Ελαστικά αυτοκινήτου

Συζητήσεις με μη μοτοσυκλετιστικά θέματα.
Απάντηση

Από ποια εταιρία είστε πολύ ευχαριστημένοι?

AVON
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
BFGoodrich
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Bridgestone
5
16%
Continental
6
19%
Dunlop
4
13%
Goodyear
3
9%
Hankook
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Firestone
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Fulda
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Kleber
1
3%
Michelin
1
3%
Pirelli
10
31%
Toyo
1
3%
Yokohama
1
3%
Uniroyal
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων: 32

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 42

Re: Ελαστικά αυτοκινήτου

#21

Δημοσίευση από ibar132 » 27 Ιαν 2016, 22:25

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Δε μιλάμε για μάπα λάστιχα αλλά για όχι επώνυμα

Στάλθηκε από το GT-I9060I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 59 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#22

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 27 Ιαν 2016, 22:41

Σάββας έγραψε: Δεν συμφωνώ Δημήτρη μου.
Λάστιχα μάπα απλά ΔΕΝ προσφέρουν τίποτα και γλυστράνε κανονικότατα με επικίνδυνες συνέπειες. Και ο αδερφός μου τα ίδια έκανε και όσες φορές τόκανε και μετά από 4-5.000 χλμ αρχίζανε τα όργανα κατάλαβε ευτυχώς όχι πολύ με το <<the hard way>>.
Όπως νομίζετε βεβαια, ο καθένας με την τσέπη του και με την κρίση του. :cheers:

Υ.Γ. Και τα <<λίγα>> χλμ των 120-130 δεν είναι καθόλου λίγα στην κακιά στιγμή αν αναλογιστείτε ότι τα crash tests γίνονται με 50 συνήθως....
ε ναι ο καθενας κρινει βαση των αναγκων του :cheers: :cheers:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#23

Δημοσίευση από Σάββας » 27 Ιαν 2016, 22:43

ibar132 έγραψε:Δε μιλάμε για μάπα λάστιχα αλλά για όχι επώνυμα

Στάλθηκε από το GT-I9060I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μακάρι να υπάρχουν τέτοια τη στιγμή που ακόμα και επώνυμα όπως έγραψα παραπάνω βγήκαν μάπα και φυσικά αλλάχθηκαν με ούτε 20.000 χλμ άμεσα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 16 φορές
Ηλικία: 35

#24

Δημοσίευση από fasarias » 27 Ιαν 2016, 22:56

Bridgestone και τα μυαλα στα καγκελα, οσο δεν τα γουσταρω στα μηχανακια σε βαθμο που και τσαμπα να μου τα εδιναν δεν τα`βαζα ,τοσο τα καραγουσταρω στο αμαξι.

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#25

Δημοσίευση από Vag » 28 Ιαν 2016, 00:08

Μιχαλη τα γλιτζεστρον :D τα ειχα στο προηγουμενο αμαξι , potenza για 1,5 χρονο πολυ καλα και ειδικα στην βροχη , μετα αρχισαν να γλιστρανε υπερβολικα...
Τα dunlop τα εχω σχεδον 4 χρονια με 20.000χλμ και ειναι ακομα αψογα...αλλα πρεπεινα τα αλλαξω...
Αλλα ειναι οπως το λες, στις μηχανες καποιοι ειναι πολυ ευχαριστημενοι και αλλοι οχι, γιατι παιζει μεγαλο ρολο και ο τυπος ελαστικου..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#26

Δημοσίευση από Σάββας » 28 Ιαν 2016, 00:41

Μόνο 1.5 χρόνο και γλυστράγανε ?
Πόσα χλμ Βαγγέλη ?
Πω πω πως τη γλύτωσα και αυτά πήγαινα να βάλω και τελευταία στιγμή είδα τα Ντάνλοπ και το αποφάσισα γιατί είχαν καλύτερες βαθμολογίες στο αυτοκόλλητο, τιμή η ίδια.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#27

Δημοσίευση από Vag » 28 Ιαν 2016, 01:15

Δεν θυμαμαι καλα περιπου 15.000χλμ
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#28

Δημοσίευση από Σάββας » 28 Ιαν 2016, 08:54

Vag έγραψε:Δεν θυμαμαι καλα περιπου 15.000χλμ
Μάλιστα κάτσε να τα διαγράψω από τα μελλοντικά υποψήφια.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#29

Δημοσίευση από ALX » 28 Ιαν 2016, 09:14

Όντως δεν είναι έτσι όπως τα λέτε μερικοί. Ειδικά για μας τους μηχανόβιους που πάντα ψάχνουμε την σωστή πρόσφυση, η όποια διαφορά ενός ελαστικού είναι άμεσα αισθητή στο κράτημα και όπως θέλω να έχω εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα, άλλο τόσο θέλω να έχω και στο αυτοκίνητο.

Το αυτοκίνητο όπως είπατε και σεις, όντως δεν το κυνηγώ ποτέ. Όποτε οδηγώ εγώ, συνήθως είναι μέσα η οικογένεια. Για να βρεθώ μόνος μου μέσα στο αυτοκίνητο θα είναι μόνο για να πάω να κάνω καμιά δουλειά μέσα στην Αθήνα. Εκτός δεν βγαίνω. Αν είναι να πάω κάπου μόνος, παίρνω το GS.

Όμως το λάστιχο με ενοχλεί όταν δεν συμπεριφέρεται σωστά. Με ενοχλεί να γλιστράει και σαφέστατα καταλαβαίνω την όποια διαφορά αφού έχω μέτρο σύγκρισης από καλό ελαστικό. Πραγματικά απόρρησα με αυτό που είπατε ότι δεν θα καταλάβω διαφορά! :?: Ειδικά εμείς όπως είπα με τις μηχανές, όχι απλά καταλαβαίνουμε την διαφορά, αλλά μας ενοχλεί και αφάνταστα νομίζω!

Την τελευταία φορά έκανα για μια ακόμα φορά το ίδιο λάθος και ξανάβαλα Michelin ακούγοντας τον λαστιχά (για Continental πήγαινα και μου έταξε λαγούς με πετραχήλια για τα καινούρια Michelin - τρομάρα τους :angry: ) και στο χρόνο πάνω, άλλαξε η συμπεριφορά τους ως συνήθως! Όπως κάνουν πάντα τα Michelin. Αποκτούν μια ξύλινη αίσθηση που μόνο ανασφάλεια προκαλεί! Η αλλαγή στη συμπεριφορά ήταν άμεσα αντιληπτή. Γιατί μου λέτε λοιπόν ότι δεν θα καταλάβω διαφορά με ένα ό,τι να 'ναι ελαστικό?

Πας να ξεκινήσεις σε ανηφόρα με λιωμένη άσφαλτο και ψαρεύει η μούρη. :lipseal: Στρίβεις σε αργή κλειστή στροφή με όχι και τόσο καλή πρόσφυση και "μουράρει" (υποστρέφει) το αυτοκίνητο σχετικά εύκολα.
Πατάς φρένο και ενεργοποιείται το ABS πιο συχνά από πριν!
Κι όλα αυτά με μικρές ταχύτητες.
Όταν εγώ θα χρειαστεί -χτύπα ξύλο- να φρενάρω, να κάνω απότομο ελιγμό διαφυγής ή οτιδήποτε άλλο που χρειάζεται καλό κράτημα από τα ελαστικά, τι θα κάνω?

Οπότε, no name δεν παίζει να βάλω. Κι αν πρόκειται για ένα 50άρικο διαφοράς να βάλω λάστιχα που δεν ξέρω τι λένε, θα το δώσω να βάλω αυτά που πρέπει. Πιστεύω μέχρι 300€ βρίσκεις σωστό λάστιχο. Άλλωστε τα λάστιχα του αυτοκινήτου σε πάνε μια 3ετία. 15€ το χρόνο είναι η διαφορά με ένα καλό λάστιχο, δνε είναι τραγικό.

ΥΓ: Ρε Ηλία, τι εννοείς "δεν μιλάμε για μάπα λάστιχα αλλά όχι επώνυμα?" Αν είναι ανώνυμα, πώς ξέρεις ότι δεν είναι μάπα? Εδώ με τα επώνυμα δεν βγάζεις άκρη όταν ρωτάς για την απόδοσή τους, θα ξέρεις ποια είναι μάπα και ποια όχι μιας ανώνυμης μάρκας? :blink:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#30

Δημοσίευση από Σάββας » 28 Ιαν 2016, 09:33

Συμφωνώ απολύτως ψηλέ ! :thumpup:
Η Κα MICHELIN τελευταία έχει αποκλειστεί πλήρως από τις προσωπικές μου επιλογές. Απλά δεν είναι αυτή πούταν κάποτε.
Γιατί ? Μακάρι νάξερα αλλά δεν ακριβώς όπως τάπε ο ψηλός και σε αμάξι όχι επιδόσεων αλλά εργάτη αλλά τι σημασία έχει όταν εγώ πλήρωσα για MICHELIN και μη πω τι πήρα....χάλια μαύρα σαν το χρώμα τους...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 651
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 19 φορές
Ηλικία: 35

#31

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 28 Ιαν 2016, 11:01

Το κυριο ατου της pirelli ειναι ακριβως αυτη η σταθεροτητα στην αποδοση. Και μετα την τριετια ειναι ακριβως οπως την πρωτη μερα τοποθετησης


Για την μισελεν εχω να πω οτι στο 6μηνο πεφτει η αποδοση κατακορυφα. Ουτε καν ετος....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#32

Δημοσίευση από TC-drift » 28 Ιαν 2016, 11:12

Ποτέ δεν θα έβαζα σε αμάξι που βάζω την οικογένεια μου και κάνω χλμ και ταξίδια οτιδήποτε εκτός απο το καλύτερο λάστιχο υπάρχει στο εμπόριο.

Ακόμα και 1 μέτρο να μου προσφέρει σε ένα φρενάρισμα τα έχει βγάλει τα λεφτά του.

Και φυσικά πάντα αλλάζω τα λάστιχα όταν αρχίσουν να δείχνουν σημάδια πως έχασαν μέρος της απόδοσης τους.

ΠΟΤΕ μην τσιγκουνέυεστε λεφτά στα λάστιχα, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό σε ένα όχημα.

Εντάξει σε ένα Corolla Που έχω 20ετίας και γράφω ελάχιστα κμ μπορεί και να βαζα όχι κάποιο No name αλλά κάνα λίγο φτηνότερο επώνυμο (π.χ. BF-Goodrich)

Και μια ιστοριούλα..

Είμαι φαντάρος το 2005 και είμαι στο δρόμο για το στρατόπεδο. Καταρρακτώδης βροχή και εγώ με Mitsubishi Colt τότε 3πορτο χαμηλωμένο.

Το αμάξι ήδη να έχει μπει ΑΓΓΕΛΙΑ για πούλημα για να αγοράσω τότε το Kawasaki ER6 κούτα καθώς η κ@υλα με είχε βαρέσει στο κεφάλι για μηχανή.

Το αμάξι φορούσε μέχρι πριν λίγες μέρες Bridgestone Potenza αρκετά λιωμένα και εγώ να αναρωτιέμαι..

ΠΩΣ θα πηγαινοέρχομαι στο στρατόπεδο και με τέτοιες κακοκαιρίες μέχρι να πουληθεί το αμάξι..

Γάμησε το, βάλε ένα καινούργιο σετάκι Yokohama να έχεις φρέσκο λαστιχάκι να είσαι ασφαλής και να οδηγάς όπως θέλεις και όπως πρέπει και στο κάτω κάτω όταν έρθει και ο υποψήφιος αγοραστής ας εκτιμήσει οτι δεν θα χρειάζεται και λάστιχα.

Εκείνη την ημέρα λοιπόν και μια βδομάδα αφου είχαν μπει τα λάστιχα μάσε στην ομίχλη και τη βροχή 6 το χάραμα μια νταλίκα χωρίς φώτα κάνει μια χαζή μανούβρα και καρφώνω τα φρένα να την αποφύγω.

Το αμάξι βεντουζάρισε και έκοψε απο τα 60-70km/h σε κλάσματα..

Αν φορούσα τα λιωμένα Potenza θα είχα χάσει πολλά μέτρα στο φρενάρισμα, ΔΕΝ θα απέφευγα την νταλίκα, δεν θα σκοτωνόμουν αλλά θα είχα προκαλέσει σίγουρα στο αμάξι μια ζημιά σίγουρα 2000-2500€ το λιγότερο.

Θα αχρήστευα δηλαδή ένα πανέμορφο αμαξάκι το οποίο πούλησα κάπου 5 χιλιάρικα αγρατζούνιστο μετά απο λίγους μήνες και πήρα τότε το ER6 απλά απο την τσιγγουνία μου ή την αμέλεια μου να φροντίσω να έχω το όχημα που οδηγώ και που βασίζω επάνω του την ασφάλεια μου σε κακή κατάσταση.

Μην το κάνετε, δεν αξίζει, λάστιχα μόνο τα καλύτερα και πάντα φρέσκα, οι εποχές είναι δύσκολες, ας γλυτώσουμε απο όλα τα υπόλοιπα λεφτά, όχι απο τα λάστιχα.

Δηλαδή 280€ έχει το σετ τα καλύτερα λάστιχα και 220€ τα φτηνότερα-μέτρια λάστιχα. 60€?? ένα τεπόζιτο? μόνο απο την αντοχή που θα δείξουν τα καλά λάστιχα και την διάρκεια στο χρόνο τα έχεις βγάλει τα λεφτά σου. Ακόμα και λογιστικά αυστηρά να το δεις είναι λάθος επιλογή τα φτηνά λαστιχα, δεν έχεις κέρδος.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#33

Δημοσίευση από makisp » 28 Ιαν 2016, 11:40

Προσωπικά το αυτοκίνητο το οδηγάω όπως και την μοτοσυκλέτα μου και μάλλον και χειρότερα καθότι και πιο εύκολα πας στα όρια ένα αυτοκίνητο και τα περιθώρια ασφαλείας είναι πολύ υψηλότερα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δε, το πας πολύ γρήγορα και κουλός να είσαι. Για να υποστρέψει πρέπει να είναι γλύστρα και την υπερστροφή ξέχνα την. Ένα ελάχιστο στο μάζεμα της υποστροφής και μαζεύει μόνο του. Φέτος ξαφνικά τα χιλιόμετρα αυξήθηκαν από τα 7Κ/χρόνο που είχαν κολλήσει τα τελευταία χρόνια στα 30Κ. Τα δε dunlop στα 25Κ με τον τρόπο που οδηγάω έβγαλαν όχι μόνο λινά, αλλά φάνηκε και ο μεταλλικός σκελετός.
Είπα λοιπόν για πρώτη φορά στην ζωή μου να δοκιμάσω μεταχειρισμένα. Μπορεί να είναι ξεραμένα σκέφτομαι αλλά ούτε σι άλλως θα φαγωθούν νωρίς και να πάμε λίγο παραπέρα γιατί 300άρι δεν έπαιζε τότε. Έβαλα λοιπόν 2 bridgestone er300 μπροστά dot 2009. Γεια όποιον σκεφτεί μεταχειρισμένα να ξέρει ότι, τα περνάνε ένα βερνίκι που καλύπτει τα σκασίματα, οπότε όταν το τσεκάρεις σου φαίνεται πολύ πιο φρέσκο από ότι είναι. Μόλις κάνεις μερικά χιλιόμετρα και φύγει το βερνίκι, τότε συνειδητοποιείς τι λάστιχα έβαλες :tooth:
Τεσπά έχω κάνει 10Κ από τον Οκτώβρη που τα έβαλα. Στο στεγνό συμπεριφέροντε ικανοποιητικότατα, στο βρεγμένο και στις γλύστρες πρέπει να προσέχεις. Κάποια προβλήματα που περιέγραφα με το abs,τελικά λύθηκαν όταν άλλαξα τακάκια/δίσκους πίσω. Το ένα τακάκι είχε φαγωθεί πολύ.
Σαφώς δεν μπορώ να τα εμπιστευτώ και συνεπώς οποιαδήποτε ευχαρίστηση από την οδήγηση πήγε περίπατο. Την δουλειά μου όμως την έκανα και καθότι ο τρόπος οδήγησης είναι αναλόγως των δυνατοτήτων των ελαστικών, δεν νιώθω ότι έχω συμβιβάσει ιδιαίτερα την ασφάλεια.
Οι μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά οχήματα και έχουν πολύ διαφορετικές απαιτήσεις από τα ελαστικά τους.
Στην μοτοσυκλέτα δεν θα έβαζα ποτέ μεταχειρισμένα, αλλά η πρόσφυση στις μοτοσυκλέτες είναι πολύ πιο ευαίσθητη και πολύ πιο απόλυτη.
Η τεχνολογία στα ελαστικά προχωράει. Και όχι μόνο στις premium μάρκες αλλά και στις υπόλοιπες. Κάθε φορά που παίρνεις κάποιο brand, σίγουρα αναμένεις και προχωρημένο r&d αλλά σίγουρα πληρώνεις και το κάτι της παραπάνω για το brand.
Όπως υποδεικνύουν και τα διάφορα τεστ, πολλές φορές premium μάρκες δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα, ενώ μη επώνυμες εμφανίζοντε με εξαιρετική απόδοση. Προσωπικά το χειρότερο ελαστικό που είχα βάλει σε αυτό το αυτοκίνητο ήταν τα continental premium contact. Μαλακά πλαινά που σε κάποιο σημείο στα ζόρια, εκεί που κρατούσε, δίπλωνε το μάγουλο και έτρεχες να μαζεύεις τα αμάζευτα και πάλι καλά που είχα αυτό το αυτοκίνητο και όχι το προηγούμενο γαλλικό, με υστερούντες βραχίονες πίσω. Δεν είχα βάλει sport contact γιατί δεν έβγαιναν στην διάσταση.
Εν κατακλείδι αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα ετησίως ίσως να μην αξίζει τόσο το ρίσκο να βάλεις κάτι οικονομικότερο, αν κάνεις περισσότερα το όφελος είναι μεγαλύτερο. Αν το ψάξει κανείς και βάλει μια οικονομική μάρκα που ακούει θετικά σχόλια, σίγουρα δεν πρόκειται να είναι τέτοια η συμπεριφορά τους ώστε να συμβιβάζει την ασφάλεια της οδήγησης. Αναφέρω το παράδειγμα με τα Cormoran(θυγατρική Michelin) που οδήγησα, τα οποία είχαν άψογη συμπεριφορά αλλά δεν ξέρω τι κάνουν σε βάθος χρόνου.
Κάποτε μου έλεγαν για την dunlop, να μην βάζω γιατί αφού είναι θυγατρική της bridgestone είναι δεδομένο ότι θα είναι και υποδιέστερα.
Σε βάθος τριετίας μπορεί να μην είναι μεγάλη η διαφορά αλλά τώρα που πρέπει να τα σκάσεις ντούκου, άλλο τα 300 και άλλο τα 220. :?: Με τα 80 ψωνίζεις για 5 μέρες σουπερμάρκετ για την οικογένεια και αυτό είναι μια σκληρή πραγματικότητα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#34

Δημοσίευση από ALX » 28 Ιαν 2016, 13:16

Χιλιομετρικά τι λένε τα Pirelli? Βγάζουν πάνω από 30.000χιλ?
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#35

Δημοσίευση από Vag » 28 Ιαν 2016, 14:27

Παντως σε 2 ασχετους λαστιχαδες σημερα που ρωτησα τα dunlop ειναι τα κορυφαια στην κατηγορια τους τιμη και οι δυο 320 ,ο δικος μου λαστιχας 300.. :think:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#36

Δημοσίευση από Σάββας » 28 Ιαν 2016, 15:38

ALX έγραψε:Χιλιομετρικά τι λένε τα Pirelli? Βγάζουν πάνω από 30.000χιλ?
Γιαυτό που θα γράψω δεν αισθάνομαι και υπερήφανος αλλά έτσι έγινε.
Ελαστικά μάνας λοιπόν PIRELLI P6000. Μάλιστα.
Περπατάμε λοιπόν με αυτά 63.000 χλμ και 6 χρόνια...δεν τόχα ξανακάνει ποτέ αυτό στα 4 / 40.000 άντε γειά αλλά αυτά δώστους πίεση στα στροφιλίκια Επιδαύρου μόνος μου και πουθενά, βεντούζα μόνο στο τέλος που ούρλιαζαν στις στροφές που βέβαια τις έπαιρνα σε καμία περίπτωση ανθρώπινα αλλά δεν άντεξα μόνο και μόνο στην ιδέα των χρόνων - χλμ και τα άλλαξα με τα αισχρά GOOD YEAR EXCELLENCE τρομάρα τους ο Θεός να τα κάνει..θεόστραβα..ουστ από δώ....

Γιατί δεν ξανάβαλλα PIRELLI ?
Ίσως χαζομάρα αλλά ήθελα να δοκιμάσω και άλλα να δω τι παίζει, θα δούμε και τα Ντάνλοπ αλλά μέχρι τώρα μια χαρά τα πάνε.

Εν κατακλείδι προσωπικά πολύ ευχαριστημένος με τα παραπάνω PIRELLI.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11962
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 205 φορές
Έχει δεχθεί like: 201 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#37

Δημοσίευση από ALX » 28 Ιαν 2016, 18:55

Ο λαστιχάς μου μου εδωσε τις κάτωθι τιμές

Continental Contact 5 310€
Dunlop Blueresponse 282€
Pirelli P7 280€

ζυγοσταθμισμένα τοποθετημένα με καινούριες βαλβίδες.

Ένα από τα 3 θα επιλέξω όταν έρθει η ώρα. :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#38

Δημοσίευση από makisp » 28 Ιαν 2016, 21:34

Σάββας τα dunlop μέχρι και αυτήν την κατάσταση κρατούσαν στο στεγνό αξιοπρεπέστατα Εικόνα
Δεν είχα καταλάβει ότι είχαν λιώσει τόσο :/
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#39

Δημοσίευση από Σάββας » 28 Ιαν 2016, 22:11

ALX έγραψε:Ο λαστιχάς μου μου εδωσε τις κάτωθι τιμές

Continental Contact 5 310€
Dunlop Blueresponse 282€
Pirelli P7 280€

ζυγοσταθμισμένα τοποθετημένα με καινούριες βαλβίδες.
Μια χαρά, δεν ξέρω το 1 (δεν τάχω δοκιμάσει σε αμάξι αλλά σε μηχανάκι τραγικά δεν ξαναβάζω ποτέ) αλλά τα 2,3 είναι αστέρια ! Προσωπικά 2,3.

Ένα από τα 3 θα επιλέξω όταν έρθει η ώρα. :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6727
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 76 φορές
Έχει δεχθεί like: 48 φορές
Ηλικία: 49

#40

Δημοσίευση από Vag » 28 Ιαν 2016, 22:12

makisp έγραψε:Σάββας τα dunlop μέχρι και αυτήν την κατάσταση κρατούσαν στο στεγνό αξιοπρεπέστατα Εικόνα
Δεν είχα καταλάβει ότι είχαν λιώσει τόσο :/
Σιγουρα πλακα κανεις.... :tooth:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#41

Δημοσίευση από Σάββας » 28 Ιαν 2016, 22:12

makisp έγραψε:Σάββας τα dunlop μέχρι και αυτήν την κατάσταση κρατούσαν στο στεγνό αξιοπρεπέστατα Εικόνα
Δεν είχα καταλάβει ότι είχαν λιώσει τόσο :/
Μάκης αυτό δεν είναι λάστιχο είναι το Ζόμπι κάποιου πράγματος που κάποτε ήτανε ίσως λάστιχο.....
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης