MotoGP pre-season 2018 [και μεταγραφικά]

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

MotoGP pre-season 2018 [και μεταγραφικά]

#1

Δημοσίευση από ALX » 22 Ιουν 2017, 09:38

Εικόνα

Νωρίς ακόμα αλλά οι εξελίξεις τρέχουν και οι κουβέντες μαζί με τις φήμες όλο και φουντώνουν. Κι όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.

Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Οι εργοστασιακές σέλες έχουν γίνει πια 12 τον αριθμό. 2 η honda, 2 η yamaha, 2 η ducati, 2 η suzuki, 2 η aprilia και 2 η ktm.

Οι πρώτες φήμες προέρχονται από τα paddock της Suzuki όπου το κλίμα με τις επιδόσεις του Iannone, δεν είναι και το καλύτερο δυνατό.
Έτσι λοιπόν, έχουν αρχίσει κάποιες συζητησούλες για λύση συνεργασίας κοινή συναινέσει μιας και στους όρους του διετούς συμβολαίου που υπέγραψαν οι δύο πλευρές, υπάρχει αυτό το παραθυράκι. Ωστόσο και οι δύο πλευρές αρνούνται ότι έχουν γίνει τέτοιες συζητήσεις.
O Iannone είχε μάθει στην Ducati να φρενάρει πολύ πολύ αργά και να κρατάει τα φρένα μέχρι το apex της στροφής, την στιγμή που η Suzuki είναι φτιαγμένη να κρατάει ταχύτητα μέσα στη στροφή. Θέλει πολύ δυνατά φρένα όσο ακόμα είναι όρθια η μοτοσυκλέτα στην ευθεία και μετά να τα αφήνει και να κρατάει την ταχύτητά της μέσα στη στροφή. Αυτό δυσκολεύει τον Iannone που έχει μάθει αλλιώς και δεν μπορεί να έχει τις προσδοκόμενες επιδόσεις. Κι αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος διαζυγίου με την ομάδα αν δεν αλλάξει σύντομα κάτι προς το καλύτερο.

Οι φήμες λοιπόν λένε πως υπάρχει περίπτωση ο Iannone να φύγει απ' την Suzuki και να μεταβεί πού?.... πιθανότατα στην.... aprilia και στην θέση του Sam Lowes ο οποίος ούτε αυτός αποδίδει ως τώρα τα αναμενόμενα. Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο δεν είναι και εύκολο καθώς η aprilia έχει έναν πολύ δυνατό αναβάτη με εκρηκτικό χαρακτήρα (τον Εspargaro) και η προσθήκη ενός ακόμα δυνατού αναβάτη αλλά και δυνατού χαρακτήρα όπως ο Iannone, ίσως δημιουργήσει εσωτερικά προβλήματα στην ομάδα (βλέπε Rossi-Lorenzo)
Βέβαια όλα αυτά παραβλέπονται και ξεπερνιούνται άμα θέλει η νύφη κι ο γαμπρός.
Μένει να το δούμε στους επόμενους μήνες, γιατί μην ξεχνάμε πως είμαστε μόλις στο 1/3 του φετινού πρωταθλήματος και οι επιδόσεις των αναβατών μπορεί να βελτιωθούν και μαζί να αλλάξει και όλο το κλίμα στο γκαράζ!

Τα συμβόλαια που υπεγράφισαν πέρσι, λήγουν το 2018 και δεν θα είναι εύκολες κάποιες μετακινήσεις (ειδικά στις πρωτοκλασσάτες ομάδες) όμως ποτέ δεν ξέρεις. Παρόλα αυτά κανένας δεν αποκλείει τίποτα, γιατί όλα τα συμβόλαια περιέχου παραθυράκια.

Στις δορυφορικές ομάδες, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και ομιχλώδη ταυτόχρονα.

Ο Cal Crutchlow ας πούμε, φαίνεται πως θέλει (και λογικά δεν θα αλλάξει κάτι) να συνεχίσει στην HONDA LCR επεκτείνοντας το συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με το HRC και με εργοστασιακή υποστήριξη βεβαίως, κάτι που θα δώσει την δυνατότητα στην ομάδα του Luccio Checchinello να κατεβάσει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα αφού δεν θα έχει πια το βάρος του budget του συμβολαίου του Crutchlow.

Ο Crutchlow ωστόσο έχει δηλώσει ότι μιλάει και με άλλα εργοστάσια όπως η Suzuki και η aprilia (και δεν λέει ψέματα) αλλά πιθανότατα αυτός είναι ένας τρόπος πίεσης στο HRC να υπογράψει νωρίτερα το νέο του συμβόλαιο.

Οπότε αν υπογράψει έγκαιρ, είναι πολύ πιθανό να δούμε δύο LCR του χρόνου στο grid. Αλλά με ποιον αναβάτη? Σίγουρα με κάποιον που θα ανέβει από την Moto2 και εκεί έχουμε κάποια δυνατά ονόματα, όπως του Morbidelli, του Bagnaia αλλά και του μικρού αδερφού του Marquez, τον Alex.

Όμως αυτό που παίζει πιο δυνατά, είναι το όνομα του Nakagami κάτι που το θέλει και η HONDA αλλά και η Dorna γενικώς, καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιος Ιάπωνας στα MotoGP... και μάλιστα με δυνατότητες να πρωταγωνιστήσει κάποια στιγμή (ίσως!)
Όταν υπάρχουν 3 Ιαπωνικά εργοστάσια στα MotoGP (εκ των οποίων τα δύο δυνατότερα) θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον κι ένας Γιαπωνέζος αναβάτης όπως παλιότερα.
Ο Nakagami βρίσκεται μέσα στο top3 της Μoto2 και είναι βασικός στόχος των ομάδων με Γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες.

Επιστρέφοντας στους αναβάτες που θα ανέβουν από την Moto2, o Franco Morbidelli έχει ήδη προ-υπογράψει για το 2018 με την Marc VDS αλλά σε αυτό το προσύφωνο υπάρχει ο όρος πως αν δεχτεί πρόταση για εργοστασιακό συμβόλαιο, είναι ελεύθερος να πάει εκεί. Και ποιο μπορεί να είναι το εργοστασιακό συμβόλαιο? Όλα δείχνουν Ducati Pramac μια δορυφορική ομαδα μεν, αλλά με συμβόλαιο στην Ducati όπως ήδη έχει ο Dannilo Petrucci. Όλα βέβαια θα εξαρτηθούν από το αν θα συνεχίσει σε αυτό το tempo για την υπόλοιπη χρονιά και δεν είναι κάτι παρωδικό οι πολύ καλές εμφανίσεις του και οι νίκες που έχει κάνει ως τώρα.

Για το όνομα του Alex Marquez έχουν ακουστεί πολλά. Το μακρόπνοο σχέδιο που υπήρχε γι αυτόν όταν ανέβηκε στην Moto2, ήταν να μεταπηδήσει στα MotoGP στην σέλα της Marc VDS ή ακόμα και στο πλάι του αδερφού του στην Repsol Honda.
Η περίπτωσή του βέβαια διαφέρει από την περίπτωση του Jack Miller που μεταπήδησε κατευθείαν από την Moto3 αλλά όπως αποδείχτηκε ήταν λάθος καθώς ακόμα δεν έχει καταφέρει να τιθασεύσει την MotoGP μοτοσυκλέτα παρόλο που πετυχε και την παρθενική του νίκη στο περσινό βρόχινο gp της Ολλανδίας.
Ο Jack Miller όλα δείχνουν ότι θα χάσει το εργοστασιακό συμβόλαιο που έχει με το HRC αλλά θα παραμείνει στην ομάδα της Marc VDS.

Το άλλο όνομα που όπως είπαμε παίζει δυνατά για τα MotoGP είναι αυτό του Pecco Bagnaia ο οποίος ωστόσο αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό την "προστασία" στον στάβλο του VR46 και το να μπει στον χώρο των GP δεν θα είναι εύκολο μέχρι που ο Rossi θα αποσυρθεί.
Πολλοί μάνατζερ βέβαια πιέζουν και ήδη υπάρχει ενδιαφέρον για τον Ιταλό ταλαντούχο αναβάτη από την Aspar Ducati. Το ενδιαφέρον υπήρχε από τότε που ο Bagnaia έτρεχε στην Moto3 και είχε δοκιμάσει την τότε GP14.2 στο τεστ της Valencia και οι άνθρωποι της Aspar είχαν εντυπωσιαστεί!

Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά για τους νυν αναβάτες των MotoGP?
Ειναι νωρίς ακόμα να πούμε τι θα γίνει. Όλα δείχνουν ότι ο Petrucci θα συνεχίσει στην ομάδα της Pramac (ειδικά μετά το podium στο Mugello)
O Alvaro Bautista δείχνει και είναι δυνατός πάνω στην Aspar Ducati και λογικά θα μείνει.
Ωστόσο, αν ο Ιαννόνε φύγει από την Ducati, ο Bautista είναι ίσως ο πλέον κατάλληλος αναβάτης για την Ιαπωνική μοτοσυκλέτα με την εμπειρία που έχει πια από πολλές μοτοσυκλέτες μέσα στο grid αλλά και την προϋπηρεσία του στην Suzuki.

O Scott Redding θέλει να μείνει στην Pramac καθώς πιστεύει ότι η μοτοσυκλέτα του ταιριάζει, αλλά δεν εξαρτάται από αυτόν. Αν χάσει το συμβόλαιό του με την Pramac τότε θα γίνει στόχος για την ομάδα της Avintia και θα προστεθεί δίπλα στον αλλο στόχο της δορυφορικής ομάδας της Ducati, τον Tito Rabbat που δεν θα συνεχίσει και του χρόνου στην Marc VDS.

Οι νυν αναβάτες τις Avintia (Barbera και Baz) δείχνουν να χάνουν τις θέσεις τους διότι δεν έδειξαν τα αναμενόμενα. Ειδικά ο Barbera μετά από μία καλή σεζόν το 2016, δεν κατάφερε να βελτιωθεί το 2017 και αυτή τη στιγμή βρίσκεται και πίσω από τον Baz ο οποίος είναι κι αυτός ντεφορμέ όπως θα λέγαμε και στο ποδόσφαιρο.
Αυτό που βοηθούσε ωστόσο τον Baz να παραμένει στα MotoGP ήταν η Γαλλική εθνικότητά του για να πουλάει δικαιώματα στο Γαλλικό Eurosport η Dorna, αλλά με την έλευση του Zarco ο οποίος "βλέπει" κατευθείαν βάθρα, δεν τον χρειάζεται πλέον, όσο κι αν αυτό είναι άδικο για τον Baz ο οποίος ξεπέρασε τα στάνταρ που του είχαν θέσει πάνω στη σέλα μιας παλιάς μοτοσυκλέτας της Ducati.
Το πρόβλημα για τον Baz βέβαια είναι ότι υπάρχουν πολλοί αναβάτες στα MotoGP με καλές επιδόσεις. Υπάρχουν πολλοί που μαζεύουν πόντους στην βαθμολογία, αλλά στο top 10 είναι δύσκολο να είσαι. Πόσο μάλλον όταν για τα βάθρα και τις νίκες, οι αναβάτες που έχουν την δυνατότητα μετριούνται μόνο στα δάκτυλα του ενός χεριού.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#2

Δημοσίευση από ALX » 23 Ιουν 2017, 09:46

Μιας και τα λέγαμε πιο πάνω, ο Crutchlow τελικά υπέγραψε πριν λίγες ώρες το νέο του συμβόλαιο απευθείας στο HRC και για τα δύο επόμενα χρόνια θα έχει εργοστασιακή υποστήριξη παραμένοντας στην LCR.
Αυτό όπως είπαμε, πιθανόν να σημαίνει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα για τις 2 επόμενες χρονιές στο grid για τον Λούτσιο Τσεκινέλο μιας και δεν θα επιβαρυνθεί το budget του συμβολαίου του Crutchlow. Αν γίνει αυτό, πιθανότατα στη σέλα της δεύτερης LCR θα βρεθεί κάποιο ταλέντο της Moto2.
Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 40

#3

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 23 Ιουν 2017, 09:49

ALX έγραψε:
23 Ιουν 2017, 09:46
Μιας και τα λέγαμε πιο πάνω, ο Crutchlow τελικά υπέγραψε πριν λίγες ώρες το νέο του συμβόλαιο απευθείας στο HRC και για τα δύο επόμενα χρόνια θα έχει εργοστασιακή υποστήριξη παραμένοντας στην LCR.
Αυτό όπως είπαμε, πιθανόν να σημαίνει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα για τις 2 επόμενες χρονιές στο grid για τον Λούτσιο Τσεκινέλο μιας και δεν θα επιβαρυνθεί το budget του συμβολαίου του Crutchlow. Αν γίνει αυτό, πιθανότατα στη σέλα της δεύτερης LCR θα βρεθεί κάποιο ταλέντο της Moto2.
Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...
λογικα καποιον γιαπωνεζο :tooth:
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Μαρούσι
Moto: Peugeot 2
Κράνος: Shoei XR-1100 Hadron
Έχει κάνει like: 50 φορές
Έχει δεχθεί like: 47 φορές
Ηλικία: 36

#4

Δημοσίευση από Ravendark » 23 Ιουν 2017, 10:19

μάλλον για νακαγκάμι λένε
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 05 Ιούλ 2017, 18:37

Εικόνα

Χωρίζουν οι δρόμοι Ducati και Redding?

Τα κακά περσινά αποτελέσματα αλλά και τα μη αναμενόμενα ως τώρα, μάλλον έχουν ενοχλήσει την Pramac Ducati η οποία φέρεται να έχει έλθει σε επαφή με τον Jack Miller για την υπογραφή συμβολαίου για το 2018 +1 χρόνο ακόμα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 11 Ιούλ 2017, 21:49

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#7

Δημοσίευση από ALX » 08 Αύγ 2017, 20:56

Ταϊλάνδη αντί Phillip Island
Στις χειμερινές δοκιμές του 2018

Εικόνα

Η πίστα Buriram στην Ταϊλάνδη θα αντικαταστήσει το Phillip Island στα χειμερινά τεστ της μεγάλης κατηγορίας από τη νέα σεζόν.

Ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί κάτι τέτοιο, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες καταφτάνουν από το paddock.

Είναι μια κίνηση για να γνωρίσουν οι αναβάτες τη συγκεκριμένη πίστα, που αναμένεται να προστεθεί στο Ημερολόγιο Αγώνων το 2018.

Όπως και φέτος, το πρώτο χειμερινό τεστ του 2018 θα γίνει στην Sepang στα τέλη Ιανουαρίου, προτού οι ομάδες κατευθυνθούν προς την Buriram.

Το δεύτερο τεστ θα γίνει στα μέσα Φλεβάρη.

Το τρίτο και τελευταίο τεστ θα γίνει στο Qatar στις αρχές Μαρτίου, λίγες ημέρες προτού ξεκινήσει το νέο Πρωτάθλημα, πιθανότατα στις 18 Μαρτίου.

Ένα προσωρινό Ημερολόγιο Αγώνων περιμένουμε να δημοσιευτεί μέσα στον Σεπτέμβρη.

motograndprix.gr
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#8

Δημοσίευση από ALX » 11 Αύγ 2017, 20:59

ALX έγραψε:
05 Ιούλ 2017, 18:37
Εικόνα

Χωρίζουν οι δρόμοι Ducati και Redding?

Τα κακά περσινά αποτελέσματα αλλά και τα μη αναμενόμενα ως τώρα, μάλλον έχουν ενοχλήσει την Pramac Ducati η οποία φέρεται να έχει έλθει σε επαφή με τον Jack Miller για την υπογραφή συμβολαίου για το 2018 +1 χρόνο ακόμα.
ALX έγραψε:
22 Ιουν 2017, 09:38
Εικόνα


Οι φήμες λοιπόν λένε πως υπάρχει περίπτωση ο Iannone να φύγει απ' την Suzuki και να μεταβεί πού?.... πιθανότατα στην.... aprilia και στην θέση του Sam Lowes ο οποίος ούτε αυτός αποδίδει ως τώρα τα αναμενόμενα.


Ο Jack Miller όλα δείχνουν ότι θα χάσει το εργοστασιακό συμβόλαιο που έχει με το HRC αλλά θα παραμείνει στην ομάδα της Marc VDS.



O Scott Redding θέλει να μείνει στην Pramac καθώς πιστεύει ότι η μοτοσυκλέτα του ταιριάζει, αλλά δεν εξαρτάται από αυτόν. Αν χάσει το συμβόλαιό του με την Pramac τότε θα γίνει στόχος για την ομάδα της Avintia και θα προστεθεί δίπλα στον αλλο στόχο της δορυφορικής ομάδας της Ducati, τον Tito Rabbat που δεν θα συνεχίσει και του χρόνου στην Marc VDS.

O Jack Miller τελικά υπέγραψε στην Pramac κι ως εκ τούτου, φεύγει από αυτήν ο Redding ο οποίος μεταπηδά στην aprilia και στην θέση του Sam Lowes που όπως είπαμε, δεν απέδωσε αυτά που περίμεναν οι της ομάδος!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#9

Δημοσίευση από ALX » 20 Αύγ 2017, 21:57

ALX έγραψε:
22 Ιουν 2017, 09:38

Ο Cal Crutchlow ας πούμε, φαίνεται πως θέλει (και λογικά δεν θα αλλάξει κάτι) να συνεχίσει στην HONDA LCR επεκτείνοντας το συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με το HRC και με εργοστασιακή υποστήριξη βεβαίως, κάτι που θα δώσει την δυνατότητα στην ομάδα του Luccio Checchinello να κατεβάσει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα αφού δεν θα έχει πια το βάρος του budget του συμβολαίου του Crutchlow.

Οπότε αν υπογράψει έγκαιρα, είναι πολύ πιθανό να δούμε δύο LCR του χρόνου στο grid. Αλλά με ποιον αναβάτη? Σίγουρα με κάποιον που θα ανέβει από την Moto2 και εκεί έχουμε κάποια δυνατά ονόματα, όπως του Morbidelli, του Bagnaia αλλά και του μικρού αδερφού του Marquez, τον Alex.

Όμως αυτό που παίζει πιο δυνατά, είναι το όνομα του Nakagami κάτι που το θέλει και η HONDA αλλά και η Dorna γενικώς, καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιος Ιάπωνας στα MotoGP... και μάλιστα με δυνατότητες να πρωταγωνιστήσει κάποια στιγμή (ίσως!)
Όταν υπάρχουν 3 Ιαπωνικά εργοστάσια στα MotoGP (εκ των οποίων τα δύο δυνατότερα) θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον κι ένας Γιαπωνέζος αναβάτης όπως παλιότερα.
Ο Nakagami βρίσκεται μέσα στο top3 της Μoto2 και είναι βασικός στόχος των ομάδων με Γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες.
Αφού επιβεβαιώθηκαν οι φήμες, η LCR αφού "ξεφορτώθηκε" εν μέρει το συμβόλαιο του Crutchlow που έγινε κατευθείαν στην Honda, προχωρά σε εμφάνιση δεύτερης μοτοσυκλέτας για το 2018 με τον ...Nakagami

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#10

Δημοσίευση από ALX » 13 Σεπ 2017, 20:51

Πρόγραμμα 2018 με 19 αγώνες πια...
21743620_1402690269847259_2201770014760436179_o.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#11

Δημοσίευση από ALX » 14 Νοέμ 2017, 18:22

Εικόνα

4 τα νέα πρόσωπα στα MotoGP για το 2018.

O Βέλγος Xavie Simeon στη Reale Avintia Racing Ducati
ο Ελβετός Tom Luthi και ο Ιταλός Franco Morbideli στην EG 0,0 Marc VDS
και ο Ιάπωνας Τakaaki Nakagami στην LCR Honda Idemitsu

Αυτοί που αποχώρησαν είναι οι Hector Barbera, Sam Lowes και Loris Baz
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης