Γιατί σε δέκα χρόνια θα μας πάρουν τα διπλώματα οδήγησης

Συζητήσεις με μη μοτοσυκλετιστικά θέματα.
Απάντηση
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 187 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Γιατί σε δέκα χρόνια θα μας πάρουν τα διπλώματα οδήγησης

#1

Δημοσίευση από ALX » 21 Φεβ 2017, 09:08

Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος των αυτοδηγούμενων αυτοκινήτων δεν πλέον προϊόν επιστημονικής φαντασίας.

Εικόνα

Ο Οren Seliger, εκτός από υψηλόβαθμο στέλεχος της Cisco (IT Theater Leader EMEAR South είναι ο τίτλος που τον συνοδεύει) είναι και ένας χαρισματικός ομιλητής. Οραματιστής των τεχνολογικών εξελίξεων, αλλά και συνάμα πραγματιστής, με μια εξαιρετική ικανότητα να συνδέει δυσνόητες ή κάπως γενικές έννοιες (όπως το cloud, η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση, η ανάλυση δεδομένων μεγάλου όγκου) με αυτό που συμβαίνει ήδη γύρω μας, αυτό που ζούμε χωρίς τις περισσότερες φορές να του δίνουμε ιδιαίτερη σημασία. Αφού τελικά, αυτή είναι η φυσική ροή των πραγμάτων από καταβολής του ανθρώπου: η ενσωμάτωση θαυμαστών τεχνολογιών στην καθημερινότητά του και η συν τω χρόνω αξιοποίησή τους από τους περισσότερους.
"Πιστεύω ότι σε δέκα χρόνια από σήμερα, από τη στιγμή που θα έχουμε μια κρίσιμη μάζα αυτοδηγούμενων οχημάτων, οι οδηγοί θα φύγουν από τη μέση. Ίσως θα υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές όπου θα μας επιτρέπεται να οδηγούμε, κυρίως για ευχαρίστηση", προβλέπει ο Oren Seliger.

Εικόνα
Ο Oren Selger μας οδηγεί σε ένα μέλλον χωρίς οδήγηση.

Θυμίζει πως σήμερα η οδήγηση βασίζεται στην ανθρώπινη αντίδραση. "Για να φρενάρω χρειάζονται ένα-δύο δευτερόλεπτα. Στο διάστημα αυτό το αυτοκίνητο έχει κινηθεί αρκετά μέτρα, ειδικά όταν οδηγούμε σε υψηλές ταχύτητες. Όταν αυτό γίνεται μέσω ενός υπολογιστή, ο χρόνος αντίδρασης του οχήματος σχεδόν εκμηδενίζεται. Γιατί συν τοις άλλοις είναι αυτοδηγούμενο όχημα αναλύει κάθε στιγμή την κατάσταση στον δρόμο και προβλέπει τους πιθανούς κινδύνους. Στο μέλλον, τα αυτοκίνητά μας θα κινούνται στους αυτοκινητοδρόμους το ένα πίσω από το άλλο, όπως τα βαγόνια ενός τρένου", λέει και υποστηρίζει ότι τότε, η παρουσία ενός οδηγού θα ανατρέπει όλο αυτό το μοντέλο κίνησης.

Εικόνα

Όπως αναφέρει, παρά το γεγονός ότι και τα υπολογιστικά συστήματα κάνουν λάθη, είναι πολύ λιγότερα και με μικρότερη συχνότητα από τα ανθρώπινα. "Είμαι πεπεισμένος ότι τα αυτοδηγούμενα οχήματα και όλες οι σχετικές τεχνολογίες θα σώζουν ζωές. Επί της ουσίας, είμαστε ήδη στο επόμενο στάδιο, τα αυτοκίνητα μπορούν να τα κάνουν όλα αυτά. Εκεί που υστερούμε είναι στους κανόνες και το ρυθμιστικό πλαίσιο".
Υπογραμμίζει δε το θέμα της ψηφιακής ασφάλειας, καθώς πρόκειται για έναν απολύτως κρίσιμο παράγοντα: "Ο ίδιος χάκερ που σήμερα προσπαθεί να τρυπώσει στο τηλέφωνο μου, αύριο θα προσπαθεί να παραβιάσει ψηφιακά το αυτοκίνητό μου και ίσως να το οδηγήσει την κρίσιμη στιγμή σε λάθος κατεύθυνση. Έχουμε ήδη αντίστοιχα παραδείγματα. Σήμερα ένα αυτοκίνητο έχει εκατοντάδες αισθητήρες και μικροεπεξεργαστές που ελέγχουν τις λειτουργίες του. Οπότε, θεωρητικά είναι ήδη ευάλωτο σε μια ψηφιακή παραβίαση".

Εικόνα
Το θυμάσαι το Minority Report; Δεν αποκλείεται σύντομα
να το βρεις στον δρόμο σου (κυριολεκτικά).


Και μιλώντας για την ασφάλεια των δεδομένων, σημειώνει ότι θα πρέπει να έχουμε πάντα κατά νου πως πέρα από τις όποιες ειδικές λύσεις, τα firewalls, τα πρωτόκολλα, τα προγράμματα προστασίας και όλα τα τεχνικά μέσα που έχουμε για να προστατέψουμε ένα δίκτυο, κρίσιμης σημασίας είναι η ίδια η συμπεριφορά του κάθε χρήστη. Η εκπαίδευσή του και η ετοιμότητά του προκειμένου να αποφεύγει τις παγίδες.
"Καθένας που χρησιμοποιεί μια τερματική συσκευή, όπως ένα smartphone, πρέπει να μπορεί να αντιληφθεί που βρίσκονται τα δεδομένα του και ποια είναι η ευθύνη του για την προστασία τους. Μπορώ να χρησιμοποιήσω όλες τις λύσεις, αλλά αν δώσω σε κάποιον το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης τότε αυτός έχει κατευθείαν πρόσβαση σε αυτά. Γι’ αυτό και βλέπουμε ότι οι επιθέσεις τύπου phishing έχουν τόσο μεγάλη άνοδο. Κάποιος προσπαθεί να μας κάνει να πιστέψουμε ότι είναι η τράπεζα με την οποία συνεργαζόμαστε, αντιγράφει το επίσημο site, δημιουργεί παραπλανητικά emails, μπορεί να μας στείλει μηνύματα μέσω των social media θέλοντας να μας κάνει να τον εμπιστευτούμε και μας ζητάει να του δώσουμε τα στοιχεία σύνδεσης στον λογαριασμό μας. Αν πέσουμε στην παγίδα, τότε όποια συστήματα ασφαλείας και να έχει η τράπεζα είναι αδύνατο να προστατευτούμε, αφού του έχουμε ανοίξει μόνοι μας την πόρτα", εξηγεί πολύ περιγραφικά ο Oren Seliger.

Εικόνα

Και όπως πιστεύει και με πάθος διακηρύττει, τα δεδομένα ορίζουν τις ζωές μας. "Σχεδόν τα πάντα, από τις επιχειρήσεις μέχρι την υγεία και από την εκπαίδευση μέχρι την ανατροφή των παιδιών μας, όλα έχουν να κάνουν με δεδομένα και κυρίως με τα χρήσιμα δεδομένα. Σήμερα καλούμαστε να διαχειριστούμε Petabytes δεδομένων. Και το ερώτημα είναι: Τι μπορούμε να κάνουμε με αυτούς τους τεράστιους όγκους δεδομένων. Μπορούμε απλά να τα αποθηκεύουμε και να τα διαχειριζόμαστε ή να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι πραγματικά χρήσιμο".
Δεν αρνείται ότι για την ώρα, στο κομμάτι αξιοποίησης των δεδομένων, βλέπουμε μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Και πως όσο τα χρόνια περνούν, η εικόνα που έχουμε για το τι μπορούμε να κάνουμε με αυτούς τους τεράστιους όγκους δεδομένων θα μεγαλώνει. Θα διευρύνεται προς όφελός μας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και σε εγρήγορση.
"Αν δούμε που βρισκόμασταν πριν από δέκα χρόνια, ίσως αντιληφθούμε εν μέρει που μπορεί να βρισκόμαστε μετά από άλλα δέκα, δεδομένου και ότι η τεχνολογική εξέλιξη ακολουθεί γεωμετρική πρόοδο. Το 2007 αυτή η συσκευή που ονομάσαμε smartphone επί της ουσίας δεν υπήρχε καν. Ήμασταν ακόμα στην εποχή του sms και εφαρμογών όπως το παιχνίδι με το φιδάκι στα κινητά μας τηλέφωνα. Η δυνατότητα να έχουμε πρόσβαση σε τηλεοπτικό περιεχόμενο από τα κινητά μας τηλέφωνα ήταν κάτι το φουτουριστικό. Αλλά και πάλι το πρόβλημα νομίζω ότι είναι η φαντασία μας. Είναι πολύ δύσκολο ακόμα και να φανταστούμε που θα βρισκόμαστε από τεχνολογικής πλευράς μετά από μία δεκαετία", παραδέχεται.


http://www.oneman.gr




Γι' αυτό οδηγείστε τώρα όσο είναι ακόμα καιρός. Αυτοκίνητα που θα οδηγούνται μόνα τους, μηχανές που πλαγιάζουν μόνες τους και ελέγχουν την κλίση, τα φρένα μέσα στη στροφή κτλ....

Ωρε που πάαααμε ρε.... που πάμεεε ρεεεε


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 9 φορές
Ηλικία: 33

#2

Δημοσίευση από Lavazutra » 21 Φεβ 2017, 11:10

Ψηλέ κοίτα να δεις....σε βάθος 10ετίας οι περισσότεροι δεν θα χουμε να φάμε....πόσο μάλλον να κατέχουμε οχήματα...

Οπότε ας βγάλουν ότι θέλουν αυτοί.....εμείς τι θα τρωμέ?

Δεν νομίζω ότι θα φτάσει εκεί το έργο. Ειναι πολύ δύσκολο.....χρειάζεται πέραν του οχήματος και ένα τεράστιο δίκτυο υποδομών για να κινηθεί το οχημα μόνο του. Σε καμιά 100αριά χρόνια το βλέπουμε πάλι.

ΥΓ...θυμάστε το 1990 που δείχνανε το μέλλον κοντά στο 2000 με ιπτάμενα αυτοκίνητα κτλ....ε 2020 κοντεύουμε και ακόμα τα ιδια σκατα οδηγούμε (τεχνολογικά πάντα, απλά λίγο πιο εξελιγμένα ως προς την απόδοση τους)
Upgrade Mode
Loading....

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 187 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 21 Φεβ 2017, 12:15

Ναι ρε συ... τι νομίζεις... ότι το πίστεψα ότι θα γίνει σε 10 χρόνια κάτι τέτοιο? :tooth: Όμως εκεί το πάνε... αλλά το πότε θα γίνει δεν το ξέρει κανένας.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 517
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 25 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 40

#4

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 21 Φεβ 2017, 12:43

σε 10 χρονια πιο πιθανο να καβαλαμε γιαπωνεζικο παρα το παραπανω......
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 187 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 21 Φεβ 2017, 13:55

Σε 10 χρόνια οι 1000άρες θα είναι οι 400άρες στην Ελλάδα όπως ήταν πριν το '90 κι όποιος τις έχει θα είναι ο μαμιάς της γειτονιάς... :tooth:
Γιατί αν μας πάνε σε δραχμούλα... με το μακαρόνι θα τις κοιτάμε τις μεγάλες καινούριες μοτοσυκλέτες :lipseal:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 72 φορές
Έχει δεχθεί like: 96 φορές

#6

Δημοσίευση από naftilos » 21 Φεβ 2017, 18:37

Να προκάνουμε να πάρουμε καμία ακομα μεταχειρισμένη 1000αρα τώρα που προκανουμε να την αποθηκεύσουμε να την έχουμε στα δύσκολα χρόνια που θα έρθουν. :yes: :yes: :yes:

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 187 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#7

Δημοσίευση από ALX » 21 Φεβ 2017, 18:54

Εμείς προλαβαμε Θωμά.... οι πιτσιρικάδες να δούμε. Ειδικά εγώ πήρα 1000άρα και με τόκο :crazy:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αιγαιοπλόος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 11:12
Τόπος διαμονής: Σύρος
Moto: Honda Transalp 700
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 42

#8

Δημοσίευση από Αιγαιοπλόος » 22 Φεβ 2017, 21:35

Η μόνη περίπτωση που μπορεί να έχει ένα νόημα η λεγόμενη "αυτόνομη οδήγηση" του αυτοκινήτου είναι σε πολύ μικρές ταχύτητες (στυλ μποτιλιάρισμα και σταμάτα - ξεκίνα με max 30 χ.α.ω.), για να σου φρενάρει το αμάξι όταν πλησιάσει πολύ στον μπροστινό και πας να τον "κουτουλήσεις".

Σε κάθε άλλη περίπτωση, δηλ. σε περισσότερα χ.α.ω. ή σε άλλες πιο περίπλοκες οδηγικές καταστάσεις, κάθε αυτονομία - "αυτενέργεια" του οχήματος νομίζω ότι πιο πολύ μπερδεύει τον οδηγό, παρά εν τέλει τον ωφελεί και φυσικά εγείρει να σοβαρά νομικά ζητήματα περί της ευθύνης για τυχόν τροχαίο ατύχημα.

Δε θα επέλεγα ούτε θα πλήρωνα τέτοιες γκαντζετιές. Ο οδηγός, για μένα, πρέπει να ΘΕΛΕΙ να οδηγεί. Αν δε θέλει, αν προτιμάει να πηγαίνει το αμάξι "μόνο του" (για να σερφάρει π.χ. στο κινητό), καλύτερα ας πάρει τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#9

Δημοσίευση από TC-drift » 23 Φεβ 2017, 13:15

¨Οτι έχει να κάνει με την στέρηση ελευθεριών του ανθρώπου, την ελαχιστοποίηση της ελεύθερης βούλησης, τον μαζικό έλεγχο των πραγμάτων με πρόφαση την προστασία του ίδιου του ανθρώπου το φτύνω στη μάπα...

Ξέρουμε σε τί εξυπηρετούν ΟΛΑ αυτά: στον καθολικό έλεγχο της ανθρώπινης σκέψης, στον ευνουχισμό της δημιουργικότητας και της επαναστατικότητας, στην κατακρεούργηση του μέσου νου και στην ρομποτοποίηση της μάζας προς όφελος των λίγων.

Πρέπει να παλέψουμε να μείνουμε ελευθεροι αυτό ξέρω.

Άβαταρ μέλους

MichaelDelaney
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μαρ 2013, 12:12
Τόπος διαμονής: Μεσόγεια
Moto: NC21, 2*NC30, SC45
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 87

#10

Δημοσίευση από MichaelDelaney » 21 Μαρ 2017, 18:49

Κι όμως ο ''οδηγός'' μόνο να ωφεληθεί μπορεί από αυτήν την εξέλιξη. Παπούδες, άσχετες γκόμενες και γενικά και εκτός ταμπελών, άτομα που δεν το έχουν με την οδήγηση, και δημιουργούν προβλήματα, ουρές, καθυστερήσεις κ.ο.κ. αλλά και προκαλούν ατυχήματα ή βάζουν σε κίνδυνο άλλους οδηγούς να κάνουν ατύχημα, θα βγουν από την εξίσωση. Το ρομπότ αυτοκίνητο θα οδηγεί και πιο γρήγορα, και πιο ασφαλώς από όλους αυτούς.

Αυτό θα σημάνει πιο άδειους δρόμους (αφού δεν θα καθυστερούν πια οι αργοί), και πιο ασφαλείς (αφού δεν θα οδηγούν οι χαμηλής ικανότητας) για όλους τους υπόλοιπους.

Μακάρι.

Ιπτάμενα αυτοκίνητα από άποψη μηχανικής, η ανθρωπότητα μπορούσε να έχει ήδη από το 1960. Δεν έχει για λόγους ... πληροφορικής, και όχι μηχανικής (=ποιός θα ελέγχει την ασφαλή πτήση όποιου πάρει κάτι τέτοιο, όπου ατύχημα στο ιπτάμενο όχημα έχει πολύ πιο ακραίες συνέπειες). Με τα ρομπότ να έρχονται στον ρόλο του πιλότου (που είναι πιο εύκολο από τον ρόλο του οδηγού, υπολογιστικά) μην απορήσετε αν σύντομα δούμε και ιπτάμενα ΙΧ οχήματα (δλδ drones που θα μπορούν εύκολα να κουβαλήσουν έναν άνθρωπο σε αστικές αποστάσεις, μηχανική η τεχνολογία για αυτό υπάρχει ήδη)

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5055
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#11

Δημοσίευση από Θάνος » 03 Απρ 2017, 20:56

Μια χαρα θα κανουν να κανουν το οτιδηποτε που θα φερει την απωλεια τροχαιων, οι δημοσιοι δρομοι
δεν ειναι θεμα ελευθεριας, καλιστα θα μπορουν να υπαρχουν στην αγορα manual αυτοκινητα και μηχανες
για οσους θελουν να μπαινουν σε πιστες να οδηγουν και να κανουν το χομπυ τους, το οτι οι περισσοτεροι
κανουν χομπυ την οδηγηση σε δημοσιους δρομους πρεπει να σταματησει....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 187 φορές
Έχει δεχθεί like: 186 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#12

Δημοσίευση από ALX » 04 Απρ 2017, 08:04

Κοίτα, επειδή οι άνθρωποι (γενικώς) και ειδικά κάποια κάστα Ελλήνων οδηγών είναι εντελώς (μα εντελώς λέμε) μλκες, θα "βρουν" και πάλι τον τρόπο να υποπέσουν σε ατυχήματα. Θα έχουμε την παγκόσμια πρώτη λέμε :yes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Στησίλαος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 10:28
Τόπος διαμονής: Εν Κανθάρου λιμήν
Moto: Α-μήχανος
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 47

#13

Δημοσίευση από Στησίλαος » 26 Απρ 2017, 23:25

Όλα αυτά βασίζονται στην αυτόνομη οδήγηση, όπου για να γίνουν αυτά προϋποθέτουν δρόμους όπου θα έχει κατάλληλη σήμανση για να βοηθούν θα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου. Εδώ δεν υπάρχει διαγράμμιση στους περισσότερους δρόμους, θα υπάρχουν εξελιγμένα συστήματα ώστε να βοηθούν τον οδηγό??? Άσε που αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω από τον Alx, ο Έλλην θα τα απενεργοποιεί, ώστε να παραβιάζει όρια ταχύτητας, να κάνει το προσπερασμά του εκεί που θέλει κ.α. Αργούμε πολύ για αυτά τα σενάρια φαντασίας τουλάχιστον εδώ στο Ελλάδα....
Εικόνα
Μόνο οἱ νεκροί βλέπουν τό τέλος τοῦ πολέμου (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5055
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#14

Δημοσίευση από Θάνος » 31 Μάιος 2017, 10:07

ALX έγραψε:
04 Απρ 2017, 08:04
Κοίτα, επειδή οι άνθρωποι (γενικώς) και ειδικά κάποια κάστα Ελλήνων οδηγών είναι εντελώς (μα εντελώς λέμε) μλκες, θα "βρουν" και πάλι τον τρόπο να υποπέσουν σε ατυχήματα. Θα έχουμε την παγκόσμια πρώτη λέμε :yes:
Στησίλαος έγραψε:
26 Απρ 2017, 23:25
Όλα αυτά βασίζονται στην αυτόνομη οδήγηση, όπου για να γίνουν αυτά προϋποθέτουν δρόμους όπου θα έχει κατάλληλη σήμανση για να βοηθούν θα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου. Εδώ δεν υπάρχει διαγράμμιση στους περισσότερους δρόμους, θα υπάρχουν εξελιγμένα συστήματα ώστε να βοηθούν τον οδηγό??? Άσε που αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω από τον Alx, ο Έλλην θα τα απενεργοποιεί, ώστε να παραβιάζει όρια ταχύτητας, να κάνει το προσπερασμά του εκεί που θέλει κ.α. Αργούμε πολύ για αυτά τα σενάρια φαντασίας τουλάχιστον εδώ στο Ελλάδα....

Όσο αναφορά το κομμάτι του ''ότι ο Ελληνας θα βρεί τον τρόπο'' υπάρχει λύση, προκάλεσες τροχαίο
ενώ υπάρχουν όλα αυτά τα βοηθήματα και τα είχες απενεργοποιημένα; ισόβια μέσα σε περίπτωση
που προκάλεσε το τροχαίο σου σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο, σε περίπτωση μόνο υλικών ζημιών
αφαίρεση διπλώματος 5 χρόνια, να δούμε μετά ποιός θα είναι ο μάγκας που θα τα απενεργοποιεί;

Είπαμε, να υπάρχουν τα κουμπάκια για πίστες, όχι για τους δημόσιους δρόμους!

Ήδη τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πολλά βοηθήματα, με κουμπάκια απενεργοποίησης, όπου
προσωπικά δεν θα τα βγάλω ποτέ, αυτο που έχουν να κόβει το αμάξι όταν ανιχνεύει πεζό ή άλλο
αυτοκίνητο μπροστά σου γιατι να το απενεργοποιήσεις δηλ; Και τουλάχιστον μέχρι σήμερα μια χαρά
ευχάριστη είναι οδήγηση ΚΑΙ με τα βοηθήματα, για να μην πώ πιο ευχάριστη απο τα παλιά χρόνια
με τις σκοτώστρες... Ειμαι υπέρ σε όλα αυτά 1000% ! Και μακάρι να τα βάζουν στον στάνταρ εξοπλισμό
των αυτοκινήτων και ας τα ανεβάσουν λίγο στην τιμή. Το volvo v40 που έχει αυτό με την προστασία
των πεζών για μέσα στην πόλη είναι η αιτία που βγαίνει 5στερο και το ασφαλέστερο αμάξι.
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης