Θέση οδήγησης και πόνος στην πλάτη

Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

Θέση οδήγησης και πόνος στην πλάτη

#1

Δημοσίευση από Masif » 21 Νοέμ 2015, 22:14

Έχω το εξής θέμα.

Οδηγώντας την μηχανή (κυρίως μετά από κάμποση ώρα) σε εθνική κυρίως, που σημαίνει οτι το σώμα δεν κινείται πολύ, πονάνε οι ωμοπλάτες μου σε έντονο βαθμό και ακόμα και να κάνω μια μικρή στάση μετά συνεχίζουν να πονάνε αφού δεν προλαβαίνουν να ξεκουραστούν οι μυες. Σίγουρα βοηθάει και η δουλειά μου πάρα πολύ :tooth:

Υποθέτω οτι με ένα άλλο τιμόνι ίσως να βελτιώσω λίγο την κατάσταση. Το σίγουρο είναι οτι θα κοιτάξω για ένα που θα είναι πιο μακρύ αλλά και πιο ίσιο όσο αφορά την γωνία που κάνουν οι καρποί.

Η ερώτηση όμως είναι η εξής : Να είναι πιο κοντό ή πιο ψηλό; :think:

Γενικότερα (καθαρά εγκυκλοπεδικά) πως επηρεάζει την οδήγηση ένα τιμόνι που είναι πιο κοντό ή μακρύ ή ψηλό ή στενό από το μαμά;


Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Spyrou Konstantinos
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 11 Μάιος 2014, 14:31
Τόπος διαμονής: Piraeus
Moto: Honda Varadero
Κράνος: KBC VR2R
Έχει κάνει like: 1 φορά
Ηλικία: 31

#2

Δημοσίευση από Spyrou Konstantinos » 21 Νοέμ 2015, 22:25

Αν το δεις κι απο τη δικη μου οπτικη γωνια..ισως να χρειαζεσαι απλα μερικες φυσικοθεραπειες για να σου φυγουν τυχων μυικοι σπασμοι απο δουλεια η παλιους τραυματισμους..αν ενδιαφερεσαι στειλε μου pm.
Οποιος φοβαται,πεφτει και κοιμαται..

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#3

Δημοσίευση από Masif » 21 Νοέμ 2015, 22:32

Spyrou Konstantinos έγραψε:Αν το δεις κι απο τη δικη μου οπτικη γωνια..ισως να χρειαζεσαι απλα μερικες φυσικοθεραπειες για να σου φυγουν τυχων μυικοι σπασμοι απο δουλεια η παλιους τραυματισμους..αν ενδιαφερεσαι στειλε μου pm.
Καλά λέω οτι γέρασα :tooth: :tooth:

Σ'ευχαριστώ πολύ....σίγουρα στα υπόψιν ;)
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12378
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 21 Νοέμ 2015, 23:58

Αλεξ... είναι ψιλοεύκολο να δεις πως δεν πονάς. Τη ώρα που αρχίζει η ενόχληση δοκίμασε να οδηγείς με πιο όρθιο σώμα κρατώντας τα γκριπ με τις άκρες των δαχτύλων.
Μετά δοκίμασε αλλάζοντας το κράτημα στα γκριπ να σκύψεις περισσότερο. Γενικώς δοκίμασε διάφορα πιασίματα στα γκρίπ λυγίζοντας ή τεντώνοντας τους αγκώνες σου.
Όπου δεις ότι μετριάζεται η ενόχληση, αυτή είναι η στάση σωματος που θες. :thumpup:

Πριν αρχίσεις όμως να πονάς. Όταν ξεκινά η ενόχληση κάντο, γιατί αν αρχίσει ο πόνος είναι δύσκολο να σταματήσει για να καταλάβεις. Είχα κι εγώ θέμα με την πλάτη και έτσι το έλυσα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#5

Δημοσίευση από Masif » 22 Νοέμ 2015, 00:05

Έχω κάνει κάποιες τέτοιες δοκιμές και είδα στο πιο σκυφτό δεν πονάω τόσο αλλά μετά λογικά θα πονάει ο αυχενας ή αν πάρω πιο ψηλό θα πονάει η μέση. Έτσι το φαντάζομαι!!
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12378
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 22 Νοέμ 2015, 01:23

Ρε μασιφιε εσύ τότε δεν θες άλλη στάση. Αλλαγή οχήματος θες. Σακατιλίκι λεμε :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#7

Δημοσίευση από Masif » 22 Νοέμ 2015, 01:26

Όταν σου λέω γέρασα! :tooth:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12378
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#8

Δημοσίευση από ALX » 22 Νοέμ 2015, 01:36

Πάρε παππουδιερα να σωθείς :yes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

chaoskiller
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Σεπ 2014, 17:18
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Shiver
Κράνος: Caberg Ego
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από chaoskiller » 22 Νοέμ 2015, 11:02

Δεν είναι απαραίτητη ή αλλαγή τιμονιού, μπορείς να το περιστρέψεις στις πιάστρες για να έρθει λίγο πάνω και μακριά ή κάτω και πιο κοντά...επίσης υπάρχουν και bar risers για να το ανεβάσεις χωρίς να πάει πιο μακρια! Απλά κάπως πρέπει να βρεις πια στάση σε βολέυει. μπορεί να είναι και από τα πατάκια, δηλαδή να κάνουν τέτοια γωνία τα γόνατα (λόγω ύψους πατακιών) που να ρίχνουν το σώμα μπροστά, φορτίζοντας με βάρος τα χέρια και άρα και τις ωμoπλάτες...
Πάντως δεν είσαι ό μόνος..
ινφο
συμβουλες
και άλλα ινφο

όλοι αναφέρουν αυτό: You can prevent back, neck and shoulder pain when riding by reminding yourself to loosen your grip and keep your shoulders relaxed.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από Masif » 22 Νοέμ 2015, 11:26

chaoskiller έγραψε:Δεν είναι απαραίτητη ή αλλαγή τιμονιού, μπορείς να το περιστρέψεις στις πιάστρες για να έρθει λίγο πάνω και μακριά ή κάτω και πιο κοντά...επίσης υπάρχουν και bar risers για να το ανεβάσεις χωρίς να πάει πιο μακρια! Απλά κάπως πρέπει να βρεις πια στάση σε βολέυει. μπορεί να είναι και από τα πατάκια, δηλαδή να κάνουν τέτοια γωνία τα γόνατα (λόγω ύψους πατακιών) που να ρίχνουν το σώμα μπροστά, φορτίζοντας με βάρος τα χέρια και άρα και τις ωμoπλάτες...
Πάντως δεν είσαι ό μόνος..
ινφο
συμβουλες
και άλλα ινφο

όλοι αναφέρουν αυτό: You can prevent back, neck and shoulder pain when riding by reminding yourself to loosen your grip and keep your shoulders relaxed.
:cheers: :cheers:

Πολύ ενδιαφέρον. :thumpup:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#11

Δημοσίευση από fasarias » 23 Νοέμ 2015, 10:05

Να πω κι`εγω μια αποψη στο θεμα, μηπως να κοιταγες να βελτιωσεις την σελα σου και ν`αλλαξεις λιγο την σταση που καθεσαι οταν οδηγεις.

Ειχα παρατηρησει σ`εμενα οτι η εργοστασιακη σελα και η σταση που καθομουνα μετα απο λιγο μου ζοριζε πολυ την μεση χαμηλα, αλλαξα την σελα και απο τοτε ειμαι μια χαρα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#12

Δημοσίευση από Masif » 23 Νοέμ 2015, 17:35

Είναι στα σχέδια να σενιαρω λίγο τι σελα αλλά λες να ευθύνεται για τον πόνο στην πλάτη;
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 920
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 181 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#13

Δημοσίευση από Yannis990 » 23 Νοέμ 2015, 18:23

Οποιαδήποτε αλλαγή στην κλίση του σώματος αλλάζει το βάρος που δέχονται τα χέρια και η πλάτη.
Με λίγο πιο ψηλό τιμόνι ίσως μετριασθεί το πρόβλημά σου.

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#14

Δημοσίευση από fasarias » 23 Νοέμ 2015, 22:50

Masif έγραψε:Είναι στα σχέδια να σενιαρω λίγο τι σελα αλλά λες να ευθύνεται για τον πόνο στην πλάτη;
Να ευθύνεται οχι δεν το πιστεύω αλλά να επιβαρύνεται αρκετά και από εκεί ναι αυτό παίζει.
Η βελτίωση της σέλας είναι μια σχετικά φθηνή μετατροπή με πολλά οφέλη και πλεονεκτήματα ειδικά για τους χιλιομετροφάγους που συνήθως την βάζουμε είτε σε δεύτερη μοίρα ή και καθόλου και ακόμα δεν καταλαβαίνω το γιατί.

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 33

#15

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 24 Νοέμ 2015, 08:26

Ξεκίνα απο το ενδεχόμενο να σε ενοχλέι η σέλα....

Επιπλέον εαν έχεις ακόμη το Suzuki Gsxf που θυμάμαι τότε κατά τη γνώμη μου λογικό να ενοχλείσαι από τη σκυφτή θέση οδήγησης. Στη προσπάθεια να προστατευτείς απο τον αέρα.

Σίγουρα βέβαια παίζει ρόλο κ η καταπόνηση των χεριών απο την εργασία.

Παράδειγμα: Προσωπικά απο ένα παλαιό χτύπημα συν το τροχαίο μου απέκτησα μια πάθηση στη μέση μου. Ο γιατρός μου ήταν ξεκάθαρος οτι θέλει προσοχή κ ακόμη κ οι τρανταγμοί απο δίκυκλο επιβαρύνουν, όπως και βάρη κλπ κλπ

That`s all folks :thumpup:
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#16

Δημοσίευση από Masif » 24 Νοέμ 2015, 19:17

Στην δουλειά δουλεύω συνεχώς πλάτη και κυρίως ωμοπλάτες δεδομένου οτι είμαι τυράς/σαλαμάς/μορταδελλάς/φετάς (ακούω σε όλα :tooth: ). Και μόνο την μηχανή που έχω όλη μέρα που κόβω και πάει το χέρι μπρος πίσω φτάνει!

Οτι είμαι πιασμένος το ξέρω κι έτσι όταν είναι να πονέσει κάτι πάνω στην μηχανή πρώτο, αυτό θα είναι οι ωμοπλάτες μου. Ίσως τελικά αντί για τιμόνι να πρέπει να αλλάξω δουλειά :yes: :yes:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 920
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 181 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#17

Δημοσίευση από Yannis990 » 24 Νοέμ 2015, 20:11

Ούτε δουλειά χρειάζεται να αλλάξεις ούτε μηχανή.
Πιστεύω ότι με λίγο πιο όρθια στάση του σώματος
θα αποφορτιστεί η πλάτη.
Μπορείς να κάνεις και κάποιες ασκήσεις για την πλάτη,
όχι ενδυνάμωσης, πιο πολύ τεντώματα και διατάσεις,
ώστε να αποφορτίζονται οι μύες κι κι έτσι θα πιάνεσαι πιο δύσκολα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#18

Δημοσίευση από Masif » 24 Νοέμ 2015, 20:24

Yannis990 έγραψε:Ούτε δουλειά χρειάζεται να αλλάξεις ούτε μηχανή.
Πιστεύω ότι με λίγο πιο όρθια στάση του σώματος
θα αποφορτιστεί η πλάτη.
Μπορείς να κάνεις και κάποιες ασκήσεις για την πλάτη,
όχι ενδυνάμωσης, πιο πολύ τεντώματα και διατάσεις,
ώστε να αποφορτίζονται οι μύες κι κι έτσι θα πιάνεσαι πιο δύσκολα.
:thumpup: :cheers: :cheers:

Μάλλον για αρχή θα επισκεφτώ έναν doctor (όχι τον Rossi) να μου γράψει καμια φυσικοθεραπεία αν χρειάζεται :thumpup:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 920
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 181 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#19

Δημοσίευση από Yannis990 » 25 Νοέμ 2015, 16:33

Κοίτα και για κινητικές ταινίες αν πονάς.
Είναι αυτοκόλλητες και κάνουν δουλειά και δεν είναι ακριβές,
10 με 12 ευρω και ειναι 10 μέτρα περίπου. Θα τις βρεις σε φαρμακεία.
Δεν είναι κάτι μόνιμο αλλά θα σε ανακουφίσουν όταν πονάς.
Για τις ασκήσεις που έγραψα χθες, υπάρχει ένα λάστιχο που μπορείς να κάνεις
διάφορες ασκήσεις για να τεντώνουν οι μύες και να ξεπιάνονται.
Η τιμή του είναι 3 με 5 ευρω περίπου.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#20

Δημοσίευση από makisp » 28 Νοέμ 2015, 14:35

Ασυνήθιστο να σε ενοχλεί η συγκεκριμένη μυική ομάδα στην μοτοσυκλέτα, πράγμα που σημαίνει ότι το αρχικό πρόβλημα της μυικής καταπόνησης δεν έχει προκληθεί από την μοτοσυκλέτα αλλά από την δουλειά όπως είπες. Με μια πιο σκυφτή θέση οδήγησης θα επιβάρυνες περισσότερο την μπροστινή μοίρα των ώμων και τους τρικέφαλους και πολύ λιγότερο την ωμοπλάτη. Για να το πετύχεις αυτό στο μπάντιντ μάλλον χρειάζεται ίσιο τιμόνι. Όσο πιο μεγάλο το τιμόνι τόσο μεγαλύτερος ο μοχλός που σου δίνει στην αλλαγή κατευθύνσεων και επίσης ανοίγοντας τα χέρια σε αναγκάζει και να σκύβεις.
Πρέπει όμως να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα εκεί που δημιουργείται δηλαδή στην δουλειά. Προσπάθησες να αλλάζεις τις γωνίες που δουλεύεις, να κάνεις τακτικά κατά την διάρκεια του ωραρίου κάποιες ασκήσεις στρέτσινγκ της περιοχής και όταν σχολάς κάνε μερικές ελαφριές ασκησούλες να αιματώνεις την περιοχή, καπάκι στρέτσινγκ και καπάκι μια παγοκυψέλη στην κάθε περιοχή για 15λεπτά. Οι επαναληπτικές κινήσεις καταπονούν τους τένοντες και κλειδώνουν τους μυς σε μια διαρκή σύσπαση. Βάλε και τον αδελφό να σου κάνει κανά μασαζάκι.
Επίσης προσπάθησε να ελέγχεις τους μυς κατά την διάρκεια της οδήγησης και να τους διατηρείς χαλαρούς.
Το κολύμπι βοηθάει πολύ σε όλα αυτά τα προβλήματα, έχω πάνω από 20 τενοντίτιδες στο σώμα μου. :cheers:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδήγηση & Τεχνικές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης