MotoGP 2017 Round #6 Mugello Italy

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

Re: MotoGP 2017 Round #6 Mugello Italy

#21

Δημοσίευση από Vag » 03 Ιουν 2017, 15:50

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Ο zarco ενας λόγος που είναι δυνατόςειναι γιατί βάζει πάντα μαλακές γόμες ελαστικά..


Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#22

Δημοσίευση από ALX » 03 Ιουν 2017, 16:04

MotoGP Qualifying Nr. 1 Classification 2017
Mugello, Saturday, June 03, 2017

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 340.0 1'47.058
2 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 348.0 1'47.141 0.083 / 0.083
3 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 339.6 1'47.220 0.162 / 0.079
4 8 Hector BARBERA SPA Reale Avintia Racing Ducati 350.7 1'47.272 0.214 / 0.052
5 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 338.8 1'47.305 0.247 / 0.033
6 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 341.6 1'47.625 0.567 / 0.320
7 76 Loris BAZ FRA Reale Avintia Racing Ducati 341.5 1'47.809 0.751 / 0.184
8 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 339.9 1'47.940 0.882 / 0.131
9 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 341.6 1'47.961 0.903 / 0.021
10 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 345.2 1'47.975 0.917 / 0.014
11 17 Karel ABRAHAM CZE Pull&Bear Aspar Team Ducati 343.5 1'48.361 1.303 / 0.386
12 22 Sam LOWES GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 337.7 1'48.416 1.358 / 0.055
13 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 337.7 1'48.594 1.536 / 0.178
14 50 Sylvain GUINTOLI FRA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 341.5 1'48.892 1.834 / 0.298
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 28º| Humidity: 39%| Ground: 54º
Records:

Fastest Lap: Lap: 4 Johann ZARCO 1'47.058 176.3 Km/h




MotoGP Qualifying Nr. 2 Classification 2017
Mugello, Saturday, June 03, 2017

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 339.7 1'46.575
2 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 343.2 1'46.814 0.239 / 0.239

3 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 349.7 1'46.835 0.260 / 0.021
4 51 Michele PIRRO ITA Ducati Team Ducati 350.9 1'46.878 0.303 / 0.043
5 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 344.9 1'46.999 0.424 / 0.121
6 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 343.8 1'47.050 0.475 / 0.051
7 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 349.1 1'47.152 0.577 / 0.102
8 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 350.9 1'47.167 0.592 / 0.015
9 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 352.0 1'47.266 0.691 / 0.099
10 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 342.5 1'47.282 0.707 / 0.016
11 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 342.9 1'47.319 0.744 / 0.037
12 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 343.5 1'47.475 0.900 / 0.156
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 28º| Humidity: 38%| Ground: 55º
Records:

Fastest Lap: Lap: 6 Maverick VIÑALES 1'46.575 177.1 Km/h
Circuit Record Lap: 2013 Marc MARQUEZ 1'47.639 175.4 Km/h
Best Lap: 2015 Andrea IANNONE 1'46.489 177.3 Km/h
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#23

Δημοσίευση από ALX » 04 Ιουν 2017, 11:14

Προβλήματα για Rossi με τα λάστιχα που έκανε δοκιμές με διάφορους συνδυασμούς και στις δυο του μοτοσυκλέτες, αλλά δεν έδειξε να του αρέσει κάποιος συνδυασμός.

Ατυχία επίσης για Dovizioso που όπως κατάλαβα, αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας με το στομάχι του(?)... δεν πρόλαβα να ακούσω. Πάντως ό,τι και να είναι δεν τον άφησε να συμμετάσχει στο WUP

MotoGP Warm Up Classification 2017
Mugello, Sunday, June 04, 2017

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 343.5 1'47.345
2 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 340.4 1'47.572 0.227 / 0.227
3 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 346.5 1'47.581 0.236 / 0.009
4 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 343.1 1'47.689 0.344 / 0.108
5 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 338.9 1'47.733 0.388 / 0.044
6 51 Michele PIRRO ITA Ducati Team Ducati 352.4 1'47.845 0.500 / 0.112
7 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 342.4 1'47.884 0.539 / 0.039
8 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 349.1 1'47.884 0.539
9 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 342.5 1'47.936 0.591 / 0.052
10 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 350.5 1'48.056 0.711 / 0.120
11 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 338.9 1'48.184 0.839 / 0.128
12 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 342.2 1'48.242 0.897 / 0.058
13 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 345.7 1'48.266 0.921 / 0.024
14 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 340.6 1'48.278 0.933 / 0.012
15 17 Karel ABRAHAM CZE Pull&Bear Aspar Team Ducati 345.7 1'48.602 1.257 / 0.324
16 22 Sam LOWES GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 338.5 1'48.624 1.279 / 0.022
17 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 346.2 1'48.753 1.408 / 0.129
18 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 338.2 1'48.762 1.417 / 0.009
19 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 340.8 1'48.776 1.431 / 0.014

20 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 341.9 1'49.055 1.710 / 0.279
21 76 Loris BAZ FRA Reale Avintia Racing Ducati 335.7 1'49.077 1.732 / 0.022
22 8 Hector BARBERA SPA Reale Avintia Racing Ducati 347.8 1'49.089 1.744 / 0.012
23 50 Sylvain GUINTOLI FRA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 339.7 1'49.116 1.771 / 0.027
4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 21º| Humidity: 66%| Ground: 28º
Records:

Fastest Lap: Lap: 10 Maverick VIÑALES 1'47.345 175.9 Km/h
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#24

Δημοσίευση από Vag » 04 Ιουν 2017, 14:58

Italian (Mugello) MotoGP Grand Prix Live Stream
http://www.sport365.live/en/player/5933 ... R-/768/432
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#25

Δημοσίευση από ALX » 04 Ιουν 2017, 16:48

Απίστευτη επίδοση των Ducati. Τρομερή οδήγηση από Dovi Petrucci Vinales και Rossi.
Το δικαιούταν ο Dovi πάντως. Ο γιατρός δεν ήταν ευχαριστημένος πάντως με τις ρυθμίσεις του και αυτό φάνηκε. Δεν κατάφερε να αντιδράσει σε μια πίστα που μπορούσε να το κάνει.
Ο Μάρκεζ τα ίδια. Πρόβλημα κι αυτός με την αίσθηση του μπροστινού.
Τους γλέντησαν τα δορυφορικά σήμερα!

Παρόλα αυτά, οι κερδισμένοι της σημερινής ημέρας ο Vinales καταρχήν που απομακρύνθηκε κι άλλο στην κορυφή και ο Dovi που ανέβηκε δεύτερος μπροστά από τον Rossi. Οι μεγάλοι χαμένοι, πρώτος και καλύτερος, ο Dani Pedrosa που έπεσε στο τελευταίο γύρο σε ένα συμβάν με τον Crutchlow και ο Marc Marquez που έμεινε ακόμα πιο πίσω στη βαθμολογία.

MotoGP Race Classification 2017
Mugello, Sunday, June 04, 2017
Εικόνα
Pos. Points Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time/Gap
1 25 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 174.2 41'32.126
2 20 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 174.1 +1.281
3 16 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 174.1 +2.334
4 13 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 174.0 +3.685
5 11 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 173.8 +5.802
6 10 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 173.8 +5.885
7 9 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 173.3 +13.205
8 8 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 173.2 +14.393
9 7 51 Michele PIRRO ITA Ducati Team Ducati 173.2 +14.880

10 6 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 173.1 +15.502
11 5 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 172.7 +22.004
12 4 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 172.5 +24.952
13 3 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 172.3 +28.160
14 2 8 Hector BARBERA SPA Reale Avintia Racing Ducati 172.1 +30.676
15 1 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 172.1 +30.779
16 17 Karel ABRAHAM CZE Pull&Bear Aspar Team Ducati 171.3 +42.306
17 50 Sylvain GUINTOLI FRA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 171.0 +46.294
18 76 Loris BAZ FRA Reale Avintia Racing Ducati 170.7 +50.731
19 22 Sam LOWES GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 170.7 +50.740
20 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 170.7 +50.897
Not Classified
35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 173.1 1 Lap
26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 173.1 1 Lap
41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 168.7 8 Laps
44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 171.3 10 Laps
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 25º| Humidity: 58%| Ground: 42º
Records:

Pole Lap: Maverick VIÑALES 1'46.575 177.1 Km/h
Fastest Lap: Lap: 6 Maverick VIÑALES 1'47.643 175.4 Km/h

Circuit Record Lap: 2013 Marc MARQUEZ 1'47.639 175.4 Km/h
Best Lap: 2015 Andrea IANNONE 1'46.489 177.3 Km/h


MotoGP World Standing 2017
Εικόνα
Pos. Rider Bike Nation Points
1 Maverick VIÑALES Yamaha SPA 105
2 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 79
3 Valentino ROSSI Yamaha ITA 75
4 Marc MARQUEZ Honda SPA 68
5 Dani PEDROSA Honda SPA 68
6 Johann ZARCO Yamaha FRA 64
7 Jorge LORENZO Ducati SPA 46
8 Danilo PETRUCCI Ducati ITA 42
9 Jonas FOLGER Yamaha GER 41
10 Cal CRUTCHLOW Honda GBR 40
11 Scott REDDING Ducati GBR 30
12 Jack MILLER Honda AUS 30
13 Alvaro BAUTISTA Ducati SPA 25
14 Andrea IANNONE Suzuki ITA 21
15 Loris BAZ Ducati FRA 19
16 Tito RABAT Honda SPA 18
17 Aleix ESPARGARO Aprilia SPA 17
18 Hector BARBERA Ducati SPA 14
19 Karel ABRAHAM Ducati CZE 9
20 Michele PIRRO Ducati ITA 7
21 Alex RINS Suzuki SPA 7
22 Pol ESPARGARO KTM SPA 6
23 Bradley SMITH KTM GBR 6

24 Sam LOWES Aprilia GBR 2
25 Sylvain GUINTOLI Suzuki FRA 1
26 Takuya TSUDA Suzuki JPN
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11818
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 184 φορές
Έχει δεχθεί like: 185 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#26

Δημοσίευση από ALX » 05 Ιουν 2017, 21:12

Η κούραση στοίχισε στον Rossi
Οχτώ γύρους πριν το τέλος υπέφερα
Εικόνα
Δεν είχε την απαιτούμενη δύναμη μέχρι το τέλος του αγώνα, ώστε να καταφέρει να μείνει κοντά στους μπροστά και να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 4η θέση.

Αυτός ήταν ο λόγος που ο Valentino Rossi άρχισε να χάνει σε ταχύτητα καθώς μπαίναμε στους τελευταίους οχτώ γύρους του αγώνα.

Ο Rossi είχε τραυματιστεί στην κοιλιά και στο θώρακα μετά από πτώση που είχε την περασμένη εβδομάδα, κάνοντας προπόνηση motocross.

Η ανάρρωσή του όμως ήταν εντυπωσιακά γρήγορη και έφτασε στο σημείο χτες να λέει ότι δεν πονάει καθόλου!

Ωστόσο ένας σκληρός αγώνας 23 γύρων στο όριο, δεν είναι μια εύκολη υπόθεση και ο 38χρονος άσος αναγκάστηκε στο τέλος να συμβιβαστεί.

«Σίγουρα είναι μεγάλο κρίμα που χάσαμε το βάθρο», σχολίασε ο Valentino Rossi.

«Πάντα αυτό είναι ο στόχος μας και εδώ στο Mugello, μπροστά σε όλον αυτόν τον κόσμο είναι ακόμα πιο σημαντικό».

«Ειλικρινά πίστεψα ότι θα μπορούσα να τα καταφέρω... στις δοκιμές ήμουν γρήγορος. Μέσα μου όμως ήξερα ότι οι 23 γύροι θα ήταν δύσκολη υπόθεση».

«Είναι κάτι τελείως διαφορετικό να κάνεις 4-5 γύρους στις δοκιμές και εντελώς άλλο να κάνεις συνεχόμενους γύρους... στην πρώτη περίπτωση έχεις χρόνο να ξεκουραστείς».

«Οχτώ γύρους πριν το τέλος δεν είχα άλλες δυνάμεις και άρχισα να υποφέρω περισσότερο από το συνηθισμένο».

Η Yamaha είχε καλή πρόσφυση στην πίστα του Mugello, ήταν κάτι που έλεγε στη συνέντευξη τύπου και ο Maverick Vinales, όμως η κούραση ήταν αυτή που «νίκησε» τον Vale.

«Ήμουν δυνατός... μπορούσα να παλέψω. Σήμερα οι Ducati ήταν δυνατές διότι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το μεσαίο ελαστικό πίσω».

«Για εμάς, στην Yamaha, έπρεπε να βάλουμε το σκληρό που είχε λίγο λιγότερη πρόσφυση».

«Ωστόσο για μένα προσωπικά το πρόβλημα ήταν η φυσική μου κατάσταση. Στους τελευταίους γύρους δεν μπόρεσα να δώσω το κάτι παραπάνω διότι είχα εξαντληθεί».

Πάντως ο Valentino παραδέχτηκε ότι έκανε καλό αγώνα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι μόλις την περασμένη Τρίτη θεωρούσε ότι θα έχανε το Mugello λόγω του πόνου.

«Προσπάθησα να μην παραδοθώ όταν ήμουν πίσω από τον Petrux, αλλά δυστυχώς δεν ήμουν αρκετά δυνατός για να επιτεθώ».

«Λυπάμαι που έχασα το βάθρο... την Τρίτη όμως σκεφτόμουν ότι δεν θα μπορούσα να αγωνιστώ, αλλά έκανα καλό αγώνα».





Dovi: Γρήγορος και ομαλός
Αυτό έκανε τη διαφορά!
Εικόνα
Ο Andrea Dovizioso παραδέχτηκε στη συνέντευξη τύπου ότι φοβόταν στο τέλος του αγώνα μήπως και μείνει από δυνάμεις, κάτι που συνέβη στον Valentino Rossi.

Ο Dovi έπαθε τροφική δηλητηρίαση χτες το βράδυ και δεν ήταν καλά πριν τον αγώνα, ωστόσο όπως είπε δεν ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα για να τρέξει.

Το μόνο που σκεφτόταν ήταν αν θα αντέξει σωματικά στην πίεση των 23 γύρων στο Mugello, κάτι που τελικά κατάφερε να κάνει.

Έτσι ο Dovizioso πήρε την πρώτη νίκη της Ducati στο Mugello από το 2009 και την πρώτη του νίκη στο στεγνό.

«Ήταν μια περίεργη ημέρα για εμένα... και το περίεργο ήταν ότι νικήσαμε», είπε στη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα ο Dovizioso.

«Δεν είχα ενέργεια... δεν κάναμε το ζέσταμα κι ευτυχώς δεν είχαμε να δοκιμάσουμε κάτι, διότι η μοτοσυκλέτα ήταν καλή από πριν».

«Πάντως ήμουν φοβισμένος πριν τον αγώνα, διότι δεν είχα την ενέργεια».

«Όμως κατάφερα να είμαι γρήγορος και ομαλός και αυτό έκανε τη μεγάλη διαφορά στον αγώνα και κατόρθωσα να μείνω πίσω από τον Maverick».

«Δέκα γύρους πριν το τέλος αποφάσισα να τον προσπεράσω, αλλά δεν είχα στο μυαλό μου κάποια συγκεκριμένη στρατηγική».

«Μετά συνειδητοποίησα ότι κανείς δεν είχε το περιθώριο να είναι πιο γρήγορος κι έτσι συγκεντρώθηκα στο ρυθμό μου».

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι δεν σκεφτόταν ότι θα μπορούσε να νικήσει, ερχόμενος στο Ιταλικό Grand Prix.

Οι πρώτες ενδείξεις νίκης ήρθαν μετά το τέλος των ΕΔ4, αλλά μέσα στον αγώνα μόνο στην τελευταία στροφή άρχισε να πιστεύει ότι θα μπορούσε να πανηγυρίσει την 3η νίκη της καριέρα του.

«Ξέραμε ότι εδώ θα είμαστε πιο κοντά και όταν είσαι πιο κοντά όλα μπορούν να συμβούν. Σίγουρα όμως δεν περίμενα να κερδίσω».

«Από τις ΕΔ1 δείξαμε ότι έχουμε ταχύτητα, αλλά μόνο μετά τις ΕΔ4 άρχισα να συνειδητοποιώ ότι έχουμε κάποιες ελπίδες για νίκη».

«Κατά τη διάρκεια του αγώνα είχα ένα περίεργο συναίσθημα... ήταν δύσκολο να το καταλάβω».

«Τις περισσότερες φορές ο Valentino έχει κάτι περισσότερο στο τέλος του αγώνα, ενώ είναι δυνατός εδώ. Έτσι είχα ένα ερωτηματικό».

«Κι ο Maverick είναι πολύ δυνατός και όταν είδα ότι ήταν 1,2δ πίσω μου δυο γύρους πριν το τέλος, τα χρειάστηκα».

«Κι ο Danilo είχε μειώσει τη διαφορά και ήταν στο +0 και ήταν πραγματικά πολύ δυνατός στις μάχες. Έτσι μόνο στην τελευταία στροφή κατάλαβα ότι θα μπορούσα να κερδίσω».

«Στον τελευταίο γύρο είχα διαφορά 8 δέκατα από τον Vinales, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω αν με έφτανε, αν θα προσπαθούσε να με περάσει στην τελευταία στροφή».

«Δεν ήξερα... δεν ένοιωθα... δεν άκουγα».

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 427
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 50

#27

Δημοσίευση από FZMAN » 05 Ιουν 2017, 23:02

Vag έγραψε:
03 Ιουν 2017, 15:50
Ο zarco ενας λόγος που είναι δυνατόςειναι γιατί βάζει πάντα μαλακές γόμες ελαστικά..
Πάντως σε αυτό τον αγώνα απ΄τα λεγόμενα του: http://www.motogp.com/en/news/2017/06/0 ... ike/230450 μάλλον δεν φορούσε μαλακή γόμα.

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 48

#28

Δημοσίευση από Vag » 06 Ιουν 2017, 15:45

FZMAN έγραψε:
05 Ιουν 2017, 23:02
Vag έγραψε:
03 Ιουν 2017, 15:50
Ο zarco ενας λόγος που είναι δυνατόςειναι γιατί βάζει πάντα μαλακές γόμες ελαστικά..
Πάντως σε αυτό τον αγώνα απ΄τα λεγόμενα του: http://www.motogp.com/en/news/2017/06/0 ... ike/230450 μάλλον δεν φορούσε μαλακή γόμα.
Ένας από τους λόγους δεν πήγε καλά...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 427
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 50

#29

Δημοσίευση από FZMAN » 07 Ιουν 2017, 18:50

Μα ήδη και απ΄τις δοκιμές δεν το "είχε" σε αυτή την πίστα.
Μην ξεχνάς από τι θέση ξεκίνησε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης