BMW R 1200 GS LC '14

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

BMW R 1200 GS LC '14

#1

Δημοσίευση από Moustardas » 26 Φεβ 2014, 19:05

ΒΜW R 1200 GS LC 2014

Η μηχανή αγοράστηκε αρχές του 2014. Η μόνη διαφορά στα μοντέλα του 2013 με αυτά του 2014 είναι η τοποθετηση σταμπιλιζατέρ στο μπροστινό. Να ξεκαθαρίσω εξ'αρχής πως δεν έχω μέτρο σύγκρισης σε σχέση με άλλα on-off. Θα προσπαθήσω να αφήσω τον ενθουσιασμό και να περιγράψω τα πράγματα όπως είναι. Σε βόλτες μέχρι το περίπτερο και πολλές εκδρομές σε καφετέριες, οι εντυπώσεις είναι απίστευτες :tooth:


Θέση οδήγησης – τιμόνι

Με το που έκατσα στη μηχανή, μου άφησε μια γνώριμη αίσθηση. Θα έλεγα ότι η θέση οδήγησης είναι κάτι μεταξύ αρχοντικής και ψιλοσπόρ. Όσο κοντά στο τιμόνι θα ήθελα, όση απόσταση από το έδαφος θα ήθελα. Το άνοιγμα των χεριών στο τιμόνι ήταν για μένα λίγο περίεργο, όχι όμως διαφορετικό από άλλες γενιές GS. Με τα πόδια μου να πατάνε και τα δύο στο έδαφος και την σέλα στη χαμηλή θέση, οι επιτόπιες μανούβρες είναι παιχνιδάκι. Το τιμόνι κόβει όσο θέλω, ίσως και λίγο παραπάνω. Το αφρώδες στη σέλα, δεν θα ταλαιπωρήσει κωλαράκια οδηγού και συνοδηγού. Μετά από δύο βόλτες, είδα ότι με κούρασε η γωνία που κάνουν τα γόνατα, θα ήθελα δλδ να είναι πιο ανοιχτά. Διορθώνεται ψηλώνοντας τη σέλα.


Άνεση

Ο ανεμοθώρακας στη ψηλότερη θέση δουλεύει μια χαρά μέχρι τα 130. Με το Shoei XR-1100, αν πάω γρηγορότερα από αυτά τα χιλιόμετρα, αρκεί να κατεβάσω το σαγόνι μου προς το στήθος και να λειτουργήσει η αεροδυναμική του κράνους. Στα 180 πρέπει να κατεβάσεις τους ώμους, να μπεις πιο μέσα και να σκύψεις το κεφάλι για να πεις ότι είσαι οκ, αλλά η θέση οδήγησης τότε, παύει να είναι φυσική. Οι χούφτες δουλεύουν όπως πρέπει. Δεν ξέρω όμως γιατί είναι απλά ένα πλαστικό κομμάτι, χωρίς εσωτερική επένδυση από σίδερο. Τα θερμαινόμενα γκριπ υπόσχονται κι όντως κρατάνε ζεστές τις παλάμες. Ξεκινάς και στα πρώτα μέτρα διαπιστώνεις ότι τα κιλά χάνονται. Το σύνολο σου βγάζει μια φιλικότητα που νομίζεις ότι είσαι χρόνια εξοικειωμένος μαζί του. :thumpup:


Φώτα – όργανα

Δεν νομίζω να υπάρξει δυσαρεστημένος αναβάτης από τη δέσμη που βγάζουν τα LED της BMW. Ίσως περισσότερο ευδιάκριτος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τη νύχτα καταλαβαίνεις πόση δουλειά κάνουν. Το άνοιγμα της δέσμης δεξιά κι αριστερά είναι τέτοια, που θα πίστευες ότι έχει και πλαϊνά προβολάκια.
Τα όργανα δίνουν αρκετές πληροφορίες, όπως κατανάλωση, μέση ωριαία, επιλεγμένη ταχύτητα, εξωτερική θερμοκρασία, εσωτερική θερμοκρασία, πίεση ελαστικών, πίεση αναβάτη κ.α.. :tooth:


Κινητήρας

4 χαρτογραφήσεις + 1 έξτρα. (Dynamic, Road, Rain, Enduro + Enduro PRO)
Η κάθε χαρτογράφηση επηρεάζει τις αναρτήσεις, την λειτουργία του ABS, την λειτουργία του ASC (Anti Spin Control) και βέβαια το γκάζι.
Enduro: δεν τις έχω δοκιμάσει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. :closedeyes:
Rain: οι αναρτήσεις μετατρέπονται σε σουμιέδες, το γκάζι γίνεται υποτονικό, ABS & ASC δουλεύουν υπερωρίες κι επεμβαίνουν με το παραμικρό. Η συνεπιβάτης την έχει εκτιμήσει. :D
Road: οι αναρτήσεις σκληραίνουν, σου δίνει όσο γκάζι χρειάζεσαι για να πας σαν άνθρωπος και με τη σειρά τους ΑΒS & ASC επεμβαίνουν λίγο αργότερα. Διακρίνεις εύκολα το παντιλίκι, αλλά μέχρι να το σκεφτείς, τα ηλεκτρονικά σε έχουν επαναφέρει πριν το καταλάβεις. :lipseal:
Dynamic: Οι αναρτήσεις γίνονται κούτσουρο. Στο χέρι έχεις πλέον το 100% του γκαζιού. ABS & ASC μπαίνουν σε λειτουργία στο παρά πέντε. Αν δεν είναι ιδέα μου, αλλάζει ελαφρά κι ο ήχος της εξάτμισης :spiteful:


Φρένα

Κάποια στιγμή, είπα να δοκιμάσω την αποτελεσματικότητά τους. Από τα 120, τραβάω με τον δείκτη αποφασιστικά τη μανέτα του φρένου. Ωωω να σου γαμ... :shocking: ξεκόλλησε ένα σφράγισμα. Η δύναμη των φρένων σε συνδυασμό με την ασφάλεια που μου παρέχει το ABS, είναι τέτοια, που πραγματικά δεν θέλω κάτι άλλο.


Κατανάλωση

Από 4,8 έως 5,3 σε επαρχιακό. Από 5,5 έως 7,7 έχω δει στην πόλη. Θέλω να κάνω μερικές μετρήσεις ακόμα γιατί μέχρι στιγμής έχω μαλακιστεί αρκετά. :?: Τουλάχιστον θα ήθελα να δω κατά πόσο επηρεάζεται η κατανάλωση σε σχέση με την κάθε χαρτογράφηση.


Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#2

Δημοσίευση από mario » 26 Φεβ 2014, 19:16

Ο λαός θέλει φώτο......... :cheers:


καλορίζικη και καλοτάξιδη..... :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1383
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 34

#3

Δημοσίευση από TC-drift » 26 Φεβ 2014, 19:43

όμορφα.. :cheers:

Να σαι καλά να της γράφεις χιλιόμετρα.. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#4

Δημοσίευση από Patapios » 26 Φεβ 2014, 19:49

:worthless:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 33

#5

Δημοσίευση από Gee » 26 Φεβ 2014, 19:50

πολυ ωραιο μηχανημα, καλοριζικο και καλοταξιδο...
Ηonda XR250
Yamaha TT600R - SM
Yamaha TT600R - Enduro
Ducati SS800
Ducati Hypermotard 1100S
KTM 990 Super Duke
KTM 990 SMT
APRILIA TUONO V4R ABS

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#6

Δημοσίευση από makisp » 26 Φεβ 2014, 19:55

Μπράβο Μουστάρδα, πολύ αναλυτικός. Καλορίζικη. :cheers:
Α, άλλαξε το μοντέλο το 14. Γι αυτό μου φάνηκε ότι είδα για κάποια φεγγάρια το GS στα 15.500. Λέω και εγώ μόνο τόσα? :blush: :whistling: Αφιερωμένο στον Θάνο :owned:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Jimijo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:05
Τόπος διαμονής: Μπουρδελιστάν
Κράνος: Suomy Vandal Morales
Ηλικία: 30

#7

Δημοσίευση από Jimijo » 26 Φεβ 2014, 19:57

:worthless: :worthless: :ti:

Oook
Εικόνα
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#8

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 26 Φεβ 2014, 20:00

Καλοταξιδη, καλοστριφτη και αγρατζουνιστη!!

οπως ειπαν και οι απο πανω

:worthless:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#9

Δημοσίευση από ALX » 26 Φεβ 2014, 20:26

Απλά ΓΑΜΕΙ η νέα GS!
...αλλά 1150 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ :tooth: (το βιολί μου εγώ) :crazy:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 34

#10

Δημοσίευση από Masif » 26 Φεβ 2014, 20:37

Καλοτάξιδη να είναι η κούκλα. Φωτογραφίες περιμένουμε...!!
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#11

Δημοσίευση από makisp » 26 Φεβ 2014, 20:38

Τι σου κάνει η υδρόψυξη
Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#12

Δημοσίευση από Moustardas » 26 Φεβ 2014, 20:43

Την ημέρα της παράδοσης περιμένοντας να έρθουν οι πινακίδες.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 33

#13

Δημοσίευση από Gee » 26 Φεβ 2014, 20:48

makisp έγραψε:Τι σου κάνει η υδρόψυξη
[ Εικόνα ]
Μακη νομιζω η υδροψυξη βοηθαει περισσοτερο στο να βγουν αυτα τα νουμερα νομιμα(ρυποι-θορυβοι) παρα στο να βγουν

Τα 95-100 αλογα στο λιτρο ειναι αλογα που μπορει να πιασει ενα δικυλινδρο αεροψυκτο(βεβαια για τα κυβικα του ειναι λιγο οριακα), απλα πλεον εχουν στενεψει πολυ τα περιθωρια, τωρα τελευταια ειδαμε τις 3 μεγαλες εταιρειες που επεμεναν στην αεροψυξη (BMW, DUCATI, MOTO GUZZI) να παρουσιαζουν υδροψυκτα μοντελα....ΓΑΜΩΤΟ!!!
Ηonda XR250
Yamaha TT600R - SM
Yamaha TT600R - Enduro
Ducati SS800
Ducati Hypermotard 1100S
KTM 990 Super Duke
KTM 990 SMT
APRILIA TUONO V4R ABS

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#14

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 26 Φεβ 2014, 20:52

:worshippy:

Αν εξαιρεσεις τον θερμοσιφωνα......
μαμαει, απλα! :dribble: :dribble:

Να την χαιρεσαι και παλι!
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 32

#15

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 26 Φεβ 2014, 20:54

Καλορίζικη. Αναμένουμε ενημέρωση λίγο με τη κατανάλωσεις ανάλογα το πρόγραμμα.

Καλοτάξιδη να τη χαρείς στο έπακρο.
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#16

Δημοσίευση από makisp » 26 Φεβ 2014, 21:05

Gee έγραψε:
makisp έγραψε:Τι σου κάνει η υδρόψυξη
[ Εικόνα ]
Μακη νομιζω η υδροψυξη βοηθαει περισσοτερο στο να βγουν αυτα τα νουμερα νομιμα(ρυποι-θορυβοι) παρα στο να βγουν

Τα 95-100 αλογα στο λιτρο ειναι αλογα που μπορει να πιασει ενα δικυλινδρο αεροψυκτο(βεβαια για τα κυβικα του ειναι λιγο οριακα), απλα πλεον εχουν στενεψει πολυ τα περιθωρια, τωρα τελευταια ειδαμε τις 3 μεγαλες εταιρειες που επεμεναν στην αεροψυξη (BMW, DUCATI, MOTO GUZZI) να παρουσιαζουν υδροψυκτα μοντελα....ΓΑΜΩΤΟ!!!
GEE, νομίζω ότι η ducati βγάζει υδρόψυκτα 15+ έτη τώρα. Μάλλον για το hypermotard λες.
3 πράγματα που μπορώ να σκεφτώ ότι βοηθάει η υδρόψυξη είναι η αύξηση του λόγου συμπίεσης, η δυνατότητα μείωσης ανοχών και η εφαρμογή μέσων/τεχνολογιών αύξησης απόδοσης λόγω της δυνατότητας ελέγχου της μέγιστης θερμοκρασίας του κινητήρα.
Το GS στην έκδοση των 1200 είχε φάει από όσο ξέρω τρία κύρια revision στο μοτέρ. Αρχικά ξεκίνησε με 98, μετά με 106 και κατέληξε στην αεροελαιόψυκτη έκδοση του, στα περίπου 110 άλογα από 2 εκκεντροφόρους πλέον στον κάθε κύλινδρο. Υποθέτω αυτή ήταν η μέγιστη απόδοση που μπορούσε να φτάσει με την αεροελαιόψυξη.
Για μεγιστοποίηση της απόδοσης η υδρόψυξη είναι απαραίτητη. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο βέβαια, σε όλες τις κατηγορίες.
Όσο για την Moto Guzzi, δύσκολο το βλέπω να ακολουθήσει τουλάχιστον άμεσα, λόγω έλλειψης απαιτούμενων κονδυλίων.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2603
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 74 φορές
Έχει δεχθεί like: 97 φορές

#17

Δημοσίευση από naftilos » 26 Φεβ 2014, 21:05

καλορίζικη ξανά και καλοτάξιδη :cheers:

Άβαταρ μέλους

Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 33

#18

Δημοσίευση από Gee » 26 Φεβ 2014, 21:30

makisp έγραψε:
Gee έγραψε:να παρουσιαζουν υδροψυκτα μοντελα....ΓΑΜΩΤΟ!!!
GEE, νομίζω ότι η ducati βγάζει υδρόψυκτα 15+ έτη τώρα. Μάλλον για το hypermotard λες.
δικο μου λαθος Μακη, αυτο που ηθελα να παω ειναι οτι πλεον σταματανε να βγαζουν αεροψυκτα ...
Ηonda XR250
Yamaha TT600R - SM
Yamaha TT600R - Enduro
Ducati SS800
Ducati Hypermotard 1100S
KTM 990 Super Duke
KTM 990 SMT
APRILIA TUONO V4R ABS

Άβαταρ μέλους

Miles
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 16:42
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη για!
Moto: Sym Wolf 250i
Κράνος: Agv veloce gt
Ηλικία: 27

#19

Δημοσίευση από Miles » 27 Φεβ 2014, 11:14

Ώρε μαναρι που ´ναι!Καλοριζικο, αγρατσουνιστο και πολυταξιδεμενο να ναι!
"I believe, whatever doesn't kill you,simply makes you....stranger."

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5065
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#20

Δημοσίευση από Θάνος » 27 Φεβ 2014, 12:28

Καλορίζικη και καλοτάξιδη Κώστα, εύχομαι πολλές πολλές μοτοβολτές για να την χαρείς! :)

Ωραίες οι φωτο! :thumpup:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης