Να γιατί η διήθηση δεν είναι καγκουριά, αλλά ανάγκη!

Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12270
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Να γιατί η διήθηση δεν είναι καγκουριά, αλλά ανάγκη!

#1

Δημοσίευση από ALX » 18 Μαρ 2016, 09:25

Εικόνα
Σύμφωνα με τον ελληνικό αλλά και τους περισσότερους ευρωπαϊκούς ΚΟΚ, η μοτοσικλέτα πρέπει να κινείται στο μέσον της λωρίδας καταλαμβάνοντας ουσιαστικά θέση αυτοκινήτου. Αλήθεια ποιο είναι τότε το νόημα του να έχεις μοτοσικλέτα, αν είναι να μην προσπερνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να ξεφύγεις από το μποτιλιάρισμα; Αυτό σκέφτηκαν οι Γάλλοι και επέτρεψαν στον δικό του ΚΟΚ τη διήθηση. Ας δούμε λοιπόν ποιο είναι το σκεπτικό της απόφασης και γιατί η διήθηση είναι αναγκαία, απαραίτητη και δεν αποτελεί …καγκουριά όπως λένε πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων

Χρόνια ολόκληρα, δεκαετίες δηλαδή, οι ΚΟΚ του κόσμου απαγορεύουν τη διήθηση και είναι βασικά μη σου τύχει να εμπλακείς σε ατύχημα. Έτσι λοιπόν οι Γάλλοι σκέφτηκαν να λύσουν αυτό το πρόβλημα και να πλέον ισχύει η διήθηση των μοτοσυκλετών ανάμεσα στα αυτοκίνητα που επιτρέπεται πειραματικά σε ορισμένες περιοχές και δρόμους της Γαλλίας υπό πολλές προϋποθέσεις και κανόνες. Η τελική απόφαση θα ληφθεί το 2020, αφού θα εξεταστεί η αποτελεσματικότητα του μέτρου, σε σχέση με την συμπεριφορά των μοτοσικλετιστών.

Η πραγματικότητα βέβαια οδήγησε τους Γάλλους ώστε να θέσουν όρους και να νομιμοποιήσουν τη διήθηση, μια πρακτική όλων των μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο και ειδικά σε Ελλάδα και Ιταλία, όπου η διήθηση μετατρέπεται μέχρι και σε σφήνα με μεγάλες ταχύτητες.

Αλλά ποια είναι τα οφέλη από τη διήθηση;

- Αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού

- Μείωση της ρύπανσης

Ποια είναι όμως τα προβλήματα για τους μοτοσικλετιστές:

- Δεν καλύπτονται από την ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη διάρκεια της διήθησης.

- Κινδυνεύουν από ξαφνική αλλαγή της πορείας των αυτοκινήτων, δηλαδή την αλλαγή λωρίδας

Ποια είναι όμως τα λάθη των μοτοσικλετιστών:

- Επιχειρούν διήθηση με μεγάλη ταχύτητα.

- Επιχειρούν διήθηση από την αριστερή πλευρά των οχημάτων

- Κάνουν σφήνες

Οι Γάλλοι λοιπόν προσπαθούν να βάλουν τάξη σε αυτό το χάος. Έτσι θέσπισαν μια σειρά από κανόνες σε έντεκα διαφορετικές περιοχές της χώρας τους, ταχτοποιώντας έτσι και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης σε περίπτωση ατυχήματος.

Για να το πετύχουν αυτό, επέτρεψαν τη διήθηση σε αυτοκινητόδρομους που τα ρεύματα κυκλοφορίας χωρίζονται με διαχωριστικό στηθαίο και το όριο κυκλοφορίας είναι 70 με 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Κι εκεί η διήθηση επιτρέπεται μονάχα μέχρι 50 χιλιόμετρα, ουσιαστικά δηλαδή όταν υπάρχει κίνηση στους δρόμους, διαφορετικά οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να προσπερνούν με τον τρόπο που ισχύει και στα αυτοκίνητα.

Όμως γιατί η διήθηση δεν είναι καγκουριά αλλά ανάγκη;

Αν η διήθηση γίνει σωστά, δηλαδή από τα δεξιά του αυτοκινήτου και με ταχύτητα το πολύ 20 χλμ περισσότερη από εκείνη της κίνησης, τότε διευκολύνει το κυκλοφοριακό, ενώ παράλληλα είναι ασφαλής για τον μοτοσικλετιστή, αφού έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα, σε σχέση με αυτούς που περιμένουν ακινητοποιημένοι πίσω από τα αυτοκίνητα.

Μειώνεται η ατμοσφαιρική ρύπανση αφού χιλιάδες κινητήρες εσωτερικής καύσης που κινούν δίκυκλα, παραμένουν πολύ λιγότερη ώρα σε λειτουργία μέσω της διήθησης, επιβαρύνοντας πολύ λιγότερο το περιβάλλον με ρύπους και ηχορύπανση.

Ακόμα και τώρα που η διήθηση στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είναι παράνομη, όπως και στην Ελλάδα, είναι αδύνατον να καβαλάς μηχανή και να μην περάσεις ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Ωστόσο θα πρέπει η προσπέραση να γίνεται κανονικά και όχι υπό τη μορφή σφήνας και με μεγάλη ταχύτητα, για να είναι όλοι ασφαλής!
Η διήθηση λοιπόν είναι ανάγκη και όχι καγκουριά, όπως λένε πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων. ;)

www.activeman.gr


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 33

#2

Δημοσίευση από Gee » 18 Μαρ 2016, 09:35

Αν θυμαμαι καλα, ο ελληνικος ΚΟΚ επιτρεπει την διηθηση οταν τα αυτοκινητα ειναι σταματημενα

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 600
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 9 φορές
Ηλικία: 34

#3

Δημοσίευση από Lavazutra » 18 Μαρ 2016, 13:37

Το κάνω αβέρτα...ναι το παραδέχομαι ειμαι κανγκουρός.

Αλλά όταν οδηγώ αμάξι και μου σκάει με +1234 χαω ο κανίβαλος από δεξιά.... α ΑΝΤΕ Γ%@#%@ΣΟΥ βρε παπάρα.....
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 73 φορές
Έχει δεχθεί like: 39 φορές
Ηλικία: 43

#4

Δημοσίευση από ibar132 » 18 Μαρ 2016, 14:00

σε αυτον που ειναι στην αριστερη λοριδα απο που θα κανουμε διηθηση...? :moto:
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 600
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 9 φορές
Ηλικία: 34

#5

Δημοσίευση από Lavazutra » 18 Μαρ 2016, 14:02

A είσαι εντελώς άσχετος εσύ ρε παιδάκι μου.....τον αριστερό τον περνάς από το αντίθετο ρεύμα..... :tooth:
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 73 φορές
Έχει δεχθεί like: 39 φορές
Ηλικία: 43

#6

Δημοσίευση από ibar132 » 18 Μαρ 2016, 14:03

:tooth: :cheers:
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#7

Δημοσίευση από Gavriilvet » 19 Μαρ 2016, 12:52

Παντως τοτε που ειχα κοντερ, οντως ο κανονας +20 , ειναι πολυ σωστος. Μεχρι εκεινη τη διαφορα ταχυτητας, νοιωθεις ασφαλης.

Αλλα ρε γμτ, εγω χεζ@μαι πανω μου, οποτε παω να περασω αργα και προσεκτικα, (κι ας λενε οτι θελουν οι αλλοι) και με περναει ο αλλος με το χοντροσκουτερ στο χιλιοστο με 200χλμ/ωρα
Γαβριήλ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδήγηση & Τεχνικές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης