MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: MotoGP blah blah (all seasons...all categories!)

#141

Δημοσίευση από ALX » 18 Ιούλ 2016, 12:49

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Μια πίστα που μοιάζει πάρα πολύ με αυτή του Estoril που βγήκε από το καλεντάρι των GP κι ήταν μια από τις αγαπημένες μου! :)


Το MotoGP στην Φινλανδία!
Προστίθεται η πίστα Kymi Ring από το 2018

Εικόνα
Μια σημαντική είδηση βγήκε από το Grand Prix του Sachsenring, καθώς η Dorna συμφώνησε με τους ιθύνοντες της πίστας Kymi Ring να προστεθεί στο Ημερολόγιο Αγώνων από το 2018!

Η πίστα είναι υπό κατασκευή και την μεθεπόμενη σεζόν, αν όλα πάνε καλά, το MotoGP θα επιστρέψει στην Φινλαδία για πρώτη φορά από το 1982, όταν έγινε ο Γύρος στην Imatra.

Η Kymi Ring βρίσκεται δίπλα στην πόλη Kausala και έχει σχεδιαστεί από την Test & Training της Wurz Desing.

Η χάραξή της, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, περιλαμβάνει 15 στροφές για τη μήκους 4,8χλμ πίστα. Βέβαια η τελική της μορφή είναι πιθανό να διαφέρει λίγο.

Τα σχέδια της Φινλανδίας για κατασκευή πίστας είχαν αποκαλυφθεί από πέρυσι, με στόχο τότε να μπει στο Ημερολόγιο το 2017.

Τελικά αυτό δεν θα γίνει του χρόνου, αλλά είναι επίσημο ότι θα προστεθεί στο Ημερολόγιο το 2018.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#142

Δημοσίευση από ALX » 20 Ιούλ 2016, 07:51

Κυριαρχία Ducati στην Αυστρία
8 Ιταλίδες στις 10 πρώτες στη νέα πίστα!

Εικόνα
Το ιδιωτικό τεστ που ξεκίνησε σήμερα και ολοκληρώνεται αύριο στη νέα πίστα του MotoGP, την Αυστριακή Red Bull Ring, έδειξε ότι η Ducati βρίσκεται πολύ κοντά στην πρώτη της νίκη, εδώ και έξι χρόνια! Ο σχεδιασμός της πίστας που είναι stop & go φαίνεται ότι ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα της Ιταλικής μοτοσυκλέτας, αφού στις 5 από τις 9 στροφές της πίστας χρειάζεται δυνατή επιτάχυνση. Συνολικά η μήκους 4.3 χλμ πίστα έχει 7 δεξιές και μόνο 2 αριστερές στροφές, κάτι που θα προβληματίσει και το ζέσταμα των ελαστικών στην αριστερά πλευρά.

Αυτά όμως δεν προβλημάτισαν καθόλου τις Ducati, όπως φαίνεται, αφού πήραν τις 4 πρώτες θέσεις και ακόμη 4 συνολικά στην δεκάδα! Ο Andrea Dovizioso “έγραψε” 1:23.764 και έδειξε πολύ δυνατός, αφού ήταν σχεδόν 6 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ομόσταυλό του Andrea Ιannone που και αυτός σήμερα δοκίμασε το νέο πλαίσιο με το οποίο είχε τρέξει ο Dovi στην Γερμανία. Στην 3η θέση με χρόνο 1:24.461 ο Scott Redding έχει την ευχαρίστηση να είναι 41 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Casey Stoner που δοκίμαζε μια GP16 αλλά χωρίς τα φτεράκια, προφανώς προετοιμάζοντας την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του 2017.

Εικόνα

Στην 5η θέση ο Maverick Vinales έσπασε με τη Suzuki του το σερί των Ιταλίδων, με χρόνο 1:24.595, δηλώνοντας ότι προφανώς η πίστα δεν ευνοεί τη μοτοσυκλέτα του, αλλά ότι εδώ θα φανεί και ποια ομάδα μπορεί να προσαρμοστεί γρηγορότερα σε μια πίστα που δεν ξέρει κανείς.

Εικόνα

Ακολουθούν οι Ducati των Hector Barbera, Eugene Laverty & Danilo Petrucci, μπροστά από την Yamaha του Valentino Rossi, που με 1:25.054 απέχει 1.290 δευτερόλεπτα από την κορυφή! Ο Ιταλός δήλωσε ότι είναι μια πολύ-πολύ γρήγορη πίστα και ότι η Μ1 υποφέρει λόγω τελικής ταχύτητας, αλλά θα προσπαθήσουν άυριο να βρουν κάποιες λύσεις.

Εικόνα

Ο Yonny hernadez κλείνει τη δεκάδα, μπροστά από τον Jorge Lorenzo. O Aleix Espargaro έφερε την 2η Suzuki στην 12η θέση, ενώ απόντων των Marquez & Pedrosa, o Jack Miller είναι η πρώτη Honda με 1:25.345, μπροστά από τον Cal Crutchlow. O Loris Baz είναι 15ος, με την ΚΤΜ του Mika Kallio να κάνει μια καλή εμφάνιση με χρόνο 1:26.056 και να επιβεβαιώνει ότι στην Βαλένθια θα κάνει την πρώτη του αγωνιστική εμφάνιση το Αυστριακό εργοστάσιο.Ο Tom Luthi επίσης οδήγησε ΚΤΜ, αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Tito Rambat που ήταν προτελευταίος.

Εικόνα

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 677
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές
Ηλικία: 44

#143

Δημοσίευση από Αήρ » 20 Ιούλ 2016, 09:51

H KTM θα αγωνιστεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς...

http://mototriti.gr/data/news/preview_n ... 110500.asp
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#144

Δημοσίευση από ALX » 22 Ιούλ 2016, 11:41

Kαλά ρε... τι πίστα είναι αυτή στην Αυστρία? Τώρα είδα το σκαρίφημά της! Αυτή ρε έχει 2 στροφές και 10 ευθείες! Αν δεν νικήσει κι εκεί η Ducati δεν βλέπω να νικάει πουθενά αλλού. Θεωρώ από τώρα σίγουρη νίκη κάποιας Ducati. Ακόμα και οι δορυφορικοί θα χτυπήσουν άνετα 10άδα και ψηλά μάλιστα!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 677
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές
Ηλικία: 44

#145

Δημοσίευση από Αήρ » 22 Ιούλ 2016, 14:34

Τα ντουκάτια από και κλείεται να κερδίσουν, αφού τα Ιταλικά σπάνε, χαχαχαχα... :yes:
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#146

Δημοσίευση από ALX » 16 Αύγ 2016, 14:36

Ηχηρό Χαστούκι σε Fenati!
Αποβλήθηκε από την ομάδα της SKY VR46


Η απρεπής συμπεριφορά του Romano Fenati δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, καθώς αρκετές φορές έχει δώσει δικαίωμα ακόμα και μέσα στις πίστες του Παγκοσμίου.

Ο Ιταλός είναι γνωστό ότι είναι οξύθυμος και δεν μπορεί να συγκρατήσει τα νεύρα, ωστόσο κανείς δεν περίμενε ότι η ίδια η ομάδα του θα τον απέβαλε!

Το επίσημο Δελτίο Τύπου δεν διευκρίνιζε το λόγο και μιλούσε απλά για απρεπή και ανάρμοστη συμπεριφορά του νεαρού Ιταλού προς την ομάδα.

Παρώ στην Αυστριακή πίστα είναι ο διευθυντής του περιοδικού MOTOGP WORLD, Δημήτρης Διατσίδης, ο οποίος έριξε περισσότερο φως στο τι ακριβώς διαδραματίστηκε!


Όπως φαίνεται, ο Fenati αρχικά είχε τσαντιστεί που ένας από τους μηχανικούς του (αυτός των αναρτήσεων) πήγε και βοήθησε τον Nicolo Bulega.

Στη συνέχεια άκουσε ότι κυκλοφορούν οι φήμες ότι η SKY VR6 τελικά θα πάει με τον Pecco Bagnaia στην Moto2 και όχι με αυτόν, όπως ξέραμε το τελευταίο διάστημα.

Ο θερμόαιμος Ιταλός δεν κρατήθηκε και επιτέθηκε στον Uccio, τον φίλο του Valentino Rossi, υπεύθυνο στην SKY VR46 και Διευθυντή της Ακαδημίας του Vale στην οποία ανήκει και ο Fenati!

Άρπαξε από την μπλούζα τον Uccio και πήγε να του αρπάξει και να του σκίσει το πάσο!!

Ο Uccio τον συγχώρεσε για την απρεπή αυτή συμπεριφορά του, ωστόσο όλοι λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο: τον Valentino Rossi!

Μόλις το έμαθε ο Ιταλός άσος πήρε την απόφαση πάνω του και έδωσε εντολή να αποβληθεί ο μικρός από την ομάδα, τουλάχιστον για το Αυστριακό Grand Prix! Και έπεται συνέχεια...

Κανείς δεν ξέρει τι μέλλει γενέσθαι με τον Fenati, ο οποίος θα «πληρώσει» όπως όλα δείχνουν πολύ ακριβά την ανάρμοστη συμπεριφορά του. Και δεν ήταν η πρώτη φορά.

Όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί άνθρωποι της ομάδας, ουσιαστικά έκαναν αναγκαστικά υπομονή απέναντι στις ιδιοτροπίες του Fenati. Όχι πια όμως...




Ο Vale εγκαταλείπει τον Fenati
Είναι μεγάλο ταλέντο, αλλά δυστυχώς πρέπει να φύγει


Τα νέα στην κατηγορία της Moto3 έπεσαν σαν κεραυνός εν αιθρία πριν από μερικές ώρες, όταν και έγινε γνωστό ότι ο Romano Fenati εκδιώχθηκε από την ομάδα του Rossi.

Ο χαρακτήρας του Ιταλού είναι γνωστό ότι αρκετές φορές ξεπερνά τα όρια και μετά τα τελευταία γεγονότα (βλ. εδώ) η ρήξη με την SKY VR46 είναι οριστική για τον Ιταλό, που μέχρι πρότινος πάλευε για τον Τίτλο της Moto3!

Ο ίδιος ο Vale επιβεβαίωσε ότι ο 20χρονος δεν θα είναι με την ομάδα ούτε στο Brno ενώ φυσικά δεν θα έχει θέση και στα μελλοντικά σχέδια της ομάδας και τα οποία αφορούν στην Moto2.

«Είναι πολύ μεγάλο κρίμα για εμάς», σχολίασε ο Rossi για τον Fenati. «Δεν είμαστε χαρούμενοι... είναι σαν να έχεις χάσει μια μάχη».

«Ο Fenati έχει τεράστιο ταλέντο και θέλαμε να είμαστε μαζί του και στο μέλλον. Στην Moto2 τη νέα σεζόν. Δυστυχώς όμως πρέπει να τον αφήσουμε».

Αύριο η Moto3 και η Moto2 θα μείνουν στην Αυστρία για μια ημέρα δοκιμών. Ήδη άρχισαν να κυκλοφορούν οι πρώτες φήμες που ήθελαν τον Fenati να οδηγεί μια Honda!

Συγκεκριμένα αυτή του Antonelli που όλα δείχνουν ότι κατευθύνεται στο γκαράζ του Aki Ajo. Όμως η Honda αρνήθηκε να αφήσει τον Fenati να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα της.

Με ταχύτατους ρυθμούς κυκλοφόρησαν αμέσως τα νέα ότι ο Romano Fenati μάλλον κλείνει στην ομάδα του Aki Ajo, την Red Bull KTM!

Εκεί - μέχρι πρότινος - όλοι πίστευαν ότι θα καταλήξει ο Enea Bastianini, όμως οι ανατροπές είναι συνεχείς στη μικρή κατηγορία μετά τη φυγή του Fenati!

Ο Bastianini τώρα είναι φαβορί να πάει στην Estrella Galicia!

Να σημειώσουμε ότι πηγές από την Ongetta - την ομάδα του Antonelli - έλεγαν ότι ήθελαν τον Fenati μαζί τους, αλλά η Honda η ίδια αρνήθηκε!

Στη θέση του Fenati τη νέα σεζόν στην Moto2 με την SKY VR46 θα είναι ο Pecco Bagnaia που θα επιστρέψει στην ομάδα (αν και σε άλλη κατηγορία) με την οποία ήταν το 2014.

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#147

Δημοσίευση από ALX » 24 Αύγ 2016, 08:12

Καμμία πρόοδος για Marquez στο τεστ
Ψάχνει ακόμα λύσεις με την επιτάχυνση

Το μεγαλύτερο μέλημα του Marc Marquez στο τεστ της Δευτέρας στο Brno, ήταν να βρει λύσεις για το ανασήκωμα του μπροστινού τροχού (σούζα) στις εξόδους των στροφών.

Δυστυχώς όμως ό,τι έβρισκε στην πορεία, αντισταθμιζόταν και με το παραπάνω όταν έχανε σε άλλους τομείς, με αποτέλεσμα να δηλώνει ότι ήταν καλύτερα με τις ρυθμίσεις αγώνα.

«Προσπαθήσαμε να βελτιωθούμε στην επιτάχυνση, αλλά τελικά δεν βελτιωθήκαμε! Όμως οκ, προσπαθήσαμε και πήραμε κάποιες πληροφορίες».

«Θέλαμε να καταλάβουμε πως μπορούμε να διαχειριστούμε τις σούζες, πως να βελτιώσουμε την κατανομή βάρους. Βρήκαμε κάτι καλό, αλλά μετά χάναμε πολύ σε άλλα σημεία».

«Επομένως στο τέλος καταλήξαμε ότι ο καλύτερος συμβιβασμός που έχουμε πετύχει είναι αυτός που είχαμε στον αγώνα».

«Μετά δοκιμάσαμε ένα νέο ψαλίδι που ήταν κάπως καλό στις εξόδους είχαμε καλύτερη πρόσφυση και κερδίζαμε σε επιτάχυνση».

Τα νέα ελαστικά που έφερε η Michelin στο τεστ άρεσαν σε όλους σχεδόν τους οδηγούς και ο Marquez δεν αποτέλεσε εξαίρεση.

«Δοκιμάσαμε και τα νέα ελαστικά, για τη νέα σεζόν και το ένα ήταν πολύ καλό! Το άλλο ήταν περίπου όπως το φετινό. Ειλικρινά όμως και με αυτό που έχουμε τώρα νοιώθω πολύ καλά».

«Με το νέο βελτιώσαμε τη σταθερότητα στο μέσο της στροφής, αλλά εκεί ήδη νοιώθω καλά και με αυτό που έχουμε τώρα».

«Με την Honda πιέζουμε το μπροστινό περισσότερο απ’ ότι οι άλλοι αναβάτες. Μ’ αρέσουν τα ελαστικά που έχουμε τώρα, αλλά η Michelin φαίνεται ότι θέλει να βελτιώνεται συνεχώς και αυτό είναι καλό».





Rossi: Μου άρεσε το νέο πλαίσιο
Δεν ξέρω όμως πότε θα το έχω σε αγώνα

Στο χτεσινό τεστ στην πίστα του Brno, ο Valentino Rossi είχε σημαντικά νέα πράγματα να δοκιμάσει, όπως ένα καινούργιο πλαίσιο και ψαλίδι.

«Ναι, τα δοκίμασα και μου άρεσαν πολύ», θα έλεγε ο Ιταλός άσος μετά το τέλος της ημέρας. «Τα είχα όλη μέρα και ήμουν σταθερός σε ρυθμό και γρήγορος στον ένα γύρο».

«Τώρα θα πρέπει να μιλήσω με τους τεχνικούς για να δούμε πότε θα μπορώ να το έχω στη διάθεσή μου σε αγώνα».

Ενώ ο Ιταλός δοκίμαζε τα νέα εξαρτήματα, ο Lorenzo έκανε τις δοκιμές χωρίς το νέο πλαίσιο/ψαλίδι. Όταν ρώτησαν τον Vale για το λόγο, ο Ιταλός δήλωσε:

«Δεν ξέρω γιατί τα έδωσαν μόνο σ’ εμένα! Είμαι χαρούμενος που τα είχα. Η μοτοσυκλέτα είναι πιο σταθερή και μπορώ να πιέσω πιο δυνατά στα φρένα και στην είσοδο της στροφής».

Τα καλά νέα συνεχίζονται, καθώς ο Rossi πρόσθεσε ότι του άρεσαν και τα καινούργια ελαστικά που έφερε η Michelin για τις δοκιμές.

«Δυο νέα ελαστικά, ναι. Δυστυχώς όμως είναι για τη νέα σεζόν... δυστυχώς γιατί μου άρεσαν πολύ».

Στη συνέχεια είπε την άποψή του για τον αγώνα της Κυριακής και τα προβλήματα με τα ελαστικά (μπροστινό) της Michelin.

«Δεν νομίζω ότι έφταιγαν τα ελαστικά. Ήταν θέμα ίσως του set-up, του στυλ του κάθε οδηγού αλλά και της στρατηγικής».




Ο Jorge χωρίς το νέο πλαίσιο
Αρνείται ότι έγινε επειδή φεύγει από την ομάδα

Ο Jorge Lorenzo άφησε πίσω του την απογοήτευση του αγώνα στο Brno, επιστρέφοντας στην κορυφή στο τεστ της Δευτέρας.

Στις δοκιμές όμως, ο Ισπανός άσος δεν είχε στη διάθεσή του το νέο πλαίσιο (και ψαλίδι) που έφερε η Yamaha για τον Valentino Rossi.

Η πρώτη σκέψη όλων ήταν ότι οι μπλε δεν ήθελαν να του δώσουν τα νέα εξαρτήματα μιας και φεύγει από την ομάδα στο τέλος της χρονιάς.

Ωστόσο αυτό δεν ισχύει σύμφωνα με τον Lorenzo, ο οποίος αρνήθηκε ότι αυτός ήταν ο λόγος που δεν του το έδωσαν.

«Όχι, δεν νομίζω ότι ήταν αυτό», σχολίασε, εννοώντας ότι αυτός και ο Rossi έχουν διαφορετικού σχεδιασμού πλαίσιο (όπως οι Marquez-Pedrosa) και η νέα αυτή εξέλιξη ήταν για τον Vale.

«Θεωρητικά αυτό το προτιμά ο Rossi. Έχουμε διαφορετική κατεύθυνση στα πλαίσια. Έκανε ένα βήμα μπροστά με αυτό το πλαίσιο προς τη δική του κατεύθυνση».

«Έτσι δεν είχε νόημα για την Yamaha να το δοκιμάσω κι εγώ και γι’ αυτό δεν το πήρα. Δεν μου άρεσε η προηγούμενη εξέλιξη προς αυτή την κατεύθυνση κι έτσι το επόμενο βήμα θα ήταν χειρότερο για μένα».

«Στη θεωρία πάντα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν δεν το δοκιμάσεις. Αλλά για την Yamaha δεν είχε νόημα, έτσι δεν με νοιάζει και τόσο».

Η εξήγηση του Lorenzo έχει λογική, αλλά αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν οι μπλε είναι διατεθειμένοι να εξελίξουν νέο πλαίσιο για τον Ισπανό.

«Δοκιμάσαμε πολλά πράγματα και κάποια μας ευνόησαν. Βρήκαμε κάτι που μας δίνει περισσότερη ταχύτητα και θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στους επόμενους αγώνες».

Ο Lorenzo συμφώνησε με τον Rossi ότι τα νέα ελαστικά της Michelin στο τεστ, αποτελούν σημαντική βελτίωση. Μάλιστα τόνισε ότι θα ήταν καλύτερα για όλους να δοθούν από φέτος στις ομάδες!

«Αν τα καταφέρουν τότε ναι, θα είναι θετικό. Τα νέα ελαστικά έχουν περισσότερη απορρόφηση στα σαμαράκια και λίγο καλύτερο κράτημα στα άκρα, στο μέσο των στροφών».

«Νομίζω ότι θα είναι καλύτερα για όλους αν τα φέρουν από φέτος».





Pedrosa: Βαρέθηκα να λέω τα ίδια
Σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση ο Ισπανός


Η σεζόν με τη νέα μονομάρκα δεν εξελίσσεται καθόλου καλά για τον Dani Pedrosa, ο οποίος αδυνατεί να φέρει σε θερμοκρασία σωστής λειτουργίας τα ελαστικά του.

Όαση στα προβλήματά του ήταν το βρόχινο της Michelin με το οποίο είχε καλή αίσθηση, αλλά από το Assen κι έπειτα η Michelin το άλλαξε και αυτό φέρνοντας τον Pedrosa στα όρια της απόγνωσης.

«Το βασικό πρόβλημα είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είμαστε σε μια πολύ άσχημη καθοδική πορεία. Είναι πολύ δύσκολο να βρούμε καλή αίσθηση και καλές ημέρες».

«Είναι μια πολύ περίπλοκη στιγμή, αλλά ξέρω ότι πρέπει να βρω τρόπο να την ξεπεράσω», είπε ο Dani που παρά το ότι είχε τα μαλακά στον αγώνα του Brno, «έπεσε» μόνο 4 φορές κάτω από το 2:11 στην αρχή.

«Πιο πριν, στη βροχή είχαμε καλή αίσθηση αλλά από την αλλαγή που έκαναν από την Ολλανδία κι έπειτα, δεν είναι το ίδιο».

«Αυτή η στιγμή για εμάς είναι πολύ δύσκολη και δεν έχουμε λύσεις. Ενώ δίνουμε το 1000% τα αποτελέσματα δεν έρχονται».

«Προφανώς θα ήθελα μια λύση για να μην λέω τα ίδια και τα ίδια κάθε μέρα, αλλά δυστυχώς για την ώρα δεν την έχουμε. Έτσι τα λεγόμενά μου επαναλαμβάνονται».

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#148

Δημοσίευση από ALX » 24 Αύγ 2016, 13:08

Με το μεσαίο βρόχινο στο Silverstone
Είναι το μόνο σίγουρο για το GP στην Αγγλία


Μετά τα θέματα με το μπροστινό ελαστικό που είχαν αρκετοί οδηγοί στο Brno, την περασμένη Κυριακή, η Michelin θα έχει τη μεσαία γόμα στο GP του Silverstone στις αρχές Σεπτέμβρη.

Οι Lorenzo, Dovizioso και Iannone - μεταξύ άλλων - ήταν αυτοί που είδαν το μπροστινό τους ελαστικό να καταστρέφεται επειδή δεν άντεξε στην υπερθέρμανση από την άσφαλτο που στέγνωνε.

Η Michelin κατανοεί τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, αλλά από την άλλη - και πολύ σωστά - υποδεικνύει ότι μόνοι τους έκαναν την επιλογή να βάλουν ένα ελαστικό, το μαλακό, που έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί σε άλλες συνθήκες.

Τρεις ήταν οι λόγοι, σύμφωνα με τον Piero Taramasso της Michelin, που οδήγησαν τους περισσότερους να επιλέξουν τα μαλακά ελαστικά.

«Πρώτον επειδή δούλεψαν καλά στο ζέσταμα, δεύτερον επειδή δεν είναι καλή ιδέα να τρέξεις με μια γόμα που δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά και τρίτον επειδή πολλοί πίστεψαν ότι θα στέγνωνε η πίστα και θα είχαμε flag-to-flag αγώνα».

«Όμως στο ζέσταμα είχε πολύ νερό μιας και έβρεχε ασταμάτητα, ενώ στον αγώνα δεν στέγνωσε αρκετά γρήγορα η πίστα για να δουλέψουν τα σλικ. Επιπλέον στο τέλος, όλα τα σημεία φρένων ήταν στεγνά και το μπροστινό υπέφερε περισσότερο».

Ο Dovi ήταν ένας από τους αναβάτες που είπε ότι τα δυο βρόχινα της Michelin στην Τσεχία, το μαλακό και το σκληρό, απέχουν πολύ από πλευράς απόδοσης και ζήτησε την ενδιάμεση επιλογή.

Ο Taramasso επιβεβαίωσε στις δηλώσεις του ότι: «Δεν ξέρουμε αν στο Silverstone θα έχουμε το μαλακό και το μεσαίο ή και τις τρεις επιλογές, αλλά ξέρουμε ότι σίγουρα θα πάρουμε το μεσαίο».

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#149

Δημοσίευση από ALX » 26 Αύγ 2016, 09:05

Ducati Test @ Misano
Ταχύτερος ο Iannone, χτύπησε ο Dovi

Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati δεν έλαβε μέρος στις επίσημες δοκιμές της μεγάλης κατηγορίας στο Brno, αμέσως μετά τον αγώνα της Κυριακής.

Αντίθετα, οι κόκκινοι αποφάσισαν να κάνουν ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα του Misano, ώστε να προετοιμαστούν για τον εντός έδρας αγώνα στις αρχές Σεπτέμβρη.

Για τον Andrea Dovizioso η ημέρα δοκιμών πήγε ως εξής: 93 γύροι, καλύτερος χρόνος στο 1:33.195δ και μια μικρή πτώση στον τελευταίο του γύρο στην 4.

Σε αυτή την πτώση, ο Ιταλός άσος της Ducati τραυμάτισε το δεξί του γόνατο.

Ο πιο γρήγορος από τους δυο ήταν ο Andrea Iannone, για μερικά μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου, με καλύτερο χρόνο στο 1:33.115δ σε σύνολο 59 γύρων.

Για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης, το ρεκόρ πίστας ανήκει από πέρυσι στον Jorge Lorenzo με χρόνο 1:33.273δ

Οι συνθήκες στην πίστα του Misano ήταν ιδανικές για δοκιμές, με θερμοκρασία στον αέρα στους 28o C και 45o C στην άσφαλτο.




Honda: Η βασική μας αδυναμία;
Τα νέα ενιαία ηλεκτρονικά

Τόσο ο Marc Marquez, όσο και ο Shuhei Nakamoto, θεωρούν ότι το βασικό πρόβλημα της RC213V έγκειται στα ηλεκτρονικά και στην αδυναμία του HRC να τα ρυθμίσει κατάλληλα.

Την περασμένη εβδομάδα, στην πίστα του Brno, ο Nakamoto μαζί με εκπροσώπους των άλλων εργοστασίων (πλην της Aprilia) έδωσαν συνέντευξη τύπου αναφερόμενοι στο πρώτο μισό της σεζόν.

Όταν τον ρώτησαν εάν ο νέος κινητήρας (με τον στροφαλοφόρο σε αντίθετη φορά, όπως ζήτησε ο Marquez) ήταν το βασικό τους πρόβλημα, απάντησε ξεκάθαρα: «Όχι, το θέμα είναι τα ηλεκτρονικά».

Το γεγονός ότι η RC213V χάνει σε επιτάχυνση, όπως πολλαπλώς έχει πει ο Marquez, δεν σημαίνει ότι η Honda υστερεί σε δύναμη, αλλά το ότι δεν μπορεί να βάλει τη δύναμη αυτή ομαλά στην άσφαλτο.

Το πιο φανερό σύμπτωμα αυτού είναι οι σούζες (ανασήκωμα του μπροστινού τροχού) που μηχανικοί και αναβάτες δεν θέλουν στις εξόδους των στροφών.

«Αυτό που κάνω είναι να πατάω λίγο το πίσω φρένο για να εμποδίζω τη μοτοσυκλέτα να σηκώνεται», λέει ο Marquez. Οπωσδήποτε δεν είναι το καλύτερο πράγμα να φρενάρεις στις ευθείες!

Παράλληλα άλλος ένας παράγοντας για να μένει ο μπροστινός τροχός στην άσφαλτο είναι και τα φτεράκια, τα οποία όμως καταργούνται από τη νέα σεζόν.

«Πέρυσι είχαμε το δικό μας software και η ρύθμιση είχε μεγαλύτερο εύρος. Τώρα πρέπει να βρούμε τον ακριβή αριθμό. Κάποιες φορές το καταφέρνουμε, τις περισσότερες όμως όχι».

«Ο οδηγός παραπονιέται ότι δεν έχουμε επιτάχυνση κι έτσι αλλάζουμε τις ρυθμίσεις και μετά έχουμε πολύ σούζα. Τώρα το set-up της μοτοσυκλέτας είναι πιο σημαντικό από πριν».

«Με το δικό μας σύστημα τα πράγματα ήταν πιο απλά: κάναμε αλλαγές και η μοτοσυκλέτα ανταποκρινόταν αμέσως. Τώρα κάποιες φορές δουλεύει και κάποιες όχι. Ίσως οι μηχανικοί μας δεν έχουν εμπειρία».

motograndprix.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#150

Δημοσίευση από ALX » 13 Σεπ 2016, 13:56

Εικόνα Εικόνα

Miguel Oliveira και Brad Binder στην KTM Moto2 από του χρόνου (επίσημο)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#151

Δημοσίευση από ALX » 27 Σεπ 2016, 12:53

Rossi: Να σταματήσω το ’18;
Το σκέφτομαι από τώρα και τρελαίνομαι!

Όσοι λένε-με ότι ο Valentino Rossi θα σταματήσει το 2018, μάλλον λογαριάζουν χωρίς τον... ίδιο τον Valentino Rossi!

Πριν τον αγώνα της Κυριακής, είχαμε δηλώσεις του Silvano Galbusera που είναι ο αρχιμηχανικός του εδώ και σχεδόν τρία χρόνια, στη μετά-Burgess εποχή, για τον Ιταλό άσο.

«Από την εμπειρία μου, πίστευα ότι μετά από μια ορισμένη ηλικία ένας οδηγός θα άρχιζε να δείχνει σημάδια φθοράς. Ο Valentino είναι εξαίρεση!»

«Είχαμε μια καλή πρώτη χρονιά, τη δεύτερη παλέψαμε για τον Τίτλο και τώρα η τρίτη πάει καλά. Θα απογοητευόμουν αν σταματούσε, όντας σε τέτοια κατάσταση».

«Θα ήταν κρίμα για όλους... για τα επόμενα δυο χρόνια πιστεύω ότι θα είναι στο ίδιο επίπεδο. Και μετά θα δούμε αν θα αποσυρθεί ή όχι. Δεν το θεωρώ και τόσο σίγουρο».


Αυτά ήταν τα λόγια του αρχιμηχανικού του Vale. Το «αδελφό» gpone.com βρήκε τον ίδιο τον Rossi και του μετέφερε τις παραπάνω δηλώσεις του Galbusera.

«Συμφωνώ απολύτως μαζί του. Βασικά ήδη τρελαίνομαι με την ιδέα ότι θα σταματήσω το 2018! Μ’ αρέσει να κάνω μακροπρόθεσμα πλάνα».

«Το 2018 θα το σκεφτώ πολύ και πολλά θα εξαρτηθούν από τα αποτελέσματα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι ίσως είναι ντροπή να συνεχίζεις μετά τα 40!» είπε γελώντας ο Ιταλός.

:yes: :yupi:


Marquez: Τίτλος στο Motegi;
Πιο πιθανό να κερδίσω το Λόττο!

Ο Marc Marquez παραδέχτηκε ότι το να κερδίσει τον Τίτλο στο Motegi θα είναι όσες και να κάποιος να κερδίσει το Λόττο!

Με τους 52β διαφοράς πάντως από τον Rossi, ο Marquez έχει την πρώτη του ευκαιρία να πάρει τον Τίτλο, τον τρίτο του στα 4 χρόνια του στη μεγάλη κατηγορία, στο Motegi.

Για να το πετύχει θα πρέπει να τελειώσει τον αγώνα έχοντας διαφορά 76β από τον δεύτερο στη βαθμολογία, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να κερδίσει τον αγώνα και ο Rossi να πάρει μόνο 1β.

Στην ουσία δηλαδή, όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο Marquez, αυτό μοιάζει ένα πάρα πολύ δύσκολο σενάριο για να υλοποιηθεί.

«Το σημαντικό είναι να πάρουμε τον Τίτλο και δεν παίζει ρόλο το πότε. Δεν νομίζω να το καταφέρω στην Ιαπωνία... θα ήταν σαν να κέρδιζα το Λόττο».

«Αν θες να είσαι Πρωταθλητής, υπάρχουν στιγμές που πρέπει να πάρεις ρίσκα. Το σημαντικό είναι ότι περιμέναμε τη στιγμή μας. Αν δεν κέρδιζα εδώ, δεν θα τέλειωνα καλά το Σ/Κ».

Στο Motegi, αν και μια πίστα που ανήκει στην Honda, ο Marquez θα έχει δυσκολίες μιας και δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στην RC213V. Όμως φέτος έχει δείξει ότι μπορεί να κάνει υπομονή...

«Φυσικά το Phillip Island και η Valencia είναι καλές πίστες για εμάς. Και στο Motegi ήμουν δυνατός στο στεγνό πέρυσι, αλλά στο βρεγμένο ήταν διαφορετικά».

«Θα δούμε πως θα είναι και η Μαλαισία με τη νέα άσφαλτο. Πρέπει όμως να κρατήσουμε την ίδια νοοτροπία. Αν την Κυριακή δεν μπορούμε να κερδίσουμε, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να περιμένουμε».

motograndprix.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#152

Δημοσίευση από ALX » 05 Οκτ 2016, 08:17

Honda: Η Ducati λέει ψέματα!
Κατηγορεί την Ducati για το θέμα των «φτερών»

Ta «φτεράκι» είναι γνωστό ότι θα καταργηθούν από τη νέα σεζόν, με τον Gigi Dall’Igna της Ducati να μην κρύβει την έντονη δυσαρέσκειά του.

Μια δυσαρέσκεια που στρέφεται προς την Honda, μιας και αυτούς «φωτογραφίζουν» σε δηλώσεις τους οι κόκκινοι, ως τους υπαίτιους για την απαγόρευση με στόχο τη μείωση της ανταγωνιστικότητας των Ducati.

Έχοντας αφήσει αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα να περάσει, η Honda - μέσω του Shuhei Nakamoto - περνά στην αντεπίθεση και τονίζει ότι για την κατάργηση των «φτερών» φταίει η Ducati!

«Η εντύπωση που υπάρχει είναι ότι τα φτεράκια καταργήθηκαν λόγω του ότι η Honda αντιτίθεται σ’ αυτά, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια», σχολίασε ο Nakamoto στο SportRider.

«Δεν θα υπάρχουν φτερά το 2017 στις μοτοσυκλέτες και η αιτία γι’ αυτό βαρύνει αποκλειστικά την Ducati».

«Άφησαν να εννοηθεί ότι εμείς είμαστε πίσω από την κατάργηση, όμως αυτό είναι ένα ψέμα».

Στη συνέχεια εξήγησε ότι η Ένωση Κατασκευαστών (MSMA) επιφόρτισε το κάθε εργοστάσιο με το να κάνει τα δικά του τεστ, ώστε να βρεθεί τρόπος να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες για την επικινδυνότητα των «φτερών».

Όλοι συμμορφώθηκαν εκτός από την Ducati, που σύμφωνα με τον Nakamoto: «...είπε όχι σε όλα! Δεν ήθελε καν να το συζητήσει. Ήθελαν να γίνει με τον τρόπο τους ή καθόλου».

«Ούτε είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι σπάει η συνέχεια της εξέλιξης των μελλοντικών μοτοσυκλετών παραγωγής. Ή μήπως βλέπετε εσείς καμμιά Ducati με φτερά;»

«Επιπλέον ήταν η Ducati αυτή που ζήτησε να πάμε από τα 20lt στα 22lt στο ντεπόζιτο και στα ενιαία ηλεκτρονικά που είναι δυο πράγματα με αντίκτυπο στις μοτοσυκλέτες όταν φτάνουν στον καταναλωτή».

motograndprix.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#153

Δημοσίευση από Vag » 07 Οκτ 2016, 17:40

Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#154

Δημοσίευση από zentakias » 16 Οκτ 2016, 13:36

ο φετινος μαρκεζ για μενα δεν κερδισε μονο τον τίτλο, αλλά καταφερει να διωξει την αρνητικη εικονα που εφτιαξε μονος του περυσι με τη συμπεριφορα του.
φετος φερθηκε πιο εξυπνα και κρατησε τους τονους χαμηλα, πηρε εξυπνα ποντακια εκει που δεν μπορουσε για τη νικη.
Ο λορενθο οσο παει χειροτερευει, του φταινε και τα ρουχα του και τα βαζει συνεχεια με τον ροσσι, πραγμα που αποσπα και την προσοχη και συγκεντρωση του ροσσι...
Αν κρατησει αυτο το επιπεδο ο μαρκεζ σιγουρα θα μεινει στην ιστορια σαν τον ροσσι, ηρωας.
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#155

Δημοσίευση από ALX » 16 Οκτ 2016, 13:55

zentakias έγραψε:ο φετινος μαρκεζ για μενα δεν κερδισε μονο τον τίτλο, αλλά καταφερει να διωξει την αρνητικη εικονα που εφτιαξε μονος του περυσι με τη συμπεριφορα του.
φετος φερθηκε πιο εξυπνα και κρατησε τους τονους χαμηλα, πηρε εξυπνα ποντακια εκει που δεν μπορουσε για τη νικη.
Ο λορενθο οσο παει χειροτερευει, του φταινε και τα ρουχα του και τα βαζει συνεχεια με τον ροσσι, πραγμα που αποσπα και την προσοχη και συγκεντρωση του ροσσι...
Αν κρατησει αυτο το επιπεδο ο μαρκεζ σιγουρα θα μεινει στην ιστορια σαν τον ροσσι, ηρωας.
Διαφωνώ ότι έδιωξε την αρνητική εικόνα. Ο κόσμος δεν θα ξεχάσει ποτέ τι έκανε πέρσι. Και ο περισσότερος κόσμος στα gp είναι υποστηρικτές του Rossi. Αυτό που έκανε πέρσι θα τον συντροφεύει σε όλη του τη καριέρα.
Άξιος πρωταθλητής φέτος καθώς διαχειρίστηκε πολύ σωστά το μειονέκτημα που είχε στις πίστες του πρώτου μισού γύρου και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τα λάθη και τις ατυχίες των Yamaha, ενώ φορτσάρισε στις πίστες που είναι καλός.
Ο Rossi από την άλλη με τα 4 dnf βγήκε εκτός μάχης. Και για μένα το πρωτάθλημα χάθηκε γι αυτόν στο Assen.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#156

Δημοσίευση από Yamahito » 16 Οκτ 2016, 13:56

O Μάρκεζ είναι ο μόνος που μπορεί να φτάσει το Ρόσσι σε τίτλους. Είναι κι αυτός οδηγός μύθος μάλλον.
Σ αυτούς που λέμε μήπως ειναι ο κορυφαίος; Ισως και να τον περάσει. Ο περυσινός χαμένος /κλεμμένος τίτλος έκανε τη δουλειά του. Αυτος ήταν κι ο σκοπός του Μάρκεζ. Να έχει ένα τίτλο λιγότερο να φτάσει. Ξέρει πως μπορεί να πλησιάσει το Ρόσσι και φρόντισε πέρυσι να το κάνει πιο εύκολο.

Στην ιστορία δε θα μείνει οσο ο Ροσσι, επειδή δεν έχει προς το παρόν τουλάχιστον τόσους οπαδούς , ούτε έχει προσφέρει στο motogp όσα ο Ρόσσι. Ισως αν τον περάσει σε τίτλους να γραφτεί δίπλα στο Ροσσι και τον Αγκοστίνι το όνομα του.Σίγουρα πάντως είναι τεράστιο ταλέντο.

Συμφωνώ μ όσα είπε ο Αλεξ πιο πάνω. Πάντως βελτίωσε την εικόνα του ο Μάρκεζ.
Οσο για τους οπαδούς , προστίθεται κι η νέα γενιά οπαδών που συνήθως υποστηρίζει νέους σε ηλικία οδηγούς.

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#157

Δημοσίευση από Vag » 16 Οκτ 2016, 17:31

Υπάρχει και ένας vinales ταλενταρα, και από του χρόνου θα πέσει πολυ κλάμα ...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#158

Δημοσίευση από ALX » 16 Οκτ 2016, 20:24

H γνώμη μου είναι πως ο Vinales δεν είναι στα επίπεδα Rossi Marquez Lorenzo. Είναι ένα τι πιο πίσω αλλά δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί. Θα τον δούμε και με την ΥΑΜΑΗΑ βέβαια και βλέπουμε.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#159

Δημοσίευση από Vag » 16 Οκτ 2016, 23:12

Ναι κάπως έτσι είναι ,αλλά στη yamaha θεωρώ ότι θα έχει λαμπρό μέλλον, δεν τον πήρανε τυχαία ...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#160

Δημοσίευση από ALX » 19 Οκτ 2016, 14:53

Οι αποφάσεις της Επιτροπής Grand Prix που πήραν στο Motegi

Εικόνα

Η Επιτροπή του Grand Prix, Carmelo Ezpeleta (Dorna), Ignacio Verneda (FIM CEO), Herve Poncharal (IRTA), Takanao Tsubouchi (MSMA), Javier Alonso (Dorna) και Mike Trimby (IRTA) κατόπιν της συνάντησης που είχαν στις 15 Οκτωβρίου 2016 στο Motegi, αποφάσισαν την βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας των αναβατών. Από το 2018 όλοι οι αναβάτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν δερμάτινο εξοπλισμό με εγκεκριμένο σύστημα αερόσακων. Ο κανονισμός πήρε την έγκριση όλων των τεχνικών κατασκευής ενδυμάτων που συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα.

Επίσης η Επιτροπή του GP, έχοντας απαγορεύσει τα πτερύγια για το επόμενο έτος, αποφάσισε τον περαιτέρω περιορισμό όσον αφορά τον αριθμό των αναβαθμίσεων που ένας κατασκευαστής μπορεί να κάνει στο σχεδιασμό των φέρινγκ ή του μπροστινού φτερού.

Από το 2017, ο Τεχνικός Διευθυντής θα εγκρίνει τα αρχικά σχέδια στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Στη συνέχεια θα επιτρέπεται μόνο μια τροποποίηση στα φέρινγκ και μία τροποποίηση στο μπροστινό φτερό, κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αυτός ο κανονισμός αφορά κάθε αναβάτη μεμονωμένα και όχι το μοντέλο της μοτοσικλέτας.

on2wheels.gr/
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11963
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#161

Δημοσίευση από ALX » 23 Οκτ 2016, 16:23

Σαν σήμερα πριν από 5 χρόνια :(

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης