MotoGP pre-season 2018 [και μεταγραφικά]

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

MotoGP pre-season 2018 [και μεταγραφικά]

#1

Δημοσίευση από ALX » 22 Ιουν 2017, 09:38

Εικόνα

Νωρίς ακόμα αλλά οι εξελίξεις τρέχουν και οι κουβέντες μαζί με τις φήμες όλο και φουντώνουν. Κι όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.

Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Οι εργοστασιακές σέλες έχουν γίνει πια 12 τον αριθμό. 2 η honda, 2 η yamaha, 2 η ducati, 2 η suzuki, 2 η aprilia και 2 η ktm.

Οι πρώτες φήμες προέρχονται από τα paddock της Suzuki όπου το κλίμα με τις επιδόσεις του Iannone, δεν είναι και το καλύτερο δυνατό.
Έτσι λοιπόν, έχουν αρχίσει κάποιες συζητησούλες για λύση συνεργασίας κοινή συναινέσει μιας και στους όρους του διετούς συμβολαίου που υπέγραψαν οι δύο πλευρές, υπάρχει αυτό το παραθυράκι. Ωστόσο και οι δύο πλευρές αρνούνται ότι έχουν γίνει τέτοιες συζητήσεις.
O Iannone είχε μάθει στην Ducati να φρενάρει πολύ πολύ αργά και να κρατάει τα φρένα μέχρι το apex της στροφής, την στιγμή που η Suzuki είναι φτιαγμένη να κρατάει ταχύτητα μέσα στη στροφή. Θέλει πολύ δυνατά φρένα όσο ακόμα είναι όρθια η μοτοσυκλέτα στην ευθεία και μετά να τα αφήνει και να κρατάει την ταχύτητά της μέσα στη στροφή. Αυτό δυσκολεύει τον Iannone που έχει μάθει αλλιώς και δεν μπορεί να έχει τις προσδοκόμενες επιδόσεις. Κι αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος διαζυγίου με την ομάδα αν δεν αλλάξει σύντομα κάτι προς το καλύτερο.

Οι φήμες λοιπόν λένε πως υπάρχει περίπτωση ο Iannone να φύγει απ' την Suzuki και να μεταβεί πού?.... πιθανότατα στην.... aprilia και στην θέση του Sam Lowes ο οποίος ούτε αυτός αποδίδει ως τώρα τα αναμενόμενα. Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο δεν είναι και εύκολο καθώς η aprilia έχει έναν πολύ δυνατό αναβάτη με εκρηκτικό χαρακτήρα (τον Εspargaro) και η προσθήκη ενός ακόμα δυνατού αναβάτη αλλά και δυνατού χαρακτήρα όπως ο Iannone, ίσως δημιουργήσει εσωτερικά προβλήματα στην ομάδα (βλέπε Rossi-Lorenzo)
Βέβαια όλα αυτά παραβλέπονται και ξεπερνιούνται άμα θέλει η νύφη κι ο γαμπρός.
Μένει να το δούμε στους επόμενους μήνες, γιατί μην ξεχνάμε πως είμαστε μόλις στο 1/3 του φετινού πρωταθλήματος και οι επιδόσεις των αναβατών μπορεί να βελτιωθούν και μαζί να αλλάξει και όλο το κλίμα στο γκαράζ!

Τα συμβόλαια που υπεγράφισαν πέρσι, λήγουν το 2018 και δεν θα είναι εύκολες κάποιες μετακινήσεις (ειδικά στις πρωτοκλασσάτες ομάδες) όμως ποτέ δεν ξέρεις. Παρόλα αυτά κανένας δεν αποκλείει τίποτα, γιατί όλα τα συμβόλαια περιέχου παραθυράκια.

Στις δορυφορικές ομάδες, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και ομιχλώδη ταυτόχρονα.

Ο Cal Crutchlow ας πούμε, φαίνεται πως θέλει (και λογικά δεν θα αλλάξει κάτι) να συνεχίσει στην HONDA LCR επεκτείνοντας το συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με το HRC και με εργοστασιακή υποστήριξη βεβαίως, κάτι που θα δώσει την δυνατότητα στην ομάδα του Luccio Checchinello να κατεβάσει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα αφού δεν θα έχει πια το βάρος του budget του συμβολαίου του Crutchlow.

Ο Crutchlow ωστόσο έχει δηλώσει ότι μιλάει και με άλλα εργοστάσια όπως η Suzuki και η aprilia (και δεν λέει ψέματα) αλλά πιθανότατα αυτός είναι ένας τρόπος πίεσης στο HRC να υπογράψει νωρίτερα το νέο του συμβόλαιο.

Οπότε αν υπογράψει έγκαιρ, είναι πολύ πιθανό να δούμε δύο LCR του χρόνου στο grid. Αλλά με ποιον αναβάτη? Σίγουρα με κάποιον που θα ανέβει από την Moto2 και εκεί έχουμε κάποια δυνατά ονόματα, όπως του Morbidelli, του Bagnaia αλλά και του μικρού αδερφού του Marquez, τον Alex.

Όμως αυτό που παίζει πιο δυνατά, είναι το όνομα του Nakagami κάτι που το θέλει και η HONDA αλλά και η Dorna γενικώς, καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιος Ιάπωνας στα MotoGP... και μάλιστα με δυνατότητες να πρωταγωνιστήσει κάποια στιγμή (ίσως!)
Όταν υπάρχουν 3 Ιαπωνικά εργοστάσια στα MotoGP (εκ των οποίων τα δύο δυνατότερα) θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον κι ένας Γιαπωνέζος αναβάτης όπως παλιότερα.
Ο Nakagami βρίσκεται μέσα στο top3 της Μoto2 και είναι βασικός στόχος των ομάδων με Γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες.

Επιστρέφοντας στους αναβάτες που θα ανέβουν από την Moto2, o Franco Morbidelli έχει ήδη προ-υπογράψει για το 2018 με την Marc VDS αλλά σε αυτό το προσύφωνο υπάρχει ο όρος πως αν δεχτεί πρόταση για εργοστασιακό συμβόλαιο, είναι ελεύθερος να πάει εκεί. Και ποιο μπορεί να είναι το εργοστασιακό συμβόλαιο? Όλα δείχνουν Ducati Pramac μια δορυφορική ομαδα μεν, αλλά με συμβόλαιο στην Ducati όπως ήδη έχει ο Dannilo Petrucci. Όλα βέβαια θα εξαρτηθούν από το αν θα συνεχίσει σε αυτό το tempo για την υπόλοιπη χρονιά και δεν είναι κάτι παρωδικό οι πολύ καλές εμφανίσεις του και οι νίκες που έχει κάνει ως τώρα.

Για το όνομα του Alex Marquez έχουν ακουστεί πολλά. Το μακρόπνοο σχέδιο που υπήρχε γι αυτόν όταν ανέβηκε στην Moto2, ήταν να μεταπηδήσει στα MotoGP στην σέλα της Marc VDS ή ακόμα και στο πλάι του αδερφού του στην Repsol Honda.
Η περίπτωσή του βέβαια διαφέρει από την περίπτωση του Jack Miller που μεταπήδησε κατευθείαν από την Moto3 αλλά όπως αποδείχτηκε ήταν λάθος καθώς ακόμα δεν έχει καταφέρει να τιθασεύσει την MotoGP μοτοσυκλέτα παρόλο που πετυχε και την παρθενική του νίκη στο περσινό βρόχινο gp της Ολλανδίας.
Ο Jack Miller όλα δείχνουν ότι θα χάσει το εργοστασιακό συμβόλαιο που έχει με το HRC αλλά θα παραμείνει στην ομάδα της Marc VDS.

Το άλλο όνομα που όπως είπαμε παίζει δυνατά για τα MotoGP είναι αυτό του Pecco Bagnaia ο οποίος ωστόσο αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό την "προστασία" στον στάβλο του VR46 και το να μπει στον χώρο των GP δεν θα είναι εύκολο μέχρι που ο Rossi θα αποσυρθεί.
Πολλοί μάνατζερ βέβαια πιέζουν και ήδη υπάρχει ενδιαφέρον για τον Ιταλό ταλαντούχο αναβάτη από την Aspar Ducati. Το ενδιαφέρον υπήρχε από τότε που ο Bagnaia έτρεχε στην Moto3 και είχε δοκιμάσει την τότε GP14.2 στο τεστ της Valencia και οι άνθρωποι της Aspar είχαν εντυπωσιαστεί!

Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά για τους νυν αναβάτες των MotoGP?
Ειναι νωρίς ακόμα να πούμε τι θα γίνει. Όλα δείχνουν ότι ο Petrucci θα συνεχίσει στην ομάδα της Pramac (ειδικά μετά το podium στο Mugello)
O Alvaro Bautista δείχνει και είναι δυνατός πάνω στην Aspar Ducati και λογικά θα μείνει.
Ωστόσο, αν ο Ιαννόνε φύγει από την Ducati, ο Bautista είναι ίσως ο πλέον κατάλληλος αναβάτης για την Ιαπωνική μοτοσυκλέτα με την εμπειρία που έχει πια από πολλές μοτοσυκλέτες μέσα στο grid αλλά και την προϋπηρεσία του στην Suzuki.

O Scott Redding θέλει να μείνει στην Pramac καθώς πιστεύει ότι η μοτοσυκλέτα του ταιριάζει, αλλά δεν εξαρτάται από αυτόν. Αν χάσει το συμβόλαιό του με την Pramac τότε θα γίνει στόχος για την ομάδα της Avintia και θα προστεθεί δίπλα στον αλλο στόχο της δορυφορικής ομάδας της Ducati, τον Tito Rabbat που δεν θα συνεχίσει και του χρόνου στην Marc VDS.

Οι νυν αναβάτες τις Avintia (Barbera και Baz) δείχνουν να χάνουν τις θέσεις τους διότι δεν έδειξαν τα αναμενόμενα. Ειδικά ο Barbera μετά από μία καλή σεζόν το 2016, δεν κατάφερε να βελτιωθεί το 2017 και αυτή τη στιγμή βρίσκεται και πίσω από τον Baz ο οποίος είναι κι αυτός ντεφορμέ όπως θα λέγαμε και στο ποδόσφαιρο.
Αυτό που βοηθούσε ωστόσο τον Baz να παραμένει στα MotoGP ήταν η Γαλλική εθνικότητά του για να πουλάει δικαιώματα στο Γαλλικό Eurosport η Dorna, αλλά με την έλευση του Zarco ο οποίος "βλέπει" κατευθείαν βάθρα, δεν τον χρειάζεται πλέον, όσο κι αν αυτό είναι άδικο για τον Baz ο οποίος ξεπέρασε τα στάνταρ που του είχαν θέσει πάνω στη σέλα μιας παλιάς μοτοσυκλέτας της Ducati.
Το πρόβλημα για τον Baz βέβαια είναι ότι υπάρχουν πολλοί αναβάτες στα MotoGP με καλές επιδόσεις. Υπάρχουν πολλοί που μαζεύουν πόντους στην βαθμολογία, αλλά στο top 10 είναι δύσκολο να είσαι. Πόσο μάλλον όταν για τα βάθρα και τις νίκες, οι αναβάτες που έχουν την δυνατότητα μετριούνται μόνο στα δάκτυλα του ενός χεριού.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 23 Ιουν 2017, 09:46

Μιας και τα λέγαμε πιο πάνω, ο Crutchlow τελικά υπέγραψε πριν λίγες ώρες το νέο του συμβόλαιο απευθείας στο HRC και για τα δύο επόμενα χρόνια θα έχει εργοστασιακή υποστήριξη παραμένοντας στην LCR.
Αυτό όπως είπαμε, πιθανόν να σημαίνει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα για τις 2 επόμενες χρονιές στο grid για τον Λούτσιο Τσεκινέλο μιας και δεν θα επιβαρυνθεί το budget του συμβολαίου του Crutchlow. Αν γίνει αυτό, πιθανότατα στη σέλα της δεύτερης LCR θα βρεθεί κάποιο ταλέντο της Moto2.
Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 562
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 70 φορές
Ηλικία: 41

#3

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 23 Ιουν 2017, 09:49

ALX έγραψε:
23 Ιουν 2017, 09:46
Μιας και τα λέγαμε πιο πάνω, ο Crutchlow τελικά υπέγραψε πριν λίγες ώρες το νέο του συμβόλαιο απευθείας στο HRC και για τα δύο επόμενα χρόνια θα έχει εργοστασιακή υποστήριξη παραμένοντας στην LCR.
Αυτό όπως είπαμε, πιθανόν να σημαίνει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα για τις 2 επόμενες χρονιές στο grid για τον Λούτσιο Τσεκινέλο μιας και δεν θα επιβαρυνθεί το budget του συμβολαίου του Crutchlow. Αν γίνει αυτό, πιθανότατα στη σέλα της δεύτερης LCR θα βρεθεί κάποιο ταλέντο της Moto2.
Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...
λογικα καποιον γιαπωνεζο :tooth:
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#4

Δημοσίευση από Ravendark » 23 Ιουν 2017, 10:19

μάλλον για νακαγκάμι λένε
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 05 Ιούλ 2017, 18:37

Εικόνα

Χωρίζουν οι δρόμοι Ducati και Redding?

Τα κακά περσινά αποτελέσματα αλλά και τα μη αναμενόμενα ως τώρα, μάλλον έχουν ενοχλήσει την Pramac Ducati η οποία φέρεται να έχει έλθει σε επαφή με τον Jack Miller για την υπογραφή συμβολαίου για το 2018 +1 χρόνο ακόμα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 11 Ιούλ 2017, 21:49

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#7

Δημοσίευση από ALX » 08 Αύγ 2017, 20:56

Ταϊλάνδη αντί Phillip Island
Στις χειμερινές δοκιμές του 2018

Εικόνα

Η πίστα Buriram στην Ταϊλάνδη θα αντικαταστήσει το Phillip Island στα χειμερινά τεστ της μεγάλης κατηγορίας από τη νέα σεζόν.

Ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί κάτι τέτοιο, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες καταφτάνουν από το paddock.

Είναι μια κίνηση για να γνωρίσουν οι αναβάτες τη συγκεκριμένη πίστα, που αναμένεται να προστεθεί στο Ημερολόγιο Αγώνων το 2018.

Όπως και φέτος, το πρώτο χειμερινό τεστ του 2018 θα γίνει στην Sepang στα τέλη Ιανουαρίου, προτού οι ομάδες κατευθυνθούν προς την Buriram.

Το δεύτερο τεστ θα γίνει στα μέσα Φλεβάρη.

Το τρίτο και τελευταίο τεστ θα γίνει στο Qatar στις αρχές Μαρτίου, λίγες ημέρες προτού ξεκινήσει το νέο Πρωτάθλημα, πιθανότατα στις 18 Μαρτίου.

Ένα προσωρινό Ημερολόγιο Αγώνων περιμένουμε να δημοσιευτεί μέσα στον Σεπτέμβρη.

motograndprix.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#8

Δημοσίευση από ALX » 11 Αύγ 2017, 20:59

ALX έγραψε:
05 Ιούλ 2017, 18:37
Εικόνα

Χωρίζουν οι δρόμοι Ducati και Redding?

Τα κακά περσινά αποτελέσματα αλλά και τα μη αναμενόμενα ως τώρα, μάλλον έχουν ενοχλήσει την Pramac Ducati η οποία φέρεται να έχει έλθει σε επαφή με τον Jack Miller για την υπογραφή συμβολαίου για το 2018 +1 χρόνο ακόμα.
ALX έγραψε:
22 Ιουν 2017, 09:38
Εικόνα


Οι φήμες λοιπόν λένε πως υπάρχει περίπτωση ο Iannone να φύγει απ' την Suzuki και να μεταβεί πού?.... πιθανότατα στην.... aprilia και στην θέση του Sam Lowes ο οποίος ούτε αυτός αποδίδει ως τώρα τα αναμενόμενα.


Ο Jack Miller όλα δείχνουν ότι θα χάσει το εργοστασιακό συμβόλαιο που έχει με το HRC αλλά θα παραμείνει στην ομάδα της Marc VDS.



O Scott Redding θέλει να μείνει στην Pramac καθώς πιστεύει ότι η μοτοσυκλέτα του ταιριάζει, αλλά δεν εξαρτάται από αυτόν. Αν χάσει το συμβόλαιό του με την Pramac τότε θα γίνει στόχος για την ομάδα της Avintia και θα προστεθεί δίπλα στον αλλο στόχο της δορυφορικής ομάδας της Ducati, τον Tito Rabbat που δεν θα συνεχίσει και του χρόνου στην Marc VDS.

O Jack Miller τελικά υπέγραψε στην Pramac κι ως εκ τούτου, φεύγει από αυτήν ο Redding ο οποίος μεταπηδά στην aprilia και στην θέση του Sam Lowes που όπως είπαμε, δεν απέδωσε αυτά που περίμεναν οι της ομάδος!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#9

Δημοσίευση από ALX » 20 Αύγ 2017, 21:57

ALX έγραψε:
22 Ιουν 2017, 09:38

Ο Cal Crutchlow ας πούμε, φαίνεται πως θέλει (και λογικά δεν θα αλλάξει κάτι) να συνεχίσει στην HONDA LCR επεκτείνοντας το συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με το HRC και με εργοστασιακή υποστήριξη βεβαίως, κάτι που θα δώσει την δυνατότητα στην ομάδα του Luccio Checchinello να κατεβάσει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα αφού δεν θα έχει πια το βάρος του budget του συμβολαίου του Crutchlow.

Οπότε αν υπογράψει έγκαιρα, είναι πολύ πιθανό να δούμε δύο LCR του χρόνου στο grid. Αλλά με ποιον αναβάτη? Σίγουρα με κάποιον που θα ανέβει από την Moto2 και εκεί έχουμε κάποια δυνατά ονόματα, όπως του Morbidelli, του Bagnaia αλλά και του μικρού αδερφού του Marquez, τον Alex.

Όμως αυτό που παίζει πιο δυνατά, είναι το όνομα του Nakagami κάτι που το θέλει και η HONDA αλλά και η Dorna γενικώς, καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιος Ιάπωνας στα MotoGP... και μάλιστα με δυνατότητες να πρωταγωνιστήσει κάποια στιγμή (ίσως!)
Όταν υπάρχουν 3 Ιαπωνικά εργοστάσια στα MotoGP (εκ των οποίων τα δύο δυνατότερα) θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον κι ένας Γιαπωνέζος αναβάτης όπως παλιότερα.
Ο Nakagami βρίσκεται μέσα στο top3 της Μoto2 και είναι βασικός στόχος των ομάδων με Γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες.
Αφού επιβεβαιώθηκαν οι φήμες, η LCR αφού "ξεφορτώθηκε" εν μέρει το συμβόλαιο του Crutchlow που έγινε κατευθείαν στην Honda, προχωρά σε εμφάνιση δεύτερης μοτοσυκλέτας για το 2018 με τον ...Nakagami

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#10

Δημοσίευση από ALX » 13 Σεπ 2017, 20:51

Πρόγραμμα 2018 με 19 αγώνες πια...
21743620_1402690269847259_2201770014760436179_o.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#11

Δημοσίευση από ALX » 14 Νοέμ 2017, 18:22

Εικόνα

4 τα νέα πρόσωπα στα MotoGP για το 2018.

O Βέλγος Xavie Simeon στη Reale Avintia Racing Ducati
ο Ελβετός Tom Luthi και ο Ιταλός Franco Morbideli στην EG 0,0 Marc VDS
και ο Ιάπωνας Τakaaki Nakagami στην LCR Honda Idemitsu

Αυτοί που αποχώρησαν είναι οι Hector Barbera, Sam Lowes και Loris Baz
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#12

Δημοσίευση από ALX » 15 Δεκ 2017, 18:48

Από την πίστα στο X-Factor!
Η παρουσίαση της SKY VR46


Εικόνα

Η ομάδα του Valentino Rossi - που ιδρύθηκε το 2014 - η SKY VR46, επέλεξε και πάλι να κάνει την παρουσίασή της κατά τη διάρκεια ενός τηλεοπτικού σόου.

Για την ακρίβεια, ήταν οι τηλεθεατές του X-Factor Ιταλίας που είχαν την ευκαιρία να δουν πρώτοι τα νέα χρώματα της ομάδας για το 2018.

Η SKY VR46 έχει δυο πλέον ομάδες, στις δυο μικρές κατηγορίες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών.

Στην Moto3 θα συνεχίσει ν’ αγωνίζεται με ΚΤΜ ενώ στην ομάδα παραμένει ο Nicolo Bulega για μια ακόμη χρονιά.

Δίπλα του, θα είναι ένα ανερχόμενο αστέρι της γειτονικής μας χώρας, ένας ακόμα αναβάτης από την Ακαδημία του Rossi, ο Dennis Foggia.

Στη μεσαία κατηγορία (Moto2) η ομάδα θα έχει στο γκαράζ της τον ετεροθαλή αδερφό του Rossi, τον Luca Marini μαζί με τον εντυπωσιακό πέρυσι Peco Bagnaia.

Η ομάδα θα συνεχίσει να υποστηρίζεται από χορηγούς όπως η Oakley, η Monster Energy, η Dainese και η AGV, ενώ νέα προσθήκη είναι η Dellorto.


Εικόνα

http://www.motograndprix.gr/
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#13

Δημοσίευση από ALX » 21 Ιαν 2018, 14:38

Εικόνα

Μια είδηση-σοκ που όπως έγινε γνωστό ο Jonas Folger, ο Γερμανός αναβάτης της Monster Tech3 δεν θα αγωνιστεί καθόλου φέτος.

Μόλις λίγες ημέρες πριν το πρώτο επίσημο τεστ για το ’18 - κι ενώ ο Poncharal ήταν βέβαιος ότι θα ήταν εκεί - ο Folger ανακοίνωσε ότι αποσύρεται προσωρινά.

Ο Jonas Folger ταλαιπωρείται από το 2011 με υπερβολική κόπωση, αλλά μόλις πέρυσι οι γιατροί κατάφεραν να βρουν την αιτία της κόπωσής του.

Ο Γερμανός έκανε καταπληκτικό αγώνα μέσα στην πατρίδα του, το Sachsenring, όταν πίεσε μέχρι τέλους για τη νίκη τον Marc Marquez.

Από το Motegi κι έπειτα όμως, ο Jonas αποσύρθηκε με τα ίδια συμπτώματα που αντιμετώπιζε και στο παρελθόν: υπερβολική κόπωση και εξάντληση.

Οι γιατροί, μετά από μια σειρά εξετάσεων, τον διέγνωσαν με το σύνδρομο Gilbert. Περισσότερα γι’ αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

«Είμαι απίστευτα λυπημένος που το λέω, αλλά δεν θ’ αγωνίζομαι στο MotoGP το 2018», ανακοίνωσε ο ίδιος ο Folger.

«Δεν κατάφερα να πετύχω τις βελτιώσεις που ήθελα και σ’ αυτό το στάδιο δεν πιστεύω ότι μπορώ να οδηγήσω μια μοτοσυκλέτα MotoGP στο 100%».

Όπως ήταν φυσικό, τα νέα ήρθαν σαν κεραυνός στο γκαράζ της Monster Tech3 και ο ιδιοκτήτης της, ο Herve Poncharal δεν μπορούσε να το πιστέψει!

«Δεν πίστευα όταν ο μάνατζερ του Jonas μου έλεγε στο τηλέφωνο ότι αποφάσισε να μην αγωνιστεί φέτος. Πραγματικά μου είναι δύσκολο να το πιστέψω».

«Είναι κάποιος τον οποίο πραγματικά πίστευα και ήμουν σίγουρος ότι μαζί θα φτάναμε σε κορυφαίο επίπεδο φέτος. Σέβομαι όμως απόλυτα την απόφασή του».

«Θα προσπαθήσω να βρω αντικαταστάτη, αν και είναι δύσκολο μιας και όλοι οι γρήγοροι είναι κλεισμένοι».

Υπάρχουν πάντως αρκετά ονόματα που θα ενδιαφερόντουσαν να οδηγήσουν για μια από τις καλύτερες δορυφορικές ομάδες του Πρωταθλήματος.

Μπορεί να είναι ο Michael Van der Mark από τα SBK-Motul, ή ο Stefan Bradl αλλά και οι δυο έχουν ενεργό ρόλο σε Yamaha και Honda αντίστοιχα.

Από την άλλη συζητείται και το όνομα του έμπειρου Sylvain Guintoli ή μπορεί η Monster Tech3 να μας εκπλήξει και να δώσει την ευκαιρία σε κάποιον νεαρό οδηγό.

Σ’ αυτή την περίπτωση ο Xavi Vierge θα ήταν - ίσως - ιδανική επιλογή, αλλά ο Ισπανός έχει υπογράψει ήδη με την Dynavolt για το 2018 (Moto2).

Η ομάδα της Monster Tech3 στη μεσαία κατηγορία έχει ως οδηγούς για το 2018 τον Remy Gardner και τον νεοφερμένο Bo Bendsneyder.

Αυτή δεν ήταν σε καμμία περίπτωση η αρχή που περίμενε για τη φετινή σεζόν ο ιδιοκτήτης της Monster Tech3, Herve Poncharal.

Ο ίδιος ήταν πεπεισμένος και δήλωνε ότι ο Folger θα επιστρέψει στη δράση, ωστόσο η πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική για την ομάδα.

Το τηλεφώνημα από τον μάνατζερ του Jonas Folger άλλαξε πολλά από τα δεδομένα και τώρα ο Poncharal καλείται να πάρει μια απόφαση για το ποιος θα αντικαταστήσει τον Γερμανό.

Ο ίδιος μίλησε στο «αδελφό» gpone.com, εξηγώντας καλύτερα την όλη κατάσταση.

«Είχα μιλήσει μόλις 10 μέρες πριν με τον Jonas. Μου είχε στείλει κάτι φωτογραφίες που έκανε σκι κι έπαιζε με την κόρη του. Ένοιωθε καλά και μου έλεγε ότι μέτραγε τις μέρες για να επιστρέψει στη μοτοσυκλέτα».

«Ήξερα βέβαια ότι έπρεπε να περιμένει τα τεστ για να έχει μια καλύτερη εικόνα της κατάστασής του, αλλά ήμουν ενθουσιασμένος που θα ξεκινούσα μαζί του και με τον Zarco, τη νέα χρονιά».

Όμως τα πλάνα άλλαξαν μετά την κλήση που έλαβε από τον Bob Moore, τον μάνατζερ του Folger.

«Όταν μου είπε ότι ο Jonas δεν θ’ αγωνιστεί φέτος, στην αρχή πίστεψα ότι μου έκανε πλάκα. Δεν το πίστευα. Δυστυχώς όμως δεν έκανε και ήταν ένα σοκ για μένα».

«Όταν έκλεισα το τηλέφωνο ακόμα δεν το πίστευα! Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ένας νεαρός και γρήγορος οδηγός θα ήθελε να σταματήσει. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ...»

«Μίλησα με τον Jonas. Ήταν σημαντικό για μένα να το κάνω. Του τηλεφώνησα κι επιβεβαίωσα ότι τώρα δεν μπορεί ν’ αγωνιστεί».

«Απολογήθηκε σ’ εμένα, στην ομάδα, στην Yamaha και μ’ ευχαρίστησε για την ευκαιρία που του έδωσα ν’ αγωνιστεί στο MotoGP».

Προσπάθησε να του αλλάξει γνώμη;

«Απλά του εξήγησα τις συνέπειες μιας τέτοιας απόφασης για την καριέρα του, χωρίς όμως να του ασκήσω πίεση. Για να είσαι στο MotoGP πρέπει να είσαι 100% έτοιμος, σωματικά και ψυχικά, ειδάλλως είναι επικίνδυνο για σένα και τους άλλους».

«Ποτέ δεν γίνεται να πιέσεις έναν οδηγό να κάνει κάτι που δεν θέλει. Γι’ αυτό και σέβομαι την απόφασή του, αν και μου κάνει άνω-κάτω την ομάδα».

«Από φυσικής κατάστασης δεν έχει τίποτα, είναι καλά. Είναι περισσότερο ψυχολογικό το πρόβλημα, αλλά δεν μου είπε περισσότερες λεπτομέρειες».

Η ζωή, για την Monster Tech3, συνεχίζεται και ο Poncharal είναι αποφασισμένος να έχει δυο αναβάτες για το ’18 στο γκαράζ.

«Σίγουρα θα έχουμε δυο, αν και για εμάς είναι ένα ισχυρό χτύπημα αυτό. Ήμασταν έτοιμοι για την Sepang και είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον μια εβδομάδα πριν το τεστ».

«Από χτες το τηλέφωνό μου χτυπάει κι έχω λάβει πολλά e-mail. Αρκετοί είναι αυτοί που προσφέρονται για τη θέση».

Η καλύτερη λύση, όμως, για τον Poncharal, είναι να «...πάρουμε έναν οδηγό από την Moto2 και να τον βοηθήσουμε να ανδρωθεί. Αυτό είναι που μ’ ενδιαφέρει περισσότερο».

«Υπάρχει όμως ένας απαράβατος κανόνας: δεν θα πάρω αναβάτη που έχει ήδη συμβόλαιο με άλλη ομάδα. Αυτό είναι λάθος».

Επομένως και οι επιλογές είναι περιορισμένες.

«Αρκετοί έχουν προσφερθεί και μου έχουν πει ότι είναι διαθέσιμοι, αλλά δεν είναι έτσι μιας και πρέπει να τους αφήσει η ομάδα τους, διαφορετικά δεν ξεκινάω διαπραγματεύσεις».

Πολλά είναι τα ονόματα που ακούγονται (Guintoli, Bradl, Van der Mark, Lowes κτλ) ωστόσο ένα είναι που πραγματικά ξεχωρίζει: αυτό του Jonathan Rea.

«Ο οποίος όμως έχει συμβόλαιο με την Kawasaki, όπως και οι Van der Mark και Alex Lowes. Επαναλαμβάνω: δεν θα πάρω οδηγό από άλλη ομάδα».

Μέχρι πότε να περιμένουμε νεότερα για το δεύτερο οδηγό;

«Θέλω να έχω πάρει μια απόφαση μέχρι το τεστ στην Ταϊλάνδη. Στην Sepang θα είμαστε με τον Zarco και με όλη την ομάδα, μιας και οι κρατήσεις έχουν γίνει».

«Αν η Yamaha θέλει να μας δώσει έναν δοκιμαστή, τότε είμαστε διαθέσιμοι. Πάντως η Yamaha μ’ έχει υποστηρίξει πολύ και θα στηρίξουν όποια απόφαση πάρω για τον δεύτερο οδηγό».

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#14

Δημοσίευση από ALX » 05 Φεβ 2018, 13:59

Προβλέψεις 2018

Ο άπεφτος λινάτσας θα παίζει πάλι για το πρωταθλημα.
Ο μπαρμπαρόσσι θα πάει καλύτερα από πέρσι. (Πόσο... δεν ξέρω)
Βινάλες... εχμμμ γκουχ γκουχ.... έτσι κι ετσι. Δυσκολη η πρόβλεψη αλλά μάλλον δεν τον εχω για πρωταθλητισμό πάλι.
Dovi θα ξαναπάει καλά και θα το παλέψει πάλΕ.
Αυτός που θα πάει πολύ καλύτερα θα είναι ο ξινομούρης και θα κάνει και νίκη/ες πιστεύω, αλλά οχι πρωταθλητισμό. Δυσκολο το βλέπω ακόμα αν και οχι απίθανο. Ας δούμε και τα υπόλοιπα τεστ και βλέπουμε.
Πετρόζα.... τι να κάνει αυτό το παιδί λέτε? Τα γνωστά πιστεύω. Φωτοβολίδα σε κάνα δυο αγώνες και πάπαλα πάλι.

Εν κατακλείδι πιστευω οτι το πρωτάθλημα θα παιχτεί πάλι μεταξύ άπεφτου λινάτσα και Dovi και από κοντά δόκτωρας και ξινός.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#15

Δημοσίευση από ALX » 06 Φεβ 2018, 17:40

Μικρότεροι 7 Αγώνες από φέτος
Ελέω του νέου ηλεκτρικού Πρωταθλήματος

Εικόνα

Η διοργανώτρια αρχή του MotoGP αποφάσισε 7 Αγώνες να έχουν μειωμένη διάρκεια από φέτος.

Στην απόφαση αυτή έπαιξε σημαντικό ρόλο η παρουσία του ηλεκτρικού Πρωταθλήματος το οποίο θα ξεκινήσει το 2019.

Η μείωση διάρκειας Αγώνων επηρεάζει και τις μικρότερες κατηγορίες κι έτσι από το 2018 εννέα Αγώνες στην Moto2 και εφτά στην Moto3 θα έχουν μικρότερη διάρκεια.

Όσον αφορά στη MotoGP, οι εφτά Αγώνες που θα έχουν μειωμένη διάρκεια είναι οι εξής: Austin, Jerez, Le Mans, Catalunya, Brno, Misano και Valencia.

Όλοι θα χάσουν ένα γύρο, εκτός από τους Αγώνες σε Jerez και Valencia που θα χάσουν δυο και τρεις γύρους αντίστοιχα.

Το νέο ηλεκτρικό Πρωτάθλημα θα έχει - για αρχή - τέσσερεις ή πέντε το πολύ Αγώνες, οι οποίοι θα διεξάγονται επί Ευρωπαϊκού εδάφους.

Οι Αγώνες του θα προηγούνται του Αγώνα της μεγάλης κατηγορίας (MotoGP) και θα έχουν διάρκεια μάλλον οχτώ γύρων. Η εκκίνηση αναμένεται να δίνεται στις 14:00 τοπική ώρα.

Έτσι, καταλαβαίνει κανείς ότι λόγω χρόνου πάρθηκε η παραπάνω απόφαση, η οποία πάντως για τις περισσότερες πίστες θα έχει αμελητέα επίπτωση.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι αναφέρονται και λόγοι ασφαλείας για τη συγκεκριμένη απόφαση, ύστερα από εισηγήσεις οδηγών στην Επιτροπή Ασφαλείας.

mgp.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης