MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: MotoGP μπλα μπλα (ό,τι αφορά ΜοtoGP - Moto2 - Moto3)

#181

Δημοσίευση από ALX » 12 Απρ 2017, 08:47

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Κοιτάζω τωρα τα περσινά αποτελέσματα σε FP, Q, WUP και Race, και βλέπω τον Lorenzo να φιγουράρει 2ος , 3ος κτλ πίσω από τον Μάρκεζ και σκέφτομαι:

"Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις"

...βλέποντας τις επιδόσεις του ως τώρα με την Ducati :tooth:


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 809
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 131 φορές
Έχει δεχθεί like: 84 φορές
Ηλικία: 50

#182

Δημοσίευση από Yannis990 » 12 Απρ 2017, 08:53

Στην DUCATI να δεις κλάμα που θα κάνουν με αυτά τα αποτελέσματα,
πεταμένα λεφτά η μεταγραφή. :grin:

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#183

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 12 Απρ 2017, 10:06

το πρωταθλημα θα το παρει ο ροσσι.θα καθαρισει στην αρχη ο βινιαλες και μετα θα ανοιξει την πορτα
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#184

Δημοσίευση από ALX » 12 Απρ 2017, 12:22

Ο Rossi γενικώς δυσκολευότα σε Αμερική και Αργεντινή κι ας έχει πάρει κάποια καλά αποτελέσματα. Η δύναμη του Rossi είναι οι περισσότερες πίστες στην Ευρώπη κι εκεί θα δείξει αν μπορεί φέτος να καταφέρει το 10ο. Πάντως είναι δύσκολο γιατί ο πιτσιρικάς είναι δυνατός κι έχει μπει με πολύ καλή ψυχολογία στο πρωτάθλημα. Αν δηλαδή δεν του τύχει καμιά στραβή, τον βλέπω πρωταθλητή φέτος γιατί και γρήγορος είναι και σταθερός κι έχει και τον άπεφτο.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#185

Δημοσίευση από ALX » 13 Απρ 2017, 10:38

Τι γίνεται εδώ ρε φίλε???
Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά εδώ κάτι παίζεται!
Απέσυραν μετά το τέλος του περσινού πρωταθλήματος ένα μπροστινό ελαστικό με ενισχυμένο σκελετό (#70) το οποίο δουλεύτηκε πολύ πέρσι (και άρεσε του Rossi) και έφεραν το καινούριο (#6) το οποίο ναι μεν έχει το ίδιο προφίλ με το #70 αλλά έχει μαλακότερο σκελετό και το οποίο έφερε όλα αυτά τα προβλήματα στο Rossi. (έλειψη feedback κτλ) σε ολα τα χειμερινά τεστ με τους κακούς χρόνους κτλ. Το απέσυραν λέει γιατί κάποιοι αναβάτες (ειδικά αυτών που καβαλούσαν ΥΑΜΑΗΑ με πρωτεργάτη τον Πολ Εσπαργαρό και πλην του Rossi φυσικά ) είχαν παραπονεθεί για το chatering που τους έκανε.

Όμως μετά το τέλος του αγώνα στο Κατάρ, η Μισελίν αποφάσισε να επαναφέρει το #70 γιατί αρκετοί αναβάτες παραπονέθηκαν για την αίσθηση του #6 μεταξύ αυτών ο Μάρκεζ ο Αλέις Εσπαργαρό, ο Κράτσλοου, ο Πετρόζα κτλ.

Ξαφνικά στην Αργεντινή κι ενώ είχαν ανακοινωθεί οι 3 διαθεσιμες επιλογές μπροστινών ελαστικών, η Michelin παρουσίασε και μία 4η, αυτή του ελαστικού με τον ενισχυμένο σκελετό (το #70) που άρεσε στο Rossi αλλά χωρίς την γόμα για τις ανάγκες της Αργεντινής γιατί δεν προλάβαιναν να το φτιάξουν όπως είπε ο υπεύθυνος της Μισελίν, και είπαν πώς θα χρησιμοποιηθεί μόνο στα δοκιμαστικά.

Τότε εμφανίστηκε ένα πρωτοφανές βέτο της επιτροπής ασφαλείας που απαγόρευσε να χρησιμοποιηθεί αυτό το ελαστικό γιατί λέει θα μπέρδευε τους αναβάτες επειδή υπήρχαν πολλές επιλογές κάτι που ανάγκασε τους αναβάτες να το δεχτούν!!! Στο meeting με την επιτροπή συμμετείχαν περίπου 13-14 αναβάτες (το μισό grid) δηλαδή αλλά όχι ο Rossi.
Οι αναβάτες δέχτηκαν να μην χρησιμοποιηθεί εν τέλει το ελαστικό.

Η πλάκα είναι πως αυτοί που ήταν ενάντια στο ελαστικό και οι οποίοι πήγαν στην επιτροπή ασφαλείας και μίλησαν για το θέμα, ήταν πολύ ένθερμοι στο να μην χρησιμοποιηθεί το ελαστικό με πρωτεργάτη της αντιπολίτευσης τον Πολ Εσπαργαρό, γιατί οπως είπαν θα ευννoούσε τον Rossi.

Και η μεγαλύτερη πλάκα ακόμα είναι πως δεν υπήρχε κανένα θέμα ασφαλείας με την χρησιμοποίηση του ελαστικού ώστε να επιληφθεί μια επιτροπή η οποία είναι άσχετη με το θέμα λαι μάλιστα να παρέμβει και να ασκήσει βέτο για την μη χρησιμοποιησή του!

Ακούγονται και λεγονται πολλά περί συνομωσιών εναντίων του Rossi με αρχηγό τον Πολ Εσπαργαρό αλλά χωρίς να είναι κάτι επιβεβαιωμένο. Όμως όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά λέει ο λαός.

Η συνέχεια και περισσότερες λεπτομέρειες στο αγγλικό άρθρο παρακάτω


http://www.sportrider.com/motogp-michel ... =fb#page-6
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#186

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιουν 2017, 17:05

Τα Yamaha έχουν θέμα φέτος. Τα περσινά Μ1 της Tech3 δείχνουν να πατάνε και να στρίβουν καλύτερα από τα φετινά. Ο Rossi είχε κατευθείαν πρόβλημα από την αρχή. Δεν μπορεί να την κάνει να δουλέψει όπως την θέλει. Δοκιμάζει συνδυασμούς ελαστικών/ρυθμίσεων και δεν του βγαίνει με τίποτα. Ο Vinales πήγε καλά στους πρώτους αγώνες και μετά άρχισαν και σε αυτόν τα προβλήματα που όπως λέει, δεν καταλαβαίνει τι γίνεται. Δεν έχει αίσθηση λέει και δεν μπορεί να πάει γρήγορα. Ειδικά στην Καταλούνια έπαθαν γερή νίλα και οι δύο εργοστασιακοί την στιγμή που τα δορυφορικά Μ1 του 2016 πετούσαν.

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι η Ducati κάτι βρήκε και επιτέλους τα μηχανάκια της στρίβουν καλά και έχοντας και την δύναμη για τις ευθείες, έχουν μεγάλο πλεονέκτημα πια. Προβλέπω κι άλλες νίκες. Την Αυστρία την έχω σιγουράκι αλλά βλέπω νίκες και στο Motegi και στην Sepang (για να μην πω και στην Αυστραλία) Όλες από τον Dovi φυσικά. Ο Λορένθο φέτος δύσκολα θα δει νίκη αν και βελτιώνεται σιγά σιγά. Ποτέ δεν ξέρεις.
Ο Dovi όμως είναι μεθοδικός, σταθερός, γρήγορος και αλάνθαστος. Συνδυασμός για πρωτάθλημα είναι αυτός.

Και αν ισχύσουν αυτά που προβλέπω ( κι όσο θα συνεχίσουν τα προβλήματα της ΥΑΜΑΗΑ) πάει να πει ότι ο Dovi είναι πολύ πιθανό να παίξει δυνατά για κούπα φέτΟ. Εδώ είμαστε και θα δούμε.

Τα Honda φέτος δεν τα βλέπω ικανά για τίτλο. Ούτε καν τον Μάρκεζ αλλά ποτέ μην λες ποτέ... ειδικά από αυτόν τον τύπο!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#187

Δημοσίευση από Vag » 12 Ιουν 2017, 20:58

Χάρηκα πολύ που βγήκε ο Dovi πρώτος πολύ καλος οδηγός και αδικημένος κάτι σαν το Dani ,
H yamaha έκανε λάθος που δεν πήγε να κάνει δοκιμαστικά στην Ισπανία και το πλήρωσε ακριβά.
Όσο για την ducati έχουν πλέον ανέβει πολύ με το στήσιμο της μηχανής και πετάει , προβλέπω όπως είπες ψηλέ να κάνει αρκετές κηδείες...
Καιρός ήτανε... Το μηχανάκι ξυρίζει λέμε..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 427
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 50

#188

Δημοσίευση από FZMAN » 12 Ιουν 2017, 21:13

Vag έγραψε:
12 Ιουν 2017, 20:58
Χάρηκα πολύ που βγήκε ο Dovi πρώτος πολύ καλος οδηγός και αδικημένος κάτι σαν το Dani ,
H yamaha έκανε λάθος που δεν πήγε να κάνει δοκιμαστικά στην Ισπανία και το πλήρωσε ακριβά.
Όσο για την ducati έχουν πλέον ανέβει πολύ με το στήσιμο της μηχανής και πετάει , προβλέπω όπως είπες ψηλέ να κάνει αρκετές κηδείες...
Καιρός ήτανε... Το μηχανάκι ξυρίζει λέμε..
Ακριβώς εκεί είναι η απάντηση.
Οι περσινές Μ1 είχαν δεδομένα από πέρσι σε αυτή την πίστα ενώ οι καινούργιες σε σχέση και με τον ανταγωνισμό που είχε "μάθει" την πίστα απ΄τις extra δοκιμές είχε πρόβλημα.
Παρεμπιπτοντος ο Zarco έχει αλλάξει πια το στύλ οδήγησης του και στην Καταλωνία έδειξε ότι μπορεί να επιτεθεί και στο τέλος του αγώνα αφού είχε φυλάξει αρκετά τα λάστιχα του περνώντας τελικά στην 5η θέση.

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#189

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 13 Ιουν 2017, 11:36

καλα πλακα κανετε...
δηλ η yamaha βλεπει τους δορυφορους να πηγαινουν αερα και δεν περναει πραματα επει τοπου στην front line?
κομματακι δυσκολο...
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1847
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Μαρούσι
Moto: Peugeot 2
Κράνος: Shoei XR-1100 Hadron
Έχει κάνει like: 50 φορές
Έχει δεχθεί like: 47 φορές
Ηλικία: 36

#190

Δημοσίευση από Ravendark » 13 Ιουν 2017, 11:44

O γιατρός δοκίμασε ένα νέο πλαίσιο και είπε ότι του άρεσε πολύ και ότι είναι πιο γρήγορος μέσα στις στροφές.
Παραμένει το θέμα φθοράς στο πίσω ελαστικό
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#191

Δημοσίευση από ALX » 13 Ιουν 2017, 14:56

Η όλη ιστορία είναι το πλαίσιο που άλλαξε στην 2017. Αν βρουν το σωστό πλαίσιο, θα βγάλουν άκρη και με την "κατανάλωση" ελαστικών.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#192

Δημοσίευση από Vag » 13 Ιουν 2017, 23:24

πυξιδας990 έγραψε:
13 Ιουν 2017, 11:36
καλα πλακα κανετε...
δηλ η yamaha βλεπει τους δορυφορους να πηγαινουν αερα και δεν περναει πραματα επει τοπου στην front line?
κομματακι δυσκολο...
Διάβασε τι γράφει , έκανε πατάτια η γιαμαχα να μην πάει για δοκιμές , μιας και γνώριζε πολύ καλά ,ότι η πίστα αυτή τρώει λάστιχο....

Ο Ντάνι Πεντρόσα έκανε... πλάκα στον ανταγωνισμό στις κατατακτήριες της Καταλονίας και πήρε πανεύκολα την 30η pole στην μεγάλη κατηγορία. Δεύτερος ο «αναγεννημένος» Λορένθο, τρίτος ο απίθανος- και πάλι- Πετρούτσι! Πολλές πτώσεις για Μάρκεθ, τραγωδία για Yamaha.

Είναι ο μόνιμος... παραμελημένος από τους Fantastic-4 (Fantastic-5, πλέον, με τον Βινιάλες): όλοι υποκλίνονται στον μεγάλο Ρόσι, εξυμνούν το αστείρευτο ταλέντο του Μάρκεθ, παραδέχονται τον σπουδαίο Λορένθο κι αυτός μένει με μερικά φιλικά χτυπήματα στην πλάτη.

Ωστόσο, είναι και αυτός Fantastic- και φρόντισε να το αποδείξει και σήμερα: ο Ντάνι Πεντρόσα οδηγώντας εκπληκτικά έκανε χρόνο 3.5, σχεδόν, δέκατα ταχύτερο από τον δεύτερο και πήρε δια δίτροχου περιπάτου την 48 pole στην καριέρα του και 30η στο MotoGP.

Δεύτερος ήταν ο «συνήθης ύποπτος» στην Καταλονία Χόρχε Λορένθο, ο οποίος βρήκε τα πατήματά του με την Ducati και θα εκκινήσει για 9η σερί χρονιά από την πρώτη σειρά, έχοντας πίσω του στην τρίτη θέση τον απίθανο και σήμερα Ντανίλο Πετρούτσι.

Μάρκεθ (έκανε εκτεταμένες έρευνες της ασφάλτου καθώς έπεσε δύο φορές στο Q2 κι έχασε την ευκαιρία για κάτη καλύτερο), Αλέιξ Εσπαργκαρό, Μπαρμπερά, Ντοβιτσιόζο, Φόλγκερ, Βινιάλες και Μπαουτίστα συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον Βαλεντίνο Ρόσι να ξεκινάει από την 13η θέση, αποδεικνύοντας πως ήταν λάθος της Yamaha να μην κάνει δοκιμές στο Μοντμελό.

Αύριο, λοιπόν, ο Ντάνι θα έχει μια τεράστια ευκαιρία να κλείσει εκ νέου πολλά στόματα και να συνεχίσει το (διακριτικό) κυνήγι του πρωτοπόρου Βινιάλες στη βαθμολογία.

......
Πάμε και σε μια πολύ καλή ανάλυση του αγώνα..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#193

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 14 Ιουν 2017, 13:09

εχω διαβασει
Vag έγραψε:
13 Ιουν 2017, 23:24
πυξιδας990 έγραψε:
13 Ιουν 2017, 11:36
καλα πλακα κανετε...
δηλ η yamaha βλεπει τους δορυφορους να πηγαινουν αερα και δεν περναει πραματα επει τοπου στην front line?
κομματακι δυσκολο...
Διάβασε τι γράφει , έκανε πατάτια η γιαμαχα να μην πάει για δοκιμές , μιας και γνώριζε πολύ καλά ,ότι η πίστα αυτή τρώει λάστιχο....

Ο Ντάνι Πεντρόσα έκανε... πλάκα στον ανταγωνισμό στις κατατακτήριες της Καταλονίας και πήρε πανεύκολα την 30η pole στην μεγάλη κατηγορία. Δεύτερος ο «αναγεννημένος» Λορένθο, τρίτος ο απίθανος- και πάλι- Πετρούτσι! Πολλές πτώσεις για Μάρκεθ, τραγωδία για Yamaha.

Είναι ο μόνιμος... παραμελημένος από τους Fantastic-4 (Fantastic-5, πλέον, με τον Βινιάλες): όλοι υποκλίνονται στον μεγάλο Ρόσι, εξυμνούν το αστείρευτο ταλέντο του Μάρκεθ, παραδέχονται τον σπουδαίο Λορένθο κι αυτός μένει με μερικά φιλικά χτυπήματα στην πλάτη.

Ωστόσο, είναι και αυτός Fantastic- και φρόντισε να το αποδείξει και σήμερα: ο Ντάνι Πεντρόσα οδηγώντας εκπληκτικά έκανε χρόνο 3.5, σχεδόν, δέκατα ταχύτερο από τον δεύτερο και πήρε δια δίτροχου περιπάτου την 48 pole στην καριέρα του και 30η στο MotoGP.

Δεύτερος ήταν ο «συνήθης ύποπτος» στην Καταλονία Χόρχε Λορένθο, ο οποίος βρήκε τα πατήματά του με την Ducati και θα εκκινήσει για 9η σερί χρονιά από την πρώτη σειρά, έχοντας πίσω του στην τρίτη θέση τον απίθανο και σήμερα Ντανίλο Πετρούτσι.

Μάρκεθ (έκανε εκτεταμένες έρευνες της ασφάλτου καθώς έπεσε δύο φορές στο Q2 κι έχασε την ευκαιρία για κάτη καλύτερο), Αλέιξ Εσπαργκαρό, Μπαρμπερά, Ντοβιτσιόζο, Φόλγκερ, Βινιάλες και Μπαουτίστα συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον Βαλεντίνο Ρόσι να ξεκινάει από την 13η θέση, αποδεικνύοντας πως ήταν λάθος της Yamaha να μην κάνει δοκιμές στο Μοντμελό.

Αύριο, λοιπόν, ο Ντάνι θα έχει μια τεράστια ευκαιρία να κλείσει εκ νέου πολλά στόματα και να συνεχίσει το (διακριτικό) κυνήγι του πρωτοπόρου Βινιάλες στη βαθμολογία.

......
Πάμε και σε μια πολύ καλή ανάλυση του αγώνα..
την εχω διαβασει.....το απριλια ειχε κανει δοκιμες?
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#194

Δημοσίευση από ALX » 14 Ιουν 2017, 15:08

Δεν φταίνε τόσο οι δοκιμές. Και στις δοκιμές να είχαν πάει, πάλι δεν θα ηταν στο βάθρο. Το πολύ να έπαιζαν στις θέσεις των δορυφορικών. Το πρόβλημά τους είναι το πλαίσιο και η κατανομή μαζών ώστε να μην τρώνε λάστιχο και ταυτόχρονα να έχουν grip.
Τα yamaha πάντα υπεφεραν σε πίστες χωρίς καλή πρόσφυση... πόσο μάλλον τώρα που δεν μπορούν να κρατήσουν και λάστιχο!

Για να μη μιλησω τώρα για την πτνα τη Μίτσελιν που τους έχει μαμίσει δυο χρόνια τώρα. Δεν υπάρχει σταθερότητα στην απόδοση των ελαστικών. Μία έτσι μία αλλιώς είναι!!! Από αγώνα σε αγώνα αλλάζουν τα δεδομένα σε όλους γι αυτό βλεπουμε πυροτεχνήματα Aleix Espargaro, Petrucci, Bautista, Folger κτλ να κάνουν απίστευτους χρόνους σε σχέση με τα εργοστασιακά. Εκμεταλλεύονται αυτό που χάνουν οι άλλοι. Πότε ξανάγινε αυτό το πράγμα? Τα δορυφορικά να πηγαίνουν καλύτερα στις δοκιμές και ενίοτε και στους αγώνες?
Τόσο καλή έγινε ξαφνικά η aprilia? Τόσο χάλια η Suzuki που πέρσι πήγαινε τρένο? (Με τον Μάβερικ θα μου πεις, αλλά και ο Ιαννόνε δεν είναι κάνας άχρηστος! Αέρα τον πηγαινε πέρσι τον Ντούκο) Αμ ο Rossi? Πέρσι κέρδιζε άνετα σε αυτές τις πίστες και φέτος πάτος. Εμ του φταίει το νέο πλαίσιο, εμ έχει και τη Μίτσελιν που έχει άλλα ντάλον λαστιχα φέτος!
Τους έχει μαμήσει τα πρέκια με τα λάστιχα που τους δίνει!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#195

Δημοσίευση από ALX » 14 Ιουν 2017, 22:07

Toυ χρόνου που ανεβαίνει ο Morbidelli στη MotoGp κατηγορία, θα τρέχει με το δάσκαλό του το Rossi :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#196

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 15 Ιουν 2017, 09:27

τωρα ερχεται το assen που ο ροσσι ειναι καλος εκει μεσα...
αν δεν καταφερει και κει τιποτα...παπαλα...
παντως αν ο ντουκος γραψει καλο αποτελεσμα σε ασσεν και γερμανια,πιστες που δεν πανε καλα...πανε για πρωταθλημα...
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 427
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 50

#197

Δημοσίευση από FZMAN » 15 Ιουν 2017, 20:19

ALX έγραψε:
14 Ιουν 2017, 15:08
Δεν φταίνε τόσο οι δοκιμές. Και στις δοκιμές να είχαν πάει, πάλι δεν θα ηταν στο βάθρο. Το πολύ να έπαιζαν στις θέσεις των δορυφορικών. Το πρόβλημά τους είναι το πλαίσιο και η κατανομή μαζών ώστε να μην τρώνε λάστιχο και ταυτόχρονα να έχουν grip.
Τα yamaha πάντα υπεφεραν σε πίστες χωρίς καλή πρόσφυση... πόσο μάλλον τώρα που δεν μπορούν να κρατήσουν και λάστιχο!

Για να μη μιλησω τώρα για την πτνα τη Μίτσελιν που τους έχει μαμίσει δυο χρόνια τώρα. Δεν υπάρχει σταθερότητα στην απόδοση των ελαστικών. Μία έτσι μία αλλιώς είναι!!! Από αγώνα σε αγώνα αλλάζουν τα δεδομένα σε όλους γι αυτό βλεπουμε πυροτεχνήματα Aleix Espargaro, Petrucci, Bautista, Folger κτλ να κάνουν απίστευτους χρόνους σε σχέση με τα εργοστασιακά. Εκμεταλλεύονται αυτό που χάνουν οι άλλοι. Πότε ξανάγινε αυτό το πράγμα? Τα δορυφορικά να πηγαίνουν καλύτερα στις δοκιμές και ενίοτε και στους αγώνες?
Τόσο καλή έγινε ξαφνικά η aprilia? Τόσο χάλια η Suzuki που πέρσι πήγαινε τρένο? (Με τον Μάβερικ θα μου πεις, αλλά και ο Ιαννόνε δεν είναι κάνας άχρηστος! Αέρα τον πηγαινε πέρσι τον Ντούκο) Αμ ο Rossi? Πέρσι κέρδιζε άνετα σε αυτές τις πίστες και φέτος πάτος. Εμ του φταίει το νέο πλαίσιο, εμ έχει και τη Μίτσελιν που έχει άλλα ντάλον λαστιχα φέτος!
Τους έχει μαμήσει τα πρέκια με τα λάστιχα που τους δίνει!
Μην ξεχνάμε πως και πέρσι με Michelin ποιός κέρδισε στην Catalonia.
Θεωρώ πως η διαφορά φάνηκε κατά την γνώμη μου πως σε σχέση με τον ανταγωνισμό η YAMAHA δεν είχε τα δεδομένα που χρειάζονταν γι αυτή την πίστα πράγμα που είχε η TECH 3 YAMAHA με τις περσινές ( που κέρδισαν κιόλας).

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#198

Δημοσίευση από ALX » 15 Ιουν 2017, 21:50

Γιώργο... φέτος έχουν άλλα λάστιχα... και άλλες μοτοσυκλέτες. Εγώ αυτό που είπα, είναι ότι δεν φταίνε μόνο οι δοκιμές και εξηγήθηκα πως αν τις είχαν κάνει, το πολύ πολύ να παίζανε στο 4-5 εκεί που τερμάτισαν τα δορυφορικά. (Από το 8-10 που τερμάτισαν... το 4-5 θα ήταν μεγάλη πρόοδος αν είχαν κάνει τις δοκιμές, αλλά δυστυχώς, δεν θα έφταναν μόνο αυτές για βάθρα και νίκη)
Για παραπάνω δεν ήταν με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ο Rossi από τις χειμερινές δοκιμές φωνάζει ότι το μηχανάκι δεν είναι "σωστό". Το ότι ο Vinales πήγαινε μπάλα, είναι άλλο θέμα. Πήγαινε... δεν πάει πια. Το γιατί πήγαινε και τώρα δεν μπορεί, εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω. Πάντως ο Rossi ποτέ δεν ήταν 100% ευχαριστημένος από το μηχανάκι ως τώρα. Καταρχήν όταν τον βλέπω να κάνει επιλογές ελαστικών που δεν τις έκανε ποτέ, καταλαβαίνω ότι είναι κινήσεις απόγνωσης μπας και.....
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#199

Δημοσίευση από Vag » 15 Ιουν 2017, 22:59

Εγώ λέω ότι η ομαδα της yamaha τα έχει κάνει πο@τ@ν@ φέτος , κάποιος πρέπει να πάρει τις ευθύνες επάνω του , και σαν εταιρία δεν νομίζω να κάτσει με σταυρωμένα χέρια ,αν συνεχίσει έτσι, θα τραβήξει αφτιά..
Καλά για την Ducati , δεν έχω λόγια έφτιαξε μηχανή επιτελους !!
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#200

Δημοσίευση από ALX » 15 Ιουν 2017, 23:30

Ο Dovi βέβαια είναι ρεαλιστής και λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Παλιότερα κάποια στιγμή τον είχα κατηγορήσει για κάποιες δηλώσεις του, αλλά τώρα πια δεν έχω λόγια γι αυτόν. Ο άνθρωπος είναι απόλυτα προσγειωμένος, κάνει πολύ σοβαρά τη δουλειά του με υπομονή και επιμονή και αρχίζει να θερίζει τους καρπούς που με κόπους έσπειρε. Σε αυτό φυσικά, ο μεγάλος σύμμαχος και αναμορφωτής της μοτοσυκλέτας ήταν ο Dalignia ο οποίος πίστεψε ότι ο Dovi θα τον βοηθήσει να μεταμορφώσει σιγά σιγά τη μοτοσυκλέτα, παρατώντας εκείνες τις εμμονές του Filippo Preziosi με τις frameless μοτοσυκλέτες που ποτέ δεν δούλεψαν και που μόνο το ταλέντο του Stoner και η δύναμη του κινητήρα του έδωσαν εκείνο το πρωτάθλημα του 2007.

O Dovi λοιπόν (όσοι διάβασαν τις δηλώσεις του μετά τον αγώνα) έκανε πολύ προσγειωμένες δηλώσεις και είπε πως δεν μεταμορφώθηκε ξαφνικά η Ducati επειδή κέρδισε δύο αγώνες στη σειρά. Έχει ακόμα αρκετά προβλήματα να λύσει και χρειάζεται πολύ δουλειά γι' αυτό.

Εν ολίγοις σου λέει ότι εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο τις αδυναμίες των άλλων. Όταν η ΥΑΜΑΗΑ παραπαίει στους τελευταίους αγώνες και η Honda με τον Μάρκεζ δεν έχουν βρει ακόμα το ρυθμό τους, o Dovi με το σύνολο που διαθέτει και με την σταθερότητά του, καταφέρνει να είναι στη κορυφή. Αφήνει μάλιστα ανοικτό το ενδεχόμενο στο άμεσο μέλλον και στους επόμενους αγώνες, να μην μπορεί να είναι σε θέση να ξανακερδίσει αν επιστρέψει δυνατά και η ΥΑΜΑΗΑ (κυρίως) αλλά και η Honda μόλις λύσουν κάποια από τα προβλήματά τους. Δεν έπιασε τον παππά από τα αρχ....ια σαν κάτι άλλους.

Λόγια σταράτα, ρεαλιστικά για τον Dovi και κυρίως γεμάτα με μετριοφροσύνη όπως πρέπει να έχουν όλοι οι αθλητές.
Σκεφτείτε μόνο ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ο Λορένθο ΑΝ ήταν αυτός στη θέση του Dovi αυτή τη στιγμή! ΑΝ είχε κερδίσει δύο αγώνες στη σειρά με την Ducati!

Αν λοιπόν η YAMAHA δεν λύσει τα προβλήματά της στους δύο επόμενους αγώνες, μα΄λον βλέπω το πρωτάθλημα να απομακρύνεται πολύ και από τους δύο αναβάτες της και πλέον αυτοί που θα παίξουν γερά, θα είναι η Ducati με τον Dovi και η Honda με τον Μάρκεζ. Αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι η ΥΑΜΑΗΑ βρίσκεται στη δυσμενέστερη θέση από τους τρεις τους.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#201

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 16 Ιουν 2017, 10:04

ασσεν και γερμανια...
γιαμαχοπιστα η πρωτη και χοντοπιστα η δευτερη...
αν βγαλει αποτελεσμα εκει μεσα η ντουκ...ολα παιζονται
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης