MODENAS X-CITE 135

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 44 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 45

Re: MODENAS X-CITE 135

#61

Δημοσίευση από Αήρ » 07 Φεβ 2014, 15:24

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Το μηχανάκι έχει το πρόβλημα γιατί είναι με προδιαγραφές Μαλεσίας φτιαγμένο, εγώ που είχα το gt135 η μόνη λύση που βρήκα στο πρόβλημα ήταν να το πουλήσω μιας και ο αντοπρόσωπος ήταν ανήκανος να μου δώσει λύση...


Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Terathlios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 13:31
Τόπος διαμονής: Εδώ
Moto: Triumph Sprint ST
Κράνος: Shoei XR1000

#62

Δημοσίευση από Terathlios » 07 Φεβ 2014, 15:27

Ρε Γιώργο, πάρε μια τέτοια και τύλιξε το καρμπυρατέρ =>

Εικόνα

:lolnb:
Δεν ελπίζω τίποτα.
Δε φοβάμαι τίποτα.
Είμαι λέφτερος.

Άβαταρ μέλους

vagma
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 25 Μαρ 2013, 11:45
Τόπος διαμονής: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Moto: suzuki sv 650
Κράνος: Nolan n87
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 43
Επικοινωνία:

#63

Δημοσίευση από vagma » 07 Φεβ 2014, 19:08

τρια μηχανακια εχουν το ιδιο προβλημα και μαλιστα απο 2 εταιρειες...............ο αντιπροσωπος φταιει?.............απλα εχει θεμα το καρμπ.........αλλα ειναι και τερας οικονομιας.........αν και γω φετος δεν εχω θεμα.............ρε μπας και το εξατμισονι εκανε δουλεια?............
Αρχισμηνιας speaking!!!!!!!!!!!!!! :tooth:http://i601.photobucket.com/albums/tt98 ... oqhifz.jpg

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#64

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Φεβ 2014, 19:11

"απλα εχει θεμα το καρμπ.........αλλα ειναι και τερας οικονομιας"


αυτό ακριβώς
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#65

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Φεβ 2014, 19:11

Terathlios έγραψε:Ρε Γιώργο, πάρε μια τέτοια και τύλιξε το καρμπυρατέρ =>

[ Εικόνα ]

:lolnb:
:tooth:
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#66

Δημοσίευση από billy84 » 07 Φεβ 2014, 20:04

makisp έγραψε:
Vagelis έγραψε:Ρε παιδια με αυτα που διαβαζω με τον κρυο αερα , αυτα τα μηχανακια στις βορειες χωρες η μην παμε μακρια βορειο ελλαδα απαγορευεται πωλουνται...

οπως εγραψε και ο φιλος απο πανω,βαλβιδες εχεις τσεκαρει?
Βαγγ σου έβαλα και σχεδιάγραμμα βρε που δείχνει τις συνθήκες που εμφανίζεται το πρόβλημα, που δεν υπάρχει αμφιβολία αυτό είναι.
Πιο πολύ πρόβλημα δημιουργεί η υγρασία. Σε μέρη με υγρασία σε συνδυασμό με κρύο πχ Αγγλία, τα καρμπιρατέρ έχουν ειδικές προδιαγραφές και περιλαμβάνουν electronic heater.
[ Εικόνα ]
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=198291
[ Εικόνα ]

Αν κάνει μπερδέματα ο κινητήρας είναι είτε τροφοδοσία, είτε ηλεκτρολογικό. Θα μπερδεύει μέχρι τις 4.000 αν έχει αρρύθμιστες βαλβίδες? Και μετά τις 4.000 τι γίνεται, το παίρνουν απόφαση ότι δεν χαμπαριάζει και δουλεύουν?

Τα μπερδεματα δεν εχουν σχεση με τις βαλβιδες οπως σωστα αναφερεις.Ομως και στο δικο μου και σε αλλες 2 περιπτωσεις βελτιωθηκε κατα πολυ το προβλημα οταν ρυθμιστηκαν και ηταν απο το εργοστασιο οτι να ναι.Φυσικα δε φτανει ποτε στο τελειο το ρελαντι,αυτο λυνεται μονο με αλλαγη καρμπυρατερ.Προσωπικα αν ειχα σοβαροτερο θεμα θα εβαζα ενα καλο ακριβο επωνυμο,τα κινεζικα ειδικα σε θεμα καταναλωσης ειναι πολυ πισω.
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#67

Δημοσίευση από billy84 » 07 Φεβ 2014, 20:06

vagma έγραψε:τρια μηχανακια εχουν το ιδιο προβλημα και μαλιστα απο 2 εταιρειες...............ο αντιπροσωπος φταιει?.............απλα εχει θεμα το καρμπ.........αλλα ειναι και τερας οικονομιας.........αν και γω φετος δεν εχω θεμα.............ρε μπας και το εξατμισονι εκανε δουλεια?............

το εχω ακουσει και απο αλλο παλλικαρι αυτο.Μαλλον βοηθαει και η εξατμιση αν και δεν καταλαβαινω με ποιο τροπο. :?:
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#68

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Φεβ 2014, 20:14

Το έχω ακούσει και εγώ για τη εξάτμιση.

Όπως λες και εσύ, πάμε για κάνα επώνυμο και ακριβό καρμπ εάν δούμε ζόρια. Εκτιμώ πως δεν θα δω τρελά ζόρια στο μέλλον. Είδωμεν.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#69

Δημοσίευση από billy84 » 07 Φεβ 2014, 20:17

gkourmoul1 έγραψε:Το έχω ακούσει και εγώ για τη εξάτμιση.

Όπως λες και εσύ, πάμε για κάνα επώνυμο και ακριβό καρμπ εάν δούμε ζόρια. Εκτιμώ πως δεν θα δω τρελά ζόρια στο μέλλον. Είδωμεν.

Νομιζω πως με τον καιρο στρωνει λιγο.Το πηρα μεταχειρο με 12.000 και εχω 45.000km.Νομιζω πως δουλευει γενικως δοαφορετικα,το δικο σου ειναι ακομα σφιχτο κιολας.
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#70

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Φεβ 2014, 20:25

Bill, από τα 12000 στα 45000 έχει διαφορά σε επιδόσεις και τελικές?
Φαντάζομαι ότι από τα 3500 που είμαι τώρα μέχρι τα 12000 θα έχει κάμποση διαφορά.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

vagma
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 25 Μαρ 2013, 11:45
Τόπος διαμονής: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Moto: suzuki sv 650
Κράνος: Nolan n87
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 43
Επικοινωνία:

#71

Δημοσίευση από vagma » 07 Φεβ 2014, 20:36

εγω εχω 12500 χλμ και με τον καιρο ανοιγει...το μοτερ........αλλα οσον αφορα την εξατμιση ειναι θεμα μηχανικης ρευστων.............μπορει να βοηθαει λογω καλυτερης ροης και να μην μπουκωνει και ταυτοχρονα να παγωνει το καρμπ........
Αρχισμηνιας speaking!!!!!!!!!!!!!! :tooth:http://i601.photobucket.com/albums/tt98 ... oqhifz.jpg

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#72

Δημοσίευση από billy84 » 07 Φεβ 2014, 20:54

gkourmoul1 έγραψε:Bill, από τα 12000 στα 45000 έχει διαφορά σε επιδόσεις και τελικές?
Φαντάζομαι ότι από τα 3500 που είμαι τώρα μέχρι τα 12000 θα έχει κάμποση διαφορά.

οχι.Το μηχανακι μοτερικα ειναι οπως ηταν στα 12.000.Μειονεκτημα το οτι καιει λαδια(ουτως η αλλως βεβαια τα αλλαζω καθε 2000km).Το νου σου να ριχνεις καθε τοσο λαδακι στην κλειδαρια.Μου ειχε σπασει ο αξονας του διακοπτη ,ειναι λιγο ευαισθητος(κοστος γυρω στα 45 ευρω αλλα σε αφηνει στο δρομο αν σου σπασει).Επισης υπαρχει ενα θεματακι που 3-4 στα 20 το βγαζουν,σπαει το ελατηριο του επιλογεα ταχυτητων και δε μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα.Ευτυχως το κιβωτιο ειναι ''μυλος'' και θα φτασεις μεχρι το συνεργειο.Φθηνη ζημια που ομως θελει λυσιμο και εργασια απο το μηχανικο(απο 30 εως 50 ευρω θα πληρωσεις).Επισης καποια στιγμη ειναι πιθανο να χαλασει η γλυστρα του ψαλιδιου και να ακουγεται η αλυσιδα σαν κονσερβοκουτι οταν αφηνεις γκαζι,προσωπικα το εχω αφησει να ακουγεται γιατι βαριεμαι να το φτιαξω :lol: .Μπαινει γλυστρα απο καζερ η απο κρυπτον νομιζω και ξενοιαζεις...

Εχουν κανει εκπτωσεις σε χαζομαλακιτσες μικρου κοστους.Σε γενικες γραμμες δεν εχει σοβαρα προβληματα αυτο το μηχανακι (πχ μπιελες οπως τα ινοβα,σασμαν τα address,ανορθωτες τα kriss κ kazeR).Παρολαυτα ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι και σα ποιοτητα κυλισης,και σε ροπη που σε διευκολυνει σημαντικα στις μετακινησεις σου ειδικα αν κουβαλας βαρος οπως εγω.

Ο,τι θελεις στη διαθεση σου! :cheers:
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#73

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Φεβ 2014, 20:57

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Bill!! Θα βάζω ένα κλικ πιο συχνά σπρέυ στη κλειδαριά! :thumpup:
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#74

Δημοσίευση από Σάββας » 10 Φεβ 2014, 11:13

Καλορίζικο - καλοτάξιδο - άπεφτο και αγρατζούνιστο φίλε μου ! :thumpup:
:blush:
Τώρα τόδα το θέμα !
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#75

Δημοσίευση από ibar132 » 25 Φεβ 2014, 16:22

ρωτησα ενα φιλο με το ιδιο
για το θεμα με το καρμπυρατερ, το ελυσε
ανοιγοντας λιγο τις βαλβιδες
για ψαχτο
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#76

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 25 Φεβ 2014, 19:31

Μου κάνει εντύπωση το τι σχέση έχουν οι βαλβίδες με το καρμπ. Μυστήριο...

Τώρα έχει ζεστάνει ο καιρός και δεν θα έχω θέμα. Και μιας και άλλαξα πρόσφατα λάδια, θα περιμένω το επόμενο σέρβις για βαλβίδες. Τότε, μιας και το ακούω συχνά, θα πω στον μάστορα να ανοίξει λίγο τις βαλβίδες.

Ευχαριστώ Ηλία για την πληροφορία/επιβεβαίωση!
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#77

Δημοσίευση από naftilos » 26 Φεβ 2014, 01:39

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα. Τι πάει να πει να ανοίξει λίγο τις βαλβίδες? πως να τις ανοίξει δηλαδή?
Αν αφήσει μικρότερα διάκενα και δεν πατάνε καλά στις έδρες τους η βαλβίδα εξαγωγής θα καεί σε χρόνο dt πιθανόν μαζί με την έδρα της. Αν πάλι αφήσει μεγαλύτερα διάκενα η βαλβίδες θα κροταλίζουν σαν να μασάει σιδερά ο κουταλιανος και λόγω του μεγάλου κτύπου θα απορυθμίζονται ποιο γρήγορα.
Για εξηγάτε να καταλάβουμε αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#78

Δημοσίευση από makisp » 26 Φεβ 2014, 01:54

naftilos έγραψε:Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα. Τι πάει να πει να ανοίξει λίγο τις βαλβίδες? πως να τις ανοίξει δηλαδή?
Αν αφήσει μικρότερα διάκενα και δεν πατάνε καλά στις έδρες τους η βαλβίδα εξαγωγής θα καεί σε χρόνο dt πιθανόν μαζί με την έδρα της. Αν πάλι αφήσει μεγαλύτερα διάκενα η βαλβίδες θα κροταλίζουν σαν να μασάει σιδερά ο κουταλιανος και λόγω του μεγάλου κτύπου θα απορυθμίζονται ποιο γρήγορα.
Για εξηγάτε να καταλάβουμε αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα
Θωμά έχω την εντύπωση ότι τα λες ανάποδα. Μεγάλο διάκενο-->κλειστή βαλβίδα. Με διαφορές της τάξης του 0,05 δεν νομίζω Θωμά ότι προκύπτει θέμα αξιοπιστίας. Το είδα και στο δικό μου που και καλά οι γνώστες λέει τις αφήνουν 0,05 κλειστότερες και επιτυγχάνουν έτσι οικονομία της τάξης του 10% (γεγονός). Εγώ βέβαια δεν μπορώ να τις ακούω οπότε είμαι στα προτεινόμενα του κατασκευαστή. Με μικρότερο διάκενο η βαλβίδα δεν θα πατάει στην έδρα της τόσο καλά. Στην πράξη η τυχόν διαφυγή αερίων θα είναι ελάχιστη οπότε με μικρές αποκλίσεις απίθανο να υπερθερμένονται. Δηλαδή αν λέει ο κατασκευαστής διάκενο 0,10-0,15 δεν πάει να πει ότι με 0,07 τις κάψαμε τις βαλβίδες. Τώρα τι σχέση έχει με το πάγωμα των καρμπιρατέρ, δεν γνωρίζω αλλά το γεγονός είναι ότι το ανέφερε και ο Billy.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#79

Δημοσίευση από naftilos » 26 Φεβ 2014, 02:08

το ίδιο λέμε μεγάλο διάκενο κροτάλισμα βαλβίδων κλειστές βαλβίδες. Μικρό διάκενο μεταξένιο δούλεμα δεν κλείνουν καλά δεν πατάνε οι βαλβίδες στις έδρες καίγεται η βαλβίδα εξαγωγής
για μένα στο 0,10-0,15 η ρύθμιση είναι ενδιάμεσα στο 0.07 ομολογώ ότι τη βαλβίδα εξαγωγής θα την είχα ένα άγχος. Αντιθέτως δεν θα είχα ιδιαίτερο άγχος αν γινόταν το 0,15..... 0,17 αλλά εκεί θα κροτάλιζε το σύστημα ελαφρά

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#80

Δημοσίευση από Vag » 26 Φεβ 2014, 03:10

naftilos έγραψε:το ίδιο λέμε μεγάλο διάκενο κροτάλισμα βαλβίδων κλειστές βαλβίδες.
Ρε παιδια τι λετε!!!!!!! οταν ειναι ανοιχτες οι βαλβιδες και κροταλιζουν οπως λετε (ραπτομηχανη :tooth: )

τωτε το διακενο ειναι ανοιχτο δλδ μεγαλο, και γιαυτο τον λογο χτυπανε οι βαλβιδες.. :yes:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#81

Δημοσίευση από Σάββας » 26 Φεβ 2014, 10:04

Καλό είναι να το αφήσουμε με τις βαλβίδες γιατί θάχουμε γεμίσει 100 σελίδες θα λέμε τα ίδια πράγματα με διαφορετική διατύπωση και δεν θα βγάλουμε άκρη ! :yes: :lolnb:

Πολλάκις επαναληφθέν αντικείμενο ! :tooth:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης