Τίτλοι τέλους για τον Dani Pedrosa

motoGP / SBK / κ.τ.λ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην υποσυζήτηση αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Τίτλοι τέλους για τον Dani Pedrosa

#1

Δημοσίευση από ALX » 07 Ιουν 2018, 23:05

Εικόνα

Στο επόμενο grand prix πιθανότατα θα ανακοινώσει ότι στο τέλος της σεζόν θα κρεμάσει την φόρμα του και θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση μιας και εκδιώχθηκε από τον Puig και την Honda.

Κατά τα λεγόμενά του, δεν θα ήθελε να πάει κάπου αλλού και θα παραμείνει πιστός στην Honda ως το τέλος. Στα 32 του και στα 18 χρόνια στους αγώνες, έχει πετύχει 31 νίκες, πολλά βάθρα και 3 παγκόσμιους τίτλους στα 125 και 250,

Εικόνα

Σε όλη του την καριέρα είχε πολλούς τραυματισμούς οι οποίοι ίσως να του στέρησαν την ευκαιρία για έναν τίτλο και στα μεγάλα που ποτέ δεν κατάφερε. Ένας από τους fantastic four των τελευταίων ετών κι ένας πολύ γρήγορος αναβάτης που όμως τα τελευταία 5 χρόνια αναγκάστηκε να είναι στην σκιά του Μαρκ Μάρκεζ και να οδηγεί μια μοτοσυκλέτα που στηνόταν πάνω στον ομόσταυλό του με αποτέλεσμα να μειωθούν οι γνωστές επιδόσεις του.

Εικόνα

Ίσως να του αφήνει μια μεγάλη πίκρα η ξαφνική αυτή εκδίωξη από την ομάδα που υπηρέτησε πιστά όλα αυτά τα χρόνια, αλλά το σίγουρο είναι πως η απόφασή του να αποσυρθεί είναι πολύ αντρίκια.

Η αλήθεια είναι ότι το 26 θα λείψει πολύ από του χρόνου σε όλους εμάς που τον είχαμε συνηθίσει να τον βλέπουμε εκεί στη σκάρα εκκίνησης, αλλά δυστυχώς πρέπει να το συνηθίσουμε.

Για μένα ο πιο συμπαθής Ισπανός αναβάτης ο οποίος πιστεύω δικαιούταν έναν τίτλο στα μεγάλα στις καλές του χρονιές που όμως χάθηκαν οι ευκαιρίες λόγω τραυματισμών.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#2

Δημοσίευση από Vag » 17 Ιουν 2018, 13:40

Μαζί με τον Pau Gasol
Εικόνα
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 18 Ιουν 2018, 11:01

Μετά την έντονη φημολογία, όλα δείχνουν ότι ο Dani Pedrosa ΔΕΝ θα κρεμάσει τα γάντια του ακόμα, μιας και απ' ότι φαίνεται η συμφωνία Aspar Yamaha για την δημιουργία μιας καινούριας ομάδας είναι σχεδόν σίγουρη και ο Dani θα είναι ένας από τους αναβάτες της.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 14 Ιούλ 2018, 10:08

Από fb σελίδα του ΔΠ

"ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΤΑΝΙ...KAI EIΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!
(ΑΛΜΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ: 1968-2018)

Τον Φεβρουάριο του 1968, η Honda αιφνιδιαστικά ανακοίνωσε την απόφασή της να αποχωρήσει απο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix, όπου ετοιμαζόταν να συμμετάσχει στις Κατηγορίες 250, 350 και 500 c.c.
Ο κορυφαίος οδηγός της ήταν ο 27άχρονος Mike Hailwood, ήδη 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, που είχε ήδη κατακτήσει τους τίτλους των 250 και 350 (με Honda).

Ο Hailwood μέχρι τότε είχε υπάρξει ο Νο1 αναβάτης για τα εργοστάσια της MV Agusta και της Honda, και τον εκτιμούσε ιδιαίτερα ο ίδιος ο Soichiro Honda, γιατί πέραν της ταχύτητάς του ήταν σωστός, άμεσος και ειλικρινής στις παρατηρήσεις του, βοηθώντας τους Ιάπωνες τεχνικούς να εξελίξουν τις μοτοσυκλέτες. Αυτό ήταν που ενδιέφερε τον Honda περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο, δηλαδή το να έχουν οι μοτοσυκλέτες του καλό όνομα.

Με την απόσυρση της Honda από τα Grands Prix, o Hailwood έμεινε χωρίς μοτοσυκλέτα, και η μόνη λύση που είχε ήταν το να επιστρέψει στην MV Agusta, την μεγάλη αντίπαλο της Honda, η οποία δεν κατάφερε ποτέ να πάρει από τους Ιταλούς τον τίτλο στην μεγάλη κατηγορία των 500 c.c. Υπάρχει μάλιστα η άποψη οτι ο λόγος που αποσύρθηκε η Honda από το Παγκόσμιο το 1968, ήταν ακριβώς το ότι δεν κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο των 500 το 1967, παρά τις προσπάθειες του Hailwood με την υπέροχη τετρακύλινδρη RC 181 (έχασε για 6 βαθμούς απο την MV του Αγκοστίνι, έχοντας απο 5 νίκες ο καθένας).

Η τεχνολογία της Ηοnda 500 (η πρώτη 500 που κατασκεύασε το Ιαπωνικό εργοστάσιο), ήταν "ίδια" σαν αρχιτεκτονική με αυτή της MV Agusta 500, δηλαδή τετρακύλινδρη εν σειρά με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες/κύλινδρο. Η MV όμως ήταν τρικύλινδρη απο το 1966, γιατί ετοιμαζόταν ένα νέο, πιο σύγχρονο τετρακύλινδρο μοντέλο (που ελλείψει συναγωνισμού, θα παρουσιαζόταν τελικά το 1974).

Η Honda εκείνη τη χρονιά (1968) δεν στόχευε σε δεκαετή απομάκρυνση απο τους αγώνες, αλλά πίστευαν ότι θα επιστρέψουν σε ένα ή δύο χρόνια. Ετσι, για να ΜΗΝ πάει ο Hailwood στην MV και μεταφέρει όλα τα μυστικά της Ιαπωνικής τεχνολογίας στους Ιταλούς (κάτι που θα τους έκανε ακόμα ισχυρότερους στα 500) πλήρωσαν κανονικά το συμβόλαιό του, με τον όρο να μην υπογράψει αλλά ούτε και να τρέξει με άλλο κατασκευαστή εκείνη τη χρονιά. Ο Hailwood πληρώθηκε από τους Ιάπωνες 50.000 Λίρες Αγγλίας (περί τα 620.000 σημερινά Ευρώ) για να...μην τρέξει! Μάλιστα, η Honda του έδωσε δικές της μοτοσυκλέτες (κυρίως την RC 166 250) για να τρέχει σε τοπικούς αγώνες, κερδίζοντας σημαντικά ποσα απο πριμ εκκίνησης. Στο τέλος της χρονιάς (1968) του επέτρεψε να τρέξει σε ένα αγώνα με την MV, αλλά διαφώνησε με τους Ιταλούς μηχανικούς πιστεύοντας ότι βοηθούσαν τον Αγκοστίνι "κόβοντας" ιπποδύναμη απο την δική του 500, και έτρεξε τελικά με Benelli, στον τελευταίο αγώνα της καρριέρας του στα GP, πριν περάσει για μια, πολύ μέτρια σε αποτελέσματα, περίοδο στη F1.

ΑΛΜΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, 1968-2018: Ο ΝΤΑΝΙ ΠΕΝΤΡΟΘΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ HONDA KAI ANAKOΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ YAMAHA.
Την Πέμπτη 12 Ιουλίου στο Σασενρινγκ, ο Ντάνι Πεντρόθα σε συνέντευξη Τύπου ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να αποχωρήσει απο τους αγώνες μοτοσυκλέτας στο τέλος της χρονιάς, έχοντας ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ την πρόταση της YAMAHA για διετές συμβόλαιο στην νέα ομάδα SIC-PETRONAS-YAMAHA, όπου μάλιστα θα είχε Μ1 του 2019, ίδιες με των εργοστασιακών αναβατών.

Είναι αντιληπτό, ότι οι πολλές πτώσεις, η μέτρια απόδοση, οι τραυματισμοί, οι εγχειρήσεις, η διαρκής σύγκριση με το "φαινόμενο" που ονομάζεται Μαρκέθ, τα πολλά χρόνια καρριερας και πιθανόν η αυξανόμενη δυσκολία στην οδήγηση όσο οι μοτοσυκλέτες αποκτούν μεγαλύτερες απαιτήσεις φυσικής δύναμης απο τους οδηγούς τους, είναι αρκετά για να οδηγήσουν στην απόφαση της εγκατάλειψης. Από την άλλη μεριά όμως, ο αναβάτης που παίρνει τη θέση του στην Repsol Honda που δόξασε (και δοξάστηκε) τα τελευταία 13 (!) χρόνια, είναι ο συνομήλικός του Χόρχε Λορένθο. Ιδια ηλικία έχει και ο Νο 1 της Ducati Αντρέα Ντοβιτσιόζο, που μέχρι πριν λίγους αγώνες (όπως και πέρυσι) παρουσιαζόταν σαν διεκδικητής τίτλου. Μεγαλύτερος στην ηλικία απο τον Πεντρόθα είναι ο Κράτσλοου, ενώ το φαινόμενο Ρόσσι, καλά, έρχεται απο άλλη βιονική αποικία του σύμπαντος. Τι οδηγεί λοιπόν τον Πεντρόθα σε αποχώρηση, σε ακόμα δυναμική ηλικία; Είναι οι τραυματισμοί, η ψυχική κόπωση, η απώλεια ενδιαφέροντος, ο φόβος του παρατεινόμενου ρίσκου, ή κάτι άλλο;

Όσο συμπαθής και χαμηλών τόνων (αλλά και ευγενικός μέσα στην πίστα) κι αν είναι ο Ντάνι, δεν διέθετε τελευταία την εκρηκτικότητα και την μαχητικότητα που απαιτεί το "show MotoGP", και οι ειλικρινείς εκφράσεις εκτίμησης και στενοχώριας για την μελλοντική αποχώρησή του απο ΟΛΟΥΣ, φιλάθλους και αναβάτες (έχει να τρέξει ακόμα 11 αγώνες φέτος), δεν σημαίνουν ότι το 2019 θα είναι έντονη ή θα γίνει ιδιαίτερα αισθητή) η απουσία του. Αντίθετα, όλα τα βλέμματα είναι απο τώρα στραμμένα στον Λορένθο, και το ερώτημα της ερχόμενης χρονιάς είναι αν θα τα καταφέρει εις διπλούν: Και "να πάει" την Honda, αλλά και να συνυπάρξει με τον συμπατριώτη του σαν δύο ισχυρά και ισότιμα "Νο1" στην ίδια ομάδα.

Και ερχόμαστε στο μεγάλο θέμα, ίδιο με αυτό του 1968, ακριβώς μισό αιώνα πίσω: Την "μεταφορά τεχνολογικών μυστικών", αυτη τη φορά απο την Yamaha προς την Honda μέσω του Λορένθο, ο οποίος είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος σε setup αναβάτης (της σύγχρονης τουλάχιστον περιόδου) για τις Μ1. Δεν είναι φυσικά τυχαίο το ότι απο το 2017, χωρίς τον Λορένθο στο γκαράζ τους, οι εργοστασιακές Μ1 παρουσιάζουν αγωνιστική κάμψη διαρκείας (έχουν 18 αγώνες και πάνω απο ένα χρόνο χωρίς νίκη). Και τώρα, ο Λορένθο που τόσο καλά γνωρίζει την Μ1 κατευθύνεται στην Hοnda, την προαιώνια αντίπαλο, με όλα τα data για τα ηλεκτρονικά, την διαχείριση των ελαστικών, τα πλαίσια. τα ψαλλίδια, τις αναρτήσεις κτλ. χαραγμένα ανεξίτηλα στο μυαλό του και στο οδηγικό του αισθητήριο.

Ποιά θα μπορούσε να είναι μια ουσιαστική contre relance; Μα η υπογραφή ενός αναβάτη-master της Honda RC 213V σε μια ομάδα της Yamaha, όπου θα μετέφερε αντίστοιχη τεχνογνωσία! Ήδη υπάρχει ο Φράνκο Μορμπιντέλλι που υπογράφει στην SIC Yamaha για του χρόνου, αλλά η ομάδα Μark VDS δεν είχε Honda πρώτης γραμμης φέτος, ενώ και ο ίδιος ο αναβάτης φαίνεται κάπως μπερδεμένος και δεν μπορεί να βοηθήσει, ούτε βέβαια να συγκριθεί (ακόμα, ή και ποτέ) με τον Πεντρόθα.

Αρα, σαν θεωρία και μόνο (όχι συνωμοσίας!), κρατάμε την πιθανότητα να προχώρησε η Ηοnda σε οικονομική συμφωνία με τον Πεντρόθα (τον οποίο η Ιαπωνία εκτιμά ιδιαίτερα), ώστε το 2019 να ΜΗΝ πάει σε αντίπαλη ομάδα, και ειδικά στην Yamaha. Το αν θα έχει και κάποια άλλη αρμοδιότητα, όπως ο ίδιος άφησε να εννοηθεί, πραγματικά δεν έχει μεγάλη σημασία. Αλλά το ότι διαπραγματεύεται σχεδόν επί ένα μήνα, αυτό είναι γεγονός: Οποιος έχει πάρει την απόφαση της αποχώρησης, δεν περιμένει, ούτε συζητάει μέσω μάνατζερ και ομάδων. Ανακοινώνει!

Ο Πεντρόθα, παρά τα προβλήματα που τον αναγκάζουν να αποχωρήσει, είναι σχεδόν βέβαιο ότι φεύγει έχοντας κάνει κάποια σημαντική οικονομική συμφωνία. Είναι με την Honda που τον πληρώνει/δεσμεύει για να μην πάει στην Yamaha; Είναι με την Yamaha που θα τον χρησιμοποιήσει σε κάποια θέση -κλειδί; Ότι κι αν είναι, το αξίζει μετά απο μια τεράστια καρριέρα με τρείς τίτλους και δεκάδες νίκες. Απλά θα πρέπει να περιμένουμε λίγους μήνες για να δούμε αν η Ιστορία του 1968 θα επαναληφθεί 50 χρόνια αργότερα!"
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια πρωταθλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης