner στο MotoGP, πάντως ο ίδιος δήλωσε στο gpone.com: «Η Suzuka είναι ένα καλό μέρος ν’ αρχίσεις να οδηγάς μοτοσυκλέτα».

«Ειδικά αν θέλεις να επιστρέψεις στους αγώνες. Πιστεύω ότι μετά από τρεις-τέσσερεις γύρους, ο Casey θα είναι έτοιμος να επιστρέψει και πάλι στο MotoGP! Μερικές ώρες πάνω στη σέλα και θα είναι έτοιμος για τις συνθήκες ενός αγώνα. Δεν λέω ότι θα είναι όπως πριν, αλλά σίγουρα καλύτερος από το να καθόταν στον καναπέ».

Τέλος το ψάρεμα για τον Stoner; :whistling:
Πρώτον μακάρι.

Αλλά το bold που έβαλα έχει την ουσία κατά τη γνώμη μου. Το να χάσει ο Stoner από το Marquez στην τελική λογικό είναι με την αποχή και δεν θα χαλάσει την εικόνα του δόντια.

Το να χάσει ο Ισπανός όμως θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει :P

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#97

Δημοσίευση από ALX » 07 Απρ 2015, 18:32

Ο Μαρκεζ είναι καλύτερος του Στόνερ. Ακόμα και να μην διέκοπται την καριερα του, δεν θα ήταν καλύτερός του.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#98

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 07 Απρ 2015, 18:37

ναι ρε παιδες!... και εγω τωρα το διαβαζα και ειπα να το γραψω αλλα λεω θα φας κραξιμο!.... αυτη τη περιοδο δεν υπαρχει οδηγος σαν το Μαρκεζ ... στο πρωτο αγωνα δεν εδιξε καμια αδυναμια!..απο 22τερος τι σκισε και αν δεν χασομερουσε πισω απ το pedrosa θα ηταν πιο κοντα στου πρωτους!!!


... ήμουν και θα ειμαι Fun Stoner αλλα το θράσος και τη τρελα του μικρου δεν την εχει!

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1435
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές

#99

Δημοσίευση από Wolfscum » 07 Απρ 2015, 18:49

Χωρίς να τους δω να τρέχουν μαζί δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα....

Δεν θεωρώ πιθανό να κερδίσει ο Stoner αν επιστρέψει αλλά στην (απίθανη) περίπτωση που συμβεί δεν είναι καλό για τη Χονδα. Οπότε Aoyama και ξερό ψωμί :P

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#100

Δημοσίευση από ALX » 07 Απρ 2015, 19:00

Ο Στόνερ είναι γρήγορος αλλά όλοι ξέρουμε πως δεν έχει τον τσαμπουκά στις μάχες όπως ο Marquez και ο Rossi. Αυτό ήταν και το μεγάλο του μείον σε σχέση με αυτούς τους δύο. Όποτε ξεκινούσε από την pole εξαφανιζόταν και κέρδιζε. Όταν έπρεπε να δώσει στα ίσια μια μάχη, τα πράγματα δυσκόλευαν πολύ!
Αν γυρίσει τώρα θα βρει 3 πολύ δυνατούς αντιπάλους που δύσκολα θα κάνει αυτά που έκανε στη πρώτη του χρονιά με τη honda.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1435
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 21 φορές

#101

Δημοσίευση από Wolfscum » 07 Απρ 2015, 20:38

Στο θέμα μάχες θα συμφωνήσω. Πολύ μη μου απτου ο Αυστραλός.

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης