My new "toy" !!!

Συζητήσεις με μη μοτοσυκλετιστικά θέματα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

Re: My new "toy" !!!

#172

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 24 Ιούλ 2017, 12:54

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Ωραιο πεταλακι! Μου αρεσε πολυ το swell του. Ειναι κατι που το κανω με το volume και δεν ηξερα πως υπαρχει ετοιμο σαν εφε. Και με σχετικα καλη τιμη (κοντα 150 ευρω). Ειναι ενας στερεο κομπρεσορας με εξτρα εφε και od.

Ειναι ευκολο το setup στην κιθαρα. Δες κανα δυο βιντεακια πριν το κανεις και διαβασε και κανα αρθρακι.
Πχ. http://diystrat.blogspot.gr/2012/09/how ... e.html?m=1

1-2 στροφουλες με το αλεν στη βεργα να ισιωσει, μετα χαμηλωνεις τη γεφυρα απο τις 2 βιδες τοσο ωστε να μην ακους buzz σε ολα τα ταστα. Μετα, αφου κουρδισεις, ρυθμιζεις καθε χορδη ωστε να στο 12ο ταστο να ειναι επισης κουρδισμενο. Τελος ρυθμιζεις το υψος των μαγνητων, καθως εχεις χαμηλωσει τις χορδες και πρεπει να εχουν την ιδια αποσταση, ή και αλλη πιο ενδεδειγμενη.


Εικόνα

Γιώργος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#173

Δημοσίευση από ALX » 24 Ιούλ 2017, 14:10

Διαφωτιστικότατο άρθρο! Θα την παλέψω λοιπόν όταν επιστρέψω Αθήνα κι αν τα σκατώσω, την πάω για επί πληρωμή σετάρισμα :grin:

Όπως διάβασα (και κατάλαβα) μάλλον έχω θεμα με το intonation σε κάνα δυο χορδές. Στη σολ και την σι που ενώ είναι κουρδισμένες σωστά σε open όταν τις παίζω χαμηλά από το 12ατο και κάτω τάστα, ακούγεται ο ήχος ξεκούρδιστος. Αυτό μου συμβαίνει κυρίως οταν παίζω το Ace of Spades των Motorhead που έχει και και bends στο 14ο τάστο της σολ. Εκεί μαμιέται εντελώς ο ήχος και δεν ήξερα γιατί συμβαίνει αυτό. Τσέκαρα κούρδισμα κι ήμουν οκ! Άρα αυτό το intonation που το αγνοούσα, θα είναι το πρόβλημα!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

#174

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 24 Ιούλ 2017, 15:22

Φυσικα και εχεις θεμα με το intonation.
Θα βαλεις καλο κουρδιστηρι πανω στη κιθαρα.
Ο,τι ρυθμιση και εαν κανεις πανω στην κιθαρα (truss rod, bridge height, intontation screws) να ξερεις οτι ξεκουρδιζει αρκετα, αρα μετα απο καθε κινηση που κανεις πρεπει να κουρδιζεις παλι τις χορδες.

Και αυτο για δυο λογους. Πρωτον, για να υπαρχει σωστη ταση στο τραβηγμα των χορδων (δεν μπορεις να ρυθμισεις υψος χορδων με κουρδισμα σε αλλο τονο καθως η ταση που ασκουν στην ταστιερα ειναι διαφορετικη). Γιαυτο και οταν πας απο 10αρες πχ σε 11αρες χορδες πρεπει να τα ρυθμισεις ολα παλι.

Δευτερον, για να κανεις σωστο intonation πρεπει να ειναι η κιθαρα παντα κουρδισμενη ωστε να συγκρινεις πχ την ανοικτη σολ με την σολ στο 12ο ταστο (με τη βοηθεια του κουρδιστηριου). Λιγο να πειραξεις τη βιδα της σολ ξεκουρδιζει κατευθειαν.

Εαν θες να "κατεβασεις" τον τονο απο το 12ο ταστο τοτε μεγαλωνεις το μηκος της χορδης, δηλαδη μετακινεις τη βασουλα της χορδης προς τα πισω. Εαν θες να "ψηλωσεις" τον τονο τοτε μετακινεις μπροστα (προς τους μαγνητες). Κουρδιζεις συνεχως και ελεγχεις ολες τις χορδες.

Ειναι πολυ δυσκολο να τα σκ@τωσεις στο intonation. Και κουφος να εισαι, βλεπεις το κουρδιστηρι (το οποιο εαν δεν ειναι ακριβειας δεν κανεις δουλεια σωστη). Εδω ρυθμιζεις βαλβιδες και μειγματα, στη κιθαρα θα κολλησεις?
Εικόνα

Γιώργος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#175

Δημοσίευση από ALX » 25 Ιούλ 2017, 02:30

Κοίτα.. κουρδιστήρια έχω δύο. Ένα πολύ παλιό αναλογικό με βελόνα της θρυλικής Seiko (γιαπωνέζικο) και το ψηφιακό της πεταλιέρας zoom.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

#176

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 29 Ιούλ 2017, 21:20

Εικόνα
Εικόνα

Γιώργος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#177

Δημοσίευση από ALX » 31 Ιούλ 2017, 11:20

Το λοιπόν... πηγαμε χτες στο studio και δοκίμασα εκεί το metal muff. Άφωνος!!!!
Λες κι έπαιζα με άλλη κιθάρα! Αφού ο drumer μου ρώτησε κατευθείαν αν σετάρισα τη κιθάρα κι ακουγεται έτσι (δεν είχε δει ότι χρησιμοποίησα το νεο πετάλι κι οχι το πολυεφέ της zoom! )

O ήχος γέματος και καθαρός. Οι ρυθμίσεις πολύ εύκολες. Πειράζεις αναλόγως το distortion και τα πρίμα μπάσα μεσαία και παίζεις από acdc μέχρι metallica ή ότι άλλο θες.

Πραγματικά το χάρηκα πολύ χτες γιατί η αλήθεια είναι ότι το είχα ένα άγχος μη και δεν δούλευε και στο studio κι είχε κάνα πρόβλημα.

O ενισχυτής που παίζω εκεί είναι αυτός
_IMG_000000_000000.jpg
IMG_20170731_111727481.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

#178

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 31 Ιούλ 2017, 12:20

Και δεν ειναι καν καθαρα λαμπατος. Πολυ καλος και δυνατος υβριδικος. Γιαυτο σου ελεγα οτι μην τρελενεσαι με τους μαγνητες, αλλα δοκιμασε ενα καλο πεταλι σε εναν καλο ενισχυτη. Το 95% του ηχου προερχεται απο πεταλια/ενισχυτη και 5% απο τους μαγνητες.
Εικόνα

Γιώργος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#179

Δημοσίευση από ALX » 31 Ιούλ 2017, 20:32

(άσχετο αλλά...) Στο μεταξύ αν προσέξετε στη φωτογραφία που ανέβασα, υπάρχουν μαύρα στίγματα τα οποία τα εμφανίζει η κάμερα. Δεν είναι από βρωμιά... είναι καθαρό το τζαμάκι. Τι λέτε να είναι? Ξαφνικά έγινε
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

#180

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 31 Ιούλ 2017, 21:25

Εαν ειναι η nikon, τοτε εχει κατσει σκονη στον αισθητηρα. Εαν εχει κατσει σκονη στον καθρεπτη τοτε δεν θα το εβλεπες στην φωτογραφια
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

#181

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 31 Ιούλ 2017, 21:26

Εαν ειναι το κινητο τοτε εχει μπει σκονη μεσα.

Βγαλε κι αλλες φωτο κανα τοιχο να εισαι σιγουρος.
Εικόνα

Γιώργος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#182

Δημοσίευση από ALX » 31 Ιούλ 2017, 22:26

Του κινητού είναι. Έχω βγάλει αρκετές φωτό και τα στίγματα είναι ακριβώς στην ίδια θέση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 995
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: africa 750
Κράνος: fs max
Έχει κάνει like: 31 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές

#183

Δημοσίευση από virus » 31 Ιούλ 2017, 23:25

θα μιλησουμε ρε καθολου για κιθαρες; :very_angry:
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#184

Δημοσίευση από ALX » 01 Αύγ 2017, 12:45

:tooth: δεν μπορεις να αντισταθεις στο πειρασμο ε και μπαινεις να διαβασεις :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#185

Δημοσίευση από ALX » 02 Αύγ 2017, 20:34

Έλα... να ξαναγυρίσουμε στα κιθαριστικά που τόσο αγαπάει ο @virus :tooth:

Λοιπόν... καταρχήν δοκίμασα το metal muff στον line6 στο καθαρό κανάλι, βγάζοντας όλα τα φίλτρα και τα εφέ, treble middle bass στη μέση και gain στο 0. To πετάλι έπαιξε πολύ καλύτερα από πριν, αλλά και πάλι καμία σχέση με τη ποιότητα που έβγαλε στο studio. Παρόλα αυτά, τουλάχιστον τώρα είναι ανεκτά τα πράγματα και πολύ καλύτερα από πριν. :)

Δεύτερο θέμα. Σετάρισα τη κιθάρα μόνος μου :yahoo:

Και πάμε με τη σειρά (Γιάννη δώσε βάση :troll: )

1) Έλεγχος relief με καπόταστο στο πρώτο τάστο και μέτρηση με το φίλερ που ρυθμίζω τις βαλβίδες εξαγωγής από το GS (30άρι :tooth: ) στο 8ο τάστο με την μέθοδο της χορδής Ε αλλά και με γνώμονα > δεν είδα κάτι περίεργο, δεν υπήρχε κάποια ένδειξη bow οπότε και δεν πείραξα το truss rod. Η απόσταση της χορδής στο 8ο ήταν στα 0,3χιλ με πατημένη χορδή στο 14ο τάστο.
2) Έλεγχος ύψος bridge για ρύθμιση του action. Κι εδώ δεν χρειάστηκε να πειράξω κάτι, γιατί φαινόταν σωστό.
3) Έλεγχος intonation. Εδώ είχα μικροαποκλίσεις στις μπάσες E, A, D, όπου και ρύθμισα τα saddle όσο έπρεπε ώστε να έχω σωστή τονικότητα σε ανοιχτές και πατημένες στο 12ο τάστο χορδές. Οι ψηλές ήταν ΟΚ.
4) Τέλος έλεγχος ύψους humbuckers. Εδώ είναι η αλήθεια ότι κόλλησα λίγο, διότι δεν υπάρχει σαφής ρύθμιση επειδή είναι ανάλογα πως θέλει κάποιος τον ήχο του. Αν τους χαμηλώσω (απομάκρυνση από τις χορδές) μειώνεται η απόδοσή τους και η ένταση, αλλα ο ήχος γίνεται πιο απαλός και γλυκός. Πιο ομαλός θα έλεγα καλύτερα στα καθαρά. Στα βρώμικα όμως θέλει να τερματίζω το distortion για να πάρω την παραμόρφωση που θέλω (και δεν την παίρνω κιόλας)
Πλησιάζοντας στις χορδές, ο ήχος γίνεται πιο δυνατός, πιο επιθετικός ακόμα και στα καθαρά, αλλά εκεί αρχίζει να υπάρχει παραμόρφωση αν χτυπήσω δυνατά τις χορδές ακόμα και στο καθαρό κανάλι.
Ψάχτηκα να δω τι λένε οι εταιρίες και η Gibson για τις Les Paul λέει 1,6mm για τον bridge και 2,4 για τον neck. Νομίζω είναι υπερβολικό το 2,4 γιατί ο μαγνήτης χάνει την λαμπρότητα του ήχου. Ο bridge είναι οριακά ΟΚ. Βασικά εγώ τον πήγα στο 2 ακριβώς και το ίδιο έκανα και στον neck γιατί εκεί μου άρεσε περισσότερο ο ήχος. Οι μαμά ρυθμίσεις πάντως, είναι αλλού γι' αλλού. Καμία σχέση με αυτό που λέει η Gibson ή εκεί που τους πήγα εγώ. Θα ψαχτώ πάντως λίγο περισσότερο με αυτό μέχρι να δω τι παίζει. Έχω μια αμυδρά υπόνοια ότι οι μαγνήτες της epiphone είναι ολίγον τι γτπτσο :lipseal:

Στο δια ταύτα τώρα... κατόπιν του σεταρίσματος η κιθάρα δοκιμάστηκε με όλους τους δυνατούς τρόπους και παιξίματα και δείχνει ελαφρώς καλύτερα. Ίσως να είναι και η ιδέα μου βέβαια επειδή την πέιραξα, αλλά χειρότερη δεν έγινε σε καμία περίπτωση.

Το μόνο που έκανα κόντρα στις οδηγίες ήταν που δεν άλλαξα χορδές και δεν το έκανα (παρόλο που αγόρασα καινούριες) γιατί οι άλλες δεν είναι πολύ καιρό αλλαγμένες και δεν έχουν πολλά παιξίματα (κι ήταν και οι πανάκριβες της dadario στα 15€ (με προστασία)
Ξέρω... είναι λάθος, αλλά θα την ξανατσεκάρω ούτως ή άλλως μόλις αλλάξω τις καινούριες κάποια στιγμή. (τώρα που έμαθα να το κάνω :D )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 17 φορές
Ηλικία: 35

#186

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 03 Αύγ 2017, 00:01

Ετσι που τα διαβαζα, σχεδον μου σηκωθηκε (...η τριχα). Θα ορκιζομουν οτι ειναι κατι που το κανεις χρονια... :tooth:

Μη μικρυνεις την αποσταση των μαγνητων. Εμενα μου μπουκωνε, σε αντιθεση με τις strat μου που μεταμορφωθηκε (προς το καλυτερο) ο ηχος.

Για να τσεκαρεις το υψος χορδων εαν ειναι οκ, παιζεις καθε χορδη σε καθε ταστο και βλεπεις εαν μπαζαρει. Εαν φτανεις πχ στην λα και μπαζαρει πχ στο 15 ταστο λ, τοτε ανεβαζεις λιγο τη γεφυρα απο την πλευρα των χονδρων χορδων. Σε αλλες κιθαρες, ρυθμιζεις μονο το υψος της λα ξεχωριστα. Ολα αυτα εφοσον δεν χρειαζεται ρυθμιση το truss rod, φυσικα.

Αφου εκανες ολους τους απαραιτητους ελεγχους και ρυθμισεις, το μονο που θα χρειαστει να ξανακανεις ειναι να πειραξεις truss rod στις αλλαγες καιρου (θα το καταλαβεις απο την αλλαγη υψους) και πιο αριαια το intonation.

Για τις χορδες, πιασε ενα βαμβακι και ριξε λιγο οινοπνευμα με ελαιολαδο ή αζαξ με ξυδι ή ...wd40 και περνα σφιχτα 2-3 φορες την καθε χορδη. Θα φυγει ολη η μπιχλα (αρκει να μην εχει σκουριασει) και θα εχεις την αισθηση οτι παιζεις με καινουργιες χορδες (ο ηχος δεν αλλαζει). Φροντισε να εχεις πλυμενα χερια, με σαπουνι, οποτε την πιανεις ωστε να πιανει την λιγοτερη δυνατη μπιχλα.

Επισης, φροντισε να παρεις εναν λαμπατο 1-5 watt για να εχεις ηχο στα επιπεδα του στουντιο, ωστε να γουσταρεις να παιζεις και σπιτι.
Εικόνα

Γιώργος

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 150 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#187

Δημοσίευση από ALX » 03 Αύγ 2017, 13:29

Οι χορδες οπως ειπα ειναι οι ακριβες της dadario και εχουν επικαλυψη εναντια σρη σκουρια. Αρα δεν εχουν τετοια προβληματα. Ειναι και 2 - 3 μηνων αλλωστε.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 995
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: africa 750
Κράνος: fs max
Έχει κάνει like: 31 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές

#188

Δημοσίευση από virus » 03 Αύγ 2017, 19:48

αυτο ητανε. πρεπει να τα κοψω τα σκληρα :conf:
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης