MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: MotoGP blah blah (all seasons...all categories!)

#121

Δημοσίευση από ALX » 18 Απρ 2016, 13:18

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Ο Dovi μιλά για το μέλλον

Τις πτώσεις και τον Lorenzo!


Συνέντευξη στην Gazzetta dello Sport έδωσε ο Andrea Dovizioso, ο οποίος μίλησε για το παρελθόν του, τις πτώσεις φέτος και το μέλλον.

Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι η φετινή σεζόν ξεκίνησε με τον Dovi να είναι εξαιρετικά άτυχος, μετά τις πτώσεις του σε Αργεντινή και Τέξας.

Στην Αργεντινή τον έριξε ο ομόσταυλός του, ενώ στο Τέξας ο Dani Pedrosa, με τον Ιταλό άσο της Ducati να γλυτώνει μόνο με μερικούς μώλωπες στο πόδι.

«Μιλάμε για το ίδιο πράγμα αλλά με διαφορετική νοοτροπία. Η ζημιά ήταν η ίδια, ο Andrea μπήκε στην τελευταία στροφή χωρίς να ξέρει αν θα βγει και ο Dani απλά έκανε λάθος».

Φυσικά μίλησε και για τις μεταγραφές που φέτος, πέρα από το συναρπαστικό Πρωτάθλημα, είναι βέβαιο ότι θα μας απασχολήσουν με τεράστιο ενδιαφέρον.

Μερικοί αμφισβητούν την παρουσία του Ιταλού στο γκαράζ των κόκκινων, ενώ ακούγονται και οι πρώτες φήμες για παρουσία του στην Suzuki!

«Δεν ξέρουμε τι θα αποφασίσει η Ducati. Σίγουρα ξέρουν τι έχει γίνει τα περασμένα τέσσερα χρόνια».

«Ο Gigi είναι μαζί μας τα τελευταία τρία χρόνια κι έχουν όλα τα δεδομένα για να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά των οδηγών, τη δουλειά τους, τη νοοτροπία και τον επαγγελματισμό τους».

«Αν διαλέξουν εμένα θα είναι επειδή συμφωνούν με τη λογική μου, τη μέθοδο της δουλειάς μου».

«Αν διαλέξουν διαφορετικά θα είμαι εντάξει», πρόσθεσε ο Dovi που πέρα από την Suzuki, ενδιαφέρεται γι’ αυτόν και η KTM.

Βέβαια ο Andrea Dovizioso, όπως τόνισε, θα περιμένει πρώτα να δει τι θα αποφασίσουν οι κόκκινοι.

Τέλος, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στον Jorge Lorenzo, η ανακοίνωση της μεταγραφής του οποίου στην Ducati, αναμένεται να γίνει εντός της εβδομάδας.

«Δεν μπορώ πως θα τα πάει κάποιος στη μοτοσυκλέτα. Η Ducati είναι ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα».

«Η βάση και ο χαρακτήρας είναι ο ίδιος, αλλά έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Τώρα πολλοί από εμάς είμαστε δυνατοί».

«Είναι μια μεγάλη προσωπική ικανοποίηση, διότι ήρθα εδώ όταν κανείς δεν ήθελε να έρθει».

mgp.gr


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Μαρούσι
Moto: Peugeot 2
Κράνος: Shoei XR-1100 Hadron
Έχει κάνει like: 50 φορές
Έχει δεχθεί like: 47 φορές
Ηλικία: 36

#122

Δημοσίευση από Ravendark » 18 Απρ 2016, 14:52

Λες να δούμε κανα ντόβι στην ΚΤΜ??? :woot:
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

aldel
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 06 Μαρ 2013, 13:35
Τόπος διαμονής: Βρυξέλλες - Αθήνα
Moto: Yamaha FZS600 Fazer
Κράνος: Shoei GT-Air
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#123

Δημοσίευση από aldel » 18 Απρ 2016, 15:17

Οι ντουκατέοι αν έχουν λίγο μυαλό στο κεφάλι τους θα κρατήσουν Dovi για του χρόνου γιατί είναι ίσως το καλύτερο νο2 που θα μπορούσαν να έχουν. Ενδεχόμενο ζευγαράκι Λόρε-Ιαννόνε θα γεννήσει καινούργια ακαταμάχητα επεισόδια σεξ, πάθους, δακρύων και γέλιου, που μάλλον δεν τους χρειάζονται όταν έχουν σκάσει τόσα λεφτά για τον νο1...
Αλέξανδρος

Πάμε καμιά βόλτα;

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#124

Δημοσίευση από ALX » 18 Απρ 2016, 15:58

Σαφώς :thumpup:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#125

Δημοσίευση από ALX » 20 Απρ 2016, 07:49

marc-marquez.jpg
Προσέξτε αυτή τη λεπτομέρεια που την έχω δει πολλές φορές σε φωτογραφίες του. Δείτε πως πιάνει τα γκριπ ο Μάρκεζ. Γιατί λέτε ότι το κάνει?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#126

Δημοσίευση από Vag » 20 Απρ 2016, 10:19

Εγω πιστευω το κανει για να ακουμπαει τον αγκωνα δτα κερμπ...οσο πιο εξω το χερι στο γκριπ τοσο πιο ευκολο να ακουμπισει... ισως εαν το ειχε πιο μεσα θα ειχε μεγαλυτερη δυσκολια να ακουμπισει και μεγαλυτερη κλιση στην μηχανη και ισως εκει μετραει που γλιστραει περισσοτερο η μηχανη..
Με λιγα λογια ζυγιζει την μηχανη στις κλισεις..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

aldel
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 06 Μαρ 2013, 13:35
Τόπος διαμονής: Βρυξέλλες - Αθήνα
Moto: Yamaha FZS600 Fazer
Κράνος: Shoei GT-Air
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#127

Δημοσίευση από aldel » 20 Απρ 2016, 11:05

Κι εγώ έτσι τα πιάνω, από που παίρνω το εργοστασιακό μου; :crazy:

Προσωπικά με βολεύει έτσι γιατί έχω καλύτερο μοχλό με το ένα δάχτυλο στη μανέτα του φρένου. Με βολεύει επίσης να σπρώχνω το τιμόνι με το μέσο της παλάμης, η οποία παλάμη ακουμπάει στα αντίβαρα, έχω πολύ καλύτερο μοχλό έτσι. Ίσως να παίζει ρόλο και το σχήμα του τιμονιού, γιατί όταν πιάνω τα γκριπ κανονικά μου φαίνεται πως στραμπουλάω τους καρπούς μου, δεν μπορώ να οδηγήσω έτσι...

Άλλη εξήγηση από το "έτσι με βολεύει" δεν έχω να σας δώσω... :grin:
Αλέξανδρος

Πάμε καμιά βόλτα;

Άβαταρ μέλους

Χλέμπουρας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 05 Αύγ 2014, 19:21
Τόπος διαμονής: 3ο τσαντήρι δεξιά
Moto: Πεζό 2 προς το παρών
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 37

#128

Δημοσίευση από Χλέμπουρας » 20 Απρ 2016, 11:11

Ο λόγος είναι καθαρά για να έχει καλύτερο μοχλό.Σαν να έχει δηλαδή μεγαλύτερο τιμόνι το οποίο βολέυιε πολύ στα ανάποδα τιμόνια όταν μπάινει στη στροφή ντριφτάροντας
Η χειρωνακτική δουλειά είναι το καλύτερο αντίδοτο για τον ελιτισμό που απειλεί τον καλλιτέχνη.


Μάριος
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:51
Τόπος διαμονής: .
Ηλικία: 22
Επικοινωνία:

#129

Δημοσίευση από Μάριος » 20 Απρ 2016, 11:20

Ο μαρκεθ ειναι ο πιο εξυπνος και ταλαντουχος στο γκριντ , μακραν. Εφερε ιδεες και πραγματα που δεν ειναι υπηρχαν στα gp.
Tα πιανει απο κει για να εχει μεγαλυτερο ανοιγμα στα χερια.
Πλεονεκτημα
1)Πολυ καλυτερο και ευκολοτερο τιμονι στο γυροσκοπικο
2) Κρεμεται πιο ευκολα και βοηθαει μεσα στην στροφη
3) Οπως ειπα , καλυτερος χειρισμος, αμα χασει λιγο τα φρενα , για λιγα μετρα , θα τον βοηθησει να το επανερει καλυτερα και πιο ευκολα
4) κλπ

edit οτι ειπε και ο Χλεμπουρας :cheers:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#130

Δημοσίευση από ALX » 21 Απρ 2016, 10:14

Vinales: Θέλω να με δω με το 1!

Ανέκαθεν ο Valentino ήταν σημείο αναφοράς για μένα!
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Maverick Vinales είναι το μεγαλύτερο ανερχόμενο αστέρι της μεγάλης κατηγορίας.

Ο Ισπανός βρίσκεται σε συνομιλίες με την Yamaha (και όχι μόνο) με την οποία αναμένεται και να συμφωνήσει για τα επόμενα δυο χρόνια.

Ο στόχος του Vinales είναι ξεκάθαρος: «Θέλω να με δω με το νούμερο 1 στη μοτοσυκλέτα».

«Θα το ήθελα και από τώρα, αλλά αυτό είναι αδύνατον. Στο μέλλον όμως πιστεύω ότι θα είμαι δυνατός και θα μπορώ να διεκδικήσω τον Τίτλο».

Φυσικά δεν είναι μόνο οι φίλαθλοι και οι δημοσιογράφοι που χαρακτηρίζουν τον Vinales ως το νέο μεγάλο αστέρι των GP.

Είναι και ο ίδιος ο Valentino Rossi, ο θρύλος του Πρωταθλήματος, ο οποίος έχει μιλήσει ουκ ολίγες φορές με κολακευτικά λόγια για τον Ισπανό.

«Είναι πολύ καλό όταν ένας αναβάτης σαν τον Valentino, με τόση εμπειρία, λέει τέτοια πράγματα για σένα. Σημαίνει ότι κάτι κάνεις καλά».

«Από μικρός τον έβλεπα που κέρδιζε και τον υποστήριζα. Ανέκαθεν ήταν για εμένα το σημείο αναφοράς».

Έφτασε όμως η ώρα που παλεύει μέσα στις πίστες με το είδωλό του!

«Νοιώθω καλά ως αναβάτης και είμαστε ανταγωνιστικοί. Πρέπει να κάνουμε ακόμα ένα βήμα όμως με τη μοτοσυκλέτα, για να είμαστε εκεί».

«Δουλεύουμε καλά υπό πίεση και κάτω από την πίεση δείχνω τον καλό μου εαυτό, επομένως μ’ αρέσει η πίεση».
mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#131

Δημοσίευση από ALX » 27 Απρ 2016, 11:44

Βελτιώσεις στους κανονισμούς

Πίεση ελαστικών, άκυρες εκκινήσεις, επανέναρξη

Οι αισθητήρες πίεσης θα γίνουν υποχρεωτικοί για όλους από το Γύρο στο Mugello. Αυτό αποφασίστηκε σε μια συνάντηση της Επιτροπής Grand Prix στην Jerez.

Μετά την τρομακτική πτώση του Loris Baz στην Μαλαισία, όλοι ζητούσαν επίμονα την υποχρεωτική παρουσία αισθητήρων πίεσης για τα ελαστικά.

Από τις 20 Μαΐου όλες οι ομάδες θα είναι υποχρεωμένες να έχουν ενσωματώσει έναν τέτοιο αισθητήρα και στους δυο τροχούς.

Επιπρόσθετα, αλλαγές είχαμε και με αφορμή τον αγώνα της Moto2 στο Qatar και το χαμό που έγινε με τις άκυρες εκκινήσεις (βλ. περισσότερα εδώ).

Από εδώ και στο εξής ο αλυτάρχης θα μπορεί να τιμωρεί τους αναβάτες όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, χωρίς τον περιορισμό των 4 πρώτων γύρων.

Παράλληλα αν δεν δοθεί ποινή ride-through αλλά χρόνου, τότε ο χρόνος αυτός δεν θα είναι 20δ αλλά ανάλογα με την πίστα (πόσο μεγάλη είναι η pitlane) και θα πρέπει απαραιτήτως να γίνεται γνωστό πριν την έναρξη του αγώνα.

Αναφορικά με την επανέναρξη του αγώνα της μεγάλης κατηγορίας, αν αυτός διακοπεί μέσα στους πρώτους τρεις γύρους, οι ομάδες είχαν εκφράσει την ανησυχία τους για τον ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή τους να ανεφοδιάσουν τις μοτοσυκλέτες.

Επομένως ο αγώνας θα σταματάει και στη συνέχεια θα έχουμε από την αρχή την εκκίνηση.

Τέλος, η τελευταία αλλαγή αφορά στην Moto3 και στα πλαίσια:

Κάθε κατασκευαστής υποχρεώνεται να δίνει την οποιαδήποτε εξέλιξη του πλαισίου σε όλους τους αναβάτες που αγωνίζονται με την ίδια μοτοσυκλέτα.
mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Μάριος
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:51
Τόπος διαμονής: .
Ηλικία: 22
Επικοινωνία:

#132

Δημοσίευση από Μάριος » 04 Μάιος 2016, 20:35



:tooth:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#133

Δημοσίευση από ALX » 05 Μάιος 2016, 08:25

Ρε ο ξυνομούρης.... όλοι γελάνε στο βίντεο εκτός από αυτόν! :na:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#134

Δημοσίευση από ALX » 19 Μάιος 2016, 08:34

Η επιστροφή της Suzuki στο βάθρο

Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία

Ήταν μια καταπληκτική Κυριακή στο Le Mans για την Suzuki και τον Maverick Vinales, που ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία:

- Ήταν το πρώτο βάθρο του Vinales στη μεγάλη κατηγορία. Από το 2002 κι έπειτα, στην MotoGP εποχή, είναι ο πέμπτος νεαρότερος σε ηλικία αναβάτης που ανεβαίνει στο βάθρο. Οι άλλοι τέσσερεις είναι οι: Marquez, Pedrosa, Stoner και Lorenzo.

- Με την τρίτη του θέση στην Γαλλία ανέβηκε στην 5η της βαθμολογίας. Είναι η καλύτερη θέση που έχει (προσωρινά) αναβάτης της Suzuki από το 2008, όταν ο Loris Capirossi ήταν πέμπτος με το Κινέζικο GP.

- Ήταν το πρώτο βάθρο της Suzuki από το 2008, όταν τερμάτιζε τρίτος στο Brno ο Loris Capirossi.

- Ο Aleix Espargaro ήταν έκτος στον αγώνα του Le Mans και η Suzuki πήρε 26 βαθμούς στο σύνολο. Και πάλι στο Brno το 2008 ήταν η προηγούμενη φορά που ο κατασκευαστής έπαιρνε τόσους βαθμούς σε έναν αγώνα. Τότε έκτος ήταν ο Chris Vermeulen, πίσω από τον Capirossi στην 3η θέση.

- Στους δυο τελευταίους αγώνες οι αναβάτες της Suzuki είναι μέσα στην εξάδα. Την τελευταία φορά που είχε επαναληφθεί κάτι τέτοιο ήταν το 2007, στα GP του Brno και του San Marino.

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#135

Δημοσίευση από ALX » 25 Μάιος 2016, 10:37



Vinales: Ομαλή η μετάβαση

Από την Suzuki στην Yamaha


Αφού πήρε την οριστική του απόφαση για το μέλλον, ο Maverick Vinales θεωρεί ότι η μετάβαση από την Suzuki στην Yamaha δεν θα κρύβει παγίδες.

Ο 21χρονος τονίζει ότι δεν βλέπει την ώρα να ανέβει πάνω στην Μ1 και πιστεύει ότι η αλλαγή θα είναι ομαλή για τον ίδιο, μιας και οι δυο μοτοσυκλέτες έχουν κοινά χαρακτηριστικά.

«Με την Suzuki είμαι συνεχώς στο όριο και πρέπει να είμαι, ειδάλλως αρχίζει και κουνιέται και δύσκολα πας γρήγορα».

«Η εξέλιξη έχει σχέση με το οδηγικό μου στυλ, αλλά στην Yamaha είναι πάντα σε υψηλό επίπεδο και ο οποιοσδήποτε μπορεί να είναι γρήγορος».

«Δεν έχουν και τόσο διαφορετικό στυλ, διότι και στις δυο μοτοσυκλέτες πρέπει να είσαι ομαλός για να πας γρήγορα στις στροφές».

«Συνήθως το μυστικό είναι στο γκάζι και πρέπει να είσαι πολύ συγκεντρωμένος».

«Με τα ηλεκτρονικά δεν είσαι γρήγορος και πρέπει να χρησιμοποιείς όσο λιγότερα γίνεται. Λιγότερο TC γιατί καταστρέφεται το ελαστικό και πρέπει να νοιώθεις το σπινάρισμα στο γκάζι».

«Η μεγαλύτερη διαφορά για εμένα είναι ότι η Yamaha έχει απίστευτη μηχανική πρόσφυση που είναι πολύ σημαντικό με τα Michelin που σπινάρουν συνέχεια».

Τέλος, εξέφρασε τη γνώμη του ότι στο μέλλον τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα θα κρίνονται ανάμεσα σε αυτόν και τον Marc Marquez.

«Αν πάνε έτσι τα πράγματα, στο μέλλον εγώ κι ο Marc θα παλεύουμε στο τέλος των αγώνων».

«Θέλω να παλέψω μαζί του, επειδή φαίνεται ότι είναι δύσκολο να τον κερδίσεις, αλλά είναι πάντα στο όριο πάνω στη μοτοσυκλέτα».

«Αν έχεις καλή μοτοσυκλέτα και τον πιέζεις πέρα από το όριο, πέφτει. Αυτό αν το παίξεις σωστά, έχεις την ευκαιρία να τον κάνεις να χάσει βαθμούς».

mgp.gr



Χμμμμ.... ρε Μαβεράκο....μήπως σηκώνεις ψηλά τον αμανέ πολύ νωρίς? Κρύβε λόγια μέχρι να δεις ότι μπορείς να τα κάνεις και πράξη. ΟΚ... σε πιστεύω, είσαι οδηγάρα, είσαι ένας από τα μελλοντικά άλιεν, αλλά όταν αρχίζεις και βάζεις μπροστά το "εγώ" (και το κάνεις συχνά το τελευταίο καιρό) χαλάει η εικόνα σου (και ειδικά ΠΡΙΝ καταφέρεις οτιδήποτε ακόμα)
Παραδειγματιστείτε ρε φίλε από την επικοινωνιακή ικανότητα του Rossi! Ποτέ δεν έλεγε ότι είναι ο καλύτερος, ποτέ δεν έλεγε "εγώ" αλλά έλεγε "εμείς" θεωρώντας πάντα εαυτό μέλος της ομάδας του και μόνο μαζί τους τα καταφέρνει.
Πάντα έλεγε "θα προσπαθήσουμε" κι όχι "θα νικήσουμε" ακόμα και τότε που μεσουρανούσε και ήξερε πως θα κέρδιζε ούτως ή άλλως.
Έχετε την τεράστια ευκαιρία να τρέχετε παρέα με τον GOAT, αυτόν που κοσμούσε με τις αφίσες του τους τοίχους σας στο παιδικό σας δωμάτιο... παραδειγματιστείτε!
Ο Stoner, παρότι οδηγάρα, έβγαζε πάντα αυτό το κλαψομ...νικο κι όλο παραπονιόταν για το ένα και για το άλλο, "χαλώντας" τους φιλάθλους.
Ο Λορένθο, παρότι οδηγάρα κι αυτός, βγάζει πάντα αυτό το αντιπαθητικό και ειρωνικό ύφος, και πάντα κάτι φταίει όταν χάνει και χαλάει ακόμα περισσότερο κόσμο.
Ο Μάρκεζ έδειξε περισσότερο διαβασμένος και μπήκε με το χαμόγελο και την παλαβή οδήγησή του κι είχε όλα τα φόντα να πάρει μεγάλη μερίδα οπαδών του Rossi (με τις ευλογίες του Rossi μάλιστα) όταν αυτός αποσυρόταν από τους αγώνες, αλλά σε μια στιγμή μεγάλης ματαιοδοξίας, κλώτσησε ότι είχε αρχίσει να χτίζει με έξυπνο τρόπο!
Αυτή τη στιγμή έχασε οποιδήποτε ευκαιρία να φτιάξει μεγάλο φαν κλάμπ και ξέπεσε στα μάτια ακόμα και των δικών του υγιώς σκεπτομένων οπαδών του.
Μάβερικ.... μην κάνεις τα ίδια λάθη!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 427
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές
Ηλικία: 50

#136

Δημοσίευση από FZMAN » 25 Μάιος 2016, 18:43

:thumpup:
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#137

Δημοσίευση από Vag » 25 Μάιος 2016, 22:16

Ο βιναλακος θα πάρει μαθήματα από τον γιατρό , ακόμα και γιαυτό που είπε..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#138

Δημοσίευση από ALX » 13 Ιουν 2016, 08:24

Michelin: Φτεράκια και νέα ηλεκτρονικά;

Δημιουργούν θέμα με τα ελαστικά!

Το ξεκίνημα της Michelin στο MotoGP ήταν αλλού θετικό και αλλού με σημαντικά προβλήματα.

Σε κάθε Γύρο, ο κατασκευαστής φέρνει 1,400 ελαστικά σε 6 φορτηγά κι έχει 25 ανθρώπους του στην πίστα.

Ο επικεφαλής είναι ο Piero Taramasso που επιβαρύνεται με το επιπλέον καθήκον να αντιμετωπίζει τα προβλήματα και να βρίσκει λύσεις.

«Εφτά χρόνια απουσίας είναι μεγάλο χρονικό διάστημα και τα πάντα έχουν αλλάξει», σχολιάζει στο «αδερφό» gpone.com.

«Ακόμα και οι αναβάτες έχουν αλλάξει, με το νέο στυλ που εισήγαγε ο Marquez να καταπονεί διαφορετικά τα ελαστικά».

Στα αρνητικά της σεζόν - πέρα από την περίπτωση Baz στα χειμερινά τεστ - ήταν το περιστατικό με τον Redding στην Αργεντινή.

«Εκεί είχαμε μόνο μια ημέρα δοκιμών και πολύ λίγες πληροφορίες. Το πρόβλημα με τον Scott είχε πολλούς παράγοντες».

«Η θερμοκρασία στην άσφαλτο ήταν στους 48 βαθμούς, η ιδιαίτερη δομή της πίστας και ο συνδυασμός μιας πανίσχυρης μοτοσυκλέτας μ’ έναν βαρύ οδηγό».

Στη συνέχεια όμως η παρουσία της Michelin ήταν πολύ καλή σε κάθε πίστα και η ασφάλεια είναι εξασφαλισμένη, με την προσοχή τώρα να στρέφεται στην απόδοση.

«Στόχος μας είναι να προσαρμόσουμε τα ελαστικά σε κάθε συνθήκη και να βελτιώσουμε την πίσω πρόσφυση και να είναι ικανοποιημένοι οι οδηγοί με το μπροστινό».

«Παράλληλα έχουμε εισάγει γόμες που αποδίδουν σ’ ένα ευρύτερο φάσμα χρήσης κι ένα προφίλ που βελτιώνει την πρόσφυση πέρα από τις 55 μοίρες πλάγιασμα».

Στο πρόσφατο τεστ της Βαρκελώνης το νέο μπροστινό της Michelin δεν πήρε «θετικές» κριτικές από τους αναβάτες.

Για το πίσω όμως: «Θα μπορούμε να έχουμε ένα από αυτά που δοκίμασαν ήδη, από το Assen ή το πολύ στο Sachsenring».

Στη συνέχεια εξήγησε το πως τα νέα ηλεκτρονικά και τα «φτεράκια» επηρεάζουν τα ελαστικά.

«Το πακέτο των ηλεκτρονικών είναι λιγότερο εξελιγμένο και μιας και είναι καινούργιο, οι ομάδες δεν ξέρουν τον καλύτερο τρόπο να το χρησιμοποιούν».

«Όλο αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο στα ελαστικά. Για τα φτεράκια έχουμε επίσης μια ιδέα».

«Φορτίζοντας το μπροστινό, τιμωρείς περισσότερο το πίσω το οποίο σπινάρει πιο πολύ».

Τέλος για την Ducati παραδέχτηκε ότι: «Είναι αλήθεια ότι δυσκολεύονται περισσότερο».

«Η μοτοσυκλέτα τους είναι διαφορετική, όσον αφορά στη σύλληψή της και έχει πανίσχυρο μοτέρ».

«Έχουν όμως τη δυνατότητα να επιστρέψουν και πάλι σύντομα στην κορυφή».
mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#139

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιουν 2016, 14:05

O Marquez απαντά: Rossi ή Lorenzo;

Ποιός είναι ο πιο δύσκολος μέσα στην πίστα;




Οι τρεις εβδομάδες διακοπής ανάμεσα στο GP της Καταλονίας και σ’ αυτό του Assen, έδωσαν την ευκαιρία στον Marc Marquez να κάνει μια αποτίμηση της μέχρι τώρα σεζόν.

Το πρόγραμμα του Ισπανού άσου της Repsol είναι πολυάσχολο, ωστόσο το επίσημο site του Πρωταθλήματος βρήκε την ευκαιρία να του κάνει μερικές ερωτήσεις.

Έχασες προσωρινά την 1η θέση στη βαθμολογία, αλλά την ξαναπήρες! Τι προτιμάς να είσαι; Ο κυνηγός ή ο κυνηγημένος;

Φυσικά και θέλεις να είσαι στην κορυφή, διότι έχεις μια διαφορά βαθμών από τους άλλους. Τώρα είναι 10 οι βαθμοί. Προτιμάς να είσαι μπροστά διότι αν κάνεις κάποιο λάθος, όπως έκανα στο Le Mans που έπεσα και πήρα τρεις μόνο βαθμούς, θα σου μειώσουν τη διαφορά και ίσως να σε περάσουν, αλλά θα είσαι κι εσύ εκεί. Αν όμως είσαι δεύτερος ή τρίτος, ξέρεις ότι δεν μπορείς να χάσεις, δεν μπορείς να κάνεις λάθος.

10β μπροστά από τον Lorenzo! Πόσο εύθραυστο είναι αυτό το προβάδισμα;

Για μένα, ειλικρινά, αυτοί οι 10β είναι τίποτα! Και αυτό αν στον επόμενο αγώνα τερματίσω τρίτος και αυτός κερδίσει, η διαφορά θα είναι στον ένα βαθμό. Βέβαια οι 10β είναι καλύτερα από το τίποτα, αλλά είμαστε πολύ, πάρα πολύ κοντά. Και ο Valentino επίσης είναι μόνο 22β πίσω... μετά από εφτά αγώνες οι τρεις πρώτοι έχουμε διαφορά κάτω από 25β και αυτό σημαίνει ότι θα είναι δύσκολα μέχρι τέλους.

Rossi ή Lorenzo; Ποιός είναι ο πιο δύσκολος αντίπαλος στην πίστα;

Εξαρτάται. Στην ημέρα του ο Lorenzo είναι πολύ, πάρα πολύ γρήγορος. Είναι πιο δυνατός από τον Valentino. Για μένα ο Lorenzo είναι πιο γρήγορος στον ένα γύρο, από την άλλη όμως ο Valentino έχει μεγάλη εμπειρία και ξέρει πως να εκμεταλλεύεται την κάθε περίσταση. Είναι δύσκολο να τον κερδίσεις όταν κάνει καλό αγώνα. Ακόμα κι όταν δεν είναι ο πιο γρήγορος αναβάτης το Σ/Κ, στον αγώνα είναι εκεί! Είναι πολύ σταθερός.

Σφίξατε τα χέρια στην Βαρκελώνη! Η έχθρα έλαβε και επίσημα τέλος;

Για μένα η αντιπαλότητα υπάρχει με όλους τους αναβάτες. Μέσα στην πίστα θέλεις να κερδίσεις τον ομόσταυλό σου, τους φίλους σου και τους άλλους. Όλοι πρέπει να έχουμε μια επαγγελματική σχέση, διότι όλοι μας παίρνουμε ρίσκα μέσα στην πίστα. Είχα ήδη πει - μετά την Valencia - ότι το χέρι μου είναι εδώ. Έφτασε αργά, αλλά έφτασε και αυτό είναι που έχει σημασία. Δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Έχεις κάνει και μερικούς γύρους στη νέα πίστα της Αυστρίας...

Θα ήθελα να ήταν με τη μοτοσυκλέτα του MotoGP, αλλά λόγω των κανονισμών δεν έχουμε αρκετές ημέρες για να κάνουμε προπόνηση εκεί. Όμως και αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι παρόμοιες και ήταν σημαντικό τεστ. Θα είμαστε εδώ και πάλι μετά από δυο μήνες, με διαφορετικές μοτοσυκλέτες, αλλά τουλάχιστον θα γνωρίζουμε την πίστα.
mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 16 φορές
Ηλικία: 35

#140

Δημοσίευση από fasarias » 20 Ιουν 2016, 23:36

Δεν ξερω αν εχει αναφερθει, αλλα η suzuki ανακοινωσε τον alex rins για δευτερο οδηγο της για τα επομενα 2 χρονια (2017-2018)

Ακυρο τωρα ειδα το αλλο θεμα με τα μεταγραφικα και οτι το εχει ποσταρει ο ψηλος.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#141

Δημοσίευση από ALX » 18 Ιούλ 2016, 12:49

Μια πίστα που μοιάζει πάρα πολύ με αυτή του Estoril που βγήκε από το καλεντάρι των GP κι ήταν μια από τις αγαπημένες μου! :)


Το MotoGP στην Φινλανδία!
Προστίθεται η πίστα Kymi Ring από το 2018

Εικόνα
Μια σημαντική είδηση βγήκε από το Grand Prix του Sachsenring, καθώς η Dorna συμφώνησε με τους ιθύνοντες της πίστας Kymi Ring να προστεθεί στο Ημερολόγιο Αγώνων από το 2018!

Η πίστα είναι υπό κατασκευή και την μεθεπόμενη σεζόν, αν όλα πάνε καλά, το MotoGP θα επιστρέψει στην Φινλαδία για πρώτη φορά από το 1982, όταν έγινε ο Γύρος στην Imatra.

Η Kymi Ring βρίσκεται δίπλα στην πόλη Kausala και έχει σχεδιαστεί από την Test & Training της Wurz Desing.

Η χάραξή της, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, περιλαμβάνει 15 στροφές για τη μήκους 4,8χλμ πίστα. Βέβαια η τελική της μορφή είναι πιθανό να διαφέρει λίγο.

Τα σχέδια της Φινλανδίας για κατασκευή πίστας είχαν αποκαλυφθεί από πέρυσι, με στόχο τότε να μπει στο Ημερολόγιο το 2017.

Τελικά αυτό δεν θα γίνει του χρόνου, αλλά είναι επίσημο ότι θα προστεθεί στο Ημερολόγιο το 2018.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης