Περι οδηγησης και στριψιματος !!

Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

Re: Περι οδηγησης και στριψιματος !!

#141

Δημοσίευση από billy84 » 21 Ιαν 2015, 20:37

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

VASILIS98 έγραψε:Πάντως στα βίντεο με το NC μου κάνει εντύπωση πως ανεβάζει μέχρι τα 180. Καλορίζικο και από εδώ Βασίλη
Σε ευχαριστω φιλαρακι.Η αληθεια ειναι οτι πολλοι πιστεψαν στην αρχη οτι για να μην καιει παει να πει οτι δεν παει κιολας.Και ομως για τα αλογα του τραβαει μια χαρα και σε κανεναν δε φαινεται για μολις 50hp.Φωτια στην ασφαλτο δε βαζει σαφως αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι μια αργη μοτοσυκλετα.


Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#142

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 22 Ιαν 2015, 04:41

ξερετε παιδες μετα απο τοσα χρονια που εχω καεί σε συζητησεις για στροφιλικια , επαρχιακους , ροπες και αλογα ...εχω καταλαβει οτι καμια φορα διαφωνουμε .... ενω στη ουσια η διαφωνια ερχεται μονο γιατι αντιλαμβανομαστε λαθος τα μεγεθη και τις εννοιες!


τι εννοω ?...πχ οταν μιλαμε για στροφιλικι και επαρχιακο .... εγω παραδειγματος χαρην , φερνω στο μυαλο μου, ενα σφυχτο κομματι ... με ανηφορικα και κατηφορικα σημεια ...με οχι απαρραιτητα παντου το καλυτερο οδοστρωμα ....οπου οι περισσοτερες στροφουλες δεν μπορει ουτε ο Ροσσι να τις παρει με 120 .

...αν και οπως παντα λεω, οι οδηγοι οδηγανε και οι μηχανες δεν στριβουν μονες του (οχι ακομα τουλαχιστον) ....οταν φτανουμε να συγκρινουμε τωρα SS με NC ή Smt και αναφερουμε τη εννοια επαρχιακο ...ενω αφηνουμε να εννοηθει οτι υπαρχουν και "στραβωμενες ευθειες" που θα μπορουσες να ξεδιπλωσεις με κληση πανω απο 200+..... κανουμε μια συζητηση που ο καθενας θα μπορουσε να διαφωνησει, γιατι εξ αρχης αντιλαμβανόμαστε διαφορετικα τις εννοιες!

απο κει και περα στο Germany δυστυχως δεν εχει περπατησει πολυ το NC .... αν και προσωπικα θα το παιρνα ανετα γιατι ταιριαζει απολυτα σε αυτο που γουσταρω εγω με τις βολτες μου. Billy καλοριζικο και καλογκαζωτο φιλε το εργαλειο . πανεμορφο και τιμιοτατο! Προσπαθησε μονο να μαθεις να επεξεργαζεσαι τα βιντεακια που βγαζεις και να τα κοβεις με τις καλυτερες στιγμες μικροτερα γιατι μας εχεις να κοιταμε μποστα στη οθονη ολοκληρες ωρες μεχρι να βγαλουμε συμπερασματα! Ωραια τα πατε και να προσεχετε!

...αντε μαθε το καλα ..και παρτο να ρθεις στα μερη μας να γραψεις και ενα βιντεακι πισω απο ενα φιλο με ενα γερασμενο CB750 seven fifty που το παει ακουραστα . Μετα να δεις θεμα που θα ανοιξεις !!!...δεν θα σε πιστευει κανεις!

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#143

Δημοσίευση από Vag » 22 Ιαν 2015, 14:31

IoannisPanagiotidis έγραψε: ...αντε μαθε το καλα ..και παρτο να ρθεις στα μερη μας να γραψεις και ενα βιντεακι πισω απο ενα φιλο με ενα γερασμενο CB750 seven fifty που το παει ακουραστα . Μετα να δεις θεμα που θα ανοιξεις !!!...δεν θα σε πιστευει κανεις!
:tooth:
Εικόνα
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#144

Δημοσίευση από makisp » 22 Ιαν 2015, 15:30

Καλά το Boldor ούτε στην καφετέρια δεν στρίβει.
Εικόνα
Αυτό είναι το seven fifty. Δεν είχε έρθει ελλάδα παρότι κυκλοφορεί παραεισαγωγής. Κάτι σαν ζέφυρος. Γύρω στο 1995.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#145

Δημοσίευση από billy84 » 22 Ιαν 2015, 19:32

IoannisPanagiotidis έγραψε:ξερετε παιδες μετα απο τοσα χρονια που εχω καεί σε συζητησεις για στροφιλικια , επαρχιακους , ροπες και αλογα ...εχω καταλαβει οτι καμια φορα διαφωνουμε .... ενω στη ουσια η διαφωνια ερχεται μονο γιατι αντιλαμβανομαστε λαθος τα μεγεθη και τις εννοιες!


τι εννοω ?...πχ οταν μιλαμε για στροφιλικι και επαρχιακο .... εγω παραδειγματος χαρην , φερνω στο μυαλο μου, ενα σφυχτο κομματι ... με ανηφορικα και κατηφορικα σημεια ...με οχι απαρραιτητα παντου το καλυτερο οδοστρωμα ....οπου οι περισσοτερες στροφουλες δεν μπορει ουτε ο Ροσσι να τις παρει με 120 .

...αν και οπως παντα λεω, οι οδηγοι οδηγανε και οι μηχανες δεν στριβουν μονες του (οχι ακομα τουλαχιστον) ....οταν φτανουμε να συγκρινουμε τωρα SS με NC ή Smt και αναφερουμε τη εννοια επαρχιακο ...ενω αφηνουμε να εννοηθει οτι υπαρχουν και "στραβωμενες ευθειες" που θα μπορουσες να ξεδιπλωσεις με κληση πανω απο 200+..... κανουμε μια συζητηση που ο καθενας θα μπορουσε να διαφωνησει, γιατι εξ αρχης αντιλαμβανόμαστε διαφορετικα τις εννοιες!

απο κει και περα στο Germany δυστυχως δεν εχει περπατησει πολυ το NC .... αν και προσωπικα θα το παιρνα ανετα γιατι ταιριαζει απολυτα σε αυτο που γουσταρω εγω με τις βολτες μου. Billy καλοριζικο και καλογκαζωτο φιλε το εργαλειο . πανεμορφο και τιμιοτατο! Προσπαθησε μονο να μαθεις να επεξεργαζεσαι τα βιντεακια που βγαζεις και να τα κοβεις με τις καλυτερες στιγμες μικροτερα γιατι μας εχεις να κοιταμε μποστα στη οθονη ολοκληρες ωρες μεχρι να βγαλουμε συμπερασματα! Ωραια τα πατε και να προσεχετε!

...αντε μαθε το καλα ..και παρτο να ρθεις στα μερη μας να γραψεις και ενα βιντεακι πισω απο ενα φιλο με ενα γερασμενο CB750 seven fifty που το παει ακουραστα . Μετα να δεις θεμα που θα ανοιξεις !!!...δεν θα σε πιστευει κανεις!

Nα εισαι καλα Γιαννη!Φανταζομαι αυτον με το CB.Τους γουσταρω με 1000 αυτους με παλια μηχανακια που κρατανε ρυθμους καλους και ουσιαστικα καταληγεις παντα σε αυτο που ειπες και εσυ.Τα μηχανακια ολα μπορουν,εμεις?

Οσο για τα βιντεακια θελω να τραβαω ατοφιες τις διαδρομες.Δηλαδη απο Καρπενησι μεχρι τη Λαμια ολοκληρη να θυμαμαι και ποση ωρα ειναι χοντρικα.Δε φανταζεσαι ποσο μας βοηθαει στο σχεδιασμο βολτας αυτο.Μπορω να βγαλω 900αρες ανοιξιατικες χωρις να μας προλαβει νυχτα στο επαρχιακο(το αποφευγουμε για λογους ασφαλειας).Οντως τα καλα κομματια ειναι συγκεκριμενα αλλα δε με ενδιαφερει να φτιαξω ποζεραδικα βιντεο στριψιματος μονο.

Το εξωτερικο το εχω στο μυαλο μου φιλε και θελω να ταξιδεψω πολυ συντομα! :cheers:
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Vortex
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 875
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 00:49
Τόπος διαμονής: Αττική
Moto: gsxr 600 k9
Κράνος: HJC/SHOEI
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 32

#146

Δημοσίευση από Vortex » 29 Ιαν 2015, 19:33

Wolfscum έγραψε:Ερώτηση προς γνώστες.

Έχω ακούσει συχνά να λέγεται ότι στα Μέγαρα τα 600 SS πάνε πιο γρήγορα ή το ίδιο με τα 1000SS.

Αυτό ισχύει; Και αν ναι που οφείλεται;

Αντιλαμβάνομαι ότι τα Μέγαρα δεν έχουν τις μεγάλες ευθείες ή τις πολύ ανοιχτές στροφές που η παραπάνω δύναμη θα έχει διαφορά σημαντική. Αλλά έστω και για λίγο θα τα περίμενα να έχουν πλεονέκτημα.
Iδανικο ειναι το 750, 675.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδήγηση & Τεχνικές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης