Sym HD2 200i

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

Sym HD2 200i

#1

Δημοσίευση από al_bandy » 21 Νοέμ 2013, 10:10

τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 61mm x 58.6mm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 16,5PS
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 14.78Nm/7000rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI (KEIHIN)
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος μαργαρίτα 226 mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 220mm
ΨΥΞΗ: Υδρόψυκτο
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΒΑΡΟΣ:139 kg

site αντιπροσώπου

στοιχεία συντήρησης

αγοράστηκε τον Ιούνιο του '12 και έχει 17250 χιλιομετρα

ζημίες δεν έχει βγάλει και δε θα έπρεπε φυσικά

κατανάλωση στο στρώσιμο (έως 60χλμ) 2,62λ/100χλμ

κατανάλωση μετά το στρώσιμο 3,17λ/100χλμ (ΔΕΝ το σκίζω)

κόστος service ως τώρα 250 ευρώ με 8 αλλαγές λάδια 4 αλλαγές βαλβολίνες 3 φίλτρα αέρα μια αλλαγή σύστημα μετάδοσης (ιμάντας / μπίλιες) και μια ρύθμιση βαλβίδων, επίσης τακάκια πίσω, μπροστά δεν έχει χρειαστεί ακόμα, αλλαγή όλα τα υγρά φρένων (dot4 απο dot3)
το σέρβις γίνεται μερικώς από μένα και μερικώς σε συνεργείο με ανάλογο κόστος
τα αναλώσιμα αλλάζονται πιο νωρίς από ότι προτείνει ο κατασκευαστής λάδια - βαλβολίνες- φίλτρο αέρα ενώ ιμάντας και μπίλιες όταν προτείνει ο κατασκευαστής
οι βαλβίδες στον έλεγχο των 12000 χιλιομέτρων ήταν αρκετά ανοιχτές (δηλαδή θελαν ρύθμισμα )

φρένα πολύ καλά

πολύ άνετη ανάρτηση

λίγο πιο βολική σέλα θα μπορούσε να είχε, συγκεκριμένα λίγο ποιο μαλακή και χαμηλή

είναι αρκετά χαμηλό και θέλει προσοχή σε πεζοδρόμια κλπ

επιδόσεις ασθενικές για 200αρι αφού είναι 171cc, αν δε βγαίνει εθνική το γκάζι είναι αρκετό ωστόσο

όργανα με ένδειξη θερμοκρασίας,βενζίνης και κοντέρ αναλογικά
ολικός, μερικός χιλιομετροδείκτης, ώρα και βολτόμετρο(!!) ψηφιακά
κάθε 1000 χιλιομετρα ανάβει λαμπάκι για έλεγχο λαδιών
τα φώτα είναι καλύτερα από οποιαδήποτε μότο είχα, και είχα και caponord ένα φεγγάρι
τα μαμά λάστιχα maxxis κατά τη γνώμη μου είναι αισχρά και τα άλλαξα με το που πάτησα βρεγμένο με τα Metzeler feel free και είναι ΒΕΝΤΟΎΖΑ

το ντουλαπάκι στην ποδιά του οδηγού είναι ανέκδοτο, δε χωράει τίποτα άλλα τελικά του έβαλα ένα καλώδιο Usb να φορτίζω κάνα κινητό

ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετός,όχι για κράνος άλλα για όλα τα μπιχλιμπίδια που μπορεί να θέλει κάποιος, αδιάβροχα φαρμάκια άλλα μέχρι και ένα μπιτόνι βενζίνης 3 λίτρων μαζί με όλα τα μπιχλιμπίδια!

έχει βαλίτσα μέσα στην τιμή του 33λ στο χρώμα της μότο (shad) μια χαρά για ένα κράνος, εγώ έβαλα μεγαλύτερη που είχα, χωρίς τι βαλίτσα πάντως πάει φτηνότερα στα 100χιλιομετρα

εργαλεία δεν έχει και η εργαλειοθήκη είναι μόνο ένα μπουζόκλειδο, προσθέτουμε κατά το δοκούν

η μπαταριά κοπανάει από τους κραδασμούς καθώς δεν είναι καλά 'σφηνωμένη' και την αισθάνεται ο οδηγός να κοπανάει στα πόδια του, με ένα κομμάτι αφρολέξ να σφηνώσει λύνεται άνετα η υπόθεση, άπλα όσο δε λύνεται κινδυνεύουν να ξεβιδωθούν οι πόλοι της μπαταρίας

για να βάλεις βενζίνη δε χρειάζεται να κατέβεις από το μότο άλλα βολεύει καλύτερα αν το κάνεις

στο δε γέμισμα υπομονή να έχεις καθώς η κλίση της τάπας της βενζίνης είναι λίγο ανορθόδοξη και 'βιαστικά' μπορεί ν πάρει μέχρι 2 λίτρα λιγότερα από όσα χωράει

και μια προσωπική παρατήρηση :love: το σκούτερ μου


Άγγελος

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#2

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 21 Νοέμ 2013, 11:00

Είχα το HDi evo. Παραθέτω κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν το προηγούμενο μοντέλο. Λογικά θα αφορούν και το HD2 μιας και είναι σχεδόν τα ίδια.
al_bandy έγραψε:τεχνικά χαρακτηριστικά

κατανάλωση μετά το στρώσιμο 3,17λ/100χλμ (ΔΕΝ το σκίζω) Το δικό μου μέσα στην πόλη έκαιγε κάτω από 4, ενώ εκτός πόλης (τσίτα γκάζι) έκαιγε μέχρι και 5.

φρένα πολύ καλά Συνολικά είναι άριστα. Το πίσω είναι πάρα πολύ δυνατό, ενώ το εμπρός θέλεις 3-4 δάκτυλα για να λειτουργήσει.

πολύ άνετη ανάρτηση Για αναβάτη άνω των 100 κιλών δεν είναι καθόλου άνετη η ανάρτηση, καθώς εάν έχε μαλακή προφόρτιση τερματίζει συνεχώς και κοπανάει τη μέση, και εάν την σκληρύνεις την κοπανάει μόνιμα. Καθόλου ποιοτικά τα πίσω διπλά αμορτισέρ.

λίγο πιο βολική σέλα θα μπορούσε να είχε, συγκεκριμένα λίγο ποιο μαλακή και χαμηλή. Το πρόβλημά της συγκεκριμένα είναι ότι έχει κατηφορική τάση και είναι σκληρή. Σίγουρα είναι και ψηλή για σκούτερ.

είναι αρκετά χαμηλό και θέλει προσοχή σε πεζοδρόμια κλπ Δεν το είχα παρατηρήσει ποτέ αυτό. Ήμουν άνετος στα πεζοδρόμια πάντα.

επιδόσεις ασθενικές για 200αρι αφού είναι 171cc, αν δε βγαίνει εθνική το γκάζι είναι αρκετό ωστόσο. Εγώ θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ ροπάτο εργαλείο με επιδόσεις μέχρι τα 70. Πάει άνετα 90-100, και με λίγο παραπάνω προσπάθεια πάει 110-120.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#3

Δημοσίευση από Σάββας » 21 Νοέμ 2013, 12:04

Ωραία ανταπόκριση Άγγελε και σε ευχαριστούμε. :thumpup:

Αδύναμο όμως συνολικά αν το συγκρίνουμε με το YAMAHA CYGNUS X 125i το οποίο βγάζει στον ανήφορο της Συγγρού 115 χλμ με αναβάτη 100 κιλών και με 10.9 άλογα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#4

Δημοσίευση από al_bandy » 21 Νοέμ 2013, 12:14

gkourmoul1 έγραψε:Είχα το HDi evo. Παραθέτω κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν το προηγούμενο μοντέλο. Λογικά θα αφορούν και το HD2 μιας και είναι σχεδόν τα ίδια.
al_bandy έγραψε:τεχνικά χαρακτηριστικά

κατανάλωση μετά το στρώσιμο 3,17λ/100χλμ (ΔΕΝ το σκίζω) Το δικό μου μέσα στην πόλη έκαιγε κάτω από 4, ενώ εκτός πόλης (τσίτα γκάζι) έκαιγε μέχρι και 5. αλλος ψεκασμος στο hd2

φρένα πολύ καλά Συνολικά είναι άριστα. Το πίσω είναι πάρα πολύ δυνατό, ενώ το εμπρός θέλεις 3-4 δάκτυλα για να λειτουργήσει. αλλο μπροστινο φρενο στο hd2
γενικά έχουν κοινά στοιχειά αλλά δεν είναι ίδια, οπότε το λογικά δεν ισχύει παντού
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#5

Δημοσίευση από al_bandy » 21 Νοέμ 2013, 12:24

Σάββας έγραψε:Ωραία ανταπόκριση Άγγελε και σε ευχαριστούμε. :thumpup:

Αδύναμο όμως συνολικά αν το συγκρίνουμε με το YAMAHA CYGNUS X 125i το οποίο βγάζει στον ανήφορο της Συγγρού 115 χλμ με αναβάτη 100 κιλών και με 10.9 άλογα.

έχω δει 110 στο δικό μου, θα μάζευε κι άλλα άλλα δεν έχω ασχοληθεί, ασθενικό μεν επαρκές δε για χρήση πόλης προαστίων, και έχουμε πει ψόφιο = οικονομία

έμενα στο 36ωρο μου έκαψε όσο μου καίει και στην πόλη και λίγο λιγότερο αφού δε φορούσε βαλίτσα (-0,2 λιτρα τα 100) η κατανάλωση είναι μετρημένη από ΟΛΑ τα γεμίσματα που έχω κάνει και το 3,17 δεν είναι καθόλου στο περίπου είναι 17218 χιλιομετρα και 545,8 λίτρα βενζίνης με νορμάλ χρήση
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#6

Δημοσίευση από Σάββας » 21 Νοέμ 2013, 12:31

O Κύκνος επίσης παίζει στα 2,5-3 βαριά συνεχώς από το 2008 μέχρι σήμερα.

Είναι αρκετά μεγάλη η διαφορά κυβισμού και θα περίμενα προσωπικά κάτι καλύτερο από τα 170 τόσα κυβικά.

Βέβαια η μεγάλη ρόδα του HD είναι μεγάλο πλεονέκτημα,προσωπικά πάντως θάθελα κάτι παραπάνω από δύναμη για να το επιλέξω.

Θα αντιτάξω επίσης το HONDA PCX 125 πούχει κατανάλωση παπιού με 12 άλογα και φλερτάρει άνετα στα 120 χλμ.

Οπότε χμμμμ :think:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#7

Δημοσίευση από al_bandy » 21 Νοέμ 2013, 12:42

όπως λες είναι οι επιδόσεις στη 16αρα ρόδα που ψάχνω εγώ, και ο χώρος μπροστά στα πόδια οποτε Pcx πχ πάει για βρούβες στη χρήση που θέλω
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#8

Δημοσίευση από Σάββας » 21 Νοέμ 2013, 15:07

Ναι όντως αυτό έχει 14άρα αλλά χωρίς νάναι και κακό.

Οσο αφορά το επίπεδο πάτωμα συμφωνώ απολύτως.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#9

Δημοσίευση από al_bandy » 08 Φεβ 2014, 09:04

19500 χιλιομετρα και πρώτη ζημία

τρύπησε η σωλήνα του ψυγείου και έχανε νερά, ευτυχώς το είδα έγκαιρα πήγα μάστορα (εγγύηση) άλλαξε τη σωλήνα και έφυγα

η τρύπα μπορεί να έγινε από κακή ποιότητα πλαστικού άλλα μπορεί και να το είχα χτυπήσει σε κάνα πεζοδρόμιο και να άνοιγε σιγουλια η τρύπα
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#10

Δημοσίευση από Σάββας » 08 Φεβ 2014, 10:57

Μεταλλική ή κοινό κολάρο Άγγελε?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#11

Δημοσίευση από al_bandy » 09 Φεβ 2014, 16:31

κοινο κολαρο, μπορει και να σαπισε αλλα μπορει και το ειχα χτυπησει καπου (πολυ κοντα στο λαιμο της εξατμισης που ειχα στραβωσει )
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#12

Δημοσίευση από Patapios » 09 Φεβ 2014, 17:14

al_bandy έγραψε:κοινο κολαρο, μπορει και να σαπισε αλλα μπορει και το ειχα χτυπησει καπου (πολυ κοντα στο λαιμο της εξατμισης που ειχα στραβωσει )

..να κοψεις τους χωματοδρομους :whistling:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#13

Δημοσίευση από Σάββας » 09 Φεβ 2014, 22:31

al_bandy έγραψε:κοινο κολαρο, μπορει και να σαπισε αλλα μπορει και το ειχα χτυπησει καπου (πολυ κοντα στο λαιμο της εξατμισης που ειχα στραβωσει )
Μικρό το κακό φίλε μου !
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης