Rossi VS Lorenzo on Ducati (the first years)

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: Rossi VS Lorenzo on Ducati (the first years)

#41

Δημοσίευση από ALX » 03 Δεκ 2017, 20:52

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Ο Νταλίνια είχε επιτυχημένη πορεία και στα SBK με την aprilia. Δεν ήταν τυχαίο αυτό που πέτυχε με την Ducati σε τόσο μικρό διάστημα. Ο άλλος... ο Πρετζιόζι είχε φάει μεγάλο κόλλημα με εκείνο το δικό του πρότζεκτ και δεν εννοούσε να καταλάβει ότι δεν τράβαγε. Έτυχε να πετύχει τον Στόνερ που μπορούσε να οδηγάει αυτή τη μοτοσυκλέτα και επαναπαύτηκε στις ικανότητές του ενώ όλοι οι άλλοι ( ο δέυτερος εργοστασιακός και οι δορυφορικοί) βολόδερναν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης.
Τώρα τι ακριβώς έκανε ο Νταλίνια και πέτυχε, δεν το ξέρω, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι πλέον η μοτοσυκλέτα έγινε φιλική στους αναβάτες και δεν ζητάει special skills για να οδηγηθεί ανταγωνιστικά.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 23 φορές

#42

Δημοσίευση από Wolfscum » 03 Δεκ 2017, 22:32

Ξεχνάτε και την ενιαία ECU της Magneti Marelli την οποία βοήθησε η Ducati να εξελιχθεί.

Οι Ιάπωνες έχασαν το πλεονέκτημα των αποκλειστικά δικών τους ηλεκτρονικών.

Σε συνδυασμό με την καλή όπως φαίνεται δουλειά του Τζιτζι λογικό είναι να μειωθεί η διαφορά.

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#43

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 04 Δεκ 2017, 12:28

ritsman έγραψε:
02 Δεκ 2017, 22:38
O Dalignia καταφερε να στησει πιστευεται το πλαισιο δλδ??

δεν ξερω.... νομιζω οτι ολο το παιχνιδι ηταν ο σχεδιασμος του κινητηρα πανω στο πλαισιο, αυτο καταφερε το Dalignia, πιστευω....

και το framless ισως να τα καταφερνε και ισως πολυ καλυτερα αν οι Ιταλοι ξυπνουσαν νωριτερα

θυμαμαι μια συνεντευξη του Ροσι για την Desmosedigi που χαρακτηριζε το μηχανακι απολυτα racing, προφανώς ο ανθωπως αναφεροταν την υπερβολικη ακαψια και την την ομη αποδοση της δυναμης που δεν συνεργαζοταν με το πλαισιο.... φυσικο ηταν να μην οδηγειται
εχω θυμαμαι και μια δηλωση του,<ενα βημα κανουμε εμεις-4 μπροστα ειναι οι ιαπωνες>..
καποιος που κοιταει νουμερα παντως θα δει οτι ο ροσσι πηρε ενα νικηφορο μηχανακι πολυ πιο πολυ απο τον λορενθο
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#44

Δημοσίευση από ALX » 04 Δεκ 2017, 13:08

πυξιδας990 έγραψε:
04 Δεκ 2017, 12:28
καποιος που κοιταει νουμερα παντως θα δει οτι ο ροσσι πηρε ενα νικηφορο μηχανακι πολυ πιο πολυ απο τον λορενθο
:huh:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές

#45

Δημοσίευση από ritsman » 04 Δεκ 2017, 20:14

Wolfscum έγραψε:
03 Δεκ 2017, 22:32
Ξεχνάτε και την ενιαία ECU της Magneti Marelli την οποία βοήθησε η Ducati να εξελιχθεί.

Οι Ιάπωνες έχασαν το πλεονέκτημα των αποκλειστικά δικών τους ηλεκτρονικών.

Σε συνδυασμό με την καλή όπως φαίνεται δουλειά του Τζιτζι λογικό είναι να μειωθεί η διαφορά.


χμμμ σχετικο αυτο... ποσες φορες θυμασε το μοτερ της Ducati να μην εχει δυναμη.... ακομα και πριν την ενιαια ECU...

το αναποδο μαλιστα, εγω να πιστευω οτι το Desmo αναγκασε τους ιαπονες στην αλλαγη κινητηρων.... τοτε με τις πνευματικες

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#46

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 05 Δεκ 2017, 10:42

ALX έγραψε:
04 Δεκ 2017, 13:08
πυξιδας990 έγραψε:
04 Δεκ 2017, 12:28
καποιος που κοιταει νουμερα παντως θα δει οτι ο ροσσι πηρε ενα νικηφορο μηχανακι πολυ πιο πολυ απο τον λορενθο
:huh:
τι επαθες?
ritsman έγραψε:
04 Δεκ 2017, 20:14
Wolfscum έγραψε:
03 Δεκ 2017, 22:32
Ξεχνάτε και την ενιαία ECU της Magneti Marelli την οποία βοήθησε η Ducati να εξελιχθεί.

Οι Ιάπωνες έχασαν το πλεονέκτημα των αποκλειστικά δικών τους ηλεκτρονικών.

Σε συνδυασμό με την καλή όπως φαίνεται δουλειά του Τζιτζι λογικό είναι να μειωθεί η διαφορά.


χμμμ σχετικο αυτο... ποσες φορες θυμασε το μοτερ της Ducati να μην εχει δυναμη.... ακομα και πριν την ενιαια ECU...

το αναποδο μαλιστα, εγω να πιστευω οτι το Desmo αναγκασε τους ιαπονες στην αλλαγη κινητηρων.... τοτε με τις πνευματικες
και ετσι εγινε...το μοτερ της ντουκατι ειχε ανοικτει παμπολλες φορες απο την διοργανωτρια υστερα απο αιτημα των ιαπωνων....αλλα ανθρακες...το desmo πυροβολαγε....αλλωστε το συστημα αυτο κερδιζει 7-10% σε λιγοτερες απωλειες λογω οτι δεν υπαρχουν ελατηρια....
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές

#47

Δημοσίευση από ritsman » 05 Δεκ 2017, 18:26

πυξιδας990 έγραψε:
05 Δεκ 2017, 10:42

και ετσι εγινε...το μοτερ της ντουκατι ειχε ανοικτει παμπολλες φορες απο την διοργανωτρια υστερα απο αιτημα των ιαπωνων....αλλα ανθρακες...το desmo πυροβολαγε....αλλωστε το συστημα αυτο κερδιζει 7-10% σε λιγοτερες απωλειες λογω οτι δεν υπαρχουν ελατηρια....
Δεν ειναι οι απωλειες πιστευω.... φημες λενε οτι οι Ιταλοι καταφεραν να το φτασουν μεχρι 20000 στροφες.... τωρα ηταν μεσα σε θαλαμο? ηταν πανω σε δυναμομετρο? ηταν μονο φημες? παντως ειναι λογος να κανεις τους Ιαπονες να πεταξουν τα ελατηρια....
Και αν θελετε να το φιλοσοφησουμε και λιγο
το desmo εκπληρωνει σε αυτον τον κινητηρα το λογο της υπαρξης του
μετα απο δεκαετιες υπαρξης σε αγωνιστικα και μη ducati ηρθε η συμμετοχη της Ducati στην τετραχρονη εποχη των GP να δωσει πραγματικη "ουσια" στον λογο της υπαρξης του πανω στα μηχανακια της

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#48

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 05 Δεκ 2017, 18:56

ritsman έγραψε:
05 Δεκ 2017, 18:26
πυξιδας990 έγραψε:
05 Δεκ 2017, 10:42

και ετσι εγινε...το μοτερ της ντουκατι ειχε ανοικτει παμπολλες φορες απο την διοργανωτρια υστερα απο αιτημα των ιαπωνων....αλλα ανθρακες...το desmo πυροβολαγε....αλλωστε το συστημα αυτο κερδιζει 7-10% σε λιγοτερες απωλειες λογω οτι δεν υπαρχουν ελατηρια....
Δεν ειναι οι απωλειες πιστευω.... φημες λενε οτι οι Ιταλοι καταφεραν να το φτασουν μεχρι 20000 στροφες.... τωρα ηταν μεσα σε θαλαμο? ηταν πανω σε δυναμομετρο? ηταν μονο φημες? παντως ειναι λογος να κανεις τους Ιαπονες να πεταξουν τα ελατηρια....
Και αν θελετε να το φιλοσοφησουμε και λιγο
το desmo εκπληρωνει σε αυτον τον κινητηρα το λογο της υπαρξης του
μετα απο δεκαετιες υπαρξης σε αγωνιστικα και μη ducati ηρθε η συμμετοχη της Ducati στην τετραχρονη εποχη των GP να δωσει πραγματικη "ουσια" στον λογο της υπαρξης του πανω στα μηχανακια της
ειναι φιλε, η ακριβεια στο συστημα βαλβιδας χωρις ελατηρια παιζει πολυ μεγαλο ρολο!!!και για να το προχωρησω..επρεπε η 4β κεφαλη να μπει στα αεροψυκτα
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 23 φορές

#49

Δημοσίευση από Wolfscum » 05 Δεκ 2017, 23:53

ritsman έγραψε:
04 Δεκ 2017, 20:14
χμμμ σχετικο αυτο... ποσες φορες θυμασε το μοτερ της Ducati να μην εχει δυναμη.... ακομα και πριν την ενιαια ECU...

το αναποδο μαλιστα, εγω να πιστευω οτι το Desmo αναγκασε τους ιαπονες στην αλλαγη κινητηρων.... τοτε με τις πνευματικες
Μα δεν έχει σχέση η δύναμη του κινητήρα, που πράγματι πάντα είχε η Ducati, με τα ηλεκτρονικά.

Έχει να κάνει με τη διαχείριση της όποιας δύναμης. Η Honda πχ είχε σοβαρό και καταγεγραμμένο πρόβλημα πέρυσι με τη διαχείριση της δύναμης στις εξόδους των στροφών που, χοντρικά, είτε ήταν υπερβολική και έκανε σούζα είτε την έκοβαν τόσο που έχανε σε επιτάχυνση.

Οι 2 Ιάπωνες είχαν επενδύσει σε πανάκριβα συστήματα με ένα σωρό αισθητήρες και η ενιαία ECU τους τα αφαίρεσε σε μεγάλο βαθμό.

Καλό αν με ρωτάτε για να μπορούμε να βλέπουμε κι άλλους να πλησιάζουν και να σταματήσει το δίπολο Honda-Yamaha να τα σαρώνει όλα. Πάλι αυτοί θα κερδίζουν τη μερίδα του λέοντος αλλά ας παίρνει και κάνας άλλος πρωτάθλημα να έχει ποικιλία.

Στα του θέματος νομίζω η σύγκριση Rossi-Lorenzo με διαφορετικές μοτοσυκλέτες δεν αφήνει περιθώρια εξαγωγής κάποιου αποτελέσματος. Σίγουρα η βελτιωμένη Ducati κάνει το Lorenzo να φαίνεται χειρότερος (αφού έχει θεωρητικά καλύτερη Ducati από του Rossi) αλλά και πάλι δεν ξέρεις τι θα έκανε ο Rossi με αυτή την Ducati. Το μόνο βέβαιο μέχρι τώρα είναι ότι και οι δυο είναι αποτυχημένοι με Ducati.

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές

#50

Δημοσίευση από ritsman » 06 Δεκ 2017, 19:30

Εγω φοβαμαι παντως τον Λορενθο...

αν παρει τα πανω του και αρχισει να κερδιζει θα κανει τους Ιταλους μαλιοκουβαρα....

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#51

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 07 Δεκ 2017, 12:34

ritsman έγραψε:
06 Δεκ 2017, 19:30
Εγω φοβαμαι παντως τον Λορενθο...

αν παρει τα πανω του και αρχισει να κερδιζει θα κανει τους Ιταλους μαλιοκουβαρα....
φετος δεν θα υπαρχουν δικαιολογιες....αλλωστε και η ιδια η εταιρια περιμενει αποτελεσματα.....οτι εχει ζητησεθ το χει παρει..
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#52

Δημοσίευση από ALX » 07 Δεκ 2017, 14:54

Όπως τον είδα εγώ φέτος, η 1η του νίκη είναι κοντά. Αναλόγως πάντα πως θα είναι η GP18 και τι προόδους θα κάνουν οι HondoYamahes γιατί ειδικά τα Yamaha δεν ήταν πολύ ανταγωνιστικά στο πρωτάθλημα που πέρασε. Αν η νέα Μ1 είναι καλύτερη της περσινής, τότε θα δυσκολέψουν τα πράγματα για το Λορένθο επειδή θα είναι πάλι ανταγωνιστικός ο Vinales (όπως ήταν στην αρχή της σεζόν) αλλα και ο Rossi επίσης. Θεωρώ ότι η Honda κατάφερε να λύσει τα προβλήματά της και με τον Μάρκεζ θα είναι δυνατή και του χρόνου.
Οπότε θα δούμε πως θα πάει. Θα φανεί από τις χειμερινές δοκιμές.
Μεγάλο ρόλο θα παίξουν και τα λάστιχα που θα παρουσιάσει η ΜισΈλεν (που λέει κι ένας φίλος) γιατί όπως ξέρουμε όλοι μας, πέρσι έπαιξαν σημαντικότατο ρόλο όταν άλλαξαν μεσούσης της περιόδου
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#53

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 07 Δεκ 2017, 18:27

ALX έγραψε:
07 Δεκ 2017, 14:54
Όπως τον είδα εγώ φέτος, η 1η του νίκη είναι κοντά. Αναλόγως πάντα πως θα είναι η GP18 και τι προόδους θα κάνουν οι HondoYamahes γιατί ειδικά τα Yamaha δεν ήταν πολύ ανταγωνιστικά στο πρωτάθλημα που πέρασε. Αν η νέα Μ1 είναι καλύτερη της περσινής, τότε θα δυσκολέψουν τα πράγματα για το Λορένθο επειδή θα είναι πάλι ανταγωνιστικός ο Vinales (όπως ήταν στην αρχή της σεζόν) αλλα και ο Rossi επίσης. Θεωρώ ότι η Honda κατάφερε να λύσει τα προβλήματά της και με τον Μάρκεζ θα είναι δυνατή και του χρόνου.
Οπότε θα δούμε πως θα πάει. Θα φανεί από τις χειμερινές δοκιμές.
Μεγάλο ρόλο θα παίξουν και τα λάστιχα που θα παρουσιάσει η ΜισΈλεν (που λέει κι ένας φίλος) γιατί όπως ξέρουμε όλοι μας, πέρσι έπαιξαν σημαντικότατο ρόλο όταν άλλαξαν μεσούσης της περιόδου
σημαντικοτατο..παντως εν αναμονη του πρωτου αγωνα στο καταρ που παραδοσιακα τα ντουκατι πανε καλα,το επομενο τεστ πιστευω θα δειξει πολλα...θεωρω οτι τωρα προς το τελος της χρονιας ειχε κανει σοβαρα βηματα προοδου ο λορε και σιγουρα καποια νικη θα παιξει μεγαλο ψυχολογικο ρολο,ιδιως οταν μιλαμε για τον λορε :whistling: :whistling:
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης