Το 1ο μου Trackday

Άβαταρ μέλους

ax_ena_honda
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:42
Τόπος διαμονής: Ανατολική Aττική
Moto: Ηonda MD21+NC23
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 29

Re: Το 1ο μου Trackday

#21

Δημοσίευση από ax_ena_honda » 13 Σεπ 2013, 21:16

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Aκόμα μέσα παίζει να είναι, τα δοκιμάζει και με nightvision :lolnb:


official fun R&D since 1989

Εικόνα


Συγγραφέας θέματος
Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#22

Δημοσίευση από Giorgos_S » 13 Σεπ 2013, 21:57

Μόλις μπήκα σπίτι :cheers:

Καταρχάς να πω οτι τελικά δεν πήγα μόνος μου και επίσης βρήκα και αρκετούς γνώριμους όταν έφτασα. :grin:

Ας τα πάρω όμως από την αρχή.
Καταρχάς επειδή είχα πληροφορηθεί τον καιρό (ζέστη με συννεφιά και ένα ελαφρύ αεράκι) έστιβα το μυαλό μου να βρεθεί λύση ρουχισμού που να μην μου στερήσει τη συμμετοχή λόγω κανονισμών αλλά και να μη λιώσω. Δυστυχώς τα φερμουάρ δεσίματος που νόμιζα οτι ήταν συμβατά σε μπουφάν παντελόνι κορντούρες, δεν ήταν. Ο απο μηχανής θεούλης Gee έκανε το κόλπο γκρόσο και βρέθηκε συμβατό δερμάτινο μπουφάν με το dainese παντελόνι κορντούρα που είχα. Πετύχαμε διάνα αφού δε ζεστάθηκα σχεδόν καθόλου.

Το προηγούμενο βράδυ είχα δει ατελείωτα βιντεάκια της πίστας των Μεγάρων και πιστέψτε με, βοήθησε άπειρα να ξέρω την πίστα πριν καν μπω. Έκατσα και στη γραμματεία και χάζευα των χάρτη αλλά τον είχα σχεδόν αποστηθίσει ήδη. Στο διαδικαστικό του θέματος ήταν απλά τα πράγματα. Συμπλήρωση μιας αίτησης αποποίησης ευθυνών για τους διοργανωτές για τη κακιά στιγμή, πληρωμή συμμετοχής και χαρτάκια για κάθε session.

Λόγω μικρής συμμετοχής τελικά δε φτιάχτηκαν γκρουπ δυναμικότητας και το Versys έκατσε δίπλα σε:
panigale, r6, gixxer, fazer1000, cbr600, 1199s, 749. triumph daytona + street triple και μερικά ακόμα που ξεχνάω γιατί δε χωράνε άλλα άλογα στον εγκέφαλο :tooth: (κοινώς είχα το πιο αδύναμο μηχανάκι) :owned:

Μετά την απαραίτητη αλλαγή πίεσης στα ελαστικά 30-33 από 33-36 και τον τεχνικό έλεγχο από την ομάδα του California πήραμε το οκ να μπούμε στη σειρά εισόδου.

Στο 1ο session μπήκα όχι τόσο μουδιασμένος...αλλά περισσότερο υποψιασμένος για το τί θα επικρατούσε στην πίστα από τους υπόλοιπους με τα γΛήγορα μοτόρια. Τελικα΄με εξέπληξαν ευχάριστα η πλειοψηφία τους και πέραν 1-2 που έκαναν προσπεράσεις σε στροφές δεν υπήρξε κανένα άγχος προς κάποιον νέο όπως εγώ που έμπαινα 1η φορά σε πίστα. Μου άφηναν αποστάσεις να φρενάρω με το πάσο μου και να στρίψω όσο άνετα ήθελα. Αφού έμαθαν τις γραμμές μου κάποιοι πάλι με προσοχή και σεβασμό μου έριχναν γύρο :whistling: αλλά σε κανένα σημείο δεν ζορίστηκα. Μου είχε ειπωθεί να μην κοιτάω καθρέφτες αλλά δεν είμαι τύπος που αγχώνεται εύκολα και μάλλον καλύτερα που τους είχα για να ανοίγω σωστές γραμμές όσους ήθελαν να με περάσουν. Χωρίς καθρέφτες πιθανόν να μην προλάβαινα να δω κάποιον που θα ερχόταν από μακριά. Έτσι το 1ο session κύλησε ήρεμα και διερευνητικά να βρω τα κίτρινα σημάδια πριν τις στροφές που έδειχναν την ιδανική γραμμή.

Το λάστιχό μου στους 2 πρώτους γύρους έδειχνε οτι ακόμα δεν είχε ζεσταθεί. Έχω και σχετικά απάτητα τα πλαινά και ψιλογλίστραγα όταν πίεζα ακόμα και στα κομμάτια με τη φρέσκια άσφαλτο. Γύρο με το γύρο όμως και session με το session τα λάστιχα άρχισαν να βγάζουν δόντια.

Μετά τα μισά του 2ου session άρχισα να δίνω λίγο και εκεί ήταν η στιγμή που άρχισα να διασκεδάζω πραγματικά. Ελεύθερος ο εγκέφαλος από το άγχος ενός δημόσιου δρόμου χαλάρωσαν οι αισθήσεις και απολάμβανα την πίστα και την ασφάλεια που προσέφερε ωστέ να επικεντρωθώ σε αυτό που πραγματικά πήγα να δοκιμάσω. Όχι οτι άρχισα τα πλαγιάσματα. Αλλά κάποιες κλίσεις περισσότερες τις τσίμπησα και έμπαινα με όλο και πιο θαρραλέα σταθερά ανοιγόμενο γκάζι στο apex των στροφών.

Η κούραση δεν ήρθε ποτέ. Η ζέστη όσο περνούσε η ώρα έσβηνε και ο καιρός ήταν ιδανικός.

το 3ο session ήταν και το πρώτο που είδα κάποια δείγματα βελτίωσης. Έπιασα το 4o chicken strip στα Metzeler Μ5. Μέχρι και το 2ο session ήμουν στο 3-3μιση chicken strip.

Εικόνα

Προς το τέλος του 3ου session πίεσα κάπως με θράσος σε ορισμένες στιγμές μπορώ να πω. Είχα ήδη όμως μάθει τις γραμμές και τη χάραξη της πίστας και πέρναγα ακόμα και τα μπαλώματα από το πλάι.

Στο 4ο session δυστυχώς άρχισε η πτώση στον δείκτη διασκέδασης και εμπειρίας. Λίγο μια στιγμιαία κούραση, λίγο 2 άτομα που με προσπέρασαν πάνω σε στροφή αρκετά οριακά και εκνευρίστηκα και μου χάλασε η όρεξη να συνεχίσω το session οπότε το 10λεπτο που απέμενε έπεσα σε ρυθμό έχοντας περισσότερο στο νου μου να μην ξαναπετύχω τους κάγκουρες. Κάναν κι άλλοι παράπονα και έπεσε χέρι από τους υπεύθυνους οπότε το 5ο session κύλησε και αυτό νορμάλ.

Ένας από τους εκπαιδευτές είχε highside στην K4 και ευτυχώς ο εξοπλισμός του άφησε μόνο ένα διάστρεμμα στο πόδι. Η μηχανή βέβαια στα χορτάρια με κάποιες ζημιές.

Το 5ο και τελευταίο session ήταν ξεμουδιάσματος. Μείναμε ελάχιστοι συμμετέχοντες, Είχε πέσει και ο ήλιος πίσω από τα βουνά και τα σύννεφα και η δροσούλα ήταν χαλαρωτική για να ευχαριστηθείς το επιδόρπιο. Δεν είχα κάποια βελτίωση και δεν ήθελα να πιέσω περισσότερο στη 1η μου επίσκεψη. Πήρα αρκετά πραγματάκια και εικόνες και τράβηξα χειρόφρενο στον ενθουσιασμό. Η πίστα είναι εκεί και θα με ξαναδεί στην επόμενη ευκαιρία.


Αφού σας περιέγραψα τα session ας πάω και στις στροφές και πως τις είδα.

Κ1) Μακράν η πιο πονηρή στροφή. Αν πάρεις τη σωστή γραμμή μπαίνεις ευκολάκι λόγω καλού οδοστρώματος και κλίσης. Επειδή όμως είναι ίσως το στενότερο κομμάτι της πίστας είναι εύκολο να σου φύγει η γραμμή εισόδου. 2 φορές μου έφυγε η γραμμή κυρίως από αργοπορημένο φρενάρισμα γιατί πλακωνόμουν στο άνοιγμα της Κ9 και την ευθεία τερματισμού, και μετά είδα οτι δεν είχα όση απόσταση ήθελα για να μπω με την ταχύτητα και τη γωνία που ήθελα.

Κ2) Τίποτα ιδιαίτερο με σταθερά ανοιγόμενο γκάζι από την Κ1 εκμεταλευόμενος όλο το πλάτος του δρόμου έφτανα σηκώνοντας τη μηχανή στο τέρμα δεξί μέρος για να ετοιμάσω την Κ3.

Κ3) Επίσης εύκολη που όμως ήθελε να την πάρεις αμυντικά ωστέ να βρεθείς στην Κ4 ανοιχτά για να βουτήξεις.

Κ4) Ψιλομέτρια σε δυσκολία. Αρκετό το πλάτος αλλά η κλίση θα έλεγα ουδέτερη οπότε δε βοήθαγε να της επιτεθείς. Περάστικε και στο μισό της κομμάτι με νέα άσφαλτο και υπήρχε μια αναπήδηση στο όριο του μπαλώματος που σε ζόριζε στο να φρενάρεις πριν πάρεις κλίση.

Κ5) Αρχικά με φόβησε αλλά μετά έγινε από της αγαπημένες μου. Εξαιρετικά θετική κλίση και με νέα άσφαλτο που κόλλαγαν τα Μ5 επάνω της. Κάθε session βελτιωνόμουν πολύ και έριχνα το γυρολόγιο μιας και έμπαινα όλο και πιο γρήγορα οπότε και στη μεγάλη ευθεία έπιανα κάπου στα 140-150 πριν πέσω στα φρένα για την Κ6

Κ6) Λίγο περίπλοκη στροφή. Αν και παρατεταμένη είχε θετική κλίση αλλά τα μπαλώματα και μερικές ψιλοτρύπες μικρού βάθους ήθελαν προσοχή. Αν πέρναγες σωστά και χωρίς να πετύχεις τα λακουβάκια μπορούσες να αισθανθείς τα πλάγια G ως εντονότερα μαζί με αυτά τις Κ9.

Κ7 και Κ8) παρέα μιας και στην ουσία με τόσο πλάτος δρόμου δεν ήταν στροφές αλλά περισσότερο ένα ζύγισμα της μηχανής πριν πέσεις μια σχέση στο κινητήρα για να ετοιμάσεις την Κ9 also call me PLATEIA.

Κ9) Έλα Σάκη! Ι-χααααα! Παμ' πλατεία? :parta:
Με είχε τρομάξει λόγω όσων είχα ακούσει και λόγω της έντασής της σαν στροφή. Νομίζω όμως οτι περισσότερο φταίνε τα λάθη όσων κάνουν target fixation το φωτογράφο και όσους αράζουν στην πλατεία παρά η ίδια η στροφή. Ίσα ίσα που τη βρήκα και πολύ διασκεδαστική μετά τα μισά της που συνέχιζες πλαγιασμένος και σηκωνόσουν αργά με ΤΕΡΜΑ καρύδωμα στο γκάζι μέχρι την ευθεία του τερματισμού.




Επίλογος.
Η εμπειρία ήταν πολύ καλή αλλά δε τις βάζω άριστα. Κυρίως γιατί περίμενα το California να σταθεί στο ύψος του και να μάθεις από τους εκπαιδευτές κάποια πράγματα. Σήμερα όμως στα 5 x 23minutes sessions ζήτημα να έκατσε ο εκπαιδευτής μαζί μου για 2λεπτά. Να μου δείξει σε 2 στροφές την ιδανική γραμμή και με το αριστερό του χέρι πότε να αρχίσω να ανοίγω γκάζι και πότε να το καρυδώσω όσο πάει. Λυπάμαι που το λέω αλλά ξέρω τί φταίει. Σύμπτυξη προγραμμάτων. Προφανώς και όταν στο ίδιο session κοτσάρουν όλα τα γκρουπ μαζί και με τους μαθητές που κάνουν πράξη το private teaching που έγινε πριν μπούμε, λογικό ο απλός συμμετέχων trackday να μην πάρει χρόνο από τους εκπαιδευτές που ασχολούνται μόνο με τους μαθητές. Κρίμα όμως γιατί η εντύπωση ήταν οτι πάω σε school trackday και όχι σε ένα οποιοδήποτε trackday.

Τα 40ευρώ δε πήγαν στράφι σε καμία περίπτωση. Νομίζω όμως οτι στο συγκεκριμένο έγινε λάθος.

Κατά τα λοιπά εγκαταστάσεις κομπλέ, οργάνωση κομπλέ και γενικά η εικόνα είναι καλή.
Δε μπορώ να πω οτι έμαθα. Έκανα όμως πράξη κάποια πράγματα σε ελεγχόμενο περιβάλλον και πήρα μια πρώτη γεύση που θα μου φανεί χρήσιμη.


Σας κούρασα ξέρω. Αλλά καλά να πάθετε αφού με πριζώσατε να πάω πίστα. Εσείς φταίτε :owned:

Φιλιά :cheers:

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#23

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 13 Σεπ 2013, 23:23

Δεν μας έβαλες όμως φωτογραφίες από τα λάστιχα....

Μπράβο Γιώργο! Μακάρι να μπορούσα και εγώ να κάνω κάτι αντίστοιχο!
Φοβερή εμπειρία που θα πρέπει να την αναλύεις συνεχώς τις επόμενες μέρες.

Με το καλό και στην επόμενη!
Εικόνα

Γιώργος


Συγγραφέας θέματος
Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#24

Δημοσίευση από Giorgos_S » 13 Σεπ 2013, 23:34

Φωτό θα ανεβάσω αύριο. Δυστυχώς δε σκεφτόμουνα φωτογραφίες σήμερα αφού δεν είχα καταφέρει να πάρω κάμερα και λέω εντάξει....σίγα τί πέλμα να πατήσω και στη 1η βόλτα. Θα λείπει βέβαια η κατεστραμμένη γόμα και τα λιωμένα γαρμπίλια αλλά το σημάδι θα φαίνεται. Γύρισα βράδυ και δε πρόσεξα μόλις πάρκαρα.

Σαν εμπειρία πάντως αξίζει έστω μια φορά. Θα κάνω κι άλλη ανάλυση στο μυαλό Γιώργη δε τ αφήνω έτσι. Η επόμενη θα είναι riding school με εκπαιδευτή. Θα αργήσει λόγω οικονομικών αλλά όπως όλα έρχονται σιγά σιγά, κι αυτό είναι στο χέρι μου να το κάνω. :cheers:

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#25

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 13 Σεπ 2013, 23:56

μπραβο φιλε!!!... πολυ καλη εμπειρια!... αυτα που κερδισες απ αυτη , θα φανουν σε βαθος χρονου!..πρεπει να τα δουλεψεις πρωτα μεσα στο μυαλο σου..και να δεις αν μπορεις να βελτιωσεις το στυλ σου σε ασφάλεια αλλα και σε σβελταδα και στη καθημερινοτητα σου.

...εξαλου ηταν η πρωτη φορα !... respekt! :thumpup: :thumpup:

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#26

Δημοσίευση από naftilos » 14 Σεπ 2013, 11:07

Χε!! Και τώρα που καλόμαθε η γριά στα σύκα θα θελήσει να φάει και τα συκόφυλλα. Που θα τον χάνεις που θα τον βρίσκεις στην μπίστα θα είναι μαζί με τον Νιόνιο :yes:

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#27

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 14 Σεπ 2013, 18:47

ωραιος Γιωργο! αντε και στην επομενη τωρα!
εγω παντως ειχα μπριζωσει πολυ την πρωτη φορα! γουσταρα!

Ρε πως και δεν ανεφερες στο αρχικο ποστ οτι ηταν τρακ ντεϊ του CSS? μεγαλη μαλακια ομως που δε σου δειξαν 2-3 πραγματα...
με κανεναν απ τους συμμετεχοντες επιασες κουβεντα να σου πουν εκεινοι αυτα τα 2-3 πραγματα???
Δημήτρης

Πρωην jimbakis


Συγγραφέας θέματος
Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#28

Δημοσίευση από Giorgos_S » 14 Σεπ 2013, 19:30

IoannisPanagiotidis έγραψε:μπραβο φιλε!!!... πολυ καλη εμπειρια!... αυτα που κερδισες απ αυτη , θα φανουν σε βαθος χρονου!..πρεπει να τα δουλεψεις πρωτα μεσα στο μυαλο σου..και να δεις αν μπορεις να βελτιωσεις το στυλ σου σε ασφάλεια αλλα και σε σβελταδα και στη καθημερινοτητα σου.

...εξαλου ηταν η πρωτη φορα !... respekt! :thumpup: :thumpup:
Γιάννη θα σου αναφέρω κάποια σημεία που πιστεύω με βελτίωσε η πίστα.
Καταρχάς στον έλεγχο του γκαζιού. Νιώθωντας ασφαλής έχοντας αρκετό πλάτος δρόμου, άρχισα να ανοίγω περισσότερο το γκάζι για να δω την αλλαγή τροχιάς στη μηχανή και του κατά πόσο ακούει στο γκάζι για να σηκωθεί κατά την έξοδο. Πράγμα που στο δημόσιο δρόμο δε μπορούσα να το δοκιμάσω.
Επίσης είδα πόσο σημαντικό είναι το να έχεις χαλαρά τον άνω κορμό και τα χέρια και να ρίχνεις τη μηχανή και μόνο με τη σκέψη χωρίς δύναμη αν μετατοπίσεις τον άνω κορμό προς το εσωτερικό της στροφής. Όσο πιο χαλαρός ήμουνα και έριχνα τον άνω κορμό, η μηχανή άρχισε να στρίβει ''μαγικά''. Αυτό στη καθημερινότητά μου δεν υπήρχε μιας και περισσότερο έστριβα με πίεση στο τιμόνι με counter αφήνοντας το σώμα τελείως ακίνητο. (εντάξει είμαι και από αυτούς που δε θα πάρω αγωνιστική θέση στη στροφή στους δρόμους της Αθήνας). Είδα όμως στη πράξη πόσο βοηθάει.
Τέλος να πω οτι κάποια σημεία της πίστας με μπαλώματα και αναπηδήσεις με ώθησαν να αφήσω τη μηχανή πιο ελεύθερη να κάνει τη διόρθωση μόνης της έχοντας την ασφάλεια της πίστας και το πλάτος του δρόμου. Είδα λοιπόν οτι τελικά η μηχανή θα κάνει σωστότερη διαχείριση της ανωμαλίας από το να προσπαθήσεις να την κρατήσεις σταθερή. Δεν εννοώ μόνο στο θέμα του να σφίξω το τιμόνι ή να το διορθώσω στο παίξιμο που θα κάνει. Αλλά γενικότερα να μην με αγχώσει η αποσταθεροποίηση και να την αντιμετωπίσω ψυχραιμότερα όταν θα δω κάτι αντίστοιχο σε ένα δημόσιο δρόμο.

Δυστυχώς αυτά που περισσότερο τα είδα μόνος μου και αφού έβγαινα στη πλατεία για άραγμα και σκεφτόμουν στο μυαλό τι είχε γίνει πριν λίγα λεπτά στο session. Μάλλον απόψε θα ξαναδώ για 6-7η φορά (έχω χάσει το μέτρημα) του twist of the wrist και ίσως να το δω και με άλλο μάτι και θα κατανοήσω περισσότερα. Νομίζω όμως οτι από τεχνικής άποψης δεν πήρα όσα ήθελα γιατί δε με καθοδήγησε και κανείς. Τέλος πάντων ίσως στην επόμενη επίσκεψη.
naftilos έγραψε:Χε!! Και τώρα που καλόμαθε η γριά στα σύκα θα θελήσει να φάει και τα συκόφυλλα. Που θα τον χάνεις που θα τον βρίσκεις στην μπίστα θα είναι μαζί με τον Νιόνιο :yes:
Δεχόμεθα χορηγίες. Τα λεφτά είναι μετρημένα και η επόμενη επίσκεψη θα καθυστερήσει. :lipseal: Αλλά το οτι θα καθυστερήσει δε σημαίνει οτι δε θα ξανασυμβεί :grin:
jimbakis έγραψε:ωραιος Γιωργο! αντε και στην επομενη τωρα!
εγω παντως ειχα μπριζωσει πολυ την πρωτη φορα! γουσταρα!

Ρε πως και δεν ανεφερες στο αρχικο ποστ οτι ηταν τρακ ντεϊ του CSS? μεγαλη μαλακια ομως που δε σου δειξαν 2-3 πραγματα...
με κανεναν απ τους συμμετεχοντες επιασες κουβεντα να σου πουν εκεινοι αυτα τα 2-3 πραγματα???

Δε το ανέφερα γιατί νόμιζα οτι όσοι τα παρακολουθούν θα ήξεραν ποιος το διοργανώνει στις 13/9.
Ναι μίλησα με αρκετά άλλα παιδιά. Έμαθα αρκετά που ήθελα να ακούσω αλλά και άλλα που δε θα ακούσεις. Μου παν πάντως οτι η καλή εποχή της πίστας (όταν μάθαινε τους νέους ο Χούντρας) πέρασε, και οτι πλέον το εξοδολόγιο είναι πολύ υψηλό για όσα προσφέρονται πλέον με το σταγονόμετρο.
Σε ευχαριστώ και για το μηνυματάκι inside :cheers:

Άβαταρ μέλους

padelas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 03:34
Τόπος διαμονής: Χαλκίδα
Moto: Kawa Versys
Ηλικία: 28

#29

Δημοσίευση από padelas » 14 Σεπ 2013, 21:14

George ωραίος φίλε! Σιγά σιγά θα δεις και το 5άρι στα μέτζελερ! :cheers: :cheers: :cheers:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#30

Δημοσίευση από Σάββας » 14 Σεπ 2013, 22:02

Εύγε Γιώργη ! :thumpup:

Μην ξεχάσεις όμως ποτέ πως ο δρόμος εκεί έξω ΔΕΝ είναι πίστα.

Εκτιμώ πως καλή η πίστα καλά τα μαθήματα αλλά θέλει και εμπειρία από τα πραγματικά δεδομένα που βρίσκονται μόνο εκεί έξω και αποκτώνται με το γράψιμο χιλιομέτρων !

Καλή συνέχεια ! :cheers:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Alarm
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα

#31

Δημοσίευση από Alarm » 15 Σεπ 2013, 11:01

Μπραβο ρε Γιωργη. Καλα εκανες και πηγες. :thumpup:

Σας ειπαν για την διαφορα με το κανονικα CSS ? Περα απο το χαρτι που παιρνεις

Άβαταρ μέλους

Stathis psaltis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 02:23
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Aprilia pegaso strad
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#32

Δημοσίευση από Stathis psaltis » 15 Σεπ 2013, 12:32

Ωραίος ο Γιώργης! :thumpup:
Καμιά φωτό παίζει?
Καποια στιγμή ελπίζω να μπω κι εγώ. Εστω και με τον ταπεινό πηγασούλη....


Συγγραφέας θέματος
Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#33

Δημοσίευση από Giorgos_S » 15 Σεπ 2013, 16:44

2 πρόχειρες φωτογραφίες από τα ελαστικά. Τελικά πάτησα σχεδόν μέχρι το 4μιση chicken strip. Το Versys μόλις αγγίξεις το 5 ξύνει μασπιέ :spiteful:

Εικόνα

Εικόνα


θα πάρω σήμερα και μια από το πλάι. Το 5άρι στην ουσία είναι 1μιση δάχτυλο σε πάχος μέχρι να τερματίσω το λάστιχο οπότε για 1η επαφή με πίστα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μακάρι να είχα και κάμερα ή φωτογραφικό υλικό εν δράση :/

Alarm έγραψε:Μπραβο ρε Γιωργη. Καλα εκανες και πηγες. :thumpup:

Σας ειπαν για την διαφορα με το κανονικα CSS ? Περα απο το χαρτι που παιρνεις
Στέφανε στο συγκεκριμένο τομέα δυσαρεστήθηκα γιατί δεν υπήρξε καμία προσπάθεια ενημέρωσης του γιατί πήγα την Παρασκευή εκεί να κάνω. Δε πειράζει όμως γιατί ήδη τις διαφορές τις γνωρίζω. Λεφτά να υπάρξουν και θα πάω να κάνω και Level1.
Stathis psaltis έγραψε: Καποια στιγμή ελπίζω να μπω κι εγώ. Εστω και με τον ταπεινό πηγασούλη....
Μη μασάς Μαρίνο. Και ο πήγασος μια χαρά δόντια θα σου δείξει εκεί μέσα. Δεν είναι αχανής πιστάρα να θες 1000άρι ή έστω 70άλογα για να τη χαρείς την πίστα. Ίσα ίσα που επειδή είναι μικρή, τα ιδανικά κυβικά είναι τα 600.


Σάββας έγραψε:Εύγε Γιώργη ! :thumpup:

Μην ξεχάσεις όμως ποτέ πως ο δρόμος εκεί έξω ΔΕΝ είναι πίστα.

Εκτιμώ πως καλή η πίστα καλά τα μαθήματα αλλά θέλει και εμπειρία από τα πραγματικά δεδομένα που βρίσκονται μόνο εκεί έξω και αποκτώνται με το γράψιμο χιλιομέτρων !

Σάββα μου τα ξέρω και έχεις δίκιο. Άλλο η πίστα άλλο ο δρόμος. Η πίστα σε μαθαίνει, ο δρόμος και τα χιλιόμετρα σε ''ψήνουν'' από άποψη εμπειρίας. :cheers:

padelas έγραψε:George ωραίος φίλε! Σιγά σιγά θα δεις και το 5άρι στα μέτζελερ! :cheers: :cheers: :cheers:
:cheers: :spiteful:

Άβαταρ μέλους

anotherFace
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:45
Τόπος διαμονής: αθηνα

#34

Δημοσίευση από anotherFace » 16 Σεπ 2013, 21:42

Ρε αλητη γιατι δεν εριξες σημα???

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#35

Δημοσίευση από Lavazutra » 16 Σεπ 2013, 21:45

Στο 5 δεν ξύνεις μασπιέ γιώργη.......καρατσεκαρισμένο! παλι μενει λαστινο να πατησει. στο 5.5 ισως.
Upgrade Mode
Loading....


Συγγραφέας θέματος
Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#36

Δημοσίευση από Giorgos_S » 16 Σεπ 2013, 22:10

anotherFace έγραψε:Ρε αλητη γιατι δεν εριξες σημα???
Το χα πει νομίζω στον Μήτσο κάνα δυο μέρες πρίν :lipseal:

Άβαταρ μέλους

anotherFace
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:45
Τόπος διαμονής: αθηνα

#37

Δημοσίευση από anotherFace » 16 Σεπ 2013, 23:03

Giorgos_S έγραψε:
anotherFace έγραψε:Ρε αλητη γιατι δεν εριξες σημα???
Το χα πει νομίζω στον Μήτσο κάνα δυο μέρες πρίν :lipseal:
Εγω δεν ενημερωθηκα ποτε :closedeyes:

Άβαταρ μέλους

al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#38

Δημοσίευση από al_bandy » 17 Σεπ 2013, 08:46

Το Μ5 εχει ενα ελεφαντακι με τρεις γραμμες διπλα μετα το 5, μεχρι εκει πλαγιαζει.

για να παω απο τη -πρωτη στη τριτη γραμμουλα μου πήρε κανα χρονο.

δε το λεω για εξυπναδα, λεω οτι εχει πολυ παιχνιδι ακομα :)
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#39

Δημοσίευση από makisp » 17 Σεπ 2013, 17:41

al_bandy έγραψε:Το Μ5 εχει ενα ελεφαντακι με τρεις γραμμες διπλα μετα το 5, μεχρι εκει πλαγιαζει.

για να παω απο τη -πρωτη στη τριτη γραμμουλα μου πήρε κανα χρονο.

δε το λεω για εξυπναδα, λεω οτι εχει πολυ παιχνιδι ακομα :)
Για το μπροστινό μιλάτε ή για το πίσω?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#40

Δημοσίευση από al_bandy » 17 Σεπ 2013, 17:53

εγώ για πίσω...

νομιζω μπροστα δεν εχει νουμερα μονο το ελεφαντακι αλλα δεν ειμαι και σιγουρος
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#41

Δημοσίευση από makisp » 17 Σεπ 2013, 18:00

al_bandy έγραψε:εγώ για πίσω...

νομιζω μπροστα δεν εχει νουμερα μονο το ελεφαντακι αλλα δεν ειμαι και σιγουρος
Ναι πίσω και εγώ κάπου εκεί το έχω πατήσει, έχει ακόμα 2-3 χιλιοστά μέχρι να τελειώσει και ακόμα και το Guzzi Που είναι χαμηλό έχει πολύ περιθώριο για να ξύσει μαρσπιέ. Το πίσω ελαστικό τελειώνει στις περισσότερες μοτοσυκλέτες street, πριν βρουν οι μαρσπιέδες. Μπροστά έχει ένα εκατοστό ολάκερο που είναι απάτητο.
Πάντως έτσι φιτιλιασμένο το M5, δεν γίνεται ποτέ σε χρήση δρόμου. Τόσο καλή άσφαλτο έχουν τα μέγαρα?
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Trackdays”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης