MODENAS X-CITE 135

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 703
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 45 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 45

Re: MODENAS X-CITE 135

#21

Δημοσίευση από Αήρ » 21 Οκτ 2013, 16:17

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Το θέμα με το μείγμα δεν έλυσε το προβλημά μου δυδτυχώς.
Το μηχανάκι δεν πήγενε πάνω από 90, 95 με ευνοικό άνεμο και όταν το πίεζα μετά με άφηνε από μείγμα...
4 φορές το είχα πάει στον Γκοργκόλη και λύση δεν μου έδωσε, άσε που όταν έβρεχε το μηχανάκι απλά δεν δούλευε, είχε αρυθμίες έσβηνε συνέχεια.
Μάπα σου λέω...


Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

vagma
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 25 Μαρ 2013, 11:45
Τόπος διαμονής: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Moto: suzuki sv 650
Κράνος: Nolan n87
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 43
Επικοινωνία:

#22

Δημοσίευση από vagma » 21 Οκτ 2013, 16:27

θα πρεπε να σου χει δωσει λυση.........υπαρχει κιτ αντικαταστασης καρμπυρατερ..............εγω το χω το μηχανακι 1 χρονο το δουλεψα ολο μα ολο το χειμωνα με ολους τους καιρους...........αυτο που μου παρουσιαζε ηταν κομπιασματα οταν για αρκετη ωρα ειχα σταθερο γκαζι.....μου εσβηνε στα φαναρια και δυσκολευοταν να παρει μπροστα............με λιγο πιο πλουσιο μιγμα περιορισα στο ελαχιστο τα κομπιασματα.......τα πρωινα..........γιατι απλα τα μεσημερια μετα την δουλεια απλα δεν ειχε θεμα..............θα το δω και φετος και αν δεν εχω θεμα τοτε καλως......αλλιως παμε για το κιτ του καρμπυρατερ...........
Αρχισμηνιας speaking!!!!!!!!!!!!!! :tooth:http://i601.photobucket.com/albums/tt98 ... oqhifz.jpg

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#23

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 21 Οκτ 2013, 18:58

Είναι ένα κλασικό πρόβλημα του μοντέλου αυτού, αλλά και του αδερφού ΖΧ130. Έχει αρρυθμίες, σβήνει, και δεν ξαναπαίρνει μπρος όταν έχει υγρασία και κρύο. Δεν το κάνουν όλα, αλλά το κάνει ένας σημαντικός αριθμός παπιών. Εξ' ου και η "κακή" φήμη.

Το δικό μου μέχρι τώρα δεν έχει δείξει κανένα σημάδι. Ελπίζω και να μην δείξει. Λίγο τσοκ το πρωί και λίγο το σωστό ρύθμισμα στο μείγμα, πιστεύω ότι θα μου αρκεί. Στην χειρότερη περίπτωση, έχω ακόμα 1,5 χρόνο εγγύηση, και θα βάλω αυτό το κιτ που λες (δεν ξέρω τι είναι και δεν έχω ακούσει γι' αυτό) ή θα αλλάξω το καρμπυρατέρ με κάνα άλλο επώνυμο....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#24

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 15 Ιαν 2014, 13:13

Τελικά το δικό μου έδειξε τέτοια σημάδια ( που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ). Στα κρύα δεν ανέβαζε στροφές, εν κινήσει, με ζεστό μοτέρ....

Χθες που αντικατέστησαν το καρμπυρατέρ με ένα άλλο 24άρι μηχανικό. Μου κόστισε 60 ευρώ η όλη διαδικασία (πλήρωσε ένα μικρό μέρος του κόστους), μιας και δεν θεωρείτο 100% αντικατάσταση εγγύησης, αλλά αναβάθμιση. Πλήρωσα και ξεμπέρδεψα την ταλαιπωρία του κάθε λίγο και λιγάκι στον μηχανικό για δοκιμές...

Πρώτες εντυπώσεις:
1. Μεγάλη διαφορά στο άναμμα του κινητήρα. Με την πρώτη στροφή της μίζας έχει πάρει εμπρός (το μαμά με ταλαιπωρούσε)
2. Δεν χρειάζεται 5λεπτο ζέσταμα με τσοκ για να μπορώ να ξεκινήσω. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα φεύγω χωρίς τσοκ.
3. Η απόκριση στο γκάζι είναι αρκετά πιο άμεση.
4. Ο κινητήρας έγινε πιο νευρικός και εξαφανίστηκαν κάτι κομπιάσματα στις χαμηλές. Οι επιδόσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες.

Δεν έχω προλάβει να τεστάρω την κατανάλωση. Νεότερα σε λίγες μέρες....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#25

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 15 Ιαν 2014, 13:47

:thumpup:

αξιζε ομως! :winking:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#26

Δημοσίευση από Vag » 15 Ιαν 2014, 13:52

Εγω που εχω το kriss star 125 το κακομοιρο δεν εχει βγαλει μηχανικα απολυτως τιποτα 50.000χλμ , το μονο μειων ειναι τα πλαστικα του..ειναι λεμε για τον λουτσο τελειως...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#27

Δημοσίευση από billy84 » 06 Φεβ 2014, 00:18

gkourmoul1 έγραψε:Τελικά το δικό μου έδειξε τέτοια σημάδια ( που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ). Στα κρύα δεν ανέβαζε στροφές, εν κινήσει, με ζεστό μοτέρ....

Χθες που αντικατέστησαν το καρμπυρατέρ με ένα άλλο 24άρι μηχανικό. Μου κόστισε 60 ευρώ η όλη διαδικασία (πλήρωσε ένα μικρό μέρος του κόστους), μιας και δεν θεωρείτο 100% αντικατάσταση εγγύησης, αλλά αναβάθμιση. Πλήρωσα και ξεμπέρδεψα την ταλαιπωρία του κάθε λίγο και λιγάκι στον μηχανικό για δοκιμές...

Πρώτες εντυπώσεις:
1. Μεγάλη διαφορά στο άναμμα του κινητήρα. Με την πρώτη στροφή της μίζας έχει πάρει εμπρός (το μαμά με ταλαιπωρούσε)
2. Δεν χρειάζεται 5λεπτο ζέσταμα με τσοκ για να μπορώ να ξεκινήσω. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα φεύγω χωρίς τσοκ.
3. Η απόκριση στο γκάζι είναι αρκετά πιο άμεση.
4. Ο κινητήρας έγινε πιο νευρικός και εξαφανίστηκαν κάτι κομπιάσματα στις χαμηλές. Οι επιδόσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες.

Δεν έχω προλάβει να τεστάρω την κατανάλωση. Νεότερα σε λίγες μέρες....

τι μαρκα καρμπυρατερ σου εβαλαν και σε ποιο συνεργειο?Δεν ειδες καθολου διαφορα στις υψηλες στροφες,επειδη η αισθηση μου ειναι οτι το μαμα καρμπυρατερ κοβει πολυ απο τη δυναμη του μοτερ?ΤΣεκαρε και την καταναλωση γιατι με ενδιαφερει.Εχω ΖΧ130 με 45.000km.Σοβαρο προβλημα δεν εχω,το εχω συνηθισει κιολας.Βοηθησε βεβαια και η ρυθμιση βαλβιδων που ηταν οτι να ναι.Σιγουρα ομως το καρμπυρατερ δε δουλευει τελεια...
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#28

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 06 Φεβ 2014, 00:36

24άρι είναι απ' οτι μου είπαν. Απλά είναι μηχανικό, χωρίς μεμβράνη.
Οι επιδόσεις στα ψηλά είναι κατώτερες, και τα χαμηλομεσαία είναι πιο γραμμικά. Σκέψου ότι δεν έχει δύναμη να κοκκινήσει η 3η σχέση. Πιο πριν ζορίζονταν αλλά κοκκίνιζε.
Η κατανάλωση είναι πλέον πάνω από 3, ενώ με το παλιό ήταν κάτω από 3.

Αύριο θα επαναφέρω το παλιό καρμπυρατέρ. Δεν τη παλεύω να μην μπορώ να ξεκολλήσω από τα 90χαω, και να καίω και παραπάνω.

Το πρόβλημα πάντως έχει λυθεί. Απλά οι επιδόσεις είναι δύο κλικ κατώτερες....
Εάν σε ενδιαφέρει, το προμηθεύτηκα από τον Γκοργκολή.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#29

Δημοσίευση από billy84 » 06 Φεβ 2014, 01:03

gkourmoul1 έγραψε:24άρι είναι απ' οτι μου είπαν. Απλά είναι μηχανικό, χωρίς μεμβράνη.
Οι επιδόσεις στα ψηλά είναι κατώτερες, και τα χαμηλομεσαία είναι πιο γραμμικά. Σκέψου ότι δεν έχει δύναμη να κοκκινήσει η 3η σχέση. Πιο πριν ζορίζονταν αλλά κοκκίνιζε.
Η κατανάλωση είναι πλέον πάνω από 3, ενώ με το παλιό ήταν κάτω από 3.

Αύριο θα επαναφέρω το παλιό καρμπυρατέρ. Δεν τη παλεύω να μην μπορώ να ξεκολλήσω από τα 90χαω, και να καίω και παραπάνω.

Το πρόβλημα πάντως έχει λυθεί. Απλά οι επιδόσεις είναι δύο κλικ κατώτερες....
Εάν σε ενδιαφέρει, το προμηθεύτηκα από τον Γκοργκολή.

απο οτι καταλαβαινω το καρμπυρατερ δεν ειναι καλο,και επειδη μου λες απο γκοργκολη,κανα κινεζικο θα ειναι... :angry:

Ετσι ακριβως ειναι,το μηχανακι με το μαμα καιει λιγο,συνηθως σβελτα κατω απο 3 λιτρα τα 100.Παρα πολυ καλη καταναλωση για αυτα που παει!Λιγο να συνηθισεις το μαμα θελει και να ρυθμισεις βαλβιδες απαραιτητως,ο μηχανικος μου τις βρηκε κλειστες αρκετα.Η αλλη επιλογη ειναι να βαλεις καλο επωνυμο 24αρι,εκει πιστευω αυτο το μηχανακι θα δειξει την πραγματικη του δυναμη,βεβαια απο καταναλωση δεν ξερω τι θα παιζει...
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#30

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 06 Φεβ 2014, 01:17

Σίγουρα θα είναι κινεζιά, και σίγουρα με ένα επώνυμο καρμπυρατέρ θα είχε καλύτερες επιδόσεις.
Για 50 ευρώ, και για συντηρητικό οδηγό, θα ήταν η τέλεια λύση.....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#31

Δημοσίευση από TC-drift » 06 Φεβ 2014, 09:35

Βάλτε ένα FCR να λυθεί το πρόβλημα λέμε.. :D

Βοηθήστε το κτήνος να αμολήσει τα αλόγατα.. :P

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 33

#32

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 06 Φεβ 2014, 11:09

Σύντεκνε μη πειράζεις το Μodenas .... Αφου έχεις μεγαλύτερο μοτοσακό. :P
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#33

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 06 Φεβ 2014, 11:54

Δεν το πειράζω για να δώσω παραπάνω γκάζι. Το πειράζω για να δουλεύει σωστά στα κρύα, στα οποία και δεν ανεβάζει στροφές....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#34

Δημοσίευση από TC-drift » 06 Φεβ 2014, 11:57

gkourmoul1 έγραψε:Δεν το πειράζω για να δώσω παραπάνω γκάζι. Το πειράζω για να δουλεύει σωστά στα κρύα, στα οποία και δεν ανεβάζει στροφές....
Άστα τα σάπια, θες να πατάς στα φανάρια τα Innova.. :yes:

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#35

Δημοσίευση από Vag » 06 Φεβ 2014, 12:24

Γιωργο το kawasaki εχει και αυτο το ιδιο προβλημα ? :think:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#36

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 06 Φεβ 2014, 12:28

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα kawasaki μιας και μιλάμε για ακριβώς το ίδιο μηχανάκι (με κάποιες μικροδιαφορές)...
TC-drift έγραψε:
gkourmoul1 έγραψε:Δεν το πειράζω για να δώσω παραπάνω γκάζι. Το πειράζω για να δουλεύει σωστά στα κρύα, στα οποία και δεν ανεβάζει στροφές....
Άστα τα σάπια, θες να πατάς στα φανάρια τα Innova.. :yes:
Αν ήθελα να πατάω Innova στα φανάρια δεν χρειαζόταν να πάρω το xcite. Ένα kriss θα αρκούσε...... :tooth:
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#37

Δημοσίευση από makisp » 06 Φεβ 2014, 14:14

Εγώ λέω ότι το παιδοβούβαλο στα φανάρια, μπορεί να το πατάνε τα innova και με το Tdm με τέτοια αναλογία βάρους και αεροδυναμικής, με ιπποδύναμη :tooth:
Γιώργο στα φόρουμ δεν έχουν βρει κάποια δοκιμασμένη λύση για το πρόβλημα? Εννοώ κάποιο καρμπιρατέρ που και θα λύνει το πρόβλημα και θα αποτελεί και βελτίωση? Αν πάντως με την υγρασία που ο αέρας είναι λιγότερος σβήνει και δεν ανεβάζει κλπ, τότε είναι σημάδι ότι το μηχανάκι μπουκώνει. Θα μπορούσες να δοκιμάσεις ένα νούμερο μικρότερο ζιγκλερ και pilot ή και στα κρύα να γυρίζεις ελάχιστα την βιδούλα των μιγμάτων προς το φτωχότερο(Να θυμάσαι πόσο την γύρισες).
Παραδοσιακά η kawasaki υπέφερε από carb icing που ήταν κυρίως λόγω των mikuni που χρησιμοποιούσε. Mikuni είναι το carb?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#38

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 06 Φεβ 2014, 14:30

Είπαμε, μόνιμα δικάβαλο είμαι.... :tooth:

Δεν υπάρχει καμία δοκιμασμένη και σίγουρη λύση. Με κάποιους τρόπους βελτιώνεται λίγο, αλλά τίποτα το σπουδαίο. Όταν έχει χαμηλές θερμοκρασίες το μοτέρ δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές (μέχρι τις 4000). Εάν δουλεύεις πάνω από 4000 τότε δεν έχεις κανένα θέμα. Εάν πετύχεις φανάρι και σταματήσεις, δύσκολα ξαναξεκινάς....

Το μαμά κάρμπ δεν ξέρω τι μάρκα είναι. Δες κάποιες φωτογραφίες

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#39

Δημοσίευση από Vag » 06 Φεβ 2014, 14:42

Γιωργο δοκιμασε να βαλεις ενα καρμπυρατερ απο kriss star ... πιστευω θα δουλεψει πολυ καλυτερα.. :winking:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#40

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 06 Φεβ 2014, 14:49

Λογικά είναι μικρό.

Θα βάλω το μαμά καρμπ αυτές τις μέρες και στα ζόρια θα οδηγώ με ανοικτό το τσοκ, όπως ακριβώς μου πρότεινε ο μηχανικός από τα κεντρικά του Γκοργκολή.....

Εξαιρετικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, και απλά θα κάνω λίγη υπομονή του 2-3 μήνες ανά έτος που έχει κρύο στην Κρήτη. Ωστόσο, εάν βρεθεί καμιά λύση αξιόπιστη θα την δοκιμάσω.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#41

Δημοσίευση από Vag » 06 Φεβ 2014, 14:52

gkourmoul1 έγραψε:Λογικά είναι μικρό.
καρμπ απο 125 σε 135 κυβικα δεν νομιζω να εχει διαφορα...αντε ελαχιστη,αλλα και ετσι να ειναι αλλαζεις ζιγκλερακια και βαζεις λιγο πιο μεγαλα.. :winking:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης